Editor kódu Zed (Wikipedie) má nově v sobě integrovaný debugger. Podporuje Rust, C/C++, JavaScript, Go, Python a pomocí rozšíření i další programovací jazyky.
Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované GIFy.
Nejnovější X.Org X server 21.1.18 a Xwayland 24.1.8 řeší další bezpečnostní chybu.
Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 210. sraz, který proběhne 20. června od 18:00 v Red Hat Labu na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity na adrese Botanická 68A nebo také online.
Byla vydána nová verze 17 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Open source 3D herní a simulační engine Open 3D Engine (O3DE) byl vydán v nové verzi 25.05.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Nově je implementováno standardizované simulační rozhraní ROS (Robot Operating System) 2.
Nejnovější X.Org X server 21.1.17 a Xwayland 24.1.7 řeší 6 bezpečnostních chyb: CVE-2025-49175, CVE-2025-49176, CVE-2025-49177, CVE-2025-49178, CVE-2025-49179 a CVE-2025-49180. Nils Emmerich je nalezl koncem března a dnes publikoval detaily.
Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.4 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovek v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.
UN Open Source Week 2025 probíhá tento týden v sídle Organizace spojených národů v New Yorku. Středeční a čtvrteční jednání bude možné sledovat na UN Web TV.
Byla vydána nová verze 2.50.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 98 vývojářů, z toho 35 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.
Řešení dotazu:
Visual C++ kód této lekce. ASM kód této lekce. ( Foolman ) Borland C++ Builder 6 kód této lekce. ( Christian Kindahl ) C# kód této lekce. ( Joachim Rohde ) VB.Net CsGL kód této lekce. ( X ) Code Warrior 5.3 kód této lekce. ( Scott Lupton ) Cygwin kód této lekce. ( Stephan Ferraro ) Delphi kód této lekce. ( Peter De Jaegher ) Delphi kód této lekce. ( Nelson Nelson ) Dev C++ kód této lekce. ( Dan ) Game GLUT kód této lekce. ( Milikas Anastasios ) Irix kód této lekce. ( Lakmal Gunasekara ) Java kód této lekce. ( Jeff Kirby ) Java/SWT kód této lekce. ( Victor Gonzalez ) JoGL kód této lekce. ( Kevin J. Duling ) LCC Win32 kód této lekce. ( Robert Wishlaw ) Linux kód této lekce. ( Richard Campbell ) Linux/GLX kód této lekce. ( Mihael Vrbanec ) Linux/SDL kód této lekce. ( Ti Leggett ) Mac OS kód této lekce. ( Anthony Parker ) Mac OS X/Cocoa kód této lekce. ( Bryan Blackburn ) MASM kód této lekce. ( Nico (Scalp) ) Power Basic kód této lekce. ( Angus Law ) Perl kód této lekce. ( Cora Hussey ) Python kód této lekce. ( John ) Scheme kód této lekce. ( Jon DuBois ) Solaris kód této lekce. ( Lakmal Gunasekara ) Visual Basic kód této lekce. ( Ross Dawson ) Visual Fortran kód této lekce. ( Jean-Philippe Perois ) Visual Studio .NET kód této lekce. ( Grant James )To neni zrovna malo, rozhodne je co studovat, musel jste to prehlidnout :)
Osobně bych řekl bych, že se učit buď 2 nebo 4 (možná 3.3 ale s ohledem na „změny“ v 4).
A na původní otázku, <=2 je jednoduché a snadno pochopitelné, což u 3-4 bych řekl, že už tak zrovna není (aspoň já jsem z toho na větvi).
Tiskni
Sdílej: