Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
import flash.events.MouseEvent;
var petrON:Boolean;
var pavelON:Boolean;
var martinON:Boolean;
var zdencaON:Boolean;
var danON:Boolean;
var paziON:Boolean;
pavel.addEventListener(MouseEvent.CLICK,paClick);
function paClick(event:MouseEvent):void{
if (pavelON == false && petrON == false){
pavelON = true;
pavelDOWN.visible = true;
}
else if (pavelON == false && petrON == true){
petrDOWN.visible = false;
petrON = false;
pavelON = true;
pavelDOWN.visible = true;
}
else {
pavelON = false;
pavelDOWN.visible = false;
}
}
petr.addEventListener(MouseEvent.CLICK,peClick);
function peClick(event:MouseEvent):void{
if (pavelON == false && petrON == false){
petrON = true;
petrDOWN.visible = true;
}
else if (pavelON == true && petrON == false){
pavelDOWN.visible = false;
pavelON = false;
petrON = true;
petrDOWN.visible = true;
}
else {
petrON = false;
petrDOWN.visible = false;
}
}
martin.addEventListener(MouseEvent.CLICK,maClick);
function maClick(event:MouseEvent):void{
if (martinON == false && zdencaON == false){
martinON = true;
martinDOWN.visible = true;
}
else if (martinON == false && zdencaON == true){
zdencaDOWN.visible = false;
zdencaON = false;
martinON = true;
martinDOWN.visible = true;
}
else {
martinON = false;
martinDOWN.visible = false;
}
}
zdenca.addEventListener(MouseEvent.CLICK,zdClick);
function zdClick(event:MouseEvent):void{
if (martinON == false && zdencaON == false){
zdencaON = true;
zdencaDOWN.visible = true;
trace(zdencaON);
}
else if (martinON == true && zdencaON == false){
martinDOWN.visible = false;
martinON = false;
zdencaON = true;
zdencaDOWN.visible = true;
}
else {
zdencaON = false;
zdencaDOWN.visible = false;
}
}
dan.addEventListener(MouseEvent.CLICK,daClick);
function daClick(event:MouseEvent):void{
if (danON == false && paziON == false){
danON = true;
danDOWN.visible = true;
trace(danON);
}
else if (danON == false && paziON == true){
paziDOWN.visible = false;
paziON = false;
danON = true;
danDOWN.visible = true;
}
else {
danON = false;
danDOWN.visible = false;
}
}
pazi.addEventListener(MouseEvent.CLICK,pzClick);
function pzClick(event:MouseEvent):void{
if (danON == false && paziON == false){
paziON = true;
paziDOWN.visible = true;
}
else if (danON == true && paziON == false){
danDOWN.visible = false;
danON = false;
paziON = true;
paziDOWN.visible = true;
}
else {
paziON = false;
paziDOWN.visible = false;
}
}
if (pavelON == true || petrON == true && martinON || zdencaON == true && danON || paziON == true) {
ok.visible = true;
trace("FUNGUJE");
}
}
Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.
Tiskni
Sdílej: