abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:44 | Nová verze

    Google Chrome 139 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 139.0.7258.66 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 12 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. S verzí 139 přestal být podporován Android 8.0 (Oreo) a Android 9.0 (Pie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | Komunita

    Společnost JetBrains se stala platinovým sponzorem multiplatformního open source herního enginu Godot. K vývoji her lze používat Rider for Godot. Zdarma pro nekomerční účely.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 9.0 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Verze 9.0 je založena na Debianu 13 Trixie. Přehled novinek v poznámkách k vydání a informačním videu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Operátor O2 dává všem svým zákazníkům s mobilními službami poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 04:00 | Nová verze

    Společnost NVIDIA vydala verzi 13.0 toolkitu CUDA (Wikipedie) umožňujícího vývoj aplikací běžících na jejich grafických kartách. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.8. 04:22 | IT novinky

    Byly vyhlášeni vítězové a zveřejněny vítězné zdrojové kódy (YouTube, GitHub) již 28. ročníku soutěže International Obfuscated C Code Contest (IOCCC), tj. soutěže o nejnepřehlednější (nejobfuskovanější) zdrojový kód v jazyce C.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    3.8. 14:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červenec (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.8. 01:11 | Pozvánky

    Konečně se ochladilo, možná i díky tomu přestaly na chvíli padat rakety jako přezrálé hrušky, díky čemuž se na Virtuální Bastlírně dostane i na jiná, přízemnější témata. Pokud si chcete jako každý měsíc popovídat s dalšími bastlíři, techniky, vědci a profesory u virtuálního pokecu u piva, Virtuální Bastlírna je tu pro Vás.

    Ještě před ochlazením se drát na vedení V411 roztáhl o 17 metrů (přesné číslo není známé, ale drát nepřežil) a způsobil tak… více »
    bkralik | Komentářů: 3
    2.8. 23:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.8. 15:44 | Nová verze

    PixiEditor byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní univerzální all-in-one 2D grafický editor. Zvládne rastrovou i vektorovou grafiku, pixel art, k tomu animace a efekty pomocí uzlového grafu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU LGPL 3.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (28%)
     (29%)
     (5%)
     (7%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 217 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník

    Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025

    3.8. 21:24

    Zdarec z nedělního večera. Je rok 2025, to jen pro připomenutí. Právě jsem si chtěl objednat burger. Máme bezdrátové platební karty, máme EURO!!!, máme 5G sítě, máme mobily, máme auta a bylo 20:00. Výsledek? Burger nemám! Nelze platit Eurem a vůbec nikdo v ČR nemá v autě mobilní terminál.        

    Hodnocení: 17 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.8. 21:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Jdu chlastat! Když na místních příkladech vidím co s člověkem udělá padesátka, tak se jí nechci dožít.
    Heron avatar 3.8. 22:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Hele, je rok 2025, takže si to rozmysli.
    3.8. 22:31 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Já teda v roce 2025 namačkám na destičce ve woltu/boltu/foodoře a zaplatím kartou klidně v pákistánských rupiích. Žádný terminály ani dávat eura k tomu nepotřebuji.
    Heron avatar 3.8. 22:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Já mám kartu na mobilu, což nikdo v ČR neumí udělat v autě. Číslo karty se nikam neopisuje.
    4.8. 00:34 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Rovněž mám kartu uloženou v telefonu (v Google Pay). Platba telefonem při dovozu jídla (ať již přes Foodoru či vlastního kurýra dané restaurace) nikdy nebyla problém, stejně tak nebyla problém platba v eurech.
    4.8. 14:50 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Jasneze to neni problem. Ani v prdeli sveta dle mych zkusenosti. A kdyz na te platbe heron trva a nikdo v okoli to nepodporuje, tak je v poradku, ze tu sluzbu mit nebude. V gastru sam platim zasadne hotovosti...
    Heron avatar 4.8. 15:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Jenže to mají napsané přímo na webu. Ve 23 hodin fakt nebudu riskovat, že jednak nebudu mít jídlo a taky, že přijede unavenej týpek bez terminálu. Fakt nejsem blázen. A z minulých zkušeností vím, že kdykoliv v ČR vytáhnu EURO, tak se automaticky volá vedoucí, protože pokladní to nikdy neviděla. Jsme 20 let v EU a EURO tady nikdo nikdy neviděl. Jen na kartě, ale s terminály je to těžké a dokonce je tady restaurace Hraniční ulici nejde platit ani eurem ani kartou. Českou hotovost u sebe nemám asi 15 let. Jen karty a pár desítek euro v peněžence.
    4.8. 16:22 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Ano, pokud to maji napsane na webu, ale v realu to nefunguje, pak je to spatna sluzba, kterou je dobre prestat vyuzivat. A prijimani eura? To je podle stavajici legislativy na obchodnikovi. Rubl take neni vseobecne prijiman. Korunu nijak nemiluji, ale urcite ji mam radsi, nez penize bruselskeho sojuzu.
    Heron avatar 4.8. 16:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Kolikrát mám opakovat, že jsme 20 let členy EU, na Univerzitě Palackého v Olomouci je hromada zahraničních studentů, tak čím konkrétně mají platit a proč po nich chtít koruny? Já se s nimi bavím skoro denně, samozřejmě anglicky.
    4.8. 16:28 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    At si plati u podnikatelu, kteri to prijimaji. Nebo at daji najevo mistnim podnikatelum svou poptavku. Nebo at se prizpusobi, a plati korunami. To je jejich vec. To, ze jsme neceho clenem, neznamena, ze zde musi kazdy podnikatel prijimat euro. Dost na tom, ze stat nuti podnikatele prijimat koruny.
    Heron avatar 4.8. 16:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Jasně, ale tady je celkem slušná restaurace, s tankovým pivem, jenže to má nějaký asi Rus, který si "asi" něčeho bojí, takže nebere karty (asi ochrana před ČNB a EU) a celkem nepřekvapivě nebere ani Euro. Nemá to ani na mapě.

    Jedná se o restauraci pod touto. Tahle je zcela OK, ale nemá tankové pivo.

    Restaurace
    4.8. 16:39 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Je problem jit na pivko jinam?
    Heron avatar 4.8. 16:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    To skutečně není, ale když jdu kolem, tak opravdu nepůjdu do bankomatu pro koruny.
    včera 08:10 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Tak kdyz nepujdes pro koruny, na pivko nepujdes. Bez penez do hospody nelez. ;-) ;-)
    4.8. 16:55 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Zrovna dneska byl v ČR výpadek O2 sítě, již z toho důvodu bych obecně neriskoval zůstat na sucho (teoretická šance na nefunkčnost platebních terminálů) a minimálně hotovost na útratu v restauraci bych měl při sobě. Jak praví rčení "Bez peněz do hospody nelez."
    Heron avatar 4.8. 16:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Dobře, ale tak má karty v mobilu a fyzicky v ruce. Výpadek O2 není žádný problém.
    4.8. 17:06 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Platební terminály jsou údajně závislé na připojení k Internetu (to může být i mobilní O2), karta v mobilu a fyzicky v ruce tak nemusí pro větší útratu (neschopností validovat platbu) stačit. A pochybuji, že dnes někdo používá imprinter.
    Heron avatar 4.8. 17:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    To je mi jako zákazníkovi úplně jedno a platba je možná i offline.
    včera 17:47 fero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Hele, ty to asi nemas v hlave moc vporadku ze? Platbu offline kartou v CR bylo mozny realizovat asi tak na 5ti mistech pred asi tak 30ti lety. Pokud nekdo platby kartou bere dnes, ma online terminal a bez site zadnou platbu nezrealizuje. Tecka.

    A jako podnikateli jsou mi zcela uprdele tvoje problemy, nemas prachy (coz je jen tak mimochodem jedine zakonne platidlo), tak tahni ...
    4.8. 16:48 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    A ví se v Olomouci, že EU a Eurozóna není totéž?

    Tak jako jsou členské země EU co mají zatím vlastní měnu (dokud nesplní podmínky pro přijetí Eura), jsou naproti tomu země mimo EU(Eurozónu) co na svém uzemí jako měnu používají právě Euro (a ty se dělí co tak činí po formální dohodě s EU a takové co tak činí bez ní).

    Dokonce je jeden členský stát EU (Dánsko), který má z Eurozóny trvalou vyjímku (nemusí tedy vstoupit nikdy).
    Heron avatar 4.8. 16:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    To se samozřejmě ví, tak to prosím přijeď vysvětlit všem zahraničním studenům na UPOL. Předem děkuji. A klidně pokecáme anglicky všichni dohromady.
    4.8. 17:02 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    U vysokoškolských studentů bych očekával, že takové věci se jim nemusí vysvětlovat (jsou schopni/motivováni si to sami zjistit). Ta laťka pro příjem ke studiu na vysokou školu musela jít docela dolu.
    Heron avatar 4.8. 17:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Kolikrát to mám opakovat? Otravovat zahraničního doktoranda korunami je pro mě jako pro Čecha v podstatě urážka. Já mám taky v peněžence jenom Eura a Dolary. Koruny mám jenom kdy jedu k jezeru na koncert a platím za pivko.
    4.8. 17:25 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Mě příjde urážlivé nerespektovat oficiální měnu státu jehož jsem návštěvníkem(hostem), přijde mi to jako čistý projev arogance.
    4.8. 17:52 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    A čím ho máme nechat platit? Yuanama? Pesama? Nebo Zlotejma? Protože zahraniční studenti v Olomouci opravdu nejsou jenom Slováci. Ta představa, že zahraniční studenti chtějí platit hotově Eurama je úplně absurdní. Navíc, kde by k nim jako přišli? Myslíš, že přijedou s kufrem plným bankovek a z toho tady léta žijou? Zahraniční doktorand dostává výplatu a stipendium v korunách a elektronicky na účet. UPOL vůbec hotovost nevyplácí. Zahraniční doktorand tak buď vybere prachy v bankomatu (v korunách) a nebo platí kartou (taky v korunách). Trochu vopruz je, že musí mít korunový účet, ale nutnost mít účet v lokální měně platí v Evropě na univerzitách obecně (alespoň co já vím). Zas trochu uber.
    Heron avatar 4.8. 17:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Úplně čímkoliv, to je vždy věcí obchodníka, takže za mě třeba zlatem :-D
    4.8. 18:37 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    No a obchodník volí koruny (z důvodů, který jsou asi každýmu jasný). Tak pak ale nevím, proč se tady rozčiluješ, když jak sám uznáváš je to věcí obchodníka. Já nicméně poukazoval primárně na tu údajnou potřebu zahraničních studentů platit Eurama.
    4.8. 18:56 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Je pravdou, že v US ani dnes nelze jednoduše převádět větší částky mezi bankami a účty odlišných vlastníků?
    Steps for Transferring Money Between Banks
    ...
    5. Your bank may require verification that you are the owner of the other account. The transfer likely will take one to two days or maybe more if verification is needed.
    
    https://www.usnews.com/banking/articles/how-to-transfer-money-from-one-bank-to-another

    včera 23:22 ml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    laťka pro příjem ke studiu na vysokou školu musela jít docela dolu
    Prý naprosto neskutečně. Předloni jsem o tom mluvil s jedním docentem. Teda on si mě a několika lidem, co jsme byli u stolu stěžoval. Třeba takový student netuší co to je integrál, jako v tom smyslu, že ani nemají představu, natož aby nějaký spočítali (a vyjmenoval ještě několik dalších, daleko základnějších věcí, co by měl znát snad už středoškolák; třeba nepřímá úměrnost je zcela neznámý pojem). A pravidelně slýchám od dalších lidí podobné zkušenosti. Já se mezi vysokoškoláky nepohybuju (ani mě nepostihla ta tragedie, že bych musel učit), tak to mám všechno z doslechu, občas se stýkám s lidmi, co učí.

    A pokud jde o erasmáky, tam je to snad ještě horší. No ale pokud jedu třeba do Izraele, je jasné, že mi tam české koruny budou k ničemu a budu potřebovat šekely. A to samé, když přijede izraelec k nám, tak taky mu šekely budou k ničemu (docela zajímavé bylo přepočítávat něco z korun do šekelů, když třeba řikáte, že tenhle přístroj stojí půl milionu korun, my to přepočítali na eura a oni si to přeložili na šekely).
    Fluttershy, yay! avatar dnes 00:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025

    Bait. Izrael je v Asii. Evropský je asi jako Rhodesie.

    Mezitím Erasmus je program Evropské unie. V EU se běžně platí eury. V eurech by i tady už mělo jít platit daně, což je hlavní důvod proč vůbec nějakou takovou měnu máme. Česká ekonomika je exportní, navázaná na eurozónu, a o euro stojí hlavně české firmy (pro b2b). To národovecké lpění na koruně je bizár. Kdyby zdejší stát byl býval měl monetární politiku zaměřenou na místní ekonomiku, jako to měla třeba Itálie, tak budiž, ale ono to tak není – koruna je jenom překážka v exportu.

    Současné studenty nekomentuju, ostatně jsou produktem českého středního školství, jak ho z(a)řídily předchozí generace. Jestli si nějaký docent stěžuje na nevzdělané studenty, téměř jistě je z generace, která tady vládne, ale ze vzdělávání společenskou prioritu neučinila. V jiných zemích včetně vedle Polska to evidentně jde.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.8. 20:36 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Zahranicni studenti jsou tady hoste, tak at se prizpusobi. V cizine si taky dupes nozickou ze musi mit Gambac, prijimat CZK a jezdi se vpravo?
    včera 13:12 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Je uplne jedno, jak se toto statni zrizeni stavi z hlediska legislativy k lidem ze zahranici. Za mne jsou to nekde v te prdeli na morave stejni hoste jako ja. Car papiru v podobe obcanstvi od nelegitimniho statniho zrizeni nic neznamena. Klicove je, jake platby prijima ten ktery obchodnik. Vse ostatni je irelevantni.
    včera 15:08 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Zatím ty pokusy libertariánů s vymaněním se z vlivu existujích států moc slavně nedopadly a to navzdory nemalým vynaloženým prostředkům. https://www.youtube.com/watch?v=5V_FM0mLC0c
    včera 15:15 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Ten cár papíru pouze koreluje s lokální afinitou jejího majitele o kterou jde spíš. Obšírněji popsáno. Pokud se budu pohybovat převážně v Mongolsku, tak nebudu mít peněženku narvanou eurama, ale místní měnou. Stejně tak nedává smysl, abych já, kterej nevytáhne paty za hranice držel v peněžence dolary. Když chce někdo courat, tak nosí po kapsách měnu běžnou v cílové destinaci, vše ostatní je méně efektivní.
    včera 19:14 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    To se samozřejmě ví, tak to prosím přijeď vysvětlit všem zahraničním studenům na UPOL. Předem děkuji. A klidně pokecáme anglicky všichni dohromady.
    Pokud si todle neumi nekdo zjistit predem, je otazkou, jestli je zpusobily studovat na univerzite.
    4.8. 16:25 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Kartou v Google Pay můžeš zaplatit rovnou objednávky v aplikaci nebo na webu. Žádný terminál, vedoucí ani nic z tvých psycho výplodů netřeba.

    S pozdravem,

    Doc. MUDr. Chocholoušek
    Heron avatar 3.8. 22:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Mám to snad zkusit 100EUR bankovou? To jsem zkoušel a hned volala vedoucí.
    včera 22:16 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    100 eurovky obcas neberou ani mensi obchody ve Franci, zejmena pokud ma clovek utratu treba 10 eur.
    3.8. 22:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Oprava: 4G+ přejmenované na 5G. Protože proti čínskému 5G je to západní sto let za opicemi!
    3.8. 22:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    víš alespon někdy - trochu - matně na co reaguješ?
    4.8. 09:45 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Telefon připojený na evropskou 4G+ bude při přístupu k obsahu jež čínští soudruzi blokují vždy rychlejší než z 5G telefonu v ČLR.
    4.8. 13:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Proč řešíš telefonní sítě? Mluvil jsem o obrovské mentální regresi, kterou zažívají místní veteráni. Přečti si co sem píšou borci jako Kapica, Max nebo Heron. U tebe to je jen setrvalý stav.
    4.8. 05:19 P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    trénuj na řepnou polévku čerstvě uvařenou doma, páč velmi brzy nic jiného nebude ani za koruny ani za eura :-)
    4.8. 08:46 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Volej na helpline sem - a rozhodně to neodkládej!

    https://bohnice.cz/kontakt/
    4.8. 14:06 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    V cem je problem? Patrne po tom neni relevantni poptavka. Spise se zamysleme, z jakeho duvodu podnikatele obecne nechteji prijimat karty... Pak se ptejme, zda je vubec ci soucasna mira zdaneni svobodne trzni interakce moralni... A pak se ptejme, kdo tyto amoralni dane narizuje... Resme pricinu toho, co se nam nelibi, ne nasledky.
    4.8. 15:42 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Výše daní je určena zákonem přijatým většinou zvolených zástupců občanů, morálka s tím nemá co dočinění. Souhrnná výše daní se odvíjí od celkových nákladů na poskytnuté služby státem.

    Řešení je prosté, přesvědčete ve volbách o své politické/ekonomické vizi většinu voličů a můžete si přijmout daně třeba záporné. Další možností je asi jen puč, pokud si ve volební kampani nevěříte.
    4.8. 16:12 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Výše daní je určena zákonem přijatým většinou zvolených zástupců občanů
    Nsdap a ksc take byly zvoleny v demokratickych volbach. To, ze je neco schvaleno nejakou skupinou lidi, neznamena, ze je to spravne a moralni. Zdaneni je to same, co loupez. Jen je to opentleno statni propagandou.
    morálka s tím nemá co dočinění
    Ale ma :-) Pachat na nekom nasili je v nasi "civilizaci" povazovano za amoralni.
    Souhrnná výše daní se odvíjí od celkových nákladů na poskytnuté služby státem.
    A co? To ma jako legitimizovat nasili? Tve tvrzeni stejne neplati. Stat se neustale zadluzuje.
    Řešení je prosté, přesvědčete ve volbách o své politické/ekonomické vizi většinu voličů a můžete si přijmout daně třeba záporné.
    :-D :-D :-D Je treba edukovat a kritizovat tak, aby lide sami zavrhli statni zrizeni. Treba evolucnimi zmena, treba poradnou revoluci. Oboji je jiste mozne.
    4.8. 18:44 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Zdaneni je to same, co loupez. Jen je to opentleno statni propagandou.
    Tady jede někdo na Charliem Kirkovi.

    včera 13:27 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Kirka neznam. To, ze jsou dane loupez, je zcela zjevne.
    včera 07:46 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    morálka s tím nemá co dočinění
    Ale ma :-) Pachat na nekom nasili je v nasi "civilizaci" povazovano za amoralni.
    To mi teda nepřijde jako potvrzení toho, že zákony by měly respektovat jakousi morálkou. Navíc je to dost nereálný požadavek přihlédneme-li k tomu, co za sortu lidí ty zákony sestavuje a prosazuje. Vždyť nejsou kolikrát ani vnitřně konzistentní.
    včera 08:08 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    Neni to ani tak pozadavek k tomu, ze by zakony mely byt v souladu s moralkou, ale spise vyzva k tomu, aby si lide uvedomili, ze nasilim vnucena pravidla (tim spise nasilne zdaneni) je proste nasili a zlo, ktere na nich pacha nekdo cizi (stat).
    xkucf03 avatar včera 14:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Trh a stát
    Tady bych odkázal na knihu Trh a stát, která se tomuto tématu věnuje, viz také Liberální a liberálnější - Jiří Kinkor a Václav Klaus
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    včera 15:00 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trh a stát
    Jiste krok dobrym smerem. Mensi stat je vzdy lepsi nez lockdownova hydra. Ale i maly stat je stale zlem.
    včera 20:01 koko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trh a stát
    Me prijdou tyhle teorie strasne podobny komunismu. Stejne jako komunismus potrebuje k fungovani komunistickyho cloveka a alternativni vesmir, tak tyhle matlaci zase potrebujou maximalne sebestrednyho volnotrhovce a jinej alternativni vesmir. Ale jako mentalni cviceni asi dobry, doufam jen, ze to nikdo nezacne v tomhle vesmiru uvadet do praxe.
    Fluttershy, yay! avatar včera 21:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: idelologie

    Pozdě, asi tak o 50 let.

    Klaus byl vrcholný český politik, navazující na mainstream Reagana a Thatcher, jež má půlka českých politiků/-ček za vzory dodnes. O neoliberální laboratoři Pinocheta a Chicago Boys v Chile nemluvě.

    Ani se to už nevrátí, ideologie Montpelerinské společnosti je vyčpělá. Samozvaní „libertariáni“ už otevřeně mluví o monarchismu (např.) nebo se přihlásili ke sprostému neofašismu, jakkoliv tomu chcete říkat. Klause američtí lolbertariáni vyhodili za lísání se k Rusku a dneska je pečený vařený u AfD; Mach (ten, kterého František propaguje ve svém blogísku) přestoupil do SPD, partnera AfD,… onlajn lolbertariáni se už také za nic neskrývají (např. North Hampshire Libertarian Party populární na xitteru).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    včera 23:58
    Rozbalit Rozbalit vše Re: idelologie
    Takže dnes jsou tím hlavním proudem vlastně progresivní náckové vs progresivní komouši. Hezké.
    Fluttershy, yay! avatar dnes 00:55 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: idelologie

    Rád bych viděl to „progresivní“ v hlavním proudu. Vždyť je to konzerva vedle konzervy.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    včera 19:09 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Objednávka burgeru kartou a Eurem v roce 2025
    U nas eura berou v gastru vsichni, ale kurz je tak o 2 koruny horsi nez stred.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.