Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
TrueNAS (Wikipedie), tj. open source storage platforma postavená na Linuxu, byl vydán ve verzi 25.10 Goldeye. Přináší NVMe over Fabric (NVMe-oF) nebo OpenZFS 2.3.4.
Byla vydána OpenIndiana 2025.10. Unixový operační systém OpenIndiana (Wikipedie) vychází z OpenSolarisu (Wikipedie).
České základní a střední školy čelí alarmujícímu stavu kybernetické bezpečnosti. Až 89 % identifikovaných zranitelností v IT infrastruktuře vzdělávacích institucí dosahuje kritické úrovně, což znamená, že útočníci mohou vzdáleně převzít kontrolu nad klíčovými systémy. Školy navíc často provozují zastaralé technologie, i roky nechávají zařízení bez potřebných aktualizací softwaru a používají k nim pouze výchozí, všeobecně známá
… více »Skupina zaměřená na koordinaci a shromažďování informací prospěšných projektu Multiplatformní přístup pro datové schránky.
| Založena: | 5. 10. 2009 |
| Členů: | 26 |
| Článků: | 0 |
| Wiki stránek: | 7 |
| Dotazů: | 22 |
| Akcí: | 0 |
| Čtenost: | 29 % |
| Skóre: | 19 |
Jaké preferujete úložiště zdrojových kódů: google code, sourceforge, ...
Můj laický dojem je, že google code je vhodnější (jednodušší, rychlejší založení projektu).
Odkazy:
Napište pls ti, kteří máte vážný zájem o implementaci. Jakmile uvidíme shodu, úložiště založíme a bude ideální, když se někdo přihlásí o jeho spravování.
Současně jsem na stránku tým vytvořil přehledovou tabulku, kde se můžou napsat zájemci o kódování jednotlivých částí řešení.
Google má dva problémy: Je to SVN (centralizovaný model) a webové rozhraní je hrozné (mají blbě udělané barvy, takže já nic nevidím, protože bílá na bílé, a celkově systém hlášení chyb je pro mně stejně zmatečný, jako jeho lineární čtečka diskuzních skupin).
Čistě pro hostování kódu se mi nejvíce líbí repo.or.cz, kde se používá GIT a kde máte k dispozici gitweb, git nad HTTP, nad SSH, je možné vytvořit anonymní větev, kam mohou náhodní kolemjdoucí přispívat.
Jako celá platforma (repozitář, sledování chyb) vypadá dobře i savannah.nongnu.org, kde rovněž nabízejí GIT.
Zkusil jsem oba, repo.or.cz hmhm někoho by mohlo odradit použití ssh klíčů, savannah.nongnu.org se tváří přívětivěji.
vyhovuje mi github
Tiskni
Sdílej: