abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:22 | Nová verze

    3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Komunita

    Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:11 | Komunita

    V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:33 | IT novinky

    Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    včera 10:55 | IT novinky

    Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    13.7. 17:55 | Zajímavý projekt

    Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    11.7. 16:44 | Komunita

    Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    11.7. 14:55 | Humor

    McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    11.7. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.7. 21:00 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (26%)
     (7%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 397 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Dotaz: fglrx a vlastní rozlišení

    23.10.2007 22:19 Chloris | skóre: 2
    fglrx a vlastní rozlišení
    Přečteno: 512×
    Dá se, když používám proprietární ATI ovladače fglrx, nastavit nějak vlastní rozlišení? Konkrétně potřebuju 1200x900 @ 90 Hz. Zkoušel jsem si vygenerovat "modeline" a s fglrx ovladači to prostě nejede, úplně mi přijde, že to modelines ignoruje. Přitom s ovladačem "radeon" to funguje ok.

    Odpovědi

    28.10.2007 08:55 tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fglrx a vlastní rozlišení
    Bohužel mám podobný problém, mám integrovanou x200. fglrx mi pracuje max do 1024x768. Zkoušel jsem cestou aticonfig nastavit požadované rozlišení 1360x768 a 1280x768 do xorg.conf se do dostalo ale monitor mi hlásí nepodporovaný režim a přitom to bez problémů pod WIN zvládne. Dolnil jsem i modeline o vygenerované hodnoty a pořád nic. Zřejmě dělám někde chybu. Pokud má někdo povědomí , jak vnutit fglrx driveru jiné rozlišení /např. výše uvedené/ nechť se podělí o zkušenost. díky.

    tomáš
    28.10.2007 09:28 Dan1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fglrx a vlastní rozlišení
    Ja jsem nastavoval na fglrx rozliseni 1680x1050@60 a s monitorem Plug'n'play a to neslo. Pomohlo v klikacim nastaveni systemu rucne vybrat nejaky obecny LCD monitor s vyssim rozlisenim. Ale to zrejme zavisi na distribuci a jejich nastrojich (Kubuntu Gutsy).

    + Po rucni aktualizaci na novy ovladac od ATI uz pozna rozliseni i s Plug'n'play monitorem.
    28.10.2007 09:52 Zaphod | skóre: 37 | blog: zaphod_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fglrx a vlastní rozlišení
    Pozrite sa na grep fglrx /var/log/Xorg.0.log. Pomocou ddc a EDID sa vytvoria modeline pre pripojený monitor. Ak nevyhovujú, treba:
    - nastaviť monitor ktorý nie je Plug'n'play
    - zakázať EDID a ddc info z monitora - v nvidia driveroch to je, v ATI neviem.
    28.10.2007 11:07 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fglrx a vlastní rozlišení
    Poslušně hlásím, že na notebooku flgrx jede 1050x1400 @ 75Hz - ATI Radeon mobility X1400 (IBM R60).. 24bit hloubka barev, bez modeline... problém byl akorát s modulárním Xorg, nechtěl mi uznat číslo verze.. není ten problém HW-specific ?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.