abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 145.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Ukončena byla podpora 32bitového Firefoxu pro Linux. Přidána byla podpora Matrosky. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 145 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Lidé.cz (Wikipedie) jsou zpět jako sociální síť s "ambicí stát se místem pro kultivované debaty a bezpečným online prostředím".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 42
    včera 10:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.4 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | IT novinky

    ASUS má v nabídce komplexní řešení pro vývoj a nasazení AI: kompaktní stolní AI superpočítač ASUS Ascent GX10 poháněný superčipem NVIDIA GB10 Grace Blackwell a platformou NVIDIA DGX Spark. S operačním systémem NVIDIA DGX založeném na Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 03:11 | Nová verze

    Desktopové prostredie Trinity Desktop vyšlo vo verzii R14.1.5. Je tu opravená chyba v tqt komponente spôsobujúca 100% vyťaženie cpu, dlaždice pre viac monitorov a nemenej dôležité su dizajnové zmeny v podobe ikon, pozadí atď. Pridaná bola podpora distribúcií Debian Trixie, Ubuntu Questing, RHEL 10 a OpenSUSE Leap 16.

    lukve | Komentářů: 8
    10.11. 22:11 | Nová verze

    Grafická aplikace Easy Effects (Flathub), původně PulseEffects, umožňující snadno povolovat a zakazovat různé audio efekty v aplikacích používajících multimediální server PipeWire, byla vydána ve verzi 8.0.0. Místo GTK 4 je nově postavená nad Qt, QML a Kirigami.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    10.11. 12:22 | Komunita

    Na YouTube lze zhlédnout Godot Engine – 2025 Showreel s ukázkami toho nejlepšího letos vytvořeného v multiplatformním open source herním enginu Godot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.11. 10:00 | Humor

    Blíží se konec roku a tím i všemožná vyhlášení slov roku 2025. Dle Collins English Dictionary je slovem roku vibe coding, dle Dictionary.com je to 6-7, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    10.11. 09:55 | IT novinky

    Cloudflare Radar: podíl Linuxu na desktopu dosáhl v listopadu 6,2 %.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.11. 19:22 | Pozvánky

    Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak doražte na listopadovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. Mezi nejvýznamnější novinky patří Průšovo oznámení Core One L, zavedení RFID na filamentech, tisk silikonu nebo nový slicer. Dozvíte se ale i

    … více »
    bkralik | Komentářů: 6
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (47%)
     (18%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (22%)
     (15%)
     (16%)
    Celkem 344 hlasů
     Komentářů: 15, poslední 2.11. 08:25
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Dotaz: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?

    robotics avatar 16.6.2011 09:39 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Přečteno: 558×
    Dobrý den, nevíte prosím vás někdo jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů? Když dám třeba načíst čtverec.png a dám to v inscape trasovat,tak to vždycky ty zaoblí. Prostě všechno hranaté se zaoblí. Děkuji

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    16.6.2011 10:05 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Příloha:
    A jak ten čtverec vypadá? Zkusil jsem černý 200×200px a nic zaoblené není.
    robotics avatar 16.6.2011 12:43 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Zkus něco složitějšího, třeba tu moji ikonku co tu mam jako avatara. Tak aby to toho démona nechalo kostičkovanyho.
    16.6.2011 14:07 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Příloha:
    Myslíš tohle?

    To jsem prostě přeškáloval v GIMPu bez interpolace, aby tracer skutečně viděl nějaké hrany, a v Inkscape vypnul vyhlazování.
    robotics avatar 16.6.2011 14:32 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Takže aby to natrasovalo hranatě tak tu bitmapu musím zvětšit na 3000x3000? A určitě nejsou ty rohy po přiblížení zakulacené? :-) Doma to pak ještě vyzkouším.
    16.6.2011 15:36 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Nemusíš (viz níže) a nejsou zakulacené. Na přiblížení nezáleží, udělá to jeden uzel v každém rohu a jeden ve středu strany.
    16.6.2011 14:07 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Příloha:

    Hmm, tak to se mi nedaří. A je to vůbec nějaký divný, většina voleb v tom nastavovátku trasovaní se chová úplně jinak, než bych čekal a ten náhled vůbec neodpovídá tomu, co nakonec vyleze.

    V příloze výsledek z Adobe Illustratoru. Lepší, ale taky ne úplně ideální…

    16.6.2011 14:12 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Jak píše l4m4, s větším obrázkem to jde líp… Zkoušel jsem 3000×3000.
    16.6.2011 14:24 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    To je až přehnané, naškáloval jsem to 8x na 400x400, asi by stačilo i menší.
    16.6.2011 14:27 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Na 300×300 to právě bylo ještě dost kulaté, tak jsem jen přidal nulu. :)
    robotics avatar 17.6.2011 07:27 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    Prostě se ta bitmapa musí zvětšit aby rohy zůstali rohama.
    17.6.2011 08:33 jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inscape - jak trasovat bitmapu bez zaoblení rohů?
    jen doplním, že pro jednoduchý případ jako je ten avatar úplně postačí nástroj "Fill bounded areas" s nastavením Práh:0 a Close gaps: None

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.