abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    25.7. 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    25.7. 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.7. 14:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 25.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 25.7 je Visionary Viper. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 13:33 | IT novinky

    Před 40 lety, 23. července 1985, společnost Commodore představila první počítač Amiga. Jednalo se o počítač "Amiga od Commodore", jenž byl později pojmenován Amiga 1000. Mělo se jednat o přímou konkurenci počítače Apple Macintosh uvedeného na trh v lednu 1984.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    24.7. 06:00 | IT novinky

    T‑Mobile USA ve spolupráci se Starlinkem spustil službu T-Satellite. Uživatelé služby mohou v odlehlých oblastech bez mobilního signálu aktuálně využívat satelitní síť s více než 650 satelity pro posílání a příjem zpráv, sdílení polohy, posílání zpráv na 911 a příjem upozornění, posílání obrázků a krátkých hlasových zpráv pomocí aplikace Zprávy Google. V plánu jsou také satelitní data.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.7. 21:55 | Komunita

    Společnost Proxmox Server Solutions stojící za virtualizační platformou Proxmox Virtual Environment věnovala 10 000 eur nadaci The Perl and Raku Foundation (TPRF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.7. 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.65 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2025-54090.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (29%)
     (26%)
     (6%)
     (5%)
     (4%)
     (1%)
     (3%)
     (26%)
    Celkem 143 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 20:08
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Ruža Becelin avatar 10.7.2013 15:38 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    A neni o spis o tom, ze generace vychovavana poslednimi 3D akcnimi "hity" jako CoD nema pud sebezachovy? Aneb scena se preleje cervenou, tak si nekde na par sekund drepnu a je to. Vzpominam si, jak byly ve starsich hrach kritizovane lekarnicky, ale tam clovek aspon musel vyvinout snahu ty lekarnicky najit.

    Clovek vychovavany "tremi savy na hru" si dvakrat rozmyslel, kam strci nos - kdyz to clovek dneska na youtube vidi, jak se vrhaji proji nepratelske palbe, tak by nechapali i sovetsti komisari, co hnali ty chudaky proti kulometum spaginama.
    10.7.2013 21:17 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Také si myslím, že za to může jednoduchost posledních her, protože herní studia produkují převážně hry pro masy (vývoj stojí moc peněz a jinak by se nezaplatil) a jejich průměrný hráč nehodlá trávit několik hodin jen tím, že kousek po kousku opatrně prochází jednu úroveň, protže ví, že si nemůže dovolit zemřít.

    PS: Jak jsem si přečetl titulek, tak se mi okamžitě vybavil tento obrázek :-)
    Grunt avatar 12.7.2013 23:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    vývoj stojí moc peněz a jinak by se nezaplatil
    Spíš to bude tím, že hry už se nedělají. Většinou už je to jen pár naskriptovaných scén, kterými se krmí promotion (samotná hra a všechny vydané trailery jsou vlastně jedna a ta samá věc). John Carmack by podle této teorie pak ale neměl být milionář, nýbrž bambilionář. Hry už se moc nepíšou.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.7.2013 04:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Souhlas, dokonce to je ještě dál. Ty tuny let's playů, co vznikly spolu s YT, hru vlastně pasují na sledovaný film s podcastem. (což mě připomíná, že už za řekněme šest až devět let dojedu hardwarovými upgrady k nějaké současné zajímavé hře :-D).

    P.S. (komix) OMG je to tak rok, co jsem se dokoukal na portal 1 a 2 a tu písničku mám stále oblíbenou :-D :-/.
    16.7.2013 11:29 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    A jak by si pak vysvětlil takový Borderlands 1 & 2?
    Grunt avatar 12.7.2013 23:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Na první Call of Duty se pamatuju. I jak se na něj nadávalo. Bych byl zvědav co by říkali dneska.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.7.2013 15:42 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Ta třetí myšlenka je irelevantní. Boj sám o sobě je "srabský", takže útěkem z něj si moc člověk nepohorší. Člověk, který jde do boje je buď silnější a vyhraje (pak je srab, protože zaútočil na slabšího) a nebo je slabší a prohraje (a pak je debil, že se do toho vůbec pouštěl) :-)
    10.7.2013 16:54 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    This is ARAM!!!ne ale ted vazne v LoL i v zivote plati "Kdo utece vyhraje." A mozna take "Kdo neklika(nehybe se) zemre." GL&HF :)
    Fluttershy, yay! avatar 10.7.2013 17:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    HODOR!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    rADOn avatar 10.7.2013 17:16 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Nedávno mě kamarádi lámali do DoTy a donutilo mě to uvažovat nad stejným tématem, páčž jako kovaný doomista jsem nechápal a dost trpěl. Došel jsem k tomu že
    1. Hrdinství vs. feed je generální chyba návrhu hry. Sebevražedné hrdinství je jen otázka nastavení pravidel respawnu a celkem s tím nemá co dělat. Feed je umělé vytváření nerovnováhy které hru ničí. Pokud mě někdo zabije desetkrát zabije v TF, tak mě to motivuje zamyslet se kde dělám chybu. Když se totéž stane v DoTě tak mě to motivuje se odpojit.
    2. Neochota měnit svá rozhodnutí se nemůže moc projevit. Nevím jak v LoLu, ale v DoTě je rozhodování omezeno na "kdo má přesilu" a všechn ostatní je podružné. Dokonce i v přiblblém kvejkovi existují pojmy jako taktický ústup a využití terénu a krok správným směrem může zvrátit situaci i proti značné přesile.
    3. Myšlenka, že z boje se prostě neutíká byla první co mě taky napadlo. Ale druhé co mě napadlo byly výborné hry založené spíše na manévrování a taktice. ET, Ricochet, PlanetSide, Natural Selection, klidně i pitomé battlegroundy ve WoWku. Protože vymýšlení a realizace taktiky může být velká švanda když se na to jde správně. Pobíhat dopředu a dozadu v koridoru podle primitivních pravidel žádná zábava není.
    Jestli to vypadá že se mi DoTa nelíbila, tak to řeknu rovnou: je to potomek realtime strategie ze kterého zmizela většina strategie a na její místo byly naroubovány zlomky rpg, v množství a kvalitě za jaké by se skutečná rpg hra hanbou propadla.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    10.7.2013 20:38 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Sebevražedné hrdinství je jen otázka nastavení pravidel respawnu
    Jo taky si myslím, schválně jak by hráči rychle reagovali na změnu těchto pravidel. Například při nastavení respawn=0 (jako v reálném světě :-D).
    Neochota měnit svá rozhodnutí se nemůže moc projevit.
    Vím, že jsem u toho spawneru chcípnul už dvakrát, ale diamantovou zbroj tam přece nenechám :-D.
    rADOn avatar 11.7.2013 16:44 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Sebevražedné hrdinství je jen otázka nastavení pravidel respawnu
    Jo taky si myslím, schválně jak by hráči rychle reagovali na změnu těchto pravidel. Například při nastavení respawn=0 (jako v reálném světě :-D).
    Reálný svět má tu zásadní nevýhodu že jako hra stojí za hovno. Grafika nic moc, NPC povětšinou pitomý, od pondělí do pátka ten stejnej daily quest… slabota. Aspoň že fyzikální model je dobrej :-)

    Ja měl spíš na mysli něco sofistikovanějšího – spawn ve vlnách jako v DoDu, teamový spawnpool ala Firearms, spawnovací portál v natural selection… vymyslet se dá spousta zajímavějších blbin než černá obrazovka.
    Neochota měnit svá rozhodnutí se nemůže moc projevit.
    Vím, že jsem u toho spawneru chcípnul už dvakrát, ale diamantovou zbroj tam přece nenechám :-D.
    …a proto radši dodnes tahám enchantovanou železnou :-P
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Grunt avatar 12.7.2013 23:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Například při nastavení respawn=0 (jako v reálném světě :-D).
    Velice rychle. Prostě by to vypli. Tohle se jednou zkoušelo na jednom serveru docela realisticky podané hry a výsledek byl takový, že většina uživatelů po průvodní frustraci klikla na tlačítko Quit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    11.7.2013 09:37 Dejmal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Ehm. Tri myslenky a ta zakladni ti zcela unikla. Smrt v te hre je levna.
    11.7.2013 14:13 Peter z vesnice bez vodovodu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Umění zdrhat
    Ze by isiel jeden na troch (TT mapa) moc casto nevidim, tak blbej snad nieje nikto (okrem polskych hracov). Casto to je chyba aj skusenejsich hracov ze nesleduju minimapu...ked na minimape vidim iba jedneho nepriatela na mojej lane tak nepushujem prilis daleko lebo viem ze zvysny dvaja len cakaju kedy napadnem toho jedneho a oni vylezu zboku... A ked uz ma prekvapia tak a viem ze nezdrhnem tak je lepsie nezdrhat a zabit aspon toho jedneho aby to bolo 1:1 (alebo mu ubrat co najviac HP).

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.