Apple představil iPhone Pocket pro stylové přenášení iPhonu. iPhone Pocket vzešel ze spolupráce značky ISSEY MIYAKE a Applu a jeho tělo tvoří jednolitý 3D úplet, který uschová všechny modely iPhonu. iPhone Pocket s krátkým popruhem se prodává za 149,95 dolarů (USA) a s dlouhým popruhem za 229,95 dolarů (USA).
Byla vydána nová stabilní verze 7.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 142. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.
Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.
Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.
Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a
… více »
$cislo_clanku=1;
$pokracovat=1;
while ($pokracovat==1){
$clanekk=mysql_fetch_array(mysql_query('select * from clanky where id="'.$cislo_clanku.'"'));
if($clanekk['adr']==$_GET['read']){echo "bingo";$pokracovat=0;}
$cislo_clanku++;
}
Tedy je to cykl, který se bude provádět, dokud se mu neřekne dost (respektive nenastaví proměnná $pokracovat na 0).
Na nulu se to nastaví v případě že $clanekk['adr']==$_GET['read'], v db jsou dva záznamy v kolonce "adr" a to "ahoj" a "cau".
Bohžel ať je v proměnné $_GET['read'] "ahoj" nebo "cau" tak se zacyklí, proč?
Díky
PS. vím, že takhle se to nedělá, ale už jen z principu bych rád přišel na to, proč to nejede...
Fujtajbl :), žádné ošetření, procházení znovu a znovu novým selectem - to je docela fičák :)
ale ...
Dal bych před if toto
echo "['".$clanekk['adr']."' = '".$_GET['read']."']<br />";
a na konec
if($cislo_clanku > 1000) break;
a díval se co se vypíše - to je takový rychlý „debuger“ :)
ahoj a cau lze porovnávat pomocí = pokud to teda není jedno v UTF-16 a druhé v UTF-8, ale jinak bych doporučil strcmp()
['ahoj-ahoj ' = 'cau'] ['cau ' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'].............. TO SAME PORAT DOKOLAJinak, pokud jsou nyni v db 2 zaznamy, mel by se cykl vykonat maximalne 2x, ne se zacyklit...
No na tom je jasně vidět kam takový kód vede :)
Kdyby bylo ošetřeno mysql_query a mysql_query jasně by bylo vidět, že to (asi) na 3. smyčku vrací nulový počet řádků tudíž:
$clanekk === NULL
Pokud se jedná o PHP5 (i PHP4 s malou vyjímkou) tak pokud vložíš na začátku kódu
error_reporting(E_ALL | E_STRICT);//php4 (asi) error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 'On');
Jistě tam vyjedou nějaká zajímavá hlášení :)
Jinak 'cau' a 'cau ' není překvapivě totéž :)
DOPORUČUJI jednoznačně kód ošetřit tzn. minimálně:
if(!($rs = mysql_query('select * from clanky where id="'.$cislo_clanku.'"')));
{
error
}
else
if(!($clanekk=mysql_fetch_array($rs)))
{
/*
pozor na mysqli_xxxx vrací NULL, mysql_xxx false
*/
error
}
else
{
pokracovat
}
}
Po důvodu braní záznamů po jednom nepátrám, jediné takovéto použití co mě napadá:
snad že řádek je moc veliký (např ø 1Mb) a je jich nekonečně mnoho a provádí se s řádkem nějaké operace a pak se zahodí.
V tom případě je to odůvodnitelné štření zdrojů na úkor výkonu.
Také nepátrám proč neporovnat v clausuli WHERE rovnou text :).
WHERE adr = ? a dosadit tam správně ošetřenou (escaping nebo lépe prepared statement) hodnotu $_GET['read']? Tenhle kód si přímo říká o DoS. I kdyby to někdo neudělal záměrně, stačí trochu větší návštěvnost a program si to zařídí sám. Takovými zdrojáky se straší malé servery, případně se objevují na The Daily WTF
Mimochodem, PHP má datový typ bool.
Tiskni
Sdílej: