ASUS má v nabídce komplexní řešení pro vývoj a nasazení AI: kompaktní stolní AI superpočítač ASUS Ascent GX10 poháněný superčipem NVIDIA GB10 Grace Blackwell a platformou NVIDIA DGX Spark. S operačním systémem NVIDIA DGX založeném na Ubuntu.
Desktopové prostredie Trinity Desktop vyšlo vo verzii R14.1.5. Je tu opravená chyba v tqt komponente spôsobujúca 100% vyťaženie cpu, dlaždice pre viac monitorov a nemenej dôležité su dizajnové zmeny v podobe ikon, pozadí atď. Pridaná bola podpora distribúcií Debian Trixie, Ubuntu Questing, RHEL 10 a OpenSUSE Leap 16.
Grafická aplikace Easy Effects (Flathub), původně PulseEffects, umožňující snadno povolovat a zakazovat různé audio efekty v aplikacích používajících multimediální server PipeWire, byla vydána ve verzi 8.0.0. Místo GTK 4 je nově postavená nad Qt, QML a Kirigami.
Na YouTube lze zhlédnout Godot Engine – 2025 Showreel s ukázkami toho nejlepšího letos vytvořeného v multiplatformním open source herním enginu Godot.
Blíží se konec roku a tím i všemožná vyhlášení slov roku 2025. Dle Collins English Dictionary je slovem roku vibe coding, dle Dictionary.com je to 6-7, …
Cloudflare Radar: podíl Linuxu na desktopu dosáhl v listopadu 6,2 %.
Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak doražte na listopadovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. Mezi nejvýznamnější novinky patří Průšovo oznámení Core One L, zavedení RFID na filamentech, tisk silikonu nebo nový slicer. Dozvíte se ale i
… více »Vývojáři OpenMW (Wikipedie) oznámili vydání verze 0.50.0 této svobodné implementace enginu pro hru The Elder Scrolls III: Morrowind. Přehled novinek i s náhledy obrazovek v oznámení o vydání.
Komunita kolem Linux Containers po roce vývoje představila (YouTube) neměnný operační systém IncusOS speciálně navržený pro běh Incusu, tj. komunitního forku nástroje pro správu kontejnerů LXD. IncusOS poskytuje atomické aktualizace prostřednictvím mechanismu A/B aktualizací s využitím samostatných oddílů a vynucuje zabezpečení bootování pomocí UEFI Secure Bootu a modulu TPM 2.0. Postaven je na Debianu 13.
Mozilla začne od ledna poskytovat komerční podporu Firefoxu pro firmy. Jedná se o podporu nad rámec stávající podpory, která je k dispozici pro všechny zdarma.
$cislo_clanku=1;
$pokracovat=1;
while ($pokracovat==1){
$clanekk=mysql_fetch_array(mysql_query('select * from clanky where id="'.$cislo_clanku.'"'));
if($clanekk['adr']==$_GET['read']){echo "bingo";$pokracovat=0;}
$cislo_clanku++;
}
Tedy je to cykl, který se bude provádět, dokud se mu neřekne dost (respektive nenastaví proměnná $pokracovat na 0).
Na nulu se to nastaví v případě že $clanekk['adr']==$_GET['read'], v db jsou dva záznamy v kolonce "adr" a to "ahoj" a "cau".
Bohžel ať je v proměnné $_GET['read'] "ahoj" nebo "cau" tak se zacyklí, proč?
Díky
PS. vím, že takhle se to nedělá, ale už jen z principu bych rád přišel na to, proč to nejede...
Fujtajbl :), žádné ošetření, procházení znovu a znovu novým selectem - to je docela fičák :)
ale ...
Dal bych před if toto
echo "['".$clanekk['adr']."' = '".$_GET['read']."']<br />";
a na konec
if($cislo_clanku > 1000) break;
a díval se co se vypíše - to je takový rychlý „debuger“ :)
ahoj a cau lze porovnávat pomocí = pokud to teda není jedno v UTF-16 a druhé v UTF-8, ale jinak bych doporučil strcmp()
['ahoj-ahoj ' = 'cau'] ['cau ' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'] ['' = 'cau'].............. TO SAME PORAT DOKOLAJinak, pokud jsou nyni v db 2 zaznamy, mel by se cykl vykonat maximalne 2x, ne se zacyklit...
No na tom je jasně vidět kam takový kód vede :)
Kdyby bylo ošetřeno mysql_query a mysql_query jasně by bylo vidět, že to (asi) na 3. smyčku vrací nulový počet řádků tudíž:
$clanekk === NULL
Pokud se jedná o PHP5 (i PHP4 s malou vyjímkou) tak pokud vložíš na začátku kódu
error_reporting(E_ALL | E_STRICT);//php4 (asi) error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors', 'On');
Jistě tam vyjedou nějaká zajímavá hlášení :)
Jinak 'cau' a 'cau ' není překvapivě totéž :)
DOPORUČUJI jednoznačně kód ošetřit tzn. minimálně:
if(!($rs = mysql_query('select * from clanky where id="'.$cislo_clanku.'"')));
{
error
}
else
if(!($clanekk=mysql_fetch_array($rs)))
{
/*
pozor na mysqli_xxxx vrací NULL, mysql_xxx false
*/
error
}
else
{
pokracovat
}
}
Po důvodu braní záznamů po jednom nepátrám, jediné takovéto použití co mě napadá:
snad že řádek je moc veliký (např ø 1Mb) a je jich nekonečně mnoho a provádí se s řádkem nějaké operace a pak se zahodí.
V tom případě je to odůvodnitelné štření zdrojů na úkor výkonu.
Také nepátrám proč neporovnat v clausuli WHERE rovnou text :).
WHERE adr = ? a dosadit tam správně ošetřenou (escaping nebo lépe prepared statement) hodnotu $_GET['read']? Tenhle kód si přímo říká o DoS. I kdyby to někdo neudělal záměrně, stačí trochu větší návštěvnost a program si to zařídí sám. Takovými zdrojáky se straší malé servery, případně se objevují na The Daily WTF
Mimochodem, PHP má datový typ bool.
Tiskni
Sdílej: