abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 61
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (69%)
     (7%)
     (11%)
     (12%)
    Celkem 203 hlasů
     Komentářů: 12, poslední dnes 14:01
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Bystroushaak avatar 15.8.2013 22:10 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Dlouho jsem váhal, jestli to mám nakonec publikovat, ale člověk se prostě nemůže hádat s pythonem.
    bystrousak:~/Plocha,0$ python
    Python 2.7.3 (default, Apr 10 2013, 06:20:15) 
    [GCC 4.6.3] on linux2
    Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
    >>> import random
    >>> random.choice(["jo", "ne"])
    'jo'
    >>> random.choice(["publikuj", "nepublikuj"])
    'publikuj'
    >>> random.choice(["vazne", "ser na to"])
    'vazne'
    >>> 
    
    Jardík avatar 15.8.2013 22:37 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Já si to pro prču udělal taky a výsledek: ne, nepublikuj, ser na to :)
    Věřím v jednoho Boha.
    Bystroushaak avatar 15.8.2013 23:05 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    A máš co?
    16.8.2013 09:36 citanus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Python 2.7.3 (default, Jul 24 2012, 10:05:39)
    [GCC 4.7.0 20120507 (Red Hat 4.7.0-5)] on linux2
    Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
    >>> import random
    >>> random.choice(["jo", "ne"])
    'ne'
    >>> random.choice(["publikuj", "nepublikuj"])
    'publikuj'
    >>> random.choice(["vazne", "ser na to"])
    'vazne'
    >>> 
    
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 12:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    To se pozastavuješ nad tím, že ti funguje náhodný generátor jaksi .. náhodně?
    16.8.2013 13:31 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    pokud ma ten generator normalni rozlozeni tak obe sequence ("jo, publikuj, vazne" a "ne, publikuj, vazne") jsou stejne pravdepodobny.

    btw. jak bys *dokazal* ze blackbox s touhle implementaci nevraci cisla nahodne? :-)
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 14:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    btw. jak bys *dokazal* ze blackbox s touhle implementaci nevraci cisla nahodne? :-)
    Vytvořil pole a do něj si poznamenával výskyty jednotlivých indexů.
    pole = [0 for i in range(10)]
    for i in range(999999):
      pole[getRandomNumber()] += 1
    
    Podle selského rozumu (a rychlého pokusu) by toho na všech indexech mělo být +- stejně, ale statistiku jsem nestudoval.
    16.8.2013 16:37 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    tak jednoduchy to neni, ale pripoustim ze to je zaludna otazka.

    V nekonecnym behu true RNG se ti objevi jakakoli myslitelna sequence, takze i seq. 999999 ctyrek.

    takze dokazat to neni mozny (aspon ne v konecnym case). Jediny co muzes je spocitat ze je to nepravdepodobny...
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 16:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Chápu jak to myslíš, ale přijde mi to jako moc umělá teorie. Náhodný generátor, který by vracel jen samé čtyřky bych vzal a vyhodil a to bych k tomu ani nepotřeboval nekonečný vzorek, stačilo by mi jich třeba dvacet.
    pavlix avatar 16.8.2013 17:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    tak jednoduchy to neni, ale pripoustim ze to je zaludna otazka.
    Mám pro tebe lepší, viz...
    V nekonecnym behu true RNG se ti objevi jakakoli myslitelna sequence, takze i seq. 999999 ctyrek.
    Jsem velmi zvědavý na důkaz!
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.8.2013 17:29 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    dukaz je jednoduchej.

    Dejme tomu ze generuju sekvenci cisel 1..10.

    Pravdepodobnost ze pri vygenerovani k cisel vygeneruju konkretni seq. delky k je 10**-k

    Pravdepodobnost ze pri vygenerovani k cisel NE-vygeneruju konkretni seq. delky k je 1 - 10**-k

    Pravdepodobnost ze pri vygenerovani N sequenci delky k ani jedna z nich nebude moje ocekavana sequence je: (1 - 10**-k)**N

    Limita pro N -> infinity z (1 - 10**-k)**N je 0.

    Takze pravdepodobnost ze tu sequenci pri nekonecnym behu nevygeneruju je 0.
    16.8.2013 17:30 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    btw. proc tady nejdou zadavat vzorce? :-)
    pavlix avatar 16.8.2013 17:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Mám takové podezření, že pracuješ s limitami a pravděpodobností příliš odvážně ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.8.2013 17:45 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    pokud je to jenom nepotvrzene podezreni tak ok ;)
    pavlix avatar 16.8.2013 18:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Abych to upřesnil, tu magickou konstrukci výše za důkaz nepovažuju.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.8.2013 19:09 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    dukaz to kazdopadne je.

    mohl bys jeste specifikovat co ti na tom pripada "magicke"?
    xxx avatar 16.8.2013 21:11 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Imho to dukaz je. Ale jen pro pripad, ze napr. budu bratr seq. o delce 5, pak 1000001111 dle vyse zminenych predpokladu nebsahuje seq. o dlece 5, ale jedna se o dve seq. 10000 a 01111.

    PS: bez zaruky
    Please rise for the Futurama theme song.
    xxx avatar 16.8.2013 21:12 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Coz teda pokud nam nejde o konkretni hodnotu te pravdepodobnosti, jako dukaz existence staci.
    Please rise for the Futurama theme song.
    16.8.2013 17:53 b4aa9 | blog: blogoblogoblogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Ja ten pocit nemam ;)
    18.8.2013 11:37 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech

    Skutocne jednoducho a pekne dokazane. Mozno by to chcelo akurat pridat kvalifikator na k v style: pre lubovolne, dalej pevne k a viac odargumentovat k v limite pre vacsiu jednoznacnost.

    btw: Pre tych, co by aj dalej pochybovali o dokaze by som odporucal, aby si pozreli ako sa vlastne to true rng definuje.

    16.8.2013 20:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Tohle už dávno vyřešil Andrej Nikolajevič Kolmogorov, zjednodušeně řešeno, pokud je pravděpodobnost výskytu nějaké sekvence nenulová, tak se po nekonečně mnoha krocích objeví. Jinak řečeno, pravděpodobnost je buď nula nebo jedna, nic mezi tím.
    16.8.2013 17:51 b4aa9 | blog: blogoblogoblogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Zalezi na tom jak definujes "nahodne"?
    16.8.2013 18:05 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    nejjednoduzsi definice by asi byla:

    nahodne <=> neni predvidatelne

    16.8.2013 19:25 b4aa9 | blog: blogoblogoblogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Kym a kdy? ;)
    16.8.2013 23:07 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    nikym nikdy ;)

    nejde vytvorit automat s konecnym stavovym rizenim, ktery by ten generator nejakou konecnou dobu pozoroval a potom dalsi cisla dokazal predpovedet.

    Uz staci? :-)
    16.8.2013 23:12 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    jak na to koukam tak jsem ten automat zbytecne omezil a to pozorovani je zbytecny.
    AsciiWolf avatar 16.8.2013 14:22 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    asciiwolf@desktop ~ $ python3
    Python 3.2.5 (default, Jul  4 2013, 16:04:00) 
    [GCC 4.6.3] on linux2
    Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
    >>> import random
    >>> random.choice(["jo", "ne"])
    'jo'
    >>> random.choice(["publikuj", "nepublikuj"])
    'publikuj'
    >>> random.choice(["vazne", "ser na to"])
    'ser na to'
    >>> 
    
    :-)
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 14:29 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Co tím myslíš?
    Jendа avatar 17.8.2013 05:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    ~> python
    Python 2.7.5+ (default, Aug  4 2013, 10:07:17) 
    [GCC 4.8.1] on linux2
    Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
    >>> import random
    >>> random.choice(["jo", "ne"])
    'mozna'
    >>> 
    
    ...
    Bystroushaak avatar 17.8.2013 08:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Fuzzy radom :)
    15.8.2013 22:47 Ivorne | blog: Ivorne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    O UNOB mám to nejhorší mínění. Platěj ti tam jedině proto, že pak musíš do armády. Tvrdé nároky na studenty je jen nadnesený výraz pro požadavek smířit se s tím, že zahodíš svůj život pro nic.
    16.8.2013 09:56 Miriam65
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    +1 tu školu by měli zrušit nebo podstatně osekat, nevidím důvod, proč ji držet při životě.
    Fluttershy, yay! avatar 15.8.2013 22:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Ty komentáře, co to sakra je?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.8.2013 06:37 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech

    Narazil jsem tam na inzerát UNOB - UNiverzity OBrany. Docela mě to zaujalo, tak jsem si později doma pročítal jejich stránky, až jsem narazil na požadavky na studenty, které jsou oproti ostatním školám podstatně tvrdší a jejich celkovou snahou je filtrovat co nejvíce zájemců.

    Pro srovnání názorů, respektive jiný pohled na UO, doporučuji aktuální dvojčíslo týdeníku Euro.

    Bystroushaak avatar 16.8.2013 07:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    GeoRW avatar 16.8.2013 07:07 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    ako v tom videu povedal ten jeho ucitel, zavisi od toho ako dlho mu to vydrzi; ma okolo seba ludi, ktori ho podporuju a motivuju, ale skor ci neskor sa dostane stavu, kedy dojde na ich uroven a potom to bude horsie; a to, ze jeho ciel je pracovat v Apple ma docela pobavilo :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    16.8.2013 13:00 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech

    Že vstává o půl šesté nic neznamená, řada lidí tak vstává, i když nemusí, protože jsou od přírody ranní ptáčata. Otázkou je, v kolik chodí spát. Spousta těch raních ptáčat už je v brzkých večerních hodinách tuhejch, takže nula z nuly pojde.

    Grunt avatar 17.8.2013 16:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Já vstával o půl sedmé, někdy i skoro o šesti abych s přelámanou rukou mohl dát par kol v Q3A (škola začínala v 8.00) a zase jsem měl kamaráda co nešel skoro spát aby mohla pařit WoWko. Neviděl bych to jako žádnou výjimečnost nebo předpoklad k čemukoliv.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 17.8.2013 20:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    No, to já taky ne. Zato když někdo vstane, aby mohl o to víc pracovat, to se mi jako vyjímečné zdá.
    Grunt avatar 17.8.2013 20:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Taky vstávám kvůli práci dřív než bych ve skutečnosti chtěl. Dokonce k tomu už nepotřebuju budík. Vždycky se nad ránem vzbudím upocený a od té doby nedělám nic jiného, jen myslím jak úžasně zas budu pracovat až ten budík opravdu zazvoní :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 17.8.2013 21:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Taky vstávám kvůli práci dřív než bych ve skutečnosti chtěl.
    No, to tě lituju, znám ten pocit. Jenže Santiago ne, on vstává, protože chce. Chápeš ten rozdíl?
    Grunt avatar 17.8.2013 21:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Ježiš, si dělám srandu. Jen počkej, zajíci s jakou radostí bude Santiago vstávat o hodinu dřív až se to od něho bude očekávat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 17.8.2013 20:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    A z toho co vím, tak u tebe to zas ovlivňuje místo vstávání dobu kdy jdeš spát (někdy až padnou všechny Redbully). Se podívej na sebe jak si motivovaný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.8.2013 15:47 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Snad je stastny. Patrne ma hormonalni nebo jine problemy, kdo se ve ctrnacti nezajima o opacne pohlavi?
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 16:44 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Tohle je přesně to, co jsem pozoroval v těch komentářích. Automaticky předpokládáš, že má problém.
    16.8.2013 16:52 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Ano, predpokladam, ze ma problem. Ve 14 se ma cloveku formovat osobnost, ma s nim mlatit puberta, ma navazovat vztahy s vrstevniky.. tento hoch ma misto toho programovani a plysaky. Takze problem ocividne ma - patrne bude mit problemy s navazovanim vztahu. Ale jak jsem psal, snad je takto stastny.
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 17:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Kdyby měl problém, tak by mu to vadilo, to už tak nějak samo o sobě vychází z definice slova problém. Spíš mi přijde, že problém má spousta z těch diskutujících, jako by bylo něco špatného na tom, že je někdo prostě jiný. Takové to bučení stáda, bůů, nejsi jeden z nás, takže je s tebou automaticky něco špatně.
    16.8.2013 18:45 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Lide s hormonalnimi problemy jsou jini a objektivne vzato maji vazny problem. Snad onen hoch prozije stastny zivot i bez potomku.
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 18:57 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Lide s hormonalnimi problemy jsou jini a objektivne vzato maji vazny problem.
    Jo, mají to blbé. Jenže on žádný zřejmý hormonální problém nemá, to jsi mu vnutil ty, navíc na základě jednoho blbého videa a ještě blbější úvahy. Třeba je to gay, asexuál, nebo co já vím.
    Snad onen hoch prozije stastny zivot i bez potomku.
    Děti ani zdaleka nejsou podmínkou pro šťastný život, navíc to že ho holky nezajímají teď přece neznamená, že nějakou nevošuká za pár let, nebo že se nerozmnoží třeba klonováním. Netřeba tedy klesat namysli.
    16.8.2013 20:03 Loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Ked je takto spokojny - tak asi nema poroblem a pokial ma peniaze a dobre platenu pracu tak problem s nadvezovanim vztahov s opacnym pohlavim urcite mat nebude.
    16.8.2013 20:16 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Pokud nema testosteron, nebo ma poruchu osobnosti, asi to s temi vztahy nebude nijak slavne ;-)
    17.8.2013 00:00 LokiSK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Skoro kazdy playboy - casanova sa niecim lisi od normalu. Prave problemove typy muzov rozni psychopati, narcisti a asociali zvyknu mat velky uspech uz zien. Ako sa hovori: zli chlapci zeny trapia, ale dobri ich nudia.
    22.8.2013 13:45 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Kukám, že niekto si požičal časť môjho oficiálneho nicku.Trochu tvorivého prístupu k výberu alternatívnych nickov by nezaškodilo. Alebo si mám myslieť, že mladším generáciám zakrpatieva predstavivosť?

    K tej teórii, ktorá tvrdí že
    problemove typy muzov rozni psychopati, narcisti a asociali zvyknu mat velky uspech uz zien
    by som mala nejaké revizionistické pripomienky. Narcisti a agresívni psychopati sa mi vždy hnusili. Asociál... čo to je? V deviantnej spoločenskej atmosfére to môže byť aj pozitívum.
    Grunt avatar 17.8.2013 15:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Zato testosteronem napěchovaní mačové to mají se vztahy velice slavné. Pár takovým znám. Neznám ovšem ani jednoho takového, který by nebyl rozvedený.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.8.2013 19:43 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Jiste, je to mozne, ale v nasi populaci bude mit jedinec s testosteronem imho rozhodne lepsi vysledek fitness funkce nez jedinec s hormonalnim problemem. On muze jiste prozit ze sveho pohledu kvalitni a plnohodnotny zivot, ale z biologickeho a evolucniho hlediska jeho zivot patrne plnohodnotny nebude.
    Grunt avatar 17.8.2013 20:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Jiste, je to mozne, ale v nasi populaci bude mit jedinec s testosteronem imho rozhodne lepsi vysledek fitness funkce nez jedinec s hormonalnim problemem.
    A taky delší, silnější a hustější penis, trvalejší erekci, o deset stupňů vyšší koeficient kvality života… zapomněl jsem ještě na nějaké parametry k porovnání?
    On muze jiste prozit ze sveho pohledu kvalitni a plnohodnotny zivot, ale z biologickeho a evolucniho hlediska jeho zivot patrne plnohodnotny nebude.
    Která věc konkrétně určuje plnohodnotnost života? Rozpadající se společnost, založená na rodinné nesoudržnosti která je důsledkem toho že ho nějaké pako nedovede udržet v gaťích? To jo. To bude vést polohodnotný život.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 17.8.2013 21:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Já se na to vykašlu. Oni na to dokonce existují i nějaké výzkumy. To určitě sponzoroval Tomeš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.8.2013 01:22 Poki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    s nadväzovaním
    16.8.2013 20:14 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Jediny problém takovýchto lidí je to, že s nimy mají problém ti ostatní.
    16.8.2013 20:23 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Osobni problem s nim nemam. Je mi ho lito, protoze ja asi nemocny a nechava se na internetu ukazovat jako nejaka kuriozita. Je mi ho celkem lito.
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 21:02 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Díky. To je přesně to, co jsem se snažil demonstrovat.
    17.8.2013 19:47 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Co jste se presne snazil demonstrovat? Ze do jedince trpiciho ocividnou deviaci od normalu(bez sexualnich konotaci) bude majorita trochu rypat? To je prece samozrejme ;-) Ja, pokud to video neni jen obycejny fake, si na nem vazim toho zapalu pro vec. Jen je mi na druhou stranu lito ctrnactileteho kluka, ktery misto toho, aby behal za holkami, programuje.
    Bystroushaak avatar 17.8.2013 21:00 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Protože na to používáš svou optiku, kterou automaticky považuješ za jedinou správnou. Chováš se tedy stejně, jako poslední buran kdesi v diskuzi na novinkách. Přitom ani nemůžeš říct "podívejte se na mě, já to tak dělal a kam jsem se dostal", aniž by se tomu ostatní nevysmáli.

    Opravdu by mě zajímalo, kolik lidí by mělo stejné kecy, kdyby si přečetli stejný článek třeba o mladém Feynmanovi.
    Grunt avatar 17.8.2013 21:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Jen je mi na druhou stranu lito ctrnactileteho kluka, ktery misto toho,
    To je prosím který zákon? Má to i svůj vlastní odstavec?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 17.8.2013 21:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    A je to tím věkem ostře ohraničeno?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 18.8.2013 12:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Ze do jedince trpiciho ocividnou deviaci od normalu(bez sexualnich konotaci) bude majorita trochu rypat?
    Konec konců, jsi si jistý, že se můžeš považovat za majoritu, když už jsme u toho?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.8.2013 10:16 Anon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech

    http://stream1.gifsoup.com/view3/1290449/picard-facepalm-o.gif

    Grunt avatar 17.8.2013 21:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Porouchané hormony, to je ještě v poho. Ale by si viděl jaké mají ostatní teprve problémy se sociofobíky. I když mi není jak to bez té interakce zvládají je mít.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 16.8.2013 19:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Takový ten pán na Hradě. Má cukrovku a je to alkoholik, přesto si nemyslím, že on by si uvědomoval, že má problém.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 16.8.2013 19:44 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Jo, a může zato židovskobolševické čssd spiknutí s ods.

    Proč mají někteří lidé pořád tendenci tahat do každé diskuze něco tak nekonečně nudného, jako je politika? Nebo je to fakt vadí jen mě?
    21.8.2013 10:13 Anon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    +1
    Fluttershy, yay! avatar 21.8.2013 10:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    něco tak nekonečně nudného, jako je politika?

    Protože je to asi baví? (Ergo to nemůže být nekonečně nudné.)

    Mimochodem, pokud ve zmínce zdravotního stavu významného veřejného činitele vidíš politiku, budeš asi retardovaný jako většina zdejší verbeže.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.8.2013 21:43 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech

    Kolik je Zemanovi? Víc jak šedesát nebo sedmdesát? Tak to vydržel už hodně.

    Když jsem četl tvoje hodnocení jeho zdravotních problémů, napadlo mě, že to vede k otázce, jak na tom jsem  - celé generace, zdravotně my (myšleno z pohledu zatížení civilizačními chorobami), někteří už ve dvaceti, jiní ve třiceti, další v padesáti. Řekl bych, že ty problémy jsou osobní, a že si je každý, když na něj dolehnou, setsakra pořádně uvědomuje.

    Že má někdo (třeba Miloš) problém bych mu tedy nevyčítal. Jak mu to může pomoct? Vlastně, víš už Davide, jak Milošovi pomůžeš? To by bylo řešení, které by mě zaujalo. Bylo by to třeba řešení i pro druhé.

    Fluttershy, yay! avatar 16.8.2013 22:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Řekl bych, že ty problémy jsou osobní, a že si je každý, když na něj dolehnou, setsakra pořádně uvědomuje.

    Aha, proto vědomě poruší nařízenou dietu.

    Já bych mu poslal barel slivovice, ať už se konečně uchlastá. ^_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.8.2013 22:56 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech

    Copak ty máš slivovici? To trochu překvapuješ. U vás dorancie taky rostou? To je jistota. A co švestky, kvůli šárce jste je tedy nevykáceli, a dobře jste udělali. Stačí počkat si na rok, aby trochu pršelo. :-)

    To je jedno. Ale když ano, mohl bys mu ji zkusit prodat, lacino, aby to od tebe vzal. Před lety se tvrdilo, že je spíš na becherovku.

    Fluttershy, yay! avatar 16.8.2013 23:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Dneska AFAIK jede hlavně na slivovici.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 17.8.2013 16:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    A nebudeš mít problém spíš ty? Mě je rozhodně víc a pletu si třeba panenky. Mně to jako problém nepřijde.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.8.2013 20:03 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Osobne problem nemam, dekuji za optani. :-) Jinak nedostatek testosteronu je u muze objektivni zdravotni problem. Tim spise ve 14 letech, kdy ma clovek dospivat. Prirozenym biologickym cilem kazdeho zivota je zplozeni potomku, coz patrne od tohoto cloveka nelze ocekavat. On to jako problem patrne nevnima, ale z biologickeho hlediska to problem proste je.
    mirec avatar 17.8.2013 20:22 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Hmm, takže väčšina členov vlčej svorky má z biologického hľadiska problém.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Grunt avatar 17.8.2013 20:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Jinak nedostatek testosteronu je u muze objektivni zdravotni problem. Tim spise ve 14 letech
    To jo. K osteoporóze. To bude určitě řešit ve 14 letech.
    Prirozenym biologickym cilem kazdeho zivota je zplozeni potomku
    Říkej Afričanům nebo Číňanům. Ty si tvoji radu vzali k srdci.
    coz patrne od tohoto cloveka nelze ocekavat.
    No aby si nebyl ještě nakonec překvapený.
    On to jako problem patrne nevnima, ale z biologickeho hlediska to problem proste je.
    No očividně především pro tebe víc než pro Santiaga samotného.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    GeoRW avatar 18.8.2013 17:36 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    odkial mas, ze ma problem s testosteronom; mne prijde na 14 rokov fyziologicky uplne normalne vyvynuty. Mozno si rydsej vyhoni pero pri nejakom kvalitnom pecku a to mu staci, ako mat nervy so zenskymi :-D
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    Grunt avatar 18.8.2013 17:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Velmi nízká hladina testosteronu opravdu není prospěšná obecnému zdraví (asi jako nízká hladina čehokoliv krom alkoholu) jedince a může způsobovat některé zdravotní komplikace (řeší se umělým zvyšováním hladiny testosteronu, jak jinak taky), ale ty budou jiné, než jaké měl loki na mysli. Viz Hypogonadism.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    GeoRW avatar 19.8.2013 09:47 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    v tom videu bolo spomenute, ze ma nizku hladinu testosteronu? Alebo si to niekto tuna v diskusii vymyslel? :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    Grunt avatar 19.8.2013 12:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Alebo si to niekto tuna v diskusii vymyslel?
    To byl lokiho odborný odhad.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 17.8.2013 16:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Patrne ma hormonalni nebo jine problemy
    To je myslím vidět už na první pohled. Velmi nízká hladina testosteronu. Ale je to opravdu problém? Pro koho? Pro Santiaga očividně ne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.8.2013 19:53 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Nedostatek testosteronu u muze je objektivni problem. Nejde jen o sexualni zajmy, ale o zdravi jako takove.
    Fluttershy, yay! avatar 17.8.2013 21:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    A co ty víš, třeba pak celý večer leští bambus. ~,^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    mirec avatar 17.8.2013 17:29 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Celé ľudstvo má hormonálny problém a ak ho nevyrieši bude pekne premnožené. To, že niekoho viacej zaujímajú počítače by som vážne nepovažoval za problém hlavne ak ho to baví. Mimochodom fakt milujem všetkých tých "psychológov" ktorí sa snažia niečo nasilu napraviť pretože si myslia, že niekto má problém.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Fluttershy, yay! avatar 17.8.2013 17:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Natalita v civilizovaných zemích je vskutku ohromující.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.8.2013 23:14 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Kdyz jsem studoval na FELu, tak nam platili okolo 13k na semestr, coz v tu dobu byly celkem dobre penize.
    Bystroushaak avatar 17.8.2013 08:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Každému?
    18.8.2013 09:43 henkye
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mladý génius a sny v kódech
    Naopak, čím později se žačne honit za ženskejma, tim líp. Tenhle koníček mu aspoň pomúže přenýst se přes těžký období puberty. Mentální dospělost přichází až tak v 21, možná později. Už jsem viděl nějakýho náctiletýho na IRC co si stěžoval na sexuální problémy s přítelkyní. Na návrh, ať si o tom s ní promluví, mi odpověděl, že o tom s ní nemůže mluvit (on). Takže asi tak ...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.