abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:44 | IT novinky

    Společnost Murena ve spolupráci se společností Qwant představila vyhledávač Murena Find. Ve výchozím nastavení bude používán v mobilním operačním systému /e/OS a v Murena Workspace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    V mobilní aplikaci Facebooku se lze nově přihlašovat pomocí Passkeys.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:44 | IT novinky

    Společnost Midjourney představila vlastní generátor videí pomocí umělé inteligence (AI) V1 Video Model.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.6. 23:22 | Nová verze

    Editor kódu Zed (Wikipedie) má nově v sobě integrovaný debugger. Podporuje Rust, C/C++, JavaScript, Go, Python a pomocí rozšíření i další programovací jazyky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    18.6. 22:22 | Zajímavý článek

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované GIFy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    18.6. 21:44 | Bezpečnostní upozornění

    Nejnovější X.Org X server 21.1.18 a Xwayland 24.1.8 řeší další bezpečnostní chybu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.6. 17:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 210. sraz, který proběhne 20. června od 18:00 v Red Hat Labu na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity na adrese Botanická 68A nebo také online.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.6. 14:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 17 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. Podrobný přehled novinek v changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.6. 12:00 | Nová verze

    Open source 3D herní a simulační engine Open 3D Engine (O3DE) byl vydán v nové verzi 25.05.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Nově je implementováno standardizované simulační rozhraní ROS (Robot Operating System) 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.6. 22:44 | Bezpečnostní upozornění

    Nejnovější X.Org X server 21.1.17 a Xwayland 24.1.7 řeší 6 bezpečnostních chyb: CVE-2025-49175, CVE-2025-49176, CVE-2025-49177, CVE-2025-49178, CVE-2025-49179 a CVE-2025-49180. Nils Emmerich je nalezl koncem března a dnes publikoval detaily.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (30%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 284 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Dotaz: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)

    LukynZ avatar 2.12.2009 19:57 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Přečteno: 381×
    Zdravim, ze zacatku tu hodim tri linky a pak vysvetlim :)

    Asi Original

    Upraveny

    Upraveny ve vetsim

    A co bych potreboval? V GIMPu moc neumim (a vlastne uz v nicem, uz je to nejaky rok co jsem cosik malo umel ve photoshopu), tak bych jen chtel poradit, jake filtry/whatever pouzit, abych upravil obrazek stejnym zpusobem jako je v odkazech. Dost se mi to libi a chtel bych to pouzit na par dalsich obrazku co mam. Nezadam primo postup, staci jen poradit co pouzit a ja uz si vyhraju a naucim :) Predem moc diky

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    Řešení 1× (Salamek)
    2.12.2009 20:11 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)

    Jinak řečeno chcete přepálit světlé pixely a rozlít je do okolí.

    V GIMPu na to je filtr Umění → Jemná záře, případně Zkreslení → Rozšířit hodnotu → Více bílé.

    2.12.2009 21:21 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Normálně se to dělá tak, že se vezme nová vrstva jako duplikát pozadí, ta se rozostří a pak se jí nastaví režim hard/soft light.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    LukynZ avatar 2.12.2009 21:50 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Diky za tipy, zkousim a zda se ze to bude cesta ale bude v tom i neco vic :)
    3.12.2009 06:13 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Tak možná křivky a pohrát si s kontrastem.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    3.12.2009 13:36 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    To ale nezpůsobí rozlití světla do okolí. Kýžený efekt má simulovat vadu digitálních kamer, kdy přesvícený pixel neudrží napětí a rozlije se do okolních pixelů.
    3.12.2009 14:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Blooming ale vypadá jinak, tam se od přepáleného místa objeví bílá vodorovná nebo svislá čára.
    3.12.2009 14:43 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Aha, je logické, že náboj se bude šířit spíše po vodičích (proto ty kolmé čáry). Já si myslel, že prostě dojde k průrazu polovodiče a že se náboj rozleze rovnoměrně všemi směry. Nicméně, když jste přinesl relevantní název, tak podle Wikipedie za efekt, který je předmětem tazatele, může difrakce už v optice, takže by to mělo jít vyfotit i analogem. Podobný jev jsem již pozoroval v jemném oparu na vlastní oči, ale tam se spíš převažuje refrakce v opticky hustějších kapkách vody.
    3.12.2009 14:23 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    To dělá ta rozostřená vrstva nad tím.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    3.12.2009 14:33 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Přílohy:
    1. Duplikovat vrstvu

    2. Na horní vrstvě gauss blur 9 (blur.jpeg)

    3. Horní vrstva režim hard light 75% (hardlight.jpeg)

    4. Spodní vrstva stáhnout sytost (hue-saturation) (result.jpeg)

    Dokořenit a dosolit podle chuti.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    3.12.2009 14:47 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Jo, vypadá to stejně. Ale o proti realitě máte rozmazané všechno. Nejenom světlé pasáže.
    3.12.2009 18:27 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Ale já jsem to nedělal na motiv fyzikální reality (která je z hlediska grafického umění nudná), nýbrž na motiv té předlohy.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    LukynZ avatar 3.12.2009 17:29 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potrebuju poradit od GIMParu jak na jeden obrazek :)
    Diky za tip, vyzkousim. Momentalne to delam tak, ze duplikuju vrstvu, na spodni aplikuju Tileable blur IIR na 5, pak si nastavim smooth curves a necham obrazek ztmavnout dle spodni linky podle citu abych pak mohl aplikovat Softglow (50,1,0.85) a vylezly svetla mista do prostoru a nakonec prvnimu layeru dam transparency aby to nejak vypadalo. Vysledek se mi zatim libi

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.