abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 722 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Dotaz: Unreal v OpenGL

    2.3.2005 23:13 Čpujky Čpujkowicz
    Unreal v OpenGL
    Přečteno: 193×
    Nazdarek.Mam nainstalovane nejnovejsi ovladace od nvidie a pri spusteni UT to pise


    [cpujky@a05-0834b ut]$ ./ut
    Unreal engine initialized
    Bound to SDLDrv.so
    Joystick [0] : Unknown Joystick
    SDLClient initialized.
    Bound to Render.so
    Lighting subsystem initialized
    Rendering initialized
    LoadMap: Entry
    Bound to Fire.so
    Case-insensitive search: Botpack -> ..\System\BotPack.u
    Bound to IpDrv.so
    Game class is 'UTIntro'
    Level is Level Entry.MyLevel
    Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
    InitGame:
    Base Mutator is Entry.Mutator0
    Browse:
    CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    LoadMap:
    CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    Case-insensitive search: genfluid ->
    ..\Textures\GenFluid.utx
    Collecting garbage
    Purging garbage
    -0.0ms Unloading: Package Render
    Garbage: objects: 16419->16416; refs: 224671
    Game class is 'UTIntro'
    Level is Level CityIntro.MyLevel
    Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)...
    InitGame:
    ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    Base Mutator is CityIntro.Mutator1
    Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel
    Created and initialized a new SDL viewport.
    Bound to UWeb.so
    Team 255
    Login: Player
    Case-insensitive search: SoldierSkins ->
    ..\Textures\Soldierskins.utx
    Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
    Input system initialized for SDLViewport0
    Opening SDL viewport.
    Bound to SDLGLDrv.so
    Loaded render device class.
    Initializing SDLGLDrv...
    binding libGL.so.1
    Resizing SDL viewport. X: 800 Y: 600
    OpenGL
    Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
    Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
    appError called:
    Couldn't set video mode: Couldn't find matching GLX visual

    Executing UObject::StaticShutdownAfterError
    Executing USDLClient::ShutdownAfterError
    Executing USDLViewport::ShutdownAfterError
    USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError
    Signal: SIGIOT [iot trap]
    Aborting.


    Jak a co mam nastavit?Vubec nevim jak se co nastavuje....Prosim o navod jako pro uplneho pitomce:-)

    Dik moc

    PS:Mam GeForce 4 Ti

    Odpovědi

    2.3.2005 23:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal v OpenGL
    GLX není. Podívej se přes glxinfo a glxgears (měly by se točit jak divé a vracet určitě nad tisíc). O nastavení něco zde.
    Copak toho není dost?
    Milan Lajtoš avatar 2.3.2005 23:54 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal v OpenGL
    Do sekcie Module v /etc/xorg.conf treba dopisat (odkomentovat) Load "glx" a bude to fungovat..
    “Every great achievement was once considered impossible.”

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.