Wings 3D, tj. open source 3D modelovací program naprogramovaný v programovacím jazyce Erlang zaměřený na modelování pomocí subdivision a inspirovaný programy Nendo a Mirai od Izware, byl vydán v nové opravné verzi 2.4.1. Ke stažení již také ve formátu Flatpak z Flathubu.
Webový prohlížeč Dillo byl vydán ve verzi 3.2.0. Přidává podporu vzorců v SVG, obrázků ve WebP, změny velikosti stránky či možností posouvání. Nedávno oslavil 25. výročí vzniku.
Hra Mini Thief je na Steamu zdarma napořád, když aktivaci provedete do 24. ledna do 19.00 [ProtonDB].
Certifikační autorita Let's Encrypt oznámila, že bude volitelně nabízet krátkodobé certifikáty s šestidenní platností a navíc s možností vystavit je na IP adresu. Zvolit typ certifikátu bude možné v certifikačním profilu ACME.
Herní konzole Nintendo Switch 2 byla oficiálně potvrzena. Vyjde letos. Trailer na YouTube. Více ve středu 2. dubna na Nintendo Direct.
Byl vydán Linux Mint 22.1 s kódovým jménem Xia. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Linux Mint 22.1 bude podporován do roku 2029.
Google Chrome 132 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 132.0.6834.83 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 16 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube).
Byla vydána verze 11.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 11.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byla vydána nová verze 3.4.0 nástroje pro inkrementální kopírování souborů rsync (Wikipedie). Přehled oprav a vylepšení v souboru NEWS. Řešeno je 6 zranitelností.
V srpnu loňského roku byla vyhlášena RP2350 Hacking Challenge aneb oficiální výzva Raspberry Pi na prolomení bezpečnosti mikrokontroléru RP2350. Povedlo se. Včera byli představeni čtyři vítězové a jejich techniky.
Co se týče turecka, to, jak pan Er před lety slíbil, bude obnovovat osmanskou říši a chystá se být lídrem věřících islámu.
Já vím že je to jen taková drobnost, ale asi jsi nepostřehl ten drobný náznak:
.. vypustil turecký sultán Erdogan do médií ..
D.Trump sice vyhrál prezidentské volby, ale prohrál "popular vote" (dostal celkově méně hlasů)Není pravda, tentokrát má i popular vote, byť ten rozdíl je celkem malý (<2%).
Pokud chce Trump oslabit Čínu, tak jí musí přiškrtit tok surovin z Ruska. Což bude možné jedině tím, že donutí země EU aby přestaly krmit tu černou díru, ze které nikdy nic zpátky nevypadne, obnovily svou ekonomiku a podobně jako USA se zbavily závislosti na Číně, která se chová jak drogový dealer.
Pokud chce Trump oslabit Čínu, tak jí musí přiškrtit tok surovin z Ruska. Což bude možné jedině tím, že donutí země EU aby přestaly krmit tu černou díru, ze které nikdy nic zpátky nevypadneTo je úplná blbost. Čína sice z Ruska importuje dost, ale dává si mnohem větší pozor na diverzifikaci než třeba Evropa, takže nejspíš bude schopna se obejít i s "přiškrcenými" importy z Ruska. Tímhle Čínu nepoložíš. Kromě toho, přiškrtit tok z Ruska se ti stejně nepodaří, i kdybys Putinovi políbil prsten sebeponíženěji a tu jeho černou díru, ze které nikdy nic rozumného nevypadlo, nakrmil sebevětším obnosem za uhlovodíky. Rusko si bude chtít obchod s Čínou udržet a rozšířit, nebude chtít být závislé na exportu do Evropy. To bys musel leda nějak Putlerův režim odstranit a nahradit nějakým anti-čínským. Evropa by se naopak sama taky měla starat o diverzifikaci importů, což vylučuje obnovu odebírání surovin z Ruska v původním rozsahu. Další věc je, že Čína má svůj vlastní "green deal", který narozdíl od Evropy pravděpodobně bude schopna zrealizovat. Maximum (peak) emisí je naplánován do 2030 a podle odhadů to vypadá, že to skutečně dodrží, takže stačí počkat. Tohle je pro Rusko celkem špatná zpráva, protože se snaží rozšiřovat infrastrukturu do Číny, ale zároveň už teď je zřejmé, že její využitelnost bude s časem klesat. Čínu IMO neohrožuje nedostupnost importu, ale spíš možný odliv výroby, strukturální problémy a demografické problémy (velmi nízká porodnost, rapidně stárnoucí populace).
Pravda. Trefnější by bylo, kdybych tam vzhledem k obsahu tvého příspěvku napsal „Jsi”, protože ty předpokládáš, že by Rusko akceptovalo stávající pozice.
Do hlavy jim sice nevidím, ale osobně bych něco takového vnímal na jejich místě jako porážku, která navíc ke stabilitě v regionu nepovede, protože je to průhledné jak noční košile lehké děvy. Ukrajina je před zhroucením. USA dávají ruce pryč a země EU pokud se má Ukrajina udržet by musely hrábnout už do toho co si drží pro svou obranu. Což se jim samozřejmě nechce. Vždyť i ukrajinské dluhy začínají sanovat ukradeným ruským majetkem.
Dovedu si však představit, že by nad tím ukradeným majetkem (který stejně nebyl ruský, ale rusů co ho vydojili na Rusku) Putin mávnul rukou, pokud dosáhne svého cíle – anexe Doněcka a Luhanska.
Byl by totiž spokojen nejenom on, ale i země EU, které by si z toho urvaly své ukrajinské pohledávky. A nakonec možná i ti ukrajinci, protože by se tím snížilo jejich zadlužení. Navíc si myslím, že by ta černá díra nebyla tam kde, je kdyby se nesnažila vyřešit problém na Donbase silou.
Černá díra je celá Rus. Černá, červená, bílá,.. všecko jedno. Ale takovémy zabedněnci jako jsi ty by mohl dojít, že název Divoká pole nezískala ta oblast jen tak pro nic, za nic.
Jo. Moc dobře.
Nemají zájem na okupaci zbytku Ukrajiny.Jasně, asi jako neměli v úmyslu spustit invazi a kdo tvrdil opak, byl rusofob, zblbej Američanama, byla to blamáž atd. atd.
O tom co je vedlo k tomu aby zaútočili se můžeme jen domnívat. Fakt je ten, že v tom únoru 2022 v ČR teprve doznívala kovidová hysterie, takže si dění na východě nikdo moc nevšímal. Ale bylo jasné že někdo něco kuje.
Pokud si dobře vzpomínám, a potvrzuje to i ten článek ze 17. února 2022 se píše: Podle informací tajných služeb Spojených států a NATO měla ve středu začít ruská invaze na Ukrajinu. Je středa 14 hodin, zatím se nic neděje. do médií probublávaly podobné informace... a furt nic.
Až 23.února. Není to divné? To jako rusáci čekali až se Ukrajina připraví? Nebo co?
Podle mne za tím byla cílená provokace. Mysleli, že se Rusko nezmůže na nic jiného než plané výhrůžky a tak vyrazili na Donbas. Teprve pak rusové zaútočili. Netáhli rovnou na Donbas, ale šli vrchem na Kijev a celý ten jejich útok vypadal jak špatná komedie. Nezaútočili na dopravní a komunikační uzly, nezlikvidovali energetickou infrastrukturu. Vyjeli jak na výlet a mysleli, že zřejmě dotankujou cestou, soudě podle toho jak to dopadlo.
Už 1.3.2022 jsem tu napsal, v diskuzi pod Vencourovám blogpostem:
Šance na uklidnění situace už jsou dávno pryč. Rusové se rozhodli jednat z pozice síly. A navzdory kvíkotu evropských zemí bude po jejich. Rusové moc dobře vědí, jak je Evropa závislá na dodávkách surovin a energií z jejich strany a nejrůznějších komponent ze strany Číny. Jedinou cestou do budoucna je budování nízkoenergetické ekonomiky a obnova průmyslové samostatnosti. Jenže na to tady většině rozežrané a namyšlené evropské populaci příliš haraší. I tady se chovají mnozí jak malé děti, které si myslí ,že nebezpečí zmizí tím, že zavřou oči. A tenhle rozhovor ani nedočtou do konce. Jsou už zkrátka líní myslet a odsuzují, aniž by se obtěžovali něco pochopit.
Uplynulo přesně 1015 dní. A jaká je situace?
Furt stejná!
Až 23.února. Není to divné?Ne, ani trochu. Takováhle invaze může mít klidně několik různých dat nebo nějaký časový rozsah. 14. únor mohl být jeden z nich a/nebo se mohlo datum změnit z X různých důvodů od logistky přes počasí až Putinovy kroutící se nohy. Ale klidně teoretizuj dál...
Závislost na produkci Taiwanu je pro USA tikající bomba, proto si myslím, že se budou američané snažit urychleně přesunout veškerou výrobu všech strategických komponent zpět do USA.
Je to ukázkový příklad toho, kam (včetně nás) dovedl západ trend 90. let, kdy se veškerá výroba přesouvala tam, kde byla (tehdy) laciná pracovní síla. Čínská ekonomika totiž vyrostla na ukradeném know-how a strojích vyvezených z Evropy za cenu šrotu.
Henryk Sienkiewicz ve svém románu Ohněm a mečem brilantně popsal ukrajinskou povahu. Zuřiví kozáčtí bojovníci, kteří se bijí za deset, dlouho vzdorují, ale v jednu chvíli se to zlomí a pak volají: „pomyluj Pane“. A pak mění prapor. Dělají to tak po staletí. Jinak to ani v „Divokých polích“ nešlo. Přidávali se k jedněm, přidávali se k druhým i ke třetím.
na hentom Internetujj, hodil jsem to do googlu a velmi chorošije weby a fejsbukový skupiny to nachází
Tak je sleduj, ať se něco dozvíš.Samozřejmě, sledovat cizí propagandu může být užitečné. Občas je zajímavé zjistit, v čem je ten trik. Třeba jak tě oblbli s Bukem 312 :)
A mezitím si přečti toho Sienkiewicze, ať se dozvíš ještě vícČetl jsem celou trilogii a ještě asi jednu dvě další jeho knížky. Jsou to romány, Radovane, říká ti ten pojem něco? Ano, jsou to hezké romány, ale nejsou to historické knihy, obsahují hromadu nepřesností.
Přečti si laskavě také knihu na kterou odkazuji jen o kousek níž. To nejsou žádné romány ale povídky. Příběhy z vlastního života, které sepsal Alfréd Vojtěch Potocki (1786–1862), které Tomíček (1806-1866) akorát přeložil do češtiny.
Vyšlo v době kdy Sienkiewicz ještě tahal kačera, ale kdo si dá tu práci se čtením zjistí, že se nátuře obyvatel černé díry nezměnilo od té doby nic.
Delirium a předsmrtný bláboly chudáka na pokraji zhroucení.https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-mame-43-tisic-padlych-a-370-tisic-zranenych-zverejnil-ztraty-zelenskyj-40500284
Jednou z příčin rozkladu morálních hodnot je ta chorobná obsese dětmi. Dítě je polotovar, který získává hodnotu časem a po nějakém čase, ve stáří, ji zase ztrácí. A tu hodnotu děti obvykle získaly tím, že se nějakým způsobem začaly podílet na zajištění obživy.
V minulosti se nad mrtvými dětmi dojímali akorát tak rodiče co do nich vkládali své naděje. Čím byly starší, tím větší to pro ně byla ztráta – zmařená investice, která je měla zajistit na stáří.
Chudobince, pro ty co skončili sami, existovaly vždy ale školní besídky, mateřské školy, zájmové kroužky pro děti.. To vše je výsledkem průmyslové revoluce druhé poloviny 19. století. Jenže vznikaly v prvé řadě kvůli tomu, aby ženy neseděly s dětmi doma, ale makaly stejně jako chlapi ve fabrikách.
Doporučuji k přečtení tuhle knihu. Skvělou povídku, která odráží do období zlomu v USA, napsal Jack London. Bohužel mi z hlavy vypadnul její název. Je to pohled kluka, který musel od dětství makat, aby matka uživila i jeho mladšího sourozenece.
Ach ty tvoje dedukce. Mám syna a pokud je příspěvek o tom že máš víc dětí tvůj jsi na tom dokonce lépe nežli já pro případ, že by se jednomu potomkovi něco stalo.
Počet dětí byl vždy jen výsledek okolností. Dnes všichni mudrují nad poklesem porodnosti, ač je to jasné jak facka. Sexuální osvěta, rozvoj antikoncepce, rozvoj internetové komunikace, zahlcení moderními technologiemi, vyhoření, i racinální úvaha. To všem má záporný vliv.
Dříve to bylo mnohem snazší, protože i homosexuálně nastavené jedince damoklův meč osamělosti ve stáří tlačil k tomu aby se množili a uzavírali sňatky. Každému bylo jasné, že nebude věčně mladý a jakmile udeří nemoci bez pomoci blízkých skončí.
A jsou dvě paralelní strategie máš-li omezené množství finanční prostředků. Více dětí, více krků, větší problém je uživit do doby než získají na hodnotě. Ale také větší šancem že alespoň některé přežije do tvého stáří. A pak je tu ta druhá - méně dětí.
V mé otcovské i mateřské linii vždy dominovala ta druhá strategie. Nikdo neumřel v dětském věku a většina se dožila i v dobách bez antibiotik a pokročilé zdravotní péče vysokého věku. Výjimkou byla první polovina 19. století kdy to na Ostravsku třikrát po sobě vykosily tyfové epidemie. Právě tehdy došlo ke změnám ve skladbě obyvatelstva, kdy po té poslední vlně dorovnali pokles místní populace imigranti z Polska. Což se odrazilo i ve Slezkých písních Petra Bezruče.
Dnes ano. Ale ta mladší generace mého syna už je jiná.
Také si chce užít a cestovat. To je normální, ale na rodiče nespoléhá. A řekl bych, že jsou zodpovědnější než ti rodiče, co se neváhají zadlužovat po uši. Moc nechlastají ani nešukají – proto rapidně klesá porodnost. Málokterým z nich totiž takzvaně „ujedou nohy”. Mnohým z nich také chybí emoční inteligence.
Podle mne je to důsledek kovidové hysterie. Dva roky omezené interakce se na vývoji puberťáků muselo nějakým způsobem podepsat.
Tak předně. U tebe je možná despotická forma výchovy normální, ale u nás ne, protože potomek má dva rodiče a na jejich příkladu by se měl naučit, kdy ustoupit a kdy ne.
A pak. Genialita je čistě subjektivní vlezdoprdeliánský výraz závistivých osob s pocitem méněcennosti, co sami nějaký talent, neboli genia postrádají, protože jsou líní něco hledat. Ne vždy je na první pohled vidět a má mnoho podob. Pokud tedy nemáš nápady jako já, postěžuj si přírodě, že byla vůči tobě skoupá. Tví rodiče za to nemohou. Talent není dědičný. Buď ho v sobě máš, nebo ne. A někdy to trvá roky než se projeví.
O genia svého syna obavu nemám. Na rozdíl od tebe o nápady nouzi nemá a tak se za své jméno jako ty stydět nemusí.
Víš co ty rozumbrado? Pobavíme se o tom 21.1.2025. Je to jen měsíc a kousek. To už snad vydržíš, ne?
Řekl bych že Putin není ten, koho začínají tlačit boty.
Je mnohem pravděpodobnější, že ho bude nakupovat z Ruska, protože ten z Nigeru skončí v Číně.
No. Jestli se Donald s Vovkou šábnou, tak z té celosvětové produkce na tu Francii moc nezbyde. Kanada 15%, Kazáchstán 43%...
Vzhledem k cenám bych to viděl na rudu. Pochybuji že by prodávali články na tuny.
Dodá Kanada stejně obohacené palivo v hotových tyčích jako Rusko?Stále nechápu jakou mají antipatie bývalých kolonií k jejich kolonistům souvislost se současnou potřebou Kanady dodávat Francii palivové tyče místo pouhé uranové rudy? Poptávka po uranové rudě bude ve značné korelaci s její spotřebou což patrně souvisí s množstvím provozovaných jaderných reaktorů. Pokud Niger uspokojí svou rudou poptávku někoho jiného, původní dodavatel "někoho jiného" bude prodá svou produkci zase jinde (například Francii).
zcela minimalni stat, jehoz zbytky funguji na trznim principu, cili korupciToto je oxymoron na druhou Nastuduj si prosim, cim je zpusobena situace na Haiti a jakym zpusobem to tam funguje dnes. O volnem trhu nemuze byt reci, blbecku.
To co navrhuješ je stejně nereálné jak komunismus, neboť opomíjíš (stejně jak komouši) fakt, že lidi nejsou stejní. A máš to jako s vaječinou. Stačí jeden pukavec mezi vejci a výsledek můžeš tak akorát seškrábnout do hajzlu.
rádobytržníCo je na volnem trhu "radobytrzni"???
co bez skurpulí obloží těhotnou důchodkyni s 15 dětmi i beznohého invalidu s lehkou mentální retardacíTo znamena presne co???
Jeho velkým trumfem byl ovšem Milo, i když mu na druhé straně zřejmě velice uškodilo, že mu Milo svými letadly bombardoval skupinu. Ano — ale Milo přece nakonec umlčel všechny protesty tím, že zveřejnil údaje o obrovském čistém zisku, kterého syndikát dosáhl dohodou s nepřítelem, a přesvědčil každého, že bombardování vlastních lidí a letadel je z hlediska soukromého podnikání akce naprosto nezávadná a velice výnosná.
Etnicitu neresme. Mydli se tam 2 staty.
A které? Ty co tam byly v 17, 18, 19, nebo 20. století? Kolem etnicity se to celé točí, tak si přestaň nalhávat, že tomu tak není. Rozdíl je pouze v tom, že v rámci Ruska byli Ukrajinci druhořadá minorita, podobně jako Češi za Rakouska. A stejně jako Češi nedokázali akceptovat to, že i když z nich škrtem pera stala majorita, nežijí v tom státě sami.
Mnichov nebyl blesk z čistého nebe. Byl to jen důsledek arogance majoritního etnika vůči menšině, která ale měla oporu v majoritní populaci sousedního státu. Jenže Rusko není Velkoněmecká říše vedená magorem co chtěl spasit svět – jenže poněkud zvráceným způsobem. Putin netouží po světovládě a i když se chová jako car, zakladatelem nové carské dynastie není a nebude. Do 10, možná 15 let bude na prkně. Ale podívej se, co vypouští z huby Medvěděv, který ho po několik let v úřadě zastupoval. Toho bych se fakt bál.
Říkáš, že když banderovci vraždili ruskojazyčné spoluobčany na Donbasu, šlo o dva státy? Tím jsi vlastně potvrdil Putinovi tu anexi i to, že Ukrajina napadla RuskoTak to bylo propagováno "alternativními" médyji - že Ukrajinci napadli Doněckou a Luhanskou lidovou republiku, jejichž občané údajně touží po samostatnosti. Takže dokonce tři státy. Samozřejmě to byla lež, prostě šlo Rusku o urvání území Ukrajiny od začátku a koneckonců to potvrzuješ i teď ty, tím jak je automaticky vnímáš jako součást ruského státu.
Tak to prrr! Rusku bylo dění na Ukrajině ukradené, dokud nedošlo k převratu v roce 2014 takže nepřekrucuj fakta!Ne, to teda nebylo. Rusko mělo na Ua loajální loutku, nemluvě o vojenských základných na Krymu. Dlouhodobý plán Ruska byl nejspíš běloruský scénář - "svazové soustátí". Lidé na Ua chtěli do EU a loutka vypadala, že to nechá projít, Rusko se to rozhodlo řešit silou - invaze na Krym, založení separatistických loutkových 'republik'.
Tak tomuhle se říká narrativ. Příčinou protestů na Majdanu sice bylo to, že EU chtěla aby Ukrajina podepsala pro ni zcela nevýhodnou smlouvu, ale podle tebe byl prezident který to odmítl podepsat ruská loutka.
Nejsi tak trošku padlý na hlavu? Přitom je dnes už známo kdo střílel do protestantů a tím to celé rozjel.
Já nikdy nebyl rusofil, ale taky jsem nebral rozumy jen z Rudého práva a jiných komunistických tiskovin, jak to dělali ostatní, ani Hlasu Ameriky a Svobodné Evropy, jak to dělal ten zbytek. Takže pokud jsem i já dospěl už před 30 lety k názoru, že je chování západu vůči Rusku jeden velký podraz, tak si piš, že si toho museli všimnout i oni.
Minské dohody byly jenom fraška a divadélko pro Rusko, které měla napomoci získat čas aby se mohla Ukrajina definitivně vypořádat s rebelySám si tady před časem v diskusi o Bachmutu psal, že UK nemá šanci, protože život člověka v Rusku nemá cenu a všichni rusofilové to tady sborně odsouhlasili, dokonce i ta slovenská fašistka. Přesto tady neustále omíláte ten propagandistickej blábol o tom, jak Rusko muselo na Ukrajinu vlítnout, protože tam ubližovali etnickým Rusům. Říká se tomu kognitivní disonance.
... život člověka v Rusku nemá cenu ... na Ukrajinu vlítnout, protože tam ubližovali etnickým RusůmTenhle rozdíl mozek hlodavce nepobírá
ale podle tebe byl prezident který to odmítl podepsat ruská loutka.Samozřejmě, že byl.
Takže pokud jsem i já dospěl už před 30 lety k názoru, že je chování západu vůči Rusku jeden velký podraz, tak si piš, že si toho museli všimnout i oni.Toto je narativ.
A není to jen vůči RuskuVůči jiným ano, vůči Rusku v žádném případě, naopak, vůči Rusku byl západ naprosto nezaslouežně benevolentní a dlouho nebral na vědomí, že tam roste nový Hitler. Hele jinak taková otázečka (já vim, nemáš je rád ): Máš vůbec nějaký vlastní/samostatný názor, který by nebyl 100% okopírovaná propaganda Kremlu? Nějaké vlastní myšlení? Můj dojem je, že jdeš na Facebook do nějaký Ruskem podporováný skupiny, tam si přečteš páš mouder / odkazů, uděláš Ctrl+C & Ctrl+V sem do diskuse, navíc je zjevný, že v půlce případů si ani nepřečteš ten obsah, nic neověřuješ, prostě jenom kopíruješ tak jak jsi to dostal. Co třeba ten Sienkiewiczovo citát, ověřil sis, jestli to v tý knize skutečně je a skutečně v této formě? Nebo jsi to prostě jenom tupě zkopíroval? --- No, tak jsem stáhl ebook Ohňem a mečem, hledal výskyt "pomyluj" - a ten citát tam není Narativ!
Dějiny nejsou černobílé a tzv. „mezinárodním právu” (a jeho porušování) psal už Voltaire:
.. Jeden mladý Francouz, který se mnou bydlil, prohřešil se, jak sám nahlížím, proti povinované úctě k císaři indickému a marokánskému.
Osmělil se říci velmi prostořece, že jsou v Evropě velmi nábožní monarchové, kteří vládnou velmi dobře ve svých zemích, a navštěvují také kostely, přece ale proto nezabíjejí své otce a bratry a nesrážejí hlavy svým poddaným.
Náš tlumočník přeložil tuto bohaprázdnou řeč tohoto mladého člověka do indického jazyka.
Opálen již zkušenosti, dal jsem velmi rychle osedlali velbloudy a ujížděli jsme s milým Francouzem. Dověděl jsem se později, že zrovna tu noc byli přišli služebníci Anreng-Zebovi sebrati nás, nenašli ale nikoho než našeho tlumočníka.
Byl odpraven na náměstí, a všichni dvořané ubezpečovali, tentokrát bez pochlebenství, - že to byl spravedlivý trest.
Zbývalo mne ješté poznati Afriku, abych okosil všechny sladkosti našeho kontinentu. Viděl jsem ji skutečné. Naši loď vzali korsáři mouřenínští. Náš velitel velice si ztěžoval; pravil jim, proč takto ruší právo mezinárodní? Kapitán mouřenínsky mu odpověděl: „Vy máte nosy dlouhé, my ploské; vaše vlasy jsou rovné, naše kudrnaté; vaše kůže jest bledá, naše černá jako uhel; pročež musíme dle svatých zákonů přírody býti ustaviční nepřátelé. Vy nás kupujete na březích Guinejských v trhu jako dobytek, abychom vám pracovali těžce a Bůh ví k čemu. Ranami býkovcem nutíte nás prolézati hory a dobývati jakousi žlutou zem, která sama o sobě nestojí za nic a zajisté nemá sama o sobě tu cenu jako dobrá egyptská cibule: následovně, když my vás napadnem a jsme silnější, přinutíme vás pracovati na našich polích, aneb vám uřízneme nos a uši.
Nedalo se nic odpovědět na takovou rozumnou řeč. Pracoval jsem tedy na polích staré mouřenínky, abych zachoval své uši a nos. Vykoupili mne asi za rok. Viděl jsem všechno, co jest příjemné, dobré a chvalitebné na zemi, a umínil jsem si nedívati se již na nic než na své ohniště.
Oženil jsem se doma: dostal jsem roby a poznal jsem, že to jest nejpříjemnější spůsob života.
Závěr je myslím vcelku jasný. Jakékoliv mezinárovní právo ti bude ukradené když ti půjde o kejhák a nakonec jsi rád, když můžeš v klidu žít a je ti úplně fuk kdo je zrovna u vesla.
A víš proč jsem vytučnil ten text? Velkohubé kecy Lipavského rovněž nakonec odskáče někdo jiný.
Problém je, že odtržením Kosova přestalo platit mezinárodní právo.Jo jasně, takže když rusáci napadli Finsko, ČSR, Maďarsko atd. atd. tak to všechno bylo v pořádku a podle mezinárodního práva ... to teprve až NATO v Kosovu porušilo mezinárodní právo. Tak určitě.
T.G.M. byl sám napůl slovák, takže to pro něj bylo přirozené spojení, ale pro Beneše to byl kalkul. V českých zemích žily 3 miliony němců a 6 milionů slovanů. Beneš potřeboval ten poměr opticky upravit ve prospěch slovanské populace a se slováky už to nebylo 1:2 ale 1:3. Navíc žilo v USA hodně slovenských emigrantů, kterým bylo jasné, že bez české pomoci maďarizaci slovenska nezastaví. Byl to „sňatek” z rozumu, potvrzený tzv. Pittsburskou dohodou, která však nebyla z české strany dodržena. A podobným způsobem Beneš obalamutil také rusíny, viz Užhorodské memorandum. Nebýt Mnichova, nikdy by na splnění závazků z těchto smluv plynoucích nedošlo.
Kromě toho přehlížíš precedens, kdy nezávislé Srbsko napadly země NATO, když bylo v podobné situaci jako Ukrajina. Výsledek znáš.
Češi si vůbec rádi hrajou na statečné. Hlavně když krvácí někdo jiný. Chtějí tím zakrýt vlastní selhání. Zapomínají, že ruská vojska se odsud stáhly samy.
Chtěl jsem, aby se ČR stala členskou zemí EU, ne aby vstoupila do NATO, protože vstup zemí bývalé varšavské smlouvy do tohotové paktu byl jeden z kroků který vede k současné situaci.
Zdejší pindalové se otírají o Slovensko, ale tam na rozdíl od nás přešli na euro, zatím co my jsme furt v EU členy kategorie B jen proto aby nás mohli ti naši kokoti škubat.
Pokud jde o NATO. Budem na tom jak rytíř Rynda.
EU nikdo opouštět nebude. Všimni si, že nejbojovnější se jeví díky tomu idiotovi Lipavskému češi, kteří rusákům 40 let Kigali paty. Německo se do toho zprvu vůbec nechtělo míchat. A nejvíce to hrotí Velká Británie, která EU opustila.
Macron se dělá důležitý, ale tím kdo se jenom směje je Erdogan, jehož Turecko v EU taky není, ale v NATO ano.
"Tento nález představuje pro ČR i do budoucna precedens, který umožňuje občanům kontrolovat výsledky voleb," řekl advokát Stačilo! Sergey Zaripov.Vzhledem k tomu, ze pan Zaripov ma webove stranky i v rustine, vypada to, ze bude mit hodne zkusenosti se zastupovanim ruskych klientu.
16.12. 11:11 Radovan
Myslíš diktátora Zelenského, kterému stejně jako vládě i parlamentu dávno skončil mandát?Mel bys ty noticky cist poradne, parlament vam nevadi!
Putin once again reiterated the false Russian narrative that Ukrainian President Volodymyr Zelensky is illegitimate—firmly establishing that the deposition of Ukraine's legitimate, democratic government is one of the Kremlin's prerequisites for a negotiated settlement to the war. Putin falsely claimed on December 16 that the Ukrainian Constitution only provides for the extension of powers of the Ukrainian Verkhovna Rada (parliament) and does not extend the president's power, even under martial law.Neni tech nahod nejak moc?
Kromě toho přehlížíš precedens, kdy nezávislé Srbsko napadly země NATOTo je "precedens" asi takovým způsobem, že se podíváš do historie a tam, kde se ti to hodí, píchneš prst a řekneš "tohle je precedens, teď můžu napadnout koho chci".
Počítáš mezi ty zamlčované skutečnosti i ty tvoje lži? Třeba co ta babička, už si něco vymyslel?Všiml sis?
No, ale ten nápad převzali od Mojžíše a to byl žid.
Budete takovou pásku taky nosit při další ruské invazi do ČR?
Znáš heslo: „Kdo uteče, ten vyhraje?” Ale zcela upřímně. Mí předci přežili bez úhony na území kde se to mlelo 300 let. Katolíci, protestanti, němci, židi, češi, poláci, všecko jedno. Mám velice rád film „Musíme si pomáhat” a vlastně vše od Jarchovského, protože v každém z těch filmů co natočil Hřebejk je kus něčeho co znám buď z života svého, nebo svých předků. V té tragické i vtipné rovině. Občas mi to přijde zvláštní.
Zvykni si všímat si toho, co Bůh dělá – je to vždycky dobré!
pásku, jakou nosili místní Rusové aby po nich ruská armáda nestřílela?Ze z toho plyne, ze Rusove opravdu strileli po civilistech, ergo vase armada tam opravdu vrazdila nevinne lidi a pachala valecne zlociny.
Co z toho plyne, když pár kilometrů odtamtud o pár hodin dřív banda ukrajinských a gruzínských nácků povraždila zajaté Rusy se spoutanýma rukama a bílou páskou na rukávu?Rusove si dali na ruku bilou pasku, aby na ne nestrileli rusove, protoze pred tim Ukrajinci strileli po lidech s bilou paskou. To ma logiku, to nemohu rict.
banda ukrajinských a gruzínských náckůAt mi nikdo nerika, ze tento zmrd neni nikym placeny. Cele tri roky specialni tridenni operace ani zminka o gruzinskych vojacich v Buci, a naraz, kdyz zacnou v Gruzii nepokoje, tak vytahne, ze v Buci byli nejaci Gruzinci. Jake pro to mas dukazy?
At mi nikdo nerika, ze tento zmrd neni nikym placeny.Já upřímně doufám, že je, protože takhle věrnou práci za zájmy Kremlu by Kreml neměl dostat zdarma.
a naraz, kdyz zacnou v Gruzii nepokoje, tak vytahne, ze v Buci byli nejaci Gruzinci. Jake pro to mas dukazy?všiml sis?
Celé tři roky nebyla v proukrajinských kanálech zmínka o gruzínských vojácích v Buči?Tak sazej odkazy! Opravdu me to zajima! Obvykle mas zasobu odkazu z novinek, ale klidne sem muzes dat i tvuj oblibeny TASS nebo odkaz na nejaky tvuj predchozi prispevek z abclinuxu.
neví někdo jak to maj libtardi teďkonc s tou válkou v sýrii :O :O jestli jakože fanděj koalici izraele a ruska který tam teďko bombardujou islamisty nebo jestli fanděj islámskýmu státu, OSN a al-kájidě :D
Hele, když tak šmejdíš po tom internetu. Já hledal opravdu hodně, ale dodnes jsem nikde nenarazil na stránku, na které by byl seznam jmen obětí z Buče, včetně dat jejich narození, případně s uvedením toho co byli zač. Vytáhl to i Lavrov, což ten ocas Lipavský pochopitelně neslyšel když se zvednul a demonstrativně odešel.
nóó buča má/měla asi 10% ruskou menčinu, už nazačatku mě napadlo jestli si tam vony nějaký ty banderovský paravojencký milice nezahrály na takovou jakože malou volyň a pak to navíc eště nezkusily hodit na rusáky podobně jako třeba už hodily nordstream :D
z men zavražděnejch by šlo poznat jestli se spíš víc jedná vo etnický rusáky, poláky, maďary nebo ukačka noa možná pravě proto dělá kolem toho kyjevskej režim takový tajnosti, uvidime :D :/ :D :/
Stáhni si tohle PDF a zhruba od strany 36 si počti o jednotlivých případech:
ména sou nahrazený nějakým ID takže nám to neřiká nic vo etnickým puvodu těch lidí. dá se tam sice zaregistrovat do systemu nějaký charkovský lickoprávní vorganizace a poprosit vo přimej přistup k tý jejich databazi akorátže ta vorganizace jako taková asi jakoby nebude nezavislá a je votazka jestli by nam to vubec povolili se v tom šťourat :D
Mám ti je posílat postupně? https://khpg.org/en/1608810427
noa právěže třeba todlecto přímení jeršov/jeršovová je imo spíš víc puvodem ruský než ukrajincký hele :D :/ :D :/
a kdy naposled měli ukačka problem vyvraždit volyň nebo třeba divadlo v oděse :D ..proto se to musí všecko nezavisle vyšetřit a pachatele poslat k soudu ať se klidně menuje vláďa putin nebo voloďa zelenckej :D ;D
Ukrajinci jsou úplně jiný level. Ti odprásknou i svého vyjednavače usoudí že je zrádce. Jenom blázen by pro ně hýbnul prstem. A ten přístup je mimo jiné i příčinou toho proč to nikam nevede. Každý se bojí že by ho oddělali stejně, kdyby jenom pípnul o tom, že je třeba najít kompromis.
Ukrajinci jsou úplně jiný level.Ale nejsou. Chápu, že instrukce shora vyžadují udělat z Ukrajinců ty největší démony, nejzkorumpovanější zemi světa, neexustující pseudonárod a podobný sr***y. Protože vojenskou pomoc je potřeba urychleně zastavit/zpomalit, aby mohlo Rusácko co nejvíc postupovat. Reálně tyhle kostlivce ve skříni má velká většina národů/národních států a Ukrajina se co do korupce a podobných nešvarů nijak zásadně neodlišuje od svého okolí.
Tobě někdo dává nějaké instrukce? Mně ne, takže si mohu svobodně psát co si myslím. A pokud nejsou zastupitelé Ukrajiny schopni akceptovat stejná práva všech občanů, ani najít kompromis, budou k tomu donuceni. Ať se jim to líbí nebo ne.
Před časem jsem rozepsal blogpost na téma „rváči”. O tom, jak vypadaly rvačky za mých dětských časů. Nejspíš ho už nikdy nedopíšu, tak z něj pastnu jenom první a poslední odstavec:
Jako dítě jsem měl štěstí, protože mám nejlepšího kamaráda, který se na –rozdíl ode mne – velmi rád pral. Ne že by ty rvačky začínal. Jen si je užíval. Příčina rvačky většinou byla malicherná, ale prakticky vždy byl na počátku něčí pocit, že si na nás může vyskočit. Většinou pak sám skončil v prachu zbit.
…
Vždy platilo jedno základní pravidlo sebeobrany. Pokud mě napadneš, udělám vše pro to, abych tvůj útok eliminoval, zlikvidoval, a bez ohledu na tvé zdravotní následky tě zneškodnil do té míry, aby tě navždy přešla chuť zaútočit znovu.
Čemu na tom nerozumíš?
Nebo si snad myslíš, že by došlo na revizi Mnichovské dohody, kdyby Hitler nezaútočil na Polsko? A co tvůj rudý mozek? Považuje za férové poválečné vysídlení 2 milionů obyvatel jen na základě národnosti? Bez ohledu na to, zda před válkou stáli na straně Hitlera či ne? Na základě škrtu pera stejného darebáka, který se o to, že došlo na Mnichovskou dohodu, v pozici ministra zahraničí 1918–1935 (než se stal prezidentem), předsedy vlády v letech 1920/1921 a ve 30. letech i prezidenta významnou měrou přičinil?!
Považuje za férové poválečné vysídlení (...)To samozřejmě nepovažuju a kromě vím o tom, že nesnášenlivost vůči sudetským Němcům tu byla, třeba slovo Skopčák je podstatně starší než WW2, že ano. Ale nic z toho nelegitimizuje Hitlera a jeho invaze, stejně jako nic dnes nelegitimizuje Putina a jeho invaze.
Ono to financování protiruské alkajdy v Africe také dost stojíA kolik plati tobe? Plati te od hodiny nebo za jednotlive prispevky? Predved se a postni sem nejaky ten link o tech Gruzincich v Buci. Za to budou premie! To bude rublu! Tak at mate doma bohateho dedu mraze! Nebo deda mraz letos nebude, protoze se promenil v Ladu?
"Joe Biden kandiduje na amerického prezidenta. Ví o tom Joe Biden?"Pak celá ta léta liberálně-fašistická mééédia i ossobnosti lhaly, jak výborně na tom je a že mu to pálí... A ona ho, senila, pálila akorát tak žáha https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-biden-mel-problemy-s-vykonavanim-sve-funkce-od-zacatku-dokazuje-rozsahly-material-wsj-40502114
Jsi schopen rict ty to same?Takze nejsi. Ani me neprekvapuje, ze antisemita vsem okolo nadava do nacku, a jeste si bere zidy do huby. Posli nejaky dalsi radoby vtipny komentar, zajima me, kde je tve dno. Uz jsi dnes polibil koran jako vudce vas, slunce vase jasne? Nezapominej, ze muslimove jsou vasi kamaradi! Vzpomen, jak udatne branili kurskou oblast a vsechen ten engagement na tiktoku. Urcite bude nejake kratke uderne tanecni video s kalasnikovi a gruzinci v Buci?! Posli link!
už i Blah Blah Channel (nahoda!?)Miluju tento typ treskuteho humoru, tomu jsme se s klukama smali uz ve treti tride! Ale porad je to lepsi nez ten nasledujici elaborat, ktery dava smysl asi jako vyklad od slovenske ucitelky.
Jo a nezapomeň poslat další peníze ... Putinovi!Beru to tak, ze Vladimir Vladimirovic vi mnohem lip, jak ty penize promenit v neco uzitecnejsiho. At uz to budou tanky, kinzaly nebo hnojivo, urcite to bude pro blaho ruskeho lidu.
... geolocated in the area of Dmytrivka located a few kilometers from Bucha, Kyiv Oblast.https://en.wikipedia.org/wiki/Georgian_Legion_(Ukraine) A měl by sis zajít k očnímu, neumíš ani správně přečíst co jsem napsal. I když u tebe to bude spíš problém mezi ušima
Obvinění z válečného zločinu Viz také: Válečné zločiny při ruské invazi na Ukrajinu v roce 2022 § Údajná poprava zajatých ruských vojáků 30. března 2022 se objevilo video s následky přepadení ruského výsadkového obrněného vozidla BMD-2, geolokačně lokalizovaného v oblasti Dmytrivka nacházející se několik kilometrů od města Bucha v Kyjevské oblasti[35]. Na jiném videu z téže události je vidět, jak je jeden ze zajatých a zřejmě zraněných ruských vojáků zastřelen neznámým příslušníkem ukrajinských sil[36]. Ukrajinský ministr zahraničí Dmytro Kuleba uvedl, že video bude „určitě prošetřeno“[37], Mamuka Mamulašvili popřel, že by Gruzínec na videu byl členem legie[38].zase ani ne tři vteřiny...
pokud věříš ukrajinskému GoebbelsoviKe ktere historicke postave bys prirovnal Peskova a Konasenkova?
ukrajinskými nácky, pardon, speciálními jednotkami,Kdyz ukrajinska armada branici svou zemi jsou nacci, jake oznaceni bys pouzil pro vojaky ruske armady?
bílou páskou na rukávuProc mas potrebu upozornovat na to, ze rusove pachali na ukrajine valecne zlociny? Kdyby hrdinna ruska armada nezabijela civilisty, nemuseli by mit prece bilou pasku na ruce, aby se odlisili od tech jinych ukrajincu, kteri mohou byt zabiti.
To je víc než jen modus operandi...To jsou domenky a dohady, nikoliv fakta. Vazne se tyto pojmy v soudobe rustine nerozlisuji?
Zajimave, to otevira spoustu otazek:
napřiklad kdy se radovanoj vomluviš zato že si vo něm řikal že je lhář :P :P :D ;D
Ke ktere historicke postave bys prirovnal Peskova a Konasenkova?
k milošoj vystrčiloj a řehkoj :D ;D
Kdyz ukrajinska armada branici svou zemi jsou nacci,
nóó podle některejch nikdy ty vychodní časti země nebyly jejich páč předtim patřily carskýmu rusku a ukrajinci je anektovali v rozporu s mezinarodním pravem po rozpadu sovietckýho svazu. pak by byla logicky votázka jestli ukrajincký vozbrojený milice skutečně bráněj svoji zem a jestli to navopak nejsou ňáký ty jakože vokupační síly :D
Proc mas potrebu upozornovat na to, ze rusove pachali na ukrajine valecne zlociny? Kdyby hrdinna ruska armada nezabijela civilisty, nemuseli by mit prece bilou pasku na ruce, aby se odlisili od tech jinych ukrajincu, kteri mohou byt zabiti.
ja zase nechapu že když prej ty russáci sou tak děsně zlý a furt dělaj různý ty buči, mariupoly a genocidy a sou prej lhostejný k životům svejch vobčanů, nóó tak proč se s tim tak mažou a prolejzaj jednotlivý baráky a ulice a nevyužijou prostě svý dělostřelecký a zdušný převahy a všecky ty ukrajincký města prostě nestrovnaj se zemí :D
To jsou domenky a dohady, nikoliv fakta.
faktem je že na ukrajině stavěj pamatniky valečnejm zločincům aže se ukrajina nikdy nikomu dodneška eště nevomluvila za volyňskej masakr. co víc potřebuješ slyšet :D
nevyužijou prostě svý dělostřelecký a zdušný převahy a všecky ty ukrajincký města prostě nestrovnaj se zemí :DNechceš se radši vrátit na rouming generovat přes ai svoje fotky ?
k hnojometu se určitě chci vrátit a slibuju že si na to jako zkusim ukrást ňákej čas (potíž je to vyrábět tajně by nikdo neviděl), reakce těch libtardích trdel byly k nezaplacení a myslimže by měli progleft politici teďkonc v tom volebním roce dostat pořřádně naložíno :D :D
přimo na rouming to sice jako strkat nemužu páč mi tam ta pirátcká sebranka dala ban nicmeně mý lepší vobrázky si tam stejně dycky ňák cestičku našly takže je tam nejspiš zase uvidiš :D ;D
a hele - tobě něco vadí na duginovi? jako vhled do široké a hluboké ruské duše mi přijde fajnCheap, zkus to lip.
čím jednodušší otázka, tím s ní má tázaný “expert” větší problém.
už se ukačka vomluvili za volyň?? eště je extemistická vorganizace batalion azov oficialně součástí ukroarmády?? už strhli všecky sochy stepana bandery a dalších nácků?? ještě věčina zahraniční finančí pomoci končí v nenechavejch prackách ukrajinckejch oligarchů?? kdy nám vrátěj zakarpatckou ukrajinu?? Mam se ptát dál nebóó toho je už natebe akoráttak dost?? :D ;D
nóó tak to by si asi jako sám neměl utikat vod těch mejch dotazů 'až bláto stříká' a koukal na šup šup rychle vodpovědět :P :P :D ;D
na to postování vobrázků do tý libtardí safezony známý jako rouming sem ti vodpověděla, na toho navalnýho v2.0 taky ikdyž si se mě na toho nacka neptal, nóó takže teďko si s vodpovídání na řadě ty :P :P
....ale chapu proč se furt vopakovaně snažíš změnit tema diskuze, ty buďto tamty vodpovědi znáš ale bojiš se je napsat páč víš jak z nich ty tvý banderovci výdou a móóc dobře si uvědomuješ že nic pěknýho to nebude, v míň pravděpodobným ale ne nemožným připadě čekáš až ti tvuj řidicí dustojnik poradí jak mi máš na takový děsně palčivý votázky vodpovědět nóó ale to se vo svátku asi jako načekáš :P :P :D :D ;D ;D
řidicí dustojnik asi eště furt vyspává vopičku páč podtržítko tady už nejmiň 2x napsal ňákej koment akorátže na tydlecty mý votázky zaludný z nějakyho zahadnýho duvodu podtržítko eště pořád nevodpověděl :P :P :D ;D
Bacha at si tu f5 neošoupeš
neboj, ja nejsem ta kdo si furt musi kontrolovat inbox jestli mi už nááhodou nenapsal muj řidicí dustojnik z CHH ňáký ty jakože inštrukce :P :P
Vysvětli mi - proč bych ti měl odpovídat když, ty neodpovídáš mě?
nešiř dezinformace, ja ti vodpověděla :D ;D teďko si s vodpovidanim na řadě prostě jako ty a nic ti v tom nebrání nóó takže šup šup vodpovidat :P :P :D ;D
hele, tak jo - jestli tohle je podle tebe odpověď na tenhle dotaz
uplně první dotaz ve vlakně je hele tendlecten muj a jo, je furt bez vodpovědi, zbytek je jenom zbabělý libtardí kličkování a uhejbání vod vodpovědí :P :P
tak teda jo - tady máš nějaké odpovědi
ttssss koukam že se tvuj pan soudruch řidicí dustojnik eště z tý vopičky neprobudil páč to nejsou vodpovědi na ty mý celkem jednoduchý votazečky :P :P ....by si někdo moch pomyslet třeba že ty lidi co se už třetím rokem bojej jít chcípnout do tý svý valky sou navíc eště takový srabici že se bojej i vodpovidat na celkem par jednoduchejch votazek. asi to jako nebude u těch libtardů moc silný naboženckopolitický přesvěčení když se bojej dokonce i takovejch jednoduchejch a navic předpokladatelnejch votazeček :P :P :D ;D
uplně první dotaz ve vlakně je hele tendlecten muj a jo, je furt bez vodpovědico se dá dělat? nejsem tady 24/7 a nemusím odpovídat na všechno
to nejsou vodpovědi na ty mý celkem jednoduchý votazečkya co jako - od kdy to zrovna tobě (ale neboj - podobně tragicky je na tom třeba ještě ráda a podobní) vadí? já se jen snažil přizpůsobit tvému stylu debaty - netušil jsem, že by ti to mělo vadit
Je zvláštní, jak často platí - čím jednodušší otázka, tím s ní má tázaný “expert” větší problém. Máš na to nějaké vysvětlení?Duginozroute, ty opravdu nechapes, co moje osloveni Tebe znamena? Jako jestli mas tendenci adorovat ruske imperialisticke nacky, tak ok, kdo jsem ja abych te soudil, ale to ze odpoved byla jiz predbezne dodana jsi asi nepostrehnul. Stane se. Jen mi prijde zvlastni, ze pouzivas naprosto stejnou techniku, jako ti nasi (ruzne po svete) dislokovani "disidenti"? Napr. radobychytre, radobyspravedlive, zcelamanipulativni otazky? Ale kdyz te to bavi..
greta dostává průjem,
ty začinaš bejt z těch mejch jednoduchej votázek ňák nervozni se mi zda :P :P
a hele, když teda složitější otázka, tak co říkáš na tohle?
že neumim číncky :D :D :D :D aže ikdyby ta libtardí interpretace hejbavejch vobrázků byla správná tak to furt jakoby neznamená žeto je officialni dilo čincký vlády aže to třeba pod false flag nevyrobila ukrajincká propaganda nebo třeba jako ňákej angažovanej libtard. neměl by si sdílet každou neověřenou zpravu kterou najdeš na nějakejch pochybnejch kanalech, moch by si se tak dopustit šíření nebezpečnejch dezinformací anebo 'spolupráce s cizí mocí', kterou kyjevskej režim jistě je :P :P :D ;D
ty se začínáš kroutitCist umis, psat taky, chapat kontext uz asi ne.
ohledně toho tvého duginožrouta - to je asi jako když ráďa někoho označí za nácka a lháře... jak jsi vlastně přišel na to, že moje otázka na jeho citát znamená, že ho adoruju?2x jsi zde napsal, ze ma pravdu/ze jeho nazory jsou fajn. Teda jestli to byl nejaky vas valecnicky humor...
a hele, když teda složitější otázka, tak co říkáš na tohle?Kdo je AlexandruC4? Mozna se ti odpovedi nedostava, protoze klades naprosto stupidni otazky?
jsi zde napsal, ze ma pravdu/Chceš říc, že lže, když on sám říká do kamery svůj názor na válku na ukrajině? To co v tom videu říká odpovídá tomu co si o válce na ukrajině myslím i já - takže podle mě jo - v tomhle konkrétním videu má pradvu
ze jeho nazory jsou fajnnapsal jsem, že jako vzorek ruské duše je fajn - ne že on je fajn tolik k chápání textu (tvému) AlexandruC4 je někdo kdo repostuje klip z tiktoku - jako spousta dalších. co říkáš na to, o co v tom klipu jde?
Chceš říc, že lže, když on sám říká do kamery svůj názor na válku na ukrajině? To co v tom videu říká odpovídá tomu co si o válce na ukrajině myslím i já - takže podle mě jo - v tomhle konkrétním videu má pradvuKoneckoncu asi nebude uplne divny, ze mas nazorovy prunik s ruskym nackem. Jestli on lze, nebo tomu fakt - jako ty - veri, netusim.
napsal jsem, že jako vzorek ruské duše je fajn - ne že on je fajnPsal jsem, ze adorujes jeho nazory, ne ze ho adorujes jako celek. To se dalo z tech dvou po sobe jdoucich postech vyvodit, ale budiz, aspon sis opet zaprekrucoval.
AlexandruC4 je někdo kdo repostuje klip z tiktoku - jako spousta dalších. co říkáš na to, o co v tom klipu jde?Takze ty po me chces, abych se vyjadroval ke kdejake picovine, co vyhrabes na netu? No na to se ti s prominutim muzu z vysoka vydelat.
Koneckoncu asi nebude uplne divny, ze mas nazorovy prunik s ruskym nackemAno - když on tvrdí, že válku začalo rusko za svých imperialistických potřeb, tak s ním souhlasím. To je všechno Taky si myslím, že tu válku rusko začalo ze svých imerialistických potřeb. Narozdíl od něj ale s tou válkou nesouhlasím a přeju si aby hned skončila. A jediný kdo to může zařídit z vteřiny na vteřinu je ten, kdo ji začal - Putin A jenom pro připomenutí - napsal si:
Jako jestli mas tendenci adorovat ruske imperialisticke nacky,A teď píšeš:
Psal jsem, ze adorujes jeho nazory, ne ze ho adorujes jako celekJak si to teda myslel? Nebo si zase (podle tebe) překrucuju?
ttsss, to ste jenom v CHH špatně mezi sebou domluvili kterej z vás bude mit službu přes svátky noa tak ste to sem podle šablony napsali voba dva :P :P :D :D :D :D ;D ;D
Ano - když on tvrdí, že válku začalo rusko za svých imperialistických potřeb, tak s ním souhlasím. To je všechno Taky si myslím, že tu válku rusko začalo ze svých imerialistických potřeb. Narozdíl od něj ale s tou válkou nesouhlasím a přeju si aby hned skončila. A jediný kdo to může zařídit z vteřiny na vteřinu je ten, kdo ji začal - PutinA pritom by stacilo... to takhle z fleku napsat a ne z toho delat radobychytrolinskou otazecku. Ani bys o me nevedel. Dobre vis, do jakeho roku bych hranice UA rad vratil.
A jenom pro připomenutí - napsal si: Jako jestli mas tendenci adorovat ruske imperialisticke nacky, A teď píšeš: Psal jsem, ze adorujes jeho nazory, ne ze ho adorujes jako celekTed prekrucujes tim, ze preskakujes posty. Ale mozna jsem spravne pochopil, ze tohle je pro tebe zabava - trollit?
ze tohle je pro tebe zabava - trollit?Ani ne - třeba toho dugina jsem sem postnul proto, že část zdejšího osazenstva poslední tři roky jede jednu teorii toho, proč rusko muselo na Ukrajinu zaútočit za druhou (kromě té co ted řekl dugin - divný viď?) a on jim do toho ted takhle nezodpovědně hodí vidle Tak mě zajímala jejich reakce, ale slyšíš to hlasité ticho?
Ani ne - třeba toho dugina jsem sem postnul proto, že část zdejšího osazenstva poslední tři roky jede jednu teorii toho, proč rusko muselo na Ukrajinu zaútočit za druhouTomuhle naprosto rozumim. Ti ostatni z mistni verbeze, ktere zminujes, to netrefujou. NATO je jednoducha rada - spocitej si energie a zkontroluj si jejich rozvodnou sit a tak no...
(kromě té co ted řekl dugin - divný viď?)Tojo no woe, taky nechapu, co to tu vsichni pindate.
a on jim do toho ted takhle nezodpovědně hodí vidleSmim-li byt tak smely - na kterem kopecku ses ucil logiku argumentace? Aspen anebo ten ruskej 101?
Tak mě zajímala jejich reakce, ale slyšíš to hlasité ticho?What?!! p.s. Saso, vis co...?! I Tobe preji krasny a pohodovy 2025.
tobě něco vadí na duginovi?
tak napřiklad je to jakoby uplně stejnej nácek jako bejval navalnej :D ;D
neměj strach, že zdrhne - bez zdejšího prostředí nevydrží ani 3 dny
jj by se mi stejskalo :D ;D
Ty válečné zločiny jsem viděl, například to video, kde Rusové s bílými páskami rozdávali místním lidem chleba.
14.12. 10:20 Radovan: bílou pásku ... nosili místní Rusové aby po nich ruská armáda nestřílelaJinymi slovy se nam snazis rict, ze normalne ruska armada strilela i po lidech, co mistnim rozdavali chleba, a tak si rusove zacali brat bilou pasku na ruku, aby po nich jini rusove nestrileli. Neprekvapuje me, ze neco takoveho tvrdis zrovna ty, fascinuje me, jak jsi to schopen rozmazavat.
14.12. 10:20 Radovan: bílou pásku ... nosili místní Rusové aby po nich ruská armáda nestřílela
nechapu co v tom jakoby vidiš za nějakej přelomovej dukaz nebo co, páč ukrajinci takle uplně stejně nosej žlutou a/nebo modrou pasku by je zase navopak nepostřileli ňáký ty tvý banderovci jako domělý kolaboranty, připadně v ramci ňáký tý další etnický čistky třeba :D
Ukrajinský ministr zahraničí Dmytro Kuleba uvedl
lol tendlecten banderovec už asi pul roku neni ministrem zahraničí :D :D lumpa vodvolali po tom co hele vznesl nárok ukrajiny na histrorický polský uzemí - asi maj těch válek banderovci málo nebo co že chtěj eště teďko navic valčit s polskem :D :D :D :D
když je někdo až tak problematickej revisionista volyňskýho masakru že ho musel kyjevskej režim někam uklidit, jak asi taková banderovská zrůda bude vyšetřovat další ukrajincký valečný zločiny?? :D
noa co k tomu řiká terrorista z čečencký války mamuška mi je uplně lhostejný, to mě zajima asi jako blaboly bojovniku islámskýho státu, alkajidy nebo talibanu :P :P :D ;D
https://en.wikipedia.org/wiki/Georgian_Legion_(Ukraine)
tak přece jako banda čečenckejch hrdlořezů hele :D
Mamulashvili fought as a foreign volunteer against Russian forces in the First Chechen War (1994–1996).[4]
Fico je opravdova kolaborantska zruda
takle nějak blabolil určitě i ten šilenej Levicovej atentatnik co po ficoj střilel hele :D myslimže by si BIS měla vzit tadydlenc jabkovýho dědu do parády než taky jako začne střilet do lidí, 'byť by to mělo zachránit jedinej lickej život' :D ;D
A kolik plati tobe? Plati te od hodiny nebo za jednotlive prispevky?
a mě by zase navopak zajimalo kdo platí všecky tydlecty libtardovaný trdla. Jako chápu že je možný že někdo slaboduchej některý tý levicový hovadince třeba uvěří ale žeby někdo věřil všem těm nesmyslům najednou???? tvl dyď se ty levicový hovadinky navíc zajemně vylučujou, neni přece jako možný současně podporovat likvidaci evropskýho prumyslu dekarbonizací a současně chtít by naš težkej prumysl byl schopnej vyzbrojit armády pro operaci barbaroSSu v2.0, neni možný současně nadávat lidem do proruSSkejch kolaborantů a současně tleskat ruSSký filcce prezidentoj kolářoj a jeho tiskovýmu mluvčímu petroj pávkoj pavloj, neni možný současně chtít lidem brát legalně držený zbraně ale současně dělat sbírku na nakup fosforovejch granátů pro banderovce, neni možný současně bojovat za lický práva a přitom zavadět cenzuru a oligarchickou totalitu, neni možný bojovat proti 'flastencům a náckům' a přitom vevzduchu máchat fangličkama s wolfsangelama nebo černejma sluničkama, etc.
člověk kterej všecky tydlecty nesmysly hlásá současně je buďto švihlej, slaboch co propadne každý propagandě, troll noa nebo právě nějakej prodejnej hlásnej trouba :D ;D
Predved se a postni sem nejaky ten link o tech Gruzincich v Buci
ok tak si zakonspirujem :D :D
takle nějak řadili muslimové za čečenský valky, to co sme viděli v buče. noa teďko se koukni na mapu s kym čečna sousedí, zamysli se kam ty čečenci z ruska mohli po tom svým prohraným džihádu zdrhnout noa jestli se nahodou teďko nepřidali k banderovcům ....noa hele, přidali se, teďko jenom zistit kudy zdrhli a jestli třeba už dáávno ruský vobčanctví nemaj páč jim gruzie nedala politickej azyl třeba :O :D to nezní nemožně, že :P :P :D ;D
tvl dyď se ty levicový hovadinky navíc zajemně vylučujouJsem si nevšiml, že by zrovna tobě tohle jakkoliv vadilo, jsi mi naopak vysvětloval, že to je dobrá věc a říkals tomu divergentní myšlení nebo taknějak Ale jinak ano, souhlasim, základní vlastnost lateralismu (levicových a pravicových ideologií) je odignorovat problémy nehodící se pro danou stranu, takže výsledek z principu nemůže být logicky konsistentní.
Co legitimizuje třeba Bushe a jeho invaze?Nic a už jsem ti to napsal snad stokrát. Oproti tomu ty ses v případě Putina zmohl na "Putina neřešim" v jedné diskusi a ve všech ostatních otázku prostě odignoruješ.
Jaké sankce byly proti USA a jeho nohsledům zavedeny po napadení Iráku?Kdo měl podle tebe zavést sankce proti USA? To jsme jako měli USA pohrozit, že pokud nevypadne z Iráku, nedodáme jim už ani jednu škodovku? Pořád tady chceš trestat americký (a kdovíjaký další) politiky - slovy klasika, ty a jaká armáda? Přijde mi, že pořád žiješ v nějaký sluníčkový dimenzi, kde stačí, že si odhlasujeme mezinárodní spravedlnost, potrestáme USA, a nastane mír ve světě. Realita je taková, že pokud chceš právo a spravedlnost, tak musíš mít sílu je prosadit. Kdo měl v době invaze do Iráku sílu prosadit spravedlnost vůči USA? Nikdo a nikdo ji moc nemá ani dnes. Možná tak Čína, ta na tom pracuje, ale zaprvé tam ještě není a zadruhé s Čínou si nejspíš nijak nepomůžeš, ta dělá / bude dělat nejmíň stejně negativní kroky. Jednoho zahraničního hegemona nahradíš jiným, gratulki. Za Irák, za Srbsko atd. USA prostě nikdo nepotrestá, se s tim smiř už konečně. Je to špatně? Ano je, ale tak to prostě chodí. Gulagy byly taky špatně a potrestal někdo Stalina? Ne, umřel ve stáří na dače, nechal za sebou politický chaos a dodnes mu staví pomníky. To samý třeba Mao. Evropa by teoreticky mohla dělat protiváhu proti USA, jenže aby hrála větší roli na mezinárodní scéně, musela by se sjednotit/integrovat, což ale zásadně odmítáš, protože "národní zájmy". Takže Evropa musí zůstat rozdrobená a slabá. Protestuješ proti Fyjalovi, ok, chápu, že ho nemáš rád, já z něj taky nejsem nadšenej, ale kým ho teda chceš nahradit? Řekni konkrétně! Jakej je tvůj plán? Máš vůbec nějakej, nebo prostě jenom nadáváš? Chtěl bys tady mít nějakýho "vlasteneckýho" národního hrdinu jakou jsou ty dva debílci na Slovensku a v Maďarsku, se kterejma si ve výsledku vytírá řiť Západ i Východ? Podobně třeba Gréta a x dalších efektivně-proruských protestantů proti "systému" - chtěli byste všechno zrušit, ze všeho vystoupit, všechno odmítáte - a co teda bude tím výsledkem? Přijde mi, že poněkud zapomínáte na to, že Čechů je 9 mega. V Číně se tomu říká provinční město. Přitom se neustále tvářite, že z týhle pozice budem dělat světovou politiku a vymezovat se proti západu, východu a úplně všem. Reality check: Nebudem. Těžko. To bychom museli být podstatně někde jinde, tvrdě zamakat, a stejně by to nestačilo. Mně by nakonec skoro možná dávalo největší smysl se spojit s Polskem Dohromady by nás bylo přes 50 mega, což sice není furt nijak závratný číslo, ale rozhodně lepší než ten prd co jsme teď :) (to je poněkud nadsázka)
Nech si ty chcimírské vzdechy, proamerický dezoláte. Sankce měl zavést celý svět pod zastřešením OSN, zablokovat americké banky podílející se na agresi, zabavit majetek amerických oligarchů, však to znáš.To nejsou žádné proamerické vzdechy, to je dávka reality pro tvoje sluníčkové myšlení. Že celý svět pod OSN uvalí na USA sankce je fakt hodně naivní myšlenka, nechápu, že si fakt můžeš myslet, že by se něco takovýho mohlo stát. Tak prostě svět nefunguje. Pro každou jednotlivou zemi jsou sankce proti USA nevýhodné, tudíž to nikdo neudělá. Já s tebou klidně souhlasim, že za některý věci by USA sankce (nebo nějakej trest) zasloužily, to je jedna z mála věcí, ve které se shodnem. Ale abys něco takovýho mohl udělat, potřeboval bys sílu větší než USA. Takže jestli chceš sankce proti USA, prvně se zamysli, jak bys takovou pozici získal. Nadáváním na Fyjalu a Ukrajince a lezením Putinovi do řiti se to fakt nestane.
Takže radši budeš lézt do řiti USA a podporovat jejich zločiny.Zločiny USA nepodporuju a narozdíl od tebe s Ruskem, já nemám problém napsat, že USA páchá zločiny a odsuzovat to. U tebe v případě Ruska tady tohle stále ještě nikdo neviděl, takže je na místě uvažovat, že ti to prostě nevadí, nebo to dokonce podporuješ. Pokud ti opravdu vadí státem páchané zločiny, nechápu, proč by ti mělo dělat problém je odsoudit i v případě Ruska nebo Číny, nejen USA. Členství v NATO podporuju, protože naše bezpečnost má pro mě prioritu. Trestání světových mocností je až druhá priorita, to můžeš dělat ve chvíli, kdy se postaráš sám o sebe. Ne když máš holou p*del, což jako stát velikosti čínského města bez významných zdrojů mít budeš, po výstupu ze všech paktů / aliancí. Dej mi solidní alternativu k NATO, a můžem se bavit o výstupu z NATO - bez ironie. Klidně. Přijdi s něčim použitelným, bylo by to ku prospěchu. Rusko není alternativa k NATO, Arménie a Sýrie by mohly vyprávět.
Tohle mi něco hodně připomnělo, podobné výroky tu už kdysi znělyNe, to není podobný výrok, to je podstatně jiný výrok. Čti lépe, co píšu.
Navíc sis vybral protektora s holou p*delíOk, takže chceš naši bezpečnost zajistit Čínou? Rozumím správně? Nebo jaký je teda tvůj záměr? Co chceš teda dělat?
Jiný výrok, ale podobné vyznění. Příliš podobné. Také vidíš budoucnost českého národa pouze v Říši...To tak zní tobě, protože tě ruská masírka naučila, že kdo nechce vystoupit z NATO, je nácek.
A ještě k tomu protektorovi, co budeš dělat když Trump napadne Panamu a bude okupovat Panamský průplav?To je jednoduché - vzhledem k tomu, že nemáme žádnou povinnost v NATO se účastnit útočných operací, tak budu pro, abychom odmítli, pokud bychom do něčeho takovýho byli tlačeni. Ano, můžeme být do toho tlačeni, ale to můžeme být i mimo NATO (viz kdo všechno bojuje na Ukrajině a v dalších konfliktech). Ano, nepodaří se nám zabránit USA v invazi, ale to se nám nepodaří ani mimo NATO.
Nemusíš odpovídat, ale zamysli se nad tím.Ne, ty se nad tím zamysli - NATO zaútočí na Panamu, ty vystoupíš z NATO, a potom co? Jak zabráníš USA v útoku na Panamu? A jak zajistíš, abys nespadnul do nějakýho svazovýho šoustání, kde následně bude tvoje území a vojenské základny využity pro útok na Ukrajinu? Případně budeš tlačen do účasti v konfliktu - KLDR afaik není s Ruskem v nějakém paktu typu CSTO, a stejně hoši naklusali umírat za Rusko na druhou stranu světa! Takže ty se zamysli nad tím, co to teda vlastně je, co tady požaduješ, protože zatim to jsou prostě jenom prázdné nadávky do nácků bez jakékoli hmatatelné představy, jaká by měla být alternativa.
KLDR...stejně hoši naklusali umírat za Rusko na druhou stranu světaIMHO Rusak nemusel KLDR ani dlouho presvedcovat, vsak kde jinde by hosi ziskali bojovou zkusenost se vsim od kalasnikovu po drony? V jihovychodni asii nic nevymysli a na samostatne vylety po svete nemaji ani zdaleka prostredky.
KLDR … v jihovychodni asiiÁáá, znalec zeměpisu se přihlásil.
budu pro, abychom odmítli, pokud bychom do něčeho takovýho byli tlačeni.Freedom fries, pamatuješ? A útoku na SSSR se Češi také oficiálně neúčastnili, přesto jich tam bylo dost.
Putina řeší váleční zločinci NATO. Jejich hru hrát nebudu, chci je vidět doživotně hnít ve Spandau.Pak jsou víceméně pouze dvě možnosti. Buď jsi opravdu natolik hloupý, že nepobíráš, že realita není černobílá, rozdělená na hodné a zlé jak ve Vinnetouovi, a že váleční zločinci můžou bejt klidně na více stranách. Anebo prostě Putina kreješ a zločiny NATO jsou pouze výmluva.
Zločiny NATO nejsou výmluva ale faktSamozřejmě, že jsou fakt. A pro tebe jsou také zároveň výmluva, kterou omlouváš/deflektuješ jiné zločiny.
Takže až všechny tyhle vrahy civilistů a dětí uvidím doživotně hnít ve Spandau, včetně jejich českých spolupachatelů, možná změním názor na NATO.Proč bys měl měnit názor na NATO??? K tomu nevidim důvod. Spíš by to IMO chtělo změnit názor naopak na země mimo NATO na trochu realističtější, protože ta představa o hodném spravedlivém světě mimo NATO, ve kterém nejsou války, kterou zřejmě máš, je odtržená od reality.
Já nejsem typ co by se rád pral, ale kdo si nedal říct, dopadnul jak jsem popsal.
Každý boj má nějakou příčinu a nemusíš vždy vyhrát na to, abys získal soupeřův respekt. I mně se stalo, že jsem někomu zavdal takovou příčinu, ale když jsem si ji uvědomil, udělal jsem vše pro to, abych ten konflikt urovnal. A ty naše rvačky obvykle končily právě tím, že svou chybu uznal ten, co ji nějakým způsobem vyvolal. A nebyl to vždy ten, kdo tu rvačku začal.
K čemu mi to bude? Minimálně k tomu, abych si mohl ověřit jestli tím UK nezabila několik much jednou ranou.No a až ten seznam dostaneš, tak na něm najdeš nějakou hnidu, respektive ti kremelská propaganda vymyslí způsob, jak ji "najít", a následně prohlásíš, že UK nezabila několik much jednou ranou. Asi jako to bylo s tou "hýbající se" rukou na tom videu atd. atd. Vim to já, víš to ty, víme to všichni, tak proč hrát celou tadytu šarádu.
Víš, já na rozdíl od tebe zaregistroval video z obsazení Buče dříve, než se objevila ta verze s mrtvolkama. A vzhledem k tomu, že se nějaký ten pátek v IT pohybuji vím, jak snadné je zfixlovat data ke kterým máš výhradní přístup.
Mimochodem, zmíněný Hájek po válce uvedl, že podle stavu rozkladu těch mrtvol ty poláky spíš zlikvidovali němci než rusi.
Jistě a ty FPV drony s nimiž začali házet bombičky na ty ruské konvoje si rovněž slepili po domácku v garáži, co? K té manipulaci dochází na mnohem vyšší úrovni a cílem je prodlužovat ten konflikt, dokud nedojde k ekonomickému kolapsu Ruska. Jenže Trump si je dobře vědom toho, že se tím jen posiluje Čína. Proto má zájem to co nejrychleji utnout.
To je pouze známka toho, že už i číňané přišli na to, že se dá přes patentové vydírání likvidovat konkurence. To, že patenty jsou zlo a brzda pokroku je stará známá věc. Lumièrové by o tom mohli vyprávět. Jejich přístroj byl lehčí, univerzálnější a vhodný i pro amatéry. Proto máme v Evropě mnohem víc dokumentárních snímků z konce 19. a počátku 20. století, než v USA.
Tak ti nevím, ale celé roky čtu konspirační teorie a dezolátské lži o tom, že Číňané mají stále víc patentů a překonávají celý západní svět, přitom obecný konsenzus je takový, že v čínských montovnách otročí děti za misku rýžeAle vždyť to se nijak nevylučuje.
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cinske-patenty-valcuji-svet-evrope-ujizdi-vlak-40501023A do toho Evropě ujíždí vlak počítáš i Rusko?
Hájek byl na přelomu května a června 1945 krátce zadržen sovětskou tajnou službou. Dr. Hájek po válce publikoval brožuru, ve které uvedl, že se své účasti chtěl vyhnout a svůj podpis odůvodnil obavami o život a vysvětluje důvody, pro které závěr komise nelze považovat za správný: stav rozkladu těl i šatstva, stejně jako zasažení larvami hmyzu neodpovídal době uvedené ve zprávě Buhtzovy komise. Podle jeho názoru těla ležela v hrobě nejvýše 1,5 roku, tedy nejvýše jedno léto (1942) s dobou úmrtí na podzim 1941. To dovozuje vinu nacistů.Opravdu? Bál se nacistů a proto podepsal falešný posudek, nebál se NKVD a proto začal mluvit pravdu.
Tak vylez z té své krabice a rozhlídni se kolem, koho válka na Ukrajině zajímá a proč.
Se svým přístupem jsi ideální adept do popravčí čety nebo lágru.
Se svým přístupem jsi ideální adept do popravčí čety nebo lágru.pročpak? a kdo mě podle tebe bude chtít umrtvit, nebo zmizet? nebo došly argumenty a začínáš vyhrožovat?
Narážím tím na tvou důvěru vůči autoritám, která nepřipouští otázkyty bereš třeba ráďu jako autoritu (ten otázky vysloveně nenávidí)? no všiml jsem si, že si mu začal dělat hlídací čivavu, ale já spíš ne - možná bych ho bral, kdyby jeho argumenty přežily déle než 3 vteřiny na googlu ale tobě to asi stačí
Tak vylez z té své krabice a rozhlídni se kolem, koho válka na Ukrajině zajímá a proč.
Se svým přístupem jsi jinak ideální adept do popravčí čety nebo lágru.
Já s polštinou problém nemám, rozumím jí stejně dobře jako češtině a i pogavędić zvládnuTak v tom případě bys neměl mít vůbec žádný problém ten citát doložit, rovnou z originálu. Leda bys byl dutá nádoba, která nic neověřuje a bez jakéhokoli vlastního uvažování slepě věří všemu, co Kreml vyprodukuje. Samozřejmě nedoložíš ani prd. Co takhle se konečně jednou poučit a začít trochu používat vlastní hlavu místo Fejsbuku a trochu ověřovat informace? Dělaj si z tebe pitomce a ty se necháš.
A můžeš si ho přečíst v zákopu na východní frontě, po které, na rozdíl ode mne, tak moc toužíšPo východní frontě toužíš ty, ty chceš dobývat a připojovat území Ukrajiny k Rusku. Jako Hitler Sudety. I stejný argumenty měl.
Protože ti nedošlo, že to není doslovný citát z knihy ale popisAle došlo, však proto jsem hledal byť jen útržky / náznaky. Jenže to tam prostě není a ty seš prostě lhář :) No nic, nezapomeň cestou z šichty vyzvednout potravinový lístky a radši cestou neoblizuj krápníky.
Nemusíš chodit tak dalekoAle musim. Protože ty si zjevně myslíš, že v Rusku je ráj na zemi, pečení holuby lítají do úst a nejvyšší vůdce se neúnavně stará o blaho svého národa a mluví pravdu, pravdu a nic než pravdu. Sežereš jim naprosto cokoli.
Ty možná znáš ty první, ale já ty druhé.Ano, všiml jsem si, že se tady stavíš do role bojovníka za chudé lidi s obrovským soucitem pro jejich těžkosti. Nevěřim ti to ani co by se za nehet vlezlo, stejně jako tvůj "soucit" s obětmi válečných zločinů, protože ten tvůj "soucit" je těžce selektivní a orientuje se výlučně podle politického kompasu. Soucit s chudými ano, ale jen v zemích s (pro)západní vládou. Soucit s obětmi válečných zločinů ano, ale jen když to způsobili Amíci, NATO nebo jejich spojenci. Všichni ostatní jsou ti naprosto u zadku, protože se nedaj využít pro anti-západní politickou agitku.
Lžeš si do kapsyV čem? Jestli si myslíš, že jsem nějaký nadšený podporovatel Fialy, Pekarové apod., tak to je mimo.
Ale volby se blíží a Babiš je má vyhrané i bez mého hlasu, a nemusí pro to hnout prstem ;-0To je možné, a v čem je tvoje pointa? Že pak bude líp? Jako na Slovensku a v Maďarsku? Oba tyhle státy maj dlouhodobě vyšší inflaci než v naší "fijalový chudobě", to nevnímáš. Na Slovensku vyprchalo počáteční nadšení z Fiča, doktoři protestují, učitelé protestují, sype se mu to tam... to asi taky nevnímáš. V Maďarsku proklamovaný ekonomický boom díky ruskému plynu jaksi nenastal, protože "levný" ruský plyn byla další lež. Obrán už jim tam taky začíná zajídat, všiml sis? Proč si přeješ podobné problémy i u nás?
Mě víc zajímá německý ekonomický boom, na kterém jsou závislé montovny v kolonii Havlistán.Tak zajímat by tě mělo oboje, samozřejmě. Orientovat se podle problémů na jedné straně zatímco druhou nekriticky žrát bez jakýchkoli pochyb je horší než neřešit vůbec nic.
Na Slovensku vyprchalo počáteční nadšení z FičaHezky receno. Tak nejak stravitelne.
doktoři protestujíNeradil ti nahodou nejaky petrolhradskej troll abys aspon 1 den pockal? No, nepockal.
učitelé protestujíOuch!
sype se mu to tam...Chapu, byl jsi dlouho veden (min od majdanu) k tomu, abys veril, ze bojujes za spravnou vec, proti netvorum jako Radovan. Ale imo on je jen henten FYjala. Pis to spravne aspon. Jinak popravde vubec netusim, jaka je presna role tech dvou Madaru (?), ale IMO jeste k necemu budou. Mozna i vice uzitecnemu. Pockej si asi na tvit od nacelnika Krivyho Roha. (joke)
píše se Fylaja!!!Jj, jsou i takove pripady. Presto dekuji za doplneni.
Jestli si myslíš, že jsem nějaký nadšený podporovatel Fialy
takže ty si jakože volil hnutí dozimetr?? :O :D :O :D
....páč si nám tady už jednou vykládal že piráty nevolíš noa když jakoby nevolíš ani spolunisty tak zbejvá z pětikoaličních stran už jenom ten dozimetr :O ;D
doktoři protestují, učitelé protestují, sype se mu to tam
až mu budou protestovat i policajti tak to tam bude uplně stejný jako u nás :P :P :D ;D
protestovat i policajti tak to tam bude uplně stejný jako u násFizli protestujou jen tak navoko, aby dostali dalsi nelegalni hracky se kterejma si pak v ulicich hrajou na crossover GTA s Mafii. Treba jako posledne kdyz pri honeni zabili spatne vysetrenou holku protoze nekdo dobre vysetreny mel na aute tuning.
Treba jako posledne kdyz pri honeni zabili spatne vysetrenou holku protoze nekdo dobre vysetreny mel na aute tuning.Jo vidis, nejak prehlid. Jestli myslis ten IPak, tak ten byl i v primetimu, ale uz se pak k tomu nikdo (mozna radeji?) nevracel. Jaka je posledni verze aktualizace?
takže ty si jakože volil hnutí dozimetr?? :O :D :O :D ....páč si nám tady už jednou vykládal že piráty nevolíš noa když jakoby nevolíš ani spolunisty tak zbejvá z pětikoaličních stran už jenom ten dozimetr :O ;DExistuje ještě minimálně dvě možnosti. Zaprvé nevolit nikoho. Anebo volit náhodným výběrem, což je to, co jsem udělal naposledy. Ono když volební nabídka je tak mizerná, jak je, moc toho člověk nevymyslí. Koho si volil a budeš volit ty?
Slovensko je podle ruského prezidenta Vladimira Putina připravené hostit rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou. Moskva proti tomu podle něj není. O prohlášení Putina, jehož země už téměř tři roky vede válku proti Ukrajině, dnes informovala agentura Reuters s odvoláním na ruskou agenturu Interfax.
hele zdroj
..nóó to se libtardi z toho jako pos.... kakaj :D :D :D :D
jakože tamto v roce 1975 v suchodle?? nóó to prej skutečně sundali banderovci skovanou bombou na palubě :D ;D
zatím se tady čeká na doložení fotky toho, co narazilo do pentagonu - jeden se tady s ní pořád ohání, ale zatím se mu ji nepodařilo dohledat (vyrobit)
pak (asi) přijde na řadu tohle
je zajímavé že ta babka z hákenkrojcem na tričku je vyfejkovaná na tatrankuSuper, že si konečně přiznal, že je to fejk - teď ještě kápni božskou proč si ten fejk šířil
zajatého Korejce, poprvé zveřejněnou v roce 2022Kterou?
tak ji sem dej - co ti brání?To samé, co mu bránilo odpovědět na X jiných otázek - když si něco vycucáš z prstu, těžko se to pak prokazuje :)
Tiskni Sdílej: