Red Hat řeší bezpečnostní incident, při kterém došlo k neoprávněnému přístupu do GitLab instance používané svým konzultačním týmem.
Immich byl vydán v první stabilní verzi 2.0.0 (YouTube). Jedná se o alternativu k výchozím aplikacím od Googlu a Applu pro správu fotografií a videí umožňující vlastní hosting serveru Immich. K vyzkoušení je demo. Immich je součástí balíčků open source aplikací FUTO. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL-3.0.
Český telekomunikační úřad vydal zprávy o vývoji cen a trhu elektronických komunikací se zaměřením na rok 2024. Jaká jsou hlavní zjištění? V roce 2024 bylo v ČR v rámci služeb přístupu k internetu v pevném místě přeneseno v průměru téměř 366 GB dat na jednu aktivní přípojku měsíčně – celkově jich tak uživateli bylo přeneseno přes 18 EB (Exabyte). Nejvyužívanějším způsobem přístupu k internetu v pevném místě zůstal v roce 2024 bezdrátový
… více »Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-10-01. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Jedná o první verzi postavenou na Debianu 13 Trixie.
Byla vydána nová verze 4.6 svobodného notačního programu MuseScore Studio (Wikipedie). Představení novinek v oznámení v diskusním fóru a také na YouTube.
Společnost DuckDuckGo stojící za stejnojmenným vyhledávačem věnovala 1,1 milionu dolarů (stejně jako loni) na podporu digitálních práv, online soukromí a lepšího internetového ekosystému. Rozdělila je mezi 29 organizací a projektů. Za 15 let rozdala 8 050 000 dolarů.
Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.17. Díky 278 přispěvatelům.
Bylo vydáno openSUSE Leap 16 (cs). Ve výchozím nastavení přichází s vypnutou 32bitovou (ia32) podporou. Uživatelům však poskytuje možnost ji ručně povolit a užívat si tak hraní her ve Steamu, který stále závisí na 32bitových knihovnách. Změnily se požadavky na hardware. Leap 16 nyní vyžaduje jako minimální úroveň architektury procesoru x86-64-v2, což obecně znamená procesory zakoupené v roce 2008 nebo později. Uživatelé se starším hardwarem mohou migrovat na Slowroll nebo Tumbleweed.
Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) ve spolupráci s Národní rozvojovou investiční (NRI) připravuje nový investiční nástroj zaměřený na podporu špičkových technologií – DeepTech fond. Jeho cílem je posílit inovační ekosystém české ekonomiky, rozvíjet projekty s vysokou přidanou hodnotou, podpořit vznik nových technologických lídrů a postupně zařadit Českou republiku mezi země s nejvyspělejší technologickou základnou.
… více »Radicle byl vydán ve verzi 1.5.0 s kódovým jménem Hibiscus. Jedná se o distribuovanou alternativu k softwarům pro spolupráci jako např. GitLab.
strašně líto MarkaTaky
Webber byl povolán do boxyv 2010 to bylo protože Mark jel na opotřebované měkké směsi, která vydržela pendrek. Jenže pak musel na trať safety car a bylo vymalováno. Kdyby nevyjel SafeCar tak byl mistrem buď Mark nebo Alo.
že šampionát probíhal od změn pneumatikRB i SV vedl i před změnou, Ferrari testovalo s Pirelli a následně vyhrálo závod.
A minulý závod?Ne díky strategii, ale kvůli tomu, že SV jel pouze jedno kolo v kvaldě a mohl šetřit druhou sadu, kterou následně použil. Klokan uvázl v provozu a na závěrech RTL byly dobře vidět v jakém stavu jsou gumy. On by na 2 zastávky prostě nedojel. Na stejných gumách SV dal GRO během jednoho kola, Mark se s ním trápil více.
narozdíl od Vettela je Mark sympaťáknevím co lidem na něm vadí, ten prst? nebo že nechodí chlastat?
Markovi přál stylové rozloučeníAsi nebude, SV chce vyhrát ve zbývajících 3 závodech aby vyrovnal rekord z roku 59.
nedojde v Red Bullu k internímu dueluDopadlo by to tak jak letos v Lotusu, kdy ho Grosjean pomalu lepší a v RB? Dopadlo by to stejně jako s MW. I v trénincích apod. na něj nemá.
RaikkonenTen bude dávat aspoň doufám sodu velkému tlučhubovi ....
v 2010 to bylo protože Mark jel na opotřebované měkké směsi, která vydržela pendrek. Jenže pak musel na trať safety car a bylo vymalováno. Kdyby nevyjel SafeCar tak byl mistrem buď Mark nebo Alo.I když se Webber trápil na superměkkých, povoláním do boxů takhle brzy jej úplně vyřadili z boje a Ferrari, dodnes nechápu proč, jejich strategii kopírovalo.
RB i SV vedl i před změnou, Ferrari testovalo s Pirelli a následně vyhrálo závod.Ano vedli, ale taky díky tomu, že Lotus/Ferrari a Mercedes se obírali o body, ale byla to mnohem vyrovnanější partie. Od změn pneu šlo Ferrari a do značné míry i Raikkonen dost dolů, zaměrně neříkám Lotus, protože Grosjeanovi nové pneu evidentně sedly.
Ne díky strategii, ale kvůli tomu, že SV jel pouze jedno kolo v kvaldě a mohl šetřit druhou sadu, kterou následně použil. Klokan uvázl v provozu a na závěrech RTL byly dobře vidět v jakém stavu jsou gumy. On by na 2 zastávky prostě nedojel. Na stejných gumách SV dal GRO během jednoho kola, Mark se s ním trápil více.Dodnes Mark nechápe změnu té strategie, evidentně cítil že to šlo jinak. Navíc ho z prvního místa poslali dozadu, aby dojížděl dvě auta a ty měkké gumy fungují lépe jen krátce a Mark na nich musel Grosjeana nejdříve sjet.
nevím co lidem na něm vadí, ten prst? nebo že nechodí chlastat?určitě tomu nepřišpěl letošní závod kde měli držet pozice a Vettel nečekaně na Webbera zaútočil, je prostě podlý. A ten prst? Pokaždý když ho vidím mě nasere.
Asi nebude, SV chce vyhrát ve zbývajících 3 závodech aby vyrovnal rekord z roku 59.To je mi jasné, ale Mark se loučí jen jednou a rozhodně mu ještě alespoň jeden triumf přeju.
Dopadlo by to tak jak letos v Lotusu, kdy ho Grosjean pomalu lepší a v RB? Dopadlo by to stejně jako s MW. I v trénincích apod. na něj nemá.Tak jednoznačně to rozhodně nelze brát, ta auta jsou jiná, to že z Lotusu Kimi v kvaldě nevyždíme vše neznamená, že s Red Bullem by to bylo stejné.
Ten bude dávat aspoň doufám sodu velkému tlučhubovi ....Taky doufám že ve Ferrari přebere Kimi pozici jezdce číslo jedna.
dodnes nechápuProtože MW a FA spolu bojovali o titul a Ferrari nechtělo, aby MW měl nějakou výhodu a proto se snažili udělat to stejné co RB. Jenže safety car všechny plány zhatil a pak oba se táhli za Renaulty. SV dokázal ve svém prvním roce v RB v 2009 těžce zajezdit mazáka Webbera a hned byl vicemistr. V roce 2010 dělal chyby a díky tomu se rozhodovalo až v posledním závodě. 2011 už byla jen éra nového SV který nedělá chyby, jezdí a chová se jako stroj a tomu hodně lidí vytýká.
futbal... tfuj... ani to neviem vysloviť
Mercedes 313 Ferrari 309 Lotus 285Ve hře je 129 bodů pro PK což bude velice zajímavé. Pokud Mercedes nepodělá strategii a nebude mít nějaký problém tak myslím, že by měl druhé místo uhájit. Abu Zabi -> nutný velký 8/10 přítlak a pojede se na stejné směsi jako v Indii což nahrává opět RB. Pokud Lotus bude zkoušet jen jednu zastávku tak by to snad mohlo vyjít, ale obávám se, že ne. V Indii měl Seb za první dvě kola jen 2.5 sec náskok. A po přezutí na tvrdou je stejně dokázal předjet a zvítězit jen o 30sec. Austin -> auvajs tam Seb zatím nevyhrál a myslím, že to bude chtít dát a doufám, že Massa uhájí svoji pečeť na převodovce, díky přítlaku bude opět RB ve výhodě Brazílie -> zde jsou motory degardovány díky nadm. výšce a tam by mohla být šance pro Mercedes i pro Ferrari, kteří mají více výkonější motor. Osobně si myslím, že to pro ně bude hodně těžké. Lotus je šetrný na pneu a bude se snažit jít dopředu a Kimi asi nebude mít moc chuti si nechat zase nadávat. Takže jsem zvědav velice.
2 Fernando Alonso 207 3 Kimi Räikkönen 183 4 Lewis Hamilton 169No po včerejšku snad Alonso uhájí to 2 místo, ale myslím, že to bude ještě hodně těsné.
mohou tak Kimiho auto prestavet na vyssi rychlost, aby mu usnadnili predjizdeni.Jako minulý rok, když SV dojel z pit-lane třetí? Pokud by mu něco takového udělali s autem tak by musel jet právě z pit-lane. No Caterham i Marušku snad dá s přehledem, ale s STR i FI bude mít celkem problém a Sauber to je jiná písnička. Gutierezz měl smůlu, že ho tým pustil tak blbě, že nedokončil kolo, teoreticky ho měl rozjeté tak že by se dostal i pak do Q3. Zítra vidím boj RB o vítězství, no klokan má hodně blbé starty, ale zde snad ne, první zatáčka je brzo a myslím, že to bude boj o bednu.
tak se bojim ze Webbera vyhrat nenechajiRB jde o další rekord tak uvidíme
Podle prohlášení bylo vertikální ohnutí podlahy E21 větší než 5mm, když byl zatížen bod ležící 100mm od středové osy na levé straně vozu. A to je v rozporu s pravidly.f1news
Tiskni
Sdílej: