Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
#include <time.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main(){ printf("start."); sleep(5000); /* alebo usleep(5); */ printf(".stop\n"); }mal by vypisat "start." a za pet sekund ".stop". bohuzial pri pouziti sleep caka pet sekund a potom naraz vypise "start..stop" pri pouziti usleep vobec necaka a rovno to vypise. v pripade ze takto (u)sleep nefunguje skuste ma odkazat na nejaky rozumny manual ak by to takto malo fungovat a viete co je vo veci tak vdaka za rady. slackware 11; kernel 2.4.33.3; gcc 3.4.6
#include <time.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main(){ fprintf(stderr, "start."); sleep(5000); /* alebo usleep(5); */ fprintf(stderr, ".stop\n"); }
nacti();
glClearColor (1.0f, 1.0f, 1.0f, 0.5f);
glClear (GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glPushMatrix ();
glColor3f(0.0, 0.0, 0.0);
osy();
krizek(r[0]/zoom,r[1]/zoom);
mySleep(1000);
krizek(r[1]/zoom,r[0]/zoom);
glPopMatrix ();
SwapBuffers (hDC);
Sleep (500);
čeká úplně na začátku a až pak načítá, maluje osy a křížky...
jen pro úplnost:
void mySleep(DWORD ms)
{
DWORD time0;
time0=GetTickCount();
while ( GetTickCount() < (time0+ms) );
}
nepomáhá ani fflush s stdout, stdin nebo stderr umístěný před mysleep...
Tiskni
Sdílej: