abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    10.6.2006 20:46 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    CSSD teda nefandim, ale co je na tom spatneho, kdyz si chce Pras..Paroubek overit jestli za nim vsichni stoji. Holt si nemuze dovolit riskovat, ze by byt jeden poslanec podporil tu koalici. To je zcela normalni. A btw neni nikde napsano, ze by je nutil,ze to musi podepsat.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Luk avatar 10.6.2006 20:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Teď už chybí jen to, co udělal Sládek u poslanců za SPR-RSČ. Nechal si tehdy od každého podepsat směnku pro případ, že by ho někdo zradil.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Heron avatar 10.6.2006 20:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    To sice nikde napsáno není, ale chtít po poslancích, kteří se (podle ústavy) mají rozhodovat podle vlastního svědomí a vědomí, podpis k něčemu, že se v budoucnu nebudou nějak rozhodovat ti připadá OK?

    Btw, jak by to asi dopadlo s poslancem, který by to nepodepsal?
    10.6.2006 20:54 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    bojim se, aby nesestavily vladu ksc + css + greeni + kdu. to by bylo pekne v pr...
    Heron avatar 10.6.2006 20:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Zelení do toho nepůjdou. KDU je v každé vládě, s tou se klidně počítat dá.

    Komouši už fakticky s ČSSD vládli teď (co se týče hlasování ve sněmovně, to tom snad nikdo nepochybuje).
    12.6.2006 17:35 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Statistika hlasování versus předvolební masáž
    Co si takhle fakta trochu ověřit. U inteligentních linuxáků, jako je Heron, bych to beru jako samozřejmost a omluvenky nepřijímám.

    Na stránkách PS je to zpracované docela přehledně.

    Statistika hlasování 4. volební období (tj. 2002 do 2006) Korelace hlasování jednotlivých poslanců http://www.snemovna.cz/docs/vote/stat/2002ps/Index.html

    Bohužel nenašel jsem nikde celkové číslo, takže odhad z grafu:

    Korelace mezi hlasovanim poslancu KSCM - ODS cca 0.1 Korelace mezi hlasovanim poslancu KSCM - CSSD cca 0.2

    Nejmenší korelaci (asi jako jediná zápornou) s KSCM měla US-DEU.

    ODS a KSČM našla společnou řeč sice o trochu méně často, nicméně když už, tak se jednalo o důležitá hlasování jako státní rozpočet nebo volba prezidenta.

    Suma sumárum: Ano, ČSSD má o něco vyšší korelaci s ODS, ale na tvrzení, že "Komouši už fakticky s ČSSD vládli teď" je to slabé.

    P.S. Za všimnutí stojí sekce použitý SW. Statistici PS jedou na Open Source ;) http://www.snemovna.cz/docs/vote/stat/info/Index.html
    Heron avatar 12.6.2006 21:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Statistika hlasování versus předvolební masáž
    A mají v té statistice jednotlivá hlasování různou váhu? Hlasování o tom, že ve dne je světlo a v noci je tma projde napříč sněmovnou a jaksi je jedno, že pro zvedne ruku poslanec ODS stejně jako poslanec KSČM. Mě jde o sice jen pár, ale o to důležitějších zákonů. Kdo prohlasovával veta presidenta a senátu? Snad ODS? Ne! ČSSD+KSČM.
    13.6.2006 11:29 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Statistika hlasování versus předvolební masáž
    Není nad argumentovat s inteligentním člověkem :) Odhadl jste slabinu té statistiky dobře. Slibují, že nějaké kategorie zavedou, hlavně aby rozlišili "techniká" hlasování od "státotvorných".

    Nicméně, drobný "hint" tu je. Všiměte podstatně větší divergence mezi ODS a ČSSD než mezi ODS a KSČM. To by dávalo tušit, že hlasování typu "dáme si pauzu na sváču" nebudou převažovat, pochybuji že by nulová tolerance ODS k ČSSD šla až tak daleko, že skutečně šlo o věcné zákony.

    Kdo prohlasovával veta presidenta a senátu? Myslel jste asi "přehlasovával". Co je na tom překvapivého? V Senátu má ODS & spol většinu a prezident je bohužel tvrdě stranický. Proč se Paroubek musel častěji opřít o KSČM než o "svoji" koaliční většinu poslední tři měsíce? Bylo přece před volbama. A to se mýchají karty. Kalousek se už viděl ve vládě ODS, dobrý politik ví kde a kdy si budovat "mosty". A Paroubek, jako také dobrý politik věděl, o koho se bude muset opřít při povolebním vyjednávání.

    Tady v UK to mají vyřešené. Královna ze zvyku zákony nevetuje, zvyk je tu nad zákon, zvyk je tu zákonem, je natolik neutrální, že dokonce nesmí volit. A v Horní sněmovna je nevolitelná, do značné míry nepolitická, většina Lordů nejsou politici, určitě se tím neživí a nemusí se bát nezvolení, jsou tam doživotně, takže zpravidla také velmi nestranická, zkutečně se řídí svým svědomím a přesvědčením.
    10.6.2006 20:58 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    To že něco podepíšou přece není vůbec podstatné. Pokud by nepodepsali nic, tak to ještě přece neznamená, že vždycky hlasují podle svého nejlepšího svědomí a blablabla... Btw, jak by to asi dopadlo s poslancem, který by to nepodepsal?

    To je jednoduché. S největší pravděpodobností by letěl ze strany. Ale stejně tak by ze strany imho letěl poslanec ODS který by hlasoval např. pro registrační pokladny, nebo poslanec KSČM, který by hlasoval pro rovnou daň (např.)

    Takže to že něco podepsali má vyvolat u protivníka jistý psychologický (a imho celkem dobrý) efekt, ale v rozhodování samotného poslance je to naprosto podřadná věc, protože kdyby tu vládu podpořil, vyhodí ho stejně ať něco podepíše nebo ne...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Heron avatar 10.6.2006 21:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Aha. Tak tohle je ještě lepší.

    To mi připomíná Cimrmanovské: "mysli si co chceš, ale tady mi podepiš, že to tak nemyslíš" [JC - Blaník].
    10.6.2006 21:02 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Líbit se Vám to nemusí, ale buďte si jist, že takto to funguje.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Heron avatar 10.6.2006 21:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Mě je jasné, že to tak funguje. Ale je to hnus.
    10.6.2006 21:04 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    To by pak politické strany nemusely existovat a každý by byl sám za sebe a hlasoval opravdu podle nejlepšího svědomí atd..

    Otázka je, v čem bychom si pomohli ...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 21:39 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ale je to hnus

    A ještě něco - kdybyste vedl nějakou politickou stranu a každý poslanec Vám hlasoval skutečně tak jak chtěl (třeba by podpořil vládu s KSČ), tak byste ho nechal být? Nevyhodil byste ho? Obávám se, že pak byste to jako politik daleko nedotáhl ;-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    JiK avatar 10.6.2006 22:07 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Nevim, je-li nutne zadat po poslancich aby sefovi strany podepsali smenku a slibili absolutni poslusnost. Zda je to demokraticke bych nechal na vasem kritickem hodnoceni, zda je to slusne a ferove je asi jasne vsem. Jinak, nevyslo by nas, poplatniky, podle vasich absurdnich uvah nakonec levneji, kdyby tam misto 200 zivych lidi sedelo jen 5 sefu stran s absolutni moci a vahou umernou jejich volebnimu zisku?

    V stabilnim a poctivem vetsinovem systemu, ktery je trebas v Britanii, kdy by ten poslanec zcela bezpecne vedel, ze se bude zodpovidat konkretnim 100.000 volicum ve svem obvode a ze na nej to hlasovani s komunisty jeho konkurenti nezapomenou vytahout by si to jiste rozmyslel.
    10.6.2006 22:31 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Jo, pokud by misto 200 poslancu byl za kazdou stranu 1, pak by opravdu mohli hlasovat podle nejlepsiho vedomi a svedomi ;-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 23:42 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Az na to, ze to tak nefunguje ani tady ani tam. Ani u nas, ze vsichni poslanci "nezlobi", i kdyz obcas rikaji a podepisou kde co. Ani v Britanii, kde vetsinou vetsina poslancu drzi linii strany. Ach jo, stesti, ze nekteri mistni "optimiste" maji ten samy jeden hlas jako zbytek naroda...
    10.6.2006 22:19 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    To je muj sen. Aby poslanci hlasovali podle sveho svedomi a ne tak, jak jim to predseda nakaze.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    10.6.2006 22:22 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Teoreticky by to samozrejme bylo hezke, ale vznikla by asi po case anarchie :-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 22:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Nemusela by, pokud by se byli ochotni postavit za svůj názor.
    JiK avatar 10.6.2006 22:27 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    vazne? V Britanii anarchii nejak nepozoruji a par set let tam uz poslanci hlasuji napric stranami, v zajmu svych volicu, velmi konkretnich lidi ve svem okrsku.
    10.6.2006 22:29 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Jak to chodi v Anglii to nevim (dival jsem se akorat na Jiste pane premiere ;-), ale myslim, ze je treba odlisit konkretni navrhy a zakony a pak zasadni otazky, na kterych stoji a pada vlada (koalice atd ..).
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 22:31 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    No, nevim jestli bych chtel mit snemovnu plnou poslancu s tim zvlastnim druhem svedomi, ktere jim umozni par tydnu po volbach, ve kterych byli zvoleni za stranu s programem A, hlasoval pro vladu s programem !A. Ale jestli nekdo takovy je, tak mu v tom Paroubek nezabrani, poslanec mandatu nemuze byt svevolne zbaven. Viz prebehlici Teplik, Wagner ci Kott.
    11.6.2006 17:15 llib | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ale at si poslanci hlasuji podle sveho vedomi a svedomi, u vseho co nemaji jasne v programu(na zaklade ktereho byli zvoleni, a ke kteremu se s plnym vedomim a snad i svedomim prihlasili kandidaturou). V tomhle pripade je jasne ze podporit pravicovou vladu by byl podvod na volicich takze neni o cem. To podepsani vnimam jako deklarativni politicky tah, moralne na nem v tomto pripade nic spatneho nevidim. Srovnavat to se smenkami Sladkovcu nebo cistymi podepsanymi papiry Meciarovcu je mozne, ale nejak nevidim zadne spolecne body.

    A BTW, nevim ze by v CSSD mohl predseda o sve vuli nakazat.
    10.6.2006 21:05 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Však to co říkáš, jenom znamená, že pokud by to chtěli vnímat jako smlouvu, tak bude neplatná. Tedy veškeré z ní vyplývající závazky nejsou právně vymahatelné.

    Popravdě ta strategie mi připadá geniální (leč hnusná, protože čssd se nechce zachovat státotvorně, nechce se na ničem domluvit a nechce si ani nechat o ods nic nabídnout).
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.6.2006 21:08 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    On totiž Paroubek je arogantní a buran. Ale blbej není a ví moc dobře co dělá. Kdyby Topolánek pobral aspoň půlku inteligence co má praso...pardon..Paroubek, mohl být se svojí ODS dneska někde úplně jinde.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Heron avatar 10.6.2006 21:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Jsem mladej a dost dlouho jsem nechápal, jak může jeden člověk zmanipulovat tolik lidí. Třeba jako Hitler, Stalin, Castro atd. Teď je mi to jasný. Paroubek je imho stejnej typ člověka. V Bělorusku by v pohodě zastínil i Lukašenka.
    10.6.2006 21:14 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Já ale neříkám, že je to dobře. Samozřejmě, že Hitler a Stalin byli nepochybně velice inteligentní, a přesto bychom si z nich asi příklad brát neměli ;-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 21:17 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    už jenom proto, že nemaj kloudny haro. brr.
    10.6.2006 21:27 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Presne. Vzdycky jsem si rikal, jak mohli byt v padesatych letech svazaci tak zaslepeni, jak mohli opakovat ty naproste nesmysly. Totez se opakovalo u Maa a jeho Kulturni revoluce, totez u Hitlera. Sice tu zaslepenost stale nechapu, ale prispevky od lidi, jako ste vy, me presvedcuji, ze je takova totalni ztrata sebereflexe skutecne mozna, ze si to nikdo nevymyslel.
    10.6.2006 21:29 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    ano, mame vymyty mozek a modrou totalitu budeme prosazovat i za cenu nasili
    10.6.2006 21:30 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    jako ste vy, me presvedcuji, ze je takova totalni ztrata sebereflexe skutecne mozna

    To je reakce na mě nebo na Herona? ;-) pokud na mě, tak bych prosil něco konkrétního, co se týče té ztráty sebereflexe. děkuji
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 21:34 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Reagoval jsem na toho, na koho jsem reagovat chtel. Ale ze jste se tak vehementne prihlasil - myslite, ze existuji duvody, proc by ten post mel platit i na vas?
    10.6.2006 21:36 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    myslite, ze existuji duvody, proc by ten post mel platit i na vas?

    Přiznám se, že myslím :-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 21:42 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    V tom pripade nejste pro sebereflexi zcela ztracen.
    10.6.2006 21:44 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    děkuji, doufal jsem, že to ještě není nejhorší :)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 21:52 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Rado se stalo. Celkem to za tuhle kratkou konzultaci dela 2000. Budete platit v hotovosti?
    10.6.2006 21:54 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    kreditní kartou.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Heron avatar 10.6.2006 21:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Nejsem si jistej, jestli ten příspěvěk patřil skutečně mě, tedy člověku, který přemyšlí nad každým novinovým titulkem, výrokem politika a je zvyklý na kritické myšlení.
    10.6.2006 21:58 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Pokud by tomu tak bylo, tak bys musel uznat, že Přežroutek měl ve svém Projevu vlastně docela pravdu - souhlasím v tomto s J. Čulíkem a jeho sloupkem na BListech (jen přes vlastní modrost nejde nevidět modrost MF Dnes). Zkoumal jsi kauzu "Václav Kočka" nebo jsi to přijal jako fakt ("to na ty socany sedí") a ono je to trochu jinak - http://blok.rozanek.cz/?p=1606.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 10.6.2006 22:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Britské listy nečtu po emailové "hádce" s Čulíkem, kdy jsem se ho ptal, proč zcenzuroval jeden příspěvek do diskuse (nikoliv můj), když tam ještě byla.

    MF Dnes je možná modrá, ale proč ne?

    O kause Kočka si myslím své. Stejně jako o novém poslanci, který byl "okamžitě zkorumpován", aby podpořil Zelené. Zajímavé je, že Paroubek o tom "zasvěceně" mluvil v TV jen pár hodin po té, co to dostala policie.
    10.6.2006 22:07 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    MF Dnes je možná modrá, ale proč ne?

    Jasněže, komáři mají taky haló noviny a nikomu to nevadí. A komu to vadí, tak to nekupuje.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 22:10 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    S tím souhlasím, i na Západě (náš velký a jediný správný vzor, než se nám zase prohodí světové strany :-D) jsou levicově a pravicově založené tisky. Jediné, co bych ocenil je více pořadů jako Otázky Václava Moravce na ČT, ty mi přišly vyvážené.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 22:12 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    až na to, že MFD si hraje na nezávislé noviny
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.6.2006 22:16 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Haló noviny by si třeba také chtěly hrát na nezávislé, ale v jejich případě je poněkud menší procento uživatelů, kteří by tomu byli ochotni uvěřit ;-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 22:21 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Asi žádné noviny nemohou být úplně nezávislé. Leda že by je snad někdo dělal zadarmo.
    Heron avatar 10.6.2006 22:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Proč zadarmo?

    Za blogy nás taky nikdo neplatí a přitom jasně vyadřujeme svoje postoje.

    A nezávislé noviny.... to je s prominutím kravina. Každý člověk, včetně novináře, má nějaký názor a někde vyrůstal. A těžko novinář, který přišel v koncentráku o rodiče napíše "objektivní" článek o neonacistech.
    10.6.2006 22:33 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Jo, to mi připomíná nářky rúzných režisérů a hudebníků, když fňukají, že se o nich kritika nevyjadřuje objektivně ;-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 22:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Pokud by se někdo rozhodl dělat noviny zadarmo, asi by nebyl normální. Ale mohl by být objektivní.
    wake avatar 11.6.2006 11:05 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    http://www.blognoviny.cz/
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    11.6.2006 11:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Zatím tam toho moc není, ale za tak krátkou dobu těžkou soudit... Úplně nezávislý projekt zadarmo to asi nebude, ale reklamy tam mají opravdu hodně málo.
    10.6.2006 22:08 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    No "kauza", já doufám, že každý z nás bere informace z vyšetřovací zprávy ÚOOZ pouze jako JPP. Já chápu, že pro novináře je ten dokument pohodlným zdrojem nejrůznějších "kauz", ale tak nějak jsem doufal, že tomu nikdo nevěří ... sakra, už zase naivní :-/.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 22:16 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Asi bych se měl urazit, ale neudělám to a budu věřit, že tento komentář byl zapříčiněn pouze mírně odlišným vnímáním slova kauza.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.6.2006 22:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Já nepsal o kauzách, ale o "kauzách" (tj. věci vyčtené z nějaké vyšetřovací zprávy, které mohou, ale hlavně nemusí mít vztah se skutečností) :-D. Rozhodně jsem tím nemyslel, že tomu nějak věříš, nebo co.

    Jenom jsem se na to mezitím zeptal pár lidí a výsledek mě trochu vyděsil, proto jsem to tam dopsal :-/.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 22:26 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    OK :-)

    BTW koukal jsem na první poločas Argentina-Slonovina a ani proti jednomu by český supertým neměl šanci. Co teprve taková Brazílie! Ale na druhej poločas nekoukám - radši poslouchám D-Dur, tam hrajou ještě líp než Brazilci :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.6.2006 22:38 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Já myslím, že naši kluci půjdou tomu štěstíčku naproti :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 22:40 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Já myslím, že nevím, ale podle toho, jak to vypadalo tak teda nevím.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.6.2006 22:45 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Hlavne aby meli poreseny ty medialni mrdky, to je zaklad.
    Heron avatar 10.6.2006 22:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ty myslíš, že to mají zaplacené?
    10.6.2006 22:44 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    To by dost vysvětlovalo schodek státního rozpočtu :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 10.6.2006 22:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie

    LOL

    Což mi připomělo:

    Archeologové objevili program prvotní sociální demokracie: "všechno za Vás zatáhneme z Vašeho dluhu"

    10.6.2006 22:53 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ty myslíš, že to mají zaplacené?

    Šmarjá to je otázka, si myslíš asi, že se to udělá samo ten fotbal, nebo co?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    11.6.2006 17:00 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Paroubek se chová jako politik. Proto bude hezky vracet ODS její nulovou toleranci se kterou musela vláda ČSSD bojovat 4 roky od minulých voleb. Co je na tom divného ? A jak může někdo očekávat že se bude Paroubek a celá ČSSD chovat státotvorně, když to ODS sama nedělala a jenom se snažila právě končící vládě co nejvíc škodit?
    11.6.2006 17:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Já mám pocit, že vláda ČSSD a spol. škodila v posledních třech letech národu seč mohla, nebyl důvod jí jakkoli pomáhat.
    11.6.2006 19:00 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ten pocit mít můžeš, ale potom jsi zaslepenc který nedokáže přiznat ČSSD některé nesporné úspěchy její vlády. Možná mohli být dokonce úspěšnější, kdyby jim programově neškodila ODS svou politikou nulové tolerance. Možná že kdyby se ODS tak nebála přijetí zákona o majetkových přiznáních, tak jsme nemuseli mít ani tak zkorumpované úředníky, policajty, soudce, politiky a kdo ví koho dalšího.
    11.6.2006 19:08 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Možná nějaké byly, ale já si na ně nepamatuji. Můžete je připomenout?
    11.6.2006 19:13 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Například v ekonomice na tom nejsme nejhůř a určitě to není zásluhou ODS.
    11.6.2006 19:26 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ale za jakou cenu? Že tady všechno skupují cizinci?
    12.6.2006 10:44 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ježkovy voči - skupují nás cizinci. No a co má být? Zatím jsem neslyšel o případu, kdy by si cizinec u nás koupil fabriku nebo třeba hospodu a odtáhnul si ji k sobě domů. Ten majetek zůstává u nás a pracují v něm zase naši zaměstnanci, kterým cizí majitel platí mzdu. Většinou dokonce o dost vyšší než jakou by jim platil náš český podnikatel, u kterého je normální že když v lednu začne s podnikáním tak už v únoru si chce vozit zadnici v nejluxusnějším Mercedesu. Samozřejmě na úkor svých zaměstnanců, protože je má až na vyjímky za blbce a za luzu která má jediný cíl - flákat se u něho za jím milostivě vyplácenou almužnu 7.500 korun měsíčně :)
    12.6.2006 11:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Nemám rád Rudé, kteří chtějí všechno prodat a ještě si na tom namastit kapsu. A nejsou to jen ti z KSČSSD.
    11.6.2006 19:16 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    ale jiste, tady to je modry na rudym

    http://volby.kategorie.cz/statement-26-1.gif
    11.6.2006 19:50 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    kdyby jim programově neškodila ODS svou politikou nulové tolerance.
    ODS má většinu v Senátu pouze nějaké dva roky, do té doby byly jejich možnosti velice omezené. To je docela málo, pokud si vezmeš, že ČSSD byla u moci 8 let. První 4 roky byla oposmlouva a tam se o nulové toleranci dá mluvit jenom těžko. Takže shodit všechnu vinu na ODS za asi dva roky, kdy mohli svojí politiku nulové tolerance reálně uplatňovat ... ani nechci domýšlet, čí rétoriku mi tohle připomíná.
    Možná že kdyby se ODS tak nebála přijetí zákona o majetkových přiznáních, tak jsme nemuseli mít ani tak zkorumpované úředníky, policajty, soudce, politiky a kdo ví koho dalšího.
    To už je jenom čirá spekulace a mohl sis to odpustit. Nebo ty skutečně věříš, že jeden zákon jako zázrakem očistí současné kaprpoměry?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.6.2006 10:49 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    ČSSD měla první 4 roky svého vládnutí oposmlouvu. Taky ale měla svázané ruce skoro zlikvidovanou ekonomikou po vládnutí modrých gangsterů. Musela se nejprve vypořádat s nelichotivým stavem našeho hospodářství a teprve ve druhém období mohla ČSSD trochu vládnout. Tedy tak jak jí to umožnili koaliční partneři, kteří také neradi vládu podporovali a takový Kalousek stále čekal kdy bude moci křehké koalici vrazit nůž do zad, jak je to u tohoto bezpáteřního "křesťana" zvykem.
    12.6.2006 11:24 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Taky ale měla svázané ruce skoro zlikvidovanou ekonomikou po vládnutí modrých gangsterů.
    Ty jsi úplně stejný jako JiK, akorát na druhou stranu :-D. Mimo to jsi tvrdil, že za to mohla nulová tolerance ODS ... měl by sis ujasnit názory.

    Musela se nejprve vypořádat s nelichotivým stavem našeho hospodářství a teprve ve druhém období mohla ČSSD trochu vládnout.
    Aha, takže v prvním volebním období vládnout nemohli, pouze napravovali ekonomiku (a často pravicovými opatřeními) - zajímalo by mě jak, když podle tebe vládnout nemohli.
    Tedy tak jak jí to umožnili koaliční partneři, kteří také neradi vládu podporovali a takový Kalousek stále čekal kdy bude moci křehké koalici vrazit nůž do zad, jak je to u tohoto bezpáteřního "křesťana" zvykem.
    Dívám se, že jsi se pěkně rozohnil a dokonce už teď ani nulová tolerance za všechno nemůže. Koalici si vybrala ČSSD dobrovolně, mohli se kdykoliv dát do kupy s komunisty, ale i za to pravděpodobně může ODS, co ;-)?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.6.2006 13:29 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Zdá se mi to, nebo záměrně Red Doga potahuješ za slovíčka?
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    12.6.2006 13:45 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Já se spíše snažím, aby si uvědomil, že házet všechno špatné na jednu stranu (ODS) a všechno dobré na jinou (ČSSD) je velice naivní představa ;-). Obě strany udělali pozitivní věci i blbosti, ale po bitvě je každý generál, co?

    Jeho tvrzení v podstatě odpovídají - za všechno zlé může nulová tolerance ODS, modří gangsteři, co zplundrovali ekonomiku (za menšinové vlády s podporu ČSSD), úlisný Kalousek a škodili chudince ČSSD, kde se dalo. Takové ty věci, že ČSSD v čele se Zemanem za opozice brojila proti prodávání národního stříbra cizákům a od 1998 privatizace sama dělala potom znamenají, že privatizace v podání ODS je rozkrádání a plundrování, kdežto v podání ČSSD je to moudrá správa majetku.

    Opravdu je to chytání někoho za slovíčka? V situaci, kdy je stejná činnost rozdílně vykládána v kontextu strany, která je prováděla?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.6.2006 15:54 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Modráci zlikvidovali co se dalo a zašantročili tolik majetku, že by se naši předkové museli otáčet v hrobech jako vrtule, kdyby to tady dnes viděli. Všichni si musíme přeci pamatovat na památné výroky pana profesora o neexistujících špinavých penězích a o všemocném tržním hospodářství. Všichni si jistě vzpomeneme jak likvidovala ODS a ODA Tatru, Škodu Plzeň, Liaz, Poldi, Aero, hromady bank a kampeliček a spousty dalších firem. Jak rychle jsme likvidovali zbrojní průmysl a všecky průmyslové podniky orientované na východní trhy o které jsme se lehkomyslně připravili jen proto, abychom na ty samé trhy pustili americké, britské, německé, nebo francouzské firmy. Nemá cenu to sem všecko vypisovat. Člověk se akorát nakrkne, když si na to všecko vzpomene a když vidí že se stále tlačí k vládě stejná pakáž která má na svědomí největší loupeže století! Topolánek nedokázal sám jako podnikatel nic, ale cpe se do řízení vlády. Vždyť je to úplně k smíchu. Nebo spíše k pláči?
    12.6.2006 18:11 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    ODS měla osm let na to, aby se ze svých chyb poučila, protože ČSSD nám tu stejné chyby předváděla dvě volební období. ČSSD pokazila skoro všechno, na co sáhla, rozdala majetek zahraničním investorům, takže už skoro nic nezbylo a nicotné zisky rozpustila v běžných výdajích. Na reformy převážně nedošlo, a pokud trochu ano, tak byly namířeny špatným směrem, jako u zákoníku práce nebo politiky zdravotních pojišťoven.

    I když jsem ODS nevolil, je to pro mě z do parlamentu postoupivších stran ta jediná přijatelná.
    12.6.2006 15:41 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Jasně že záměrně vytrhává z kontextu věty které se mu hodí a chápe je po svém tak jak to jemu vyhovuje. Kdybych měl všecko vysvětlit úplně srozumitelně, tak bych na to potřeboval dlouhý elaborát a zabralo by to pár stránek weblogu. Blog si ale nepíšu. Tedy ne tady :-)

    Už jsem si ale dávno zvyknul na to jak příznivci ODS reagují na kritiku. Jasně že chyby dělala ČSSD ale nevyhnula se jim ani sama ODS a dokonce si troufám tvrdit že její chyby byly pro naši zemi mnohem kritičtější než ty od socanů. Stále si myslím že u nás není žádná pořádná strana a politikům napříč politickým spektrem šlo vždycky pouze o jejich vlastní prospěch a o moc.

    Snad to příští generace napraví. Ti dnešní politici vzešli z komunistů a nemají na to aby něco napravili, když sami vyrůstali obklopení "vymoženostmi socialismu" a mají ho prostě zažraný hloboko pod kůží. Nevím jak kdo, ale já naší politické reprezentaci nevěřím ani pozdrav a je jedno jestli jde o rádoby pravicové politiky, nebo o ty kteří se hlásí k levici.

    A prohlašuji že už 17 let si den co den utahuje národ svůj opasek a přitom to vlastně není nikde vidět. Lidi už by snad měli dávno poznávat že se nám všem začíná dařit lépe a ona je skutečnost přesně opačná. Pár lidí bohatne, zatímco zbytek obavatel se má vlastně stále hůř. Pro tyto lidi už je mnohdy pozdě teprve začínat napravovat chyby z minulých 17-ti let hraní si na kapitalismus.
    12.6.2006 18:01 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ta smlouva se týká jediného hlasování, ne?

    Smlouva pravděpodobně nebude soudně vymahatelná (tak jako tak mají poslaneckou imunitu) Postihne je to, že příští rok se neobjeví na kandidátce a hlavně - zavřené dveře k finančně lukrativním postům ve sněmovně a jejích výborech. A on ten základní plat poslance není závratně vysoký. Už víte proč nikdy nezprůhlední a nezjednoduší poslanecké příjmy, ať bude u moci jakákoliv strana. Chytře vymyšlené, že ;-)

    Tak proč tedy písemně? Aby nedošlo k "nedorozuměním" typu Marvanová. Odřízne jim to možnost se vymlouvat, že věc s nimi nebyla řádně konzultovaná. Teď mají na papíře s vlastním podpisem, že konzultováno bylo.

    Empirická zkušenost s vládnutím ČSSD ukázala, Špidla, Gross, že na jejím poslancům nejvíce vyhovuje tvrdá ruka. Jinak předseda rychle dopředseduje.

    ODS si srovnal už před dekádou Klaus a ta si štábní kulturu drží, navíc, pobyt v opozici stmeluje, to je známá věc, lidi se začnou hádat, až když je o co. KSČM vychoválala své členy 50 let, jak, to snad ani nemusím popisovat.

    V Británii a řadě dalších zemí mají na poslance dokonce speciální instituci - Chief Whip:

    The Chief Whip is a political office in some legislatures assigned to an elected member whose task is to administer the whipping system that ensures that members of the party attend and vote as the party leadership desires. http://en.wikipedia.org/wiki/Chief_Whip

    whip = anglicky bič nrbo bičovat, nařezat nebo zmrskat, příhodné pojmenování parlamentní funkce, že ;-)

    Osobní pocit: Ne nelíbí se mi to, ale rozlišuji mezi pocity a politickou realitou.
    10.6.2006 21:19 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Podpisove akce tohoto druhu vymyslel Klaus, tak nevim co ze jste si vzpomnel az tedka.
    10.6.2006 21:21 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Podpisove akce tohoto druhu vymyslel Klaus

    lol, to uz tu muselo byt snad v praveku, ze si vudce smecky potreboval zajistit podporu stada :)))
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    JiK avatar 10.6.2006 21:23 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    A nejaky dukaz pro to tvzeni mate? Pro tvrzeni, ze 'zly' Klaus si nechaval podepsat, ze poslanci nebudou hlasovat podle zakonu tehle zeme, podle sveho vedomi a svedomi, ale podle narizeni UV?
    10.6.2006 21:30 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Vase pamet nesaha ani dva roky dozadu. Ale to me neprekvapuje.
    JiK avatar 10.6.2006 21:38 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    neni to neco TROCHU jineho?

    To, ze prezident Ceske Republiky pozada neduveryhodneho cloveka, co se pokousi presvedcit ze by fakt mohl a umel sestavit vladu, aby dolozil podpisy poslancu, kteri by ji eventuelne podporili, mi prijde rozumne.

    To, ze si sef strany vynuti po VLASTNICH poslancich podpis, ze nebudou hlasovat podle sebe, ale podle narizeni UV CSSD mi opravdu neprijde stejne. Chybi jen to, co zavedl Sladek, aby mu kazdy z JEHO poslancu krvi podepsal smenku, kterou po nem puchyr Paroubek velkomozne nebude vymahat, bude-li ten dany poslanec skakat PRESNE podle not, dodanych UV CSSD.
    10.6.2006 21:55 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    No právě a dobrák Paroubek se teď rozhodl Klausovi prostě trochu pomoci a sehnal mu 74 podpisů proti vládě, takže se může rozhodnout, zda má cenu jmenovat, nebo ne :-D. Nechápu, co na tom všichni vidíte.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 22:07 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Do pr* neni uz snad po volbach?
    Kill the poor!
    Heron avatar 10.6.2006 22:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Je.
    10.6.2006 22:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ale politická divočina je tady pořád stejná, co? :-) Nebylo by špatné založit nějaké Abcpolitiky.cz :-)
    10.6.2006 22:51 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Myslim, ze by to nepomohlo. Uz dnes maji sanci si zalozit blogy jinde, kam takoveto vyplody patri. Ale kdo by je cetl, ze jo? Potrebuji obecenstvi, i vynucene.
    Kill the poor!
    Heron avatar 10.6.2006 22:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Přesně tak.

    Do této chvíle jsem si vynutil (i násilím a uplácením) pozornost 271 čtenářů.
    10.6.2006 22:57 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Je pravda, že to i bez deníčku pozoruji sám na sobě. :-)
    10.6.2006 23:14 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    a čím si asi tak vynucuje pozornost? IMHO zápisek s názvem Demokracie zřejmě nebude o kompilaci hurdu takže ses mohl rozmyslet, zda na něj klikneš, nebo snad né?
    Heron avatar 10.6.2006 23:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Třeba nedostal pokyn od Strany tak byl tak zmatenej, že kliknul z čisté nevědomosti :-D
    10.6.2006 23:42 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    moc vtipne, presne na tve urovni arogantniho fracka.
    Kill the poor!
    Heron avatar 10.6.2006 23:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Tohle sedí od člověka, co si smazal obsah svým blogů a co mě (JiKa, koffra a xkeshe) nikdy neviděl realtime :-D
    11.6.2006 00:04 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    hm, aha, a co jsi tim chtel rict? nejak nevidim souvislost. ani s prvni, ani s druhou casti.

    kdyz nemas co rict, tak je vetsinou lepsi mlcet.
    Kill the poor!
    Heron avatar 11.6.2006 00:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    No, že soudíš někoho, koho neznáš. Vyadřuješ se o mně jako o arogantním frackovi (skoro bych řekl, že je to urážka) a přitom mě neznáš. Celkem by mě zajímalo na jakém základě si to myslíš. Na základě několika slov na nějakém serveru?
    11.6.2006 07:30 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Tech slov nebylo jen nekolik.
    Kill the poor!
    11.6.2006 00:07 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Hoši klid, nebo si snad chcete roztrhat občanky? :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.6.2006 23:41 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Tim ze otravuje tema svyma kydama tam kde nema. Pokud jste si panove Heron, koffr, JiK, a xkesh nevsimli, tohle neni abcpolitiky.cz


    Ze ja vam neco vykladam, stejne mi odpovite ze do blogu si muzete psat co chcete, nebo ze vas muzu blokovat, nebo jine tvrzeni vasi ignorantske, arogantni urovne.
    Kill the poor!
    Heron avatar 10.6.2006 23:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Do blogu si můžeme psát co chceme, nebo nás můžeš blokovat.

    :-D
    11.6.2006 02:24 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    :-D avsak je to tak! :-D
    11.6.2006 00:13 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Safra, co vas furt nuti sem lezt a cist to? Oni si tu muzou psat cokoliv v ramci pravidel. A ty jim jejich prispevky umoznuji. Necte te to, ignorujete to, protoze zatim se jako arogatni clovek chovate hlavne vy.

    Provozovatele tohoto serveru proste dali prostor clenum komunity vyjadrovat sve nazory. Na cokoliv. Respektujte jejich prava, tak jako oni respektuji vase pravo je ignorovat.
    10.6.2006 23:25 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Paroubek se ke vlastním poslancům chová jako k nemyslícím ovcím, jak se choval a jak by se asi choval k lidem v této zemi?

    Jednak je takový podpis právně nevymahatelný a pak je hlasování o důvěre vládě tuším stejně tajné (pokud si ho neučiní demonstrativním...). Tohle je prostě deklarace toho, že Paroubek má podporu poslaneckého klubu jako celku i všech jednotlivců.

    Zvláštní, když se diskutuje Strana zelených, tak se všichni třesou, aby vládu podpořili a pejorativně se připomíná, že by mohli být nejednotní a hlasovat jen podle svých vlastních preferencí (což by bylo v tomto případě špatně, že...). Tam je tedy jednota v pořadku a chvályhodná (protože podporuje tu "správnou" stranu?), zatímco totéž u socialistů má být "nedemokratické".

    Ostatně, vyhazov ze strany ještě neznamená ztrátu mandátu a takový přeběhlík by klidně mohl zakotvit u ODS, precedens by tu byl :P

    A když si vzpomenu na Hanu Marvanovou, která svého času jako jediná zvedla ruku proti špidlovskému balíčku (a jako jediná tak zůstala věrná programu svojí strany), zvedlo se proti spousta křiklounů, že bourá vládu a jednotu, asi tak ve stejném duchu, jako je ten váš příspěvek (a taky to byl její politický konec).

    A to si myslíte, že se Topolánek předem neujistí, ústně nebo písemně, že pro jeho vládu budou hlasovat všichni poslanci ODS? A pokud v to automaticky věří, tak to vypovídá o "demokracii" občanských demokratů taky své. Jen si představte, co by se stalo, kdyby nyní někdo z ODS hlasoval podle svého svědomí a hlasoval proti důvěře... co myslíte?
    11.6.2006 02:23 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    ne, pri hlasovani o duvere kazdy poslanec predstoupi a rekne "duveruji" (nebo "neduveruji", podle nalady :-D)
    unknown_ avatar 22.10.2006 14:21 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    A že třeba něco naprosto stejnyho udělala KDU-ČSL to nic že? Je opravdu nejlepší dívat se na svět pomocí ůzké trubičky, abych neviděl nic jiného - třeba různé machinace a korupční skandály své oblíbené strany?
    unknown_ avatar 22.10.2006 14:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Ano udělali to sice pozdějš ale třeba takovej UPDATE by neuškodil
    Heron avatar 22.10.2006 14:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Demokracie
    Co je to za zvláštní módu přispívat k půl roku starým článkům? Těžko můžu udržovat up to date zápisek v blogu, který se týkal jedné konkrétní věci. Tvůj příspěvek nechápu.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.