abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy z konference LinuxDays 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | IT novinky

    Na konferenci LinuxDays 2025 byl oficiálně představen nový router Turris Omnia NG.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 05:22 | Komunita

    Přímý přenos (YouTube) z konference LinuxDays 2025, jež probíhá tento víkend v Praze v prostorách FIT ČVUT. Na programu je spousta zajímavých přednášek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    3.10. 22:44 | IT novinky

    V únoru loňského roku Úřad pro ochranu osobních údajů pravomocně uložil společnosti Avast Software pokutu 351 mil. Kč za porušení GDPR. Městský soud v Praze tuto pokutu na úterním jednání zrušil. Potvrdil ale, že společnost Avast porušila zákon, když skrze svůj zdarma dostupný antivirový program sledovala, které weby jeho uživatelé navštěvují, a tyto informace předávala dceřiné společnosti Jumpshot. Úřad pro ochranu osobních údajů

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    3.10. 19:00 | Nová verze

    Google Chrome 141 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 141.0.7390.54 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich (Heap buffer overflow in WebGPU) bylo vyplaceno 25 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.10. 17:11 | Upozornění

    eDoklady mají kvůli vysoké zátěži technické potíže. Ministerstvo vnitra doporučuje vzít si sebou klasický občanský průkaz nebo pas.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    3.10. 17:00 | Komunita

    Novým prezidentem Free Software Foundation (FSF) se stal Ian Kelling.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    3.10. 14:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za září (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.10. 12:33 | Upozornění

    Vyšla kniha Počítačové programy a autorské právo. Podle internetových stránek nakladatelství je v knize "Významný prostor věnován otevřenému a svobodnému softwaru, jeho licencím, důsledkům jejich porušení a rizikům „nakažení“ proprietárního kódu režimem open source."

    javokajifeng | Komentářů: 0
    3.10. 01:11 | Bezpečnostní upozornění

    Red Hat řeší bezpečnostní incident, při kterém došlo k neoprávněnému přístupu do GitLab instance používané svým konzultačním týmem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (38%)
     (45%)
     (15%)
     (17%)
     (20%)
     (15%)
     (17%)
     (16%)
     (15%)
    Celkem 175 hlasů
     Komentářů: 12, poslední včera 20:35
    Rozcestník

    Dotaz: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily

    23.2.2008 19:59 bleak
    Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Přečteno: 901×
    zdravím vás, sháním software pro helpdesk, který bude pracovat pouze s maily. Tedy někdo pošle dotaz na určitou adresu, tento mail bude doručen člověku, který na to bude odpovídat. Všechny maily se musí správně řadit v databázi do vláken, i když budou mít stejné předměty. V databázi je potom potřeba fulltextově hledat už přes nějaké přehledné webové rozhraní. Něco minimalistického, ale funkčního. Může být i placený, ale hlavně ať ten soft není nějaké monstrum.

    Zkoušel jsem phpBB s mail2forum, ale toto řešení neumí rozlišit dva různé dotazy, které mají stejný předmět. Doporučíte něco?

    Odpovědi

    24.2.2008 01:34 milda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Nemuzu si ted rychle vzpomenout na home page, ale ten system se jmenoval RT, a umelo to fronty, trouble tickety, vyborne vyresena prava.
    24.2.2008 01:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    request tracker
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.2.2008 19:31 bleak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    děkuji za tip, Request Tracker vypadá dobře. Ale pořád je dost velký a je tam asi nutný nějaký způsob řízení toku mailů speciálními přikazy v těle mailu. Nemůžu uživatele nutit, aby do předmětu mailu doplňoval cokoliv, byť i jen nějaké číslo. Pro všechny zúčastněné by to mělo vypadat jako běžná mailová komunikace. A ten perl... nevím. Mailman bych taky nerad.

    Raději bych ještě něco menšího, pokud možno v PHP.
    24.2.2008 21:42 puchy | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Jen by mě zajímalo, jak je chceš správně řadit do vláken, když nebudou mít v sobě nic, podle čeho bys je mohl identifikovat? Zdá se mi, že ponechání čísla ticketu v předmětu není zas takový problém.
    Rozdejte hesla chudým
    25.2.2008 07:23 bleak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    podle čeho řadí mailman? Myslím, že podle předmětu ne...
    25.2.2008 07:57 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    existuje také niečo ako "message id", keď dáš reply, tak sa v hlavičke nastavuje aj id pôvodnej správy.
    25.2.2008 10:12 puchy | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    To sice funguje, ale pokud budes davat reply, tak klidne muze v predmetu zustat to cislo ticketu, ktere tam je a pak Request Tracker vyhovuje.
    Rozdejte hesla chudým
    p_a_l_o avatar 1.3.2008 21:14 p_a_l_o | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    "message id" je opravdu zajimava myslenka, ktera se mi u trouble ticket systemu zrovna hodi do kramu. znate nekdo reseni, ktere takto funguje?
    1.3.2008 23:54 milda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Nemusis uzivetele nic nutit, staci, kdyz si dobre nadefinujes fronty a pote co nekdo vytvori TT, tak do Subjectu se automaticky neco doplni a ostatni uzivatele davaji jenom "odpovedet"

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.