abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Zajímavý software

    Hru Warhammer: Vermintide 2 (ProtonDB) lze na Steamu získat zdarma napořád, když aktivaci provedete do pondělí 24. listopadu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Evropská komise schválila český plán na poskytnutí státní pomoci v objemu 450 milionů eur (téměř 11 miliard Kč) na rozšíření výroby amerického producenta polovodičů onsemi v Rožnově pod Radhoštěm. Komise o tom informovala v dnešní tiskové zprávě. Společnost onsemi by podle ní do nového závodu v Rožnově pod Radhoštěm měla investovat 1,64 miliardy eur (téměř 40 miliard Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 06:11 | Komunita

    Microsoft v příspěvku na svém blogu věnovaném open source oznámil, že textové adventury Zork I, Zork II a Zork III (Wikipedie) jsou oficiálně open source pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:55 | Komunita

    První prosincový týden proběhne SUSE Hack Week 25. Zaměstnanci SUSE mohou věnovat svůj pracovní čas libovolným open source projektům, například přidání AI agenta do Bugzilly, implementaci SSH v programovacím jazyce Zig nebo portaci klasických her na Linux. Připojit se může kdokoli.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.11. 22:00 | IT novinky

    Google oznámil, že Quick Share na Androidu funguje s AirDropem na iOS. Zatím na telefonech Pixel 10. Uživatelé tak mohou snadno přenášet soubory z telefonů s Androidem na iPhony a obráceně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    20.11. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 8.5 (8.5.0) skriptovacího jazyka PHP používaného zejména k vývoji dynamických webových stránek. Přináší řadu novinek a vylepšení (URI Extension, Pipe Operator, Clone With, …). Vydána byla také příručka pro přechod z předchozích verzí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.11. 12:44 | IT novinky

    Evropská komise zahájila tři vyšetřování týkající se cloudových platforem Amazon Web Services (AWS) a Microsoft Azure. Evropská exekutiva, která plní také funkci unijního antimonopolního orgánu, chce mimo jiné určit, zda jsou americké společnosti Microsoft a Amazon v cloudových službách takzvanými gatekeepery, tedy hráči, kteří významně ovlivňují provoz internetu a musí dle nařízení o digitálních trzích (DMA) na společném trhu

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    20.11. 12:33 | IT novinky

    Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace WhatsApp. Podle amerického soudu firma jejich převzetím neporušila antimonopolní zákon, protože si tak nemonopolizovala trh sociálních sítí. Žalobu na Metu podala před pěti lety americká Federální obchodní komise (FTC). FTC argumentovala, že Meta, tehdy známá jako Facebook, koupila tyto dvě společnosti v letech 2012 a 2014 proto, aby s nimi nemusela soutěžit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.11. 05:11 | IT novinky

    Home Assistant včera představil svůj nejnovější oficiální hardware: Home Assistant Connect ZBT-2 pro připojení zařízení na sítích Zigbee nebo Thread.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (47%)
     (19%)
     (18%)
     (23%)
     (15%)
     (22%)
     (15%)
     (17%)
    Celkem 378 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník

    Dotaz: C bitwise a retezce

    8.8.2008 23:41 Nikola Pajkovský | skóre: 16
    C bitwise a retezce
    Přečteno: 268×
    Zdarvim

    Zajimalo by me jestli je mozne binarne prohazovat retezce(respektive znak po znaku). Je mozne prohodit int a i char. Pouzil jsem notoricky zname makro

    #define SWAP(a, b) (((a) ^= (b)), ((b) ^= (a)), ((a) ^= (b)))

    Ale dostal jsem se do ouzkych. Pokud SWAP zavolam s char tak to vubec neni problem a bitove to prohodi. Ale problem number one je.

    char* str_reverse( char* str )
    {
        assert( str != NULL );

        char *result = NULL;
        result = str_init( str );

        unsigned int len = strlen( result );
        unsigned int loop = len >> 1;
        for( int i = 0; i < loop; i++ ){
            if( i == loop )
                break;
            SWAP( result[i], result[len-i]);
        }
        return result;
    }

    Save the whales. Feed the hungry. Free the mallocs

    Odpovědi

    9.8.2008 00:12 H4wk | skóre: 9 | blog: H4wkuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C bitwise a retezce
    Tak v tom cyklu jsou nejake chyby. Mel by vypadat zhruba takhle:
    for (int i = 0; i < loop; i++) {
        SWAP(result[i], result[len-1-i]);
    }
    
    Korespondenční Seminář z Programování - Pro každého středoškoláka, který to s programováním myslí vážně.
    9.8.2008 01:25 Nikola Pajkovský | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C bitwise a retezce
    Dik uz to jede
    Save the whales. Feed the hungry. Free the mallocs
    9.8.2008 01:01 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C bitwise a retezce
    Nemluve o tom ze tohle makro je na aktualnich procesorech zbytecne pomale, protoze neumoznuje paralelni provadeni. Postup pres pomocnou promennou bude v drtive vetsine pripadu rychlejsi.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    9.8.2008 01:32 Nikola Pajkovský | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C bitwise a retezce
    Mohl by jsi to tochu vic rozvest jak to udelat paralerne? Podle me nejdriv projede preprocesor ktery nahradi mista kde jsou makra a pak jde syntakticka anazyla(LR), semantika, vygenrovni kodu, optimalize, generovani kodu. Moc prave nevidim tu brzdu???
    Save the whales. Feed the hungry. Free the mallocs
    9.8.2008 07:32 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C bitwise a retezce
    Ehm, paralelni provadeni samotneho kodu.

    Dnesni procesory maji v sobe mnoho vypocetnich jednotek a proto kod:
    t1 = a;
    t2 = b;
    a = t2;
    b = t1;
    
    vyzaduje pouze dva tiky na rozdil od kodu:
    a ^= b;
    b ^= a;
    a ^= b;
    
    ktery vyzaduje VZDY tri tiky, protoze kazdy prikaz je zavisly na predchozim.

    Jinak staci to rozepsat na t = a; a = b; b = t;.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    9.8.2008 12:23 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C bitwise a retezce
    Zalezi na delce retezce, treba ma tak kratke retezce, kterym sekvencni vypocty nevadi. Kazdopadne mas pravdu, ze pres pomocnou promenou je to jednoduchsi a prehlednejsi.`

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.