abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Zajímavý článek

    Obrovská poptávka po plynových turbínách zapříčinila, že datová centra začala používat v generátorech dodávajících energii pro provoz AI staré dobré proudové letecké motory, konvertované na plyn. Jejich výhodou je, že jsou menší, lehčí a lépe udržovatelné než jejich průmyslové protějšky. Proto jsou ideální pro dočasné nebo mobilní použití.

    karkar | Komentářů: 1
    včera 19:55 | Nová verze

    Typst byl vydán ve verzi 0.14. Jedná se o rozšiřitelný značkovací jazyk a překladač pro vytváření dokumentů včetně odborných textů s matematickými vzorci, diagramy či bibliografií.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Specialisté společnosti ESET zaznamenali útočnou kampaň, která cílí na uživatele a uživatelky v Česku a na Slovensku. Útočníci po telefonu zmanipulují oběť ke stažení falešné aplikace údajně od České národní banky (ČNB) nebo Národní banky Slovenska (NBS), přiložení platební karty k telefonu a zadání PINu. Malware poté v reálném čase přenese data z karty útočníkovi, který je bezkontaktně zneužije u bankomatu nebo na platebním terminálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 13:22 | Upozornění

    V Ubuntu 25.10 byl balíček základních nástrojů gnu-coreutils nahrazen balíčkem rust-coreutils se základními nástroji přepsanými do Rustu. Ukázalo se, že nový "date" znefunkčnil automatickou aktualizaci. Pro obnovu je nutno balíček rust-coreutils manuálně aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:55 | Komunita

    VST 3 je nově pod licencí MIT. S verzí 3.8.0 proběhlo přelicencování zdrojových kódů z licencí "Proprietary Steinberg VST3 License" a "General Public License (GPL) Version 3". VST (Virtual Studio Technology, Wikipedie) je softwarové rozhraní pro komunikaci mezi hostitelským programem a zásuvnými moduly (pluginy), kde tyto moduly slouží ke generování a úpravě digitálního audio signálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:22 | Nová verze

    Open source 3D herní a simulační engine Open 3D Engine (O3DE) byl vydán v nové verzi 25.10. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 20:11 | Komunita

    V Londýně probíhá dvoudenní Ubuntu Summit 25.10. Na programu je řada zajímavých přednášek. Zhlédnout je lze také na YouTube (23. 10. a 24. 10.).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 13:22 | Nová verze

    Gemini CLI umožňuje používání AI Gemini přímo v terminálu. Vydána byla verze 0.10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 12:55 | Pozvánky

    Konference OpenAlt 2025 proběhne již příští víkend 1. a 2. listopadu v Brně. Nabídne přibližně 80 přednášek a workshopů rozdělených do 7 tematických tracků. Program se může ještě mírně měnit až do samotné konference, a to s ohledem na opožděné úpravy abstraktů i případné podzimní virózy. Díky partnerům je vstup na konferenci zdarma. Registrace není nutná. Vyplnění formuláře však pomůže s lepším plánováním dalších ročníků konference.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 05:33 | IT novinky

    Samsung představil headset Galaxy XR se 4K Micro-OLED displeji, procesorem Snapdragon XR2+ Gen 2, 16 GB RAM, 256 GB úložištěm, operačním systémem Android XR a Gemini AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (48%)
     (20%)
     (20%)
     (24%)
     (18%)
     (21%)
     (18%)
     (18%)
    Celkem 268 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník

    Dotaz: Edgy + nvidia + beryl

    27.10.2006 22:00 antkiller
    Edgy + nvidia + beryl
    Přečteno: 154×
    zdravim, mam problem s instalaci berylu. Nevi nekdo, co s tim?

    $beryl-xgl
    XGL Absent, checking for NVIDIA
    Nvidia Present
    Relaunching beryl-xgl with __GL_YIELD="NOTHING"
    XGL Absent, checking for NVIDIA
    Nvidia Present
    beryl-xgl: GLX_EXT_texture_from_pixmap is missing
    beryl-xgl: Failed to manage screen: 0
    beryl-xgl: No manageable screens found on display :0
    vypis casti glxinfo
    name of display: :0.0
    display: :0  screen: 0
    direct rendering: Yes
    server glx vendor string: NVIDIA Corporation
    server glx version string: 1.4
    server glx extensions:
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
        GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
        GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float
    client glx vendor string: NVIDIA Corporation
    client glx version string: 1.4
    client glx extensions:
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
        GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
        GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
        GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float
    GLX version: 1.3
    GLX extensions:
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
        GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
        GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float,
        GLX_ARB_get_proc_address
    OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
    OpenGL renderer string: GeForce 6600 GT/PCI/SSE2/3DNOW!
    OpenGL version string: 2.0.2 NVIDIA 87.74
    OpenGL extensions:
        GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers,
        GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow,
        GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_imaging,
        GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query,
        GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
        GL_ARB_shadow, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
        GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression,
        GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
        GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float,
        GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
        GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix,
        GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader,
        GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float,
        GL_ATI_texture_mirror_once, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add,
        GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
        GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
        GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array,
        GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_draw_range_elements,
        GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_multi_draw_arrays,
        GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_pixels,
        GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters,
        GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
        GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
        GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D,
        GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
        GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
        GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp,
        GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_timer_query,
        GL_EXT_vertex_array, GL_HP_occlusion_test, GL_IBM_rasterpos_clip,
        GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square,
        GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fence,
        GL_NV_float_buffer, GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragment_program,
        GL_NV_fragment_program_option, GL_NV_fragment_program2,
        GL_NV_gpu_program_parameters, GL_NV_half_float, GL_NV_light_max_exponent,
        GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query,
        GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite,
        GL_NV_primitive_restart, GL_NV_register_combiners,
        GL_NV_register_combiners2, GL_NV_texgen_reflection,
        GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4,
        GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_rectangle,
        GL_NV_texture_shader, GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3,
        GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program,
        GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2,
        GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3,
        GL_NVX_conditional_render, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod,
        GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum
    glu version: 1.3
    glu extensions:
        GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
    Diky!

    Odpovědi

    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.10.2006 22:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Edgy + nvidia + beryl
    Neběží vám Xgl a nemáte ovladače s GLX_EXT_texture_from_pixmap. Co víc k tomu říct...
    27.10.2006 22:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Edgy + nvidia + beryl
    Třeba to že GLX_EXT_texture_from_pixmap je v Beta ovladačích NVIDIA které jsou tady tady s nimiž žádné XGL není potřeba. Včera jsem Edgyho + NVIDIA driver 9625 + Beryl rozchodil. Je to snadné a funguje to skoro perfektně. Rozhodně líp než Dapper + XGL + Compiz.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    27.10.2006 22:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Edgy + nvidia + beryl
    Nainstalujte si Beta ovladač od NVIDIA a beryl spusťte příkazem beryl-manager.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    28.10.2006 10:08 antkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Edgy + nvidia + beryl
    vsem diky za pomoc! Pomohla instalace noveho beta driveru nvidie

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.