abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:33 | Nová verze

    LibreOffice 24.8 bude vydán jako finální v srpnu 2024, přičemž LibreOffice 24.8 Alpha1 je první předběžnou verzí od začátku vývoje verze 24.8 v prosinci 2023. Od té doby bylo do úložiště kódu odesláno 4448 commitů a více než 667 chyb bylo v Bugzille nastaveno jako opravené. Nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice najdete v poznámkách k vydání.

    ZCR | Komentářů: 0
    21.5. 23:33 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 141 (pdf) a HackSpace 78 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.5. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 programovacího jazyka Kotlin (Wikipedie, GitHub). Oficiálně bude představena ve čtvrtek na konferenci KotlinConf 2024 v Kodani. Livestream bude možné sledovat na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    21.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.5. 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.8.0 svobodného multiplatformního softwaru pro konverzi video formátů HandBrake (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.5. 21:55 | IT novinky

    Microsoft představil nové označení počítačů Copilot+. Dle oznámení se jedná se o počítače poskytující funkce umělé inteligence. Vedle CPU a GPU mají také NPU (Neural Processing Unit). Uvnitř představených Copilot+ notebooků běží ARM čipy Qualcomm Snapdragon X Elite nebo X Plus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 498 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    gtz avatar 13.2.2011 00:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Příloha se otvírá stále ta stejná. To jen tak mimochodem. Nechápu proč někdo něčím takovým tráví čas. Snad jsme dospělí a všichni máme občanky a umíme snad i psát.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.2.2011 00:38 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Dík.

    26.2.2011 20:29 Pendička
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Článek zabývající se prezentovanou bezpečností a realitou sčítání lidu: http://scitani-lidu.wz.cz/
    13.2.2011 20:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    No to bych netvrdil, když jsem jednou kámošovi posílal prachy složenkou, tak jsem vyplácal 2. Jsem se tak soustředil, aby to bylo čitelný, že jsem to napsal do špatnýho pole.

    A o třech chybně vyplněných potvrzení o studiu (víceméně jen jméno, přijmení, datum, apod) bych se radši neměl zmiňovat :-D.
    Jendа avatar 13.2.2011 20:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    A o třech chybně vyplněných potvrzení o studiu (víceméně jen jméno, přijmení, datum, apod) bych se radši neměl zmiňovat :-D.

    To je vždycky:

    Jméno: Jan Hrach
    Příjmení: Aha, tam mělo být jenom křestní… Nemáte ještě jednu kopii toho formuláře?

    13.2.2011 22:09 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    U příčtího sčítání už prý formuláře nebudou. Registry se natolik propojí, že dnešní forma sčítání prý nebude potřeba.
    Jardík avatar 13.2.2011 00:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    To se má červeně takhle debilně proškrtat? Jsem zvědavej, jestli mi koupí červenou propisku, já na ní totiž nemám, jsem totiž nemajetný.
    Věřím v jednoho Boha.
    13.2.2011 00:44 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Vidíš, mysleli i na tebe. Červená barva je zakázaná. Povolená je modrá.
    13.2.2011 09:36 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    to me jako komunistu urazi. co si to kurva ti fasisti tam nahore o sobe mysli?? (:-) nebrat vazne, ale jestli pride komisar, tak to na neho vybalim)
    jose17 avatar 13.2.2011 09:52 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    kúpte si všetci modrý atrament..
    Ja vim, on vi, ty nano!
    13.2.2011 12:02 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Ještě je na vyplňování povolená taky černá barva.
    13.2.2011 12:18 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Kurňa a kde mám jako doma vzít propisku? A vůbec, to mám začít chodit do školy, abych si ten formulář moch vůbec přečíst? :))
    13.2.2011 00:41 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Obrázky nahraj sem. Ten druhý odkazuje na ten první.

    Tohle je demence. Já jim tam taky skoro nic nevyplním. Bydliště? Ubytovna. Bydliště před rokem? Nevím, ale stačí jim okres, tak to bych se mohl trefit. Fakt netuším, kde bydlela matka v době mého narození. Ta dojížďka je taky zajímavá -- dojíždím asi na pět míst, na každé nějak jinak a trvá mi to jinak dlouho.
    13.2.2011 00:50 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Bydliště matky v době narozeni je zajímavá položka. Někteří tam chtějí psát: Protektorat Böhmen und Mähren.

    kotyz avatar 13.2.2011 15:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    tak to mi taky prislo jako tezce pochopitelna otazka, jak mam vedet kde bydlela matka kdyz se narodila (nebo kdyz sem se ja narodil). ale pritom je to tak snadny a je na to jedina spravna odpoved. no prece DOMA ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 13.2.2011 17:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    To jo, ale chtějí okres a "DOMA" asi není okres.
    Věřím v jednoho Boha.
    13.2.2011 18:54 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Mimochodem, okresy jsou přece od roku 2002 zrušené. Teď máme kraje.
    13.2.2011 23:23 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Nikoliv. Zrušeny byly okresní úřady. Pravda, okres bez úřadu je asi celkem k ničemu, ale teoreticky AFAIK poříd existuje.
    13.2.2011 23:27 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Mám pocit, že se v této zemi dělají pěkné ptákoviny.
    kotyz avatar 13.2.2011 21:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    narozen?
    ve stydkych pyscich.
    stydke pysky? to neznam, jakej je to okres?

    :-D :-D :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.2.2011 01:19 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Olomouc možná.
    Chytrex avatar 14.2.2011 09:58 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    LOL!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    otasomil avatar 13.2.2011 08:30 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu

    >>> Přestože se prý dalo asi 50 miliónů na reklamu a propagaci, nikde to moc není vidět.

    Ja to vidim poprve tady.

    Tak samozrejme kazdy z nas je schopen promrhat 50 milionu tak, aby to nebylo ani videt.

     

    Vice o scitani zde:

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    13.2.2011 16:28 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Po pravdě řečeno, jedna věc vidět přece jenom je. Nové, hezké logo, údajně prý za 150 000 Kč je ke shlédnutí např. tady
    Jendа avatar 13.2.2011 17:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Jardík avatar 13.2.2011 17:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Tohle bych jim načáral za minutu v gimpu zadarmo, jsou blbý.
    Věřím v jednoho Boha.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 17:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Sorry, ale napadlo by tě načmárat zrovna tohle?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jardík avatar 14.2.2011 00:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Možná by tam bylo o čárku víc, ale čim víc čárek, tím větší ... ehm.
    Věřím v jednoho Boha.
    Fluttershy, yay! avatar 14.2.2011 00:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Pravda, nepochopil jsem, proč tam ten panák z Sugaru čůrá do loužičky pod sebou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    14.2.2011 01:21 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Opatrně pánové, tyhle obrázky dělají nezřídka vážení akademičtí umělci s titulem MgArt.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 17:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Vždyť je to okopírované ze Sugaru! To je ještě horší než ta parodie "OSTRAVA!!!".
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2011 09:36 Milan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    To si snad delaj prdel! Rodny cislo? K cemu?
    belisarivs avatar 13.2.2011 09:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Jde se tomuhle pojebu nejak vyhnout?

    Pokud mam stale bydliste na Morave, ale jsem v Praze, muzou me s tim prodit pokud me nezastihnou?
    IRC is just multiplayer notepad.
    13.2.2011 10:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Dej si dovolenou někde v zahraničí :)
    13.2.2011 10:41 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Sakra, ja se vracim dvacatyho...
    13.2.2011 10:50 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Před 10-ti lety, kdo byl při sčítání v zahraničí, nesčítal se. Letos si prý musí vyplnění a odevzdání formuláře zajistit i ten, kdo byl v rozhodném okamžiku v zahraničí.
    13.2.2011 11:08 P.P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    i ten co o scitani nevim? :) nevim jak ostatni ale ja kazdy den ze zahranici nevolam domu a nezjistuju co je noveho
    13.2.2011 11:17 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Pokud nebudeme vědět, kolik lidí čítá Váš region, jak zjistíme, kolik nemocničních lůžek zde potřebujeme?

    Pokud nebudeme vědět, kolik nás je, jak zjistíme, kolik autobusů je potřeba?

    A sčítání neslouží jen úředníkům. Výsledná data mohou využít i podnikatelé, kterým mohou pomoci v jejich podnikání.

    Nesnažte se proto sčítání bojkotovat, šli byste sami proti sobě.
    13.2.2011 11:22 P.P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    nehlede na to ze jsem nedostal odpoved na otazku, tebe uz nekdo zpracoval co? :)
    13.2.2011 11:37 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    To víš, sčítači dostanou odměnu mj. podle počtu lidí, každá sečtená "ovečka" dobrá.

    Odpověd ohledně dlouhodobého pobytu v zahraničí při sčítání je tady , ale jak se má ten člověk dozvědět, že nějaké sčítání vůbec probíhá, tam zase tak moc neřeší. Spoléhá se na rodinu, apod.
    13.2.2011 14:46 P.P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    spis mi slo o to ze momentalne vim o temer 200lidech ruzne rozhazenych po svete nemajici ani poneti co se tu deje, nam staz konci v cervnu a nekterym i za dyl, je moznost se podivat na net co se v CR deje ale kdo by to delal? :)
    13.2.2011 15:21 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    ...vim o temer 200lidech ruzne rozhazenych po svete nemajici ani poneti co se tu deje...

    Dnes je spousta možností, aby lidi v zahraničí koukli, co se tu děje. Informace se šíří rychlostí blesku všemi kanály.
    13.2.2011 15:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    On existuje i nějaký právní předpis, který mě nutí jakožto občana kouknout se co se v ČR děje?
    13.2.2011 15:38 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Záleží na tom, o co jde, viz okřídlené rčení "Neznalost zákona neomlouvá".
    13.2.2011 19:24 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    mě nutí jakožto občana ...

    > občan je ten kdo se minimálně aktivně zajímá o dění, ostatní jsou maximálně tak obyvatelé. Pokud sem jezdí někdo jenom přespat tak nemá právo se nazývat občanem :-)
    13.2.2011 20:16 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Přesná definice: Občan je osoba vybavená znalostmi veřejných záležitostí, disponuje vědomím o morálních kvalitách, které občanství vyžaduje, a má dovednosti potřebné k účasti ve veřejném životě.
    14.2.2011 10:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Ok, takže sčítací formulář vyplňovat nemusím? :D
    14.2.2011 18:25 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Já myslím, že stejně každý bude nakonec sečten na formulářích doručených do jeho domácnosti v ČR.

    belisarivs avatar 13.2.2011 11:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Pokud nebudeme vědět, kolik lidí čítá Váš region, jak zjistíme, kolik nemocničních lůžek zde potřebujeme?
    Co takhle se zeptat nemocnic jak maji narvano?
    Pokud nebudeme vědět, kolik nás je, jak zjistíme, kolik autobusů je potřeba?
    Co takhle se zeptat dopravce kolik se na jakych trasach proda jizdenek?
    A sčítání neslouží jen úředníkům. Výsledná data mohou využít i podnikatelé, kterým mohou pomoci v jejich podnikání.
    A ti potrebuji znat veci jako nase jmeno, nabozenstvi a rodne cislo k cemu? Pro statisticke ucely?
    Nesnažte se proto sčítání bojkotovat, šli byste sami proti sobě.
    ?

    Co kdybyste nam pro zmenu rekl duvody, k cemu je to scitani uzitecne? Krome toho, ze si nekolik hlavounu narve do kapes nase penize namisto toho, aby tyto sly tam, kde jich je opravdu treba?
    IRC is just multiplayer notepad.
    13.2.2011 12:01 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Uvádět náboženství nebo např. příslušnost k národnostní menšině, není povinné.

    Ale obec, kde se přihlásí nejméně 10% obyvatel k příslušnosti k národnostní menšině, podle zákona zřídí "výbor pro národnostní menšiny".

    Výbor může rozhodovat mimo jiné o vytvoření dvojjazyčných nápisů v obci a menšina bude mít právo na komunikaci s úřady ve svém jazyce. To je jeden z přínosů sčítání.

    Vysvětlení ČSÚ k používání rodného čísla uvádím níže v plném znění.

    Pro zpracování dat je nutné pracovat s takovým identifikátorem, aby pomocí něho bylo možné jednoznačně identifikovat danou osobu. Tím je v České republice zákonem stanovené rodné číslo a proto s ním musí ČSÚ pracovat. Použití osobního identifikátoru - rodného čísla - podstatným způsobem ovlivňuje úplnost sčítání a kvalitu dat. Pokud jde o bezvýznamový identifikátor, jeho použití není možné, neboť žádný obecně známý bezvýznamový identifikátor není zaveden. Rodné číslo slouží zejména v etapě zpracování dat ke kontrole úplnosti sčítání a vyloučení duplicitně sečtených osob.

    Co se týče dopravců, kolik prodají jizdenek, to může být považováno za obchodní tajemství.

    Nemocnice možná mohou říci kolik mají teď "narváno", ale stát potřebuje vědět komplexnější informace, nutné k tomu, aby se mohl odhadnout vývoj v této oblasti.

    PepaSFI avatar 13.2.2011 12:27 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    já viděl v televizi reklamu takže vím proč se to sčítání dělá. Je to proto aby se vědělo že se někde přemnožili klempíři. Asi tam pak pošlou deklempířátora. Ty menšiny, rozumím tomu dobře že když u nás v obci se 150 obyvateli seženu 15 lidí kteří se prohlásí třeba za Kelty, Eskymáky nebo Krhúty tak můžem požadovat název obce v patřičném jazyce? Dopravci ze sčítání poznají kulový, stačí aby se položila jedna fabrika a veškeré průzkumy o dojíždění do práce si můžou akorát tak zasadit a zalejvat. A to se celkem snadno stane dřív než sčítálisti snesou lejstra na hromadu. Se špitálem nápodobně. Já třeba bydlím v jednom okrese, do nemocnice bych příslušel tam, pracuju v jiném okrese kde jsem taky registrován u praktického lékaře. A tam taky jezdí záchranka protože do toho špitálu je to blíž než do našeho okresního. Jak se s tímhle popasuje odhad vývoje?
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    13.2.2011 12:35 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Ty menšiny, rozumím tomu dobře že když u nás v obci se 150 obyvateli seženu 15 lidí kteří se prohlásí třeba za Kelty, Eskymáky nebo Krhúty tak můžem požadovat název obce v patřičném jazyce?

    To by mohlo být bráno jako obcházení zákona. Navíc dvojjazyčné nápisy postrádají smysl, když tomu druhému jazyku by ve skutečnosti nikdo z dotyčných nerozumněl.
    belisarivs avatar 13.2.2011 12:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Výbor může rozhodovat mimo jiné o vytvoření dvojjazyčných nápisů v obci a menšina bude mít právo na komunikaci s úřady ve svém jazyce. To je jeden z přínosů sčítání.
    Budiz. Dejme tomu. Sice pro me to vyznam nema, ale budu se snazit verit, ze to je dost dobry duvod proc vyhodit 2,5 mld. oknem.
    Pro zpracování dat je nutné pracovat s takovým identifikátorem, aby pomocí něho bylo možné jednoznačně identifikovat danou osobu.
    V tom pripade jaksi odpada tvrzeni, ze se jedna o sber dat kvuli statistice. A i kdyby, porad nevidim duvod uvadet jmeno.
    Co se týče dopravců, kolik prodají jizdenek, to může být považováno za obchodní tajemství.
    V tom pripade ale netusim, proc by tohle mel zjistovat stat.
    Nemocnice možná mohou říci kolik mají teď "narváno", ale stát potřebuje vědět komplexnější informace, nutné k tomu, aby se mohl odhadnout vývoj v této oblasti.
    Jako ze si v nemocnicich nevedou zadnou statistiku? Tomu neverim. minimalne musi vedet, jak se meni pocet pacientu a duvody hospitalizace behem roku a mezirocni srovnavani delaji urcite taky.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 12:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu

    Kvůli bugu v Ábíčku nemůžu reagovat na ten hlouběji umístěný komentář, ale...

    To by mohlo být bráno jako obcházení zákona.

    To je pěkná kravina. Můžu se hlásit k libovolnému náboženství a národnosti a státu do toho, kurva, nic není, leda aby to pak použil jako k likvidaci třeba Židů o něco dřív. A cítit se můžu být čímkoliv. Pokud se lidi dobře domluví a budou se hlásit k obskurnostem, tahle zasraná byrokracie se z toho posere a konečně se zhroutí.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2011 12:57 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Prosím odkaz na ten bug, nevím o tom.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 13:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    WTF?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2011 13:08 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Když už, tak správně se má psát "What The Fuck?"
    belisarivs avatar 13.2.2011 13:09 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Ja planuju napsat si u nabozenstvi "Jedi". Paklize se mi tomu nepovede vyklickovat.

    Jeste teda zvazuju, nakolik je pro me 10 000 prijatelny vydaj.
    IRC is just multiplayer notepad.
    13.2.2011 13:12 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Někteří prý chtějí zase jako rodný jazyk napsat "Jidiš".
    belisarivs avatar 13.2.2011 15:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Taky dobry napad. Kdyz uz asi neprojde Klingonstina.
    IRC is just multiplayer notepad.
    13.2.2011 15:36 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    "Jidiš" je oficiálně registrovaný jazyk.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 15:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    No a? Když budu mluvit klingonštinou, tak vlastně nebudu mluvit a budu němý, protože není registrovaná?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    belisarivs avatar 13.2.2011 15:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Ja vim. To prave muzu zvolit. Klingonstina nebo elfstina by uz neprosly.

    Kdyz uz se tomu svinstvu nemuzu vyhnout, tak to aspon hodlam v povolene mire sabotovat.
    IRC is just multiplayer notepad.
    13.2.2011 16:08 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Důležité je zúčastnit se, aby sčítací komisařka dostala pohyblivou část odměny.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 16:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Na to prdím. Vyzvednout a poslat poštou. Aspoň je pak anonymnější.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2011 18:58 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Když to pošleš poštou, tak se to dostane zase k té sčítací komisařce, která to bude kontrolovat, zda-li to neobsahuje "chyby".
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 21:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Chyby si klidně opravovat může, ale nebude je moci kontrolovat s realitou v daný moment. Nevím, jak to teda souvisí vůbec s tím honorářem pro tu babu (a vůbec, snad i chlapa, přece se nemůžeme vyjadřovat sexisticky, to je politicky nekorektní!).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2011 21:59 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Budou to dělat poštovní doručovatelky prý za cca 14 000 Kč.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 22:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Poštovní doručovatelé podle tebe neexistují?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2011 22:32 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Žádného sem už asi 20 let neviděl.

    Dělají to ženy, které denně musí tahat spoustu letáků, mají směnu od 5 hodin ráno, nastoupí, třídí, skládají, píší, počítají, pak se někdy kolem osmé dostanou konečně na rajón, v zimě jsou denně vystavovány i minus 15-20 stupňů, mají neskutečný počet zánětů šlach, o tom,že "nosí dělohu po zemi", to snad už ví každý, kdo na poště pracuje, je to řehole.

    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 23:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Já jednoho nebo dva před několika lety jo. Pravidelně ráno cestou do školy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    14.2.2011 01:24 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Bejvávalo, možná kdysi, dneska jsou samé doručovatelky, a když některá odejde, na její místo se hned hlásí několik dalších ženských.
    13.2.2011 18:59 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Klingonstina nebo elfstina by uz neprosly.
    No, nevím, jestli u rodného jazyka záleží, jestli je registrovaný nebo ne, pokud budete na své díte od narození mluvit klingonsky, tak bude jeho rodným jazykem kligonština, i kdyby se úředníci na uši stavěli. A to není zas tak moc praštěné, jak to vypadá, protože opravdu existují lidé, jejichž rodný jazyk je "umělý", například esperanto nebo kdysi volapük.

    PS: Quenijština nebo sindarština?
    13.2.2011 19:10 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Volapük je v podstatě němčina, jak je patrno již z názvu.
    14.2.2011 09:54 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Překvapivě nikoliv, co si pamatuji, je odvozený hlavně z angličtiny (volapük znamená worldspeak) a gramatika je hodně říznutá aglutinačními jazyky.
    14.2.2011 18:27 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Tak sem se teď díval na wiki a tam píšou, že vychází z němčiny.
    14.2.2011 22:21 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Já jsem se tam tedy také podíval a jasně vidím:
    Schleyer adapted the vocabulary mostly from English, with a smattering of German and French.
    a také:
    The grammar is roughly based on that of Indo-European languages but with a regularized agglutinative character: grammatical features are indicated by putting together unchanging elements, rather than shifting, multi-meaning inflections.
    Což podporuje spíš mou verzi :-)
    Fluttershy, yay! avatar 14.2.2011 22:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Když on se asi díval na českou...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    15.2.2011 00:34 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Tak to je ještě dobré, lidé, kteří se řídí podle české Wikipedie tvrdívají i daleko horší věci ;)
    15.2.2011 18:20 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Nenapadej prosím českou Wiki, cítím se dotčen. Napsal sem tam několik krásných článků.

    Jenomže to vždycky někdo časem přepíše, takže po těch změnách se k tomu raději už nehlásím.
    15.2.2011 19:12 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Krásné články tam také jsou, ale bohužel i mizerné a není jich zrovna málo.
    Jenomže to vždycky někdo časem přepíše, takže po těch změnách se k tomu raději už nehlásím.
    To je právě důvod, proč s těmi mizernými články není snadné něco udělat...
    Bluebear avatar 13.2.2011 20:30 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Quenijština nebo sindarština?

    Určitě sindarština; elf, který stráví nějaký ten pátek na místě, jako je ČR, nutně zešediví :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    13.2.2011 22:02 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Pravda, v pátek sem jednoho takového potkal.
    PepaSFI avatar 13.2.2011 17:50 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    klidně se můžeš jako Jedi do sčítání zapsat protože to opravdu existuje, dokonce na mezinárodní úrovni http://jediismus.ic.cz/index.html
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Bluebear avatar 13.2.2011 20:28 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Jen aby ale potom nešel do plynu první :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    13.2.2011 21:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Docela by mě zajímalo, jak to budou přepisovat. Aby pro ně znamenaly varianty "Jedi" a "jediismus" to samý (imho když za to zaplatili takový abrakadabra sumy, tak snad použijou nějakej hard AI třídič :-D).
    PepaSFI avatar 13.2.2011 21:58 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    já bych řek že se to stejně bude třídit jen na pár kategorií: křesťan, muslim, žid, jiné, bez vyznání, neuvedl. Jen křesťanských církví je registrovaných tolik že se v tom nikdo pořádně nevyzná a kdoví kolik je různých sekt a odnoží.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    13.2.2011 22:04 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Stačí aby tři lidé dali dohromady 300 podpisů a zanesli to na MV Johnovi na registraci.
    13.2.2011 12:18 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Pokud nebudeme vědět, kolik lidí čítá Váš region, jak zjistíme, kolik nemocničních lůžek zde potřebujeme?
    Co takhle se zeptat nemocnic jak maji narvano?
    Pokud nebudeme vědět, kolik nás je, jak zjistíme, kolik autobusů je potřeba?
    Co takhle se zeptat dopravce kolik se na jakych trasach proda jizdenek?
    ja bych ty dva body spojil... AFAIK pro pripad prirodnich katastrof, jako je napr. vybuch chemicky nebo protrzeni prehrady maji IZS plany, kolik kam poslat autobusu na evakuaci, atd. a tady uz se nejake statistiky hodi, protoze realne data nikdo nema.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    13.2.2011 12:25 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Třeba bude propiska přibalená k formulářům, jako to bylo u kupónových knížek při privatizaci.

    Nebo ti ji možná půjčí sčítací komisařka.

    13.2.2011 12:29 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Omlouvám se, toto patří ke komentáři o pár pater výše. Nevím, jak se chyba stala.
    13.2.2011 12:58 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    no dobře, ale pořád zůstává problém, když budu negramotný :)
    13.2.2011 13:05 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Sčítání se vztahuje i na malé děti, které neumí číst a psát. Tebou popsaná situace je v zásadě obdobná. Třeba možná pomůže s vyplněním sčítačí komisařka.
    Chytrex avatar 14.2.2011 10:04 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Pokud nebudeme vědět, kolik nás je, jak zjistíme, kolik autobusů je potřeba?
    A co takhle podle vytíženosti? Totéž lůžka ve špitálech.. jak už padlo výše.. tebe už někdo zpracoval co?

    A ad bojkot, ani se nedivím že to lidi bojkotují, ojebávají.. Ono ty osobní údaje tam jsou opravdu divné, když to je jen statistika.. A to že to je forcnuté zákonem (statistika!!) je další perla na tom všem.. Je spousta věcí které by měl zákon přikazovat, pokutovat etc.. Ale sčítání mezi ně nepatří..

    TZN pokud mi někdo nedá ten papír do ruky proti podpisu nějakého pamfletu, tak se ke mě ten dokument nedostal..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    20.3.2011 23:53 Patrik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Pokud nebudeme vědět, kolik lidí čítá Váš region, jak zjistíme, kolik nemocničních lůžek zde potřebujeme?

    Pokud nebudeme vědět, kolik nás je, jak zjistíme, kolik autobusů je potřeba?

    A sčítání neslouží jen úředníkům. Výsledná data mohou využít i podnikatelé, kterým mohou pomoci v jejich podnikání.

    Nesnažte se proto sčítání bojkotovat, šli byste sami proti sobě.
    Co to pro boha tady meleš?A jak je užitečné nemocnici materiál z čeho je moje nemovitost.To zase soudruzi neví za co by se dali utratit peníze chudáků, kteří na ně makaj, nebo se asi chystá daň z počtu pokojů a podlaží v barácích.Co je kurva koho co potom, kolik má moje nemovitost pokojů a z čeho je postavena, nebo jestli mám počítač a net.Platí ho snad někdo ze soudruhů tam nahoře za mě?Nasrat za chvíli se bude platit i daň z odběru kyslíku, aby bylo pěněz na takové pičoviny.
    9.4.2011 19:24 Rychlej vlak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    ty seš nějakej chytrej, nepatříš taky k těm debilům? Od čeho jsou teda matriky atd....je to jen proto aby úřad mohl dělat že něco dělá a my si to pěkně zaplatíme.....
    Jendа avatar 13.2.2011 17:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Máš-li české občanství nebo jsi-li na území ČR, jsi vázán českým právním řádem. Neznalost zákona neomlouvá.
    Jardík avatar 13.2.2011 17:26 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Můžu se zřeknout občanství ČR?
    Věřím v jednoho Boha.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2011 17:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    AFAIK můžeš, ale nevím, zda seženeš nějaké lepší. Mám pocit, že ve většině států je to ještě víc na hovno než tady.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.2.2011 18:15 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Zkus to v Iránu, tam tě vezmou všemi deseti. Mají zavirované mírové centrifugy.:D
    Jendа avatar 13.2.2011 18:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Pokud si dobře vzpomínám, ten červ byl zkompilovaný pro x86_32.
    13.2.2011 19:04 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Že by ti tvůrci červa byli tak krátkozrací?
    Jardík avatar 14.2.2011 00:34 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Když to udělám, tak předpokládám nemusím platit zdravotní pojištění? A můžu pak zůstat v ČR?
    Věřím v jednoho Boha.
    14.2.2011 01:18 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Těžko říct, ale myslím, že zdravotní pojištění budou chtít furt.
    14.2.2011 10:18 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Mě hlavně zajímá, jestli tam k otázce "Máte počítač s interfernetem?" bude taky otázka "Máte kradené Uindousy nebo používáte svobodnou alternativu?"
    Pokud to tam nebude, budu to v rámci možností bojkotovat...
    14.2.2011 18:31 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    LOL! Výborná otázka! Proč to tam nedali? Asi proto, že se stejně preferuje předpoklad winy. Kdo si koupí PC bez OS je podezřelý.
    14.2.2011 18:33 scitac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Ještě upřesnění. Bylo sice plánováno utratit 50 milionů za reklamu na sčítání, ale kvůli škrtům se prý dá nakonec jenom 25 milionů.
    Jardík avatar 15.2.2011 13:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    I tak je to hodně na to, že jsem žádnou reklamu nikde neviděl.
    Věřím v jednoho Boha.
    26.2.2011 20:07 Simona
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Tak nevím,ale je to šílené a přijde mi to hodně neosobní....každý bude vědět vše a pokud neřeknete pravdu,ještě Vás potrestají....je to síla.
    28.3.2011 12:33 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzor správně vyplněného formuláře pro sčítání lidu
    Tak ty musíš bej fakt chytrej zvládnout takovej VZOR to dokáže málokdo

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.