abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.5. 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    1.5. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (44%)
     (13%)
     (25%)
     (17%)
    Celkem 52 hlasů
     Komentářů: 8, poslední dnes 08:25
    Rozcestník

    Dotaz: Algoritmus na 2D triangulaci v C

    22.10.2011 13:14 xnovak49
    Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Přečteno: 447×
    Dobry den,

    nevite, kde bych mohl najit algoritmus v jazyce C, kteremu bych zadal tri body ve forme 2D souradnic [x,y] a vzdalenosti ke kazdemu z techto bodu z bodu Z a algoritmus by mi vratil souradnice bodu Z?

    Odpovědi

    22.10.2011 17:13 NN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Dostal jsem se az sem:

    http://gts.sourceforge.net/

    NN
    22.10.2011 17:36 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Algoritmus je snadno odvoditelny, staci ti schopnost resit rovnice.;)

    Rovnice kruznice je (x-x_0)^2+(y-y_0)^2=r^2.

    Kdyz dosadis do teto rovnice udaje ze zadani, dostanes tri rovnice:

    1: (x_1-x_0)^2+(y_1-y_0)^2=r_1^2

    2: (x_2-x_0)^2+(y_2-y_0)^2=r_2^2

    3: (x_3-x_0)^2+(y_3-y_0)^2=r_3^2

    Nezname tady jsou x_0 a y_0, zbytek znas ze zadani. Nasledne roznasobis to, co je v zavorkach a odectes rovnice od sebe (napriklad druhou od prvni a treti od prvni). Nyni dostavas dve linearni rovnice se dvema neznamymi a to uz je trivialni problem.

    22.10.2011 18:00 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Vzhledem k tomu, že úloha je přezadaná, není asi otázka, jak vyřešit rovnice, ale jak využít redundanci k minimalizaci chyb daných konečnou přesností.
    martin-ux avatar 22.10.2011 22:57 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    HS ti uz poskytol riesienie, ale na vypocet Z suradnic v 2D ti stacia 2 body, treti na vypocet nie je potrebny.
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
    martin-ux avatar 22.10.2011 23:06 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    ach; az ked som sa poriadne nad tym zamyslel a nakreslil som si kruznice tak som zistil aku blbost som napisal .. toz sorry, ta 3tia kruznica je potrebna..
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.