Apple představil iPhone Pocket pro stylové přenášení iPhonu. iPhone Pocket vzešel ze spolupráce značky ISSEY MIYAKE a Applu a jeho tělo tvoří jednolitý 3D úplet, který uschová všechny modely iPhonu. iPhone Pocket s krátkým popruhem se prodává za 149,95 dolarů (USA) a s dlouhým popruhem za 229,95 dolarů (USA).
Byla vydána nová stabilní verze 7.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 142. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.
Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.
Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.
Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a
… více »Ahoj, chystám se dělat celkem komplexní webovou aplikaci, jako nástroj jsem si vybral python+django a Apache+mod_python. Mám jen malé zkušenosti s webovým programováním, možná právě proto mě při čtení dokumentace djanga zarazila jedna věc: kdykoliv provedu změnu kódu, musí se restartovat Apache.
Jak se to řeší? Je mi jasné, že na produkčním serveru se kód nemění každý den, ale ve fázi testování samotnými uživateli se to bude dít poměrně často a to za provozu! Co když hosting vůbec neumožňuje restart Apache?
python manage.py runserver ip:port
Zkusil bych kouknout do django book kapitola 20:
"Because mod_python caches loaded Python code, when deploying Django sites on mod_python you’ll need to restart Apache each time you make changes to your code. This can be a hassle, so here’s a quick trick to avoid it: just add MaxRequestsPerChild 1 to your config file to force Apache to reload everything for each request. But don’t do that on a production server, or we’ll revoke your Django privileges."
Ale da se to pouzit jen na vyvojovy server.
But don’t do that on a production server, or we’ll revoke your Django privileges.Takže postup by byl ten, že 1) vyzkouším opravu na vývojovém serveru 2) nastavím MaxRequestsPerChild na produkčním serveru 3) provedu opravu 4) nastavím MaxRequestsPerChild zpátky?
vim ~/.emacsMyslel jsem to jako jeden vyvojovy server nastaveny s MaxRequestsPerChild 1 a produkcni server s normalni hodnotou.
Tiskni
Sdílej: