V červenci loňského roku organizace Apache Software Foundation (ASF) oznámila, že se částečně přestane dopouštět kulturní apropriace a změní své logo. Dnes bylo nové logo představeno. "Indiánské pírko" bylo nahrazeno dubovým listem a text Apache Software Foundation zkratkou ASF. Slovo Apache se bude "zatím" dál používat. Oficiální název organizace zůstává Apache Software Foundation, stejně jako názvy projektů, například Apache HTTP Server.
Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
ts *ts1 = new ts();
Akurát že toto dáva pointer, ak sa nemýlim. Následne môžem urobiť toto:
ts tsobj1=*ts1;
toto už je samotný objekt (neviem či sa vyjadrujem správne)
Otázka je či je to možné urobiť v jednom kroku. Skušal som tak náhodne rôzne varianty a nikdy to neprešlo :)
Ďakujem
PS: domáca uloha to nie je...
ts tsobj1 = ts();
ts tsobj1;Na halde bych urcite nevytvarel objekt pomoci operatoru new, ale pomoci smart pointeru takto: Do headeru dej:
typedef std::shared_ptr<ts> TsPtr;do kodu:
TsPtr tsptr = std::make_shared(); tsptr->doSomething();
const TsPtr tsptr = std::make_shared();To neznamena, ze objekt za pointrem je konstantni! Konstantni je pouze pointer. Presne: konstantni pointer na nekonstantni objekt. Je dobrym zvykem davat const vsude kde to jde, a az casem pripadne odebirat. Zpetne se const do komplikovaneho kodu spatne pridava...
ts tsobj1;
Veľká vdaka, a vďaka aj ostatným, lebo celý tento thread bol veľmi poučný :)
ts tsobj1 = ts();
Vytvoril jsi temporary object na prave strane, ktery se hned zkopiruje do objektu na leve strane. Temporary objekt nasledne zanikne, protoze na nej nevedou zadne reference. Pokud by kopirovani byla draha operace, tak zbytecne plytvas prostredky. Muzes ale implementovat metodu ts& ts::operator=(const ts& other)
, ktera nebude provadet kopirovani, ale napr. swapnuti.
ts& tsobj1 = ts();
Tak se nebude kopirovat cely temporary objekt z prave strany, ale jen reference na nej. Tim prodlouzis zivot temporary objektu, ktery bude existovat tak dlouho, dokud nepujde tsobj1 out-of-scope.
const ts&
, ale rvalue reference ts&&
. Nicméně podle toho, na co se tazatel ptá, bych se do těchhle optimalizací zatím nepouštěl :)
Tiskni
Sdílej: