Ministr a vicepremiér pro digitalizaci Marian Jurečka dnes oznámil, že přijme rezignaci ředitele Digitální a informační agentury Martina Mesršmída, a to k 23. říjnu 2025. Mesršmíd nabídl svou funkci během minulého víkendu, kdy se DIA potýkala s problémy eDokladů, které některým občanům znepříjemnily využití možnosti prokázat se digitální občankou u volebních komisí při volbách do Poslanecké sněmovny.
Společnost Meta představila OpenZL. Jedná se o open source framework pro kompresi dat s ohledem na jejich formát. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.
Google postupně zpřístupňuje českým uživatelům Režim AI (AI Mode), tj. nový režim vyhledávání založený na umělé inteligenci. Režim AI nabízí pokročilé uvažování, multimodalitu a možnost prozkoumat jakékoliv téma do hloubky pomocí dodatečných dotazů a užitečných odkazů na weby.
Programovací jazyk Python byl vydán v nové major verzi 3.14.0. Podrobný přehled novinek v aktualizované dokumentaci.
Bylo oznámeno, že Qualcomm kupuje Arduino. Současně byla představena nová deska Arduino UNO Q se dvěma čipy: MPU Qualcomm Dragonwing QRB2210, na kterém může běžet Linux, a MCU STM32U585 a vývojové prostředí Arduino App Lab.
Multiplatformní open source voxelový herní engine Luanti byl vydán ve verzi 5.14.0. Podrobný přehled novinek v changelogu. Původně se jedná o Minecraftem inspirovaný Minetest v říjnu loňského roku přejmenovaný na Luanti.
Byla vydána nová stabilní verze 6.10 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Netwide Assembler (NASM) byl vydán v nové major verzi 3.00. Přehled novinek v poznámkách k vydání v aktualizované dokumentaci.
Linuxová distribuce Frugalware (Wikipedie) ke konci roku 2025 oficiálně končí.
Navic spravny linuxak se a) obejde bez Xek...
A v terminálu si prohlíží fotky nebo paří Frets on Fire.
...a b) si upravi xorg.conf jeste pred prohozenim hardware.
Co když mu HW první selže a pak až dojde k výměně? Co když nemá čas se tím zabývat?
Naopak lidé, kteří na školu kašlou, respektive v hodinách dělají bordel, načež se na písemku nadrtí by to neměli tak lehké.Prostě asi chceš způsobně sedět ve škole a moci mít horší výsledky než ostatní ale stejné hodnocení jako oni. Nic jiného neříkáš. KONEC PŘENOSU
pak se nadrtí na písemku, do druhého dne vše zapomeneV tom případě by se měl odstranit tenhle problém a teda změnit systém psaní písemek, aby věrněji testoval vědomosti a méně momentální našrocení. To je sice velice dojemné, že máš blbou paměť a spoustu zájmů, ale když na to nemáš, tak nemáš mít dobré hodnocení, přestože jevíš zájem (a co jako?). To můžeš vyřešit buď tím, že se začneš víc učit, nebo se smíříš se špatným hodnocením.
To můžeš vyřešit buď tím, že se začneš víc učit...
A přestanu se učit hrát na kytaru, přestanu se učit japonštinu, přestanu programovat, přestanu dělat hafo dalších věcí.
...nebo se smíříš se špatným hodnocením.
Proč bych se měl nakonec smířit se špatným hodnocením, když toho v důsledku vím výrazně více (a budu to vědět ještě za dlouho) oproti jiným lidem, prostě jen nejsem schopen koncentrovat veškeré znalosti do jednoho okamžiku, obloukem řečeno.
Proč bych se měl nakonec smířit se špatným hodnocením, když toho v důsledku vím výrazně více (a budu to vědět ještě za dlouho) oproti jiným lidem, prostě jen nejsem schopen koncentrovat veškeré znalosti do jednoho okamžiku, obloukem řečeno.A s porozuměním textu to taky nebude nejlepší, co? Jasně jsem řekl, že se má změnit způsob testování vědomostí, pokud nefunguje.
A přestanu se učit hrát na kytaru, přestanu se učit japonštinu, přestanu programovat, přestanu dělat hafo dalších věcí.No tak přestaneš, když chceš mít lepší známky. Nemůžeš mít všechno. Koneckonců na ostatní se ohlížet vůbec nemusíš, pak nebudeš mít takovéhle blbé nápady. Když někdo jiný začne dostávat horší známky, tak ti to paměť ani vědomosti nezlepší.
Jasně jsem řekl, že se má změnit způsob testování vědomostí, pokud nefunguje.
A já jsem navázal na to, cos uvedl, kdyby k tomu nedošlo (a ono pravděpodobně nedojde).
No tak přestaneš, když chceš mít lepší známky.
Sám musíš dobře vědět, že to je blbost, co jsi napsal. Proč? Protože přece rozumný člověk se nevzdá věcí, které jej duševně naplňují, kvůli nějakým pofidérním ukazatelům (které ovšem mohou mít často zásadní vliv na další věci, ale rozebítání tohoto by bylo na dlouho).
Koneckonců na ostatní se ohlížet vůbec nemusíš, pak nebudeš mít takovéhle blbé nápady. Když někdo jiný začne dostávat horší známky, tak ti to paměť ani vědomosti nezlepší.
Nezlepší, nicméně každý hodnotící systém je komparativní a rozumně nastavený bodový systém by byl navíc výrazně spravedlivější.
Možná si svoji slabost neházel na ostatní, vykašlal jsi se na to, že ostatní mohou řešit v hodině nové boty a dosáhnou stejných výsledků jako ty, který dáváš pozor, tak budeš mít snsdnější život
Pokud prostě chceš lepší známky tak se holt budeš muset víc učit. Bohužel máš prostě jak píšeš horší paměť, tak holt se budeš muset víc učit.
Jo a počítej s tím, že podobné problémy budeš řešit pořád. Někdo shání líp práci, protože prostě má menší trému. Někdo třeba když jde u zkoušky do tuhého je schopen vybavit si věci, který si jiný nevybaví. Někdo může dát večer osm piv a další den jít do práce, protože netrpí kocovinama. Někdo měl kliku a vybral si lehčí bakalářku.A tak by se dalo pokračovat.
PS: střední mě naučila jedné věci, a to že svět není spravedlivej.
Tiskni
Sdílej: