abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 145.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Ukončena byla podpora 32bitového Firefoxu pro Linux. Přidána byla podpora Matrosky. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 145 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Lidé.cz (Wikipedie) jsou zpět jako sociální síť s "ambicí stát se místem pro kultivované debaty a bezpečným online prostředím".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    včera 10:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.4 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | IT novinky

    ASUS má v nabídce komplexní řešení pro vývoj a nasazení AI: kompaktní stolní AI superpočítač ASUS Ascent GX10 poháněný superčipem NVIDIA GB10 Grace Blackwell a platformou NVIDIA DGX Spark. S operačním systémem NVIDIA DGX založeném na Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 03:11 | Nová verze

    Desktopové prostredie Trinity Desktop vyšlo vo verzii R14.1.5. Je tu opravená chyba v tqt komponente spôsobujúca 100% vyťaženie cpu, dlaždice pre viac monitorov a nemenej dôležité su dizajnové zmeny v podobe ikon, pozadí atď. Pridaná bola podpora distribúcií Debian Trixie, Ubuntu Questing, RHEL 10 a OpenSUSE Leap 16.

    lukve | Komentářů: 8
    10.11. 22:11 | Nová verze

    Grafická aplikace Easy Effects (Flathub), původně PulseEffects, umožňující snadno povolovat a zakazovat různé audio efekty v aplikacích používajících multimediální server PipeWire, byla vydána ve verzi 8.0.0. Místo GTK 4 je nově postavená nad Qt, QML a Kirigami.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.11. 12:22 | Komunita

    Na YouTube lze zhlédnout Godot Engine – 2025 Showreel s ukázkami toho nejlepšího letos vytvořeného v multiplatformním open source herním enginu Godot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.11. 10:00 | Humor

    Blíží se konec roku a tím i všemožná vyhlášení slov roku 2025. Dle Collins English Dictionary je slovem roku vibe coding, dle Dictionary.com je to 6-7, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    10.11. 09:55 | IT novinky

    Cloudflare Radar: podíl Linuxu na desktopu dosáhl v listopadu 6,2 %.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.11. 19:22 | Pozvánky

    Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak doražte na listopadovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. Mezi nejvýznamnější novinky patří Průšovo oznámení Core One L, zavedení RFID na filamentech, tisk silikonu nebo nový slicer. Dozvíte se ale i

    … více »
    bkralik | Komentářů: 6
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (47%)
     (18%)
     (17%)
     (23%)
     (15%)
     (22%)
     (15%)
     (16%)
    Celkem 342 hlasů
     Komentářů: 15, poslední 2.11. 08:25
    Rozcestník

    Dotaz: soucet prvku v matice | java

    tajny_007 avatar 28.10.2008 20:34 tajny_007 | skóre: 8 | /dev/null
    soucet prvku v matice | java
    Přečteno: 3211×
    mam problem, zkousim se naucit javu(programovat) a nemuzu prijit na to, jak mam spocitat vsechny prvky v matici. muj kod

    public class Main {
        public static void main(String[] args) {
            double matice[][] = {{1, 1, 1, 1}, {2, 2, 2, 2}, {3, 3, 3, 3}, {4, 4, 4, 4}};
            System.out.print(sumMatice(matice));
        }
        static double sumMatice(double[][] matice) {
            double soucetVseho = 0;
            for (int i = 0; i < matice.length; i++) {
                for (int j = 0; j < matice[0].length; j++) {
                    soucetVseho = i + j;
                }
            }
            return soucetVseho;
        }
        static void print(double[][] matice) {
            for (int i = 0; i < matice.length; i++) {
                for (int j = 0; j < matice[0].length; j++) {
                    System.out.print(matice[i][j]);
                }
            }
        }
    }

    nejspis mam chybu v soucetVseho = i + j;. jak to mam vyresit?
    HP Elitebook 8440p

    Odpovědi

    Heron avatar 28.10.2008 20:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java
    nejspis mam chybu v soucetVseho = i + j;. jak to mam vyresit?

    To máte. Musíte sčítáte prvky pole, nikoliv indexy. Má tam být matice[i]+matice[j].

    28.10.2008 21:01 bořek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java
    Spíš
    soucetVseho += matice[i][j]
    .
    Heron avatar 28.10.2008 21:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java
    Jasně.
    28.10.2008 20:58 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java

    Nevím sice co si představuješ pod pojmem "spocitat vsechny prvky v matici", ale pokuď to má být suma všech prvků matice, pak by funkce sumMatice měla vypadat nějak takto:

    static double sumMatice(double[][] matice) {
        double soucetVseho = 0;
    
        for (int i = 0; i < matice.length; i++)
            for (int j = 0; j < matice[0].length; j++)
                soucetVseho += matice[i][j];
    
        return soucetVseho;
    }
    
    Každý má právo na můj názor!
    tajny_007 avatar 28.10.2008 21:25 tajny_007 | skóre: 8 | /dev/null
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java
    děkuju už to funguje :-D taková blbost :-)
    HP Elitebook 8440p

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.