abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Komunita

    Výsledek hlasování: Výchozím grafickým motivem Debianu 13 aneb Trixie bude Ceratopsian.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 15:11 | IT novinky

    Rodina jednodeskových počítačů Orange Pi se rozrostla (𝕏) o Orange Pi 5 Ultra.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 14:33 | Nová verze

    Mobilní Datovka, tj. svobodná aplikace pro přístup k datovým schránkám pro zařízení s operačním systémem iOS a Android, byla vydána v nové verzi 2.2.0. Nově lze nastavit vlastní obrázky pro jednotlivé datové schránky pro jejich lepší identifikaci v seznamu schránek. Přidán byl editor vnitřních nastavení aplikace, který slouží jako přehled všech hodnot, které aplikace udržuje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Komunita

    Společnost DuckDuckGo stojící za stejnojmenným vyhledávačem letos věnovala 1,1 milionu dolarů na podporu digitálních práv, online soukromí a lepšího internetového ekosystému. Peníze byly rozděleny mezi Electronic Frontier Foundation (EFF), Public Knowledge, ARTICLE 19, Demand Progress, European Digital Rights (EDRi), Fight for the Future, The Markup, OpenMedia, Restore the Fourth, Signal, Surveillance Technology Oversight

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 02:11 | Nová verze

    LibrePCB, tj. svobodný multiplatformní softwarový nástroj pro návrh desek plošných spojů (PCB), byl vydán ve verzi 1.2.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v aktualizované dokumentaci. Vypíchnut je import knihoven KiCadu. Zdrojové kódy LibrePCB jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 01:33 | Upozornění

    Při mezinárodní operaci byla zablokována pokročilá služba pro šifrovanou komunikaci MATRIX, oznámil úřad pro evropskou justiční spolupráci Eurojust. K uzavření služby podle něj vedlo vyšetřování společného týmu, na němž se podílely francouzské a nizozemské úřady a který byl zřízen při Eurojustu. Službu podle něj využívaly kriminální živly. Tato služba MATRIX nemá nic společného s nadací Matrix a protokolem Matrix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 18:55 | IT novinky

    Národní filmový archiv spustil nový YouTube kanál Filmová klasika, který veřejnosti postupně zpřístupní vybrané české filmy. Nabídne především tituly, které obecenstvo v běžné nabídce televizí nebo VOD platforem nenajde. Dnes v 18:00 kanál odstartoval kultovním snímkem Kouř režiséra Tomáše Vorla. Divačky a diváci se pak každý týden budou moci těšit na dva nové filmy, které se na novém kanálu objeví vždy v úterý a v pátek. Spolu s Kouřem nabídla Filmová klasika ještě další desítku filmů ke zhlédnutí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 39
    včera 12:55 | IT novinky

    Příspěvek na blogu Raspberry Pi informuje, že Steam Link běží už i na Raspberry Pi 5. Nejnovější verze podporuje H.264 (1080p s 144 FPS) i HEVC (4K s 60 FPS a 1080p s 240 FPS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 05:00 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za listopad (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.2 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    1.9. 13:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Bude hůř. Nezmínil jsi ceny.
    1.9. 14:26 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ze krachuji male provozy, toho jsem si vsiml jiz behem a po virozovem divadle. Geronti a lockdowniste si mozna mysleli, ze to nic s ekonomikou neudela, vzdyt prece ti zli podnikatele dostavaji dotace a nahrady, ze? :-D Dopady budeme sklizet jeste dlouho.

    A ano, i ve velkych retezcich take pozoruji horsi nabidku. Z posledni doby mi to prijde zejmena v tescu a makru.
    xxxs avatar 1.9. 15:43 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    tesco nema uzsi sortiment kvoli problemom. kovidove zisky boli brutalne.
    2.9. 13:07 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    ?

    Ehm, prvni odstavec je o malych provozech, druhy o tescu...
    xxxs avatar 2.9. 21:19 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    ok
    1.9. 16:19 Heretik 《小魔神》
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Rousek fungoval asi 140 let. Vydržel první světovou válku, Hitlerovu okupaci, bombardování sousedního nádraží i komunismus.

    Nepřežil až liberální demokracii.

    Poctivá řemesla jsou s eurofanatismem ekonomicky neslučitelná. A podle toho, milé děti, budete muset žít i umírat.

    1.9. 18:49 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    1. Železářství není řemeslo ale obchod.
    2. Kamenné obchody těžko přežijí konkurenci těch internetových, zvlášť když jde o trvanlivé a standardizované zboží.
    1.9. 21:06 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    LOL. Rouska mam za rohem, a jestli ten kvuli necemu skoncil, tak jen proto, ze i v tom posranym OBI umi rict obsluha "Dobry den".
    1.9. 23:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Takže ho nakonec zabil neoliberalismus s láskou k monopolům s levným zbožím?
    2.9. 01:42 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ne, zabil ho neoliberalismus, kde zakaznikum nemuzes rikat curaku.
    1.9. 17:32 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ty "sracky od fy. Apple" odvolas! Jinak jsi tady skoncil.
    1.9. 17:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Před pár lety jsem něco řešil v bance, úřednice tam měla služební iPlacku na kterém šmatlala stylusem, a já jsem něco potvrzoval na mobilu. Měl jsem tehdy už postarší Alcatel OT-880, takovou levnou hračku pro děcka, ale na té výsuvné klávesnici se příjemně psaly SMS. A když jsem si od ní ten stylus půjčil, byla dost překvapená tím že mi na tom nejenom funguje, ale dokonce lépe než jí na tom předraženém šuntu :-D
    1.9. 19:07 Jitka Zelenkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    To vis, banky v Moskve :)
    1.9. 20:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Česká spořitelna, konkrétně. I když ta už dávno není česká :-D
    4.9. 13:36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Proč? Je tohle snad AbcApplu.cz?
    4.9. 16:35 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Uz hodne dlouho. Linux desktop ci phone byl fail a nikdo je realne nepouziva.
    1.9. 19:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    všimli jste si, jak je pro některé lidi dnešní dobas složitá? Budeme na ně hodní jo?
    1.9. 23:26 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jak to myslíš, složitá.... Jakože normální člověk hned zaujme pozitivisticko-aktivistický prosystémový názor a má to jednoduchý a ten kdo to nedělá to má složitý?
    2.9. 07:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ne, ale jsou lidi, kteří neberou každou změnu jako automaticky špatnou a netrpí tak silným vzpomínkovým optimismem

    A těm se většinou tak nějak žije líp
    2.9. 08:28 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Samozřejmě. Tomu, kdo na tom profituje se nepochybně žije líp - pokud ho to nepálí.
    2.9. 09:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ano a to je přesně o čem píšu - je 1000+ věcí ok a ty si kurvíš život řešením píčovin (třeba tím, že někdo na něčem profituje - to automaticky neznamená, že je to špatně, nebo proti zákonu)

    Trochu mi to přijde škoda, ale na druhou stranu - je to tvůj život, tak si ho klidně kurvi když tě to baví

    Samozřejmě pokud ti něco mrší život, tak jo - to je problém a asi by si to měl řešit, ale zatím se mi skoro vždycky potvrdilo, že ti co nejvíc na všechno píčujou jsou vemena, co mrší život sami sobě (a občas bohužel i jiným) místo toho, aby si vážili toho co mají

    2.9. 10:01 Sibir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ne, to nemuze byt pravda ze chyba je "ve me". Za zkurveny zivot muze porad nekdo jiny! Dulezite je volit politiky co toho vinnika najdou, ja mam pak kamarady a budeme cekat na to zazracne reseni co masinfirer vymyslel :-D
    2.9. 11:07 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu

    Když nerozumíš textu, tak buď raději zticha. Pokud mám pocit, že mi někdo něčím kurví život, tak si o tom napíšu a víc mě to nesere. Nevracím se k tomu, protože nemám spasitelský komplex jako ti, co vyrážejí do ulic, aby posloužili coby užiteční idioti cizímu zájmu.

    2.9. 11:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Když nerozumíš textu, tak buď raději zticha
    Jo a dost často taky mají potřebu říkat ostatním co si mají myslet a co mají dělat
    2.9. 21:22 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Myslíš jako ať si dělají chtějí a když neví o čem je řeč, tak ať radši drží hubu? Tak mě tedy nepřekvapuje, že s tím takoví jako ty mají problém, protože by chtěli ať tu hubu drží všichni ostatní, jen oni ne.
    3.9. 05:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    protože by chtěli ať tu hubu drží všichni ostatní, jen oni ne.
    ten, kdo tady po někom chtěl aby byl zticha jsi byl ty - všiml sis?
    3.9. 17:41 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jistě. Protože ty jsi ten co nepochopil o čem je řeč.
    3.9. 19:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Takže ty jako fakt žiješ ve světě, ve kterém si myslíš, že někomu můžeš dat rozkaz ať je ticho, nebo ne jen pro to, že se ti něco nezdá na jeho názoru (nebo nemáš kapacitu na jeho pochopení)?
    3.9. 20:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    hele - teď mě napadlo - nebudeš ty učitel???
    3.9. 20:40 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ani nevíš jaký je rozdíl mezi doporučením a rozkazem hlupče.
    3.9. 20:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jojo, ty budeš učitelskej
    2.9. 12:16 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Chceš-li se mít jako prase v žitě, musíš být pořádná svině.

    A ti ostatní si podle tebe kurví život píčovinami a podle současné garnitury jsou dezoláti.
    2.9. 12:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Kdy si naposledy pochopil o čem je řeč? 1815?
    2.9. 15:51 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Na rozdíl od tebe jsem pochopil o čem je řeč :-D
    2.9. 17:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Určitě někdy jo, ale ne teď a ne v tomhle vlákně
    2.9. 20:03 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Luzr ses protoze svet nedocenil diskless sendvice, ne protoze zavrel reznik.
    3.9. 10:25 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    tak jsem nad tim poctive premejslel a nemuzu souhlasit, neda se proste… my na ne mame byt hodni, zatimco oni maji porad volebni pravo, na pocty je jich, kolik je a tak nam vsem, co to po nich mame prebrat, akorat posiraj budoucnost? proc bychom na ne meli bejt hodni? nejvic, co jsem ochotny, po nejakym premlouvani, je tyhle stary ztraceny existence ignorovat a nadbihat tomu, jak se to snazej posrat, z druhy strany… ale hodnej na ne teda bejt nemuzu, obzvlast, kdyz zaujimaji pozici proti svobode z trucu… hodnej na ne budu, az budou pod drnem, to je mozna necham odpocivat v pokoji a to chcani na jejich hroby si mozna rozmyslim
    3.9. 11:41 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Hele a koho tim myslíš? Myslíš tím cca 2.3 miliónů voličů co volili vládní slepenec (páč fijala celkem dost zatápí na poli daní, greendealu, omezování svobody projevu, rozšiřování pravomocí represívních složek, a souvisejících efektů jako je růst cen energií, inflace, růst státního dluhu apod.), anebo cirka 3 milióny co vládní slepenec nevolil?
    3.9. 11:55 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    koho tim myslim? tak treba zrovna prave tebe, podle toho, co pises, a hlavne, jak presne to pises, jaky vyrazy presne pouzivas, na to vylozene cekam, az lidi jako ty, pujdete... to je tvoje volba slov a tim padem zarazeni...

    jestli se chces bavit nejak rozumne, tak budes muset vynechat osli mustky jako "souvisejici efekty", nebo vysvetli, jak to souvisi, ale at to dava racionalni smysl... jak strasne te "Fijala" omezil, to budes muset taky _presne_ a ne _pocitove_ vysvetlit
    3.9. 12:16 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    co mas treba proti green dealu? jak strasne te to omezuje? ze ti to zdrazi o 2kc benzin? a co takhle alternativa, nezdrazovat o ty technologie navic nic a nechat se technologicky zirelevantnit asii? to tobe muze bejt jedno a dalsi generace, at se treba poserou, je tak?

    tys moc nepochopil, jaky se cim green dealem sledujou cile, ze?

    tak co treba stav financniho systemu, ten chapes? ze jak to ted funguje, potrebujeme kazdych par let prolit obrovsky sumy zeshora, aby neco dole vubec mohlo bezet? ze to akceleruje, aby se hybnost penez dole v tom systemu drzela konstantni a proc to tak je, chapes? jaky jsou alternativy, to vis?

    z racionalniho hlediska dava green deal smysl, jediny, co je iffy, je jeho prezentace vuci tem nejnizsim levelum ekonomiky - ok, tak ne vsichni sezerou pohadku o man-made katastrofe, co nas ceka hned zitra - ale kdo ma kapacitu chapat presny duvody, proc takovyhle pohyby ta nase >meritokracie< dela?

    kdo vubec pochopil, ze to je meritokracie...

    nadavat na veci umim taky, ale umis prijit s lepsima napadama? na to nejdriv musis chapat souvislosti... to se z "konzervativnich" webu, nebo diskuzi s podobne ladenyma, moc vycist neda...

    mas lepsi napady, jak organizovat spolecnost? jak jsem psal jinde, ja na gangersku vedenou jednim kapem seru, to podporovat proste nemuzu - a jedina funkcni alternativa, co k tomu mame, je udrzovat tech "gangsterskych" skupin co nejvic, at maji ruzny cile - cim vic jich je, tim vic civilizovane se k sobe musi navzajem chovat... mas lepsi napady, jak se pripravovat na zitrky, nez jak to ta "vladnouci garnitura" napric zapadem dela?

    proto, v CR, kdyz si budu muset vybirat z toho, co je tu na vyber, budu radsi volit "slepenec", kterej chape nutnost spoluprace, nez tu druhou stranu, kde se vsichni radi do siku pod jednoho kapa...
    3.9. 12:37 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Nepodlehej cargo cultum. Nemysli si, ze stat ci ta tva unie muze neco vyresit. Nemysli si, ze centralni planovani muze fungovat. Jedine spravne reseni je volny trh. Vse ostatni je zlo, jelikoz to predpoklada omezeni, legislativu, zdaneni, prerozdeleni...
    3.9. 12:49 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    hele delals nekdy elektroniku? vis, ze idealni soucastky v katalogu na vyber nejsou, ze jsou ve skutecnosti jen myslenkovej experiment? ze na to, abys neco postavil, musis pracovat s realnym fyzickym svetem? zkus to aplikovat na tyhle ty tvoje pojmy a fraze, co tocis furt dokola, jo? protoze "volny trh" v katalogu taky nenajdes, natoz "volny trh globalne" - ze bych ho rad objednal taky, kdyby to slo, musim rikat nahlas? neni prumerne inteligentnimu jasny rovnou?

    4.9. 13:06 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jisteze absolutne volny trh nyni nikde neni, a co? Proste je to ideal, ke kteremu je alespon dobre smerovat. V horizontu nasich zivotu je cesta cilem. Protoze je treba neustale opakovat, jak je stat spatny, jak stat pacha zlo, jaci jsou etatiste ubozaci a socialiste a podobni zlodeji.
    5.9. 16:20 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    muzu se zeptat co beres za matros? Ptam se pro kamarada... Jako nic ve zlym, kdyz vemes 100000 miliard EUR, hodis je do hajzlu, jak tim rozpohybujes ekonomiku?
    5.9. 21:28 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    haha lol... a vis ty, co se stane, kdyz se na to vyseres a neudelas nic? :-D ze by treba grinding halt celyho financniho systemu a naslednej crash vseho? :-D nebo sis myslel, ze QE bylo one-off a uz je jakoze vyreseno jo :-D no, tak vitej do reality, vyreseny je hovno, jen se za QE nasla nahrada v podobe cim dal gigantictejsich balicku... zkus je ty ekonomice v tyhle fazi nedodat a pozoruj ten tanec :-D
    5.9. 21:34 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    mno a za domaci ukol si mili diskuteri najdete tu prelomovou praci, ktera umoznila prechod z bezcilnyho QE na aspon nejaky koordinovani smeru a aspon z casti nejaky uzitecny vyuziti toho, ze nas Keynes zas dovedl az sem a musime to cely drzet na pristrojich, aby to nezdechlo :-D

    az najdete a prectete, tak pochopite, proc takhle budem pokracovat a proc se zadnej crash burzy, co by neco resetoval, proste nekona, it's been made redundant :-D

    akorat to holt bude za nedlouho chtit krom kvantovych kompu i kvantovy site, aby se to holt stihalo upocitat vcas... whatever, za mne dobry :-D

    tak hledejte :-D
    6.9. 15:58 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Nedelas nahodou ekonomickeho poradce pro ANO, SPD nebo Piraty? To by hodne vysvetlovalo.
    5.9. 22:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jak by ti na to odpověděl Karel IV? Možná by tě dal zazdít do Hladové zdi :-D
    9.9. 10:22 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu

    Nemáš u nás v kanclu štěnici? Zrovna minulý týden jsem totiž kolegovi říkal, že bych řešil týpky alá Kozák, Breivik, šulini s nožem atp. zaléváním do betonu.

    Netroufám si odhadnout, jak dlouhá by tahle novodobá „zeď nářků” byla. A pro mne za mně, ať si k ní jejich fanoušci pro mne za mne nosí květiny. Dokonce bych jim vyšel natolik vstříc, že bych jim nechal sprejem nastříkat značky, aby věděli ve kterém úseku je zrovna ta jejich ikona zazděná. Akorát přání, aby zůstali zazdění po jejich boku by měli jen první dva až tři šťastlivci.

    9.9. 17:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    To nemám. Ale víš jak mě tu náckomilové párkrát obviňovali že opakuji ruskou propagandu, a pak se zjistilo že ruská propaganda opakuje mě. Takové věci se prostě stávají.
    3.9. 13:12 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Takže tím myslíš teda skoro 60% voličů. Chápu. Ty se tedy podle tvého expresiva zařazuješ k menšině co by ráda řídila většinu populace a nejraději bys cenzuroval nepohodlné názory a zakázal někomu jít k volbám. A asi jsi spokojený s nadáváním lidem do sviní. Takže seš takovej malej komouš.
    Jak mě fijala omezil? Mě osobně asi nijak, krom toho že kvůli němu platím víc za nákupy, energie, hypotéku a ve většině hospod neberou kartu.

    Fijalová vláda je nejvíc nekompetentní vláda od převratu. Amatérská finanční politika (manipulace s kurzem akcií, rušení zavedeného konceptu evidence tržeb, naprosto katastrofální selektivní danění určitých subjektů, zvyšování daní, atd.) amatérská zahraniční politika, jsme snad jediný stát na zemi jehož přeceda, když má jedinečnou příležitost zalobovat za naše zájmy v kongresu usa, lobuje za úplně jiný stát. Naprosto katastrofální zelená politika. Zatímco německo má výjimku a bude si spalovat uhlí ještě víc než 10 let, a to už teď má dávno většinu elektráren předělaných, u nás budeme odstavovat uhelné elektrárny bez náhrady, protože vláda nestanovila smysluplnou koncepci postupného přechodu na jiné než uhelné zdroje. Proto my budeme vypínat uhlí už možná příští rok. To je naprosto katastrofální selhání. Dále naprosto nekompetentní obranná politika - například nulový koncept náboru nových branců do armády (a její podstatné zvětšení) a nebo nonsenc s objednávkou stíhaček když ještě nebylo dohodnuté pokračování kontraktu pronájmu stávajících do okamžiku dodání - to je opět katastrofální selhání a naprostá nekompetentnost téhle vlády. Dále bezpečnostní politika, kromě cenzury a vypínání nepohodlných webů, které nakonec shodil soud, je to třeba i bezprecedentní rozšiřování pravomocí vojenské policie nad civilním obyvatelstvem.

    Toliko vysvětlení. Normálního, uvažujícího člověka tenhle šlendrián musí děsit.
    3.9. 13:37 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    wow, tolik nepodlozenejch pocitu :-D jo, tak to presne se mega tesim, az pujde, tahle radoby-konzervativni pocitologie :-D to se potom konzervy zas budou muset reinventnout, jako do ted zhruba kazdych 30 let, tak ocekavam velmi podobny progress, jako financni system, pulime master clock s kazdym dalsim cyklem... 15... 7.5... umirat budu skutecne "v budoucnosti", toho se nebojim :-D

    realita moc slozita, tak si to na kazdym kroku zjednodusime necim, co "se cejti" jako "pravda", zejo :-D tam ani neni, na co by se dalo reagovat, sama dojmologie, natoz, aby tam bylo nejaky chapani priciny-dusledku, tyvole, dobrej vymaz no ;-)

    myslis, ze ti budu branit v tom, tyhle svoje vymaz-nazory nejak prezentovat?

    vsak prosim, do toho tyvole :-D pridej, zesil volume, chod na ty namesti, opakuj tam svoje pravdy :-D cim vic mimo je opozice vuci tomu, jak realne veci lezi a bezi, tim snaz se ji da proste jenom vysmat :-D a proto se musi konzervy pravidelne reinventovat, vis? :-D

    ze to vemes zkratkou lvl "komous", to proste, v kterym vesmiru cekas, ze nekdo takovouhle opozici s podobne hospodsky-kompatibilnima nazorama bude nekdy brat vazne... vubec nic o tom, co kritizujete, nevite, takze kdyz zacnete mluvit, jste rovnou sami sebou odepsani :-D

    at uz "konzervativni pravice", nebo "progresivni levice", obe dve skupiny jsou krasne ovladatelny skrz strach (preziti civilizace, demokracie, svobody), docela zabava sledovat, jak nad tim bordelem operujou ty nejvic techno-inovativni skupiny, ktery mne realne zajimaj...
    3.9. 13:55 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Co to meleš, to co jsem napsal jsou konkrétní selhání naší současné vlády. Co do toho pleteš nějaký cykly nebo pravdu tvl.
    Jenom fijalová vláda:
    nastaví selektivní daň tak, že dopadne v podstatě na jeden subjekt - ostatní buď prolobovali výjimku, anebo použili mechanismy jak daněnou část ulít
    odstaví dodavatele a pak s ním chce vyjadnávat o dalším obchodu.
    lobuje za cizí zájmy
    zruší nástroj kontroly výběru daní, místo aby jenom upravila funkčnost.
    používá vojenskou policii proti civilistům
    atd.
    3.9. 15:00 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    tak vis jak, z myho uhlu zas meles - bezkontextove - ty :-D seradis za sebou totalni nesmysly a ja s tim mam co delat :-D mne je uplne u prdele, ze je na kazdym tom hovnu, co radis, 10% pravdy, kdyz to poskladas do takovy nesmyslny mozaiky :-D tomu se proste da akorat smat :-D

    jak rikam, jdi s tim na to namesti, pak ale stejne nakonec pozoruj, jak zvolej babise, kterej v soucasnym kontextu nema ani trochu prostor delat neco zasadne jinak, nez ta "Fijalova" vlada :-D ale necekam, ze to pochopis :-D

    (aneb, kterak mu postupne vsechny moznosti, jak to mohl vyst smerem k tomu, bejt tady hlavni kapo, ubyly, zatim co to u moci zdrzoval prozapadni slepenec, ja od nich necekal nic jinyho, nez zdrzovani, to splnili :-D)

    takovej jeden priklad za vsechny, jo - brecis, ze zrusili EET a zaroven, ze nemuzes platit za pivo hotove, takze tim rikas, ze jsi zastancem vyhazovani penez za nesmyslny smirovani podnikatelu navic, ergo jsi zastancem toho, aby ekonomika sla do hajzlu, nebo minimalne nevzkvetala :-D pri platbach kartou ~vsude je EET k hovnu, vime?

    ze EET jako takovymu fandis a pritom brblas na karty, ukazuje, ze mas v sobe docela zavist/zlost vuci podnikatelum obecne, ze? :-D vubec neva, ze tou svoji pozici vlastne hlasujes za jednoho z nejvetsich podnikatelu tady? z jeho dilny je preci EET, nesnad :-D

    to je tak, kdyz jsou pro opozici hlavni emoce, jak se co citi :-D hlavne na vas nechodit s realitou ze :-D

    pls pls na namesti s tema emocema, cim vic a intenzivneji, tim lepsi :)))
    3.9. 15:40 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Hele nauč se vnímat psaný text - píšu že se EET místo rušení mělo opravit, aby fungovalo. A píšu že mi vadí, že v hospodách NEberou karty - protože kvůli zlodějům na daních musim s sebou vláčet hotovost. Jestli tobě platit hotově nevadí, je to tvoje věc, ale podle mě je to návrat o 30 let zpátky.
    No vlastně chápu, že ti to nevadí, za tvejch milovanejch komoušů se taky platilo jenom keš.
    3.9. 16:22 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Co bylo na EET spatne? Tedy co by se melo opravit? Ja nikdy zadne konkretni vytky nezaznamenal. Tedy mimo tech, ze je cele zbytecne, a ze jedine co s nim ma cenu udelat, je ho zrusit.

    Taky by me zajimalo, kde po zruseni EET prestalo jit platit kartou? Ja zaznamenal jen cinana, ktery to ma nove jen od 50Kc a nesmi to byt cigara. (Ten ale smelil EET neodbouchnutim souctu na kase jeste driv, nez mel platebni terminal).

    Taky by mne zajimalo, kde jsou ty mista, kde karty neberou. Ja jich par znam, ale tam je nebrali nikdy. Jeste jsem zaznamenal nejakou reportaz ze sjizdeni Vltavy, ale tam plati opet to, ze tam karty nebrali nikdy. Naopak na horach jsem s nebranim karet uz prakticky nesetkal.

    Nikdy taky nebyly prezentovana nejaka cisla, ze by po zavedeni EET ten objem platbou karet vyrazne stoupnul. A ani ted jsem nezanamenal nejaky stesky z bank, ze by se jim platebni terminaly vracely.

    Celej tenhle bullshit, ze po zruseni EET prestali brat obchodnici karty povazuju za cilene vytvorenou lez.
    3.9. 22:37 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    tak mozna jestli jejich hospodskej na vesnici pripravi stat na danich o sto litru rocne a pripada si u toho strasne antisystemove a karkar mu i tohle maly hovno zavidi... to se myslim klidne dit muze...

    kdyz tam ani zadnej turista nepachne, takze neni o jakej byznys nebranim karet prichazet...

    za to celovecerni poslouchani podobne informovanejch kecu, tem hospodskejm tu jednu dovolenou rocne navic preju :-D

    za celoplosnou smirovacku v realnym case kvuli doslova na prstech spocitatelnych miliardach navic v rozpoctu, myslim EET nestoji...
    3.9. 22:45 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    u ceho jsem se treba pozastavil, kdybych mel tuhle vladu kritizovat, bylo zruseni superhruby mzdy, zase, protoze nasim hlavnim exportem jsou clovekohodiny, tak kdyz si je nenechame poradne zaplatit... ale tak chapu, ze pro zrovna tuhle bandu podnikatelu je cena mistni prace dulezita a chteji ji mit, co nejnizsi... aneb, vitejte v chronicky podkapitalizovanym cesku, kde se na veci jenom picuje, ale sami neco vytvorit... hlavne, ze chtej vsichni hvezdne placeny joby, mzdy "jak na zapade"... co pro to kdo dela :-D a i na ty, co zajistej ten clovekohodino-exportujici byznys, se bude kydat :-D kdyby sem ti politici ty ruzny tech firmy nenalakaly i vecma, jako pracovni pozice proplaceny na 3 roky dopredu, tak tady neni ani tohle hovno, protoze "normalni clovek" akorat proste picuje, ve vsem ma hned jasno, ale sam nehne prstem :-D
    3.9. 22:49 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    *nenalakali
    4.9. 00:15 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ale kdybys tomu rozuměl tak nikdy nenapíšeš že cena práce je u nás nízká. A se superhrubou mzdou nebo bez cena práce téměř nesouvisí. CCa padesátiprocentní "daň" ze "mzdy" zaměstnance zaplatíš tak jako tak.

    Co se musí změnit je sloučit odvody ze mzdy na jeden subjekt a postupně je snižovat. protože v součtu zaměstannci západ už dohánějí, už to nejsou násobky ale jenom pár nižších desítek procent rozdílu. V podstatě se blížíme normální fluktuaci mezd mezi rozvinutým-průmyslovým-technologickým a zemědělským-turistickým "západem".
    4.9. 00:02 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jaký hovno, co bych mu záviděl. Já mu to i přeju, ale je to zloděj. A ta tvoje celoplošná šmírovačka je tvůj blud co sis někde poslech, když se šilo do babiše. Nikoho totiž nezajímá co kdejakej hospodskej z horní dolní utrží, ale jestli z toho odvede řádný daně. Protože se z toho dalo dobře kontrolovat. A příjmy si berňák zjistil když chtěl tak jako tak, tak nevim co řešíš. fakt máš v palici z toho babiše vypláchlo. Kdyby se tu danilo poctivě, nemuselo by bejt eet, ale protože se tady odjakživa krade, tak se musí přísně. Nechápu jak můžeš obhajovat zlodějinu.
    3.9. 16:36 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    ok, psal jsi neberou, ja to nectu zas tak detailne, do tvych nazoru by mi sedela pozice obhajovani cash, tak sorry

    proc teda chces podporovat fizlovani a moznost zrovna-vladnoucim-podnikatelum nahlizet snadno a celo-sektorove do cisel konkurenci nebo budouci-konkurenci, kdyz takovy detailni sledovani neni na nic potreba, kdyz staci jen podporovat ty karty... co v tom vidis za smysl, jeste kdyz implementace a provoz staly tolik, jako to pomohlo vybrat navic, +- drobny?

    a mne pis neco o komousich vole :-D
    3.9. 16:57 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jaký konkurenci tvl, babišiszmus ti zatemnil mozek. Máme tady skupiny podnikatelů, který kradou a neodváděj daně. A tím mají konkurenční výhodu nad těmi co nekradou a daně odvádějí. Kontrola tržeb tohle narovnává. Třeba málo, ale přece jen to na někoho stačilo. Kdyby ti zloději odváděli daně, celkově by se ty daně třeba mohli snížit. Chápeš? To že to nefungovalo správně a ti zloději si i tak našli cestu byla chyba a měla se nějak napravit, provoz zlevnit atd.. Namísto fijala ukázal, že krást se má a je to tak správně. A mmchdm, to nebyla jenom daň ze příjmu toho majitele, ale i dph, daň z příjmu personálu a tedy i sociální a zdravotní. Což mám podezření, že nejspíš v tom vyčíslení šul nul taktně zamlčeli...
    3.9. 19:01 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    ale hovno tyvole, zas dojmologie...

    ted fakta, jo?

    https://www.nku.cz/cz/pro-media/tiskove-zpravy/test-schema-id14095/

    ale pozor, jestli na to nalitnes rychle, jak ja na ty dojmy, co pises ty, tak se rozlames, ale jeste hur, nez ja, tohle opravdu chce pozorny cteni :-D

    Jestli neco pomohlo vyberu dani, z toho, co Babis zavedl, tak jsou to kontrolni hlaseni, viz podle NKU temer 11 miliard na DPH navic, vs naklady pod 300M. To taky nikdo nezrusil, to bezi dal.

    EET ma ty nejdulezitejsi cisla i v tomhle materialu jen jako (odhad), ale rovnou je videt, ze se samo o sobe nezaplati, podle domerenych dani... ze zvednulo vyber je i v tomhle materialu (odhad) - a ze bych to sezral, to nemuzu rict... najednou vsichni jeli poctive a platili dobrovolne predem? To by bylo videt na poklesu vyberu po zruseni EET. To ale nenastalo, naopak, pri tak bidnym ekonomickym rustu, jako je (spis tedy poklesu...) se i tak na DPH vybira konzistentne vic, vyjma locked-down roku 2020. Viz tady.

    Jediny, co skutecne pokleslo, je doslova "pocet novych registraci k DPH z duvodu prekroceni limitu", kde je kazde to jedno slovo dulezite a neda se vynechat (!). Jednoduse, stat ted nema data, z jakych duvodu podnikatele registrace k DPH vytvareji. Ze by byl v tech letech, kdy EET skutecne fungovalo, videt odpovidajici uptick v novych zadostech registraci k DPH, to tedy vubec :-D treba tady

    Finalni doklad, proc je potreba cist zdroje a chapat souvislosti, kuk sem, jak je napsana tiskovka k tem zaverum NKU. Uplne jasna tendence EET obhajit :-D

    Pritom ale potom cisla ukazou, ze vubec neni potreba. Jediny, k cemu je ten zdroj dat dobrej, jsou nepratelsky prevzeti mezi akciovkama... Tak kdyz chces zrovna-vladnoucim-podnikatelum tohleto umoznit, jo, bud dal za EET.
    3.9. 19:03 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    uf, ten prvni link mel bejt na tohle pdf, takhle to nevyda zdaleka tak dramaticky, jak jsem chtel, meh :-D

    pointu chapes, nebo jen dal budes opakovat prebrany narativy bez zamejsleni? zrovna ty, kterej tohle vycita ostatnim zejo :-D
    3.9. 19:46 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Když to nefungovalo mělo se to opravit tak, aby to fungovalo a ne zrušit. To je ta pointa co by sis měl zapamatovat ty.
    3.9. 21:09 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    takze svoji optikou jsi vlastne komous sam, kdyz tak touzis sledovat, kdo ma presne na jakym miste a v jakym case trzby? tak to mam chapat? :-D kdyz se nabizi varianta pozitivni motivace postupnyho prechodu na karty, napriklad? kdyz jde o cisla, tak jde preci o cisla, ne? kdyz nejde o cisla, tak jde jedine o smirovani, zadnej dalsi praktickej vyznam to nemelo

    jestlis nepochopil pointu, tak ti tady dokladam, ze EET nemelo zadnej prokazatelnej vliv na lepsi vyber dani, takze proc to chces? se ti to smirovani libi? jakej duvod zbyl, kdyz ti invaliduju hlavni pointu... n e v y b r a l o se vic...

    konfrontace s realitou neni prijemna, co... kdyz ta realita je tak zasrane slozita, to by jeden brecel, ze :-D mentalni zkratky a zkraty ftw
    3.9. 23:52 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    tvl, já netoužim sledovat co kdo má tržby, já toužim aby se snižovaly daně. A to bez spravedlivého výběru daní nejde. A pokud eet někdo dál ojebával, tak se to mělo spravit a né rušit. Co na tom nechápeš? Když jsou lidi šmejdi a kradou tak je nechat krást? Jak k tomu příjde ten poctivej, co daní poctivě příjmy-výdaje, platí normálně na účet mzdy a z toho odvádí socku a zdravotní svoje i zaměstnanců...
    4.9. 00:22 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    na snizovani dani v soucasnym stavu systemu proste zapomen, end of story :-D to je zas twl, v mym svete, jak kdybych chtel idealni kondenzator, napr.

    leda, ze chces neco zasadne zmenit (= neco posrat, pokud to nemas fakt promysleny), abys mohl ty dane snizovat - v tom pripade si treba poslechnu, jak chces poresit situaci s drahou obsluhou stavajiciho dluhu? projected 4.6% HDP pro 2024, 95 miliard, jestli to bude takhle pokracovat dal a rust rychleji, nez HDP, tak krachujem a zavirame kram :-D

    tak kde chces urezavat? EET prinese, podle toho, co jsem mel moznost videt, ~5-10 miliard, vymenou za neuveritelnou buzeraci vsech (ono teda kontrolni hlaseni je buzerace tez, ale to aspon neni tak zneuzitelny a fakt to slouzi ucelu...)...

    ceho se vzdame? co prestanem dotovat, jak ustojime zmenu, jak zaridime alternativu... konkretne, neco, co by slo treba pouzit a mohlo by fakt fungovat pro vsechny, aby nezustala nakonec jedna nebo vic skupin stakeholderu oholena o "svoje prava", hm?

    znas strukturu vydaju a prijmu statu aspon priblizne v cislech? kdyz chces snizovat dane, musis do toho zatnout nejak pocitatelne, meritelne...

    znas strukturu mistni ekonomiky? vis, ze kdyz zkrouhnes statni sektor, musis o to vic podporit soukromej, abys zustal s HDP na nule? z koho to navaris, jak tu zmenu provedes? aby byla videt jeste, nez budem oba expired... nacpi vsem do ksichtu EET, to bude podnikatelskej raj, jak to ty premejslis, to mi teda povez :-D

    jestli chapu dobre, tak treba hejtis "tzv. windfall tax", tak zas, jakou mas alternativu? dalsi statni dluhopisy? srat na to a nechat lidi vyzrat si plny ceny?
    4.9. 01:15 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    EET bylo potřeba upravit už jsem ti to psal. A třeba ta windfall tax v našem podání je totálně zkriplená, banky zisky přeúčtovaly a pak tady danily ještě míň než před tím, a nechali jsme si prolobovat výjimky, takže tu daň v podstatě platí jenom čez = což je jasná manipulace s hospodařením a nekalá praktika s vyvedením kapitálu soukromé firmy do státu a zároveň umělé snižování ceny. Stejně jako kecy o zestátnění nebo dělení. To byl prostě naprostý šlendrián, to je neobhajitelné. Nastavení cenových stropů energií bylo taky nezvládnuté. A doteď se z toho babráme.
    4.9. 01:39 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    upravit jak, konkretne? a co z takovy upravy cekas za vystupni cisla? a rovnou, cim takovou uvahu podkladas?

    nebo jenom plac plac placas? :-D umis neco vic?
    4.9. 01:42 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    nezvladnuta je tvoje hlava, na nic nemas zadnej naznak lepsiho reseni, kritizovat umim taky, ze je vsechno napicu, to je preci jasny kazdej zkurvenej den uz od rana... dokud nepotkam voly, jako jsi ty, co jsou na tom o tolik moc hur :-D data a fakta jsou dobrej lek na depresi z budoucnosti, zkus to taky, misto aby ses nechal cizima strasit jenom tim, co za tebe vybrali oni :-D
    4.9. 01:55 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Zapomeň, já nemusim nic vymejšlet, já si na to zvolím nějaký svoje zástupce co to třeba budou dělat líp. Ale není všechno na piču, jenom nám momentálně vládnou nekompetentní šašci. Jinak se mám dobře, zdraví slouží, práce sype, love sou... nic mi nechybí. bavím se trolením diskutérů na netu. Vymejšlím udičky a oni na to skáčou, když moc pruděj, snažím se je trochou dehonestace od psaní odradit... Na tebe to nefunguje. jses nějak moc otrlej... :-)
    4.9. 04:09 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    vzdycky nam vladnou nekompetentni sasci, otazka je, kdo je pobliz kompetentni, koho poslouchaj, to je jasny... otazka je, kdo komu da kolik na kampan (nebo odkud se to nakrade :D) atd.

    nechci ti zakazovat ani to rybareni, jen mne zajima, jak budes reagovat, zatim mas nazory, jak muj fotr, doslova (vc. tak podobny hloubky) :-D a neboj, myslim, ze muzu mluvit za celou generaci, ze my vam ten duchod nejak udrzime, holt se z toho poserem nadvakrat a uvahy o svobodnym trhu a podobne muzem odlozit, kdyz chcem nejakou stabilitu a moznost rustu (ekonomiky, ne dluhu)

    a proc mne to zajima, tady maj bejt ti inteligentnejsi z vasi generace, ne... predpoklad je vubec umet pouzivat pocitac... (aneb z urcityho uhlu bych se aj velmistrovi omluvil, kdyby dal netrval na tom, ze objevil ameriku a chape celej svet lip, zas twl, jak muj fotr :D akorat fotr zustal na lvl ze zvladne odkliknout upgrade svyho ubuntu a na abicko nema hlavu a uz vubec nervy :-D)

    co si z toho, podle myho, muzes odnyst, je, ze tu mas, proc veci nejsou ruzovy, jak by na rok 2024 vzhledem k stavu vedy i chytrejch hlav u nas mohly... chybi opozice, co mluvi k veci... sere mne to evidentne dost na to, abych tu prudil :-D
    6.9. 14:56 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    sere mne to evidentne dost na to, abych tu prudil :-D

    Ale očividně ne tolik, aby ses pokusil místo anonymního opruzování udělat něco pro to, aby se to změnilo k lepšímu.

    8.9. 17:06 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    to mi rika fotr furt, ze ted je to na nas - a ja mu furt rikam, ze hele, rak jsem koukal, jak to funguje a proc to tak je a proste nemam lepsi napad... to on si furt na neco stezuje (ramcove stejny temata, jak tu, akorat jeste chybi migrace)

    mne sere hlavne tohle, ta zvedajici se nespokojenost, kdo ale jde a neco nejak navrhne lip...

    to je, jak kritizovat soucasny spekulativni cpu designy, jak to stoji za hovno bezpecnosti a kdyz zatlacim, ze co tam mate za lepsi napad, tak se tu dozvim, ze tam mam mrdnout tenhleten peknej nakres idealniho procesoru, ten to vyresi, konec diskuze :D jak to implementovat, to uz je pak ticho...
    5.9. 08:15 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Když jsou lidi šmejdi a kradou tak je nechat krást?
    Ne, je to naopak. Lide se nechteji nechat okradat statem.
    Jak k tomu příjde ten poctivej, co daní poctivě příjmy-výdaje, platí normálně na účet mzdy a z toho odvádí socku a zdravotní svoje i zaměstnanců
    Poctivy je ten, kdo se necha okradat? :-D

    Uvedom si, ze dane jsou proste zlo. Nic jineho to neni!
    3.9. 15:43 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jo a mimochodem, stbáka a kovanýho komouše bureše sem nikdy nevolil a ani volit nikdy nebudu. Stejně jako kovanýho komouše a schvalovatele pávka.
    3.9. 16:42 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    hm, tak to te teda asi, slechti, ci co? myslis ale, ze k necemu je prakticky presne prave ten tvuj odevzdanej papir v obalce? co k necemu muze bejt, je tvuj hlas ven, co ovlivnuje dalsi a na tom imho strasne failis, sorry, divat se na dnesni lidi optikou, co je 40+ let stara? To uz je samo o sobe komicky, aspon z myho pohledu, kdyz se s nima nezametlo vcas, tak dal je to dost jedno, kdo ma jakou minulost a zmrdy je mozny ocekavat vsude... dulezity je, jak se ktery zajmy proti sobe vyvazujou, snazis se to chapat? IMHO ne, IMHO ti staci proste 40+ let starej hodnotovej system ze 40+ let neexistujiiho sveta... (kdbych si nemyslel, ze je u tebe sance na napravu, tak ti to ani nepisu...)
    3.9. 16:51 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    ani muj nevlastni dedek, karierni late komunista, nebyl komunista, ale proste karierista a sobec… kdyby se nekdo nemohl dopocitat, tohle rozdeleni sveta je z 80tek, kdy to tak vnimal ten, co se tu oznacuje jako “normalni clovek”, tj. vetsinou nekdo uplne bez ambici jak kdyby jen mit ambice melo bejt spatne, tak twl se delalo, co se dalo, kdyz uz to tu bylo tak posrany… dulezity jsou preci hodnotovy zebricky, k cemu jsou stary nalepky… krom prohlubovani nepochopeni mezi generacema “normalnich” lidi tady
    3.9. 17:08 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Takže ti babiš, komouš a estébák, nevadí, co? Hodnotový žebříčky, vydělat prachy, jasný, je to tvůj vzor.
    3.9. 17:47 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    ok, napravuju svoje vnimani, karkar == inconsequential by choice, not chance

    preju prijemnej zbytek zivota stravenej pozorovanim sveta, co uz davno neexistuje
    3.9. 19:48 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Klidně tady házej termity ať ukážeš jaxeš světovej...
    3.9. 22:35 . je kus pochvy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    No hlavně by neměl zobat to HHC cukroví.
    3.9. 22:55 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    . zadny nema, protoze ho nejak ten hype minul, dokud to slo sehnat snadno, ale pro takovyhle vecerni flejmovani to asi nemusi bejt spatna vec, zvazim :-D
    3.9. 16:25 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    používá vojenskou policii proti civilistům
    Tak to jsi zrejme clenem nejaky samozvany domobrany, a sere te, ze uz nebudes moc provozovat vojensky cosplay na demonstracich SPD. Myslim, ze "." to s temi 10% pravdy pod tema kecama vystihl naprosto presne.
    3.9. 16:40 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Seš fakt hloupej. Proč bych měl do háje bejt členem nějakýho vojenskýho kospleje, nebo volit tvl nějakýho okamůru... . Domejšlíš nesmysle. Vojenská policie se má starat o vojáky, o civilní obyvatelstvo se má starat policie a městská policie. Co je na tom za nepochopení? Vojenskou policii na civilní obyvatelstvo posílají max totalitní režimy.
    3.9. 16:43 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Tak mi rekni, co presne ti v te novele zakona vadi.
    3.9. 16:52 Hm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Nevadi mu nic, praveze ako spravny cech ma 100 dalsich dovodov na nieco pindat :-)
    3.9. 17:06 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Vojenskou policii na civilní obyvatelstvo posílají max totalitní režimy.
    3.9. 23:09 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Dřív sem chodil číst názory národoveckých debilů na FB např. skupina "Češi, táhněme za jeden provaz!". Ale teď už díky tobě, Radovanovi, Grétě, Jikovi, Phantomovi, xkucf03, Kapicovi a pár dalším chodím sem. Dík, že píšete, jen tak dál. Navíc od těch FB lidí aspoň píšete mnohem víc srozumitelně (takže je vidět, že problém není v inteligenci, ale v sociálních schopnostech).

    PS. Příště spíš napiš, že to je protiústavní, to funguje líp.
    Glee avatar 4.9. 00:31 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    PS. Příště spíš napiš, že to je protiústavní, to funguje líp.

    Hec hec, brzo nebude, rika tento prorussssak. Ale ze by se veci uz asi daly do pohybu?

    A myslim, ze idnes nekeca. Ale jasne, omaskacovani dezolati z domobran utrou! A dekujeme za kralovske sudo update ustavniho soudu, uraaaa!

    Historie se vzdy tak rada sama sebou inspiruje a staci ji k tomu mlade maso. :-)
    The History of the World: Every Year / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    4.9. 00:50 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ten zákon o cos odkazoval od prorussáka je něco jinýho, to souvisí s umožněním zřízení americké vojenské základny , pohybu cizích vojsk a zjednodušení nasazení vojáků v zahraničí atp. Co se týče tý tvý poznámky o voj policii, tak ty maskáče naposled snad zakazoval komouš, takže tím se se vracíme do totality. A bandy vyznavačů paintballu a airsoftoví nadšenci, obnovitelé bunkrů i historičtí sběratelé hérci bitev, trempi budou taky rádi. Kdes na ten blud s dezolátní domobranou přišel?
    4.9. 01:06 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    hele, pane snizovateli dani... zrovna zakaz nosit uniformy v nejaky dostatecne gumovy podobe (i kdyz prakticky ne moc pouzitelny pro trestani pro prvniho obhajce, co se do toho opravdu opre...) umozni pouzivat dnesni technologii na rozpoznavani obrazu na detekci a prehled o pohybech lidi v dobe, kdy jsme v hybridni valce a do ty krvavy nemame uplne daleko, kdybychom se treba v ramci setreni na danich rozhodli neplnit zavazky plynouci z ruznych mezinarodnich spolupraci, tak ze by oni prestali spolupracovat s nama, se zas vic nevyplati nam... rozumis, nebo musim spekulovat na nejaky konkretni spoluprace verejne? :-D k tomu mame treba fakt hodne policajtu per capita, kteri pak tez napr. dostavaji vysluhu... budem dupat na preskoceni automatizace uplne? vsimni si, ze to jsou otazky, dej odpovedi, ja je nemam :-D

    nadavat umim taky, nekdo se hlasi s lepsim reseni? anyone? :-D
    4.9. 01:21 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Co to meleš, jaký rozpoznávání souvisí s tim že si vemu na ryby maskáče a bude mě buzerovat měšťák tvl. Jaká hybridní válka, fakt máš vypláchlo, vymejšlíš hovadiny... Máš se jak prase v žitě a blábolíš jak jsme v hybridní válce a kvůli tomu zakazuješ nosit maskáče. Takovej duševní výtvor snad nevymyslí ani chovanec v bohnicích...
    4.9. 01:35 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    kde chces brat na mestaka, co bude mit cas te buzerovat za maskace, co sis vzal na ryby? [ryby se chytaj ve meste? pak misto, abys byl pocitatelna opozice, nemas bejt k smichu, plac plac z prvni, ze... a vic tam ani neni]
    4.9. 01:46 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Áno, ryby se chytaj i ve městě. A někdo i ve městě bydlí, takže si veme bagl, židli, pruty a vydá se kousek za město k rybníku, pěšky.
    4.9. 01:50 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    takze spis zdrhas od zeny, cumet do blba, nez nejaky seriozni "chozeni na ryby", co by stalo za rec, ze... na vsechno picovat, o nicem si nic nezjistit, o to vyhranenejsi nazor ale... na vsechno :-D way to live, tleskam :-D kvalitne stravenej zivot na tyhle kouli takovym stylem (nez ti z toho jebne v kouli: rikam ti snad, jak mas zit? zij si, jak chces, ja se ti za to zas muzu smat a ty se z toho muzes tak akorat rozskocit :-D)
    4.9. 02:00 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Tak ty nemáš rád ani rybáře... njn co se dá dělat no... člověk chce mít sám chvilku klidu, posedět a ono i to někoho prudí... asi nová doba no...
    Glee avatar 4.9. 01:48 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ten zákon o cos odkazoval od prorussáka je něco jinýho, to souvisí s umožněním zřízení americké vojenské základny , pohybu cizích vojsk a zjednodušení nasazení vojáků v zahraničí atp.

    Well duh, ale ok, vono tyhle pokusy nemaj nic spolecneho no. Aspon ze Cislo 4. b) porad zije. Jeste ze VP nespada explicitne pod ustavu. ;-)

    Ale taky uznavam, ze jsem to napsal docela jako tatar (mozna i jedouci na oslovi pred malym mostem). :-)
    The History of the World: Every Year / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    4.9. 00:32 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    To jsem rád, ale já myslím, že to o inteligenci i docela je. Protože tady se to totiž píše srozumitelnějc a tak to pochopí i osoba mdlého rozumu... ;-)

    Nicméně, gréta píše líp, páč to i zdrojuje, já sem bleju co mě zrovna napadne. Pokaždý se na tu nahozenou udičku nějakej trouba chytí :-) Když seš tak sečtělej, přihoď nějaký moudro do pléna ať se dozvíme něco z pochodů myšlenkových gigantů tvého kalibru...
    4.9. 00:38 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Nicméně, gréta píše líp, páč to i zdrojuje, ...
    Jj, někdo napsal blábol na netu, k to musí být pravda, takhle přemýšlí většina 50+ :-)
    Gréta avatar 4.9. 17:06 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu

    ttsss taky sem cpu co mě jako zrovna napadne :D :D dodatečně to pak dycky vozdrojuju by to tydle levičáky víc štavlo páč to pak nemužou schodit zestolu jako ďáký to jakože 'dezinfo' :D ;D

    4.9. 08:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Pokud máš pocit, že tohle jsou experti, tak se podívej na slovenské brat za brata
    4.9. 07:08 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu

    Souhlasím s Karkarem, protože tak daleko nezašli ani komouši. A tak si říkám, jestli za tím nebude v hloubi duše špatné svědomí a vzpomínka na studenta, který na rozdíl od něj v armádě byl, obrázek si udělal, na přednášky mu misto obleku v maskáčích chodil, na rozdíl od ostatních studentů po napadení Srbska nadšením nehýkal, a kroky, které ho konečně vyneslo do premiérského křesla mu doporučoval v osobním mailu už minimálně o jedno volební období dříve, protože kdyby na něj tehdy dal, tak by se Babiš možná premiérem nikdy nestal. Jenže měl tehdy za málo odepsat i stručné "děkuji za důvěru a podporu". A od té doby, co se konečně dostal k veslu, přestože byl varován, co se bude dít, dělá všechno pro to, aby se jím stal podruhé.

    Smutný příběh slušného, žel povýšeného člověka.

    4.9. 19:26 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    To je hezky, ze s nim souhlasis, ale bohuzel ani jeden z vas nerozepsal o tom, kam nezasli ti komousi.
    5.9. 06:20 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ke stíhání za nošení uniforem. To by jim totiž dalo páky na to aby mohli pozavírat nejméně polovinu čundráků.
    5.9. 10:05 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    To je hodne extremni interpretace, a pokud by jsi konzistentne ve stejnem duchu interpretoval vsechny zakony, pak by jsi se pomalu mel bat vyjit ven uz dnes.
    5.9. 10:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    V kontextu extrémních vyjádření gauleitera Foltýna je to interpretace poměrně přesná:

    https://www.respekt.cz/tydenik/2024/34/svine-plukovnika-foltyna

    Dej tomu ještě "pár dní" ;-)
    Gréta avatar 4.9. 17:01 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše řešení libtardí otázky 🤔 💭
    my na ne mame byt hodni, zatimco oni maji porad volebni pravo, na pocty je jich, kolik je a tak nam vsem, co to po nich mame prebrat, akorat posiraj budoucnost? proc bychom na ne meli bejt hodni?

    taky mi určitým zpusobem připadá děsně zláštní, proč současnou libtardí oligarchii furt většinová společnost šetří a jenom tupě sleduje jak nám libtardi ničej bucoucnost zaváděním sebevražednejch hovadin kterejma jsou napřiklad rudozelenej greendeal, podpora islamistů a tlačení jejich masový migrace do evropy, zavádění bolševický cenzury, devastování ekonomiky a prumyslu etc :O :/

    realnej mandát libtardů je přitom titěrnej, k tomu je většina jejich voličů volí jako to menčí zlo, nicmeně do ulic umírat za nutelliéra fialu, dousvetruši pekarovou nebo zfetovanýho bartoše nepudou. Navic sou libtardi povětšinou navzdory válečnickejm blábolům zbabělý lemplové který se relalně válce zdááááleka vyhejbaj a zatimco třeba organizovali různý ty sbírky na nákup zakázaný nekonvenční fosforový munice pro banderovce, tak se současně mohli pokakat z prvního šilenýho střelce (z jejich vlastních řad navic :P :P) a hnedka by kuli něčemu co se v tý jejich zbytečný válce děje na dení bázi a v ještě víc věčím měřitku zakazovali na silvestra vohňostroje 🤡 🤡. Oblehnout traktorama Prahu, obsadit stanice městapa a ucvaknout všecky datový kabely do města tak dovečera libtardi kapitulujou a mohli bysme je deportovat z republiky někam do kldr, russka nebo brussele :D ;D

    Potiž je ale v tom že narozdíl vod libtardů a jejich oligarchickejch vlád my nemáme totalitní tendence a nechceme druhejm diktovat jak maj žít. Je děsně legrační paradox že právě libtardi se dovolávaj nějakýho nasilí a utlaku proti nazrovovýmu protipolu, páč kdyby situace vygradovala a skončila barikádama v ulicích byl by to spíš konec libtardů než demokratický vetšiny :D ;D ....jo libtarde, žiješ jenom z milosti 'dezolátů' a měl bys deně děkovat pánubohoj že nejsou 'dezoláti' stejně nenávistný a netolerantní jako si ty a tvý soudruzi :P :P :D ;D

    4.9. 19:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    4.9. 23:41 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Pozor, médium seznam je podle mě dost toxickej web, tváříse jako dezolátní dezinfo, zatímco veškerý dezolátní informace tak nějak diskredituje. Ani bych se nedivil kdyby na to byly pověšený veškerý čučkařský intermetový monitory a sosali maximum z identit lidí co se na to připojej... Radši na to nelezu, navíc co tam píšou sou povětšinou takový divný bláboly aniryba anirak...
    Gréta avatar 5.9. 10:40 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭

    nj policie se zabejvá ideozločinama zatimco všude vokolo se děje to, co se děje :D :D

    nicmeně policie by libtardům asi jako během skutečnýho boje o svobodu nepomohla páč co sem slyšela tak fízli budou +- tejden před krajskejma volbama něco jako stávkovat páč současnej režim už ani mená zdroje nato by uplácel svou přebujelou ozbrojenou pěst a dorovnával fízlům v platech inflaci :D

    5.9. 08:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Tak třeba aspoň ty dokážeš nabídnout variantu (ráďa, ani nekomp to nedali a zdrhli)

    Koho by si teda do vlády doporučil ty? zkus nabídnout pár reálných jmen jo?
    Gréta avatar 5.9. 10:37 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Tak třeba aspoň ty dokážeš nabídnout variantu (ráďa, ani nekomp to nedali a zdrhli)

    svrhnout oligarchii a zavíst skutečnou demokracii :D ;D

    Koho by si teda do vlády doporučil ty? zkus nabídnout pár reálných jmen jo?

    tak vono by v týdle momentální situaci asi stačilo pochytat náhodný lidi někde na náměstí a posadit je tam misto těch současnejch hňupů, těžko by to jako mohlo bejt horší než ulhanej neschopnej premier kterej si patlá nutellu po xiftě zatimco všecko vokolo hoří nebo ministr vnitra kterej si v mafiánskejch bytech rve do zadku kokain :D :D

    jinak podporuju stranu svobodnejch přeci :D ;D vostatně kdybysme žili v demokratickým zřízení by už jako dáávno byli v parlamentu, d'hondtova metoda je oligarchickej princip a narušuje rovnost voleb, dtto nějaký ty iksprocentní hranice se kterejma si kdejakej soudruch socan rychetckej hejbá jak ho jako zrovna napadne :D ;D nechápu proč lidi který tendle cirkus platěj nemaj mit žádnej podíl na moci ve státě, zlášť když jich je dost nato by si tu moc vzali silou a osvobodili republiku od libtardů :P :P :D ;D

    5.9. 10:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Takže jsi stejný jelito jako ti dva

    No nic - aspoň v tom nejsi sám…
    Gréta avatar 5.9. 11:27 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Takže jsi stejný jelito jako ti dva

    že se nestydiš řikat o panoj nutelliéroj a panoj dozimetrušanoj že to sou jelita, vyzrazuješ russákům státní tajemství strategickýho vyznamu :D :D :D :D

    5.9. 11:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ale noták, neboj se furt - ukáž že máš koule a dej sem pár jmen, který by si teda do vlády doporučil. Zkus nabídnout pár reálných jmen jo?

    Máš na to!!! Neboj!!!
    Gréta avatar 5.9. 12:13 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭

    už sem řekla, stranu svobodnejch :D ;D za to že byl muj koment na tebe moc dlouhej a nedočet si ho až dokonce já nemužu :P :P :D ;D

    5.9. 12:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Tohle:
    Zkus nabídnout pár reálných jmen jo?
    mi na tebe nepřišlo složité, ale asi bylo no

    Tak nic no…
    Gréta avatar 5.9. 12:34 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭

    kdyžuž nemáš základní přehled o český politice, to je pro tebe tak strašně moc složitý si hele vygooglit který lidi kandidujou za svobodný?? :O :D :O :D

    tvl jestli sou všichni libtardi takle neschopný tak máme tu revoluci uplně v kapse :P :P :D ;D

    5.9. 12:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ale já vím kteří za ně kandidují - mě šlo o to, které doporučíš ty sám - píčovat bez konkrétního řešení umí každý vemeno
    5.9. 13:12 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Hele tvl a proč se ty ptáš tak blbě? K čemu ti odpověď bude? To je totiž klasickej diskuzní faul, tlačit oponenta do nesmyslný odpovědi a pak když už teda odpoví, začít prudit tu odpověď, protože je nesmyslná. To přesně děláš.
    A další klasický faul je argumentovat neodborností oponenta. Na politiku nikdo nemusí bejt odborník, aby o ní mohl kecat - důkazem jseš ty, se svými názory.
    5.9. 13:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    na otázce koho konkrétního do politiky by si chtěl mi nic blbého nepřijde

    Co je na otázce o konkrétním jménu tak nesmyslného, že to vyžaduje nesmyslnou odpověď?

    neochota odpovědět na jednoduchou konkrétní otázku mi přijde zajímavá - nemám problém s odpovědí nevím, ale proč ten zoufalý úprk???

    Ohledně pruzení na odpověď - všiml sis, že žádná zatím nebyla? nebo nevšiml?

    5.9. 13:35 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ale vždyť ti odpověděl - máš stránky svobodných a tam je seznam jmen. Stejně jako u voleb, máš sice možnostt kroužkovat, ale stejně tam hodíš celou kandidátku... Takže je úplně irelevantní koho konkrétního bude volit... A na co potřebuješ tak nutkavě vědět nějaký jména? Vždyť je ti to k ničemu.
    5.9. 13:40 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Protože to je něco na čem se dá stavět a zjistit nakolik ten dotyčný mele kraviny, nebo to má nějaký smysl

    K čemu ti je na otázku “co tě sere”

    Manželčina odpověď “všechno”?

    5.9. 13:46 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    To není pravda, je narosto jedno koho konkrétně bude volit, volí se celá kandidátka. Kdo se tam dostane je jiná věc. A na konkrétním jménu nic nepostavíš. Jediná otázka co by dávala smysl je jestli bude někoho kroužkovat. A pak teda jako koho, ale na to ti stejně může odpovědět že nebude. Takže máš maximální možnou odpověď.
    Proto lpění na konkrétním jménu je nesmysl a trolení...
    5.9. 13:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ale já se ptám na konkrétní řešení koho by kdo a proč doporučil. Ne kdo se dostane do vlády - to je něco jiného

    Třeba: líbil by se mi tam Kalousek, protože to s Karlem mysleli dobře a 3% povinných do důchodových fondů byl super nápad (příklad bez jakýchkoli souvislostí)

    Obecných plků je plný internet
    5.9. 14:08 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Nevim o co ti jde, program je někde napsanej, seznam lidí taky, tak směle do toho... Co na tom teda chceš stavět? Vyber random osobu a můžeš nám ukázat ten tvůj myšlenkový exsrsájz...

    já ti pomůžu: třeba líbil by se mi Luboš Zálom a to protože chce prosadit tenhle program program Máš tady jméno a proč. Tak sem s tvým vyhodnocením :)
    5.9. 14:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Jo, proč ne - a jak to ten Zálom chce prosadit? Co konkrétně by chtěl udělat?

    Dlouhodobý program je fajn, ale něco konkrétějšího bys tam neměl?
    5.9. 15:05 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    No jak jsem říkal. je ti to na nic. Kromě dalšího prudění nic.
    Konkrétní kroky nikdo v programu nemá, ani pětikolka, před volbana taky měla jen plky. nevim, co na tom chceš dokázat, krom teda prudění...
    5.9. 15:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ty nechceš pochopit jednu věc - já bych rad slyšel názor tvůj/grety/radi na to co a jak by se mělo změnit a kdo by to konkrétně podle nich měl udělat. Jestli je to možné prosadit je něco jiného

    Ty si dole byl schopny dat jména - to jsi první. Gratulace

    Někteří by uz dávno zdrhli
    5.9. 13:36 táhni do (_._)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Vystupuješ tady v roli kreténa, nevšiml sis?
    5.9. 13:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    To víš ráďo, snažím se mezi vás alespoń na chvíli zapadnout :-)
    Gréta avatar 5.9. 13:53 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Vystupuješ tady v roli kreténa, nevšiml sis?

    je to jenom běžnej pruměrnej volič šestikoalice 🤡 🤡

    Gréta avatar 5.9. 13:54 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ale já vím kteří za ně kandidují

    tak nebuď slušnej a řekni ňáký méno :P :P

    5.9. 14:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ze svobodných nikoho
    Gréta avatar 5.9. 14:11 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭

    nejdřiv řikáš že víš kdo za ně kandiduje a teďko zase řikáš že to nevíš 🤡 🤡

    tak jak to teda jako je :D

    5.9. 14:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Blbě jsem to pochopil - vzal jsem to jako otázku koho bych volil Sorry
    5.9. 14:13 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Proč se ti nelíbí třeba milan jirků nebo pavol jašňák?
    5.9. 15:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Jsou ve straně u které nečekám nějaký velký význam (a o jasnakovi jsem snad ani vůbec neslyšel)
    5.9. 15:21 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ale to jsou takový obecný plky, co konkrétně ti na těhle dvouch vadí? A jak můžeš vědět, že ti vadí jasaňák, když ani nevíš že je?
    5.9. 15:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Na nich dvou mi konkrétně vadí ze jsou ve straně která nemá potenciál něco změnit. Tim skončil můj zájem o ne
    5.9. 16:16 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    To jsou obecné plky, potenciál něco změnit je tak fádní a profláklá fráze, že v podstatě nic neznamená. Je to jen výmluva, protože o tom nic nevíš a ani tě nezajímá žádný program. Měl bys vysvětlit co to znamená mít potenciál něco změnit...
    5.9. 17:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    zkusím to vysvětlit na svém příkladu:

    volil jsem piráty (bartoše) protože jsem měl pocit, že mají potenciál udělat alespoň něco v digitalizaci - začali a doufám, že to dopadne ok

    navíc jsem dostal lipavského, který mile překvapil

    gregorová nemá v ep podle mě co dělat, ale je demokracie - tak se tam holt dostala :-/

    jestli to byla dobrá voba se uvidí
    5.9. 18:32 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    No, mě by zajímalo, čím tě lipavský tak mile překvapil. Podle mého názoru je naprosto neschopný šašek. Jediné v čem vyniká je velice výrazný protiruský postoj. Což sice v tuhle chvíli může být zajímavé, ale v diplomacii se nehraje na "tuhle chvíli". Práce se zahraničím je na dlouhé roky, a přece jenom ať tak či tak, válka do pár let skončí, putin půjde od válu, bude převrat a nastoupí nová generace, možná i podporovaná západem.
    Potom je velice pravděpodobné, že ta nová generace nebude mít s tak protiruským státem jak se teď jim jevíme, žádnou vůli obchodovat. Takže například zatímco němci si budou užívat levného plynu, my budeme dále závislí na dodávkách drahých náhrad odjinud. Co si o tom myslíš ty, nebo čím tě tak mile překvapil?
    5.9. 19:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Proč hned protiruský? Jediný kdo je proti rusku je rusko samo. Rusko páchá na Ukrajině svinstvo. Rusko vi, ze páchá na Ukrajině svinstvo a Rusko muže to svinstvo okamžitě ukončit. Kdyby to svinstvo nepachalo, tak proti němu nikdo nejde

    Takže bych řekl ze Lipavsky je protisvinský a to je snad dobře ne?

    A až to svinstvo skončí, tak bude obchodovat každý s každým - o to bych se nebál
    5.9. 22:52 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    No podle mě správný zamini by měl být především diplomat a nikoliv se chovat jako zamindrákovaný blbeček. Politiku by měl dělat předseda vlády. Což u nas taky neplatí. Předseda vlády jenom hledá prdele do kterých by zalezl. To není politika. Proto si taky s jedním i druhým všichni vytírají to kam oba lezou a ještě jim u toho tleskají. Kdyby sis dal tu práci a přečetl si jak se k celé situaci staví demokratický Západ, všiml by sis, že žádný západní stát není viditelně ( tzn jejich představitelé) tak výrazně protiruský jako my, polácí a pobaltské státy. U Poláků a Pobaltí se hysterie dá chápat, mají valku za hranicemi. U nás to je hlavně aktivismus. To do diplomacie podle mě vůbec nepatří, protože to škodí budoucímu bussinesu. Obchod, až to všechno skončí bude obrovský. Obnova Ukrajiny, hladoví rusáci po západním zboží, hlad u nás v Evropě po levných surovinách,plynu a ropě. Po válce to půjde zas všechno k normálu, západní firmy pojedou svůj bussines a budou lízat zisky, protože jejich zahraniční politika je pragmatická, zatímco náš aktivismus je odměněn již teď, tím potleskem vestoje. Myslíš, že někdo bude obchodovat s bezvýznamným státem, který otevřeně hlásá nenávist k národu se kterým chce obchodovat? Proč by to měli dělat?
    6.9. 06:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Nojo, viděl jsi jak Fiala na té slezině papalášů před časem postával sám a sám?

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ceskou-snahu-omezit-pohyb-ruskych-diplomatu-spionu-po-eu-blokuje-nemecko-40486727

    A Rakušan si může na ministerstvu vyvěsit svojí mordu v pytli na mrtvoly - ve fialovém pytli na politické mrtvoly :-D
    6.9. 07:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Tak západ neměl s ru takové zkušenosti jako my, případně jsou tam státy, které má/mělo ru koupené už dlouhodobě a ty byly ukrajinskou obranou fakt nemile zaskočené a nebýt tlaku “ulice odspoda” tak by poslaly pár helem a vest a Ukrajina by už dávno asi ležela (ráďa když tak určitě rad poradi které - už dole naznačuje…)

    Ps ohledně “Proč by to dělal” - protože prachy nesmrdí a nemyslím si, že dohody o budoucí obnově Ukrajiny nejsou součástí současných dohod o jejím vyzbrojování.

    6.9. 09:27 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    To jsou kecy, je úplně jedno jaký měl kdo zkušenosti. S německem se taky mluví zkušenosti nezkušenosti.
    Proč by to dělal? Za prvé - my jsme bezvýznamný stát co nemá co nabídnout, technologické celky si raději objednají od siemensů a podobných. Jestli tam budeme něco dodávat, tak max jako subdodavatel. Ani jako zákazník nejsme nijak lukrativní. Za další, my ukrajinu nevyzbrojujeme. To dělají usa, německo a další velké státy. My tam poslali šrot a předraženou munici, ale máme nejvíc keců. Bylo by daleko lepší, kdybychom tam třeba dodávali pušky a malé bitevní letadla za stovky miliard, ale drželi při tom hubu = obchod misto ideologického vřeštění. Na to není nikdo nikde zvědavej. Dále, nejvíc rozbitá je proruská část, tam nás chtít nikdo nebude. Tu méně rozbitou západní, prozápadní část, si zprivatizují ty velké státy (a jejich korporace) a obnova bude v jejich dikci, takže velmi pravděpodobně zase utřeme. V rusku si neškrtneme, tam jsme jako země odepsaní, a na levný plyn, ropu, suroviny musíme zapomenout. Budeme když tak kupovat od (německých/ukrajinských/etc.) překupníků s přirážkou. A to i za situace kdy v rusku povládne demokratická, prozápadní vláda.
    6.9. 10:28 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Kdybys proste napsal, ze mame lizt do prdele Rusku, tak by to bylo kratsi a navypadalo by to jako uplnej blabol. Jinak predstava, jak jsou nateseni, az nam sem budou moci levne posilat ropu a plyn, je hodne usmevna.
    6.9. 13:59 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Ok, nechápeš. Poválečnému (demokratickému) Rusku poleze do prdele každý, kdo bude chtít levné suroviny, ropu a plyn. Třeba Němci se už nemůžou dočkat až se opraví ns. polské rafinerky by zase rády ropu a tak dále. A ve válce poražení a nyní demokratičtí rusáci si budou vybírat s kým a za kolik. No a já odhadují, že s náma se moc bavit nebudou..
    5.9. 22:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Pokud tomu bude šéfovat vyfetlá smažka, tak to nedopadne OK.
    6.9. 11:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Tak co - napíšeš (než zase půjdeš) jak konkrétně by si tohle chtěl řešit a kdo by to podle tebe měl dělat?
    Gréta avatar 6.9. 13:20 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    jak konkrétně by si tohle chtěl řešit

    strčit bartoše někam na vodvykačku :P :P

    kdo by to podle tebe měl dělat

    doktor nešpor třeba, ten je takovej legrační hele :D ;D

    6.9. 14:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Teda Svobodní na tebe musí být hrdí ti povím - doufám, že tam máš na starosti alespoň pr a marketing. To jim příště zajistí alespoň tak 0.98%
    6.9. 16:02 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Proc se nepostavis jako chlap celem k problemu ktere Pirati pachaji? Proc nenapises proc slibovany milion novevysazenych stromu v Praze Bartosem neni? Proc misto toho neumis nic jineho nez utocit na konkurenci? Ja vim, je to snadnejsi nez rict ze Bartos je kokot.
    6.9. 16:00 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Hele, Bartos slibil v prubehu 4 let vysadit milion stromu v Praze. Kde jsou? Na cokoliv Pirati sahnou je pruser nebo to stoji za hovno.
    6.9. 19:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Hele nevím kde jsou - já jim to neházejte kvůli stromům. Proč jsem je volil už jsem psal, kdo a proč mě z nich mile překvapil taky, kdo ne taky

    Jestli ty stromy Bartoše poškodí, co se dá dělat - neměl to sliboval

    Jinak všiml sis, že hromada těch, co brojí proti dvojmetru a whataboutismu dvojmetr a whataboutismus vytáhnou hned jak jim někdo šáhne na miláška?

    Dobrý viď?
    6.9. 19:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Znám jednoho, který se v pirátstvu dost angažoval od založení. Dodnes se propagují jeho fotkou na webu, jenže on by se jich dnes už nedotkl ani tvým ptákem.
    6.9. 21:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Proč se tak staráš o mého ptáka, nebo jestli mi stojí? Už jsem si toho všiml minule - co tě na něm tak zajímá? Hele - a všiml sis, že naštěstí žiješ v době a místě, kde to už můžeš svobodně přiznat a jsi krytý zákonem?
    5.9. 14:58 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    kdyz reagujes na mne a omilas furt slovo libtard, tak tim myslis mne? tak vez, ze i tobe je mireny, ze jsi irelevantni opozice, ktery se nejde nesmat :-D ja jsem ale technokraticky/meritokraticky zamerenej pragmatik (z donuceni realitou, rekneme) - idealy bych taky nejaky mel, ale kdyz se k nim nejde blizit pragmatickyma krokama, ktery nekdo musi navrhnout, tak jsou idealy k hovnu :-D

    myslis, ze kdyz takhle zvracis, tak tim fungujes jako nejaka opozice, ma na neco nejakej vliv? mozna si tim ukojis nejakej ten svuj fetis, ale tam to zhruba konci :-D

    jak jsem napsal milionkrat, picovat na vsechno, kdyz budu chtit, umim taky, ale mne prijde trochu trapny si z toho picovani delat fetis, jak tu nekteri predvadite...

    co takhle nejaky konkretni reseni na ty veci, co kritizujes? to uz je moc nuda, moc prace, co :-D
    Gréta avatar 5.9. 16:50 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    kdyz reagujes na mne a omilas furt slovo libtard, tak tim myslis mne? tak vez, ze i tobe je mireny, ze jsi irelevantni opozice, ktery se nejde nesmat :-D ja jsem ale technokraticky/meritokraticky zamerenej pragmatik

    nj to viš že nejsi žádnej libtard :D :D jenom se zastáváš rudozelenýho greendealu, cenzury, foltýna, unie a současnýho režimu jako takovýho 🤡 🤡

    meritokraticky zamerenej pragmatik

    ..kdyžuž teda jako meritokracie a pragmatismus. jaký praktický uspěchy jsou za soudruhem politrukem foltýnem kterýho si se tady zastával a kterej byl kuli šmelině a opakovanýmu porušování zákona odejit vod vojencký policie?? jaký praktický uspěchy jsou za socanama který s nataženou rukou čekaj na prachy vybraný greendealovejma daněma?? jaký za timmermansem, lejnovou, gregorovou, sýkelou, nerudovou a dalšíma lemplama který tlačej greendeal a 'federalizaci' eu?? jaký praktický uspěchy jsou za našim relalitou nepolibeným učitelským sborem, menovitě nutellákem fialou, kokainistou rakušanem, šumařem bekem nebo bezkrkem vyborným ze kterýho se přes noc stal velkopěstitel dotačního jetelu :D :D Jaky uspěchy jsou za tiskovou mluvčí t-mobile pekarovou, za špekatým antisemitou lipavským, za králem mejdanů jurečkou, za digitalizátorem batošem?? odpovim si sama, žádný :P :P

    co takhle nejaky konkretni reseni na ty veci, co kritizujes?

    ttsss to je přece jako uplně jednoduchý a nad slunce jasnější :P :P současnou oligarchickou pakáž vyhnat vod koryt páč sou tragicky neschopný a nepraktický, + jak sme si ukazali, šestikoalice uplně flagrantně nenaplňuje ani podminky tý tvý meritokracie páč to sou všecko neschopný niemandi za kterejma nebyl žádnej hmatatelnej uspěch ani před jejich nastupem k moci, nóó a nebude ani po jejich odchodu do zaslouženýho propadliště dějin :D ;D

    imo že se zaštitujěš meritokracií je lež, řečeno jazykem libtardů 'dezinformace' 🤡 🤡

    5.9. 17:39 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    njn, takze shrnuto, jsi totalne lina kuze, co si resi vlastni fetis a dal nedovidi, hlavne, ani videt nechce :-D

    ty se furt zasekavas na totalne nepodstatnejch postavickach, nepodstatnejch pojmech, kolik ze ti je? mentalne tak podobne, jak karkarovi, ze :-D koho zajima nejakej foltyn... a kdyz jsme u toho, koho zajima nejakej bartos twl :-D na takovejch saskach se zasekavas? :-D co treba vis o clenech rady CNB? vis neco o nekom dalsim, nez ze Michl je Babisova kurva? :-D divas se vubec nekdy na ty mista, ktery maj realnej vliv na to, jak se tady v ty dire zije? :-D

    to tvoje dupanicko na cernobily videni sveta podle pravice/levice... kdy naposled davaly ty pojmy smysl? pred prvni svetovou? :-D

    debaty o tom, jestli budou veci jako green deal dobrej napad, probihaly taky v minulosti... jakoze, co chces lpenim na svete, kterej neexistuje, ovlivnit na tom soucasnym :-D ze si z tech obrovskejch penezotoku nechas nekym vybrat a predhazovat pred ksicht nejaky gumovy prohlaseni o 2030, nebo 2035, nebo ktera picovina, ze zakaz prodeje spalovaku... pls :-D strategicka pointa, jadro toho, co se deje, proc se to deje, te uplne miji :-D

    tuctovy nazory, tuctovy videni sveta, cely to, co nosis v hlave, ti tam vyrobil nekdo jinej, aniz bys na tom mel minimalni podil - zadny vlastni originalni mysleni u tebe proste nevidim, jenom papouskovani (nekdy s lepsim, nekdy s horsim porozumenim puvodniho zdroje :D)

    kdyby aspon neco originalniho, ale tohle jsou proste jenom prebrany veci, co rika nekdo jinej, co z toho mas z vlastni hlavy, podle toho, co pises, pro to proste nemas predpoklady :-D ze to podas svym vlastnim stylem, to je teda pridana hodnota :-D

    ukaz, ze mas na vic, nez jen ukajeni vlastniho fetise, pak te treba zacnu respektovat, takhle jsi pro mne proste jen zabavna postavicka, co prezentuje uplne mainstreamovy nazory, trochu min mainstream zpusobem...
    Gréta avatar 5.9. 18:30 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭

    áááá náš 'meritokrat' usvěčenej ze lži utrpěl grafomanskej záchvat :P :P

    videni sveta podle pravice/levice... kdy naposled davaly ty pojmy smysl?

    pořád dávaj, soudruhu :P :P ale chapu jako že to víc líp zní když člověk vo sobě lže že je jakože 'meritokrat', než kdyby vo sobě řikal pravdu, že je levičácká libtardovaná etatistická onuce plandajicí u zadku šestikoalice :P :P

    strategicka pointa, jadro toho, co se deje, proc se to deje, te uplne miji

    tak napřiklad pointa/jadro toho tvýho greendealu je zavádění novejch daní a omezování práv a svobod jednotlivců maskovaný za nějakou jakože hezkou ušlechtilou zaminku. nicmeně zavádění daní a socioinženýrský regulování lickejch životů je uplně ukázková levicová politika v ražení předlistopadový komoušský totality, i s těma mocichtivejma papalášema nahoře, soudruhu 'meritokrate' :D ;D

    uctovy nazory, tuctovy videni sveta, cely to, co nosis v hlave, ti tam vyrobil nekdo jinej, aniz bys na tom mel minimalni podil - zadny vlastni originalni mysleni u tebe proste nevidim, jenom papouskovani

    lol řiká levičák kterej má na větčinu kličovejch temat uplně identický názory jako pruměrnej libtard :P :P vás komouše snad někde klonujou nebo co :D

    5.9. 19:44 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    hele treba se s tim svym slovnikem jdi vyfotit, ze mne levicaka neudelas, delas tak maximalne ze sebe debila, co neumi pouzivat mozek :D co tam mas dal? mne dost bavi tenhle tvuj cope :D
    5.9. 20:06 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    jestlis to nepochopil, tak zrovna Green Deal uz nemuze bejt vic pravicovej, leda ze by ti jako vic pravicovy prislo nechat soucasnej system tech hlavnich podnikatelskejch subjektu, co tak nejak tahnou spolecnost, spadnout do sracek (a vsechny dalsi s nima :-D), tak jo, pak asi NGEU neni dostatecne pravicovej :-D celej green deal strukturou, kam ty penize tecou, je o udrzeni statutu quo, ty vole jeden naivni :-D kam myslis, ze ty prachy tecou treba u nas? kdo myslis, ze se dostane potom k nejvetsimu kusu z nich? tusis neco vubec o tom, jak a koho zajmy se toci treba okolo prave ty zeleznice, ktera z toho u nas dostane nejvic? :-D

    bububu je to green, ze... se z toho hned poseres a dal uz pak nic nemas sanci vnimat, zejo :-D jak kdyby se zeleni fanatici k necemu meli nekdy sanci dostat sami za sebe, ze... budto za nima nekdo stoji, nebo se nechytaj, a to zadni ideologove, viz jak ti Svobodni u nas, za kteryma stoji kdo? spravne, nikdo - a presne podle toho to vypada... domejslet, ktery struktury benefitujou z NGEU, to je moc slozity, ze...

    jednodussi to zamaznout pravicakama, levicakama, pojmama, co uz davno nemaj zadnou relevanci, krom ukazani jednoduchosti jejich uzivatele...

    jak pak muze mit ten system nejakou opozici, kdyz proti nemu stoji jenom takovy irelevantni hospodsky blaboleni :-D

    (a ne, ja mam v pici, ja tomu fakt opozici delat nebudu, mne to vyhovuje, jelikoz za soucasnych podminek to proste umoznuje nejrychlejsi technologickej rozvoj a na nejaky vase hospodsky pravicakovani a levicakovani ja z vysoka seru :-D)
    Gréta avatar 5.9. 22:23 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    jestlis to nepochopil, tak zrovna Green Deal uz nemuze bejt vic pravicovej

    lol ty si uplně mimo :D

    nešiř dezinformace, pokavaď něco vyžaduje zavádění novejch a zvyšování současnejch daní tak se uplně jednoznačně jedná o levicovou politiku :D :D

    tak jo, pak asi NGEU neni dostatecne pravicove

    wow evropská uhnije milostivě *některým* lidem vrátí dotacema to, co předtim *všem* ukradla na daních 🤡 🤡 naroková ekonomika je nová forma socializmu, to neni pravice ani vomylem :D ;D

    jak ti Svobodni u nas, za kteryma stoji kdo? spravne, nikdo

    akorátže to je přesně ten duvod je volit, libtarde :P :P nj jenže to je na tebe děsně moc moc složitý pochopyt nóóóó tak rači budeš volit fialenka nebo smažky ze stanpiru který nám všem pokakaj tu budoucnost než by si rači volil někoho kdo není ničí šlapka :D :/ :D :/

    ....ale už jako chapu jak si to jako myslel s tou 'meritokracií' a 'pragmatismem' nóó a víc přesnější je v tvým připadě použít termin 'oportunismus' páč tvoje uvažování neni nepodobný různejm těm komoušům, náckům a jinejm levičákům co lezli do strany ne z politickýho přesvěčení ale z duvodu si sami prosebe něco nahrabat - byť ideologie který sloužili nakonec nikomu nepřinesla nic, ikdyž si tydlecti oportunistický paraziti mohli voproti jinejm chvilku před kolapsem uživat :D ;D

    6.9. 11:09 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    uplne mimo jsi ty a jeste jsi aj agresivni, kdyz se ti to rekne, se prober :-D

    jako klidne si dupej nozickou, ale vis, takhle dopadne kazdej podnikatelskej system, ze ho ti podnikatele postupne ovladnou a bude proste vzdycky po jejich, obzvlast, kdyz jim pod prdeli nedelas pravidelne reset financniho systemu, coz je presne situace, v ktery se nachazime, vsechno ostatni je jen collateral damage :-D

    proto je to tvoje dupanicko pravice/levice tak vtipny :-D to uz je totiz vyreseny, to uz dopadlo, nejaky diskuze, co je jak pravicovy/levicovy, v systemu, ktery tvori podnikatele, patri tak akorat na psychiatrii, obzvlast, kdyz to s tema pojmama myslis ocividne takhle vazne :-D lolek :-D

    tak v tom klidne pokracuj, rozciluj se a nechapej dal :-D

    vtipna postavicka, as I said
    Gréta avatar 6.9. 13:10 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    a jeste jsi aj agresivni

    řiká komouš, kterej hnedka ve svym prvnim komentu piše že by chodil čurat politickejm voponentům na hrobečky 🤡 🤡 pokud si takovej chcipak že nevydržiš když s tebou lidi jednaj jak ty jednáš s nima tak se di rači zavřit do nějaký tý tvý libtardí safezony, realnej svět bejvá na komoušský agitátory krutej :D ;D

    takhle dopadne kazdej podnikatelskej system, ze ho ti podnikatele postupne ovladnou

    joaha tak proto voláš po tom greendealovým novým revolučním unoru 48, za tvuj zpackanej život prej muže kapitalizmuz ....kterej tady tvl už x desitek let prakticky neexistuje :D

    proto je to tvoje dupanicko pravice/levice tak vtipny :-D to uz je totiz vyreseny, to uz dopadlo

    pravolevý dělení nejvíc vadí těm levičákům, který vo sobě z ruznejch nizkejch pohnutek lžou že sou jakože pravičakama :P :P ....je legrační dycky nějakýho takovýho komouše usvěčit ze lži, pak z něj začou lízt takový uplně neuvěřitelný perly jakože je greendeal pravicová myšlenka a jak prej upadek ekonomiky a prumyslu prejže děsně moc pomuže technologickýmu pokroku 🤡 🤡

    nejaky diskuze, co je jak pravicovy/levicovy, v systemu, ktery tvori podnikatele, patri tak akorat na psychiatrii

    jj to ste vy rudý už jednou dělali hele :P :P

    6.9. 13:24 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    lol ty jsi fakt vtipalek :-D ale tak dik za potvrzeni, ze v ty palici fakt nic nemas, jenom nablito :-D dej vedet, az si neco o vecech prectes, jo :-D ono to bude poznat, kdyby se to melo nekdy stat, ale podle toho, jak jsi sam se sebou happy, se ti budu moct v klidecku smat dal :-D neinformovana tupota, vzdyt to je uplne zoufaly, jak hledas zpusob, jak mne urazit, jediny, co delas, je ze hledas svoje novy dno :-D jinak tuctovy, totalne marny nazory, pochopenim veci, kdyby se nekdy nekde znamkovalo, ciste za 5, ale mas za jedna, co se tyce memorovani bezvyznamnych pojmu, to ti jde :-D jeste tak chapat, co ma jakou dulezitost a vliv na co, ze :-D tro lo lo
    Gréta avatar 6.9. 13:44 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭

    krásně kvičíš, libtarde :P :P

    6.9. 13:59 tečka je 3.14čka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Gréto - to na co reaguješ je taková porce kreténismu a nesouvislých blábolů, že to vypadá buď na AI demenci nebo nějakého tvého zhrzeného "ctitele" z kliniky.
    6.9. 14:23 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    tyyyyvole, vidis, jak mam problem se vyhrabat z pod tize takovych mocnych argumentu, na ktery se fakt neda rict nic jinyho, nez ze "jo, mas pravdu a ja to mam kompletne blbe :D", to jsem necekal, takovou kvalitu :-D

    LOL

    njn hospody jsou moc drahy, tak se plka na mrtvych portalech a leje doma, takze tak velky hovno, ze tady bude nekdo nejak inteligentnejsi, velka naivita on my part v tomhle pripade :-D
    Gréta avatar 8.9. 12:31 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Gréto - to na co reaguješ je taková porce kreténismu a nesouvislých blábolů, že to vypadá buď na AI demenci nebo nějakého tvého zhrzeného "ctitele" z kliniky.

    jj mohlo by to bejt klidně voboje :D :D pro LLM mluví napřiklad to jak vzal hnedka za svý že se zastaval foltyna akorátže vo foltynoj tady mlelo jedno z podtržitek nebo xxx, nicmeně to nemusí bejt nutně halucinování LLM ale klidně i to v nepřeneseným vyznamu, nebo piše pod vice nickama by to vypadalo že ho je víc :D Připadně jak se to hnedka začalo vomlouvat při chybě hele

    Ale na LLM to má ňák moc konkretních znalostí, propadá to emocím a unavuje se to, nóó takže spíš sázim nato že to je zase ten samej *děsně nenápadnej* Matěj z Kliniky jako už minule :D :D

    6.9. 14:02 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    si ty svoje pismenkovy polivky po sobe poctive precti a porovnej je s tim, co skutecne pisu - a dal trvej na svym, kdo tu kvici :-D ty sasku jeden pocmaranej :-D

    Gréta avatar 8.9. 12:41 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    a porovnej je s tim, co skutecne pisu

    pišeš nějaký divný špatně čitelný rudozelený bláboly (jakože je greendeal pravicová myšlenka a další hlody) co se děsně špatně čtou páč skáčeš vod myšlenky k myšlence páč se ti asi jako nejde soustředit na to co pišeš :D

    a dal trvej na svym, kdo tu kvici

    ty :P :P

    6.9. 16:03 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    Green deal a pravicovej? Kurva co vy pirati furt hulite za matros? Nejake levne cinske ponozky?
    Gréta avatar 5.9. 22:17 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení libtardí otázky 🤔 💭
    ze mne levicaka neudelas

    to ani nemusim, ty už rudej davno si, milej 'meritokrate' :P :P

    1.9. 23:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    TLDR Kovaní komouši jako Kapice stále používají název stanice metra moskevská.
    2.9. 07:34 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Co takhle použít google hlupče? To není zastávka metra, ale tramvaje a i když mlamoji tvého typu mají tendence přejmenovávat podle větru ulice, tak Vršovice nejsou Dejvice.
    Max avatar 5.9. 05:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    I jedno pivko na dobrou noc znekvalitňuje spánek.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.9. 06:42 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu

    Je to o načasování. Když je mozek rozjetý, je problém zabrat, protože se ti v hlavě furt honí myšlenky, ale únava ti už nedovolí něco dělat.

    Stejně je to s jídlem. Když se k němu dostaneš až večer, je třeba tomu nechat pauzu a hlavně se ukrotit a nejíst nic dalšího. Když to neukočíruješ, tak se taky špatně usíná.

    Jinak podle bonzáckých hodinek spím v průměru 6:47 hodin, polovinu z toho tvoří lehký spánek a vstávám obvykle mezi 6-7 hodinou - buď se slunkem, nebo se psem na břiše. Ten s tou svojí šunkou budí spolehlivě.

    5.9. 10:30 hmmmw | skóre: 2 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ty sis vycvičil psa, aby ti ráno nosil šunku do postele?
    5.9. 22:10 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ten růžový plátek šunky mu plandá z huby a využívá mé ranní bezbrannosti aby mne s ním umyl. Raději ani nepřemýšlím o tom kam ho strkal předtím. Hovna, ani jiné divné věci naštěstí nežere.
    6.9. 08:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Tvl pejskařina je fakt diagnóza - potvrzuje se mi to každým zážitkem co s nima mám…

    Pro upřesnění - psi jsou většinou fajn a až na párpsích pacientů s nima vycházím super, ale páníčci jsou kolikrát tak mimo, že to není možný…
    6.9. 14:50 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu

    Není to můj pes. Já mu jen oplácím jeho přízeň. A každá domácnost má svou hierarchii, kterou ten pes vycítí a podle toho se i zařadí. Poslušnost si vynucuje silou jen ubožák. Dobře vedený pes poslouchá proto, že je to pro něj dobré. Nejenom proto, že za to něco dobrého dostane. Pána se drží, pokud se s ním cítí v bezpečí.

    Ale souhlasím s tím, že si pořizují psy magoři a bohužel, jako magoři se občas chovají i milovníci psů, protože i psi mají svoji náturu, která nemusí být v souladu s tím co si osoba, která se k nim hrne, myslí.

    Max avatar 5.9. 15:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Já mám od hodinek info, že průměr za rok je 6:23
    Já se umím odmyšlenkovat. Každopádně znám člověka, co to neuměl. Majitel jedné firmy. Dával si na večer vždy slivovičku na uklidněnou. To mu ale prohlubovalo náměsíčnost až to jednou dopadlo tak, že ve spáku vyskočil z okna (v 65 letech, když šel spát, zapomněl zavřít okno v obýváku) a dopadl asi 4m pod okno na dlažbu. To ho probudilo. Neměl klíče, nic, šel k sousedům pro pomoc (žebřík). Nic se mu nestalo, ale byl to jasný signál, že alkohol na uklidněnou před spaním je dvousečná zbraň.
    Žena s tím také musela přestat. Byla zvyklá si dát k večeři pivo. Od té doby, co to nedělá, má lepší spánek.
    Kolega, když si dá na večer vinný vstřik, tak i když spí hodně, tak má na hodinkách špatný spánkový score, vždy to prostě poznají. Mně se alkohol pořád vzdaluje, takže já to nemám jak otestovat.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.9. 22:08 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    To je tím, že jezdíš autem. To je docela dobrá brzda.
    6.9. 16:06 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Presne tak. Vozralej na bajku je lepsi.
    9.9. 10:56 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Nejlepší bajker se ti válí pod kolama.
    Max avatar 9.9. 15:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Autem jsem přestal jezdit před dlouhou dobou. Přešel jsem na vlak. Autem jezdím občas jen v práci a občas o víkendech (návštěvy, stavební mat apod.)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.9. 22:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Co naměří hodinky je těžký interpretovat. Mám zkušenost, že velkou opilost a nemoc to detekuje, ale když si dám 1-2 piva, k mi to detekuje stres jen pokud mě to vzbudí na záchod (vrtím se před probuzením). Stejně tak trhání moudráků a rekonvalescenci mi detekovalo jako odpočinek až na dobu, kdy jsem se začal hýbat kvůli bolesti. Po zabrání prášku přestalo. Nebo naopak při cyklistické sezóně (cca. 150 - 300km týdně, takže pořád nic extrémního) jsem měl vysoký stres pořád i když jsem se cítil skvěle a nic mi nebylo i podle celkových krevních testů u praktika. Samozřejmě jsem potřeboval trochu víc spát než bez pohybu, ale to bych nebral jako zdravotní problém. Pořád je potřeba brát v úvahu, že to měří jen tep a gyroskop. Zbytek jsou patentované algoritmy. Ale pro ajťáky totálně z formy a bez pohybu to třeba funguje dobře.
    Max avatar 11.9. 22:49 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Záleží na hodinkách. Všichni kolem mně jedou Garmin, takže mám zkušenosti jen s nimi.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.9. 23:39 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Tak nemůžeš si dát jen štamprli, aspoň půl nebo líp celou sedmičku vína, nebo tak 3-4 dvanáctky, případně aspoň 3 deci tvrdýho. Jinak to nefunguje...
    5.9. 16:22 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Jedno pivko rozhodne... To jenom nastartujes organizmus... Dej si 10 a budes spat jako mimino...
    Petr Tomášek avatar 6.9. 18:38 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Po roce 2015 mi diagnostikovali nealkoholické ztučnění jater, při jinak velmi dobré fyzické i tělesné konstrukci a bez diabetu.
    Panenko skákavá! NAFLD není způsobené požívaním tuku, ale cukru (fruktózy).
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    xxxs avatar 6.9. 20:47 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    nie je to ciernobiele.
    8.9. 10:46 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu

    To vyzerá už na ortorexiu. Chorobné riešenie "zdravej výživy". Určite pritom aj tvrdo cvičí a nevie si predstaviť moment života bez cvičenia. Možno trpí aj reverznou anorexiou. To znamená, že daná osoba si myslí, že má stále malé svaly a podobne.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    xxxs avatar 8.9. 11:23 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    nie. on iba tlaci predstavu, ze tuky v nadbytku su ok.
    8.9. 15:23 kudrnáč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Zapoměls dodat, že z cukru vypadávají vlasy a pubické ochlupení.
    9.9. 11:11 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu

    Ale hovno. Já cukru moc nedám a nohy mi závidí každá baba. Vlasový porost a pubické ochlupení už samozřejmě ne 8-). Geny jsou zkrátka geny. Před 20 lety jsem se neholil více než rok, ale že by mi narostl knír, jako měl Dalí, nebo brada tak dlouhá, že by se dal uplést copánek, to ani náhodou – max 3-4 cm a šlus. A když ten vous (chlup) ustřihneš, doroste zas jen na tuhle délku. A u vlasů býval max 20-25 cm. Ale od té doby co se část vlasového porostu svezla na záda, to nechám jen čas od času ojet na 0,5 cm.

    Ovšem ta utkvělá představa o které píšeš asi bude docela rozšířená, protože když jsem byl posledně u doktorky (opět další nová, tentokrát ukrajinka) čuměla na ty mé nohy a nevěřila vlastním očím. Tak nevím, jestli předtím neléčila jen primáty někde v ZOO.

    9.9. 17:09 Kudrnáč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Tak já ti nahrávám na smeč na toho gluko-psychopata Tomáška a ty to sežereš i s navijákem a vztáhneš na sebe...
    10.9. 09:46 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: U snědeného krámu
    Ale kdepák. To byl jenom postesk.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.