abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 145 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    Přidej se i ty!

    6.8.2014 17:20 | Přečteno: 1640× | poslední úprava: 6.8.2014 17:25

    Přidejte se, kamarádi, k blokaci nesmrtelné Poetteringovo tety.

    Jílka jsme už zahnali, teď je na čase slovenská učitelka. Vypuďme spolu tuto rakovinu, ať zde opět zavládnou vřelé časy plné linuxu a programování, kdy bratr dá bratru opsat konfigurák a všichni se mají dobře ve svém linuxovém doupěti. Zbavme se 32b slovenských šmejďáren, které nám to tady kazí. Společně ke Světlým zítřkům ©®*!

    Kdo neblokuje, není abclinuxák!

    (zdroj)

    *Může zahrnovat temné časy, stopy arašídů, mléčných výrobků a všeobecnou deziluzi. Dvojité Céčko neručí za případné vedlejší efekty, jako je krvácivá stolice, fašistický systém a zrušení abclinuxu.

           

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.8.2014 19:08 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    +1
    6.8.2014 19:09 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ja suhlasim vsetkimi desiatymy to je viborni napad
    6.8.2014 19:11 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    +1
    6.8.2014 19:11 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    +1
    6.8.2014 19:36 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    +1
    6.8.2014 19:43 Lol Phirae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    OMFG konečně se ta bolševická rusofilka odstěhuje k Putlerovi

    6.8.2014 19:45 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    THX, BB!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    7.8.2014 01:15 Vladimir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Tak to už zbejvá jenom jedno jediný, vyhonit a spát, kucííí! :-)))
    6.8.2014 19:11 m.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    nemam duvod, me ty jeji abstraktni obrazy beze smyslu co sem blije docela bavej. Navic je zajimavy pozorovat, jak prestali mit radi i lidi, co se driv s ni bavili celkem normalne.
    6.8.2014 19:13 v.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ROFL mas pravdu, vsichni ji nesnasi, konecne se nasel nekdo, kdo se rozhod s tim neco udelat
    Grunt avatar 6.8.2014 19:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Za úroveň trollingu 10 z 10. Konečně má trollování zase styl. Močak nechává pozdravovat… :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.8.2014 19:34 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    konečně se někdo ujal očištění abc linuxu od teroristů, že na to už někdo nepřišel dřív, palec nahoru, dvojité wecko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    6.8.2014 19:47 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    On není já, já mám k ábíčku respekt a píšu jen občasně, když vím, že ty moje srance nikdo nečte. A paní ze Slovenska blokovat nebudu, chtěl bych jí jebat!
    6.8.2014 19:55 dvojite cecko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    + 78965343332222546080
    6.8.2014 20:18 madafaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ked sa uz snazis oblbovat ludi rop to aspon s rozumom
    6.8.2014 20:29 Lol Phirae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Třeba ti přinese štěstí seznámení se mnou
    6.8.2014 19:54 Dvojité Cesko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    NOOB :-(
    6.8.2014 20:00 smolicek pacholicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Je to výborná společenská hra, jedna z nejjednodušších společenských her pro děti, na které se můžete naučit vyhrávat, ale i prohrávat, což je většinou těžší. LOL
    6.8.2014 20:03 liška bystrouška
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Na hrací ploše jsou rozmístěny různé symboly ( nick names) ukryté pod kloboučky a pokud se vám podaří odhalit ukrytého Smolíčka Pacholíčka – jste vítězem! Další místa obsadí ti hráči, kteří posbírali nejvíce bod1u za svůj blogpost proti slovenským učitelkám. Hra je vhodná pro děti od 3 let.:-)
    6.8.2014 20:10 dementní koza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    6.8.2014 21:54 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    6.8.2014 22:08 ANTIFA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    6.8.2014 22:19 Kaiten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Kapku rasistické a přízemní. A ani vtipné, bohužel.
    AsciiWolf avatar 6.8.2014 23:09 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Proč rasistické?
    Bedňa avatar 6.8.2014 23:18 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Tiež sa pýtam, ja neviem čo všetci proti Lndovi majú?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.8.2014 23:58 Kaiten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Pokud nemáte potíže s pochopením psaného textu, přijdete na to.
    7.8.2014 10:56 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    jak rikaval saper vodicka: kazdy madar muze za to, ze je madar
    bambas avatar 8.8.2014 10:49 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Slovaci jsou rasa? I ty hlupče!!!
    Bedňa avatar 6.8.2014 22:47 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Jako neviem sa na koho sa otočiť, ale toto fakt nikomu nevadí? Mám rád humor, ale...

    Čo kurwa nenávidím sú trapnosti ktoré tu nikto nieje ochotný cenzúrovať

    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.8.2014 22:54 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    +1, navíc se snaží vyvolat podobnost s mým nickem. Pls zablokujte toho kreténa - globálně, na trvalo
    7.8.2014 00:01 Kaiten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Vše má své hranice, tento blogpost je překročil.
    Dvojité Céčko avatar 7.8.2014 00:53 Dvojité Céčko | blog: Zpravy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Čo kurwa nenávidím sú trapnosti ktoré tu nikto nieje ochotný cenzúrovať
    Tak bratře Bedno. Cenzuru na ně (nás), na hajzly! Tohle jim přece nesmí projít. Návod jak na to najdeš v blogu.
    Bedňa avatar 7.8.2014 08:43 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Dúfam že výchovným vplyvom na teba dosiahnem zmenu. Teda že ti prestane jebať.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.8.2014 08:51 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ono tu jebe viacerym ludom...
    8.8.2014 08:15 Ludo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ono tu jebe viacerym ludom...
    aj mne ludovi a inym clovekom najma lolkovi, bolkovi, vladimirovi s tym kratkym a janovi, ale ten sprosty od prirozenia
    7.8.2014 11:07 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Bohužiaľ, kľúčové boli asi tie prvé roky života. Niekde soudruzi udělali chybu:). Ešte je možné, podiaľ to nie je niekto, kto už mal byť dávno dospelý, že sa prevychová sám, keď párkrát spadne na hubu. (A moja poznámka k tým ULTRAS v susednom blogu sa Ťa netýka. Za ten čas, čo sem chodím už trochu rozoznávam charaktery.:) Myslím, že si Slovák s dušou na dlani, tak ako to má byť.:))
    Grunt avatar 7.8.2014 11:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Myslím, že si Slovák s dušou na dlani, tak ako to má byť.:))
    A já ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.8.2014 12:15 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ty si sa dobrovoľne svojich chudobných slovenských koreňov (Kysuce? :)) vzdal
    Grunt avatar 7.8.2014 12:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    To sice jo, ale zase jsem si docela oblíbil Záhorie, přítele máme na Slovenské straně (jde o provdanou Kostičanku), na Slovensko jezdím běžně platit (takže z toho asi platím i daně) se Slovákama děláme v jedné robotě, jsme se Slovákama běžně neustále v kontaktu (děláme si z nich pořád srandu a oni se u toho furt serou) a nějaké hranice ani moc neřešíme, takže vlastně jak? Jsem Slovák nebo ne? Nebo si musím někde vyzvednout legitimaci do klubu? Nebo si musím vyzvednout pas? A nebo je prostě to vaše nacionalistické uvažování stejně jako Vaše škatulkování absolutně padlé na hlavu a měla byste s ním už tady přestat otravovat milá pí. učitelko?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.8.2014 13:54 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Vaše škatulkování absolutně padlé na hlavu a měla byste s ním už tady přestat otravovat milá . učitelko?
    1. Ja ťa zakaždým neoslovujem pánskym ekvivalentom pí. tak by som priítala, keby si recipročne tiež vynechal tento titul.

    2. Ak už chceš zdôrazňovať moju prac. pozíciu, profesiu, mohol by si mi prezradiť tie svoje, ale napr. *ujko živnostník či kkt. správca siete by Ti asi nelahodilo 3. škatuľkovanie je skôr Tvoja parketa - v tej najspodnejšej škatuli máš strčené "učiteľky" a slovenské sú niekde na jej spodku. Chápem, že mnohí máte na ne ťažké srdce ešte zo školy, ja na tom nie som inak:), a najviac ma baví, keď sa niekto, kto prišiel práve zo školy a nadával paušálne na blbých učiteľov, otočí o 180°, a začne sa pohoršovať nad žiakmi a ich blbosťou, ako keby za tie dva - tri roky zabudol, akým bol žiakom on.

    4. S tými Slovákmi som ja nezačala, a aj tomu rozumiem, že šlo o také to typické podpichovanie, keď sa tu na mňa hrnuli ošúchané "vtipy" o tom, ako vznikli Slováci pomocou baču a ovce, alebo výhradu k mojej nezrozumiteľnej hatmatilke (nie som si istá, ale vidí sa mi, že si bol medzi tými humoristami). Ak sa ale ja naladím na vašu vlnu, to už sa vtipné nezdá:). Okrem toho si si zle vysvetlil môj komentár. Bohužiaľ, aj Slováci podľahli za ostatných neviemkoľko rokov globalizácii a konzumu stratili charakter, práve to, čo ich charakterizovalo, taká tá základná hodnotová orientácia. A na pripomenutie tej duchovnej krásy som ti dala link na tie kysucké piesne.:) To nie je nacionalizmus, keď si čovek váži svojich predkov a nezatracuje svoje korene, len preto, že tí ľudia bývali v dreveničkách a pásli ovečky:).

    5. Keby si sa namáhal zamyslieť sa, inak by si na mňa reagoval.
    7.8.2014 14:29 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ad. pí.
    Asi si chce udržet odstup a potrpí si na plné tituly. Recipročně bych mu tam psal p., kdyby mi to vadilo…, a je vymalované…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    7.8.2014 15:11 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ale to p. by nebolo také dvojzmyselné ako pí., aby splnilo ten istý účel.:) Medzi odstupom a takou tou základnou úctou k inému človeku je trochu rozdiel. Ak mám od niekoho odstup, nebudem zasahovať do jeho osobných vecí, súkromia a rozoberať napr. tú jeho pracovnú pozíciu s cieľom dostať sa mu nejako telo, čím sa nijako nevylučuje výmena názorov na veci, ktoré so súkromím a osobnými vecami nesúvisia. A ak niekto požaduje odstup, tak by ho mal tiež dodržiavať. Či už je alebo nie je medzi ľuďmi odstup, stále ešte môžu jednať spolu aspoň s tou základnou úctou.

    Tu som si všimla, že viacerí reagujú dosť podráždene aj na také sarkazmy, ktoré nie sú namierené na osobu, ale voči jej postojom, vyjadreniam a ani neprekračujú ten základný rešpekt voči inej osobe. A urážajú sa práve tí, ktorí síce chcú voči sebe odstup a rešpekt, ale sami voči iným tú požiadavku nerešpektujú a namiesto vtipných sarkazmov sa uchyľujú k vulgárnym primitívnym útokom.

    Všimnite si pána Smolíka, on majstrovsky dokáže nielen uhýbať pred nehodiacimi sa otázkami;-), ale aj vždy si zachovať odstup a najmä ten rešpekt. V tom vidím jeho významné výchovné poslanie na abc linuxu;-).
    7.8.2014 15:33 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Jak se chce nalézt dvojsmysl najde se vždy, pí. a p. může být obojí stejně lehce urážlivé, v daném kontextu, ale tím zdůrazněním, ne tím, co tam někdo vidí…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    7.8.2014 15:46 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    daný kontext beriem samozrejme do úvahy:)
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 15:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Já před nehodícími se otázkami neuhýbám, já jen na některé prostě neznám odpověď.
    V tom vidím jeho významné výchovné poslanie na abc linuxu
    Tohle byla ale dobrá invektiva, klobouk dolu. Poslání na abc linuxu se plní, když se člověk podělí se zkušenostmi s distribucemi, pošle nějaký fungující skript nebo varuje před nějakým programem nebo hardwarem. Nebo se pletu?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 15:44 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Vy dokážete s invektívami narábať, keď už na to príde, oveľa diplomatickeješie ako ja, to si ja dám kľudne dou pred vami aj tri klobúky:), ale to s tým slušným jednaním a základným rešpektom bola skôr pochvala. Pokiaľ chcete vy alebo niekto iný striktne trvať na tom, že Poslání na abc linuxu se plní, když se člověk podělí se zkušenostmi s distribucemi, pošle nějaký fungující skript nebo varuje před nějakým programem nebo hardwarem., nechápem, prečo ste boli najvďačnejším diskutérom pod spravidla nelinuxovými blogovými zápiskami istého užívateľa a prečo sa zúčastnujete pod takými blogmi diskusií aj ďalej. Stačí odignorovať, alebo sa mýlim?
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 16:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    No, jsem sice jen laik, ale za těch asi 12 let jsem pro linux něco udělal, přednášel jsem na olomouckém Linuxchange, vydal nějaké články, zejména implementace linuxu do podnikové sféry malých firem. Používal jsem ve firmě linux v době, kdy řada laiků (vynechávám experty) jen o linuxu slyšela. Jak jste na tom Vy?
    No a samozřejmě nelinuxová témata jsou bonus a je dobře, že tu jsou, oživí to portál, pokud se lidi mezi sebou baví slušně a používají věcné argumenty.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 17:32 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    No ja som na tom tak, že viem, čo je linux:)... Prečo? Kľudne môžete napísať otvrene: nepoužívaš linux, ničím si neprispela k jeho rozvoju, tak som za to, aby si sem nechodievala. Ja sa neurazím a len preto nevypadnem. Je to Váš názor a máte naň právo:).
    pokud se lidi mezi sebou baví slušně a používají věcné argumenty.
    myslím, že a s Vami bavím vždy nielen na rovinu, ale aj slušne a že to zároveň ide

    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 17:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Já jsem chtěl jen říct, že kromě zdejších blogů se linuxem zabývám a nezkoumám, kdo jak přispěl či ne, ale samozřejmě je to linuxový portál, primárně je to o linuxu a má i nelinuxové okénko. A tam se mohou psát věci, které nás tíží - ekonomika, válečné napětí nebo jen švestkové knedlíky, to je jedno. Snažím se mluvit slušně, když mě někdo vědomě neuráží třeba pro moje názory. Já Vás odtud nevyháním! Jinak jsem rád, že jsem se mohl na abíčko vrátit aspoň na čas (dřív to moc nešlo), uvidíme, co bude dál.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 18:16 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    když mě někdo vědomě neuráží třeba pro moje názory
    Čo tu už padlo boľševikov, súdruhov, rusofilov, Putinofilov, autorov pozývacích listov a neviem čoho všetkého ešte od ľudí, ktorí to vedome nemysleli ako urážku:) a ani si nedali námahu s tým, aby sa pokúsili vysvetliť svoj vlastný "správny" postoj - niektorí zrejme ani nemohli, lebo sa na viac nezmohli. A keď aj diskutujú a aj potom trvajú na svojom, bez ochoty všímať si/pochopiť protiargumenty, čia je to chyba?:)
    uvidíme, co bude dál
    Poživjom, uvidim(pasmatrim)... táto ruská prípoviedka a mi čoraz viac páči. Načo sa zaťžovať niečím, čo možno ani bude/nebude teraz, keď to ešte nie je.:)
    7.8.2014 18:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Čo tu už padlo boľševikov, súdruhov, rusofilov, Putinofilov, autorov pozývacích listov a neviem čoho všetkého ešte
    nacistů, vymytých mozgů, ovcí,... atd.
    7.8.2014 19:30 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    "Ovce" nepoužívam, fašistické prvky v prejavoch akurát upozorním (ale môžeš diskutovať o tom, či sú prítomné alebo nie, aspoň by sa ujasnilo, čo ten pojem znamená) a vymyté mozgy alebo inak "bezvedomie", to je ozaj smutná realita. Tvrdíš síce, že si nestranný, ale vždy sa ozveš len jednostranne (-nícky):).
    7.8.2014 19:37 vladimir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    vymyté mozgy alebo inak "bezvedomie", to je ozaj smutná realita
    Jj. Tvoje realita.
    7.8.2014 20:01 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    JJ, zase tá istá s.r.o :)
    7.8.2014 20:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    "Ovce" nepoužívam
    Ty ne, ale několik lidí tady se ovcema rádo ohání...
    vymyté mozgy alebo inak "bezvedomie", to je ozaj smutná realita
    Smutné především je něčemu takovému věřit (že ostatní lidé mají vymité mozky). To chce imho slušnou dávku nadutosti...
    Tvrdíš síce, že si nestranný, ale vždy sa ozveš len jednostranne (-nícky):).
    A kteráže je ta moje strana? :-D
    7.8.2014 21:22 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    A kteráže je ta moje strana? :-D
    tá, ktorej nikdy nič nevytýkaš, na rozdie od tých iných ;-)
    Ty ne, ale několik lidí tady se ovcema rádo ohání...
    Napr. Grunt? Ten má s nimi furt do roboty a posiela ma pásť:).

    To je asi taká teraz dosť vychytená terminológia pre príliš prispôsobivého občana. Ja už som svoj názor na "krvavé revolúcie" tuším v debate práve s Tebou vysvetlila:). Už som to linkovala - aký ja mám na to názor vystihla táto pani Švihlíková Jedna z kľúčových myšlienok tam je, že "...Teoretici se neshodnou v tom, zda je možné chaos úspěšně řídit. Rozhodně ho ale lze vyvolat." Takže som skôr za uvážený prístup k vyvolávaniu nejakých živelných vzbúr. Ono nikdy nevieš, kto každý sa do toho vzbúreného davu "proti spoločnému nepriateľovi" nasáčkuje (viď Sametová revoluce:)). Ale indiv. vzbura obyčajne zas končí porážkou. Preto si myslím, že ľudí treba postupne vychovávať:) k tomu, aby dokázali myslieť vlastnou hlavou a nenechali sa zneužívať na politické ciele tých vyvolávateľov chaosu:).

    Smutné především je něčemu takovému věřit (že ostatní lidé mají vymité mozky).

    Ale no tak, to som nikdy nikde nepovedala, že by "ostatní ľudia mali mať vymyté mozgy" - to by znamenalo, že okrem mňa:). To by bolo veľké prekrútenie toho,čo som kedy povedala. Aj tu na abc linuxu je dosť účastníkov diskusií, ktorí ma naopak usmernia a navodia správnym smerom. Inak by ma to tu nezaujímalo. Niektorí iní tiež potrebujhú usmernenie:).

    7.8.2014 21:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    To, že někomu něco nevytýkám, ještě neznamená, že s ním souhlasim.
    7.8.2014 21:58 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Nie že by mi to vadilo pokiaľ ide o mňa, ale prečo potom nemlčíš len v niektorých prípadoch, s ktorými nesúhlasíš ? :) Okrem toho nestáva sa, že niekto v niečom s niekým nesúhlasí a vzápätí s tou istou myšlienkou vyslovenou iným súhlasí resp. neoznačí ju ako blbosť, ktorou sa ani netreba zaoberať? To len tak na zamyslenie, pretože ja som si to tu už veľakrát všimla, napr. aj v tých debatách o tom malajzijskom lietadle. Potom mi to pripadá, že sa selektuje podľa toho, kto to hovorí, a nie čo vysloví. To je vcelku dosť bežný jav a súvisí s mobbingom:). Každý, alebo skoro každý človek sa niekedy voči niekomu tak správal. Ja mám pocit, že a to zhoršuje (napr. všimni si, že to "mám pocit" vyslovili po mne, ktorá za svoje pocity schytala:), v tých istých debatách celkom beztrestne ešte ďalší:)).

    Či to nie je už aj tými novodobými zlozvykmi v správaní detí už od škôlky, neviem...ani čo všetko je toho príčinou. Ale mám pocit že my sme sa v tom veku nesprávali tak stádovito a dokázali sme si viac zachovať individualitu ä aj napriek násilnému kolektivizmu:)).
    7.8.2014 22:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Je to tím, že ty a já vnímáme tyhle diskuse naprosto jinak.

    Pro mně je ábíčko místo, kde se lidi mezi sebou v podstatě úplně volně baví o linuxu a dalších věcech (často i vedou flamewary - což ale nemusí být vůbec špatně) a v podstatě je na každým, jestli na někoho reaguje, nebo ne, jestli ho něčí komentář zaujme, nebo ne, případně jakým způsobem atd. Z toho, že někdo nějak reaguje nebo nereaguje, většinou nedělám závažné důsledky - je to zbytečné, protože v zásadě o nic nejde.

    Pro tebe (IMHO) je ábíčko bojiště, kde funguje několik frakcí, jejichž cílem je prosadit svou dominanci, bojuje se názory, odkazy a chytrými odhaleními podlých úmyslů nepřátelské frakce. Podle toho jak lidi reagují a na koho reagují si je řadíš k nějaké frakci - viz např. tvůj pojem "sotňa", "pavlixův tým" a další. Vnímáš všelijaké "diskusní nespravedlnosti", které např. mně úplně unikají nebo je ignoruju jako nepodstatné.
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 22:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Z toho, že někdo nějak reaguje nebo nereaguje, většinou nedělám závažné důsledky - je to zbytečné, protože v zásadě o nic nejde.

    + 1
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 23:19 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Podle toho jak lidi reagují a na koho reagují si je řadíš k nějaké frakci - viz např. tvůj pojem "sotňa", "pavlixův tým" a další.
    Tu sme opäť pri tom istom - sarkazmus, nejaké prirovnanie alebo dávanie mien podľa nejakej charakteristickej vlastnosti/správania, i keď nejde o hrubý kanálový výraz vzbudzujúci odpor, vadí - a vyslovene primitívne urážlivé a prvoplánové nadávky nie. Mne nevadí, keď ma niekto sarkasticky podpichuje (ako napr. Faunom:)), pretože je to vtipné a nijako nedehonestujúce, i keď udrie klinec po hlavičke a usadí ma. Aspoň ma prinúti sa nad sebou alebo nad svojimi kecami zamyslieť:). Mám rada ten druh humoru, mám rada ten jeho literárny štýl. A niektorým to leží ako vidím poriadne v žalúdku. Zatiaľčo hrubé, bezduché prvoplánové urážlivé výroky a osobné útoky od chrbta, keď a zrazu vyroja 4-5 a zamerajú sa na osobu, ktorá im prekáža, sú OK:).Nejde im o nejakú diskusiu - len hodia do pľacu "svoj názor" typu: Odstěhuj se k Putinovi...alebo Chcípni, pí... a pod. A stále sú to v podstate tí istí, prípadne sa objaví "vladimir" a pod. Náhoda? Zrejme by im vyhovovalo, keby som zakaždým prilepila na hrubé vrece hrubú záplatu:). Ale ja dám prednosť obraznejšiemu vyjadreniu.
    7.8.2014 23:31 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    "sotňa", "pavlixův tým"
    O nič nejde a nevnímaš tieto diskusie ako bojisko (čomu ani tak neverím, pretože každá diskusia je aj súboj názorov, ktorý však nemusí skončiť snahou zapichnúť súpera od chrbta:)), ale vyčítaš mi ovce, sotne atď. ako "diskusnú nespravodlivosť". A ako asi vníma(jú) tieto diskusie autor(i) podobných blogov ako je tento a tí, čo sa im to zdá vtipné? Ako príjemné povyrazenie? :)
    8.8.2014 09:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    No, můj dojem jsi mi v podstatě potvrdila... Sotně a týmy ti nevyčítám, jestli někoho tohle baví, je to jeho věc a mně to je celkem šumák ;-) (Dokud tím nějak nadměrně neotravuje v relevantních diskusích...)
    čomu ani tak neverím, pretože každá diskusia je aj súboj názorov, ktorý však nemusí skončiť snahou zapichnúť súpera od chrbta:)
    Jediný případ, který by se dal označit za 'souboj názorů', jsem zaznamenal s panem Jirsákem, jinak je to všechno v podstatě jenom pokec. Jde spíš o to, že někteří lidé zřejmě tu konfrontaci z nějakého důvodu vyžadují, a tak ji hledají i tam kde není nebo nemusí být...
    8.8.2014 10:17 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Dokud tím nějak nadměrně neotravuje
    Nechcem teraz menovať, aby som niekoho neurazila, že som ho vynechala, ale otravné sú tie vulgárne osobné výpady bez akýchkoľvek argumentov trebárs aj v pre teba nerevalentných a pre niekoho možno zaujímavých diskusiách. Táto diskusia je nevýznamná a predsa si sa jej zúčastnil. Takže Ťa zrejme z nejakého dôvodu zaujíma a nie je Ti tak celkom šumák:).
    Jediný případ, který by se dal označit za 'souboj názorů', jsem zaznamenal s panem Jirsákem, jinak je to všechno v podstatě jenom pokec.
    Máš právo na subjektívny názor ako každý. Ja som tu zaznamenala viacero zaujímavých diskusií, ktoré sa dajú označiť za súboj názorov - no možno z Tvojho hľadiska mám iné nároky na ich intelektuálnu úroveň :). Spomínam si dokonca na veľmi pohodové, kým ich neobjavili takí, ktorých to štvalo a neprišli trochu spríjemniť atmosféru svojím nenapodobiteľným "humorom", a samozrejme ako vždy v ochrannom obleku.

    Diskusia je vždy konfrontácia - alebo to nie je diskusia. Ak majú ľudia protichodné postoje, to ešte vždy neznamená, že sa musia kvôli tomu nakoniec pozabíjať:). Ty v tých diskusiách tiež nepoužívaš vždy len učebnicové postupy na správne vedenie dialógu a snažíš sa presadzovať svoje videnie toho, ako sa veci majú všelijakými nie práve čistými spôsobmi. Napríklad miernym prekrútením toho, čo bolo kedy povedané, vyhnutím sa priamej odpovedi na priamu otázku:). Trváš na svojom hodnotení - a ja s ním kategoricky nesúhlasím :) Ale obávam sa, že podporné hlasy vladimirov, TN, pavlixov, wécéčiek a pod. ma o správnosti tvojho hodnotenia nepresvedčia. To sú slabé argumenty. To je ako: "Zoberme sekery a poďme na nich!" :)
    8.8.2014 10:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Takže Ťa zrejme z nejakého dôvodu zaujíma a nie je Ti tak celkom šumák:).
    Šumák mi je, když si někdo dělá týmy.
    Diskusia je vždy konfrontácia
    Já bych to trochu poupravil: Diskuse s tebou je vždy konfrontácia :-D (Případně s pár dalšími, kteří mají konfrontaci taky tak rádi...)
    8.8.2014 11:09 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ale nemusí byť osobná:), pokiaľ ju netlačíš (Ty alebo niekto iný) do osobnej roviny

    *inak "votrelec" bola tiež odporná filmová postava:)...niečo ako veľký šváb, musí to vzbudzovať veľmi negatívne pocity, keď tak niekoho označíš - to je veľmi účinný spôsob ostrakizácie:)...ale neberem to ako konkrétne adresnú urážku, bolo to povedané len tak všeobecne, nepriamo a bokom, a cieľom vôbec nebola konfrontácia v tvojom ponímaní:)
    8.8.2014 14:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Tý poznámce o vetřelci nerozumim... Jak to souvisí se mnou?
    8.8.2014 14:54 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    s tebou priamo nie, ale myslím, že to Tebe som niekde napísala, že jednou z metód, ako niekoho "vylúčiť", je vsugerovať jeho spojenie s niečm, čo vzbudzuje strach alebo odpor...tá odporná predstava splynie s ním a k švábom sa predsa nebudeš chovať ako k človeku

    len som využila príležitosť a chcela som ilustrovať tú metódu, nič viac:), pre mňa je to s tebou jeden dlhý rozhovor (konfrontácia :))a nevnímam príliš, či bola o tom reč tu alebo v inej diskusii...u teba som zatiaľ takéto spôsoby nikde nevidela
    8.8.2014 14:56 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    *medzitým som si tu niekde totiž prečítala taký komentár, kde a spomínajú tí "votrelci"
    8.8.2014 10:23 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    nerele...:))
    8.8.2014 10:26 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    *už sa obávam, že zase prijmeš nejaké svoje vysvetlenie toho, čo bolo povedané... neber to moje videnie Tvojich chýb v komunikácii odo mňa ako výčitku alebo snahu o zhadzovanie, možno by bolo sa nad tým sebakriticky trochu zamyslieť (a tiež netvrdím, že ja som ten učebnicový príklad:))
    7.8.2014 23:47 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    * ja o vlku a vlk za dvermi... vyrojil sa medzitým prezlečený za TN:-)
    pavlix avatar 7.8.2014 23:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    +1

    Jinak vítej v mém týmu ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2014 00:07 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    +1

    Jinak vítej v mém týmu ;).
    do tímu by sa hodilodvojité céčko, čo a sťažuje na nedostatok negatívnych spätných väzieb, týmto blogom absolvoval dúfam úspešne iniciačný obrad :)
    pavlix avatar 8.8.2014 09:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Obávám se, že ten se svým stylem komunikace hodí spíše k tobě a jílkovi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2014 10:52 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    mne sa k jílkovi spôsobom komunikácie hodíte vy, p. pavlix, skoro by som si vás pomýlila
    pavlix avatar 8.8.2014 12:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    To zní od někoho, kdo sem přišel jen kvůli jílkovi, jako velmi špatný vtip.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2014 13:34 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    môj návrh platí, uvidíme
    8.8.2014 14:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Hmm... Já teda určitou podobu mezi tebou a JJ taky vidím, např. to dělení na týmy a tu oblibu konfrontace...
    8.8.2014 15:26 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ja si za sebou vláčim všade nejakú podpornú skupinu(a ešte odinakiaľ), aby mi pomáhala do niekoho vyrývať (kopať) a písala mi obdivné komentáre ?:) To sa naozaj s tebou a s každým okrem svojich osobných sympatizantov/podporovateľov bavím tak, ako sa bavil on? Podpásovo? A tímy... nejaké skupiny tu sú, názorové, známi zo zrazov, vekovo blízki, podskupinky spojené spoločným nepriateľom:)... čo ja viem? A potom sú tu vďačné terče, na ktoré sa špecializujú (a nemyslím tým len seba:)). To si ty nevšimol? TO myslím pod tým tímom alebo sotňou. Trochu hyperbola.. ale neboj, realitu ešte vnímam správne a zas to nemyslím až tak vážne:). A nevidíš rozdiel medzi konfrontáciou a konfrontáciou? Snažím sa s tebou hádať - alebo si veci vyjasniť a dosiahnuť nejaký konsenzus? Ja mám pocit, že sa o to dosť snažím, neviem, ako ty...

    8.8.2014 16:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Nechtěl jsem říct, že jste stejní (to rozhodně nejste), jen jsem viděl nějaké podobnosti...
    8.8.2014 17:45 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ľudia sú si vo všeličom podobní, ale v tom podstatnom určite s tým človekom nemám a ani nechcem mať nič spoločné

    k tomuto vášmu portálu len toľko, že tak či tak ako všade dôjde k výmene generácií, a tá ďalšia je už iná, iné záujmy, iný jazyk, iné názory...a starí užívatelia budú už inde...to som sledovala od detstva, ako sa na jednom zábradlí na moste cez rieku striedali generácie tínedžerov... a kým sme tam došli my a získali právo na to zábradlie, už bola preč tá doba tých beatlesákov a gitár a most nás už nezaujímal... nastalo úpadkové diskotékové obdobie (a to zas nebavilo mňa:))
    8.8.2014 15:27 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    teda ... o ten konsenzus:), nie sa za každú cenu pohádať na život a na smrť
    8.8.2014 02:32 Miriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    A co my? :-( My by jsme taky rády k tobě do tvého týmu s dvojitýma céčkama a wéčkama. Vemeš nás? I s vladimirem a TN.
    8.8.2014 02:45 naš druhé a třetí já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    my taky, my takyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grunt avatar 7.8.2014 21:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Napr. Grunt? Ten má s nimi furt do roboty a posiela ma pásť:).
    Takže z tisíce slov co řeknu si zapamatujete jen ty ovce? Gratuluju.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.8.2014 22:02 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Napr. Grunt? Ten má s nimi furt do roboty a posiela ma pásť:).
    Takže z tisíce slov co řeknu si zapamatujete jen ty ovce? Gratuluju.
    :) žartujem
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 19:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Čo tu už padlo boľševikov, súdruhov, rusofilov, Putinofilov, autorov pozývacích listov
    Určitě padlo, z mých úst (nebo spíš z mé klávesnice,) však ne. Z druhé strany však ano (neříkám, že od Vás), posměšné komolení jména a podobné drsné urážky. Ale s tím nestojí a nepadá svět :-)
    Poživjom, uvidim(pasmatrim)...
    Jo, s tím souhlasím. Musel jsem se vypovídat, celé dopoledne strávené mezi doktory, kteří se mnou dělali psí kusy :). Ještě, že tam měli fešné sestřičky.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 19:57 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    posměšné komolení jména
    Na to sa dá stále ešte odpovedať príslušným sarkazmom (tou diplomatickou invektívou:), ktorou vrátim prihrávku a pokúsim sa prtohráča uzemniť - ale stále to ešte nie sú výrazy ako pí. a rakovina:)... Je to na úrovni tej slovenskej soudružky...okrem toho ste sa niekedy, keď mali niektorí tunajší humoristi, či už z alkoholu alebo v dôsledku dlhodobej abstinencie, chuť zvlášť vulgárne vtipkovať na účet druhých pre pobavenie obeenstva, "šli ste do partie" a pridali ste usmievajúceho smajlíka a nejakú akože tiež vtipnú poznámku, namiesto toho, aby ste sa od hrubých osobných urážok dištancovali. No, možno v tých prípadoch išlo len o nevinnú zábavu a nikto tým nič zlé nemyslel:). (Ja sa ospravedlňujem za prostorekosť, som si vedomá, že som si ňou spôsobila niektoré reakcie aj tu:)).

    Vaša najsilnejšia protizbraň je aj tak tá schopnosť o(d)pinkať protihráča :). Nejdete hlavou proti múru, vyzeráte poddajne, ale náhodou ste poriadny fiškus(nie v nejakom pejoratívnom zmyse slova):))
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 20:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Já se snažím s každým jednat slušně, přemýšlet, proč má někdo opačné názory a co ho k nim vede, zda třeba osobní zkušenost a pak zda je možné tuto zkušenost zevšeobecnit. Poté mohu korigovat názory svoje. Ale dovedu se tvrdě bránit, pokud někdo útočí, toho jste si všimla. Ostatně bych nemohl v tomhle světě úspěšně prorazit. Dnes už však sílu nemám, proto s ní musím šetřit pro místa, kde je to opravdu potřeba a důležité.. Jo, kvůli tomu fiškusovi se neurazím :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 20:48 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    tvrdo ani nie, ale ste nezmar, necháte súpera, nech sa vysilí a ešte mu otvoríte dvere do šatne, keď sa ich chystá vyvaliť:)
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 21:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Kdysi mi říkal jeden asijský mnich, že nejhůř se boxuje do peřiny. Něco na tom je. No zkuste pořádně uhodit do peřiny! Útočník se vysílí, ale ta peřina může potřebné hřát dál. Tak a teď máte o čem přemýšlet! :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 21:35 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ja už som premýšľala a odhalila vás dávnejšie:)
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 22:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Tak a mám to .. byl jsem odhalen. Marně jsem se skrýval pod pláštíkem tmy virtuálního světa.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 7.8.2014 17:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    A to je další problém, milá paní učitelko. Vidíte problémy a nepřátele tam kde nejsou. Za nás už soudružky učitelky nebývaly, tak na to holt nejsem zvyknutý. Bod číslo dva je kompletně vymyšlený a je to spíš obraz Vaší hlavy než jakýkoliv odraz reality. Omlouvám se, hluboce se klaním a odcházím nechajíce Vás ve vašich problémech.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.8.2014 18:40 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    A to je další problém...
    Vôbec nechápem nadväznosť na to, čo som napísala. Teda okrem toho duplikovania soudružek učitelek. Ja som žiadna súdružka učiteľka do 90. rokov, keď sa to používalo, tiež nebola, keby sme už mali byť dôslední a oslovenie súdružka mi nepatrí ani ako členke strany, v ktorej sa tak oslovovali. Takže by si mi mohol vysvetliť, keby si nebol pre istotu "ušiel z boja", prečo tak tvrdošijne nástojíš na tom, že mi patrí:).Tiež si mi neprezradil, aké máš zamestnanie, aby som ťa tiež mohla oslovovať podľa neho... a pridám aj to p., ak na tom teda mimo ten kontext nemá byť nič zlé:).

    O obahu mojej hlavy usudzuješ len z obsahu TVOJEJ hlavy:). Odkiaľ berieš, že Ťa vidím ako nepriateľa? Len ťa beriem presne tak, ako som napísala v predošlej vete: že máš v have nejaký obraz, a tvrdošijne trváš na tom, aby som sa podľa neho nakreslila:).

    A rovnako je to aj s tými problémami. Ztejme tie svoje presúvaš na mňa. Ale ja nie som z Kysúc:) a tiež vôbec nemám problém s tým, ako mňa osobne niekto vidí alebo ako nás Slovákov niekto vidí, pretože ak má s nami niekto probém, je to jeho problém:).

    Metóda za sebou zabuchnutých dverí zrejme bude opakom metódy otvorených:)).
    7.8.2014 21:49 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    hele - na rovinu - za mě Ti říkám, že to, že jsi slovenda mi fakt nevadí a že jsi učitelka taky ne.

    naopak - pokud jsi hubená, drobná a třeba máš i brýle, tak je dost možný, že bych Ti ležel u nohou ... :)
    7.8.2014 22:12 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ja som už stará korytnačka:)... tak nás volajú naše deti v škole (vymákli sme ich pritom:))

    tu a niekedy zasmejem skoro ako v škole, nikdy by som nebola verila, že ma to s deckami bude baviť:)... to je to jediné, čo by mi na tej škole chýbalo, mám ešte tri týždne na rozmyslenie
    Dvojité Céčko avatar 7.8.2014 23:34 Dvojité Céčko | blog: Zpravy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    hele - na rovinu - za mě Ti říkám, že to, že jsi slovenda mi fakt nevadí a že jsi učitelka taky ne.

    naopak - pokud jsi hubená, drobná a třeba máš i brýle, tak je dost možný, že bych Ti ležel u nohou ... :)
    To je takové půvabné, když se navzájem krmíte kladnou zpětnou vazbou. Brzy by jste si mohli založit vlastní portál, kde si budete moci navzájem prokazovat jak jste super.
    7.8.2014 23:58 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    a čo keby si si ty išiel pohľadať nejaké nové negatívne spätné väzby inde, aby ťa to dostatočne uspokojilo
    Dvojité Céčko avatar 8.8.2014 01:44 Dvojité Céčko | blog: Zpravy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    No ale paní učitelko, komu by jste pak smrděla pod blogem? Pomyslete na všechny ty nebohé děti!
    8.8.2014 04:19 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    najdi si už konečně holku, nebo kluka, nebo poníka - trpíš přetlakem a ruce už to evidentně nedávaj ...
    Dvojité Céčko avatar 8.8.2014 13:12 Dvojité Céčko | blog: Zpravy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Šukat poně, ty jeden divochu, to bych do tebe neřekl *wink wink*.
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 13:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Tohle je ale zajímavá úvaha - rozdílné myšlení Čechů a Slováků (a nejen Slováků, ale i Maďarů, Rakušanů a dalších), takové "národní cítění". To je něco, na co jsou např. Slováci citliví a co Češi vůbec nevnímají. V Česku se prostě neuchytí politik, který by hrál na národní strunu, zatímco v některých okolních zemích takoví politici mohou slavit úspěchy. Slovák je hrdý na to, že je Slovák, Čech je hrdý na to, že má větší auto než soused. To bude celé to tajemství :-). Jestli je to dobře nebo špatně, to nevím, ale je to prostě tak.
    Také jsem byl ve spojení s řadou Slováků, fajn lidi. A co je zajímavé - ti všichni do jednoho řekli, že rozdělení země byla chyba...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 14:22 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    V Česku se prostě neuchytí politik, který by hrál na národní strunu
    Záleží tiež na tom, na ktorej strune alebo ako. SNS, aj napriek tomu, že medzi politickými stranami na Slovensku nie je na výber, vo voľbách prepadla, ani KDH hrajúce na kresťansko-národnú strunu nejako neexceluje. Dúfajme, že sa vďaka problémom s rómskou populáciou nepodarí v ďaších voľbách nástup do parlamentutýmto neofašistickým exotom. Takže ten primitívny populistický nacionalizmus je, zdá sa, na ústupe. Rastie však naopak také to sklamanie zo Slovenska, čo súvisí zo zle spravovanou krajinou - mladí Vám povedia väčšinou, že hcú ísť zo Slovenska preč, čo najďalej. Už nepoznajú to, čo pre nás bolo prirodzené, napr. krásu slov. folklóru, vôbec ich to nezaujíma. Nepoznanjú Plickove fotky alebo toto. Načo majú byť potom hrdí?

    Asi kacírska myšlienka, ale myslím si, že naša budúcnosť je v návrate ku koreňom. Podobne, ako si to udržiavajú severské malé národy.
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 15:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Folklór .. pěstuje se ještě v dnešním uspěchaném světě? To není jen problém Slovenska! Když jsem byl na Taiwanu, tam vybudovali obrovské muzeum folklóru, včetně kopií původních obytných budov starých čínských rodin, hudba, tanec .. vše pohromadě jako databáze údajů,aby se něco zachovalo pro budoucí generace, které již přemýšlejí jen v nulách a jedničkách.
    Věřím, že je primitivní nacionalismus na Slovensku na ústupu, prošlo si tím hodně národů, v Česku jen okrajově v podobě národního obrození, dnes se jde dál - ale jde o to, aby jedinečné kulturní odkazy nezanikly s dnešní generací.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 16:13 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    obrovské muzeum folklóru
    Tu nejde o konzervovanie, ale o rozvíjanie. Lenže to súvisí so zachovaním tradičných komunít a tie sa na Slovensku ani nie tak dávno rozpadli (a dorazila to likvidácia poľnohospodárstva na vidieku). V Čechách je konzervovaný už dávno, na Morave a na Slovensku dlho pretrvával. Ešte ja si pamätám aj mladé ženy v hronských krojoch v autobuse, ktorý som cestovávala do školy, a dochádzali do roboty trebárs do Popradu. Takisto behom niekoľkých rokov zmizli drevenice a namiesto nich si ľudia postavili nevkusné murované opachy, v ktorých teraz nemá kto bývať a kúpite ich tam v tých dedinách za babku. Keď sa príliš rýchlo vyvráti staré, a nie je dosť času na vznik nového na základe kontinuity s tým predchádzajúcim, nastane rozklad. Ale nejaká renesancia možno aj nastane, lebo ľudia už začínajú chápať, že treba hľadať nejaké alternatívy oproti tomu, v čom sme sa ocitli "vďaka" tej globalizácii.

    A k NO - nemyslím si, že šlo o primitívny nacionalizmus, ten je vlastný primitívom, a to snáď českí obrodenci neboli:). Nakoniec, boli austroslavisti, nejaký šovinizmus a šírenie nenávisti voči iným národom (asi len s výnimkou tradičného antisemitizmu) by som u nich nehľadala, len zaujímali obrannú pozíciu.
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 16:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Jo, souhlasím, je třeba folklór rozvíjet, ale i pamatovat si, jak to v které době bylo, proč se navazuje na tu či jinou tradici. Také si myslím, že k určité renezanci dojde, vždy s akcí jde protiakce, tak to bude doplňovat tu globalizaci, lidé chtějí třeba starý nábytek, domy s původním vzhledem (a moderním vybavením), atd.
    Určitě nešlo o primitivní nacionalismus. Jasně. A v 19. století nebyla ani aktuální myšlenka odtržení od Rakouska, jen větší emancipace českého prostoru po politické stránce, když se už podařilo zachránit jazyk. Na Slovensku se to v podstatě podařilo taky.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 17:23 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    ale i pamatovat si
    o tom hovorím:)... to si uvedomili aj títouž začiatkom minulého storočia, alebo tutu a tu
    7.8.2014 21:44 fri
    Rozbalit Rozbalit vše O barvách praporů
    "Orlice, časopis politický, roč. 3, čís. 19, Telč, 8. září 1888 - Příloha Orlice k číslu 19 - O barvách praporů O barvách praporů. Při národních slavnostech shledáváme často, že i vzdělanci přicházejí do rozpaků při zřizování praporů, která že barva patří nahoru, která dolů atd. Obyčejně má se za to, že to jedno, jen když barvy červené a bílé neb modré jsou. Avšak není tomu tak. Seřadění barev různých národních, státních neb městských i spolkových a šlechtických praporů a znaků podléhá pravidlům tak dobře, jako pravopis různých řečí. Znak mluví barvou neb obrazem. Pohleďme nejdříve na náš znak národní a zemský: bílý lev v červeném poli. Jest tudíž barva bílá na půdě červené, proto má na prapoře českém, dvojbarevném, bílá prouha nad červenou umístěna býti (tudíž tak, by bílá vždy u hrotu žerdi byla). Je-li červená na hoře umístěna a bílá pod ní, jest taký prapor znamením města Vídně, jehož znak červený kříž v bílém poli jest (tudíž červená na bílé půdě). Při praporu rakouském patří vždy černá barva k hrotu žerdi, žlutá pod ní, protože ve znaku říském černý orel umístěn v zlaté (žlutém) poli. Podobně se to má se Slezským praporem. Při trikolorách záleží tím více na pořadu barev. Moravský pořad barev jest: červená, bílá, modrá: červenobíle kostkovaná orlice v modrém poli. Trikolora slovanská jest totožná s ruskou: červeno-modro-bílou. Bílá pak budiž nejvýše na žerdi připevněna."

    "Kritické poznámky jednoho nám dobře známého odborníka k textu:

    Autor dobového textu v podstatě používá vexilologického označení "bílá" pro stříbrný kov (heraldickou tinkturu), viz "bílý lev", myšlen je stříbrný český lev.

    Správně popisuje císařskou (respektive Předlitavskou) černo-žlutou vlajku (v tomto pořadí pruhů - dle černého císařského orla ve zlatě) a upozorňuje na její shodu s vlajkou (praporem) Slezska (jehož znakem je černá orlice se stříbrnou pružinou ve zlatém štítě). Ovšem máme ve Slezsku v té době doloženo užívání i obráceného pořadí pruhů (tedy žlutý nahoře a černý dole), proto, aby nedocházelo ke shodně (záměně) s tehdejší vlajkou státní (černo-žlutou).

    Pořadí moravských barev "červená, bílá, modrá" je nepřesné, správně má být uvedeno - bílá, červená, modrá, protože je chybně popisována i "červenobíle kostkovaná orlice v modrém poli" - správně bílo-červeně (respektive stříbrno-červeně) šachovaná orlice v modrém poli.

    Ruskou trikolóru "červeno-modro-bílou" opět obrací, neboť pořadí je nutné uvádět shora dolů, tedy - bílá, modrá, červená."
    10.8.2014 12:13 EE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O barvách praporů
    Předřečník umí používat obratné úhybné manévry, uchylující se k osvědčenému politickému alibismu, jak za starých dobrých časů totality: Já o voze ty o koze. Je to marné, starého psa novým kouskům nenaučíš. :-D
    10.8.2014 12:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O barvách praporů
    Totalitní amatéři se zdaleka nevyrovnali dnešním korporátním profesionálům :-D
    10.8.2014 20:21 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O barvách praporů, kvíz na ábíčku

    Na tom textu je podstatné pořadí barev moravské trikolory: bílá, červená, modrá, i když charakterizované autorem jako červená, bílá, modrá.

    Dnes mi nijak nevadí, že autor textu v Orlici ve snaze poučit napsal: červená, bílá, modrá. Reakce znalce za jedno a čtvrt století nám vše uvádí na správnou míru.

    Kvíz na ábíčku, který by se objevil, by pak mohl vypadat takto: Poznáte v následující symbolice vyjádřené barvami a jejich pořadím evropské země a státy? A jedna vedlejší otázka pro diskuzi: Jaká je trikolora ČR, a jak ji lidově popisujeme. Popisujeme barvy ve správném pořadí, anebo lidově, - na barvy si vzpomeneme, ale když tak o tom přemýšlím, jestli ve správném pořadí podle nějakých zásad, to už si moc jistý nejsem? (Poznámka: Jakou má trikoloru Slovensko? Stejnou jako Rusko? Od vlajky Ruska mají Slováci použito na odlišení štítek s trojvrším a křížem, který se podobá maďarskému trojvrší s křížem, ale tento má místo zeleného modré kopečky).

    červená, bílá, modrá

    červená, modrá, bílá

    bílá, červená, modrá

    bílá, modrá, červená

    modrá, bílá, červená

    10.8.2014 20:37 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O barvách praporů, kvíz na ábíčku - nabízené otázky

    Nabízené odpovědi by pak byly:

    Ano, bez pomoci kohokoli a čehokoli

    Ano, s malou pomocí internetových stránek, kde jsou tyto znalosti obsaženy

    Ano, s velkou pomocí internetových stránek, kde jsou tyto znalosti obsaženy

    Ano. Prostě ano. (Neptejte se mě, jak jsem to udělal)

    Ne. Musel jsem si nechat poradit od Davida Kolibáče

    10.8.2014 20:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O barvách praporů, kvíz na ábíčku - nabízené otázky
    Nojo, jenže mě ve škole učili že naše vlajka je "červenomodrobílá", zatímco "bílá, modrá červená, všichní víme co to znamená", je text dávné reklamy na zubní pastu.

    Jinak moje znalosti vlajek toho kvízu by byly asi na té úrovni, že bych rozeznal francouzskou vlajku od holandské, protože Francouzi mají proužky nastojato a Holanďané naležato :-D
    10.8.2014 21:15 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O barvách praporů, kvíz na ábíčku - nabízené otázky
    První nápověda - Nizozemí jsem umístil na první místo. A sladkou Francii...? :-)
    11.8.2014 02:06 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O barvách praporů, kvíz na ábíčku - nabízené otázky
    11.8.2014 02:07 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O barvách praporů, kvíz na ábíčku - nabízené otázky
    to prvé mala byť wikipédia:)
    7.8.2014 22:00 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    leda prd - promiň :)

    celý je to o něčem jako je "národní sebevědomí" nebo jak to říct - my žádný nemáme a myslíme si, že třeba slováci/chorvati jsou ještě horší, než mi, tak nad nima machrujeme a dávame jim to sežrat a oni se přirozeně brání a dávají to sežrat nám - pak si stěžujeme, že jsou na nás zlí ...

    i když na druhou stranu - slováci trpí vůčí nám taky nějakým mindrákem a musí si dokazovat, že jsou lepší a mají vyšší tatry a delší dunaj a já nevím co ještě

    a na tom příkladu s rozdělením je to možná trochu vidět - čechum je to celkem putna, slováci říkají, že to je chyba

    jinak můj oblíbený vtip
    7.8.2014 22:37 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    mají vyšší tatry
    Tam sa už za socializmu rozprávali vtipy o českých turistoch(ja som tam chvíľu pracovala ako Hrzán v Homolkovcoch na horách:)), ale môžem povedať, že tí naši českí rekreanti mali Tatry schodené a poznali to tam lepšie ako domáci. Mne jeden český turnus dal zo srandy prezývku "horský vodca"- a určite si ma zapamätali na celý život:-). Niektorých Čechov urazili tie reklamy čo teraz bežia v TV na tému" ako zo sekery uvariť polievku" alebo tie sandále s ponožkami. Slováci sa zas urážajú, že ich Česi volajú Maďari, a my tu, kde bývam, sa urážame, že nás tak volajú Popradčania, keď maďarské dediny začínajú až tak 10-15 km od nás:)). A rozdelenie - to mrzí moju generáciu, lebo sme sa narodili a dospeli v Československu, mladí to tak už neberú. A už ani ten hokej nie je čo býval. Už sú pri porovnávaní Slováci uznanlivejší:).
    Grunt avatar 7.8.2014 09:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Já si nemůžu pomoct, ale mě to přijde vtipné. Navíc nejde o nějaký přímo osobní vulgární výpad a jako bonus si s tím dal ještě někdo práci. A snaha se vždycky cení.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 7.8.2014 09:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Mať tu 30loginov mi príde zrelé na doktora. Jakože si ho teraz všetci zablokujeme a on si spraví ďalší login a príde mu humorné ako s nami vybabral? Ľadovec fakt humorný bol, ale robiť si kvôli tomu nový login? Príde mi že je to škodná.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 7.8.2014 12:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Mně osobně přijde, že je tu tolik škodné, že už na tom jeden kus moc nezmění.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 7.8.2014 12:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ja mám za to že Miriam su tí všetci.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.8.2014 14:19 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Miriam byl pavlix, i když jsem mu chvilku tu zásluhu zkoušel ukrást a po mém odhaloní s používáním toho nicku přestal.
    Grunt avatar 7.8.2014 12:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Mať tu 30loginov mi príde zrelé na doktora.
    Jde o více osob, ne o jednu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 7.8.2014 13:07 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Je to Miriam, daj na mňa priateľu. IP ani poloha niesu smerodajné, rovnako ako OS, alebo prehliadač. Ja to cítim ako keď sa pozeráš na niekoho od zadu a proste vieš že je to on.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.8.2014 10:48 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Co takhle přepnout v profilu jenom zobrazování blogů s tučňákem? Nebo najet na odkaz a tam vidět autora a neklikat?

    Nebo je to na vás moc složité a potřebujete někoho, kdo bude myslet za vás...?
    Quando omni flunkus moritati
    Bedňa avatar 7.8.2014 15:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ale mňa bavia všetky dobré blogy a ani nechcem aby boli všetky linuxové, máme predsa aj normálny život. Linux by som skor hádzal do článkov.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    8.8.2014 09:03 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Tak co s tim?

    Obnovit diskusi o zakazu diskuse pro neregistrovane uzivatele? Dovolit psat do blogu jen lidem, co maji dostatecne vysoke skore (karmu)? Zavest hodnoceni diskusnich prispevku?
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    pavlix avatar 8.8.2014 09:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Najít/vytvořit si alternativu k ábíčku, která tohle všechno poskytne?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dalibor Smolík avatar 8.8.2014 09:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    A nejsou už jiné portály, zabývající se linuxem?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pavlix avatar 8.8.2014 10:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Jakože bychom ábíčko přenechali vetřelcům? Teď vážně, nemluvím ani tak o portálech jako o službě a komunitě, která by dokázala udržovat diskuze v rozumných mezích třeba na základě nějakého ohodnocení zásadních příspěvků do portálu. Existuje služba ve stylu poradny, stack exchange, která například nedovoluje nováčkům přidávat komentáře a zajišťuje dostačné množství lidí s moderátorskými právy, ale ta není určena k volné diskuzi a nezahrnuje mimooborová témata. A vůbec se obecně tematické portály dělí na ty, kam skoro nikdo nechodí a ty, které jsou cílem narušených exhibicionistů, kteří si tam přeměřují svá ega.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2014 10:59 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    které jsou cílem narušených exhibicionistů, kteří si tam přeměřují svá ega.
    :-) kto si bez viny, hoď kameňom
    Dalibor Smolík avatar 8.8.2014 11:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Jo, vím, to jsem pochopil .. jen si nemyslím, že by založení jiného portálu nějak pomohlo. Faktem je, že "nelinuxová" část abíčka je už dost rozsáhlá, což by nevadilo, kdyby se diskutovalo slušně. Na druhou stranu i díky této části je návštěvnost abíčka slušná, tenhle portál už má jméno i proto, že na něj mohou chodit začátečníci, kteří se s linuxem teprve seznamují a jinde je mohou vyhodit .. neslušné a vulgární diskuze by je však mohly odradit a linuxáky obecně ukazují ve špatném světle. Na idnes to vyřešili jednoduše - člověk musí být přihlášený svým jménem, přihlášení se ověřuje a diskutující si už dává pozor, co kam píše a proč.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pavlix avatar 8.8.2014 12:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Jo, vím, to jsem pochopil .. jen si nemyslím, že by založení jiného portálu nějak pomohlo. Faktem je, že "nelinuxová" část abíčka je už dost rozsáhlá, což by nevadilo, kdyby se diskutovalo slušně.
    Tak hlavně ábíčko nebylo nikdy obecný diskuzní server. Nelinuxová témata tu diskutovali lidé, kteří měli mezi sebou alespoň něco společného. Jednotliví trollové se rychle vyčerpali. Jenže teď to vypadá, jako by na ábíčku už pro linuxáky nebylo místo.
    Na druhou stranu i díky této části je návštěvnost abíčka slušná
    K čemu je mi návštěvnost, když mě sem chodí urážet lidi, kteří sem z titulu svých zájmů nepatří. To snad radši ať se vrátí Jirsák s Ponkrácem :D.
    tenhle portál už má jméno i proto, že na něj mohou chodit začátečníci
    Nevím jestli má smysl mluvit v přítomném čase. Podle mě už je tento portál z pohledu linuxových začátečníků už tak nějak mrtvý a jediný důvod, proč sem přijde někdo mimo pravidelné osazenstvo (teď myslím včetně nelinuxového) je setrvačnost. Co může ábíčko dneska nabídnout linuxovému začátečníkovi?
    neslušné a vulgární diskuze by je však mohly odradit a linuxáky obecně ukazují ve špatném světle
    Tak já si úplně nemyslím, že by inteligentní člověk měl soudit podle nelinuxových příspěvků bandy lidí, které linux vůbec nezajímá.
    Na idnes to vyřešili jednoduše - člověk musí být přihlášený svým jménem, přihlášení se ověřuje a diskutující si už dává pozor, co kam píše a proč.
    Mně osobně by to nevadilo, ale alobaloví hackeři by to asi nevzali moc dobře.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dalibor Smolík avatar 8.8.2014 14:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    K těm začátečníkům - dnes už je trochu jiná doba, leckdo už zvládne na notebook nainstalovat Ubuntu :-), doby, kdy jsme se učili základům příkazové řádky a struktuře linuxu jako systému a to ještě s omezeným internetem jsou pryč :-). Pokud něco nejede, pokusí se poslat dotaz, ale je fakt, že už se ty základní dotazy pokládají málokdy, odpovědi se dají vyhledat. Jinak souhlas. Prioritně by tu měli být lidé, kteří mají k linuxu aspoň nějaký vztah.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.8.2014 14:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Faktem je, že "nelinuxová" část abíčka je už dost rozsáhlá, což by nevadilo, kdyby se diskutovalo slušně.
    Mně zas tak rozsáhlá nepřijde, imho to šlo mírně k lepšímu poslední dobou. Teda až na tu aféru na Ukrajině, která už se tu propírá trochu moc setrvačně (podle mě kdo k tomu měl co říct, už to dáno řekl, teď už je to jen omílání toho samého dokola)...
    pavlix avatar 8.8.2014 23:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Tak ukrajinskou aféru dost živí zima, který má na jedné straně vztah k open source a na druhé straně mu jebe a myslí si, že musí všechny okamžitě obrátit na svou víru. Nemůžu říct, že by mě jeho výplody nějak bavily, ale má aspoň něco k tématu. Pokud jde o systemd, tak taky mnozí omílají to stejné dokola, ale aspoň v nějakých souvislostech.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.8.2014 09:59 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Zima už Rusákům vyhrála nejednu válku. Napoleon i Hitler kvůli ní prohráli, až přijdou mrazy, narazí i Ukrajinci...
    9.8.2014 11:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    8.8.2014 10:18 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ja bych se tomu nebranil. Jinak driv jsem bral Abclinuxu jako takovou alternativu k Rootu.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.8.2014 13:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Mimochodem, nebyl ste někdo na tý jílkový divadelní hře a nemáte záznam? Mistr včera předčasně zabalil cestu do Hamburku...
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 13:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Nebyl, ale záznam je tady, chce to vidět celé, dost deprimující, ale dobře udělané.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.8.2014 14:17 origa-P-L
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    mozna byste mohl jako jazykovy expert Vasemu priteli vysvetlit, ze kdyz je jeste v Nemecku a vyjizdi smerem domu , tak se rika ze jede zurueck nach hause a ne zurueck zu hause, jak ten genius vecne pouziva.
    7.8.2014 15:34 abcd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Těžko to vysvětlíš někomu, kdo ze základky šel rovnou do hospody, a cizí jazyk pochytil pouze od východoněmeckých děvek.
    7.8.2014 23:14 origa-P-L
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    a uz te mam ty mrcho, Jenda prece do zadny skoly nechodil ...
    Dalibor Smolík avatar 7.8.2014 15:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    nach - zu
    nojo, vyřídím
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.8.2014 14:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Muhahahaha
    7.8.2014 15:44 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Pohonil jsem, dík. Ale nad čím?
    AsciiWolf avatar 7.8.2014 22:54 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Nad Androidem?
    8.8.2014 08:33 lolek a bolek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    skryta reklama :-)
    7.8.2014 16:54 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Nac ji nazyvati rakovinou? I kdyz se s pani ucitelkou ideologicky neshodnu, mam ji rad ;-) Je sice pravda, ze jeji mira empatie a soucitu s urcitymi socialnimi vrstvami mne obcas velmi rozladi, budu se k ni vzdy, jako slusne vychovany jedinec, chovat s uctou.
    7.8.2014 17:55 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Asi myslia, že tu moje komentáre(v nelinux. blogoch, pokiaľ ma zaujímajú témy) príliš metastázujú (asi majú pravdu) a smrteľne to ohrozuje ich duševné zdravie:), tak sa pokúsili nasadiť radikálnu liečbu, chemoterapiu a ožarovanie... a potom, niet účinnejšia metóda na "konečné riešenie", ako keď človeka stotožníte s niečím, čo vzbudzuje odpor alebo strach, preto tie slová ťažkého kalibru na moju adresu. Len majú zlú mušku.
    7.8.2014 18:15 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Tohle lide vetsinou delaji, protoze rychle a neuvazne vypeni (znam z vlastni zkusenosti) anebo jim dojdou argumenty (coz je dle meho nazoru castejsi). Pak uz jim zbyva jen priznat vlastni porazku, nebo zacit tomu druhemu nadavat, kopat do nej, oznacovat (zde si dosad co chces)filem, apod... Pokud dojde k tomu druhemu, aspon se muzu smat, s jakym blbem jsem se tu hadal :-D.

    Osobne bych si z takovych lidi a urazlivych blogpostu nedelal zadny stres. Mu budou pritakavat jen ti, kterym jsi v diskusi povetsinou natrela prdel nebo jim oponovala :-)
    7.8.2014 18:23 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ja už som dosť stará, ale naučila som sa brať také spôsoby s ozajstným nadhľadom až vďaka týmto diskusiám, to sa priznám, celkom užitočná prax:). Tých -filov som spomínala vyššie akurát pánu Smolíkovi ;-).
    7.8.2014 23:09 TN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Ja už som dosť stará
    nerekl bych ...

    Kdyz uz tady autor zabrousil do skoro privatni sfery, rad bych se zeptal, jak to vlastne bylo s tim panem Jilkem. Je to skutecne tak, ze jste o nej mela zajem? Jestli jsem to tehda spravne pochopil, tak jste na nem byla sexualne zainteresovana a on vas odmitl, protoze si myslel na mladsi. Je to tak?
    7.8.2014 23:44 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    vladimir?
    8.8.2014 10:33 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Coo??
    8.8.2014 11:16 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    Nie vy, ten čo si požičal Vaše krstné meno, už niekoľko dní tu pod ním záškodníčí a je s krátkym i!
    8.8.2014 11:19 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    pravdepodobne je raz TN a potom zas za "vladimira", a chcel by vyprovokovať "diskusiu" podľa svojej osnovy a cieľa:)...je zábavný
    10.8.2014 11:43 pěšák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přidej se i ty!
    TEN vladimir, co se zde objevil, když se před několika dny vrátil z pěší túry :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.