abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | IT novinky

    Zástupci členských států EU se včera shodli na návrhu, který má bojovat proti šíření materiálů na internetu zobrazujících sexuální zneužívání dětí. Nařízení známé pod zkratkou CSAM a přezdívané chat control mělo množství kritiků a dlouho nebyla pro jeho schválení dostatečná podpora. Pro schválení byla potřeba kvalifikovaná většina a dánské předsednictví v Radě EU se snažilo dosáhnout kompromisu. Návrh nakonec po dlouhých týdnech

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 12:22 | Zajímavý software

    Britské herní studio Facepunch stojící za počítačovými hrami Garry's Mod a Rust uvolnilo svůj herní engine s&box (Wikipedie) jako open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT. Herní engine s&box je postavený nad proprietárním herním enginem Source 2 od společnosti Valve.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:55 | Komunita

    Vývoj programovacího jazyka Zig byl přesunut z GitHubu na Codeberg. Sponzoring na Every.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Komunita

    Stejně jako GNOME i KDE Plasma končí s X11. KDE Plasma 6.8 poběží už pouze nad Waylandem. Aplikace pro X11 budou využívat XWayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | IT novinky

    Poslanci Evropského parlamentu dnes vyzvali k výraznému zvýšení ochrany nezletilých na internetu, včetně zákazu vstupu na sociální sítě pro osoby mladší 16 let. Legislativně nezávazná zpráva, kterou dnes odsouhlasil Evropský parlament poměrem 493 hlasů pro ku 92 proti, kromě zavedení věkové hranice 16 let pro využívání sociálních sítí, platforem pro sdílení videí či společníků s umělou inteligencí (AI) vyzývá také k zákazu … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 39
    včera 14:11 | Humor

    Doom v KiCadu nebo na osciloskopu? Žádný problém: KiDoom: Running DOOM on PCB Traces a ScopeDoom: DOOM on an Oscilloscope via Sound Card.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:44 | Nová verze

    Po AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.1 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | Zajímavý software

    Open source reimplementace počítačových her Tomb Raider I a Tomb Raider II spolu s dalšími vylepšeními a opravami chyb TRX byla vydána ve verzi 1.0. Jedná se o sloučení projektů / enginů TR1X a TR2X do jednoho TRX. Videoukázka na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    25.11. 17:00 | IT novinky

    Společnost Seznam.cz spouští konverzační nástroj založený na umělé inteligenci Seznam Asistent. Asistent využívá vlastní jazykový model SeLLMa a dočasně i komerční modely od OpenAI provozované v evropských datacentrech prostřednictvím Microsoft Azure. Dlouhodobým cílem Seznamu je provozovat Asistenta výhradně na interních jazykových modelech a ve vlastních datových centrech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    25.11. 11:55 | Zajímavý software

    Software LibrePods osvobozuje bezdrátová sluchátka AirPods z ekosystému Applu. Exkluzivní funkce AirPods umožňuje využívat na Androidu a Linuxu. Díky zdokumentování proprietárního protokolu AAP (Apple Accessory Protocol).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (46%)
     (19%)
     (18%)
     (22%)
     (15%)
     (23%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 409 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník

    Dotaz: Redmine a schvalování kódu

    xvasek avatar 19.3.2015 19:40 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Redmine a schvalování kódu
    Přečteno: 471×
    Ahoj lidi.

    V zásadě ani moc nevím, co přesně technicky chci, ale situace je asi následující: Používáme redmine a git, kde redmine slouží jako systém pro sledování chyb a požadavků a pro git funguje jako docela dobrý prohlížeč, git používáme normálně pro správu kódu s tím, že centrálním serverem je počítač, kde běží i redmine, což je celkem fajn setup.

    V našem týmu jsou silnější a slabší jedinci. Chtěl bych udělat, aby silnější mohli rovnou odkudkoli provádět push do centrálního gitu a u těch slabších bych chtěl dělat nějakou kontrolu toho, co tam tropí. Ideální by bylo, kdyby svůj patch mohli přilepit pouze k existujícímu úkolu v redmine a já bych pak kliknul na nějaké "jo, to je fajn" a teprve teď by se mi provedl commit do gitu. Samozřejmě bych chtěl, aby to zase pro ty lidi bylo taky tak nějak user friendly, aby nemuseli vytvářet nějaký diff apod, ale aby se to co nejméně lišilo od klasického commit + push. Aktuálně může kdokoli pushnout kamkoli.

    Ne že bych vůbec nevěděl, jak na to, nebo neuměl použít google, ale existuje víc cest a chtěl bych si nechat poradit, kdo něco takového používáte a jaké s tím máte zkušenosti.

    Předem díky.

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    Řešení 1× (xvasek (tazatel))
    20.3.2015 21:18 TTT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Redmine a schvalování kódu
    Moje zkušenost je taková, že Redmine je poměrně omezený v práci s repozitáři. Dobře funguje prohlížení repozitářů a prolinkování commitu s úkolem, al ena nějaké pokročilejší věci to moc není. Podporuje spoustu různých repozitářů, což má za důsledek to, že umí většinou jen to, co je všude společné. Navíc mi vadilo, že nedokáže detekovat commit, musí se přistoupit na stránku s repozitářem. A též není nejrychlejší.

    Z výše uvedených důvodů jsem přešel na gitlab. Příliš mi nevyhovuje správa úkolů jen pomocí tagů, ale věci okolo repozitáře má zvládnuté daleko lépe. Fungují tam merge requesty, možná znáte jako pull requesty z githubu, což je podobně co, co chcete.
    xvasek avatar 19.5.2015 15:19 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Redmine a schvalování kódu
    Teď jsem se sem vrátil a díky moc za reakci. Redmine používáme víceméně spíš pro správu úkolů a času (kde funguje dobře), správa kódu je v něm využívána jenom jaksi mimochodem. Hledal jsem a našel pár žešení i na tento svůj problém, ale nakonec jsme pro jednoduchost zvolili jiné řešení - změny se vytvoří jako samostatný branch a já si to pak po prohlídce mergnu. To sice vyžaduje shell a není to na klik, jako jsem si původně představoval, ale v zásadě je to asi nejjednodušší, co se dá udělat.
    Josef Kufner avatar 19.5.2015 20:10 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Redmine a schvalování kódu
    Mimochodem, Gitlab má takové jednoduché hodnotítko/hlasovátko, které ukazuje, kolik lidí napsalo komentář +1 nebo -1 u merge requestu. Dále pak Gitlab obsahuje službu na napojení na Redmine (zahlédl jsem ji tam, nevím jako pokročilé to propojení je).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Punny avatar 19.5.2015 18:28 Punny | skóre: 28 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Redmine a schvalování kódu
    U nas jsem instalovali gerrit, ale nikdo rewiev funkcni nepouzival, tak jsme presli na jine reseni. Takze pro vas by to mohlo byt mozna presne co hledate. Nicmene tehda mel nejake mouchy, neslo treba vytvaret branch primo z klienta, ale pouze pres web interface apod. mozna je uz opraveno
    Punny

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.