abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 485 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    andree avatar 15.2.2009 10:14 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    hmm, no nepoznam vela skol, snad az na medinu, kde by ludia bezne chodili viac ako 4 dni v tyzdni.. ked si clovek dobre zorganizuje rozvrh, kludne sa to da skresat na 2 dni :)))

    15.2.2009 11:32 changeit | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    nam tera z dali na FIIT (2.rocnik) taky rozvrh ze musim chodit minimalne 4 dni do tyzdna, a to som mal minuly semester 2 dni :)

    16.2.2009 04:08 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    No nevím, ale na některých VŠ je pevný rozvrh a vcelku nic si organizovat nemůžete.
    15.2.2009 10:30 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Nebo muzete nasledovat priklad Panasonicu, ktery ponouka sve manazery, aby kupovali vyhradne firemni produkty :-)
    default avatar 15.2.2009 13:09 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Určitě jste už zaregistrovali, že ředitel jedné společnosti, která má téměř 2500 zaměstnanců si začal kvůli hospodářské situaci vyplácet minimální mzdu. Opravdu šlechetný čin.

    A to já zase pracuju v podniku, kde mi díky krizi zrušili odměny za loňský projekt, aby mělo vedení svůj „životní standard“ zajištěno.

    Jako — žádná škoda. Beztak jsem tu almužnu chtěl utratit za hajzlpapír. Takhle si budu měsíc mejt prdel v budetu, no. Ale tady jde o princip, že?

    16.2.2009 04:04 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Škoda, že si nevzali příklad z Toyoty (mám na mysli to snížení odměn manažérům).
    15.2.2009 16:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Krize. Začínám být paranoický. Dneska se všechno svede na krizi. Každej kdo nebude chtít zaplatit, řekne: To víte krize.

    To ne že by krize nebyla. Ale každej vykuk na ní hodí co jen se dá.
    Dalibor Smolík avatar 15.2.2009 18:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    Vzpomínám si na Dietlův seriál  Synové a dcery Jakuba skláře. Nechci psát o dnešní katastrofě sklářského průmyslu. Ale již poprvé, když jsem jej viděl, tak mě zaujala jedna věc. Syn majitelky hutě (myslím jej hrál Poloczek) místo vedení firmy jezdil na plesy a do divadel. Fabrika zarůstala plevelem, nikdo se nestaral o provoz a obchod. Pak ve špatných časech, v roce 1933 ta fabrika zkrachovala. On řekl: nojo, krize.

    Jen aby takových, co se vymlouvají na krizi, nebylo víc. Jenže tenkrát se aspoň dalo ukázat na konkrétního majitele, dnes jsou majetnické vztahy neprůhledné, například  porcelánku v Karlových Varech vlastní ze 66 %  stát ...

    Krize dá spoustě firem poslední ránu z milosti, ale není hlavní příčinou krachu.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.2.2009 19:26 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Tohodle se bojím, Dalibore, a nějak už slyším. Nevím co je pravdy že GM v USA zvažuje rospustit firmu, nevýhodný zakázky rozpustit a dobrý převést na jinou. Z důvodů krize.

    No fajn, tomuhle nerozumím, je to moc velký svět, ale bojím se, že fakt každej gauner řekne: Není na vejplaty, na splácení, na dluhy... to víte krize. A k tomu: Stát by se nám měl zaručit, dotovat, zaplatit... abychom se všichni z té krize dostali.... to víte, těžký časy. A schová pod to svoji neschopnost, nebo i levárnu.

    Něco jako je EU. Také se všichni, co chtějí zavézt nesmyl ohání: To po nás chce EU. A ona někdy ani nechce. ale dá se to na to hodit. A na krisi? Ta toho unese! každou neschopnost, lumpárnu, tunel...
    15.2.2009 19:56 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    Nevím co je pravdy že GM v USA zvažuje rospustit firmu, nevýhodný zakázky rozpustit a dobrý převést na jinou. Z důvodů krize.

    V případě GM by byl popisovaný postup (tj. bankrot) tím nejlepším řešením. Americké automobilky jsou v problémech už dlouho, současné krize to jen vyhrotila. Samozřejmě se to nebude líbit odborářům z UAW, kteří si v minulosti vymohli absurdní výhody - firma jim dokonce proplácí i Viagru.

    Dalibor Smolík avatar 15.2.2009 20:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    Americké automobilky jsou v problémech už dlouho, současné krize to jen vyhrotila.

    Přesně tak - problémy v automobilovém průmyslu v USA byly již kolem roku 2004. Vím to, protože jsme zajišťovali  vybavení kovárny v Indianě pro dodávky dílů (hřídelí a ojnic) pro GM.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 20:14 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    A kdo za to může? Japončíci! Teď jsem v NG četl názor, že je to jako ve 40. letech minulého století, jen se teď nerozlézají se samopaly po Pacifiku, nýbrž rovnou konkurenčně likvidují podniky ve Státech.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.2.2009 20:30 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Za své problémy si US automobilky z velké části mohou samy. Ke dnu je stahují obrovské náklady na zaměstnance (současné i bývalé) a také špatné produkty (orientace na velká a žíznivá auta). Shrnutí je zde.
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 20:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    V podstatě ano --- Japonci vyrábějí levněji spolevlivější, levnější a úspornější auta.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.2.2009 21:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Takže to je zase další Ptám se, nevím. Předpokládám, že firma jako GM nežije od výplaty k výplatě a nečeká zoufale na pošťáka. Měla by něco vydržet. Nebo je tak shnilá, že stačí strčit a...
    16.2.2009 08:53 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    GM ještě nějaké rezervy má, ale moc dlouho jim nevydrží, protože každý měsíc ztrácejí další peníze. Proto museli žadonit o státní podporu - news.bbc.co.uk/2/hi/business/7738462.stm

    Grunt avatar 15.2.2009 18:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    Přesně. Už z toho začínám být mírně…iritován.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 20:11 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    S tou školou to nezní špatně... ale u nás je to nereálné, mi půjdeme do školy i 29. a 30. června. By mi vyhovovalo vyučování ob den a to od devíti na tak čtyři až pět hodin plus oběd. A bez neustálých domácích úkolů, písemek a zkoušení --- to raději "zkouškové" každé tři měsíce.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.2.2009 20:30 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Zřejmě po vzoru některých firem zavádí kvůli úsporám v jedné škole vyučování jen čtyři dny v týdnu.
    nektere skoly k tomu pristupuji mnohem akcneji... zacnu trochu ze siroka...

    stat new york na celosvetove krizi zatim predelal asi nejvic. diky krachu firem na wall streetu prisel primo asi o 20% prijmu statniho rozpoctu... jo, musi se skrtat... takze na new yorkske statni univerzite (SUNY) byl do konce tohoto roku seskrtany rozpocet o 6.5% a pristi akademicky rok jeste o 17%.... zatim to zni normalne...

    ufff, jeste, ze se vybira skolne... muze se zvednout skolne... skolne se opravdu zvedlo asi o $600 na rok... pointa je nekde jinde... ze zvyseneho skolneho jde univerzite jenom 5-10%... zbytek je cistym prijmem statniho rozpoctu!

    takze, abych to shrnul... 420 tisic (to neni preklep) studentu, co na SUNY studuje, bude sanovat diru ve statnim rozpoctu... to je aspon plan proti krizi!

    ...jinak toto beru jako ukazkovy duvod, proc nezavadet skolne i u nas...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 20:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    ...jinak toto beru jako ukazkovy duvod, proc nezavadet skolne i u nas...

    Pokud by se na to nešlo (a ono by se na to nešlo) takto (krmení státního rozpočtu), pak by bylo školné OK.

    BTW slyšel jsem, že u nás bude školné od roku 2010, je to tak? Nebo se to změnilo?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.2.2009 20:54 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Pokud by se na to nešlo (a ono by se na to nešlo) takto (krmení státního rozpočtu)
    jak to chces zarucit?
    pak by bylo školné OK
    a mas pro to nejake duvody, nebo si to jenom tak myslis?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 21:19 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    jak to chces zarucit?

    Já nevím, u nás se vše řeší zákony, takže asi zákonem. '.'

    a mas pro to nejake duvody, nebo si to jenom tak myslis?

    Prostě mi připadá normální, že vzdělání není zadarmo. Navíc, pokud by ty peníze zůstávaly školám, bylo by na nich více peněz a to není na škodu, když kvalitní učitelé často odchází (například kvůli penězům) dělat do soukromého sektoru, často také (alespoň u nás, na gymplu --- u výšek nevím) chybí peníze na (kvalitní) vybavení.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.2.2009 21:51 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Já nevím, u nás se vše řeší zákony, takže asi zákonem. '.'
    tyyyjo, zes to nerekl tem lidem driv nez zavedli skolne v takove podobe, jake ho maji... nemuseli by to ted resit tak primitivnima zpusobama jakou jsou protesty proti guvernerovi nebo snad dopisy zakonodarcum...
    Prostě mi připadá normální, že vzdělání není zadarmo.
    ono neni zadarmo... platis si ho z dani (v tvem pripade, nekdo ti ho plati z dani)
    Navíc, pokud by ty peníze zůstávaly školám, bylo by na nich více peněz a to není na škodu,
    ta vychozi podminka nemusi byt splnena... viz vyse....
    často také (alespoň u nás, na gymplu --- u výšek nevím) chybí peníze na (kvalitní) vybavení.
    takze chces zavest skolne i na stredni?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Fluttershy, yay! avatar 15.2.2009 22:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    ono neni zadarmo... platis si ho z dani (v tvem pripade, nekdo ti ho plati z dani)

    No právě. Já preferuji přímý tok peněz (například člověk → škola, nikoliv člověk → stát → škola), protože jinak to jednak není tak transparentní a mohou se někde ztrácet peníze a jednak tomu ten rozdělující úředník často prd rozumí.

    ta vychozi podminka nemusi byt splnena... viz vyse....

    Proto mé komentáře od začátku obsahují ty skeptické poznámky.

    takze chces zavest skolne i na stredni?

    Já to s tím gymnáziem uvedl jen jako příklad, protože jinou osobní zkušenost nemám. Ale uvažovat by se o tom dalo, koneckonců co je vlastně to SRPŠ (mimo "Serte Rychle, Pane Školníku")?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.2.2009 23:42 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    No právě. Já preferuji přímý tok peněz (například člověk → škola, nikoliv člověk → stát → škola), protože jinak to jednak není tak transparentní a mohou se někde ztrácet peníze a jednak tomu ten rozdělující úředník často prd rozumí.
    takovymto teoretikum bych nejradsi udelal nejakou rezervaci, at si chvili zkusi zit podle podobnych uvah....

    proc si platit policii, kdyz si kazdy muze najmout ochranku, ktera se bude starat o dodrzovani bezpecnosti?
    a jednak tomu ten rozdělující úředník často prd rozumí.
    a ty tomu rozumis lip? dejme tomu, ze si budes platit skolne... hadej kdo ty penize bude rozdelovat... zase je to urednik...
    Proto mé komentáře od začátku obsahují ty skeptické poznámky.
    jo.... tvoje poznamky jsou ciste teoretickeho razu a s realnym svetem nemaji mnoho spolecneho...
    co je vlastně to SRPŠ
    tak to je mazec... srovnavat prispevek do SRPS se skolnym... :-]] tak dlouho jsem se uz nepobavil...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Fluttershy, yay! avatar 16.2.2009 03:12 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    proc si platit policii, kdyz si kazdy muze najmout ochranku, ktera se bude starat o dodrzovani bezpecnosti?

    A proč si neplatit z daní státní utěrače prdele? Nemůže si přece každý (dovolit) utírat prdel sám.

    a ty tomu rozumis lip? dejme tomu, ze si budes platit skolne... hadej kdo ty penize bude rozdelovat... zase je to urednik...

    Pak si to rozděluje škola.

    tak to je mazec... srovnavat prispevek do SRPS se skolnym... :-]] tak dlouho jsem se uz nepobavil...

    Ze SRPŠ jdou peníze (pravda, je to nemnoho peněz) do školní pokladny. Poté se z nich financují (alespoň u nás) školní akce. Školné by bylo pouze poněkud vyšší a financoval by se z něj chod školy. Opravdu výrazný rozdíl.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.2.2009 03:58 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Čistě technicky. Význam toho SRPŠ bývá objasňován také jako S*R* Pes na Školu.
    JiK avatar 16.2.2009 00:02 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    ufff, jeste, ze se vybira skolne... muze se zvednout skolne... skolne se opravdu zvedlo asi o $600 na rok... pointa je nekde jinde... ze zvyseneho skolneho jde univerzite jenom 5-10%... zbytek je cistym prijmem statniho rozpoctu!
    To je holt cena za to, ze jsou SUNY, tedy STATNI Universita New York, jsem si jisty, ze treba z penez vybranych za skolne na Cornell ci Columbia nejde 90-95% nenazrane vlade v Albany, prestoze jsou take ve state New York. Je to naopak argument pro skolne a pro osvobozeni vzdelani z rukou statu, ktere si bez mrknuti oka vezmou za rukojmi nejen sve danove poplatniky ale i 420 tisic studentu statni univerzity.
    16.2.2009 01:33 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Je to naopak argument pro skolne a pro osvobozeni vzdelani z rukou statu,
    reknete to na rovinu... je to argument proto, aby si studium mohlo dovolit jenom tech par nejbohatsich... a obcas taky par chudych nadanych... aby se nereklo...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Fluttershy, yay! avatar 16.2.2009 03:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    A, upřímně řečeno, pravděpodobně by se tím zvedl standard absolventů.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    16.2.2009 09:46 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    Mozna majetkovy standard ... O vedomostnim bych si dovolil pochybovat. Nebo se snad nekdo domniva, ze kdo ma penize (ktere nota bene dostal od rodicu), ten je chytrejsi?

    Fluttershy, yay! avatar 16.2.2009 12:32 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Stipendium... Nic? Nedocvakává?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Grunt avatar 16.2.2009 13:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    Už si byl někdy na soukromé škole?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 16.2.2009 20:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Pravda, úroveň soukromých škol v ČR je mizerná.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Dalibor Smolík avatar 16.2.2009 20:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    To určitě ano a je to taková anomálie. Při jedné návštěvě USA mi zákazník  ukázal  střední školu, kam kdysi chodil jeho syn. Povídá: tahle škola má vynikající úroveň, přestože je to škola státní. Tak jsem si pomyslel,  že u nás bych to řekl přesně naopak ...

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.2.2009 21:54 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    jo... v americe je to malinko opacne... i kdyz nerekl bych, ze tak uplne... vzhledem k tomu, ze se plati skolne i na statnich... studenti maji neuveritelny bic na ucitele... coz pak vede k rade komickych situaci... (ale o tom nekdy priste, kdyby vas to zajimalo)

    jinak to, ze je skola statni neznamena, ze je mizerna... napr. takova UCLA a dalsi...

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    16.2.2009 04:06 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi
    Ještě je taky možné, že se kvůli krizi vrátí Bill Gates do vedení Microsoftu.
    Dalibor Smolík avatar 16.2.2009 09:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léky na hospodářskou krizi

    Tak to se mi ulevilo. Za pár týdnu bude po krizi. :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 18:03 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smazáno

    Hospodářská krize řádí. Ale lidé jsou přemýšliví a našli několik receptů. První nápad je skutečně příkladný a univerzálně použitelný.

    Určitě jste už zaregistrovali, že ředitel jedné společnosti, která má téměř 2500 zaměstnanců si začal kvůli hospodářské situaci vyplácet minimální mzdu. Opravdu šlechetný čin. Podrobnosti jsou zde

    Mně osobně se ale mnohem více líbí další nápad. Zřejmě po vzoru některých firem zavádí kvůli úsporám v jedné škole vyučování jen čtyři dny v týdnu. To je opravdu bezva. Být školákem v takové škole, byl bych nadšen.

    Něco trochu podobného bývalo prý kdysi i u nás. Pamětníci vzpomínají, že jednou v zimě ministervo vyhlásilo tři týdny uhelných prázdnin ! Na vysokých školách bylo v některých ročnících vyučování jen čtyři dny v týdnu. Ale v rámci rovnosti pohlaví ta platilo převážně jen pro dívky. Většina pánů musela ten jeden "volný den" strávit na vojenské katedře. Pokud tedy někdo neměl modrou knížku nebo si nechtěl prodloužit vojenskou službu po studiu. Ale dnes už je všechno jinak.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.