Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
/proc/config.gz
(hledej CONFIG_HZ
).
config.gz
)... no tak už nevím jak zjistit aktuální nastavení... ale tohle asi bude těmi ovladači, jak říká Doli. Já jen hádal.
name of display: :0.0 display: :0 screen: 0 direct rendering: No server glx vendor string: NVIDIA Corporation server glx version string: 1.4 server glx extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control client glx vendor string: SGI client glx version string: 1.4 client glx extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory, GLX_MESA_swap_control, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group GLX version: 1.4 GLX extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation OpenGL renderer string: GeForce4 MX 440/AGP/SSE2 OpenGL version string: 1.4 (1.5.6 NVIDIA 87.62) OpenGL extensions: GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip, GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_NV_blend_square, GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_rectangle, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SUN_multi_draw_arrays, GL_SUN_slice_accum glu version: 1.3 glu extensions: GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat ---------------------------------------------------------------------- 0x21 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x22 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x25 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x26 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x29 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2a 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2d 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2e 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x30 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x31 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x32 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x33 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x34 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x35 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x36 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x37 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x38 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x39 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3a 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3b 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3e 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x40 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
Jestli Vám to pomůže k nějaké dedukci, tak takhle vypadá moje glxinfo:Nějak Ti nerozumím, v dotazu píšeš : Akceleraci mám zaplou, glxinfo hlásí direct rendering enable a glxgears běží Takže bych řekl, že si odporuješ.direct rendering: No
Tiskni
Sdílej: