abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:55 | Zajímavý projekt

    Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    11.7. 16:44 | Komunita

    Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    11.7. 14:55 | Humor

    McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    11.7. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    10.7. 21:00 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.7. 15:22 | Nová verze

    Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    10.7. 12:55 | Bezpečnostní upozornění

    Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.7. 11:55 | Humor

    Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.7. 02:11 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.7. 01:11 | Nová verze

    Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (27%)
     (7%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 391 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Dotaz: Chování proměnné (ActionScript 3.0)

    13.7.2016 14:40 Martin22GLX
    Chování proměnné (ActionScript 3.0)
    Přečteno: 372×
    Zdravím, snažím se naprogramovat menší hru. Nejsem v programování moc zběhlý. Je to sice v AS3, ale můj dotaz je na obecné úrovni. Mám vytvořená černobílá tlačítka (petr,pavel...), které překrývají barevné movieclipy. Jako symboliku zmáčknutého tlačítka. Může být zaškrtnuto vždy jen jedno z těch 2. Proměnné (pavelON, petrON,....) pak symbolizují stav tlačítka ON/OFF. Vše funguje tak jak má ,ale když pak chci aby se na konci objevilo další tlačíko ("ok"), symbolizující, že jsou vybrané nějáké 3 z těch 6ti. Tak to nefunguje, v proměnných mi zůstává hodnota false. Navzdory tomu že by měla při stisku tlačítek být změněná na true. Netušíte prosím někdo čím to je??

    Zde je ukázka kódu:
    
    import flash.events.MouseEvent;
    
    var petrON:Boolean;
    var pavelON:Boolean;
    var martinON:Boolean;
    var zdencaON:Boolean;
    var danON:Boolean;
    var paziON:Boolean;
    
    
    pavel.addEventListener(MouseEvent.CLICK,paClick);
    
    function paClick(event:MouseEvent):void{
    	if (pavelON == false && petrON == false){
    		pavelON = true;
    		pavelDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (pavelON == false && petrON == true){
    		petrDOWN.visible = false;
    		petrON = false;
    		pavelON = true;
    		pavelDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		pavelON = false;
    		pavelDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    petr.addEventListener(MouseEvent.CLICK,peClick);
    
    function peClick(event:MouseEvent):void{
    	if (pavelON == false && petrON == false){
    		petrON = true;
    		petrDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (pavelON == true && petrON == false){
    		pavelDOWN.visible = false;
    		pavelON = false;
    		petrON = true;
    		petrDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		petrON = false;
    		petrDOWN.visible = false;
    		}
    }
    martin.addEventListener(MouseEvent.CLICK,maClick);
    
    function maClick(event:MouseEvent):void{
    	if (martinON == false && zdencaON == false){
    		martinON = true;
    		martinDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (martinON == false && zdencaON == true){
    		zdencaDOWN.visible = false;
    		zdencaON = false;
    		martinON = true;
    		martinDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		martinON = false;
    		martinDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    zdenca.addEventListener(MouseEvent.CLICK,zdClick);
    
    function zdClick(event:MouseEvent):void{
    	if (martinON == false && zdencaON == false){
    		zdencaON = true;
    		zdencaDOWN.visible = true;
    		trace(zdencaON);
    	}
    	else if (martinON == true && zdencaON == false){
    		martinDOWN.visible = false;
    		martinON = false;
    		zdencaON = true;
    		zdencaDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		zdencaON = false;
    		zdencaDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    dan.addEventListener(MouseEvent.CLICK,daClick);
    
    function daClick(event:MouseEvent):void{
    	if (danON == false && paziON == false){
    		danON = true;
    		danDOWN.visible = true;
    		trace(danON);
    	}
    	else if (danON == false && paziON == true){
    		paziDOWN.visible = false;
    		paziON = false;
    		danON = true;
    		danDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		danON = false;
    		danDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    pazi.addEventListener(MouseEvent.CLICK,pzClick);
    
    function pzClick(event:MouseEvent):void{
    	if (danON == false && paziON == false){
    		paziON = true;
    		paziDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (danON == true && paziON == false){
    		danDOWN.visible = false;
    		danON = false;
    		paziON = true;
    		paziDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		paziON = false;
    		paziDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    
     if (pavelON == true || petrON == true && martinON || zdencaON == true && danON || paziON == true) {
    			ok.visible = true;
    			trace("FUNGUJE");
     }
    }
    

    Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.