abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.0 otevřeného operačního systému pro chytré hodinky AsteroidOS (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení o vydání a na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 16:00 | Zajímavý software

    WoWee je open-source klient pro MMORPG hru World of Warcraft, kompatibilní se základní verzí a rozšířeními The Burning Crusade a Wrath of the Lich King. Klient je napsaný v C++ a využívá vlastní OpenGL renderer, pro provoz vyžaduje modely, grafiku, hudbu, zvuky a další assety z originální kopie hry od Blizzardu. Zdrojový kód je na GitHubu, dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    dnes 13:33 | IT novinky

    Byl představen ICT Supply Chain Security Toolbox, společný nezávazný rámec EU pro posuzování a snižování kybernetických bezpečnostních rizik v ICT dodavatelských řetězcích. Toolbox identifikuje možné rizikové scénáře ovlivňující ICT dodavatelské řetězce a na jejich podkladě nabízí koordinovaná doporučení k hodnocení a mitigaci rizik. Doporučení se dotýkají mj. podpory multi-vendor strategií a snižování závislostí na vysoce

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 12:22 | Humor

    Nizozemský ministr obrany Gijs Tuinman prohlásil, že je možné stíhací letouny F-35 'jailbreaknout stejně jako iPhony', tedy upravit jejich software bez souhlasu USA nebo spolupráce s výrobcem Lockheed Martin. Tento výrok zazněl v rozhovoru na BNR Nieuwsradio, kde Tuinman naznačil, že evropské země by mohly potřebovat větší nezávislost na americké technologii. Jak by bylo jailbreak možné technicky provést pan ministr nijak nespecifikoval, nicméně je známé, že izraelské letectvo ve svých modifikovaných stíhačkách F-35 používá vlastní software.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 15
    dnes 06:00 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 162 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | IT novinky

    Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, zveřejnilo Domain Report za rok 2025 s klíčovými daty o vývoji domény .CZ. Na konci roku 2025 bylo v registru české národní domény celkem 1 515 860 s koncovkou .CZ. Průměrně bylo měsíčně zaregistrováno 16 222 domén, přičemž nejvíce registrací proběhlo v lednu (18 722) a nejméně pak v červnu (14 559). Podíl domén zabezpečených pomocí technologie DNSSEC se po několika letech stagnace výrazně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 18:33 | IT novinky

    Google představil telefon Pixel 10a. S funkci Satelitní SOS, která vás spojí se záchrannými složkami i v místech bez signálu Wi-Fi nebo mobilní sítě. Cena telefonu je od 13 290 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 16:22 | Komunita

    Byl publikován přehled dění a novinek z vývoje Asahi Linuxu, tj. Linuxu pro Apple Silicon. Fedora 43 Asahi Remix s KDE Plasma už funguje na M3. Zatím ale bez GPU akcelerace. Vývojáře lze podpořit na Open Collective a GitHub Sponsors.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Red Hat představil nový nástroj Digital Sovereignty Readiness Assessment (GitHub), který organizacím umožní vyhodnotit jejich aktuální schopnosti v oblasti digitální suverenity a nastavit strategii pro nezávislé a bezpečné řízení IT prostředí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Zajímavý software

    BarraCUDA je neoficiální open-source CUDA kompilátor, ale pro grafické karty AMD (CUDA je proprietární technologie společnosti NVIDIA). BarraCUDA dokáže přeložit zdrojové *.cu soubory (prakticky C/C++) přímo do strojového kódu mikroarchitektury GFX11 a vytvořit tak ELF *.hsaco binární soubory, spustitelné na grafické kartě AMD. Zdrojový kód (převážně C99) je k dispozici na GitHubu, pod licencí Apache-2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 908 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    Snowden + Tor + Freenet

    29.8.2013 16:04 | Přečteno: 1518× | súkromie

    Celkom logicky by sa dalo predpokladať, že udalosti okolo Snowdena povedú k väčšiemu záujmu o rôzne spôsoby ochrany súkromia, vrátane používania darknetov. Myslím, že už prešlo viac než dosť času, aby sa to dalo posúdiť, takže tu to je (kto sa ohľadne debilizácie spoločnosti stotožňuje s dnešným blogom pána dada, prekvapený asi nebude).

    Na začiatok považujem za vhodné pripomenúť jeden dátum: 6.6.2013. V tento deň The Washington Post a The Guardian začali robiť veľmi kvalitné PR americkým tajným službám a nositeľovi Nobelovej ceny za mier, pánovi Obamovi (aj keď po posledných výrokoch ohľadne Sýrie si na to vystačí aj sám).

    Takže tu máme graf pre Tor:


    Zdroj: metrics.torproject.org

    a tu pre Freenet (modrá - Weekly Effective):


    Zdroj: USK@.../statistics/267/

    Nárast je to v prípade Tor naozaj veľmi vysoký, až 50%; v prípade Freenetu je to o dosť menej, stále však pomerne viditeľných 15% v priebehu niekoľko málo týždňov.

    Avšak v oboch prípadoch ten nárast nastal až v polovici Augusta, čiže približne poldruha týždňa po tom, čo sa všetko prevalilo.

    Takže aj keď by niektorí radi pripísali zásluhy Snowdenovi, ja si až taký istý nie som.

           

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Snowden + Tor + Freenet, obrázek 1 Snowden + Tor + Freenet, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.8.2013 16:28 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet

    A to bych osobne rekl, ze ten narust u Freenetu je pusobenej zabitim Freedom Hostingu a tim padem "vy vite jakeho obsahu".

    29.8.2013 16:45 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Je to možné, včera bol Frost zasratý requestmi na diskusné skupiny, kde sa taký obsah zverejňuje. Ale inak je relatívne ticho, kľud. A hlavne, rovnako raketovo vyskočil aj Tor, čo by potom nedávalo príliš zmysel.
    29.8.2013 21:02 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet

    Spis sem to myslel tak, ze Freenet stejne moc znamej a pouzivanej neni.

    29.8.2013 21:28 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Ja som to zas myslel tak, že ak Freenet vyskočil kvôli vypnutiu FH, prečo v rovnakom období vyskočil aj Tor? Ten mal potom padnúť.

    Jedine že by to bolo tak, že sa záujemcovia o ten obsah kvôli vypnutiu FH presunuli na Freenet, kde ten obsah ešte je a zároveň, vďaka medializácii FH sa o Tore dozvedelo viac ľudí (než bolo záujemcov o ten obsah) a teraz ho skúšajú.
    29.8.2013 23:17 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet

    bingo!

    30.8.2013 00:57 Arthur Schopenhauer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    internet mal byt slobodnym mediom, ale v takej podobe ako funguje dnes je to len vykladna skrina velkeho brata. kazdy clovek na tejto planete by mal mat moznot slobodne sirit informacie - ake len chce - vratane propagacie nacizmu, fasizmu, sionizmu, vyroby vybusnin, liekov, drog, sirenia prostitucie kanibalizu atd. vzdy by sa mal postihovat konkretny zlocin, ale rozhodne nie sirenie informacie ako takej.
    4.9.2013 16:13 Friedrich Wilhelm Nietzsche
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    by sa mal postihovat konkretny zlocin
    i zločin podněcování rasové, etnické a národnostní nesnášenlivosti
    Salamek avatar 29.8.2013 16:32 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Ja si spis myslim ze Tor a Freenet zacali pouzivat lidi co nemaji ciste svedomi / vadi jim sledovani ale pred tim si mysleli ze jsou moc male ryby aby je nekdo sledoval, ted jak se provalilo jak to vsechno funguje a co za smirackou super infrastrukturu byli schopni vybudovat zatim co jsme spali v pocitu bezpeci, zacali lidi vice dbat na sve soukromi...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    29.8.2013 16:39 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Keď som prvýkrát videl tie rastúce grafy, tak ma napadlo to isté, ale ten nárast začal až po takmer poldruha mesiaci.
    Salamek avatar 29.8.2013 16:47 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    No ono taky chvili trva nez si sezenes aktualni info o techto technologiich, a najdes si cas na jejich zavedeni, treba takove zasifrovani /home muzou byt pro nekoho dva dny prace :D no a pro windowsaka i tyden
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    29.8.2013 16:34 manomym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Včera som ten Freenet skúšal, nainštaloval som Frost a ako niekto napísal

    Tree most notable communities on frost are:
    1) pedos
    2) japanese
    3) boring trolls

    Takže nič pre mňa, sex s malými deťmi sa mi nepozdáva, ryžojed tiež nie som a trollovanie ma príliš nebaví. Myslím, že u nás to na legitímny účel niktou používať nepotrebuje
    xxxs avatar 29.8.2013 17:06 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    fakt nepatris aspon do tretej skupiny?
    29.8.2013 17:16 manomym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Na rozdiel od teba nie, pretože tvoj komentár má veľmi blízko k osobnému útoku. Ak by si totiž ten Freenet a Frost skúšal, dospel by si k takému istému výsledku. Pedofili, japonci, trollovia a až potom ten zvyšok.
    xxxs avatar 29.8.2013 17:50 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    k akemu vysledku? ze to nikto na legitimny ucel nebude pouzivat? prisilne tvrdenie.
    30.8.2013 01:03 Arthur Schopenhauer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    problem je ked diskuter oznacuje svojho nazoroveho oponenta za trolla. je to tak hlavne vtedy ked nedokaze argumentovat vecne a tak pouziva osobne utoky a podpasovky.
    xxxs avatar 31.8.2013 11:42 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    1. bola to otazka

    2. chces vecnu argumentaciu k tvrdeniu na danej sieti su iba pedofili, japonci, trollovia a NIKTO iny to legitimne pouzivat nebude? fakt nejde o trolling?

    3. mozem sa spytat na identitu?(ak tu vystupujes aj pod inymi nickmi - ide mi o najpouzivanejsi)
    31.8.2013 13:00 manomym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    S takým človek sa diskutuje veľmi ťažko. Vidieť to aj pri tebe, keď z troch najvýznamnejších skupín na froste spravíš tri jediné skupiny na freenete a potom s tým trolluješ.
    xxxs avatar 31.8.2013 17:31 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Takže nič pre mňa, sex s malými deťmi sa mi nepozdáva, ryžojed tiež nie som a trollovanie ma príliš nebaví. Myslím, že u nás to na legitímny účel niktou používať nepotrebuje
    pavlix avatar 31.8.2013 13:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    problem je ked diskuter oznacuje svojho nazoroveho oponenta za trolla
    A není spíš problém, když se troll označuje za názorového oponenta?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.8.2013 17:21 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Ehm, mám taký pocit, že si si ten komentár troška upravil, pôvodná verzia:

    Anonymous ----- 2013.08.28 - 18:49:35GMT
    (...)
    1) pedos (almost exclusively on their boards; if you ain't subscribed you won't see much of them);
    2) japanese (also won't see much of them except on their boards);
    3) boring trolls (everywhere); if you want to use frost happily, you'd better get used to ignoring them without much of thinking over - no point to even try to answer them, they are too fat already.
    (...)
    29.8.2013 21:20 Trollollollo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet

    Freenet is ToadWare, there having been only single active developer working on the core codebase for YEARS.

    Tor is professionally developed piece of software, with numerous active contributors working on different aspects of the codebase, technical specifications, documentation and PR. Freenet pretty much lacks all of this.
    Jendа avatar 29.8.2013 22:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Toadware, to je něco jako Beerware? Když autora potkáš, koupíš mu ropuchu.
    30.8.2013 06:33 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    dosť blízko, toad prezývka Matthewa Toselanda, človek, ktorý má v rukách kľúče od miešačky... a všetci sa modlia, aby do začiatku školy stihol zbaviť Freenet pohromy zvanej db4o
    Jendа avatar 30.8.2013 09:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    ktorý má v rukách kľúče od miešačky
    Aha, v tom případě budu potřebovat nějaký manuál Freenet protokol pro debily. Na freenet mixer jsem nic nenašel.
    30.8.2013 15:13 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Také veci sa v manuáloch nedočítaš...
    Jendа avatar 30.8.2013 17:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    To nemá nějakou specifikaci protokolu, popularizační článek jako je tento nebo tak? Je to jenom use-the-source?
    30.8.2013 19:26 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    obávam sa, že som sa stratil... len tak na okraj, existuje v češtine fráza "mať kľúče od miešačky"?
    Jendа avatar 30.8.2013 19:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Aha, neexistuje. Hodil jsem tu broadcast a nikdo neví víc, než že je to idiom.
    30.8.2013 20:17 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    aha :-) už som si myslel, že som debil (aj keď možno som, keď predpokladám, že druhá strana má perfektné znalosti hovorovej slovenčiny ;-) )
    29.8.2013 17:15 Asad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Kazdy kto chce slobodu je terorista a nepriatel dekomratickych imperialnych narokov USA a jej spojencov...
    29.8.2013 21:16 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    A každej, kdo plácá podobný posty, má hodně naivní pohled na svět. Bohužel se mi zdá, že je takovejch dost.
    Bedňa avatar 31.8.2013 01:38 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Jasne, kradnú len čierny, všetci araby sú teroristi, Obama zachraňuje Sýriu, nezabudni si zas zapnúť správy aby si vedel pravdu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    29.8.2013 18:34 martin knocik | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Bolo by dobré plniť tor stránky a freenet nejkaým rozumným obshom. Napríklad v ramci možností portovať textový obsah abclinuxu do Freenetu alebo Tor ako .onion stránku.
    29.8.2013 20:54 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Bez problémov, pre oba existujú nástroje.

    Problém je len v tom, čo a ako mirrorovať, ako príklad pre Freenet:
    Nejaký ebook alebo nejakú stredne veľkú stránku (blog) úplne bez problémov (zhodou okolností som za posledný deň niekto takto do Freenetu zavesil asi 5 stránok v poľštine, ktoré boli pôvodne ebook resp. normálny web zjavne stiahnutý wget-om alebo niečim podobným (len tak na okraj, aby som potešil miestnych ľavičiarov, s libertariánskou tématikou)).
    Rovnako bez problémov obsah nejakého RSS kanála pomocou Freereader pluginu.
    Problém nastáva pri podobne rozsiahlych weboch ako abclinuxu, kde pre nahratie kompletného obsahu by si musel vyčleniť samostatný stroj a ideálne vytvoriť pre to úplne novú minimalistickejšiu tému. Ak by si chcel len niečo, tak v pohode nástrojmi vyššie, ale ak celý web, tak to by si musel spolupracovať s adminmi.

    A samozrejme ešte jeden malý problémik, samo sa to nespraví ;-)
    30.8.2013 10:02 tor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Bylo by dobre zacit tim, aby slo na Abclinuxu alespon prispivat ze site TOR. Abc totiz TOR rovnou blokuje...
    3.9.2013 14:51 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    K čemu by to bylo dobré?
    6.9.2013 07:56 Kladivo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    K ničomu. Iba by to zbytočne podporilo zločinecké anonymistické siete.
    29.8.2013 22:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Píšou o tom i na Ars Technica, ale píšou, že nikdo (alespoň zatím) neví, proč to tak bylo. Proč by kvůli NSA narostl počet TOR klientů skokově zrovna v půlce srpna?
    30.8.2013 06:30 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Určite všetci vieme o jednej možnosti, kde NSA vystupuje... jednoducho si to nainštalovali.

    Lenže načo by im boli len klienti, keď na sledovanie siete IMHO potrebuješ relay (v prípade Toru, kde vieme odlišiť klienta od relay; vo Freenete každý uzol aj preposiela).
    Bystroushaak avatar 30.8.2013 07:29 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Nemůže se spíš jednat o nějaký na traffic náročný útok ze strany tří písmenkových organizací?
    Bedňa avatar 31.8.2013 01:47 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Sorry ale to je blbosť. Nikto nebude sťahovať FreeNet a Tor k sebe nemá to žiadny význam, všetky informácie čo získaš sú anonymné a nedá sa dohľadať zdroj. Nebyť toho že si tam niekto robí biznis a tým pádom musí poskytnúť aj číslo účtu to už si majiteľa nájde aj malé dieťa.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Jendа avatar 31.8.2013 06:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    30.8.2013 10:37 druzicka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Odkaz z Diaspory asi to resi tuhle mysterku :)
    30.8.2013 07:58 Kladivo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    V modernom demokratickom právnom štáte podobné veci nemajú miesto a mali by byť zakázané. Využívajú ich len zločinci (warez, pedofili atď.) a nevyrovnané osobnosti (kryptoanarchisti, konšpirátori atď.).
    Jendа avatar 30.8.2013 09:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    S tím by se nejspíš i dalo souhlasit, problém je bohužel v tom, že snad žádný dnešní stát není moderní demokratický právní.
    AsciiWolf avatar 30.8.2013 18:31 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    V modernom demokratickom právnom štáte podobné veci nemajú miesto a mali by byť zakázané.
    Mluvíš o demokracii a přitom podporuješ totalitní praktiky?
    Jendа avatar 30.8.2013 19:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Podle mě se demokracie a toto nevylučuje. Když si většina odhlasuje, že mají být drogy, dětské porno, GMO, kyselina dusičná, kryptografie… zakázané, tak budou a furt je to demokracie, alespoň teda tak, jak ji vnímám.
    30.8.2013 20:25 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Súhlasím. Totalita je o tom, čo vláda robí (v tomto prípade buzeruje občanov), demokracia je o tom, ako sa tá vláda ustanoví.
    Bedňa avatar 31.8.2013 01:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Demokracia je idiotská spoločnosť, kde tupá väčšina prevalcuje všetko dobré.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    AsciiWolf avatar 31.8.2013 11:58 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Máš pravdu; na druhou stranu, v mém příspěvku jsem měl na mysli spíše ideální demokracii, která se běžně označuje jako "spravedlivá, svobodná společnost"... ;-)
    30.8.2013 13:35 Kooala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Podle me narust u toru je zpusobeny malwarem, nektere botnety ho pouzivaji uz pres 2 roky a zda se, ze se ted pridala nejaka velka ryba. Tomu by i odpovidalo, ze mnozstvi dat protekajici torem se o moc nezvedlo.
    Bedňa avatar 31.8.2013 02:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Nárast mohol vzniknúť aj rôznymi výzvami na nejaké dátumy DDOSovať NSA a spojencov. Osobne tomu neprikladám veľkú váhu pri prenosovej rýchlosti čo ponúkajú Tor a FreeNet, teda flood atack by sa dal použiť, ale nevidím v tom nejaký zmysel. To tak dostať zombíka na NSA router by som bral ako výzvu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    31.8.2013 08:03 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Moc si neviem predstaviť, ako pomocou Freenetu ddosovať NSA a spojencov :-) Z Freenetu sa na internet nedostaneš (teoreticky možno áno, ale najprv by to musel niekto naprogramovať).

    Ak by NSA mala vlastnú freesite vo Freenete, tak by bolo nemožné zddosovať ju, naopak, čím je niečo vo Freenete populárnejšie, tým dostupnejšie sa to stane. Jednoducho ddos vybranej freesite pomáha.
    gtz avatar 30.8.2013 18:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    No zkoušel jsem Tor párkrát na síti našeho poskytovatele (kyslík ADSL2) a rychlost skoro o ničem, včera večer jsem si řekl, že se na to jen tak pro srandu podívám a přenosy velice pomalé, hidden wiki se načítala snad půl minuty.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.8.2013 20:19 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    hidden wiki posledných niekoľko dní nefungovala, možno to súviselo s tým... (výhoy centralizácie)
    30.8.2013 20:21 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    gtz avatar 30.8.2013 21:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    pochopil jsem, jen ta rychlost na ADSL2 byla celkem úděsná. Možná tak na nějakém VDSL či optice ale na klasické ADSL je to o ničem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 30.8.2013 22:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Či wifině :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 31.8.2013 02:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snowden + Tor + Freenet
    Ber to tak sú tam cenné informácie, dám si načítať stránku a robím si niečo iné, aj tak viem že inde sa k ním nedostanem. Keď tam budeš nejaký čas zvykneš si a polminúta ti časom príde fofr :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.