abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Zajímavý článek

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 2025.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 10:33 | Komunita

    Dánské ministerstvo pro digitální záležitosti má v plánu přejít na Linux a LibreOffice [It's FOSS News].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    13.6. 09:22 | Komunita

    V úterý Google vydal Android 16. Zdrojové kódy jsou k dispozici na AOSP (Android Open Source Project). Chybí (zatím?) ale zdrojové kódy specifické pro telefony Pixel od Googlu. Projekty jako CalyxOS a GrapheneOS řeší, jak tyto telefony nadále podporovat. Nejistá je podpora budoucích Pixelů. Souvisí to s hrozícím rozdělením Googlu (Google, Chrome, Android)?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    12.6. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.101 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.101 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    12.6. 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 267 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Dotaz: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily

    23.2.2008 19:59 bleak
    Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Přečteno: 885×
    zdravím vás, sháním software pro helpdesk, který bude pracovat pouze s maily. Tedy někdo pošle dotaz na určitou adresu, tento mail bude doručen člověku, který na to bude odpovídat. Všechny maily se musí správně řadit v databázi do vláken, i když budou mít stejné předměty. V databázi je potom potřeba fulltextově hledat už přes nějaké přehledné webové rozhraní. Něco minimalistického, ale funkčního. Může být i placený, ale hlavně ať ten soft není nějaké monstrum.

    Zkoušel jsem phpBB s mail2forum, ale toto řešení neumí rozlišit dva různé dotazy, které mají stejný předmět. Doporučíte něco?

    Odpovědi

    24.2.2008 01:34 milda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Nemuzu si ted rychle vzpomenout na home page, ale ten system se jmenoval RT, a umelo to fronty, trouble tickety, vyborne vyresena prava.
    24.2.2008 01:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    request tracker
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.2.2008 19:31 bleak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    děkuji za tip, Request Tracker vypadá dobře. Ale pořád je dost velký a je tam asi nutný nějaký způsob řízení toku mailů speciálními přikazy v těle mailu. Nemůžu uživatele nutit, aby do předmětu mailu doplňoval cokoliv, byť i jen nějaké číslo. Pro všechny zúčastněné by to mělo vypadat jako běžná mailová komunikace. A ten perl... nevím. Mailman bych taky nerad.

    Raději bych ještě něco menšího, pokud možno v PHP.
    24.2.2008 21:42 puchy | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Jen by mě zajímalo, jak je chceš správně řadit do vláken, když nebudou mít v sobě nic, podle čeho bys je mohl identifikovat? Zdá se mi, že ponechání čísla ticketu v předmětu není zas takový problém.
    Rozdejte hesla chudým
    25.2.2008 07:23 bleak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    podle čeho řadí mailman? Myslím, že podle předmětu ne...
    25.2.2008 07:57 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    existuje také niečo ako "message id", keď dáš reply, tak sa v hlavičke nastavuje aj id pôvodnej správy.
    25.2.2008 10:12 puchy | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    To sice funguje, ale pokud budes davat reply, tak klidne muze v predmetu zustat to cislo ticketu, ktere tam je a pak Request Tracker vyhovuje.
    Rozdejte hesla chudým
    p_a_l_o avatar 1.3.2008 21:14 p_a_l_o | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    "message id" je opravdu zajimava myslenka, ktera se mi u trouble ticket systemu zrovna hodi do kramu. znate nekdo reseni, ktere takto funguje?
    1.3.2008 23:54 milda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Nemusis uzivetele nic nutit, staci, kdyz si dobre nadefinujes fronty a pote co nekdo vytvori TT, tak do Subjectu se automaticky neco doplni a ostatni uzivatele davaji jenom "odpovedet"

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.