abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | Komunita

    Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:00 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.7. 18:44 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.7. 16:11 | Nová verze

    Hyprland, tj. kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, byl vydán ve verzi 0.50.0. Podrobný přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.7. 15:55 | Komunita

    Patrick Volkerding oznámil před dvaatřiceti lety vydání Slackware Linuxu 1.00. Slackware Linux byl tenkrát k dispozici na 3,5 palcových disketách. Základní systém byl na 13 disketách. Kdo chtěl grafiku, potřeboval dalších 11 disket. Slackware Linux 1.00 byl postaven na Linuxu .99pl11 Alpha, libc 4.4.1, g++ 2.4.5 a XFree86 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    16.7. 21:22 | IT novinky

    Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) jako první orgán státní správy v Česku spustilo takzvaný „bug bounty“ program pro odhalování bezpečnostních rizik a zranitelných míst ve svých informačních systémech. Za nalezení kritické zranitelnosti nabízí veřejnosti odměnu 1000 eur, v případě vysoké závažnosti je to 500 eur. Program se inspiruje přístupy běžnými v komerčním sektoru nebo ve veřejné sféře v zahraničí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    16.7. 16:22 | IT novinky

    Vláda dne 16. července 2025 schválila návrh nového jednotného vizuálního stylu státní správy. Vytvořilo jej na základě veřejné soutěže studio Najbrt. Náklady na přípravu návrhu a metodiky činily tři miliony korun. Modernizovaný dvouocasý lev vychází z malého státního znaku. Vizuální styl doprovází originální písmo Czechia Sans.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    16.7. 15:33 | Upozornění

    Vyhledávač DuckDuckGo je podle webu DownDetector od 2:15 SELČ nedostupný. Opět fungovat začal na několik minut zhruba v 15:15. Další služby nesouvisející přímo s vyhledáváním, jako mapyAI asistent jsou dostupné. Pro některé dotazy během výpadku stále funguje zobrazování například textu z Wikipedie.

    bindiff | Komentářů: 8
    16.7. 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Více než 600 aplikací postavených na PHP frameworku Laravel je zranitelných vůči vzdálenému spuštění libovolného kódu. Útočníci mohou zneužít veřejně uniklé konfigurační klíče APP_KEY (např. z GitHubu). Z více než 260 000 APP_KEY získaných z GitHubu bylo ověřeno, že přes 600 aplikací je zranitelných. Zhruba 63 % úniků pochází z .env souborů, které často obsahují i další citlivé údaje (např. přístupové údaje k databázím nebo cloudovým službám).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (0%)
     (25%)
     (25%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (50%)
    Celkem 4 hlasů
     Komentářů: 1, poslední dnes 13:41
    Rozcestník

    Dotaz: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily

    23.2.2008 19:59 bleak
    Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Přečteno: 886×
    zdravím vás, sháním software pro helpdesk, který bude pracovat pouze s maily. Tedy někdo pošle dotaz na určitou adresu, tento mail bude doručen člověku, který na to bude odpovídat. Všechny maily se musí správně řadit v databázi do vláken, i když budou mít stejné předměty. V databázi je potom potřeba fulltextově hledat už přes nějaké přehledné webové rozhraní. Něco minimalistického, ale funkčního. Může být i placený, ale hlavně ať ten soft není nějaké monstrum.

    Zkoušel jsem phpBB s mail2forum, ale toto řešení neumí rozlišit dva různé dotazy, které mají stejný předmět. Doporučíte něco?

    Odpovědi

    24.2.2008 01:34 milda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Nemuzu si ted rychle vzpomenout na home page, ale ten system se jmenoval RT, a umelo to fronty, trouble tickety, vyborne vyresena prava.
    24.2.2008 01:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    request tracker
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.2.2008 19:31 bleak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    děkuji za tip, Request Tracker vypadá dobře. Ale pořád je dost velký a je tam asi nutný nějaký způsob řízení toku mailů speciálními přikazy v těle mailu. Nemůžu uživatele nutit, aby do předmětu mailu doplňoval cokoliv, byť i jen nějaké číslo. Pro všechny zúčastněné by to mělo vypadat jako běžná mailová komunikace. A ten perl... nevím. Mailman bych taky nerad.

    Raději bych ještě něco menšího, pokud možno v PHP.
    24.2.2008 21:42 puchy | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Jen by mě zajímalo, jak je chceš správně řadit do vláken, když nebudou mít v sobě nic, podle čeho bys je mohl identifikovat? Zdá se mi, že ponechání čísla ticketu v předmětu není zas takový problém.
    Rozdejte hesla chudým
    25.2.2008 07:23 bleak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    podle čeho řadí mailman? Myslím, že podle předmětu ne...
    25.2.2008 07:57 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    existuje také niečo ako "message id", keď dáš reply, tak sa v hlavičke nastavuje aj id pôvodnej správy.
    25.2.2008 10:12 puchy | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    To sice funguje, ale pokud budes davat reply, tak klidne muze v predmetu zustat to cislo ticketu, ktere tam je a pak Request Tracker vyhovuje.
    Rozdejte hesla chudým
    p_a_l_o avatar 1.3.2008 21:14 p_a_l_o | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    "message id" je opravdu zajimava myslenka, ktera se mi u trouble ticket systemu zrovna hodi do kramu. znate nekdo reseni, ktere takto funguje?
    1.3.2008 23:54 milda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Software pro helpdesk, malý, funkční, přes maily
    Nemusis uzivetele nic nutit, staci, kdyz si dobre nadefinujes fronty a pote co nekdo vytvori TT, tak do Subjectu se automaticky neco doplni a ostatni uzivatele davaji jenom "odpovedet"

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.