Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
TrueNAS (Wikipedie), tj. open source storage platforma postavená na Linuxu, byl vydán ve verzi 25.10 Goldeye. Přináší NVMe over Fabric (NVMe-oF) nebo OpenZFS 2.3.4.
Byla vydána OpenIndiana 2025.10. Unixový operační systém OpenIndiana (Wikipedie) vychází z OpenSolarisu (Wikipedie).
České základní a střední školy čelí alarmujícímu stavu kybernetické bezpečnosti. Až 89 % identifikovaných zranitelností v IT infrastruktuře vzdělávacích institucí dosahuje kritické úrovně, což znamená, že útočníci mohou vzdáleně převzít kontrolu nad klíčovými systémy. Školy navíc často provozují zastaralé technologie, i roky nechávají zařízení bez potřebných aktualizací softwaru a používají k nim pouze výchozí, všeobecně známá
… více »Tohle je můj blog, psát tu občas budu o tom co se týká počítačů, KERNEL ULTRAS a nebo i o jiných tématech.
Tak sem se taky chytil tý vlny úprav skinů na GKrellM, výsledek vzešel z kombinace skinů invisible (-black, -white) a Yeti - tím se řeší to 'odtrhavaní' ukazatelů od okrajů při větší šířce GKrellMu (teď mám nastaveno 120 a 'no problemo').
Ale potřebovalo by to doladit, aby barvy ukazatele byly víc sladěný s celkovym barevnym schématem skinu a aby tam byl plynulej přechod z jedný barvy do druhý (zatim je to dělaný akorát převedenim originál barevnýho ukazatele do odstínů šedi. Nevypadá to nic moc, vim že udělat v GIMPu gradient neni těžký, ale nevim jak ho pak seříznout do toho trojúhelníkovýho tvaru a aby zbytek byl půhlednou barvou. S GIMPem fakt nejsme kamarádi.
Takže tady to máte, můžete to použít jak to leží a běží nebo to dál upravovat, ale pokud už to budete upravovat, budu povděčen, když si ty změny nenecháte pro sebe  
Pár 'skýnšotů' na závěr:
P.S. Ten seznam 3 nejnáročnějších procesů dělá plugin gkrelltop, a jak vidno, na jeho vzhled skiny nemaj vliv.
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
 14.3.2008 23:29
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        14.3.2008 23:29
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        jinak me tesi kdyz vysledky moji prace nekdo pouziva 
