abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 729 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2010 16:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Máš ji mít!

    Ta klávesnice se mi příčí, odrazuje mě od toho, jinak by se mi něco takového taky líbilo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 16:53 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Dik priebežne doplním. Áno rozloženie je neprijemné ale klávesnica je pre mňa viacmenej len o zvyku. Treba na to iba čas. Softwarová klávesnica od Panasonicu pre Win ma nastaviteľnú veľkosť a štandardné rozloženie. K SW vybaveniu pre Windows z dielne Panasonicu len toľko - malé a rýchle aplikácie ktoré nezavadzajú a naozaj uľahčujú prácu.
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2010 17:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Zvyk, zvyk. Na klávesnici s dementní reakcí při stisku klávesy si nejsem schopen zvyknout a s rozložením mám poslední dobou taky potíže. Plus trackpoint.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 16:56 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    V tej podsekcii v časti Nástroje mi chýba možnosť "Vložit novou položku". :-(
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2010 16:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Už by to mělo být OK.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 17:08 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    OK, dik este raz...
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2010 17:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    To jméno není myšleno jako to to tvoje, takže tu to je.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 19:30 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Mea culpa... OK
    lukve avatar 23.10.2010 19:44 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    eh ak by sa ti dostal pod ruky nejaky vecsi disk tak nevahaj a hned upgrade aspon na 160gb..

    gigova ramka uplne postacuje na Xpcko ale aj na akykolvek linux na beznu pracu na notebooku, ibaze by si na tom chcel spustat java apps.

    linux user more than 20y
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 19:59 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    javu nie - nestras :-) Zatial mi staci Ccko, sem tam BASH a zacinam v Pythone. A disk no chcel by som SSD - mne vazne neide o velkost disku. Disk na pracu, programy, dokumenty a hudbu by mi stacil aj 30GB keby bol SSD :) na ostatne veci mam doma linux server (320GB + 500GB). A pozerat filmy ci serialy naozaj na notebooku ked som vonku nemusim. Ozaj pocul niekto za Vas o IDE SSD 2,5" disku?
    23.10.2010 22:23 isek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Taky jsem dlouho hledal a cekal na IDE SSD 2.5" a nakonec nasel od Transcendu. Koupil jsem 64 GB do sveho NB a jsem s nim moc spokojeny. 32 GB stoji cca 2000 Kc. Maji i SLC, ale ty jsou samozrejme o dost drazsi. Koukni po eshopech, nemaji je vsude (asi je o dost mensi zajem nez o SATA), ja jsem kupoval pres OKComputers.
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 22:29 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    no neviem ako to je s clom a posielanim na slovensko, ale dik, mrknem...
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2010 22:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Clo snad v EU není, ne?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 22:43 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    jj, ja len ci sa neplati za elektroniku nejake clo alebo pod...
    Jendа avatar 23.10.2010 21:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Používám JOSM a nezdá se mi, že by to žralo nějak moc paměti.
    otasomil avatar 23.10.2010 18:58 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    Mechanicke provedeni je JEDINOU dobrou vlastnosti jinak je to stara a pro moderni OS nepouzitelna herka.

    PC s takovymi parametry dnes uz nechce nikdo ani zadarmo.

    Mam doma floppy 8" jednotku - mechanicke provedeni radost pohledet .... same soustruzene a frezovane dily, remeslnne zpracovani a presnost na jednicku s hvezdickou. Nejaka bluray opticka jednotka je oproti tomu plastova sracka pro decka.

     

    Budete-li mit zajem tak Vam onu 8" floppy mechaniku prodam za nekolik tisic ....

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2010 19:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Prosím nešířit nesmysly a lži. Opakuji to stále a zopakuji to i tentokrát: proč si lidé pořizují netbooky se srovnatelným výkonem i cenou, ovšem nižší kvalitou? Jak je možné, že některé moderní operační systémy fungují i na výrazně méně výkonných strojích?

    Jednu ~8" mechaniku jsem zrovna věnoval kralykovi, myslím tedy, že prodej by se jevil poněkud mimo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 19:54 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    PC s takovymi parametry dnes uz nechce nikdo ani zadarmo.
    Zaujimave ze to vravi clovek s Puppy Linuxom :-D Jasne s takymto PC sa neda pracovat - ak pracujes tak ze hras na PC hry, tak ano suhlasim, nove hry tu nepojdu. Ak pracujes tak ze robis v Blenderi tak zase suhlasim, renderovat sa v tom rozumne neda. Ale ak potrebujes vacsinou pisat postu, sem tam nejake tabulky, textove dokumenty, upravit nieco v GIMPe, pustit nejaku MP3, prehrat film, orezat video - tak nehnevaj sa na mna ale na toto staci. Ak tam das nejaky rozumny Linux (uz spominany Slax) tak to ver mi ide ako po masle. Moderny OS je pre teba to co ma v defaulte 3D efekty ze? Ale ony tam niesu pre usnadnenie roboty, oni su tam na paradu, a na moju pracu mi nijako pozitivne nevplyvaju. Opat nepotrebujem moderny look n feel OS, potrebujem hoc starsi ale produktivite nakloneny OS. A nepotrebujem PC na to aby mi dalo v nejakom benchmarku "supervysledok". Potrebujem PC na pracu a tato konfiguracia mi tuto pracu umoznuje. Dokonca fullscreen flash videa neseka... Co viac chciet? :)
    otasomil avatar 24.10.2010 12:10 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    Ja samozrejme chapu ze to na starsi veci staci, ale doba rika uplne neco jineho a to vime moc dobre oba a vubec vsichni tady.

    Tuto skutecnost bohuzel nezmenime. Ani ja ani Vy.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    brk avatar 24.10.2010 12:20 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Asi tak. Stačí prohlížeč, pár panelů s nepovedeným flashem a jde to srát. Představa typu "mi to stačí, já to chci akorát na poštu a internet" je asi tak mimo realitu jako kdysi velmi oblíbené "... nějaký úplně obyčejný levný počítač. Já to chci akorát děckám na hry."
    USE="-qt -kde"
    Jendа avatar 24.10.2010 12:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Já mám Flash vypnutý - jednak z důvodů výpočetní náročnosti a druhak mě strašně ruší, když se pořád někde něco hýbe.
    24.10.2010 13:48 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    +1 navíc reklama ve flashi má občas tendenci se zvukově projevovat. Jednou jsem kvůli těm podivným zvukům u kamaráda málem rozebral zesilovač :-)
    Fluttershy, yay! avatar 24.10.2010 14:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Tak proč povolovat takovou sračku jako Flash? FlashBlock a pouštím si to jen tehdy a tam, když a kde to potřebuju.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 24.10.2010 17:02 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    A jsme u toho. S tim si poradite Vy, ja a naprosta vetsina mistnich ctenaru taky, ale nemuzete to chtit po ovcich jez chcou farmwille, youtube ......

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 24.10.2010 17:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    S tím si poradí moje máti nebo třeba babička, když jim to řeknu a třeba jim tam ten FlashBlock hodím/zapnu. Ještě mi poděkujou. Jistě, tyhle lidi to třeba samo od sebe nenapadne, ale taky nejsou schopní se starat o svůj počítač, takže jim to nahodí a vysvětlí někdo jiný.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 24.10.2010 19:57 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    Chapu

    Jenze ja nemam sil kdekoho tahat za rucicku a vysvetlovat ze si musi vypnou flashplugin v prohlizeci aby mohl mit otevreno vic panelu. Je naprosto jedno zda je to zednik, pravnik, doktor ......

    Pokud nekdo nema soucasny standard v HW tak nemam chut se vubec zaobyvat jeho problemy s PC. Toliko praxe.

    Pokud nekdo jez vyuziva PC k vydelecne cinnosti a nema na to, aby cca kazdy 2 -3 roky vymenil PC tak by se mel zamyslet nad svym byznysem neb i ten pravnik, ci doktor si chce obcas odpocinout a zahrat si nejakou gamesu a nevykladejte ze takoveho cloveka neznate.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 24.10.2010 20:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Pokud nekdo nema soucasny standard v HW tak nemam chut se vubec zaobyvat jeho problemy s PC. Toliko praxe.

    Dost divné kritérium. Nevím, proč bych měl nutit třeba prarodiče k pořízení nějaké výkonné (a žravé mašiny). Na tom svém "křápu" udělají totéž, stejně se jim o něj musím starat, takže zapnutí FlashBlocku a minutové vysvětlení se mnohonásobně vyplatí.

    Pokud nekdo jez vyuziva PC k vydelecne cinnosti a nema na to, aby cca kazdy 2 -3 roky vymenil PC tak by se mel zamyslet nad svym byznysem neb i ten pravnik, ci doktor si chce obcas odpocinout a zahrat si nejakou gamesu a nevykladejte ze takoveho cloveka neznate.

    Znám spoustu takových lidí, kteří když si chtějí po šichtě odpočinout, jdou do lesa nebo si vezmou knížku, případně se kouknou na film, pustí si hudbu. Několik z nich si občas zahraje solitaire, jeden poker (bo je náruživý hráč). Těch "pařanů" není zase tolik...

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    24.10.2010 22:10 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    html5 je rovnako - niekedy dokonca viac narocne na cpu.

    Nepomozete si, nove programy, nove funkcie etc ...zakonite pytaju viac vykonu.

    Fluttershy, yay! avatar 24.10.2010 22:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    HTML5 je nic, podstatná jsou specifika toho videa (nebo (java)skriptu) samotného, jistěže HD video na starém křápu nepřehraju, ale to fakt nepotřebuju, jinak normální video jde akcelerovat přes GPU nebo zvláštní čip.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    24.10.2010 23:51 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    akcelerovat cez gpu ide aj flash (na windowse a hadam casom aj na linuxe)

    a reklama bude casom aj v javaskripte imo takze sa to vyrovna
    Grunt avatar 25.10.2010 02:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    html5 je rovnako - niekedy dokonca viac narocne na cpu.
    Není vůbec pravda. Záleží na implementaci. A zrovna ta z Firefoxu není ukázková.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.10.2010 09:17 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    afaik plati to aj pre chrome/webkit.
    otasomil avatar 24.10.2010 16:59 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    1+++

    Tolikrat jsem se setkal s lidma typu ..... ja chci pocitac jen na net a maily  ..... a za par dni ..... to video na youtube se seka serialy na CT se taky sekaji farmwill se seka a zvuk se prerusuje, filmy z uloz.to se sekaji  .....   A k tomu zkriplene udelana stranka s javascriptem a jde takovyto PC do sracek.

    Samozrejme jde prohlizec nastavit tak aby znal jen html jenze pro ovce je to naprosto nedostatecne a ani nechteji vedet co je html a proc flash, javyscript... zatezuje PC a cini z nej plazici se mrtvolu.

    Ovce potrebuji pekne animovane obrazky (reklamy) takze nemohou vypnout flash neb misto nich maji v jednom pripade osklivy gif a nebo bilou plochu cimz se ovce citi osizena na obsahu prave ctene stranky. Znamy cte rano zpravy na novinky.cz a staci, abych se podival na jeho monitor a je mne na bliti z toho ze dobra polovina stranky je tvorena blikajicima pic****nama. Rikam mu .... si blokni flash budes cumet na reklamy jak kreten .... a co tak budu mit pulku stranky bile a prazdne ..... A ja na to .... tak se nazer tech reklam...

    S tema hrama to jeste porad tak je. Decka dnes maji predstavu hrani her z casopisu kterou si chteji nainstalit a hle ona slavna hra vyzaduje aspon dvoujadro na  1,8 GHz, 2 GB RAM, GPU Nvidia ....blablabla s  512 MB pameti  .... a to jsem jeste skromny.

    Holt doba je nekde jinde a to my tady nezmenime a rozhodne nebudeme chtit jit zpet.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 18:27 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    Cele toto vlakno riesi predsa tvoj postoj ze moderne OS a moderne hry na mojom notebooku nepojdu. No ale to mozme kludne riesit hodinky Patek Phillipe lebo tie tiez nebudem prevadzkovat, jednak preto ze su drahe ale hlavne preto lebo ich nepotrebujem a nepotrpim si na to aby cifernik som mal diamantami vykladany. Veci si viem zariadit tak aby som na "prehistorickom" a nemodernom OS (ci uz WinXP alebo Slax) vykonal viac veci ako ty na W7 ci KDE4 :-). A v tom je ten rozdiel. Zatial co ty tuzis po 4GB RAM, a 8 jadrovom cpu mne bohate vystaci aj uz vyssie popisana konfiguracia a este dlho stacit bude.

    Minule som bol u jedneho chlapika ktory robi energeticke posudky budov. Ma P3 500Mhz, 256M RAM, 20GB HDD, 17" CRT a CDRW na zalohy. Uz viac ako desat rokov na tom robi (najprv win98 teraz win 2000 pro) a nema problem. Zalohuje pracu na CDcka. Ano ma staru masinu, stary OS, ale on to neriesi a nevidi dovod to vyhadzovat len preto ze to je nemoderne a nepodporuju to mnoho noviniek, lebo vsetky tieto veci ako on povedal su len o mode - a o tom aby ludia kupovali a nedajboh neprestali kupovat :-). Takze asi tak. Odporucam filmik "The Story of Stuff"

    otasomil avatar 24.10.2010 19:44 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    Jenze pokud budeme uvazovat tak jak onen chlapik tak se budem dodnes brodit tak maximalne ve win 3.11, Linux nebude mit zadne GUI a chlacholit se jak mame paradni OS.

    Tito lide pokrok netahnou bohuzel a nebo radeji bohudik.

    Nemuzeme si rikat nam nebo mne to staci tak proc neco novyho. Taky Vam staci DialUP ? Schvalne ... jste vdecny za cinske wifi komponenty za par babek abyste mel doma net hafo MBit/s.  No ale Vam prece staci podle vseho DialUP ne.. tak proc neco moderniho ze jo ...

    Mobil motorola D 160 taky umi volat a posilat, cist SMS a presto ho dnes jiz nikdo nema a ani nechce a proc ..... odpovezte ... vzdyd takovyto telefon umi taky volat a posilat, cist zpravy.

     

    Nedavno tu psal kdosi o adminovi ve skole jaky je to brucoun a jak to vsechno dela po staru, pouziva stare verze SW apod ... a takto se prave ted projevujete Vy.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 24.10.2010 19:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Jenze pokud budeme uvazovat tak jak onen chlapik tak se budem dodnes brodit tak maximalne ve win 3.11, Linux nebude mit zadne GUI a chlacholit se jak mame paradni OS. Tito lide pokrok netahnou bohuzel a nebo radeji bohudik.

    Místo toho máme úžasné GUI úplně na PÍÍÍP a systémy se hodnotí podle toho, jak vypadají (aspoň u těch mobilních zařízení), děkuju pěkně.

    Mobil motorola D 160 taky umi volat a posilat, cist SMS a presto ho dnes jiz nikdo nema a ani nechce a proc ..... odpovezte ... vzdyd takovyto telefon umi taky volat a posilat, cist zpravy.

    Prosím, nepoužívej tyhle kvantifikátory, činí tvé výroky lživými. Znám několik lidí používajících staré alcately (rok ~2000) s napájením tužkovkama nebo třeba Nokii 5110/3310/3410, případně cihloidní ericsson (takový ten s tím kovovým rámečkem), nepochybuju o tom, že by se našel i uživatel starší motoroly.

    Nedavno tu psal kdosi o adminovi ve skole jaky je to brucoun a jak to vsechno dela po staru, pouziva stare verze SW apod ... a takto se prave ted projevujete Vy.

    Protože potřebuje stabilní prostředí. Uživatelé se těžko budou mezi prací přeučovat na moderní sračky jako "Ribbon" MS Office.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 24.10.2010 20:04 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    >>>Místo toho máme úžasné GUI úplně na PÍÍÍP a systémy se hodnotí podle toho, jak vypadají (aspoň u těch mobilních zařízení), děkuju pěkně.

    Muzete skusit nabidnou trhu perfektne funkcni a ergonomicky system se vzhledem win 3.11. To je proste k smichu.

     

    >>>Znám několik lidí používajících staré ....

    Neznam nikoho, kdo ma mobil bez fotoaparatu nebo mp3 playeru. Bohuzel.

    >>>Protože potřebuje stabilní prostředí. Uživatelé se těžko budou mezi prací přeučovat na moderní sračky jako "Ribbon" MS Office.

    Ona spis firma ci skola neni ochotna investovat do noveho SW a tez HW. Udrzovat ve firme stare verze nejakeho SW kvuli zamestnancum protoze je znaji je taky zcestne. Co takhle vzdelavani zamestnancu.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 20:14 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Ona spis firma ci skola neni ochotna investovat do noveho SW a tez HW. Udrzovat ve firme stare verze nejakeho SW kvuli zamestnancum protoze je znaji je taky zcestne. Co takhle vzdelavani zamestnancu.
    Aj preškoľovanie zamestnancov niečo stoji a to ako vo firme tak aj v škole. A nečudoval by som sa keby preškoľovanie na novu verziu vyšlo na rovnakú úroveň ako zakúpenie licencií a potrebného HW na "aktuálnu" verziu. Jediným hnacím motorom pokroku v tejto fáze kvality a výkonnosti HW či SW je iba zachovanie stabilného príjmu pre spoločnosti produkujúce HW a software (programy či hry). Prečo napr. AV firmy prešly na predplacanie ročného updatu? No lebo keď nová verzia vyšla každé 2 roky a s ňou možnosť updatu (a získania peňazí) je teraz táto frekvencia každoročná bez ohľadu na vydanie novej verzie.
    Fluttershy, yay! avatar 24.10.2010 20:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Muzete skusit nabidnou trhu perfektne funkcni a ergonomicky system se vzhledem win 3.11. To je proste k smichu.

    Mě zajímají v tomto kontextu pracující lidé. Je zajímavé, že u nich je Aero nebo ten "nový" vzhled ve WinXP první věcí, kterou vyhazují. Když jsem je nechal vybrat si vzhled v KDE/GNOME/whatever, překvapivě sáhli po velice minimalistických záležitostech. Mimochodem, proč jsou u nových verzí mobilních systémů výrazně vyšší nároky na hardware? Protože grafické efekty, přitom by ale mohl ten výkon být využit jinak, mohla by se snížit spotřeba (a zvýšit tím pádem výdrž na baterie).

    Neznam nikoho, kdo ma mobil bez fotoaparatu nebo mp3 playeru. Bohuzel.

    It's time to find new friends. ^.^

    Ona spis firma ci skola neni ochotna investovat do noveho SW a tez HW. Udrzovat ve firme stare verze nejakeho SW kvuli zamestnancum protoze je znaji je taky zcestne. Co takhle vzdelavani zamestnancu.

    Nemám sílu tě přesvědčovat o tom, že meleš hovadiny. Běž se zeptat nějakého správce třeba na VŠ, pokud si na tebe najde čas. (Mimochodem, kvalita některých školení je AFAIK tragická. Krom toho ti lidé potřebují pracovat, ne řešit kraviny.)

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 25.10.2010 15:42 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    >>>Mě zajímají v tomto kontextu pracující lidé. Je zajímavé, že u nich je Aero nebo ten "nový" vzhled ve WinXP první věcí, kterou vyhazují. Když jsem je nechal vybrat si vzhled v KDE/GNOME/whatever, překvapivě sáhli po velice minimalistických záležitostech.

     

    Zrovna dnes mi Firefox po aktualizaci nabidl toto: 35 000 !!! motivu vzhledu pro nas Firefox !!! Proc to vsechno .... proc to nekdo vubec vytvari a maluje .... proc sakra proc ....

     

    Jsem taky tak nejak minimalista. Take kraviny jako aero, gumova okna .... a ruzne motivy si nepotrpim vubec. Staci mi GNOME v zakladu a i to je nekdy moc zbytecne preplacany hovadinama. Nepredpokladam ze CPU i5, 4 GB RAM, 500 GB HDD a nejakou Nvidii s 1 GB pameti povazujete ta nejake zihadlo. Proste bezny soucasny PC nic vic.

    Kdybych to tu nekde napsal tak se hned vyroji hafo lidi s vice jak 32 GB RAM, dvema Xeonama na motherboardu, nekolika TB HDD a aspon dvema GK v dualnim rezimu a budou mi nadavat co jako machruju s takovym chrastitkem.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 25.10.2010 19:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Zajímavé, v mém nejbližším okolí není nikdo, kdo by měl něco lepšího než mobilní C2D... vlastně jedno něco jako i3, ale naprosto nevyužité, píše se na něm ve "wordu" a přehrávají ripy v mizerné kvalitě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 19:57 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    je nieco zle na tom pouzivat (hoc aj stare) verzie programov ktore mi vyhovuju? Je nieco zle na tom vyuzivat mobil len na volanie a smskovanie? Je nieco zle na tom ignorovat pokrok ktory nesmeruje cestou zvysenia vykonu ale cestou krasy na ukor vykonu resp. krasy za kazdu cenu. To neplati iba pre OS ale aj hry. Stare hry su viac zabavne ako niekolko DVDckove novinky ktore potrebuju graficku kartu s pamatou vacsou ako moja RAM pamat. Cim to bude? Krasou prevedenia? Dial-up by mi asi nestacil, ale sedim na 2Mbps linke a rychlejsiu by som nepotreboval. Na to staci bezny DSL modem z firmy Glitel Stropkov. ;-)
    otasomil avatar 24.10.2010 20:12 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18

    >>>Stare hry su viac zabavne ako niekolko DVDckove novinky

    Naprosty souhlas. Nicmene tyto stare dobre hry uz nikdo programovat nebude protoze trh chce neco uplne jineho. nova hra = novy GPU ... zkuste tuto skutecnost zmenit .... budu Vam fandit.

    >>>Na to staci bezny DSL modem z firmy Glitel Stropkov.

    Vyrobeny ovsem v Cine jinak ruku na srdce by si jej nemohl jen tak nekdo koupit.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 24.10.2010 20:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    >>>Stare hry su viac zabavne ako niekolko DVDckove novinky Naprosty souhlas. Nicmene tyto stare dobre hry uz nikdo programovat nebude protoze trh chce neco uplne jineho. nova hra = novy GPU ... zkuste tuto skutecnost zmenit .... budu Vam fandit.

    Blbost. Jednak je tu indies scéna a různé svobodné hry (NetHack se AFAIK stále vyvíjí), jednak i mezi těmi novými hrami se tu a tam vyskytne skvost, což bych nenapsal, kdyby zrovna nevyšel SC2 a nechystalo se Diablo 3.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    24.10.2010 22:15 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Najlepsi bol pong, pribeh..grafika, dnes sa uz take hry nevyrabaju. Odvtedy to ide dolu vodou :-)
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 20:20 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    zkuste tuto skutecnost zmenit .... budu Vam fandit.

    mne neide o to to meniť, len nevidím dôvod znevažovania používania staršieho HW,SW (vrátane hier) a argumentácia že na danom HW nepôjdu nove veci (OS, HRY a pod.).

    Zmeniť sa to nedá, presne tak ako sa nedá aby ľudia na planéte ZEM prestali veriť na rozprávkové bytosti a zabíjať sa pre rozdielnosť náboženstiev z ktorých každé káže lásku a mier. Čo však nemení nič na fakte že si vyberám čo mi vyhovuje a nikomu to nevnucujem. Obhajovať svoje kroky ale budem.

    Jendа avatar 23.10.2010 21:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Záleží na tom, jak definuješ moderní OS. Mně přijde GNU/Linux jako velice moderní.
    Dent avatar 23.10.2010 19:17 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Nevím, jestli jste to už nezmiňoval dříve, ale záruka je standardní či nějaká prodloužená? Osobně bych notebook se zvýšenou odolností nejspíš nevyužil. Na druhé straně za notebook, který neodejde měsíc po dvouleté záruce, bych se nezlobil.
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 19:55 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    je to bazar - ale ma 1 rok...
    Jendа avatar 23.10.2010 22:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Je to RoHS? :-P

    HW chválím, jen na mě je to trochu těžké. Ale jestli to budeš přemisťovat těžkou technikou, tak ti to asi nevadí. Osobně bych si žádnou osekanou distribuci, které je ještě k tomu určená spíš jako live, na desktop nedal.

    Btw. vypadá to, že v repu Slaxu není cryptsetup. Čím šifruješ disk? TrueCryptem? Pokud ano, jak funguje TrueCrypt na takovém slabém procesoru?
    Michal Fecko avatar 23.10.2010 22:19 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Disk nesifrujem - zatial... Mam 32M tc archiv ktory pravidelne zalohujem na server a v ktorom mam vsetky potrebne hesla, loginy, PIN kody a podobne... Fotky na notebooku nedrzim to davam na svoj domaci server a ostatne veci na notebooku su povedal by som neskodne, nejake mapy, nejake wordlisty, zopar vysledkov sniffovania, scannovania, nic ohromne... :-) TrueCrytp sifrovanie disku som neskusal, mozno skusim, ale obavam sa ze na to opodstatnenie nemam...
    24.10.2010 00:17 yossi | blog: Q_and_A | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Pekný kúsok. Kde si to zohnal a koľko to stojí?
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 00:36 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    bazar, cca 250 eur, ale bezne ide za 300 a viac eur...
    24.10.2010 00:36 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Ako je pripojeny ten touchscreen? Medzi USB zariadeniami to nevidim (to je skoda, uz som do Linuxu podporu na niekolko USB touchscreenov robil), takze ostava len PS/2 alebo RS-232.
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 00:38 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    tipujem PS2 pretoze default instalacia Windows nasla PS/2 standard device a az ked som device managera nasmeroval pri tomto zariadeni na driver v adresari mouse tak nasiel touchscreen device...
    24.10.2010 14:04 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    http://www.hentges.net/misc/howtos/Panasonic-CF-18/cf18_touchscreen.shtml
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 14:10 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Dik
    Grunt avatar 24.10.2010 15:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Na něco takového bych se absolutně vykašlal a radši se mrknul na Always Innovating Touchbook. Oni ho chtěli určitě také pojmenovat Toughbook, jen se přepsali.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 18:12 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Da sa s nim pracovat aj v mraze, prasnom prostredi, vlhku alebo vonku za dazda?
    Grunt avatar 24.10.2010 19:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Těžko. Po upgradu určitě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Michal Fecko avatar 24.10.2010 19:59 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Panasonic Toughbook CF-18
    Akoze by si ho mal vo vyhrievanej a odolnej krabicke? ;-) Nieco ako univerzalny vodotesny kryt na fotak akurat ze s ohrevom? ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.