Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
$arr['a'] = array('1'); $arr['b'] = array('2'); $arr['c'] = array('3'); $arr['d'] = array('4'); $arr['b']['a'] = array('1'); $arr['b']['b'] = array('2'); $arr['b']['b']['a'] = array('1'); $arr['b']['b']['b'] = array('1');
a když bude $dis = array('b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']
a když bude $dis = array('b', 'b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']['b']
a když bude $dis = array('b', 'b', 'b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']['b']['b']atd.. Vždy znám jen hloubku toho vnoření, což je počet klíčů v poli $dis. Děkuji za případnou pomoc
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello'))); $path = array('a', 'b', 'c'); function walkPath($arr, $path) { $p = & $arr; foreach ($path as $n) { if (array_key_exists($n, $p)) { $p = & $p[$n]; } else { throw new \InvalidArgumentException('Invalid path.'); } } return $p; } // Toto by melo vypsat 'Hello' echo walkPath($arr, $path), "\n";
a ab abcDěkuji
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello')));není totžné s tím co potřebuji
$arr = array(); $arr['a'] = array('a'); $arr['a']['b'] = array('ab'); $arr['a']['b']['c'] = array('abc');
$arr['a']
buď může obsahovat array('a')
(2. řádek) nebo může obsahovat array('b' => array('ab'))
(3. řádek).
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello')));je totéž jako:
$arr = array(); $arr['a']['b']['c'] = 'Hello';Pokud chceš mít v tom stromu hodnoty i jinde než na listech, tak musíš buď zdvojnásobit vrstvy, nebo určit speciální klíč pro hodnoty:
$arr = array(); $arr['a']['#'] = 'a'; $arr['a']['b']['#'] = 'ab'; $arr['a']['b']['c']['#'] = 'abc';Pak v kterémkoliv vrcholu budeš mít k dispozici hodnotu pod klíčem '#'. Tedy celý strom bude vypadat takto -- viz příloha. Ale je to takové ošklivé, i když vcelku efektivní.
$arr = array(); $arr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $arr['a']['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $arr['a']['b']['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2'); $dis = array('a', 'b', 'c');a potřebuji nadefinovat takové nové pole pro další práci...
$newarr = array(); $newarr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $newarr['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $newarr['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2');a ještě výsledky
echo $newarr['a']['FOO']; //a echo $newarr['a']['BAR']; //a2 echo $newarr['b']['FOO']; //ab echo $newarr['b']['BAR']; //ab2 echo $newarr['c']['FOO']; //abc echo $newarr['c']['BAR']; //abc2Je to lepší ? Díky
$dis = array('a', 'b', 'c');
V systému je mimo jiné takový kousek poleTakze vlastne mate pole:$arr = array(); $arr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $arr['a']['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $arr['a']['b']['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2');
Array ( [a] => Array ( [FOO] => a [BAR] => a2 [b] => Array ( [FOO] => ab [BAR] => ab2 [c] => Array ( [FOO] => abc [BAR] => abc2 ) ) ) )Sice nevidim dovod takeho pouzitia, ale potom nieco taketo by to mohlo generovat:
$dis = array('a', 'b', 'c'); $newarr = array(); $tmp = $arr; foreach($dis as $k) { $newarr[$k] = array_intersect_key($tmp[$k], array('FOO' => 0, 'BAR' => 0)); // $newarr[$k] = array('FOO' => $tmp[$k]['FOO'], 'BAR' => $tmp[$k]['BAR']); //alebo takto $tmp = $tmp[$k]; } print_r($newarr);
Tiskni
Sdílej: