abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 604 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Dotaz: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily

    23.2.2008 19:59 bleak
    Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Přečteno: 883×
    zdravím vás, sháním software pro helpdesk, který bude pracovat pouze s maily. Tedy někdo pošle dotaz na určitou adresu, tento mail bude doručen člověku, který na to bude odpovídat. Všechny maily se musí správně řadit v databázi do vláken, i když budou mít stejné předměty. V databázi je potom potřeba fulltextově hledat už přes nějaké přehledné webové rozhraní. Něco minimalistického, ale funkčního. Může být i placený, ale hlavně ať ten soft není nějaké monstrum.

    Zkoušel jsem phpBB s mail2forum, ale toto řešení neumí rozlišit dva různé dotazy, které mají stejný předmět. Doporučíte něco?

    Odpovědi

    24.2.2008 01:34 milda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Nemuzu si ted rychle vzpomenout na home page, ale ten system se jmenoval RT, a umelo to fronty, trouble tickety, vyborne vyresena prava.
    24.2.2008 01:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    request tracker
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.2.2008 19:31 bleak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    děkuji za tip, Request Tracker vypadá dobře. Ale pořád je dost velký a je tam asi nutný nějaký způsob řízení toku mailů speciálními přikazy v těle mailu. Nemůžu uživatele nutit, aby do předmětu mailu doplňoval cokoliv, byť i jen nějaké číslo. Pro všechny zúčastněné by to mělo vypadat jako běžná mailová komunikace. A ten perl... nevím. Mailman bych taky nerad.

    Raději bych ještě něco menšího, pokud možno v PHP.
    24.2.2008 21:42 puchy | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Jen by mě zajímalo, jak je chceš správně řadit do vláken, když nebudou mít v sobě nic, podle čeho bys je mohl identifikovat? Zdá se mi, že ponechání čísla ticketu v předmětu není zas takový problém.
    Rozdejte hesla chudým
    25.2.2008 07:23 bleak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    podle čeho řadí mailman? Myslím, že podle předmětu ne...
    25.2.2008 07:57 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    existuje také niečo ako "message id", keď dáš reply, tak sa v hlavičke nastavuje aj id pôvodnej správy.
    25.2.2008 10:12 puchy | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    To sice funguje, ale pokud budes davat reply, tak klidne muze v predmetu zustat to cislo ticketu, ktere tam je a pak Request Tracker vyhovuje.
    Rozdejte hesla chudým
    p_a_l_o avatar 1.3.2008 21:14 p_a_l_o | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    "message id" je opravdu zajimava myslenka, ktera se mi u trouble ticket systemu zrovna hodi do kramu. znate nekdo reseni, ktere takto funguje?
    1.3.2008 23:54 milda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Nemusis uzivetele nic nutit, staci, kdyz si dobre nadefinujes fronty a pote co nekdo vytvori TT, tak do Subjectu se automaticky neco doplni a ostatni uzivatele davaji jenom "odpovedet"

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.