abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Zajímavý software

    BreezyBox je open-source shell a virtuální terminál pro populární jednočip ESP32. Nabízí základní unixové příkazy, sledování aktuálního pracovního adresáře (CWD), jednoduchý instalátor a spouštěč aplikací v podobě ELF binárních souborů, zabudovaný HTTP server nebo třeba ovládání WiFi - ukázka použití coby 'malého osobního počítače'. Ačkoliv je BreezyBox inspirovaný BusyBoxem, oproti němu má tento projekt několik externích závislostí, zejména na ESP-IDF SDK. BreezyBox je dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 16:00 | Humor

    Byl představen cross-assembler xa.sh, napsaný čistě v Bourne shell skriptu. Tento nástroj umožňuje zpracovávat assemblerový kód pro Intel 8080, přičemž je možné snadno přidat podporu i pro další architektury, například 6502 a 6809. Skript využívá pouze různé běžné unixové příkazy jako jsou awk, sed nebo printf. Skript si lze stáhnout z GitHubového repozitáře projektu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    včera 17:22 | IT novinky

    Byla představena nová verze modelu Claude Opus 4.6 od společnosti Anthropic. Jako demonstraci možností Anthropic využil 16 agentů Claude Opus 4.6 k vytvoření kompilátoru jazyka C, napsaného v programovacím jazyce Rust. Claude pracoval téměř autonomně, projekt trval zhruba dva týdny a náklady činily přibližně 20 000 dolarů. Výsledkem je fungující kompilátor o 100 000 řádcích kódu, jehož zdrojový kód je volně dostupný na GitHubu pod licencí Creative Commons.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 16
    včera 16:44 | Komunita

    Kultovní britský seriál The IT Crowd (Ajťáci) oslavil dvacáté výročí svého prvního vysílání. Sitcom o dvou sociálně nemotorných pracovnících a jejich nadřízené zaujal diváky svým humorem a ikonickými hláškami. Seriál, který debutoval v roce 2006, si i po dvou dekádách udržuje silnou fanouškovskou základnu a pravidelně se objevuje v seznamech nejlepších komedií své doby. Nedávné zatčení autora seriálu Grahama Linehana za hatecrime však vyvolává otázku, jestli by tento sitcom v současné Velké Británii vůbec vznikl.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    včera 13:33 | IT novinky

    Společnost JetBrains oznámila, že počínaje verzí 2026.1 budou IDE založená na IntelliJ ve výchozím nastavení používat Wayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 11:22 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska podala žádost o vypuštění jednoho milionu satelitů na oběžnou dráhu kolem Země, odkud by pomohly zajistit provoz umělé inteligence (AI) a zároveň šetřily pozemské zdroje. Zatím se ale neví, kdy by se tak mělo stát. V žádosti Federální komisi pro spoje (FCC) se píše, že orbitální datová centra jsou nejúspornějším a energeticky nejúčinnějším způsobem, jak uspokojit rostoucí poptávku po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    včera 11:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 70 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Komunita

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 216. sraz, který proběhne v pátek 20. února od 18:00 v Red Hat Labu (místnost Q304) na Fakultě informačních technologií VUT v Brně na ulici Božetěchova 1/2. Tématem srazu bude komunitní komunikační síť MeshCore. Jindřich Skácel představí, co je to MeshCore, předvede nejrůznější klientské zařízení a ukáže, jak v praxi vypadá nasazení vlastního repeateru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 9.0 multiplatformní digitální pracovní stanice pro práci s audiem (DAW) Ardour. Přehled novinek, vylepšení a oprav v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.2. 13:55 | IT novinky

    Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny klesla pod 70 000 dolarů (1,44 milionu korun).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (25%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (29%)
    Celkem 793 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    otasomil avatar 24.8.2019 21:00 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Zdravim
    Mel jsem tento:tento
    Paradni vydrz. Bylo jedno jestli volate ci ne. Porad na jedno nabiti vydrzel mesic. Byla to takova briketa, uplne hloupy telefon jako z devadesatych let. Po trech letech jsem ho jeste prodal pro nadbytecnost. Soucasnemu majiteli stale slouzi vcetne vydrze na baterku jeden mesic.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    25.8.2019 09:47 figliar0 | skóre: 6 | blog: figliarstva | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Ide len o preklep a v skutočnosti je to Evolveo alebo je to úplne iná značka?
    otasomil avatar 25.8.2019 10:07 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Ja jsem mel Evolve ale vim ze casem se na trhu objevila znacka Evolveo.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    24.8.2019 21:41 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Mám telefon Archos z Tesca za 200 Kč. Umí přesně to co chci: telefon, sms, nahrávání hovorů, a nějaké ty blbosti jako budík, plánovač, nekvalitní fotky, mp3 přehrávač, atd. Jel jsem s ním dokonce do USA a zvládl 14 dní bez nabíjení, a to má malou baterku.

    Předtím jsem měl jiný telefon z Tesca za 120 Kč, a ten byl ještě lepší. Zabavila mi ho žena. Na zádech má SOS tlačítko jako ten aligátor. A velké číslice na displeji.

    Mám raději hloupé telefony. Většinou něco vydrží, a kdyby ne, tak to moc nebolí.

    K tomu si většinou nosím elektronickou čtečku Kindle Keyboard 3 v pouzdře. Ten přežije všechno a vydrží 1,5 měsíce bez nabíjení. Už ho mám asi 10 let a stále drží. Jen prastarý webový prohlížeč už dnešní weby zobrazuje dost blbě.
    Blaazen avatar 24.8.2019 21:49 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Já koupil před šesti lety tenhle za 2000,-. Tři týdny na nabití, vodotěsný, nárazuvzdorný. Netuším co koupím, až odejde. Smartphone nechci a pořádný dumbphone už nikdo nevyrábí.
    25.8.2019 09:44 figliar0 | skóre: 6 | blog: figliarstva | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Ak si dobre pamätám, xcover séria mala nahradiť moju starú B2100.

    Svojho času som mal služobný smartphone xcover3 - v princípe nebol zlý, ale odolnosťou sa to na starú B2100 neťahalo ani náhodou - po tejto skúsenosti som nadobudol presvedčenie, že niečo ako odolný smartphone neexistuje (teda aspoň v segmente bežných konzumných telefónov).

    Akosi však neviem nájsť tlačidlového pokračovateľa xcover2, čiže predpokladám, že Samsung už tlačidlový xcover3 nevyrobil a tento segment telefónov opustil. V každom prípade sa občas objaví nová značka s lacnými tlačidlovými outdoorovými telefónmi (ktorá sa samozrejme vzápätí akosi vytratí) - možno je toto (riziková) cesta.
    25.8.2019 02:36 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    My sme do firmy kupili v roku 2015 dva kusy EVOLVEO StrongPhone D2. Viem, ze to nie je dumbphone, ale tiez patri do kategorie rugged, preto sa chcem podelit o svoj dojem. Je to nenormalny odpad, neodporucam ho kupovat, ani nic ine od Evolveo. Je to najhorsia znacka, s akou som mal zatial osobnu skusenost (mam este dva ine telefony evolveo - vsetky su nefunkcny odpad). Takze o telefonoch tejto znacky ani neuvazujte.
    25.8.2019 09:26 figliar0 | skóre: 6 | blog: figliarstva | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    A tie dva iné od tohto výrobcu sú tiež smartphony? Lebo Evolveo robí aj dumbphony a pravdupovediac sa som po nich troška pokukoval - prišli mi celkom sympaticke, ak si dobre spominam...
    26.8.2019 01:10 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Ano, vsetky boli androidove. Dnes uz nefunguje ani jeden a to pritom boli kupovane v rokoch 2015 a 2016.
    25.8.2019 09:49 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Předloni jsem koupil dumbphone Alcatel a bohužel jsem ho musel strčit do šuplíku. Naprosto nezvládá SMS s diakritikou. A to nejenom tak že diakritiku nezobrazí, resp. zobrazí jen začátek SMS do prvního ne-ASCII znaku. To jen v těch lepších případech. Na některá písmena reaguje tak, že se kompletně vypne!

    Gilhad avatar 25.8.2019 10:27 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    dump-hone jako "zahoditelny brousek" nebo dumb-phone jako "hloupy telefon" a protiklad ke smart-phone jako "chytremu telefonu" ? :)
    26.8.2019 17:00 figliar0 | skóre: 6 | blog: figliarstva | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Tak vidíš - samozrejme máš pravdu. Poopravované. Diky.
    25.8.2019 10:52 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Neviem, preco mate potrebu kupovat tieto nove smejdy pochybnych "znaciek". Starych Nokii (a pod.) je vsade plno za minimalne ceny, staci dokupit novu bateriu. Sice sa tym vacsinou neda svietit ale su to seriozne vyrobky, ktore vyrobca aj testoval, robil zarucny aj pozarucny servis, vydaval aktualizacie firmwaru - a preto to funguje.
    xxx avatar 25.8.2019 14:34 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Neviem, preco mate potrebu kupovat tieto nove smejdy pochybnych "znaciek".
    Nejen pochybnych znacek. I u tech klasickych znacek je to levnej odpad, a podle toho se k tomu pristupuje uz od navrhu. Dokud byly tlacitkove telefony mainstream, tak i tem z levnejsiho konce venoval vyrobce dostatek pozornosti. Byly funkcne orezane, ale zbytek funkci byl shodny s drazsimi modely.

    Outdoor telefony jsem nikdy nepochopil. Je to velky, tezky a kdyz jebnu sutrem do displaye, tak to stejne nevydrzi. Mozna se to hodi pro lidi co maj obe ruce levy, a smartphone obalenej tunou gumy jim tak prezije vic padu. Na milost bych vzal snad jen ty, co skutecne resi vetsi odolnost proti vlhkosti (Ale kupodivu tam obstoji i normalni smartphone).
    Please rise for the Futurama theme song.
    26.8.2019 01:05 Cabrón
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Outdoor telefony jsem nikdy nepochopil.
    Je to třeba pro řemeslníky. My tím vybavujeme naše Gastarbeitery (zedníci a sádrokartonáři hrubšího zrna) protože, právě díky té gumě okolo, to vydrží několik let pokládání a šoupání po hrubých plochách (beton atd.), zatímco mobily bez nárazníku by ležely přímo na displayi/foťáku.

    Displaye na nich navíc nebývají pod sklem, ale pod optickým plastem (aspoň na CATech), což je sice náchylnější na poškrábání (např. prachem na stavbě), ale zase to právě přežije setkání s tím šutrem, jak píšete. A když už na to přes škrábance není vidět, jde to levně vyměnit, narozdíl od těch moderních skleněných sendvičů.
    xxx avatar 26.8.2019 17:54 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Jo to chapu. Kdyz to ma nekdo jako nastroj mezi vodovahou, kladivem a vrtackou, tak to musi vydrzet stejne pouzivani jako ostatni nastroje.
    Please rise for the Futurama theme song.
    26.8.2019 10:06 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Nosím odolný hloupý telefon jako zálohu do přírody. Tom že se smartphone vybije mrazem se mi stalo snad stokrát, asi desetrkrát mi zmoknul tak, že chcípnul (většinou dočasně, dvakrát na věky). No a na dlouhých trecích se vybije vždycky, leda by ho člověk neustále dobíjel a tahal kvůli tomu powerbanky nebo solár. Dumphone se mi nevybil nikdy (vydrží skoro měsíc a člověk ho nemá tendenci používat k focení, navigaci, zábavě apod) a taky se mi nikdy nerozbil, ani když celá bagáž skončila v řece apod. A mít možnost si kdykoliv zavolat například pomoc nebo možnost dát rodině vědět, že jsi v pořádku, je nedocenitelná.

    Ale jak se můj akční rádius rozšiřuje, uvažuji o výměně za odolný satelitní telefon.
    26.8.2019 17:14 figliar0 | skóre: 6 | blog: figliarstva | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Čo sa týka smartphonov - máš pravdu. Sám som písal v diskusií o svojej skúsenosti v tomto smere. Pri dumbphonoch to ani nie je tak o kope gumy dookola. Mne by úplne stačilo, keby bol primontovaný zadný kryt, aby to pri páde držalo pokope. Vodeodolnosť tiež nie je zlá vec (ale to je pár gumičiek vo vnútri). Uznávam, že dnešné outdoor dumbphony sú veľké a ťažké, ale nemuselo by to tak byť - stačí si pozrieť a porovnať veľkosť dnešných modelov s tými spred pár rokov - možno som tomu nevenoval až toľko pozornosti, ale mal som pri výbere dojem, že sa to len zväčšuje.
    Jendа avatar 26.8.2019 00:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    +1, zejména kvalita firmwaru všemožných noname telefonů co si koupili rodiče a prarodiče je naprosto děsivá. Přijde mi že někdo postavil telefon, třeba i z relativně dobrého HW, a FW udělal poslední den před odevzdáním.

    Takže mám Nokii z elektroodpadu (prý nemám říkat „z kontejneru“ protože si pod tím lidi představí něco co ta nádoba kde jsem to našel ve skutečnosti nebyla).
    26.8.2019 10:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    A je ta Nokia vodotěsná?
    Jendа avatar 26.8.2019 14:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Ne. (teda jako trochu zmoknout jí nevadí, ale jinak vodu určitě nepřežije)
    26.8.2019 19:36 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Ani moje nie su, ale preziju pad na beton. Typicky sa to rozleti na telo, bateriu a zadny kryt. Staci pozbierat, zlozit a zapnut. Ked je kryt uz velmi obity, tak sa kupi novy a vymeni za minutu bez nastrojov. Na tzv. modernom smartphone z kovu a skla po takomto pade praskne minimalne sklo, ak nie rovno aj LCD.
    28.8.2019 01:34 jiwopene | skóre: 31 | blog: Od každého trochu…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Nevím, jestli se Samsung Galaxy Ch@t (přesně nevím) dá nazývat „moderním“ smartphonem, ale je docela bytelný. (SW: Android 4.1.4 s upraveným UI, tuším 512 MB RAM) Docela malý displej (navrchu je plast, ne sklo) a QWERTY klávesnice pod ním. Kvůli své nízké hmotnosti mi často padal. Největším poškozením je jen poškrábaný displej a oloupaná barva z plastu (kolem dokola má plastový rámeček obarvený nějakou lesklou barvou, která se čaem seškrabuje). Asi pokaždé se rozletěl na tělo, bateriu a zadny kryt. Bateria vatsinou zustala tak sikovne oprena, ze porad bezel. Na smartphone je docela odolny.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky.
    26.8.2019 17:05 figliar0 | skóre: 6 | blog: figliarstva | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Ako v tomto máš iste pravdu. Možno je to o tom, že nechcem kadejaký zapľuvaný telefón po dakom (ale to je len o psychickom nastavení). Ale Aligator už je na trhu nejaký ten čas a dúfal som, že to nebude úplný odpad - skrátka to človek skúsil - veď zas nešlo o celý majetok.
    25.8.2019 14:16 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator

    Nabídka dumbphonů je v současné době opravdu tristní. Už několik let se marně snažím najít náhradu za svou osm let starou Nokii 2323 Classic. Teď jsem hledání trochu zintenzivnil poté, co mi spadla do záchoda (po 21 letech s mobilem se mi to stalo poprvé, naštěstí to bylo před použitím). Sice jsem mobil vytáhl po pár sekundách a hned otevřel a vysušil co šlo, ale obávám se, že dříve či později se začnou nějaké problémy projevovat, tak bych rád měl připravenou náhradu.

    První problém je v tom, že až na čestné výjimky se předpokládá, že zájemce o tlačítkový mobil musí spadat do jedné ze dvou kategorií: "outdoor" nebo "senior". Mobily kategorie outdoor jsou dnes navrženy tak, aby jejich outdoorovitost bila do očí, tj. obrovské a těžké. Mobily kategorie "senior" jsou obvykle také nepříjemně velké, mají veliká tlačítka a obvykle někde tlačítko "SOS", které je umístěné tak, aby bylo co nejvíc "na ráně". Většinou také postrádají nějaké funkce, které jsou pro mne důležité; pro návrháře totiž slovo senior nejspíš znamená "blbec, který by stejně nepochopil, že někdo může mít dvě telefonní čísla, a nezvládl si do mobilu zapisovat upomínky.

    Kapitola sama pro sebe jsou současné "Nokie". Vypadají celkem rozumně, klávesnice použitelná, ale starý dobrý software S40 byl nahrazen "S40+", který je bohužel o dost horší. Asi nejhorší a pro mne "no go" je to, že nelze přizpůsobit funkce tlačítek a zejména pravého tlačítka, které má teď natvrdo přiřazenou funkci "fotoaparát". WtF? Když budu chtít fotit mobilem (což nechci) a budu to chtít dělat tak často, abych tu funkci chtěl mít po ruce na jednom ze dvou hlavních tlačítek, tak si na to nebudu pořizovat low end tlačítkový telefon, kde ty fotky vypadají ještě hůř než ze smartphonů.

    Ostatní jsou na tom bohužel funkčně ještě hůř. T9 nemá skoro nikdo (paměť a strojový čas od dob mé první 3210 asi notně podražily), více čísel k jednomu kontaktu (natož třeba e-mail nebo textová poznámka) málokdo. Různé typy položek do kalendáře jako má 2323 jsou také problém. Drobnosti, které se občas hodí, jako stopky nebo countdown, už radši neřeším. Ještě štěstí, že nemusím řešit hlasové vytáčení, protože to umí přímo handsfree v autě.

    Celkem rozumně (až na velikost) vypadá Allview M9 Jump, který jsem před časem koupil manželce, ale bohužel už není v nabídce. Teď jsem si zkusil koupit Alcatel 2003D, který při zkoušení v prodejně vypadal, že má vše podstatné (tedy až na jedno číslo na kontakt) a dokonce i tak vzácnou T9. Bohužel se ukázalo, že kalendář zvládá jen jednoduché upomínky na konkrétní čas a navíc se tam zadávají nějak divně, takže ten čas se tam zadává dvakrát a ten druhý ("deadline") musí být větší než ten první, přičemž se upomínka nakonec stejně zařadí pod ten "deadline". A T9 tam sice je, ale zadání nového slova je udělané dost neprakticky a telefon si ho stejně nezapamatuje, takže bych stejná slova musel zadávat ručně pořád dokola. A to jsem do něj ještě nezkusil ani dát SIM (musel bych si ji nechat vyměnit za menší), takže těch zádrhelů nejspíš bude ještě víc. Takže zatím zůstane v šuplíku jako záloha pro případ krajní nouze a budu hledat dál. :-(

    25.8.2019 14:40 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Seniorské telefony jsou naprostý fail, ve skutečnosti brání tomu, aby je technikou nepolíbený člověk používal. Myslím, že neproběhl žádný výzkum pro seniorské použití, přitom by bylo s kým spolupracovat - jsou například firmy, které vyrábí kompenzační pomůcky pro postižené apod. Tyto zkušenosti by stačilo vhodně uplatnit. Jde o věci jednoduché, stačí si sednout k seniorovi a podívat se, jak se snaží telefon používat a v jakých případech telefon reaguje jinak, než jeho očekávání a dosavadní zkušenost. Začíná to směrem psaní čísel na displeji... a končí způsobem zapnutí nebo vypnutí. Je to prostě past na pasti a de fakto podvod a klamavá reklama výrobců. Tolik alespoň můj názor. U běžných telefonů není situace příliš jiná, ale uživatel si alespoň dokáže situaci lépe vyhodnotit. Pokud to zobecním, mobilní odvětví je optimalizované na maximální prodej a maximální zneužití uživatel. Kvalitní zařízení sloužící svému účelu aby člověk pohledal, ta éra skončila dávno :-)
    -- OldFrog
    26.8.2019 11:17 kuprexit | blog: bflmpsvz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Mám jakýsi tlačítkový polsko-čínský myphone a není nač si stěžovat. Telefonuje, má dokonce dualsim, smskuje, kontakty si pamatuje, dělá to dobře a nic jiného od hloupého telefonu nepotřebuju.
    26.8.2019 17:27 figliar0 | skóre: 6 | blog: figliarstva | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Veľmi pekne zhrnuté. Nuž asi sme nezaujímavá skupina pre výrobcov. Píšem "sme", aj keď ja som zaradený v kategórii "outdoor". Ale aj ja by som bol radšej, keby bol telefón menší - v tomto smere sa mi vývoj outdoorov tiež nepáči. Je však celkom potešujúce, že si bol spokojný s Allview - teda s "neštandardnou" značkou - možno nie je úplne odveci sem-tam zariskovať v tomto smere.
    13.9.2019 08:28 M.P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Když už obyčejný telefon vypadá vzhledově dobře (ne senior/ne outdoor), tak to zabijou VGA foťáčkem... Do smartphonů cpou 8MPix+, tak proč tyhle telefony nemůžou mít aspoň 2MPix ? Na vyfocení jízdního řádu, nebo nouzovka pro případ dokumentace autonehody by to stačilo.

    13.9.2019 08:59 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Já bych spíš ocenil, kdyby výrobci přestali zarputile trvat na tom, že tam za každou cenu nějaký "fotoaparát" musí být. Prostě ať tam buď dají něco, co fotí aspoň tak mizerně jako běžný smartphone, nebo ať se na "foťák" vykašlou úplně.
    13.9.2019 16:16 kuprexit | blog: bflmpsvz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Fotoaparát se občas hodí, ničemu nepřekáží a skoro nic nestojí. Tak proč by tam nebyl? Btw, mizerně fotí fotograf ne foťák, viděl jsem fotky z mobilů i na fotografických výstavách a byly o tři řády lepší, než co většina patlalů dostane ze zrcadlovky.
    13.9.2019 16:27 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Nebavím se o Velkém Umění (to je stejně veskrze subjektivní záležitost; mimochodem, jak poznáte, že je fotka umělecky lepší zrovna "o tři řády" a ne o dva nebo o čtyři?), bavím se o technické kvalitě. A ta nestojí za moc u žádného mobilu. Přidávat megapixely (případně rovnou desítky) a další a další "fotoaparáty" (IIRC už jsou někde na pěti v jednom mobilu) mohou výrobci do alelujá, ale fyzikální zákony obejít nelze.
    |🇵🇸 avatar 13.9.2019 17:21 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenzia (hate) - dumphone Aligator
    Nejlepší fotoaparát je ten, který je při ruce.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.