Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
Zdravím.
mám třídu (Odesilatel), která má simulovat přístroj - posílá data po UDP na danou ip po daném portu - konkrétním na 127.0.0.1:2023
Druhá (Prijemce) třída přijímá data po UDP na danym portu (odkukoliv), zpracuje je (udělá z nich floaty) a uloží do bufferu.
Pokud je simulátor puštěnej z jinýho programu než příjemce, vše funguje. Pokud jsou puštěny z jednoho, tak se přijme jen 92 packetů, pak jich to 260 přeskočí (+- 20, tehnle počet se mění, ale 92 jich to přijme vždy a 93 už je posunutej) a pak to zase přijímá normálně - další stovky packetů (nebo to občas začne zase přeskakovat).
Odesilatel a příjemce jsou ve vlastních threadech. Wireshark říká, že odesilatel odešle data správně, při krokování je vidět, že příjemce je už v int size = read(socketDesc, data, 65535);
dostane přeskonečené. Trápim se s tim celý den a nemam ponětí, co dělám špatně.
Pokud nepošlu 981bytů, ale míň, tak to funguje normálně (asi by to začlo přeskakovat někde dál), takže předpokldám, že se něco někam nevejde, ale nemůžu přijít na to co/kam. Vidíte v tom někdo nějakou botu?
Projemce p;
Odesilatel o;
o.start();
p.startReadData();
while(1){
if(m.dataLength() > 0){
Data<float> d = p.getData();
for(int y = 0;y<d.length();y++)
fprintf(outF,"%f;%f\n",...);//vypis dat do souboru
}
}
Prijemce:
Prijemce::Prijemce(){
socketDesc = socket( AF_INET, SOCK_DGRAM, IPPROTO_UDP );
sockaddr_in serverSock;
serverSock.sin_family = AF_INET;
serverSock.sin_addr.s_addr = htonl(INADDR_ANY);
serverSock.sin_port = htons(2023);
bind( socketDesc, (const sockaddr*) &serverSock, sizeof(serverSock) );
}
void Prijemce::startReadData(){
th = new std::thread(&MeterUDP::readPackets,this);
}
Data<float> Prijemce:getData(){
mutex.lock();
Data<float> ret = dataBuffer;
dataBuffer.clear();
mutex.unlock();
return ret;
}
void Prijemce::readPackets(){
ByteArray *bA;
while(1){
fd_set fds;
timeval tv;
FD_ZERO(&fds);
FD_SET(socketDesc, &fds);
tv.tv_sec = 1;
tv.tv_usec = 0;
u8 data[65535];
int test = 0;
int ret = select(socketDesc+1, &fds, NULL, NULL, &tv);
if(ret == 1){
int size = read(socketDesc, data, 65535);
Bytes b;
b.insert(b.end(),data,data+size);
bA = new ByteArray(b);
}
}
Data<float> dataBuffer = kouzla(bA);//konertuje ByteArray do pouzitelnyho formatu
}
Odesilatel:
Odesilatel::Odesilatel(){
sockfd = socket(AF_INET, SOCK_DGRAM, IPPROTO_UDP)
bzero(&serv_addr, sizeof(serv_addr));
serv_addr.sin_family = AF_INET;
serv_addr.sin_port = htons(2023);
net_aton("127.0.0.1", &serv_addr.sin_addr)
}
void Odesilatel::start(){
th = new std::thread(&Odesilatel::sendData,this);
}
void Odesilatel::sendData(){
while(1){
u8 packet[981];
for(int i = 0;i<981;i++)
packet[i] = data;//tady naplnim data (ze souboru, ale to neni podstatny)
sendto(sockfd, packet, 981, 0, (struct sockaddr*)&serv_addr, slen);
}
}
Řešení dotazu:
Tiskni
Sdílej: