abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 726 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Max avatar 7.1.2016 21:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Pro inzeráty na hledání práce jsou weby k tomu určené a blogy to opravdu nejsou ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.1.2016 22:19 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Posli odkaz na sve CV.
    7.1.2016 23:04 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Krásně se to čte.
    If you don't ask, you don't get
    7.1.2016 23:26 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Jsi na spravnem miste, nejenom ze toto je server primo na toto urceny ale hlavne te tady maji vsichni radi a urcite ti pomuzou. (pokud to je troling tak good job)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    8.1.2016 01:32 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Potrebuju naprogramovat skript, za 5000 Kc.
    8.1.2016 10:25 zo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    K čemu proboha potřebuješ takovou věc jako je skript? Vždyť 99% lidí nic takového nepotřebuje.
    Já už vím... Že ty chceš naprogramovat něco, co bude dělat tvoji práci za tebe a ušetří ti čas! Styď se! Není ti to hloupé vůči ostatním, kteří skripty nemají a tudíž musejí nudnými repetitivními činnostmi trávit celé hodiny? A nebo alespoň vůči těm, kteří je dělají celý život?
    9.1.2016 17:00 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Není ti to hloupé vůči ostatním, kteří skripty nemají a tudíž musejí nudnými repetitivními činnostmi trávit celé hodiny?
    Neni. Je to konkurencni vyhoda. :-) Pokud je vsak dotycny zamestnancem a takto si chce usnadnit svou praci, neni to fer k jeho zamestnavateli, pokud to tedy zamestnavateli zamestnanec neoznami. Cela situace je take chybou zamestnavatele, protoze nema identifikovany vsechny ukony, ktere muze resit computer, cimz prichazi zbytecne o penize propalene v lidskych zdrojich.
    kyknos avatar 9.1.2016 17:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Byl by blbej, aby to oznamoval. Ja takhle deset mesicu mel celodenni praci za pet minut. Kdyz jsem pak sel jinam, ten skript jsem jim prodal a koupil si za nej prvni digitalni zrcadlovku, tehdy dost drahou. Muj prvni program za prachy :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2016 17:46 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Jiste, to ti odpovida. :-)
    kyknos avatar 9.1.2016 17:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Mas neco proti kapitalismu?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2016 17:55 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Ne. Ale proti flakajicim se zamestnancum ano. ;-)
    kyknos avatar 9.1.2016 18:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Zamestnanec s 9600% vykonem se flaka? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2016 20:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Neexistuje nic jako 9600% vykon. Lidske zdroje maji pracovat na maximum. A pokud pracujes 5 minut za den, tak se flakas a zbytecne stojis sveho zamestnavatele penize. Pokud mas navrh na zefektivneni procesu, mas jej nahlasit, ale neexistuje, aby zamestnanec takto plytval prostredky (flakat se drtivou vetsinu pracovni doby). Osobne bys toto u mne zkusil jen jednou. :-D

    Btw stale mas problemy se vstavanim do prace? ;)
    Agent avatar 9.1.2016 20:54 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Pokud platíš za odvedený výkon, tak mě jistě patřičně ohodnotíš, když ti zvednu produktivitu tím, že si řadu věcí zautomatizuji a mohu pak dělat na něčem jiném.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    9.1.2016 23:48 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Vtip je v tom, ze zamestnanec nema delat na necem jinem. Sam od sebe si ani nema zadne cinnosti automatizovat. Ma je delat tak, jak je definovano v procesu. Pokud ma navrh na zlepseni procesu, samozrejme jej ma sdelit kompetentni osobe tak, aby firma mohla diky zefektivneni usetrit penize na lidskych zdrojich. Situace, kdy ma praci hotovou za pet minut a pak lezi zbytek pracovni doby, je spatna a nepripustna.
    Bystroushaak avatar 10.1.2016 05:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    To je ale tvůj osobní názor, ne obecně platný fakt, za který to vydáváš.
    10.1.2016 10:20 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Zamestnanec ma delat to, co je mu narizeno. Nema se venovat necemu jinemu z vlastni vule a rozhodne se nesmi flakat. To neni jen muj nazor, ale objektivni fakt.
    kyknos avatar 10.1.2016 10:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Nema se venovat necemu jinemu z vlastni vule a rozhodne se nesmi flakat.

    lol, to se trosku vylucuje :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    10.1.2016 10:43 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Proc by se to melo vylucovat? Zamestnanec ma delat to, co mu bylo svereno. Nema z vlastni vule se venovat necemu jinemu. Pokud nema co delat, ma tuto situaci oznamit zamestnavateli a ridit se podle jeho pokynu.
    kyknos avatar 10.1.2016 11:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    oznamit z vlastni vule? :)))) to jsi zakazal :))))

    ze ty se zivis jako manazer? :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 10.1.2016 10:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    A člověk by řekl že zaměstnanec který zefektivní proces by měl být žádaný a vlastní iniciativa prospěšná.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    pavlix avatar 10.1.2016 11:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Jak kde, to o čem Odin píše, platí třeba pro řadové stavební dělníky, tam je každý druhý samostatně realizovaný zlepšovací návrh hazard se životem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Václav 10.1.2016 12:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Pak je ovšem takový návrh neslučitelný s bezpečnostními zásadami a je to pochopitelně na důtku případně rovnou na vyhazov. Pokud si ovšem dělník například pořídí vlastní nářadí, které je kvalitnější a danou práci odvede rychleji a kvalitněji, je jen na zaměstnavateli jak s tím naloží. Buď mu norma kterou předtím určil stačí a zaměstnanec může být v práci víc v pohodě, protože se tolik nenadře, nebo mu změní normu podle nové situace a ekvivalentně přidá plat (v ideálním světě… V reálu to funguje často tak že iniciativní dělník dostane naloženo víc práce za stejné peníze, vyhoří a skončí. Ve firmě kde jsem dělal kontrolu kvality to tak bylo, takže nikdo z dělníků nebyl nijak motivován k odvádění lepší práce nad rámec povinností, i když na to kapacity měl)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.1.2016 14:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Ve firmě kde jsem dělal kontrolu kvality to tak bylo, takže nikdo z dělníků nebyl nijak motivován k odvádění lepší práce nad rámec povinností, i když na to kapacity měl
    Neznáš staré socialistické heslo „Práce pouze do výše svého měsíčního platu“? By mě zajímalo čemu se vlastně divíš :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 10.1.2016 19:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Ono je to heslo dost univerzální, jak socialistické, tak liberální. Člověk není motivován snažit se udržet si práci, když pro něj znamená stejné výhody jako práce kdekoliv jinde.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 10.1.2016 13:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    By ses divil. Akorát ten návrh nesmí být vymýšlenej s 2‰ v krvi a ideálně by neměl počítat s obětovaní mladšího kolegy (tzv. zobáka) ve prospěch celku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 10.1.2016 13:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Já bych se nedivil… U CNC třeba často tyhle zlepšováky zahrnují odpojení otravných bezpečnostních pojistek :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.1.2016 13:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    O CNC mi nemluv vůbec. To se většinou kompetentní osoby ani nenamáhají přečíst si manuál k vlastnímu stroji za který vypálili několik miliónu korun, ale proškolené obsluze (která nezřídka ví o potenciálu stroje) se nezdráhají tlačit do hlav taková moudra. Přesně jako tady mistr odin.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 10.1.2016 14:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Ano, souhlas. Dělníci kolikrát ví o strojích mnohem víc než majitelé, ale na „nefunguje mazání, na mašině se nedá dělat, potřebuje opravu dokud se nezadře motor“ byla častá reakce „Nestěžuj si a vyráběj dokud to jde“. To co pak měříš je na pár facek, dělník dostane pokutu za zmetky a aby toho nebylo málo, frézka se po čase opravdu zadře a oprava stojí desetkrát víc. Co jsem tak pozoroval procesy a poznal vědomosti pracovníků, obrovská část problémů, reklamací a zmetků by nemohla nastat, kdyby měli pracovníci motivaci něco dělat nad rámec povinností a vedení je poslouchalo.

    V reálu – uděláš víc než ostatní, dostaneš zaplaceno za práci nad normu, po chvilce zvednou normu všem a jsi zpátky na stejném platu.

    Nadhodíš vylepšovací návrh a buď jsi za kibice co tomu nerozumí a měl by dělat svou práci (super, takový přístup rozvoji firmy pomůže), nebo návrh převezme někdo z vedení za svůj a za tučné prémie ho (leckdy špatně) implemetuje.

    Upozorňuji že to není nějaké stěžování si ublíženého zaměstnance, mě se tyhle věci na mém pracovišti netýkaly. Jen jsem viděl produkty které takový způsob vedení způsobuje a znal jsem problematiku natolik abych věděl, že zaměstnanci mají pravdu :)

    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 10.1.2016 14:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Mimochodem, všechny tyhle problémy dost řeší „socialističtější přístup“ firmy kde se zaměstnanci přímo podílí na vedení a zisku. Něco jako Et Netera, zvlášť ve firmách kde se vyplatí mít kvalifikovaný personál (což CNC výroba je) je ten přístup velmi dobře aplikovatelný.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.1.2016 14:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Jmenuje se to družstvo (aby se to odlišilo od klasické socialistické družstevní výrobny, tak se to spanile pojmenovává po anglickém originálu coop) a jak něco takového může fungovat je mi dost záhadou. Aspoň u nás jsem si docela jistý že by něco takového dlouhodobě nemohlo přežít. Ale jinak se to zakládá právě v CNC výrobě. Nebo aspoň tak jsem do viděl na Discovery.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 10.1.2016 15:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    To co jsem myslel je něco mezi. V družstvu, pokud ho chápu dobře, je podnik spoluvlastněn. Tady mluvím spíš o uvolněnějším vedení, kdy si o některých věcech rozhodují a některé procesy nastavují zaměstnanci, přičemž vedení funguje spíš jako orgán s právem veta.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.1.2016 15:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Tady mluvím spíš o uvolněnějším vedení, kdy si o některých věcech rozhodují a některé procesy nastavují zaměstnanci, přičemž vedení funguje spíš jako orgán s právem veta.
    Worker cooperative. S vlastnictvím je to různé. Tak nějak měla původně fungovat i naše družstevní výrobny a z legálního hlediska by mělo jít o jejich obdobu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 10.1.2016 15:50 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    A překvapivě to i funguje :) 
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.1.2016 15:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Právě mi moc není jasné jak. Můžu upřímně říct že kooperativa která by se založila v prostředí v kterém žiju by do deseti dnů a jedné noci zkrachovala a byl bych velice překvapen kdyby ne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 10.1.2016 16:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Největší problém je, že si tam asi nemůžeš vzít kohokoliv… Třeba v té CNC výrobě bych očekával opravdu dobře znalé lidi kteří nevidí jen svůj výdělek, ale dovedou přemýšlet i nad budoucností a ochudit se o část zisku s vidinou větší prosperity v budoucnosti…

    Motivací dělat pro firmu víc je pak plat, který si přerozdělí, vyšší efektivita vede k většímu zisku celku a podle toho co jsem slyšel, kolegové v takovém prostředí nemají problém přiznat vyšší plat někomu kdo je dokáže lépe vést, nebo někomu kdo pomůže k lepší prosperitě celku. Je fakt že bezpečnostní pojistka v reálném vedení firmy, které zakročí v případě kdy systém přestane fungovat je asi potřeba. Každopádně nesporným faktem je, že takové firmy fungují nejen v zahraničí, ale i tady.zaza
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    pavlix avatar 10.1.2016 19:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Obecně si dovedu představit spoluvlastnění pouze s lidmi, kteří mají podobnou vizi jako já, nebo alespoň s lidmi, se kterými dokážu najít kompromis.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Václav 10.1.2016 19:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Souhlas, to je jedna z hlavních podmínek :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.1.2016 19:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Ono to není tak složité (údajně), ale rozhodně si nemyslím že je to funkční model v prostředí kde se nějakých 40 let vyučovalo že „my předstíráme že pracujeme a oni předstírají že nás platí“. Už pouze chovanci všelijakých povinných vojenských ústavů by takový model dost spolehlivě rozbíjeli. Pouze když si představím praktiku Rotace fachu u nás…haha, Bože, radši toho necham. Třeba fakt měli menševici recht.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 10.1.2016 19:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    By ses divil.
    Není čemu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 10.1.2016 19:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Oni ti zedníci a fachmani nejsou tak blbí jak se o nich říká. Ale to by nesměli být permanentně ožralí a muselo by se jím chtít. By si čučel co dovedou vymyslet když jde o odrbávání práce :-D
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 10.1.2016 15:38 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Zamestnanec ma delat to, co je mu narizeno. Nema se venovat necemu jinemu z vlastni vule a rozhodne se nesmi flakat. To neni jen muj nazor, ale objektivni fakt.
    Kde je ten objektivní fakt definovaný?
    Václav 10.1.2016 15:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Trochu mi připadá že Odin tu spíš popisuje otroka.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 10.1.2016 19:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Nebo robota. Já spíš nechápu, kde má problém, protože objednaná práce je splněna. Nejde přeci o to jak, ale jestli. Je to jako kdyby ho zákazník peskoval, že jeho firma vyrábí věci moc efektivně a že by radši místo toho měli dělat věci jinak, míň efektivněji, aby se nikdo neměl šanci flákat.

    Trochu mi to připomíná příběh, který jsem četl kdesi na blogu. Je o Kontraktorovi, který přišel k Zákazníkovi, jenž si u něj objednal nějaké optimalizace software. Kontraktor sedl k počítači, dvě hodiny tam něco kutil, čímž Zákazníkovi zrychlil program desetkrát. Pak si řekl o tři tisíce dolarů. Zákazník na něj tak koukal a povídá: „takovou práci by chtěl mít taky, vydělat si za dvě hodiny minut tři tisíce dolarů“. Kontraktor mu odpověděl že jaksi zapomíná na těch deset let studia, které musel obětovat, aby se dostal na úroveň, kde mu to trvá jen dvě hodiny.
    Grunt avatar 10.1.2016 19:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Já si původně myslel že je odin pouze velmi dobrý a konzistentní troll, ale tahle rétorika fakt zní dost profesionálně na to abych ho začal podezřívat z postižení vyšším managementem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Agent avatar 10.1.2016 22:55 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Tak proto ten jeho kapitalistickej jehovismus.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Grunt avatar 10.1.2016 22:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Asi jo. Nejhorší je že tihle lidi v to opravdu věří. Moc se neliší od přesvědčených soudruhů z dob před pětadvaceti lety (častokrát pouze převlečené kabáty). Tyhlety náboženství by měli konečně zakázat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.1.2016 21:58 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Nebo robota.
    Robot je automatizovanej :-D.
    Je to jako kdyby ho zákazník peskoval, že jeho firma vyrábí věci moc efektivně
    Nebo aby zaměstnanec sám podal výpověd, protože již není ve firmě třeba a další setrvání by snižovalo firmě výdělek.
    11.1.2016 15:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Zamestnanec ma delat to, co je mu narizeno. Nema se venovat necemu jinemu z vlastni vule a rozhodne se nesmi flakat. To neni jen muj nazor, ale objektivni fakt.
    Bullshit to je, a vůbec ne objektivní fakt. Zaměstnanec se má chovat podle smlouvy se zaměstnavatelem. Součástí popisu té práce může klidně být nějaké to flákání nebo vlastní iniciativa. A ty jim do toho nemáš vůbec co kecat, je to na nich, jak se dohodnou.

    Co kdybys radši místo rejpání do zaměstnanců odpověděl na tuhle otázku?
    11.1.2016 18:16 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Těžko ti někdo cíleně trolující odpoví na něco, co nemá v trolujícím softvéru. Prostě mu to tam nezapadá, ono těch věcí je víc, jeho utopistické kecy nemohou fungovat v normálním životě.

    I ta korporace, která ho živí, nemůže zdaleka naplnovat jeho sny o svobodné společnosti, tak to prostě není, ostatně už profesor Parkinson to dávno vyvrátil.
    If you don't ask, you don't get
    11.1.2016 19:47 kubera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    pokud je odin troll, trolluje na rozdíl od jiných alespoň na úrovni
    kyknos avatar 11.1.2016 19:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    muhehe
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Agent avatar 11.1.2016 21:18 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Kdyby aspoň vyprávěl ftipy, ne vlastně on je vypráví.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Grunt avatar 10.1.2016 13:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Vtip je v tom, ze zamestnanec nema delat na necem jinem. Sam od sebe si ani nema zadne cinnosti automatizovat.
    To je zas psané kde?
    Pokud ma navrh na zlepseni procesu, samozrejme jej ma sdelit kompetentni osobe tak, aby firma mohla diky zefektivneni usetrit penize na lidskych zdrojich.
    A nebo taky si taky návrh na zlepšení procesu může nechat pro sebe není-li dostatečně motivován se o něj podělit, použít ho až bude zakládat konkurenci a původní firmu u které pracoval tak poslat díky konkurenčnímu boji do konkurzu. To je taky cesta nebo ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 9.1.2016 21:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Je mi lito ale smlouva je smlouva a zadana prace je zadana prace :)

    Vstavam ve dve odpoledne, pohoda :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2016 23:50 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Je mi lito ale smlouva je smlouva a zadana prace je zadana prace :)
    5-10 minut pracovat a pak se flakat? To je podle tebe v poradku? Spravne by bylo sdelit svuj navrh na zefektivneni procesu, aby firma mohla usetrit na lidskych zdrojich. Ale ty bude zrejme typ cloveka, ktery ma na flakani za cizi penize zaludek.
    kyknos avatar 9.1.2016 23:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Ja dostal zadanou praci a za ni smluveny plat :) nikde jsem nepodepisoval jak ji budu delat :) ze je manager debil je bezna situace, kdyby nebyl debil, nemusel by delat manazera :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    10.1.2016 00:20 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Jak jsem psal, tato situace je castecne i chyba zamestnavatele, ktery nema dobre zpracovane procesy, coz dovolilo toto nechutne plytvani. Procesni managent byva bohuzel v ceskych firmach casto podcenovan.
    ze je manager debil je bezna situace, kdyby nebyl debil, nemusel by delat manazera :)
    Vim, ze chces urazet, ale mas trochu pravdu. Neni to bezna situace, ale obcas se to vyskytuje.
    10.1.2016 11:30 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Takže Ty sa živíš ako Office Manager? Kedysi sa tá funkcia nazývala Sekretárka, neskôr asistentka. Teraz je to Odin.

    Zlomila sa mi ceruzka, ostrúhaj mi ju.
    11.1.2016 22:24 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Ja bych byl spatna sekretarka, verte mi. Ale vam by to jiste slo. Vas prispevek doklada, ze vasim snem je prace sekretarky pro nejakeho bezcitneho hajzla, jako jsem treba ja. ;-) Jestli umite varit kavu a ovladate Nemcinu, muzeme se domluvit. :-D
    Václav 10.1.2016 12:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Ano, bývá. A pak to vede k takovým problémům. V ideálním světě by sdělil zlepšovací návrh a po čase začal řídit automatizaci procesů ve firmě. V reálu by na ukázání takového řešení managementu mohl i sám doplatit. Firmy se tu bohužel velmi často chovají zcela iracionálně a brání tak svému rozvoji.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 10.1.2016 13:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Spravne by bylo sdelit svuj navrh na zefektivneni procesu, aby firma mohla usetrit na lidskych zdrojich.
    To je psané někde v zákoníku práce? Je to zaměsnancovo Know-How a ten má svaté právo si s ním dělat co chce, ne? Nebo zas špatně interpretuju?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 10.1.2016 14:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    zamestnancovo know-how? ale to je v rozporu s ideami korporatniho komunismu, ktere odin zastava :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 10.1.2016 14:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    No to klidně být může ale na realitě že vlastník vlastní s prominutím h*vno to těžko něco změní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.1.2016 15:20 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Spravne by bylo sdelit svuj navrh na zefektivneni procesu, aby firma mohla usetrit na lidskych zdrojich.

    Nemáme přeci žádná pravidla, svět je svobodná džungle. Pokud to není přímo ve smlouvě, a pokud mne zaměstnavatel žádným způsobem nemotivuje k takovému kroku, tak bych byl blázen, abych byl zdarma aktivní.
    If you don't ask, you don't get
    10.1.2016 17:52 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Vím, že si děláš prdel ale já bych takovou věc uvítal tady na abíčku, nějakou stokačku bych dal a nevadilo by mi kdyby si ho mohl pak kdokoli stáhnout zadarmo po mým zaplacení.
    8.1.2016 10:16 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    zkus jit slapat na ulici, mozna ti to pujde lip nez vyjadrovani tady :-/

    a jako bonus se te zbavime...
    kyknos avatar 8.1.2016 11:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    +1
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.1.2016 12:32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgarity.

    Zobrazit komentář
    8.1.2016 16:27 vox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    a ty, dámské pohlaví, půjdeš za ním!
    8.1.2016 16:20 devkol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    odkdy je blbecek vulgarita?
    JiK avatar 8.1.2016 17:25 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Pokud by ti stacilo par set euro, a navic zaplacene bydleni, voda, topeni, jidlo, zdravotnictvi a jazykovy kurz, spal svuj pas, skoc na vlak do Berlina, Drazdan nebo Mnichova a prohlas se za Syrana. V tom 1.1 milionu, co jim prisel jen loni se ztratis. Pokud by te testovali, jestli mluvis arabsky, delej hluchonemeho. Byla by to takova pekna svejkovina.

    ;-)
    9.1.2016 00:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Lpeni na penezich je chybne. Opravdova spokojenost prameni z lidske lasky a askeze. ;-)
    Agent avatar 9.1.2016 12:55 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    bere tohodle cocota tady ještě někdo vážně? Nechápu, proč todleto tady admini trpí.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    9.1.2016 13:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    cocota
    tak jsem zvědav, co ten bšul[ií]n admin na tento vulgarismus
    9.1.2016 13:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    zdar Max
    9.1.2016 14:14 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    Kdyz si ty sracky rozmatlas po xichte a kvalitne nafotis, poslu ti stovku.
    12.1.2016 22:25 grunt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem ve sračkách a potřebuju prachy
    miriam jsem já

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.