Na blogu programovacího jazyka Swift byl publikován příspěvek Psaní aplikací pro GNOME v programovacím jazyce Swift. Používá se Adwaita pro Swift.
egui je GUI knihovna pro programovací jazyk Rust běžící na webu i nativně. Vydána byla verze 0.27.0.
Byla vydána nová verze 6.1 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.13. Thunderbird na verzi 115.9.0.
Linka STOPonline.cz v roce 2023 přijala 3700 hlášení závadného obsahu na internetu, 22 bylo předáno PČR, 23 bylo předáno ISP a 944 závadových domén zobrazujících dětskou nahotu či pornografii bylo nahráno do mezinárodního systému ICCAM, který je spravován asociací INHOPE.
Byla publikována podrobná analýza v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby CVE-2024-1086 v Linuxu v nf_tables.
Byla vydána nová verze 4.1 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v obsáhlých poznámkách k vydání.
Úkolníček Taskwarrior (Wikipedie) pro správu úkolů z příkazového řádku byl vydán ve verzi 3.0.0.
Společnost Canva stojící za stejnojmenným webovým grafickým editorem koupila společnost Serif stojící za grafickým editorem Affinity.
Byla vydána betaverze Fedora Linuxu 40, tj. poslední zastávka před vydáním finální verze, která je naplánována na úterý 16. dubna. Z novinek (ChangeSet) lze vypíchnout podporu frameworku pro strojové učení PyTorch. Fedora KDE Plasma Desktop přichází s Plasmou 6 a běží nad Waylandem. Fedora Workstation přichází s GNOME 46.
Před měsícem společnost OpenAI představila AI model Sora pro generování realistických videí z textového popisu. Včera zveřejnila 7 videí od umělců, kterým umožnila přístup k tomuto modelu.
strašně líto MarkaTaky
Webber byl povolán do boxyv 2010 to bylo protože Mark jel na opotřebované měkké směsi, která vydržela pendrek. Jenže pak musel na trať safety car a bylo vymalováno. Kdyby nevyjel SafeCar tak byl mistrem buď Mark nebo Alo.
že šampionát probíhal od změn pneumatikRB i SV vedl i před změnou, Ferrari testovalo s Pirelli a následně vyhrálo závod.
A minulý závod?Ne díky strategii, ale kvůli tomu, že SV jel pouze jedno kolo v kvaldě a mohl šetřit druhou sadu, kterou následně použil. Klokan uvázl v provozu a na závěrech RTL byly dobře vidět v jakém stavu jsou gumy. On by na 2 zastávky prostě nedojel. Na stejných gumách SV dal GRO během jednoho kola, Mark se s ním trápil více.
narozdíl od Vettela je Mark sympaťáknevím co lidem na něm vadí, ten prst? nebo že nechodí chlastat?
Markovi přál stylové rozloučeníAsi nebude, SV chce vyhrát ve zbývajících 3 závodech aby vyrovnal rekord z roku 59.
nedojde v Red Bullu k internímu dueluDopadlo by to tak jak letos v Lotusu, kdy ho Grosjean pomalu lepší a v RB? Dopadlo by to stejně jako s MW. I v trénincích apod. na něj nemá.
RaikkonenTen bude dávat aspoň doufám sodu velkému tlučhubovi ....
v 2010 to bylo protože Mark jel na opotřebované měkké směsi, která vydržela pendrek. Jenže pak musel na trať safety car a bylo vymalováno. Kdyby nevyjel SafeCar tak byl mistrem buď Mark nebo Alo.I když se Webber trápil na superměkkých, povoláním do boxů takhle brzy jej úplně vyřadili z boje a Ferrari, dodnes nechápu proč, jejich strategii kopírovalo.
RB i SV vedl i před změnou, Ferrari testovalo s Pirelli a následně vyhrálo závod.Ano vedli, ale taky díky tomu, že Lotus/Ferrari a Mercedes se obírali o body, ale byla to mnohem vyrovnanější partie. Od změn pneu šlo Ferrari a do značné míry i Raikkonen dost dolů, zaměrně neříkám Lotus, protože Grosjeanovi nové pneu evidentně sedly.
Ne díky strategii, ale kvůli tomu, že SV jel pouze jedno kolo v kvaldě a mohl šetřit druhou sadu, kterou následně použil. Klokan uvázl v provozu a na závěrech RTL byly dobře vidět v jakém stavu jsou gumy. On by na 2 zastávky prostě nedojel. Na stejných gumách SV dal GRO během jednoho kola, Mark se s ním trápil více.Dodnes Mark nechápe změnu té strategie, evidentně cítil že to šlo jinak. Navíc ho z prvního místa poslali dozadu, aby dojížděl dvě auta a ty měkké gumy fungují lépe jen krátce a Mark na nich musel Grosjeana nejdříve sjet.
nevím co lidem na něm vadí, ten prst? nebo že nechodí chlastat?určitě tomu nepřišpěl letošní závod kde měli držet pozice a Vettel nečekaně na Webbera zaútočil, je prostě podlý. A ten prst? Pokaždý když ho vidím mě nasere.
Asi nebude, SV chce vyhrát ve zbývajících 3 závodech aby vyrovnal rekord z roku 59.To je mi jasné, ale Mark se loučí jen jednou a rozhodně mu ještě alespoň jeden triumf přeju.
Dopadlo by to tak jak letos v Lotusu, kdy ho Grosjean pomalu lepší a v RB? Dopadlo by to stejně jako s MW. I v trénincích apod. na něj nemá.Tak jednoznačně to rozhodně nelze brát, ta auta jsou jiná, to že z Lotusu Kimi v kvaldě nevyždíme vše neznamená, že s Red Bullem by to bylo stejné.
Ten bude dávat aspoň doufám sodu velkému tlučhubovi ....Taky doufám že ve Ferrari přebere Kimi pozici jezdce číslo jedna.
dodnes nechápuProtože MW a FA spolu bojovali o titul a Ferrari nechtělo, aby MW měl nějakou výhodu a proto se snažili udělat to stejné co RB. Jenže safety car všechny plány zhatil a pak oba se táhli za Renaulty. SV dokázal ve svém prvním roce v RB v 2009 těžce zajezdit mazáka Webbera a hned byl vicemistr. V roce 2010 dělal chyby a díky tomu se rozhodovalo až v posledním závodě. 2011 už byla jen éra nového SV který nedělá chyby, jezdí a chová se jako stroj a tomu hodně lidí vytýká.
futbal... tfuj... ani to neviem vysloviť
Mercedes 313 Ferrari 309 Lotus 285Ve hře je 129 bodů pro PK což bude velice zajímavé. Pokud Mercedes nepodělá strategii a nebude mít nějaký problém tak myslím, že by měl druhé místo uhájit. Abu Zabi -> nutný velký 8/10 přítlak a pojede se na stejné směsi jako v Indii což nahrává opět RB. Pokud Lotus bude zkoušet jen jednu zastávku tak by to snad mohlo vyjít, ale obávám se, že ne. V Indii měl Seb za první dvě kola jen 2.5 sec náskok. A po přezutí na tvrdou je stejně dokázal předjet a zvítězit jen o 30sec. Austin -> auvajs tam Seb zatím nevyhrál a myslím, že to bude chtít dát a doufám, že Massa uhájí svoji pečeť na převodovce, díky přítlaku bude opět RB ve výhodě Brazílie -> zde jsou motory degardovány díky nadm. výšce a tam by mohla být šance pro Mercedes i pro Ferrari, kteří mají více výkonější motor. Osobně si myslím, že to pro ně bude hodně těžké. Lotus je šetrný na pneu a bude se snažit jít dopředu a Kimi asi nebude mít moc chuti si nechat zase nadávat. Takže jsem zvědav velice.
2 Fernando Alonso 207 3 Kimi Räikkönen 183 4 Lewis Hamilton 169No po včerejšku snad Alonso uhájí to 2 místo, ale myslím, že to bude ještě hodně těsné.
mohou tak Kimiho auto prestavet na vyssi rychlost, aby mu usnadnili predjizdeni.Jako minulý rok, když SV dojel z pit-lane třetí? Pokud by mu něco takového udělali s autem tak by musel jet právě z pit-lane. No Caterham i Marušku snad dá s přehledem, ale s STR i FI bude mít celkem problém a Sauber to je jiná písnička. Gutierezz měl smůlu, že ho tým pustil tak blbě, že nedokončil kolo, teoreticky ho měl rozjeté tak že by se dostal i pak do Q3. Zítra vidím boj RB o vítězství, no klokan má hodně blbé starty, ale zde snad ne, první zatáčka je brzo a myslím, že to bude boj o bednu.
tak se bojim ze Webbera vyhrat nenechajiRB jde o další rekord tak uvidíme
Podle prohlášení bylo vertikální ohnutí podlahy E21 větší než 5mm, když byl zatížen bod ležící 100mm od středové osy na levé straně vozu. A to je v rozporu s pravidly.f1news
Tiskni Sdílej: