abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 564 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    9.1.2021 23:55 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše První komentář
    Kouknul jsem na tenhle blogpost, jestli o pod ním bude nějaký komentář, a nebyl. Tak tady ho máte. Překvapilo mě, že se často bojuje o to mít první komentář, a tady nic. Konec komentáře.
    Bystroushaak avatar 10.1.2021 00:39 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Kouknul jsem na Abc, jestli tam bude nějaký nový blog, a nějaký tam byl. Tak jsem radostně kliknul a v něm nic. Tak tady pořád nic nemáme. Konec stížností.
    10.1.2021 01:41 Doufám, že ten folklór nedorazí k nám
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Hmm.. Hezká bystro uška, liško.
    Kde jsi ji ulovil?
    10.1.2021 02:31 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Ja zase cekal, ze prispecha JiK s nejakym ideove spravnym vysvetlenim. Treba ze je to nejvetsi utok na demokracii v cele historii spojenych statu, kdyz si soukrome spolecnosti dovoli dat ban prezidentovi. Nebo ze ve skutecnosti ten dav vedly lesbicke studentky genderovych studii, protoze jenom ony se umi tak priserne oblekat, delat kampane takoveho rozsahu a jsou nejvetsi hrozbou pro svobodu a demokracii.

    Takze doufam, ze az na to kliknu zas, budu vedet, co si o tom mam spravne myslet!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    xxxs avatar 10.1.2021 10:31 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    ano, su sukromne. na poli medializacie, ale maju prilis silne postavenie. nakoniec slapnu na niekoho, kto ich necha zregulovat.
    10.1.2021 12:17 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Jak je definovane prilis silne postaveni? Prilis silne podle koho? Komercni subjekt si muze regulovat, jak se mu zlibi. Nelibi se ti to? Jdi k sipku a nevyuzivej danou sluzbu.
    xxxs avatar 10.1.2021 15:07 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    podobne ako v ekonomike. monopoly, dominantne postavenie na trhu.

    dane sluzby nevyuzivam.

    sipky po ruke nemam, chod mi nazbierat.
    Aspon jsi konzistentni.
    Gréta avatar 10.1.2021 22:37 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář

    asi vo dallím hele budeš muset jako napsat sám :D ;D

    Bystroushaak avatar 11.1.2021 07:53 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Už jsem na to koukal, ale přístupy zatím nejsou a to co tam mají je předgenerované.
    11.1.2021 23:50 strejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    to bude revoluce v pornoprumyslu
    Bystroushaak avatar 12.1.2021 06:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Tohle asi ne, ale ty další generace by mohly být revoluce víc než jen v pornoprůmyslu. Málokdo si uvědomuje, že když to jde použít na text a obraz, tak to jde použít taky na všechno možné ostatní, od 3D modelů, součástky strojů, programy, skládání proteinů a tak dál. Teď se jen k tomu dostat, že.
    Gréta avatar 12.1.2021 19:45 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář

    a taky zbraně viry deepfake hoaxy :O :O jestli si stim doteďka eště jakoby nehráli vojáci tak teďko si už jako určitě hrajou :O :O :/ :/

    a vubec hele :D ;D

    12.1.2021 21:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Gréta avatar 12.1.2021 21:52 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Příloha:

    mi to tam asi jako smázli :D

    původní vobrázek v příloze komentu

    Bystroushaak avatar 13.1.2021 13:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    Jak jde vlastně projekt rypadla?
    Gréta avatar 13.1.2021 18:52 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    12.1.2021 21:48 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    No, nevím. Generování obrázků podle textového zadání je v podstatě něco jako klasifikátor, ale obráceně. Ve smyslu, že napřed se trénovaly klasifikátory na rozpoznávání obrazu, potom se ten výstup otočil a učilo se je snít náhodné obrazy, no a teď se je učí snít konkrétní obrazy.

    Oproti tomu na 3D modely, součástky strojů nebo dokonce programy bude výrazně obtížnější smysluplný klasifikátor natrénovat. Typicky to totiž nejsou věci popsatelné několika málo slovy.

    V relativně dohledné budoucnosti se asi dopracujeme k možnosti programovat v přirozeném jazyce: „vytvoř okno, umísti do něj tlačítko Quit, po kliknutí na Quit ukonči program…“. Nejblíž k tomu zatím mělo GPT-3 s těmi HTML snippety, ale úspěšnost zatím byla příliš nízká a na jednu ukázku, která sklidila úspěchy na twitterech a redditech, připadalo mnoho pokusů, které vygenerovaly naprosto nesmyslnou odpověď.

    Ty technologie se nepochybně budou dále zdokonalovat, ale než budeme mít v IDE integrovaný našeptávač, který bude schopný pochopit kontext a správně implementovat např. nějaký obecně známý algoritmus nad nějakými proměnnými, ještě si chvíli počkáme. No a než bude AI schopná z jednoduchého abstraktního zadání schopná vygenerovat program řešící všechny problémy, které si Běžný Franta Uživatel ani neuvědomuje, že je potřeba vyřešit (tj. to, kde reálně programátor má nějakou přidanou hodnotu), my už budeme, doufejme, dávno v důchodu. :)
    Bystroushaak avatar 13.1.2021 13:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    No, nevím. Generování obrázků podle textového zadání je v podstatě něco jako klasifikátor, ale obráceně. Ve smyslu, že napřed se trénovaly klasifikátory na rozpoznávání obrazu, potom se ten výstup otočil a učilo se je snít náhodné obrazy, no a teď se je učí snít konkrétní obrazy.
    Afaik ne. To se bavíš o předchozích přístupech, ne o DALL-E (GPT-3). Na GPT-3 je zajímavé právě to že tam hraje největší roli kontext a jeho sledování a určování.
    Oproti tomu na 3D modely, součástky strojů nebo dokonce programy bude výrazně obtížnější smysluplný klasifikátor natrénovat. Typicky to totiž nejsou věci popsatelné několika málo slovy.
    Třeba u těch součástek si dovedu představit, že máš nějaký katalog, ze kterého ty součástky používáš, a to co je reálně modifikováno jsou jen různé interface mezi nimi (teď se bavím o 3D modelech věcí třeba pro frézování). Pak nemusíš trénovat celé 3D modely, ale jen jejich spojování a constrainy v rámci toho. Třeba moji spolubydlící strojaři na VŠ, tak půlka jejich práce co dělali bokem u studia bylo právě namodelovat něco v CADu, kde jsi ale stejně vycházel z knihovny známých komponent a jen jsi vytvářel glue kolem toho, asi jako u programování děláš glue kolem knihoven. U elektronických součástek to imho bude fungovat ještě lépe. Docela bych chtěl vidět GPT-3 natrénované na elektronická schémata s popisky, podobně jako tyhle obrázky :)
    V relativně dohledné budoucnosti se asi dopracujeme k možnosti programovat v přirozeném jazyce: „vytvoř okno, umísti do něj tlačítko Quit, po kliknutí na Quit ukonči program…“. Nejblíž k tomu zatím mělo GPT-3 s těmi HTML snippety, ale úspěšnost zatím byla příliš nízká a na jednu ukázku, která sklidila úspěchy na twitterech a redditech, připadalo mnoho pokusů, které vygenerovaly naprosto nesmyslnou odpověď.
    Ne, to co sklidilo úspěch na twitterech byla custom aplikace, které byl dodán programovací kontext. To mělo podstatně lepší úspěšnost, než když si hraješ se samotným GPT-3, ze kterého pak musíš vybírat 20 variant, kde 19 z nich je blbost.
    No a než bude AI schopná z jednoduchého abstraktního zadání schopná vygenerovat program řešící všechny problémy, které si Běžný Franta Uživatel ani neuvědomuje, že je potřeba vyřešit (tj. to, kde reálně programátor má nějakou přidanou hodnotu), my už budeme, doufejme, dávno v důchodu. :)
    Mno, tak jasně. Já zas neříkám, že to bude pro každého, ani že nás to nějak nahradí*. Ale myslím si, že člověku, který ví co dělá, to umožní podstatně snížit míru opruzu trávenou nudnými věcmi.

    *Joscha Bach má na tohle téma docela hodně zajímavých postřehů.
    Gréta avatar 13.1.2021 18:51 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář

    Třeba u těch součástek si dovedu představit, že máš nějaký katalog, ze kterého ty součástky používáš, a to co je reálně modifikováno jsou jen různé interface mezi nimi

    u jednoduchej schémátek/blueprintů asi snadný ale víc složitější asi jako nejde skovat do nějakýho krátkýho popisku a jakoby čim delší nudli textu dotoho umělýho mozku strčíš tim víc požadavků de proti sobě + roste chybovost a tim míň jakoby bude výstup přesnej/smysluplnej. furt to neni víc než 'zprůměrovaný' vědomosti ikdyž celý týdle planety :O :O vpohodě to bude dávat vobyčejný věci jako rádio pračku mikrovlnku ale na specializovanej věcech sito ZATIM vyláme zuby si myslim. třeba nanakreslení nějakýho takovýho schémátka hele by asi jako nestačil žádnej korpus schémátek a samotná gpt3 asi taky bude jakoby uplně zpitomělá všema těma kecama co viděla na netu že traveling merchant se jako nedá moc dobře řešit. nevim :O :O

    13.1.2021 19:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář
    No ale to je pěkné, takže kvantové počítače jsou odteď zastaralé a je na čase začít vyvíjet hlenkové :-D
    Gréta avatar 12.1.2021 19:47 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První komentář

    si myslim žeje takový zajímavý jak jako každýho napadá ňáky použití podle toho čim se jakoby zabejvá věčinu času svýho :3 :3 :D :D ;D ;D

    10.1.2021 07:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ja tedy nasili absolutne neschvaluji. Je to na urovni blm a jejich peaceful protests. Mohli radeji udelat blokadu a nevpustit tam politiky, to by byla lepsi cesta a bez mrtvych.
    10.1.2021 09:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Jaké násilí? Jedna zastřelená neozbrojená ženská, tři další z hulákání klepla pepka, a fízl, kterého někdo nakopl do zadku tak, že z toho druhý den umřel. Slabota.
    10.1.2021 12:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ano, v porovnani s blm je to malo, ale i tak je to nasili, ktere neschvaluji.
    10.1.2021 16:23 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    proč jsi tedy schvaloval nacistická zvěrstva?
    10.1.2021 16:42 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    protože je kokot
    10.1.2021 19:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Tvoje baba je vsech kokotu futral.
    10.1.2021 19:00 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Kde jsem je schvaloval? Nalepky si nech troubo.
    10.1.2021 21:05 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ve zdejších diskusích. Zastával si se sudeťáků a svého dědečka, který dělal dozorce v koncentráku.
    10.1.2021 23:09 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Koukam, ze jsi odbornik na mou rodinu. Kde jsem zde prosim psal o tom, co delal za valky muj dedecek?

    Zastaval Sudetaku? Co to vlastne znamena zastaval? Kritizuji vyhnani spoluobcanu. Nic vice, nic mene. To s nacismem vubec nesouvisi.
    10.1.2021 23:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    nacistickych spoluobcanu, proste obhajujes nacky

    a o dedkovi jsi tu psal nekolikrat, ostatne o par prispevku nize na tveho dedka vzpomina nejaky slovak
    11.1.2021 04:51 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Máš na mysli ty "spoluobčany", kteří svoje české spoluobčany vraždili a vyháněli roky předtím?

    Ano, odsun naplánovaný západem byla chyba. Příliš mnoho zločinců uchránil před spravedlivým trestem, nejdřív mělo proběhnout vyšetření všech jejich zločinů, potom soud, a nakonec pověšení tak půl milionu až milionu těch nejhorších z nich, a pozavírání zbytku. Těch pár slušných by se za tu dobu odfiltrovalo.
    ⧠ A = 0 avatar 11.1.2021 07:03 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Máš na mysli ty "spoluobčany", kteří svoje české spoluobčany vraždili a vyháněli roky předtím?
    Koho vraždily a vyháněly předškolní děti, které Beneš a spol. nechali pozavírat do koncentráků?
    Nevolte zmrdy.
    11.1.2021 10:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    podstatne je co delaly jejich rodice
    ⧠ A = 0 avatar 11.1.2021 16:42 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Chodili do práce, starali se o domácnost.
    Nevolte zmrdy.
    11.1.2021 17:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    A po večerech hajlovali a vraždili Čechy.
    ⧠ A = 0 avatar 11.1.2021 19:47 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Tak určitě, když třeba manžel byl Čech.
    Nevolte zmrdy.
    11.1.2021 22:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Však se mohl klidně přidat, a později být "integrovaný", jak tady hlásá Odin.

    Kdo chce s nácky býti, musí s nimi (český untermensch) bíti ;-)
    11.1.2021 23:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    kdyz byl manzel cech, tak nebyli odsunuti
    11.1.2021 23:46 strejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    byli zasunuti?
    ⧠ A = 0 avatar 13.1.2021 10:31 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ano, nebyli odsunuti, nýbrž posláni do koncentráku.
    Nevolte zmrdy.
    13.1.2021 14:36 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    To jsou kecy, vyrostl jsem v sudetach a smisena manzelstvi byla v okolnich chalupach bezna jeste v sedesatych letech (a asi i pozdeji, ale pak uz jsem tam nezil). Soused ani neumel cesky.
    ⧠ A = 0 avatar 13.1.2021 20:28 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Jak přesně to souvisí s tím, co jsem psal? (Psal jsem do koncentráku, ne do vyhlazovacího tábora. Dotyční byli až na pár tisíc smolařů po určité době propuštěni.)
    Nevolte zmrdy.
    13.1.2021 22:44 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    kecy, ti lidi se nikdy nehli z vesnice
    ⧠ A = 0 avatar 14.1.2021 15:28 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Jaký jsi ročník, že si to vše tak dobře pamatuješ?

    (Zkus vysvětlit lidem, co ještě žijí a v koncentráku byli, že tam vlastně nebyli. Jsem zvědav, co ti na to řeknou.)
    Nevolte zmrdy.
    14.1.2021 17:00 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    42

    Kdo ještě žije v koncentráku?
    ⧠ A = 0 avatar 14.1.2021 18:40 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Takže ti mohlo být tak 3–7 let v době, kdy dotyční v koncentrácích žili.
    Nevolte zmrdy.
    14.1.2021 18:55 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Až na to že, mě v té době chovali na klíně a vůbec utvářeli mé dětství.
    ⧠ A = 0 avatar 14.1.2021 19:34 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Tebe moje prababička chovala na klíně a utvářela tvé dětství?
    Nevolte zmrdy.
    15.1.2021 14:34 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Problém s chápáním textu?
    ⧠ A = 0 avatar 15.1.2021 21:16 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ano, ten je u tebe vcelku zjevný.
    Nevolte zmrdy.
    Gréta avatar 14.1.2021 19:19 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA

    asi nějakej kastelán cose vo to stará by tam jako moh bydlet ;D

    15.1.2021 12:50 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Napriklad Ujgurska mensina v Cine
    15.1.2021 16:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    jak souvisí cinsti muslimove s odsunem nacku v cesku?
    16.1.2021 08:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Že jsou to nevinní chudáčci kterým se straně ubližuje.
    16.1.2021 09:30 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    troll detected do not feed
    12.1.2021 06:54 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    A pak kdo je tu nácek.
    12.1.2021 16:14 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Jestlipak víš, kdo tenkrát rozhodoval o tom, kdo bude odsunut a kdo nebude?
    10.1.2021 20:38 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA

    Souhlas. Tihle se chovali stejně idiotsky jako Antifa na "protestech" po smrti Floyda.

    Mimochodem, zajímalo by mne, kolik příznivců Antify/BLM, kteří se těch násilných protestů tehdy účastnili, přišlo o práci či bylo zatknuto.

    11.1.2021 10:02 sxy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Jak chceš vyhodit nezaměstnanýho? A dělníci u pásu jsou pod rozlišovací schopnost.
    ⧠ A = 0 avatar 11.1.2021 07:01 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ja tedy nasili absolutne neschvaluji.
    Proč lžeš?
    Nevolte zmrdy.
    10.1.2021 12:19 Miriam (ta pravá)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Democracy Dies in Darkness

    Antifákup podávali zevnitř pálky, policajti je tam pustili a nechali vést dav boomerů.
    Člověk z Horní Dolní avatar 10.1.2021 17:17 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Může za to Soros a Antifa. Wake up sheeple!
    10.1.2021 19:08 Miriam (ta pravá)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Koukni se na videa z místa, Trump vyzval příznivce ať jsou opatrní a vše dokumentují. Soros je židácká svině, co podporuje bolševické aktivity, toho nezmiňuji. Přestaň si vymýšlet strawmany a koukni se na videa z místa.
    10.1.2021 22:19 Blbec z horní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 02:47 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Nastesti mame pod palcem media a socialni site takze tomuhle 99% lidi neuveri. Vyhrali jsme a ted budem akorat upevnovat moc.
    10.1.2021 21:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Antifákup podávali zevnitř pálky, policajti je tam pustili a nechali vést dav boomerů.
    Když jsem tu zprávu (o Capitolu) četl poprvé, říkal jsem si, jak se fanoušci Trumpa vypořádají s kognitivní disonancí způsobenou myšlenkou, že i příznivci Trumpa by mohli dělat bordel, nejen BLM.

    Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat, na novinkách se kydy o false flagu objevily dost rychle.

    Abych se přiznal, trochu mě to zklamalo, čekal jsem originálnější, kreativnější řešení. Není vám to už blbý? Vždyť false flag se poslední vytahuje skoro na všechno. Když to takhle půjde dál, mohli by si toho začít lidi všímat.
    10.1.2021 23:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    A na vide jsi se nekoukal nebo si je proste odignoroval.

    Kolikpak asi trumpistů má tetování se srpem a kladivem? Atd...
    Fluttershy, yay! avatar 10.1.2021 23:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.1.2021 23:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    dalsi nesouvisejici odkaz :)

    mlzit mlzit mlzit, to je vase strategie
    10.1.2021 23:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Zatim jsem viděl to video s tou pálkou, které rozhodně není video policajta beroucího pálku puštěné pozpátku. A dále jsem četl rozhovor SPĎákem Blaškem na Parazitních Listech, který to celé považuje za zinscenované. Tím se mi otevřely oči a prohlédl jsem konečně tu lež, kterou nám servírují médyja.

    Sdílej to než to smažou!
    10.1.2021 23:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    delas ze sebe blba

    11.1.2021 09:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Mně spíš tak trošku připadá, že ze sebe dělaj blby lidi, kteří na jakoukoli událost, která jim nezapadá do politický linie, okamžitě řvou "false flag!".

    Ale dobře, jak myslíš.
    11.1.2021 10:32 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Tak pokud údajný patriot z Georgie mává vlajkou Gruzie, tak je to quite literally false flag.
    AsciiWolf avatar 11.1.2021 13:10 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    :-D
    11.1.2021 13:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Gruzie a Georgie se v anglictine rekne stejne. Takze kdyz se nekdo chce maskovat za georgijskeho patriota a objedna si "flag of georgia", dopadne takto. Asi jako by nekdo ze sebe chtel delat cecha a pobihal s cecenskou vlajkou.
    11.1.2021 15:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Gruzie a Georgie se v anglictine rekne stejne.
    Ano, to je důvod, proč jsme si tady z toho utahovali. Ty ses nějak zasekl nebo něco...
    11.1.2021 15:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ty jsi zpochybnoval, ze jde o false flag.
    11.1.2021 16:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ty jsi zpochybnoval, ze jde o false flag.
    To ne. To byla jen taková legrace, zpochyňovat, že jde o false flag bych si rozhodně nedovolil. To už vím z minulosti, že se prostě nedělá.
    11.1.2021 16:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    tvl. ze vubec travim cas diskusi s marxistickym kralikem
    vencour avatar 10.1.2021 12:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Jo jo.
    Nemůžete lhát všem pořád. Nebo se chovat a projevovat jinak, než se řadíte.
    A taky - vocaď ze střední Evropy to vypadá jinak než zevnitř z Ameriky.
    A tady i tam si k tomu může každej přidat to svoje zabarvení.
    Proč to všechno a kdo za to může ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.1.2021 14:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    po totalne zfalsovanych volbach pochopitelna reakce

    bude jeste hur
    Člověk z Horní Dolní avatar 10.1.2021 17:20 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Trump a pravice jsou proste prilis hloupi a neschopni, aby si dokazali ohlidat volebni podvody. Ted na to doplati. Je to prirozene, silnejsi a schopnejsi preziji.
    10.1.2021 18:33 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    máš pravdu soudruhu
    10.1.2021 18:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA

    Smeruje to k obcanske valce a vzhledem k tomu, ze MAGA jsou temer vsichni veterani a milovnici zbrani, bude to dost nerovny boj.

    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 02:43 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Nope, zustane to u ojedinelych teroristickych cinu, ktere budou celou spolecnosti odsouzeny. Demokrati a RINOs maji mainstreamova media, socialni site, kontrolu nad armadou a policii. Par vysinutych MAGA veteranu nic nezmuze.
    11.1.2021 09:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    wishful thinking rudeho bolsevickeho noka
    11.1.2021 10:41 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ono je těch veteránů více než aktivních vojáků (z nichž je navíc většina také MAGA). Jen bych nesouhlasil s tím rudým bolševickým nokem. Vzhledem k situaci v USA bych považoval za vhodnější označení "žlutá maoistická opice".
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 12:21 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Po pár teroristických útocích bude MAGA definitivně na okraji společnosti a redneci na venkově potupně sundají červené čepice a odstraní billboardy. Vedení armády není MAGA.
    11.1.2021 12:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Současné vedení armády je z hlediska občanské války irelevantní. Mnohem důležitější jsou skuteční ozbrojení vojáci.
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 16:32 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ti se na nic nezmuzou a neverim ze to je nejaka MAGA basta, je tam hodne cernochu a hispancu. Vojaci jsou vycviceni k tomu vykonavat rozkazy.
    11.1.2021 18:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Mnoho cernochu a jeste vice hispancu podporuje Trumpa.
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 18:57 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Prave ze moc ne.
    11.1.2021 23:10 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    nemáš moc přehled
    Člověk z Horní Dolní avatar 12.1.2021 01:18 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Mam, ty ho nemas.
    12.1.2021 01:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    blog name checks out
    Člověk z Horní Dolní avatar 12.1.2021 12:04 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Teď jsem se hrozně urazil.
    Fluttershy, yay! avatar 11.1.2021 12:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Nebo bude následovat terror jako po Rekonstrukci.

    Kolik lidí volilo Trumpa? Co takhle kolem pěti milionů (15 % populace) aktivních členů druhého Ku Klux Klanu před sto lety? Co takhle první KKK právě po Rekonstrukci, na který navázaly teroristické organizace jako červená trička? Nebo mezi tím karolínský puč?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.1.2021 16:45 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    proti akcičkám BLM dost slabota
    Člověk z Horní Dolní avatar 10.1.2021 17:19 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Kdo tvrdi ze tohle nebyla false flag akce BLM?
    10.1.2021 18:39 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    pokud to byla false flag akce BLM tak tam poslali amatéry
    vencour avatar 10.1.2021 18:47 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Na druhou stranu, i to, že má velmoc máslo na hlavě, je znak úpadku.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.1.2021 19:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Pár těch amatérů z BLM a Antify prý na videích identifikovali. Prý.
    10.1.2021 19:16 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    to neni zadne pry, videl jsem to taky
    10.1.2021 21:17 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Myslis toho shamana, ktery se nakonec ukazal byt prislusnikem Q-anon?
    11.1.2021 17:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ne, ten utekl ze Simpsonových :-D
    10.1.2021 21:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Kdo tvrdi ze tohle nebyla false flag akce BLM?
    Tento odkaz vám otevře oči: Důkaz o false flag operaci.
    10.1.2021 23:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    to je docela zjevny dukaz
    10.1.2021 19:06 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Celkem bych se o Američany nebál. Trumpa senát odvolá, potom ho pošlou před soud, a odsoudí za jeden z těch zločinů týkajících se podrývání demokracie. Chvíli se bude protestovat, ale nikdo další si tenhle styl politiky razit netroufne.
    10.1.2021 19:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Tak to ja bych se bal, protoze nastup totality v USA tedy nechci
    Fluttershy, yay! avatar 10.1.2021 19:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    To máš 20 let zpoždění. Patriot Act letos nejspíš oslaví kulaté narozeniny.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.1.2021 20:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    jako obvykle nevíš, která bije
    Fluttershy, yay! avatar 10.1.2021 20:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Timothy Snyder: Cesta k nesvobodě
    Vznikla tak nová varianta fašismu. Lze ji označit za schizofašismus: skuteční fašisté nazývají své protivníky „fašisty“, vinu za holokaust přičítají Židům a druhou světovou válku vydávají za argument pro nové násilí. V ruské politice věčnosti, podle níž je Rusko nevinné a žádný skutečný Rus nemůže být fašista, to byl přirozený krok. […]

    Rusové, kteří vyrůstali v sedmdesátých letech - a k této gene­raci z valné části patří i předáci a váleční propagandisté období po roku 2010 měli vštípeno, že „fašistický“ znamená totéž co „protiruský“. Myslet si, že by Rus mohl být fašista, je v ruštině tak­řka gramaticky vyloučeno. V soudobém ruském diskurzu je pro ruského fašistu snazší označit nefašistu za „fašistu“ než naopak. Fašista Dugin tak mohl fašistickým výrazivem oslavovat reálné vítězství fašismu a přitom své oponenty očerňovat coby „fašis­ty“: ukrajinští obránci vlastní země jsou prý „žoldáci junty z řad ukrajinských svinských fašistů“. Fašista Prochanov zase mohl „fašismus“ vyhlásit za zvláštní látku, která se rozlévá ze Západu a ohrožuje ruské panenství. V červnu označil fašismus za „černé sperma“ ohrožující „zlatisté eurasijské bohyně“. Lapidárním zhuštěním rasové a sexuální nenávisti dosáhl dokonalého fašis­tického stylu. A schizofašistického protokolu se přidržel i Glazjev: podporoval sice nacistickou geopolitiku, současně ale dosáhl nové úrovně v označování ruských nepřátel za „fašisty“. V textu pro Izborský klub ze září 2014 nazval Ukrajinu „fašistickým státem se všemi příznaky fašismu, které věda zná“.
    Pár nahrazených řetězců (s/Rusko/USA/) a máme několik zdejších přispěvatelů. Nebo ani to netřeba:
    Ve válce údajně vedené proti fašismu mělo Rusko mnoho fašis­tických spojenců. Putina oslavovali a jeho válku hájili američ­tí bělošští supremacisté Richard Spencer, Matthew Heimbach a David Duke; Rusko se jim odměnilo tím, že za symbol okupo­vaných území na jihovýchodní Ukrajině zvolilo vlajku, která při­pomíná bojový prapor americké Konfederace. Ruské válce aplau­dovala i evropská krajní pravice. Putinovu eurasijskou koncepci obecně a invazi na Ukrajinu zvláště podpořil polský fašista Konrád Rękas. Ten již v září 2013 předjímal, že k ruské invazi na Ukrajinu dojde, a snil o tom, že sám v Polsku stane v čele vlády podporova­né Ruskem. Robert Lušnia - bývalý spolupracovník komunistic­ké tajné policie a finanční podporovatel klíčové pravicové postavy Antoniho Macierewicze - šířil spolu s Rękasem ruské propagan­distické tvrzení, že Ukrajina je ovládána Židy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.1.2021 20:46 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    skuteční fašisté nazývají své protivníky „fašisty“
    Tohle afaik dělá především spousta příznivců krajní levice, podporujících politickou hyperkorektnost a cancel culture.
    Fluttershy, yay! avatar 10.1.2021 20:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    afaik
    Tak tím se leccos vysvětluje.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.1.2021 21:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    lol, zase stěna nesouvisejícího textu

    kolik let si strávil v USA?
    11.1.2021 23:44 strejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    15 ale nedobrovolně
    12.1.2021 01:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    guantanamo neni v usa
    12.1.2021 04:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    USA jsou všude kde chtějí.
    11.1.2021 20:01 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    "... ruské propagan­distické tvrzení, že Ukrajina je ovládána Židy."
    Což je ve světle toho, že válku na Ukrajině vedl židovský oligarcha Porošenko za peníze židovského oligarchy Kolomojského (ten koupil hned na začátku akumulátory do tanků, jinak by s nimi ani nevyjeli) aby společně mohli ukrást majetky židovského oligarchy Achmetova, naprosto zjevná lež. Zvlášť když se po Porošenskovi stal prezidentem židovský klaun Zelenskyj s předvolební kampaní placenou židovským oligarchou Burjakem... :-D

    Možná jsi také tenkrát na přelomu roků 2013/14 v České televizi viděl tu ukrajinskou expertku, která lámanou češtinou vysvětlovala že Pravý sektor přece nemůžou být fašisté, když jsou mezi nimi její přátelé vycvičení v Izraeli. Takže jejich vytetované hákové kříže a napnuté pravice byly zcela antifašistické.

    Zato bych na ten seznam přidal tyhle francouzské fašisty, před kterými by každý normální Evropan jistě dal rád přednost skutečným umělcům, jako je třeba Conchita Wurst: https://www.youtube.com/watch?v=lRlBaSlQP-0
    Fluttershy, yay! avatar 11.1.2021 20:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Potrefená husa…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.1.2021 20:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    ... si zakejhal ;-)
    11.1.2021 21:18 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    "Možná jsi také tenkrát na přelomu roků 2013/14 v České televizi viděl tu ukrajinskou expertku, která lámanou češtinou vysvětlovala že Pravý sektor přece nemůžou být fašisté..."

    Tak na tú si ja spomínam veľmi dobre. Tiež na Fištejna a na nášho ukrajinistu, alebo skôr poukrajenčného Rusnáka Dulebu, velebiacich "demokratickú revolúciu a národnooslobodzovací boj Ukrajincov"... A aj na nadšených západných vodcov z "civilizovaných krajín", ktorí tam stáli na tribúne ukrajinskými fašizoidmi a tlieskali spoločne s nimi tým potomkom atamana Petljuru a banderovcov s hrncami na hlave a so štítmi z vrchnákov od smetných nádob...

    Mimochodom, mám sľúbený výlet do Odesy od syna, ktorý verí tým skazkám o krvilačných Rusoch a nevinných ukrajinských obrancoch slobody a demokracie. Odesa bola do značnej miery židovské mesto... A za nacistickej okupácie bolo multietnické a rusofilné ;-) obyvateľstvo Odesy oveľa solidárnejšie so židovskými spoluobčanmi, než západ Ukrajiny s mnohými babymi jarmi!
    11.1.2021 21:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ano, staré ruské město Oděsa, odtud pochází legendární písně jako Murka a Sěm sórok...

    Říká se, že ukrajinští dozorci v Osvětimi byli ještě horší svině než litevští.
    11.1.2021 23:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    nejvetsi svine byli rusi
    12.1.2021 04:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Třeba Vlasovci.
    12.1.2021 12:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    ti zrovna ne
    12.1.2021 16:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Troufneš si to říct do očí třeba veteránům Varšavského povstání, které velmi usilovně pomáhali utopit v krvi?
    12.1.2021 16:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Moc nevim, co čekáš za odpověď, bavíš se s anonymem, který zaujme víceméně libovolnou personalitu a nageneruje ti komentář na míru. Takže proč by si nemohl troufnout naprosto cokoli.
    12.1.2021 17:01 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Čekám, jestli začne popírat válečné zločiny Vlasovců - a nebylo jich málo, nebo jestli začne plivat na Poláky, tak jak to dělají někteří místní fašisté Slovákům. Rozumnou odpověď ale nečekám.
    12.1.2021 20:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Vlasovci narozdil od Rude armady sve zlociny alespon castecne odcinili - a z ceskeho pohledu se neni o cem bavit, tam maji jednoznacne plus, zatimco rudoarmejci jen nahradili jednu okupacni armadu jinou.
    12.1.2021 20:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ono to s tím odčiňováním nebylo zase tak horké: https://dvojka.rozhlas.cz/ctyri-nejvetsi-myty-o-vlasovcich-v-praze-7463701

    Ale klidně můžeš tvrdit že doktor Mengele svoje zločiny vlastně také odčinil, nebo ne? ;-)
    13.1.2021 11:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    cimje odcinil? :)))))
    13.1.2021 17:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    To mi řekni ty.
    10.1.2021 21:25 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Je mi sympaticke, jak se to Trumpovi hrouti jedno po druhem. Vic uz prohravat snad nejde.

    Jsem zvedavy taky na to, jak budou nasledujici roky v americke pravici probihat, protoze ten doted skryty hluboky rozkol mezi slusnymi konzervativci a prislusniky kultu ted vychazi naplno najevo. Vidim to docela pozitivne, MAGA fanatici jsou IMHO v mensine a mocensky soubor prohraji a zdiskredituji se (Trump se ted fakt snazi), republikani se ozdravi a politicky se budou muset o neco posunout k centru (coz je tak jako tak pro konzervativce normalni vyvoj).
    Fluttershy, yay! avatar 10.1.2021 22:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    slusnymi konzervativci
    To je co?

    Pamatujete (celé dva roky!) ty vazby republikánských senátorů na ruské zájmy přes NRA? Nebo jak doteď někteří republikánští guvernéři prakticky ignorují čovid?

    Ta sebranka kolem Trumpa jsou veteráni GOP: Roger Stone (od Nixona přes Brooks Brothers riot po Proud Boys), William Barr (mj. kryl Iran-Contra), John Bolton, Elliott Abrams (také účastníci Iran-Contra) a další váleční zločinci nejen z Bushovy éry?

    Jako jo, možná se najde nějaký místní zastupitel někde ve Vermontu, který je z jakéhosi důvodu akorát „fiskálně konzervativní“. No, to je DNC taky. To vlastně spíš. Ti teď nakonec taky pečou s Cheneym, Powellem,… Viděli jste, koho si Biden vybral za ministra války (eh, vlastně „obrany“)? Loyd Austin z Raytheonu a předtím okupace Iráku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.1.2021 22:18 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Mozno nakoniec nie je medzi DNC a GOP ziaden zasadny rozdiel. Len ina prichut tej istej sracky.
    Fluttershy, yay! avatar 10.1.2021 22:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    DNC nerabovala v Kapitolu, ani se nesnažila unést žádného guvernéra/guvernérku.

    DNC nemá žádné QAnon poslance/poslankyně.

    DNC nepopírá čovid, problém s klimatem,…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.1.2021 22:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ano DNC zveličuje a zneužívá COVID :) jsou to typičtí rouškobuzeranti
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 03:06 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ja si myslim, ze se toho moc nezmeni. Polovina volicu R miluje Trumpa, kdyz se proti nemu strana odvrati, tak absolutne nema sanci ve volbach.

    Doufam ze ho impeachujou, aby nemohl kandidovat za 4 roky. Primarky by v pohode vyhral a hrozilo by, ze ho zvoli znovu.
    11.1.2021 09:33 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Neni to polovina ale prinejlepsim ctvrtina, tak pulce byval trump lhostejny (jako kazdy jiny R kandidat) a ctvrtina ho nema rada.

    R maji tezkou volbu, protoze s Trumpem jako kandidatem uz nevyhraji, pokud se proti R Trump obrati, tak nevyhraji ani s jinym kandidatem.

    Takze 2 spatne / nevyherni moznosti ve stredne dobem horizontu. Nicmene na Trumpu nema cenu sazet v dlouhodobejsim horizontu, jeho relevance bude klesat (postupne s jeho smrti az na nulu).
    11.1.2021 10:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    tady uz nejde o trumpa, r ani d. tady jde o samotne usa vs cina.
    11.1.2021 11:21 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Rusko uz tolik netahne, tak je potreba dalsi strasak ...
    11.1.2021 11:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    To neni strasak, ale realita.
    11.1.2021 11:41 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Jj, podli cinani se v noci vplizi ke mne domu a sezerou mi deti.
    11.1.2021 11:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    I to se může stát, ta prasata žerou všechno. Ale nejdřív musí vyhrát válku. V tom jim zatím pomáháš.
    11.1.2021 13:06 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Uz kopes bunkr?
    11.1.2021 13:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Rozsiruji zasobu zbrani a munice.
    11.1.2021 09:53 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Pravice celkem pravidelně dojíždí na to, že se snaží být lidovou, aby se dostala k moci.
    10.1.2021 22:37 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ja som osobne nesmierne rad z vyvoja situacie v USA. Takyto skvely scenar som vobec necakal. Od vsetkych tych protestov BLM, Antify, Proud Boys, cez cenzuru socialnych sieti a utok na capitol. Nastala uplne najlepsia mozna situacia v tom, ze vdaka zrade GOP a rozsiahlym podvodom ziskali demokrati vacsinu v oboch komorach a taktiez prezidenta. Vdaka tomu sa teraz nebudu moct vyhovarat na republikanov pri schvalovani zakonov. Skrz utoky na Capitol a cenzuru internetu sa do popredia este viac dostanu hlasy AOC+3 a dalsich ludi z extremistickeho kridla demokratickej strany.

    Extremisti urcite tuto prilezitost a politicke momentum vdaka pobureniu verejnosti z konania Trumpistov nenechaju len tak a budu sa to snazit co najviac vyuzit predkladanim uplne sialenych navrhov. Verim, ze v tejto atmosfere strachu si umiernene kridlo nedovoli "zhodit zo stola" tieto navrhy, aby ich nahodou niekto neoznacil za nacistu/rasistu/trumpistu a vsetci pekne budu drzat stranu. Ma sancu prejst uplne otvorenie hranic, defundovanie lokalnej policie, presadenie politiky America Last a hlavne Green New Deal. AOC uz davnejsie hrozila facebooku rozdelenim, takze vsetky IT firmy teraz budu pekne cusat a robit presne to, co im extremisti prikazu, cim budu este viac zvysovat tlak na umiernene kridlo.

    Aktualna situacia je politicka dokonala burka.

    Pre mna osobne ide o velmi dobre spravy, kedze nedielnou sucastou green new deal je mohutna podpora vlakovej dopravy. A to je presne oblast, v ktorej podnikam. Uz sme s USA robili obchody, ale problem bol vzdy v tom, ze vlaky boli doteraz v USA dost zanedbavane. Mnohe trate neboli udrziavane uz viac ako 100 rokov. Preto je teraz potrebna naozaj extremne obrovska investicia do obnovy. Dalsi problem doterajsieho obchodovania bol ten, ze vzdy vyzadovali, aby bola vacsia cast technologie montovana alebo vyrobena v USA. To uz teraz nebude, lebo pozadovat americke vyrobky a podporovat americky biznis na ukor zahranicneho je literally nacizmus.

    Najblizsie roky budu cista ryza, treba si z USA uchmatnut, co sa bude dat, kym to tam uplne vsetko nerozpredaju. Kto zavaha, bude lutovat.
    Gréta avatar 10.1.2021 22:42 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA

    Vdaka tomu sa teraz nebudu moct vyhovarat na republikanov pri schvalovani zakonov

    'sry nemohli sme udělat slíbený ............ protože minulá vláda jakoby uďála ...........' :D :D ;D ;D

    10.1.2021 22:45 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Kalousek!
    10.1.2021 22:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    no jo slovensky nacek, ale neboj, oni si americani nenechaji srat na hlavu dlouho

    zvlast ne od cobola
    10.1.2021 23:03 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ja nie som Slovak, ja som Zid a budu pekne cucat moj obrezany penis :) A kto bude odporvat, je skurveny nacek a antisemita.
    10.1.2021 23:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    lol, cobol, co si o sobe mysli, ze je zid :)
    10.1.2021 23:17 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Odinov pradedko zplynoval mojho pradedka v koncentraku, mam na to papier :)
    10.1.2021 23:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    no ale protoze to byl cobol :)
    11.1.2021 20:36 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    si rasista blbečku
    12.1.2021 12:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    ja u toho nebyl
    Gréta avatar 10.1.2021 22:39 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA

    tl;dr

    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 02:55 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Greta v prestrojeni vtrhla do Kapitolu. Diskuzni blog.
    Gréta avatar 11.1.2021 12:57 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    11.1.2021 11:17 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Politika mě moc nezajímá, ale aby byl prezidentem pedofil, který prokazatelně osahává a očuchává malé holčičky, to je trochu moc.
    Fluttershy, yay! avatar 11.1.2021 11:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Že jo! Trump, velký Epsteinův kámoš (Epstein, to byl ten s orgiemi na soukromém ostrově, letadlem Lolita Express,…), popřál Ghislaine Maxwell…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.1.2021 12:18 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Trump je prokazatelně na dospělý ženský a má dobrý vkus. Biden očuchávající vyděšené holčičky je k vidění i na oficiálních videích a jeho syn figuruje v dětském pornu.
    Fluttershy, yay! avatar 11.1.2021 17:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Přestože k Bidenovi a jemu podobným lze z feministických pozic mít řadu výhrad, což není toliko divné očuchávání, ale taky jsou tu Tara Reade nebo Anita Hill, je alarmující, když někdo zároveň bagatelizuje či rovnou popírá fakta o sexuálním predátorovi Donaldu Trumpovi, u kterého jde o desítky oficiálních obvinění včetně explicitního znásilnění, tutlané aféry… nebo vztahy s právě Epsteinem a Maxwell, kteří se věnovali sexuálnímu vykořisťování včetně nezletilých. Pokrytectví přinejmenším.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.1.2021 18:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Trump se chova jako normalni chlap, chapu ze libtardum a metoo aktivistum to muze prijit divne. Ale ze to jsou libtardi schopni srovnavat s osahavanim a prcanim deti, to uz je trosku moc :)
    11.1.2021 19:21 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    wtf je špatného na "tutlané aféře" a jak to souvisí s przněním dětí?

    libtardi rozšířili pojem "znásilnění" tak, že ve většině případů nejde o nic odsouzeníhodného (celá afíéra metoo apod.)
    Fluttershy, yay! avatar 11.1.2021 19:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Např. Ivana Trump to sdílela na začátku 90. let, před procesem impeachmentu Billa Clintona. K čemuž dodávám, že Clintonův sexuální vztah s Lewinskou polovičního věku rozhodně nebyl oukej a Clinton se taky proletěl s Epsteinem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.1.2021 23:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    jedine co nebylo ok na vztahu s lewinskou bylo, ze lhal pod prisahou

    s kym ma mit vztah padesatilety chlap, s padesatnici? :DDD
    Gréta avatar 11.1.2021 13:00 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA

    s epštejnem se taky jakoby kamarádil ten nějakej slavnej linuxák co jed kůži z paty ;D

    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 12:28 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Nesmíš věřit fake news.
    11.1.2021 12:33 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.1.2021 16:38 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Nene, je to gerontofil. Teda homosexual.

    Ne ale vazne, tyhle fotky nic neimplikujou. Ano, pusobi to creepy, ale ma to vic nez jedno mozny vysvetleni.
    11.1.2021 18:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ne, to opravdu nema zadny jiny vysvetleni. Kdyz stary dedek osahava malou holku, ktera je z toho zjevne vydesena, tak to zadne slusne vysvetleni nema.
    11.1.2021 12:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Nesmíš věřit fake news.
    Nah. Sice bych to asi neoznačil rovnou za nějakou pedofilii, nicméně Biden se k holkám fakt dost divně...
    11.1.2021 13:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Příloha:
    tvl co to je, kdyz ne pedofilie? co asi dela v soukromi clovek, ktery ma odvahu osahavat holcicky na verejnosti, protoze se mu jako vlivnemu politikovi nemuze nic stat?
    11.1.2021 16:41 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Sahl ji na ramena a hlavu, asi mi neco uchazi, kde je ta pedofilie?
    Fluttershy, yay! avatar 11.1.2021 17:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    A jako libertarián zbývá dodat: Actually, no. Pedophilia is the attraction to pre-pubescent children. The attraction to early-pubescent children (approx. 11-14 years) would be hebephilia, and the attraction to late pubescent teens (approx. 15-19) is ephebophilia.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.1.2021 18:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ta holka je pred pubertou.
    11.1.2021 19:42 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Btw těm holkám, které prznil Hunter Biden (fotky byly v sobotu na twitteru, ale pochopitelně to hned mazali - skutečné tvrdé dětské porno), bylo tak od 3-5 let výše.
    Fluttershy, yay! avatar 11.1.2021 19:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Říkali na Faux News. Je i nějaký důvěryhodnější zdroj?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.1.2021 23:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Fotky by zverejneny, kdo nemel hlavu v prdeli, tak je videl.
    11.1.2021 23:28 strejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    nauploaduj to sem, vyhonim si nad tim
    11.1.2021 20:52 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Ja by som tipoval tak na 8-10, ale videl som z tej zbierky asi len tri fotky, kedze sa mi z toho zvedal kufr.
    Fluttershy, yay! avatar 14.1.2021 18:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.1.2021 13:14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Tak, alespoň, že není gay.
    12.1.2021 06:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Tohle byla další ukázka symbiózy mezi nácky a policajty. Proč se tam tolik lidí dostalo a proč celou budovu nechránil dostatek policajtů? Stejně jako u nás policajti nikdy nekonají dokud nemusí na demonstracích nácků.
    Fluttershy, yay! avatar 12.1.2021 12:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Some of those that work forces
    Are the same that burn crosses
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.1.2021 14:58 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    12.1.2021 15:56 blm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    vzdycky to byl blb
    Člověk z Horní Dolní avatar 13.1.2021 12:16 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    Trump jeste muze vyhrat. Rikal to Q. Trust the plan!
    Gréta avatar 13.1.2021 12:40 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA

    když trump neudělá vojenskej převrat tak ho asi jakoby čekaj politický procesy nějaký podle toho jakej zněj maj levičáci jako strach :D ;D bude to eště moc zajímavý si myslim :D :D

    16.1.2021 23:42 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    teorie, že demokraté při inauguraci nechají zabít Bidena...

    https://www.youtube.com/watch?v=b5YBtkG6Ii0&feature=emb_logo
    17.1.2021 07:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Útok na Kapitol v USA
    To by mohlo být zajímavé řešení, aspoň by Kamale nepřekážel ten čínský poskok Hunter.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.