Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone a PinePhone Pro nebo notebooky Pinebook a Pinebook Pro publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek (YouTube). Jednodeskový RISC-V počítač Star64 s SoC StarFive JH-7110 bude v prodeji od 4. dubna.
Open source modální textový editor Helix, inspirovaný editory Vim, Neovim či Kakoune, byl vydán ve verzi 23.03. Přehled novinek v oznámení na webu a v CHANGELOGu na GitHubu.
Je tu opět apríl. Společnost Razer představila holící myš Razer Razer. Vědci z CERNu navrhují 25hodinový den. Společnost Elgato představila kolekci Elgato Home. Společnost Nothing Beer (5.1%). Další aprílové novinky například na April Fools' Day On The Web.
Před 25 lety byl uvolněn zdrojový kód balíku aplikací Netscape Communicator jako open source (např. dobová zpráva CNET), z čehož vzešel projekt Mozilla – ten si výročí nyní připomíná.
Na GOG.com běží Spring Sale. Při té příležitosti lze získat zdarma počítačovou hru Deep Sky Derelicts.
Sound Open Firmware, projekt Linux Foundation, open source audio DSP firmware a SDK, byl vydán ve verzi 2.5.0. Přináší podporu platformy Mediatek mt8188 nebo nový audio modul ARIA (Automatic Regressive Input Amplifier Module).
Byla vydána nová verze 5.8 programovacího jazyka Swift (Wikipedie). Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Ke stažení budou oficiální binární balíčky pro Ubuntu 18.04, Ubuntu 20.04, Ubuntu 22.04, CentOS 7, Amazon Linux 2 a Red Hat Universal Base Image 9.
Byla vydána nová verze 1.77 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.77 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána beta verze Ubuntu 23.04 s kódovým názvem Lunar Lobster. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Dle plánu by Ubuntu 23.04 mělo vyjít 20. dubna 2023.
Linuxová distribuce OpenMandriva byla vydána ve verzi ROME 23.03. Název ROME říká, že se jedná se o průběžně aktualizovanou (rolling) edici. Stabilní edice nese název Rock, aktuálně OpenMandriva Lx 4.3 Dysprosium.
$arr['a'] = array('1'); $arr['b'] = array('2'); $arr['c'] = array('3'); $arr['d'] = array('4'); $arr['b']['a'] = array('1'); $arr['b']['b'] = array('2'); $arr['b']['b']['a'] = array('1'); $arr['b']['b']['b'] = array('1');
a když bude $dis = array('b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']
a když bude $dis = array('b', 'b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']['b']
a když bude $dis = array('b', 'b', 'b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']['b']['b']atd.. Vždy znám jen hloubku toho vnoření, což je počet klíčů v poli $dis. Děkuji za případnou pomoc
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello'))); $path = array('a', 'b', 'c'); function walkPath($arr, $path) { $p = & $arr; foreach ($path as $n) { if (array_key_exists($n, $p)) { $p = & $p[$n]; } else { throw new \InvalidArgumentException('Invalid path.'); } } return $p; } // Toto by melo vypsat 'Hello' echo walkPath($arr, $path), "\n";
a ab abcDěkuji
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello')));není totžné s tím co potřebuji
$arr = array(); $arr['a'] = array('a'); $arr['a']['b'] = array('ab'); $arr['a']['b']['c'] = array('abc');
$arr['a']
buď může obsahovat array('a')
(2. řádek) nebo může obsahovat array('b' => array('ab'))
(3. řádek).
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello')));je totéž jako:
$arr = array(); $arr['a']['b']['c'] = 'Hello';Pokud chceš mít v tom stromu hodnoty i jinde než na listech, tak musíš buď zdvojnásobit vrstvy, nebo určit speciální klíč pro hodnoty:
$arr = array(); $arr['a']['#'] = 'a'; $arr['a']['b']['#'] = 'ab'; $arr['a']['b']['c']['#'] = 'abc';Pak v kterémkoliv vrcholu budeš mít k dispozici hodnotu pod klíčem '#'. Tedy celý strom bude vypadat takto -- viz příloha. Ale je to takové ošklivé, i když vcelku efektivní.
$arr = array(); $arr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $arr['a']['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $arr['a']['b']['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2'); $dis = array('a', 'b', 'c');a potřebuji nadefinovat takové nové pole pro další práci...
$newarr = array(); $newarr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $newarr['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $newarr['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2');a ještě výsledky
echo $newarr['a']['FOO']; //a echo $newarr['a']['BAR']; //a2 echo $newarr['b']['FOO']; //ab echo $newarr['b']['BAR']; //ab2 echo $newarr['c']['FOO']; //abc echo $newarr['c']['BAR']; //abc2Je to lepší ? Díky
$dis = array('a', 'b', 'c');
V systému je mimo jiné takový kousek poleTakze vlastne mate pole:$arr = array(); $arr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $arr['a']['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $arr['a']['b']['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2');
Array ( [a] => Array ( [FOO] => a [BAR] => a2 [b] => Array ( [FOO] => ab [BAR] => ab2 [c] => Array ( [FOO] => abc [BAR] => abc2 ) ) ) )Sice nevidim dovod takeho pouzitia, ale potom nieco taketo by to mohlo generovat:
$dis = array('a', 'b', 'c'); $newarr = array(); $tmp = $arr; foreach($dis as $k) { $newarr[$k] = array_intersect_key($tmp[$k], array('FOO' => 0, 'BAR' => 0)); // $newarr[$k] = array('FOO' => $tmp[$k]['FOO'], 'BAR' => $tmp[$k]['BAR']); //alebo takto $tmp = $tmp[$k]; } print_r($newarr);
Tiskni
Sdílej: