abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | IT novinky

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal Zprávu o stavu kybernetické bezpečnosti ČR za rok 2024 (pdf). V loňském roce NÚKIB evidoval dosud nejvíce kybernetických bezpečnostních incidentů s celkovým počtem 268. Oproti roku 2023 se však jedná pouze o drobný nárůst a závažnost dopadů evidovaných incidentů klesá již třetím rokem v řadě. V minulém roce NÚKIB evidoval pouze jeden velmi významný incident a významných incidentů bylo zaznamenáno 18, což oproti roku 2023 představuje pokles o více než polovinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:55 | Komunita

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované obrázky APNG a WebP.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | IT novinky

    Na chytré telefony a počítačové tablety v Rusku bude od začátku příštího měsíce povinné předinstalovávat státem podporovanou komunikační aplikaci MAX, která konkuruje aplikaci WhatsApp americké společnosti Meta Platforms. Oznámila to dnes ruská vláda. Ta by podle kritiků mohla aplikaci MAX používat ke sledování uživatelů. Ruská státní média obvinění ze špehování pomocí aplikace MAX popírají. Tvrdí, že MAX má méně oprávnění k přístupu k údajům o uživatelích než konkurenční aplikace WhatsApp a Telegram.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    dnes 04:22 | IT novinky

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu srpnový souhrn novinek. Kvůli nedostatečnému zájmu byla ukončena výroba telefonů PinePhone Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:22 | Nová verze

    Po pěti měsících vývoje byla vydána nová verze 0.15.1 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Verze 0.15.0 byla přeskočena. Přispělo 162 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Komunita

    Před sedmi lety společnost Valve představila fork projektu Wine s názvem Proton umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát počítačové hry do té doby běžící pouze ve Windows. Aktuální přehled podporovaných her na stránkách ProtonDB

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | IT novinky

    Společnost DuckDuckGo rozšířila svůj AI chat Duck.ai o GPT-5 mini (𝕏). Duck.ai umožňuje anonymní přístup bez vytváření účtů k několika modelům umělé inteligence. Aktuálně k GPT-4o mini, GPT-5 mini, Llama 4 Scout, Claude Haiku 3.5 a Mistral Small 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    Marek Tóth v příspěvku DOM-based Extension Clickjacking: Data ve správcích hesel v ohrožení na svém blogu popsal novou clickjacking techniku s několika variantami útoků a otestoval ji proti 11 správcům hesel. Výsledkem bylo nalezení několika 0-day zranitelností, které mohly ovlivnit uložená data desítek milionů uživatelů. Jedno kliknutí kdekoliv na webové stránce kontrolované útočníkem umožňovalo ukrást uživatelská data ze

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    20.8. 21:11 | IT novinky

    Na dnešní akci Made by Google 2025 (YouTube) byly představeny telefony Pixel 10 s novým čipem Google Tensor G5 a novými AI funkcemi, hodinky Pixel Watch 4 a sluchátka Pixel Buds 2a.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    20.8. 14:11 | Nová verze

    The Document Foundation oznámila vydání nové major verze 25.8 svobodného kancelářského balíku LibreOffice. Podrobný přehled nových vlastností i s náhledy v poznámkách k vydání (cs) a také na Youtube a PeerTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (74%)
     (11%)
     (4%)
     (4%)
     (6%)
     (0%)
    Celkem 47 hlasů
     Komentářů: 6, poslední včera 13:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Bystroushaak avatar 13.3.2018 19:39 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Myslím, že mají pobočku na Opletalce v Praze. Chvíli jsem měl práci přímo vedle a vždycky mě konsternovaly ty jejich reklamy.
    16.3.2018 21:54 Cabrón
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Jo, v Opletalce hned vedle Zbraně Dave. Vždycky mě to rozesměje.
    13.3.2018 21:11 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Pche, to je toho! Co takto cykloběh za republiku bez drog? Poběží se v desítkách měst, které se tím chlubí na svých webech. Pořádá organizace Řekni ne drogám – řekni ano životu.
    Logo „Řekni ne drogám – řekni ano životu“ je ochranná známka ve vlastnictví Foundation for a Drug-Free World a je použita s jejich svolením.
    Z anglického hesla na Wikipedii:
    Foundation for a Drug-Free World (FDFW) is a nonprofit organization based in Los Angeles, California, with a focus on the elimination of drug and alcohol abuse and its resulting criminality. Founded in October 2006, it is a division of the Church of Scientology.
    Má-li někdo zájem o kvalifikované čtivo, pak jej odkážu na web Kliniky adiktologie 3. lékařské fakulty Karlovy univerzity, konkrétně článek Prostě řekni NE drogám, řekni ANO životu v podání českých scientologů - vymývání mozků nebo primární prevence?

    JiK avatar 14.3.2018 01:46 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Tohle by se melo zakazat. Vsechy ty sekty a cirkve. Do moderni spolecnosti to nepatri. Zacne to svobodou slova a konci to timhle. Na vymyvani mozku by v Evrope mely mit monopol neziskovky a levicove polticke strany, vsechny ty komunisticke, a socialisticke partaje, at uz narodni nebo nadnarodni socialisti....nekdo preci musi dat napln zivota mene uspesnym, tem, kdo si nedokazou poradit sami....dat smer a smysl jejich zavisti a nenavisti...

    /sarc

    14.3.2018 10:44 MarlonB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    hi, zdravim te zase mezi nami.

    Jak vidis, my trolove to meme cim dal tim horsi. Uz se skoro nikdo nechyta, uz ani hlaska o komunistech nezabira.
    14.3.2018 13:38 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Náboženství, ideologie, duchovní život - nic z toho vlastně není proti ničemu, pokud si to nosíme uvnitř sebe. Ovšem pokud se to někdo snaží institucionalizovat a vytřískat na tom peníze, moc atd, pak je to jasné...
    Petr Tomášek avatar 15.3.2018 20:00 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    institucionalizovat a vytřískat na tom peníze
    Jasně, každej si může zahradničit, ale běda, pokud by se pár lidí dalo dohromady a založilo spolek zahrádkářů. Jde jen o prachy...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    17.3.2018 14:50
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Poměrně hloupá analogie.
    19.3.2018 09:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Není zas tak hloupá - známý byl svědkem, kdy se v zájmovém klubu ne nepodobném zahrádkářům taky odehrávaly machinace s majetkem a politikaření. P. Tomášek to asi myslel ironicky, ale ono tak skutečně bohužel může být. U náboženství apod. je to ještě o to horší, že se jedná o věc, která hodně osobní a narozdíl od zahradničení zasahuje do všech aspektů života.
    16.3.2018 21:54 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Proc by melo byt spatne na necem vydelavat? Lide vstupuji do cirkvi svobodne a dobrovolne jim plati. Je to jejich zivot. Stejne jako si nekdo muze svobodne znicit zivot skokem z mostu, muze si ho svobodne znicit clenstvim v jakekoli sekte. Je to jeho svobodna vule. Jina vec je, ze samozrejme musi byt zachovan striktne sekularni stat a sekularni zakony v duchu tradicne krestanskych hodnot, diky kterym vznikla a rozvinula se nase civilizace.
    Fluttershy, yay! avatar 16.3.2018 22:19 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Lide vstupuji do cirkvi svobodne

    Pomineme-li manipulace, že.

    A později např. vymývání mozků.

    Je to jejich zivot … muze si ho svobodne znicit clenstvim v jakekoli sekte.

    Občas se přihodí, že lidé mají děti. Ty si to prostředí vybrat svobodně nemůžou.

    samozrejme musi byt zachovan striktne sekularni stat a sekularni zakony

    Když jsme u těch scientologů: Operation Snow White

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    17.3.2018 14:56
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás

    Když jsme u těch scientologů: Operation Snow White

    Drsný. Divím se, že nejsou v USA považováni za teroristickou organizaci.
    19.3.2018 23:54 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Manipulace? Vymyvani mozku? Jiste, ale clovek kona dobrovolne a rozhoduje se svobodne. Za manipulaci lze oznacit i spoustu normalnich veci.

    Deti? Jiste, nemuzou. Rodic rozhoduje za sve dite svobodne. Kdo jiny by za nej mel rozhodovat? Patri snad dite statu? Lebensborn uz byl zrusen. ;-)

    20.3.2018 08:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Jiste, ale clovek kona dobrovolne a rozhoduje se svobodne.
    To je klasicky odinovsky zjednodušené vnímání.

    Mezi "zcela svobodně" a "zcela nesvobodně" existuje spousta odstínů šedi. Člověk málokdy koná a rozhoduje se opravdu zcela svobodně, typicky to je právě někde v té šedi mezi těmihle krajními body. S organizovaným náboženstvím a sektami to je často tak, že čím víc mají moc a peněz, tím více se snaží ukrojit ze svobod lidí okolo sebe, používat manipulace, zasahovat do politiky atd.
    JiK avatar 20.3.2018 17:30 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Patri snad dite statu? Lebensborn uz byl zrusen. ;-)
    Kdyby jen dite...vis proc je pokus o sebevrazdu trestny cin? Protoze se nesmi nicit statni majetek, ktery muze dal makat a platit dane...
    20.3.2018 17:57 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    A rovnou to ještě spadá pod poškozování cizího majetku, to máš dvě závažná porušení zákona jednou ranou. Za to by se určitě měl dávat trest smrti!

    To mi připomíná skutečný příběh ze Spojených států ironických: Vězeň čekající na popravu se pokusil spáchat sebevraždu předávkováním léky. Odvezli ho do nemocnice, vypumpovali mu žaludek, odvezli ho zpátky a asi ještě ten den ho popravili.
    20.3.2018 19:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Patri snad dite statu? Lebensborn uz byl zrusen. ;-)
    Kdyby jen dite...vis proc je pokus o sebevrazdu trestny cin? Protoze se nesmi nicit statni majetek, ktery muze dal makat a platit dane...
    Až na to, že ani sebevražda ani pokus o ni trestný čin nejsou...
    20.3.2018 19:12 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    20.3.2018 21:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Tak samozřejmě jsem měl na mysli lokální geopolitický kontext... Jinak samozřejmě existují země, kde mají zakázáno všechno možné, zajímavé ale je, že to typicky nejsou ty, proti kterým se kolega JiK tak vehementně vymezuje.
    Dalibor Smolík avatar 21.3.2018 10:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Člověk se svobodně rozhodne, zda dítě bude mít (pokud je to možné ze zdravotních důvodů), ale jakmile dítě má, to podléhá mnoha zákonům. Nelze říct, že dítě patří jen rodiči a může s ním nakládat, jak se mu zlíbí ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bystroushaak avatar 21.3.2018 12:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Nu, ano. Dítě má automaticky různá práva (stejně jako všichni ostatní lidi), a protože je neschopné upozornit na jejich porušení, je v pořádku, že čas od času probíhá kontrola.

    Shodou okolností jsem však teď v životní situaci, kdy řeším něco podobného a úroveň kontroly, které podléhají svobodné matky s dítětem mi přijde naprosto brutální. Víš, že sociálka po narození nepřijde jednou za čas zkontrolovat, jak se dítěti vede, ale chodí doslova každý den? Těch příběhů, které jsem vyslechl o babách, co se pozvou na půl dne sednout k tobě domu a prolezou ti skříně, jestli máš fakt vyžehlené ručníky a pleny a nemáš náhodou špinavý parapet na okně, je vážně hodně. A pokud se jim něco nelíbí, tak ti dítě vezmou a nazdar, stěžuj si na lampárně.

    Přijde mi, že v tomhle se stát hodně mixuje do věcí, kde by měl stát spíš v povzdálí.
    Dalibor Smolík avatar 22.3.2018 13:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    No jestli je tohle pravda, tak je to fakt děs. Za chvíli tady bude pobočka Barnevernetu .. Když se narodily naše děti, přišla se podívat sestra od dětské doktorky, to bylo všechno, nevím o tom, že by tomu u svobodných matek bylo jinak. Nicméně neteř má 2 malé děti (je neprovdaná a oficiálně nežije s přítelem), čeká třetí. Tuhle zkušenost však ale nemá, přestože má plný invalidní důchod.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bystroushaak avatar 22.3.2018 15:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Možná záleží na sociální situaci. Lidi, kteří mi tohle vyprávěli nebyli zrovna bohatí.
    Dalibor Smolík avatar 22.3.2018 18:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Určitě, ale ani v jejím případě se rozhodně o skvělé finanční situaci nedá mluvit.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 17.3.2018 10:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Prosím, co je to ta scientologie? To je něco u nás v kostele?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.3.2018 13:52 Ondřej J | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Představa Scientologů v Lanžhotě mě docela pobavila. Ještě lepší, než svědomí lanžhota
    Grunt avatar 17.3.2018 14:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Pak doporučuju zajet podívat se k Hvězdě. Sice to není scientologie, ale je to velmi podobné (dokonce tak že nevnímám rozdíl). Doba pokročila.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Agent avatar 27.3.2018 03:56 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás
    Jakási sekta/církev/strana, něco jako komunisti, vegani, ilumináti, demagogové, jehovisti, drahošovci, burešovci, kalouskovci, etc...
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    MMMMMMMMM avatar 7.4.2018 10:33 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BASIC: Scientologové u nás

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.