abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:00 | Nová verze

    AlmaLinux OS byl vydán ve verzích 9.8 s kódovým jménem Olive Jaguar a 10.2 s kódovým jménem Lavender Lion. Podrobnosti v poznámkách k vydání (9.8 a 10.2). Opraveny byly zranitelnosti Copy Fail (CVE-2026-31431), Dirty FRAG, Fragnesia (CVE-2026-46300), nginx Rift (CVE-2026-42945) a SSH Keysign Pwn (CVE-2026-46333).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:22 | IT novinky

    Seznam.cz vykázal za rok 2025 tržby v celkové hodnotě 6,454 miliardy korun. Oproti roku 2024 nárůst o 3,68 %. Zisk před zdaněním oproti předcházejícímu roku poklesl, a to o 11,21 % na 1,330 miliardy korun. Vlastní velké jazykové modely SeLLMa najdou dnes uživatelé téměř na všech seznamáckých službách. Na všechny obsahové služby byla zavedena technologie text-to-speech, díky níž si mohou uživatelé přehrát články v audio verzi namluvené

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | IT novinky

    Vláda představila strategické digitalizační projekty. Roadmapa zahrnuje celkem 55 projektů napříč státní správou, z toho 22 prioritních projektů vycházejících přímo z programového prohlášení vlády a 33 projektů založených na platné legislativě. Portfolio pokrývá oblasti financí, zdravotnictví, digitální identity, dat, registrů, dopravy, krizového řízení, sociálních agend i kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    Vyjádřeni Software Freedom Conservancy (SFC) k porušování licence AGPLv3 společností Bambu Lab v jejich softwaru Bambu Studio pro 3D tisk. Bambu Studio vychází z PrusaSliceru. Ten zase z Slic3ru. Spuštěn byl projekt baltobu, který kombinuje několik strategií pro řešení problému. SFC zastřeší vývoj svobodné náhrady proprietární knihovny libbambu_networking pomocí reverzního inženýrství a reimplementace, forku OrcaSliceru pro Bambu Lab tiskárny od Paweła Jarczaka a forku celého Bambu Studia pod názvem Viscose.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 22:44 | Nová verze

    Správce souborů GNOME Commander (Wikipedie) byl přepsán do Rustu a vydán v nové verzi 2.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Sway (Wikipedie), dlaždicový (tiling) správce oken pro Wayland kompatibilní s i3, byl vydán ve verzi 1.12. Do vývoje se zapojilo 50 vývojářů. Přehled novinek na GitHubu. Sway 1.12 závisí na wlroots 0.20.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | IT novinky

    Papež Lev XIV. ve své první encyklice Magnifica Humanitas (Skvělé lidství), která se věnuje umělé inteligenci (AI), varoval před dezinformacemi, které AI manipulací s obsahem vytváří. Moc mají podle něj sociální sítě ovládané hrstkou soukromníků. Upozornil také roli digitálních platforem v obchodování s lidmi, které podle něj musí být uznáno jako současná forma otroctví. Papež se také poprvé omluvil za roli, kterou Vatikán sehrál při legitimizaci otroctví, a za to, že jej po staletí neodsoudil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:11 | IT novinky

    Český telekomunikační úřad zveřejnil Výroční zprávu za rok 2025 (pdf), která shrnuje jeho hlavní aktivity v oblasti regulace elektronických komunikací, poštovních služeb, digitálních služeb a přípravy na dohled nad umělou inteligencí. Součástí zprávy jsou také data o vývoji trhu, včetně pokračujícího růstu spotřeby mobilních dat a rozšiřování sítí nové generace. Celkový objem přenesených mobilních dat dosáhl v roce 2025 přibližně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:00 | Nová verze

    Tým sdružení CZ.NIC vyvíjející routovacího daemona BIRD oznámil vydání nových verzí 3.3.0 a 2.19.0. Ty přinášejí podporu pro EVPN/VXLAN a automatizaci BGP na základě router advertisementů. Více informací je k dispozici v archivu uživatelského mailing-listu.

    VSladek | Komentářů: 0
    24.5. 04:33 | Nová verze

    Open source software pro úpravu digitálních fotografií LightZone (Wikipedie) byl vydán v nové verzi 5.0.0. LightZone je dnes k dispozici pod licencí BSD. Původně se jednalo o proprietární software vyvíjený společností Light Crafts. Ta v prosinci 2012 souhlasila s uvolněním zdrojových kódů jako open source [Wayback Machine].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (12%)
     (8%)
     (2%)
     (14%)
     (31%)
     (4%)
     (7%)
     (3%)
     (16%)
     (26%)
    Celkem 1719 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    27.12.2015 17:50 noo | skóre: 3 | blog: Kvazilog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Smutné. Also, když mi to nepatří, nepatří mi ani licence. Proč je tak těžký to vrátit? Já to nechci, kdybych to chtěl, tak by mi to ani nepatřilo.

    A ještě mi napadá, když je NTFS produkt Microsoftu, nevím jestli se na něj vztahuje EULA, znamená to, že data mnou vytvořená jsou moje, ale způsob uložení na disku pod NTFS mi nepatří? Takže vlastně mi Microsoft zase jen dává příležitost si uložit u nich data na svém disku?
    AbcLinuxu.cz je jen velká skupina lidí, co se navzájem dohadují o tom, kdo si umí líp vyhonit.
    FoxVK avatar 28.12.2015 10:04 FoxVK | skóre: 1 | blog: Nora linuxáka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Samozřejmě to můžeš vrátit - i se zařízením... Tak to funguje prakticky všude jinde.

    Jediná cesta je přes nějakého uvědomělého evropského úředníka, který by vydal nařízení tak jako je to u prohlížečů internetu. Za předpokladu, že by ho dřív nesejmul nějaký lobista.

    Ale IMHO s každým takovým nařízením jsem blíže a blíže minulému režimu...
    Grunt avatar 28.12.2015 13:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Ale IMHO s každým takovým nařízením jsem blíže a blíže minulému režimu...

    No to si právě až tak moc nemyslím. Dříve se klíče prodávaly v podobě HW klíčů. Šlo o fyzický objekt se kterým si člověk mohl dělat po jeho koupi co uznal za vhodné. Dokonce se některé starší HW klíče daly ještě nedávno sehnat na Aukru. Nikdo s nima moc neměl problém (pokud se nerozflákaly). Mám přístup k nějakému _dražšímu_ proprietárnímu SW, ale i tak u něj o pocit vlastnictví nepřicházím, protože nabízí jakéhosi průvodce přenosem licence a i když je to jednoznačně složitější, furt mám možnost právo používat produkt přesunout na kohokoliv na koho uznám za vhodné (mimo jiné nabízí i domácí licence, tak to není až tak strašné). V rámci možnosti tedy budiž. Kde mi to opravdu schází jsou právě produkty Microsoftu. Sice někde něco je, ale s vlastnickými právy tak omezenými že mám pocit, že to ani vlastně nevlastním a jedinou možnost kterou mám je to buď používat a nebo to zaplatit a smazat (a i tato možnost bude v budoucnu více a více omezována).

    Doporučuji přečíst si definici vlastnictví. Velmi zajímavá je i kapitola „Druhy a formy vlastnictví v komunistickém režimu“. Za socialistické společenské vlastnictví by se všichni čerti čertili, ale čtvrtý druh vlastnictví/nevlastnictví se zdá nikomu vůbec nevadí. Samozřejmě nejsem příliš příznivcem vynucování kravin ze strany Evropského parlamentu, takže to těžko říct jak to řešit legislativně.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 28.12.2015 13:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Also, když mi to nepatří, nepatří mi ani licence.
    No právě by mě zajímalo co mi vlastně patří když si něco od Microsoftu koupím. A nebo si kupuju nějakou softwarovou službu?
    Proč je tak těžký to vrátit?
    To by neměl být problém ani licenčně:
    Můžete se obrátit na výrobce či instalátora zařízení, nebo na prodejce, pokud jste si software zakoupili přímo, který vám sdělí podmínky vrácení. Na základě těchto podmínek můžete software nebo zařízení vrátit a obdržíte náhradu či kredit.
    a dokonce už se to podařilo i fyzicky. Nemluvím však zde o možnosti vrácení. Je to podobné vrácení libovolného zboží. Na to je zákon. Na druhou stranu neexistuje žádný zákon který by vyloženě vynucoval vlastnická práva majitele zboží, protože krom pár omezených produktů s tím není nejmenší problém. Můžu je měnit jak uznám za vhodné. Teda až na těch pár specifických případů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 28.12.2015 13:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    A ještě mi napadá, když je NTFS produkt Microsoftu, nevím jestli se na něj vztahuje EULA, znamená to, že data mnou vytvořená jsou moje, ale způsob uložení na disku pod NTFS mi nepatří? Takže vlastně mi Microsoft zase jen dává příležitost si uložit u nich data na svém disku?
    Jinak tohle téma začíná být aktuální s příchodem všelijakých securebootů a UEFI a bůh ví čeho. Zatím platilo že majitelem veškerých dat na disku i v paměti (klidně i binárních) je ten člověk který je provozuje. Jednoduše k nim má fyzický přístup a ten se dá těžko omezit. Bohužel i v této oblasti je Microsoft průkopníkem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.12.2015 14:13 noo | skóre: 3 | blog: Kvazilog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    S tímhle přístupem bych se nedivil, kdyby Microsoft zavedl licencování přístupu k datům. Nemáš platnou licenci? Nedostaneš se ke svým datům vytvořeným na ukradeném software! Tenhle svět saje. Už aby mě srazil vlak.
    AbcLinuxu.cz je jen velká skupina lidí, co se navzájem dohadují o tom, kdo si umí líp vyhonit.
    mirec avatar 28.12.2015 16:16 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA

    Prečo práve vlak? Ja tým občas jazdím a fakt ma serú samovrahovia, kvôli ktorým mi spoj mešká 2 hodiny.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Agent avatar 28.12.2015 18:21 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Jo, zdržuje a ještě když nezanechá závěť, to bych nejradši takovýho blbce zabil..
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    28.12.2015 19:23 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    A k těm nebohejm strojvůdcům je to taky dost hrozná věc.
    27.12.2015 18:47 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    V anketě mě chybí možnost "Je mě to úplně fuk".
    Grunt avatar 28.12.2015 13:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Ano. A také tam chybí možnost „K večeři si dám kapra a zapíchnu si kost do krku“.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.12.2015 22:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    odděleně používat nebo virtualizovat funkce softwaru;
    Aha, takže reálná situace, kdy jsem zkopíroval Slackware z běžícího hlavního kompu na vývojový komp (pro debugging BIOSu karty, na které je PC), po vyhoření MB přesunul na druhý vývojový komp (s pouhou změnou kernelu) a po dokončení ladění píchnul přímo do debugované karty ... asi nebude moc kompatibilní s MS EULA? :-D.
    provádět zpětnou analýzu, dekompilaci či rozklad softwaru
    Every Single One :-D.
    můžete umožnit až 20 dalším zařízením
    A to jsem si říkal, že bych si nahostoval agario server :-D. Taky tímto tedy padaj pokusy na IoT swarm projekty :-D.
    (v) Vzdálený přístup. Maximálně jednou za 90 dní smíte určit jednoho uživatele, který fyzicky používá licencované zařízení jako licencovaný uživatel. Licencovaný uživatel smí k licencovanému zařízení přistupovat z jiného zařízení za použití technologií vzdáleného přístupu. V každém okamžiku může jeden další uživatel získat prostřednictvím technologie vzdáleného přístupu přístup k licencovanému zařízení z jiného zařízení. Předpokladem je, že vzdálené zařízení disponuje samostatnou licencí ke spouštění stejné nebo vyšší edice tohoto softwaru.
    Takže vnc jen pro win10 uživatele? :-O
    Vaše soukromí je pro nás důležité.
    To by se dalo vyložit i jiným způsobem :-D.

    28.12.2015 08:47 tonda | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Vaše soukromí je pro nás důležité. ... vyjadřujete svůj souhlas s tím, že společnost Microsoft může shromažďovat, používat a zveřejňovat informace ...
    Soukromí je pro nás důležité, ale za určitý obnos, informace o Vás, rádi předáme.
    Jendа avatar 28.12.2015 09:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    We never share your information with third parties unless they ask.
    Jendа avatar 28.12.2015 02:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Pro usnadnění práce dalším luštitelům: seznam ulic:
    B. Němcové
    Břeclavská
    Bří. Mrštíků
    Celnice-dálnice
    Dolní
    Doubravka
    F. Palackého
    Gagarinova
    Havlíčkova
    Hrnčířská
    I. Olbrachta
    I. příční
    II. příční
    III. příční
    J. Husa
    ~> xo|cut -f 4-
    J. Nerudy
    J. Wolkera
    K. Čapka
    K. Černého
    Komárnov
    Komenského
    Kostická
    Kout I.
    Kout II.
    Kout III.
    Krátká
    Lesíčková
    Lipová
    Luční
    M. Šolochova
    ~> xo|cut -f 4-
    Masarykova
    Mlýnská I.
    Mlýnská II.
    Mlýnská III.
    Motorest
    MUDr. Kepáka
    Na dílni *
    Na pastůškách
    Na peci *
    Na Šlajsi *
    Nádražní *
    Náměstí *
    Nová
    Pastvisko I.
    Pastvisko II.
    ~> xo|cut -f 4-
    Přívoz
    Sadová
    Smetanova
    Sokolská
    Souhrady
    Stráže
    Školní
    U hřiště *
    U stadionu
    U struhy I. *
    U struhy II. *
    Vinohrady
    Zahradní
    Záhumní
    Zámecká
    
    Kandidáti zkoušeni a v katastru není.

    Poprvý v životě jsem viděl jednotlivé komponenty DCT přímo v obrázku a jsem z toho paf (příloha).
    Jendа avatar 28.12.2015 02:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Příloha:
    (příloha)
    28.12.2015 02:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Hehe, čim jsi to upravoval? V gimpu se to blíží, ale je to rozmazaný.

    P.S. Nicméně jestli je to "... 5 Lanžhot", tak bych měl kandidáta ;-).
    Jendа avatar 28.12.2015 03:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    V GIMPu Levels a potom Enhance → Sharpen.

    Zajímalo by mě, jestli by, pokud je to třeba pomocí Gaussian blur, což je vlastně FIR filtr, šlo spočítat přesně inverzní filtr (s tím že se část informace bohužel ztratila při kvantizaci a kompresi).

    Č.p. 5 u ulic označených hvězdičkou jsem prošel v katastru a nebyl tam. Což samozřejmě může znamenat, že je to prostě psané na někoho s jiným jménem. Hodilo by se umět v katastru vyhledávat inverzně.
    28.12.2015 04:21 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Aha já zkoušel jen normalizaci jasu.

    No už je to nějakej rok, co jsem měl zpracování signálů, ale nemůže to vést na nestabilní IIR? Ale mohlo by to aspoň trochu fungovat. Problém je, že i ten zdroj má dost nízkou kvalitu.

    Vlastně když vezmeš dva pixely vedle sebe, tak víš, že z té matice okolí mají (až na okraje) pixely stejnou zdrojovou hodnotu.

    Hehe nedostatek hvězdiček.
    28.12.2015 04:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    BTW si pamatuju, tohle bylo ještě v Kartinkách :-D.
    Grunt avatar 28.12.2015 12:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Yup. To dělám schválně od minulého blogu. To bych mohl napsat článek na deset normo-stran, strávit s tím čtyři dni, ale dokud do něj nefláknu blurovací křížovku tak to absolutně nikoho nezajímá. Větší odezvu mám z toho co kdo luští než z čitelného textu.

    Jinak lekce ze sociálního inženýrství: Nač tak složitě? Stačí se stavit na obecním úřadě, znát přezdívku a dostaneš od hodné paní úřednice jméno, adresu, číslo OP, velikost bot, rodokmen a veškeré údaje a kompletní historii i s aktuálníma drbama. Jedna z nevýhod bydlení na vesnice na které zná každý každého. Ve vedlejší vesnici ti dokonce adresu a údaje pošle mailem osobně paní starostka, pokud si vymyslíš příběh o tom že si nějaký ztracený syn z Austrálie. Byla z toho aféra. Nic z toho tady není považováno za citlivé údaje, ale veřejně známé informace.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 28.12.2015 13:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Když jsem tam jedinkrát v životě byl, tak bylo 30.4. odpoledne, tedy všude zavřeno, protože všichni asi stavěli májku za vesnicí, a neměl jsem čas se zakecávat, protože jsem se snažil dojet do Smolenic před setměním (dobře jsem udělal, protože za tmy bych neviděl slovenský Černobyl a navíc jsem na těch šutrech na konci málem hodil držku i za světla).

    Ale líbilo se mi to tam, takže pokud se mi povede udělat brzo státnice a budu mít tak volno, tak to můžu zkusit.
    Grunt avatar 28.12.2015 13:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Že mám trvalé bydliště nahlášené v Lanžhotě neznamená že mě tam najdeš. To je pouze místní identita. Teď mnohem víc času trčím ve Valticích, když už jsme teda u toho. Asi si budu muset sehnat do léta nějaké kolo nebo něco.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Agent avatar 28.12.2015 13:56 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    USTANOVENÍ O ZŘEKNUTÍ SE SKUPINOVÉ ŽALOBY. Nevím jak v zámoří, ale u nás by mělo snad platit, že se svých práv člověk nemůže zřeknout i kdyby podepsal tisíc takových blbostí. Ale je možné, že v totalitě v zámoří je to jinak.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Grunt avatar 28.12.2015 14:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Tím bych si nebyl tak jistý.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    29.12.2015 14:08 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    V zámoří to možné je. http://yro.slashdot.org/story/15/12/15/0332225/supreme-court-upholds-arbitration-in-directtv-case

    Velmi jednoduchý způsob, jak se vyhnout žalobám, protože jednotlivec si narozdíl od hromady naštvaných lidí nemůže dovolit dost dobrého právníka.
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 29.12.2015 14:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Je tohle vůbec legální? Já to nechápu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Agent avatar 29.12.2015 16:03 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Tak to je hustý. Holt země neomezených možností.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    29.12.2015 18:33 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft Windows 10 EULA
    Za jistých okolností se některých práv zřeknout lze. Např. se hojně využívá zřeknutí se práva na odvolání, což efektivne zkrátí čekací dobu soudu na 0 a soudní proces lze o několik týdnů dříve uzavřít (např. při rozvodech se tuším dokonce nabízí na posledním předvolání přímo předtištěný formulář pro zřeknutí se práva na odvolání).

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.