abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    18.12. 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Rozšíření webového prohlížeče Urban VPN Proxy a další rozšíření od stejného vydavatele (např. 1ClickVPN Proxy, Urban Browser Guard či Urban Ad Blocker) od července 2025 skrytě zachytávají a odesílají celé konverzace uživatelů s AI nástroji (včetně ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot aj.), a to nezávisle na tom, zda je VPN aktivní. Sběr probíhá bez možnosti jej uživatelsky vypnout a zahrnuje plný obsah dotazů a odpovědí, metadata relací i

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    18.12. 05:22 | Zajímavý software

    QStudio, tj. nástroj pro práci s SQL podporující více než 30 databází (MySQL, PostgreSQL, DuckDB, QuestDB, kdb+, …), se stal s vydáním verze 5.0 open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (8%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (8%)
     (8%)
     (23%)
     (31%)
     (23%)
    Celkem 13 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 12:54
    Rozcestník

    Dotaz: reference na VPS hosting v Moskve

    29.11. 21:56 VPSkar
    reference na VPS hosting v Moskve
    Přečteno: 2017×
    Mate tip na dobry, stabilni VPS? Idealne v Moskve nebo Peterburg. Jak to platite? Platba kartou cez internet asi nefunguje kvoli sankcim.

    Googlit vim, ptam se na referenci.

    Odpovědi

    Diskuse byla administrátory uzamčena.
    FAQ: Proč byl uzamčen/smazán můj dotaz v Poradně?

    30.11. 08:48 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Tá otázka patrí na iné fóra, napríklad na sputnik news alebo ako sa tí zabanovanci volajú.
    30.11. 09:34 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    dezolati
    2.12. 18:58 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Strašne znudení dezoláti.
    2.12. 20:45 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Tak snad máme svobodou diskuzi, ne? Téma mě zajímá, ale na Sputnik nechodím a tak bych se o něm nedozvěděl.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    2.12. 21:30 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Tak to si bol ty? Pýtam sa pre kamaráta, je zberateľ. Už má takých ako ty zo dva gulagy.
    2.12. 23:10 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Jak kým mám být? Snad ne autorem vlákna? Občas si říkám, že libtardi jsou paranoidní a přitom si ani neumí ověřit fakta.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    3.12. 17:01 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Keďže ťa to zaujíma, tak si autor vlákna. Takáto blbina by iného nezaujala.
    3.12. 19:15 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Nejsem autorem vlákna. Máš s tím nějaký problém? Máš problém s pojmy svoboda a demokracie? Máš raději fašismus?
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    3.12. 20:40 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Nechceš sa radšej odsťahovať do tvojho milovaného russka keď ťa zaujíma téma ich cloudu? Tam spoznáš tebou spomínanú slobodu slova, a vysvetlia ti že všetko okrem vládou schváleného názoru je, ako si presne spomenul, fašizmus. A tam ťa aj ako spolupracovníka pochvália za aj teraz tebou použitý tvoj klasický prístup "kde zlyhajú argumenty, tam použijeme verbálny útok".

    Pamätám ako tu boli, a stačilo. Choď k nim keď ich obdivuješ a chováš sa podľa ich zaužívaných nôt.
    3.12. 21:01 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Upíráš mi svobodu, z nepochopitelného důvodu mi vnucuješ, kam se mám odstěhovat, jsi tedy fašistou. Ukrajinci na našem území v 1968 jsou už minulostí, přestaň to vytahovat. Dnes tu máme jen ukrajinské civilisty.

    Přestaň se do mne navážet.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    4.12. 06:45 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Slobodu máš zaručenú. Len si neuvedomuješ že sloboda jedného končí tam, kde začína sloboda druhého. A že tá sloboda je nielen definovaná, ale aj obmedzená legislatívou ktorú nechceš poznať.

    A z toho vznikol tento tvoj nevalídny argument.
    4.12. 18:36 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Omezil jsem snad tvoji svobodu? Jestli mě chceš kritizovat, tak si posluž, ale pokud chceš zvracet svou rusofobii, tak jdi raději někam jinam.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    4.12. 18:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Nekecej, že jsi tu až dosud nezakopnul o Golise.
    4.12. 19:21 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Přiznám se, že se moc nekoukám, kdo píše příspěvek. Zajímá mě obsah, v daném případě jak se provozuje VPS v Rusku. Je to technická otázka, ale Golis z ní udělal zcela zbytečně politickou otázku. Zde na fóru bychom měli být politicky agnostičtí.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    4.12. 20:57 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    A čím som si vyslúžil od teba prívlastok že som fašista, tým že nechcem podporovať boľševika tak ako ty, a to len preto že som ho tu nielen zažil, ale aj si pamätám škody čo tu napáchal?
    4.12. 08:56 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Kite, z diskusí tady a na rootu jsem si myslel, že jsi normální zažraný ajťák, jako já. Sice se v technických věcech naše názory lišily, ale to je normální. Leč zjištění, že jsi prorusák, který fandí těm hajzlům, to mě dost zklamalo. Fakt jo.
    4.12. 12:34 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Jak jsi přišel na to, že jsem proruský? Z toho, že nejsem protiruský?
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    4.12. 13:04 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Přesně tak to dneska funguje. Vyjádříš své pochybnosti o podílu Ruska na nějaké provokaci a jsi automaticky onálepkován jako proruský. Vyjádříš své pochybnosti o tom, že by očkování nějakým způsobem mohlo zamezit v šíření nemoci a jsi automaticky onálepkován jako antivaxer. Konstatuješ, že ukrajincům jebe a jsi automaticky onálepkován jako milovník rusů. Jako by všem na východ od slovenské hranice nejebalo úplně stejně. Nálepku dostaneš bez ohledu na to, je-li to pravda nebo ne.
    4.12. 16:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    máš to popletený - pokud napíšeš, že Ukrajina je země prolezlá korupcí, která má s Ruskem historický problém, který někteří Ukrajinci chtějí řešit a i řešili silou (ano, za část bordelu na donbasu jsou zodpovědní sami Ukrajinci) tak nejsi proruská onuce

    Pokud napíšeš, že ukrajinská mafie je u nás zodpovědná za spoustu svinstva, tak taky ne

    Pokud ve prospěch ruska lžeš (pamatuješ - sám si tady jednu takovou lež odhalil) tak je možný, že za prorusáka budeš

    Fakt to není složitý
    4.12. 18:56 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve

    Žádná nezávislá Ukrajina, až na mezidobí občanské války 1918–1921, v minulosti neexistovala. Je to umělý konstrukt Anglie a Francie, který měl fungovat jako odrazový můstek pro útok na bolševiky, což byl po debaklu Krymské války další pokus těchto zemí jak se dostat k přírodnímu bohatství Ruska.

    Historicky západní část území na kterém je dnešní Ukrajina patřila k Polskému království a ten zbytek na východ bylo původní Rusko, Kyjevská rus, která expandovala na východ a ovládla území, které by rádi dostali pod kontrolu průmyslové státy, kterým už dochází nerostné suroviny, takže si nebudeme namlouvat, že se mávnutím kouzelného proutku veškeré obyvatelstvo onoho území, ze dne na den, změnilo v ukrajince. Ti žili až do porážky tatarů Ruskem na relativně malém území nikoho, přezdívaném „divoká pole”, protože tam byl stejný bordel, jaký zavládl po získání samostatnosti pro roce 1990 na území, kde se rozlezli během carského samoděržaví.

    4.12. 19:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    hezký, ale

    1) řeč byla o něčem jiném

    2) ukrajinu uznalo i rusko (po rozpadu cccp)
    4.12. 20:51 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Před WII u nás byla nemalá česká podpora fašistů, kteří v Hitlerovi nespatřovali nebezpečí pro náš stát či naše sousedy. Proč by tomu v případě agresivního Ruska dnes mělo být u podobně smýšlejícich jinak? Nakonec touze "Owning The Libs" se tak těžko odolává.
    4.12. 22:10 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Rozdíl bude asi v tom, že Rusko není Německo. Spousta diskutujících Rusku připisuje vlastnosti, které nemá. I ta "agrese" je výmyslem, který nemá opodstatnění. Noviny byly kdysi plné přívlastku "bezprecedentní", který byl také vyvrácen a v médiích se už neobjevuje.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    5.12. 10:24 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Uvědomujete si, že WWII začala napadením Polska, na čemž se po vzájemné dohodě podíleli Německo a Sovětský svaz.

    https://en.wikipedia.org/wiki/German%E2%80%93Soviet_military_parade_in_Brest-Litovsk
    5.12. 13:22 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    WWII začala ve skutečnosti již občanskou válkou ve Španělsku.
    5.12. 15:24 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Co bylo kromě interbrigadistů (dobrovolníků a angažmá Luftwafe) na Španělské občanské válce konkrétně světového? S takovým přístupem bychom mohli označit Korejskou válku za WWIII.
    6.12. 13:39 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve

    To, že šlo o zástupný konflikt, stejný jako dnes máme na Ukrajině.

    Pokud jde o tu Koreu, tak máš v podstatě pravdu. Oni totiž jaksi historikové a politici přestali po té druhé válce ty globální konflikty číslovat, protože už ta první, původně Velká válka, ukázala, že éra lokálních kontinentálních válek je definitivně u konce.

    WWIII, přezdívanou "studená", jsme ve zdraví přežili. A od roku 1990 jede WWIV za "obranu občanských svobod", která pozvolna mění původně svobodné země v diktatury.

    6.12. 19:51 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Označení 1. Světové války je až staršího data. Jak prohlásil jeden z šéfů CIA na meetingu ve filmu ¨3 dny Kondora". "... to bylo za Velké války, tenkrát jsme světové války ještě nepočítali. "
    6.12. 13:51 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Mimochodem ta WWI také nezačala až roku 1914.
    6.12. 19:55 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Nezačlo to náhodou už Italsko-Etiopskou v válkou v Habeši rok před Španělskou občanskou válkou? Ta byla asi více světovou, když se ha ní podîleli země z více kontinentů.
    6.12. 23:25 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Tak dnes už je vcelku zřejmé, že WWII zapříčinil přístup vítězů k Německu po WWI. Talošům (kteří byli na straně vítězů) narostl hřebínek natolik, že si také chtěli něco v té Africe urvat, stejně jako britové a frantíci, co se šábli o kolonie německé.
    8.12. 11:51 Vedecek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ovsem, WWII zpusobili zapadni liberalove, kteri rozlozili centralni mocnosti, zavedli zvrhle genderove ideologie (a napriklad tak umoznili volit zenam) a nasledne ponoukali sve vychodni proxy, napriklad Ceskoslovesnko, k utokum proti Nemecku a nemeckym mensinam. Nemecko se jen branilo, ale Ceska televize o tom mlci, misto toho dokola vysila libtardi propagandu chabe maskovanou za dokumentarni filmy, ktera svaluje vinu na Hitlera, ocernuje Chamberlaina, ktery nechtel situaci eskalovat a glorifikuje valecneho stvace Churchilla (mimochodem take rasistu a sionistu).
    8.12. 18:12 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Kámo, před druhou světovou to s německem neviděla špatně víc než 1/3 veškerýho obyvatelstva (německá menšina a další co jim to bylo putna, páč jim němci nevadili). Zatímco dneska tady hlasitý pitomci kvičej jak je kdekdo prorussáckej zatímco a to vim zcela jistě, nikdo normální tu ruský tanky potažmo russáky nechce. To jen tak na okraj tady tý pitomý diskuse. A osočovat někoho ze sympatií k russku je podle mě dost paranoidní a hraničí to s potřebou odborného vyšetření.

    A jen tak mimochodem, protože jsme v natu, tak rusko pro nás nepředstavuje téměř žádné nebezpečí na které bychom se mohli sami chystat. To co odradí rusko od případné jednoduché expanze na západ je totiž jenom a pouze odstrašení kolektivní obranou celého nato. Kecy o tom jak jsme ve válce jenom pobláznili miliony lidí a ti se pak bojí a paranoidně hledají kolaboranta za každým rohem. Podle mě za tim nic než strach z rusáka potažmo komplex ze český malosti a přizdisráčství který dokupy stojí za těma kecama o prosussákách a dezolátech.
    8.12. 21:00 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Za rusofobií vidím jen lobby zbrojařských firem. Chtějí vydělávat bez ohledu na to, zda je Rusko nebezpečné nebo není.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    8.12. 21:09 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Pokud se ukáže, že Rusko nebezpečné stále je, napadne například v budoucnu země NATO v Pobaltí navrhnete poté vrátit se v čase a začít zbrojit?
    8.12. 21:33 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Když napadne pobaltí, jak s tím souvisíme my? Napadne člena nato a my tam pošleme co uznáme za vhodné. Jestli sis nevšiml, naše kapesní armáda momentálně nemá ani na to aby ubránila náš prostor, nemáme ani pořádné PVO, ani letectvo ani tanky ani děla ani radary. Naše armádní koncepce posledních 30 let byla přicmrndávat malým specializovaným expedičním sborem, chemici, průzkumníci, policie, nemocnice. To bylo asi tak všechno. K tomu jsme vzali bokovku na baltu našima pár gripenama oblítavat pobaltí.

    Pokud by předchozí garitura myslela to s tou válkou vážně, jako první by zavedla povinnou vojenskou službu, aspoň na 1/4 roku. Dále by minimálně udělala cvičnou mobilizaci záložáků a uspořádala cvičení s řádově desetitisícema vojclů (za totáče běžné). K tomu by ihned nakoupila několik desítek letadel (ty který máme a umíme na nich lítat) a k tomu techniku, radary, tanky, děla, ale tak aby tady byly v podstatě příští nebo přespříští rok. Jenže víceméně nic z toho pořádně neudělala. Takže to s tou válkou nebude asi tak horký jak tvrdili.
    8.12. 21:58 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    V Pobaltí jsou zejména nacistické státy, tak bych se moc nedivil. Jenže tam si už většinu Rusů vyhladili. Separatisté tak tedy nejsou a tak předpokládám, že o tyto země Rusko nebude mít zájem. Však také byly v bezpečí, než vstoupily do NATO.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    8.12. 22:47 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Nezávislé pobaltské státy byly v roce 1940 napadeny Sovětským svazem na základě dohody Molotov-Ribentrop. Takže se Sovětský svaz neodlišoval od nacistického Německa. https://cs.wikipedia.org/wiki/Okupace_Pobalt%C3%AD_Sov%C4%9Btsk%C3%BDm_svazem
    9.12. 08:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    myšlence, že za tím čemu říkáš rusofobie je chování ruska jako takového se vyhýbáš úmyslně, nebo tě to prostě jen nenapadlo?

    9.12. 10:07 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Rusofobie je naše chování vůči Rusku. Stále se snažíme ho nějak poškodit sankcemi, krádežemi a dehumanizací Rusů.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    9.12. 10:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    ani omylem - nejvíc Rusku ubližuje samo rusko

    Největší země světa sedící na komplet Mendělejevově tabulce patřící mezi jaderné velmoci se kterou každý obchodoval dělá sama všechno pro to, aby z toho nic neměla

    To jsem fakt jediný tady komu je líto třeba jejich vesmírného programu? A arktického? A leteckého?

    Vždyť mají všechno co potřebují k rozvoji a nikdo jim nejde po krku (nikdo z tech co na to mají sílu a možnosti) a akorát vyhrožují všem okolo místo toho, aby si v klidu užívali co mají

    Proč?

    Ps jak píšeš bez elektriky?
    9.12. 11:39 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ale to je právě ta mejlka. russákům se jde po krku už od rozpadu. západní (nadnárodní) kapitál dost štve, že si tam upekli svoje vlastní oligarchy namísto, aby to patřilo jim a globálně využívali russáky jako surovinovou základnu pro expanzi západu. To je takový basic (finanční) pozadí. Jinak pro všechno ostatní co píšeš jsou jenom konkurencí a to jak průmyslovou, finanční tak vojenskou. Prostě nechceš mít konkurenta, kterej je schopen tě přeplatit a navíc si pak svoje zájmy ochránit i vojensky. to je v podstatě prapůvod toho celýho konfliktu.
    9.12. 11:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    namísto, aby to patřilo jim a globálně využívali russáky jako surovinovou základnu pro expanzi západu
    To myslíš vážně? Vždyť právě tohle tam až do roku 2022 fungovalo - kdo Rusku zaplatil, ten měl co chtěl - to co se s těma penězma pak stalo je další věc (třeba tahle) ale fungovalo to do té doby než putin začal na Ukrajině blbnout víc než dobře

    Jediný kdo na to kašlal a řešil si rusko po svém byla/je Čína těšící se na svoji severní oblast zdrojů…
    9.12. 12:08 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ale ty ukrutný zisky z toho zůstávaly v russku u těch oligarchů. kdyby to vlastnil západní kapitál, ty zisky by připadli jim.
    9.12. 12:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    a že to až do roku 2022 nikomu nevadilo?

    Profitovali z toho totiž všichni (kromě obyčejných rusů) a ti obyčejní rusové teď pod velením ruska umírají i když by nemuseli

    To ti fakt nevadí?

    9.12. 13:37 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ale právěže vadilo, všecky ty tanečky a převraty v okolních státech a na ukrajině měly jediný cíl, postupně rozložit russko a přebrat nadvládu nad jeho surovinama a technologiema. Už dávno před 2022, od jelcina. A za russko moc lidí neumírá, povětšinou jsou to dobrovolníci - žoldáci.

    A samozřejmě že mi to vadí, stejně mi vadí že se umírá na ukrajině, že se umírá v súdánu a v izraeli, atakdále, protože to všechno znamená, že naše civilizace je pořád primitivní a namísto racionálního uvažování se mlátíme klackama jak chodicí opice. Prostě jako civilizace žijem tak max ve středověku, chamtivost, náboženský tmářství a hrubá síla pořád vítězí nad racionalitou a intelektem.
    9.12. 14:26 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Máte pravdu, na Ukrajině vetšina padlých na straně RF jsou menšiny v minulosti Ruskem podrobených národů Kavkazu a Sibiře. Tyto oblasti jsou nikoli náhodně Moskvou dlouhodobě udržovány v chudobě jako potenciální zdroj dobrovolníků v budoucích konfliktech. Smrt na frontě z jejich pohledu patrně vyjde nastejno životu v provincii.
    9.12. 14:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    A za russko moc lidí neumírá, povětšinou

    Čtu dobře že ty, co umírají za rusko nepovažuješ za lidi?

    Máš bod za upřímnost - ale to je asi tak všechno…
    9.12. 15:57 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    obyčejní rusové teď pod velením ruska umírají obyčejní rusové aka lidi. Kapišto?
    9.12. 18:44 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    ...a technologiema.

    Lol. No to urcite, ruske technologie jsou na zapade velmi zadane, zejmena v tovarnach na tezitka :D
    9.12. 12:17 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Jenže Západu nestačily jen levné suroviny. Chtěl i podíly na zisku a když mu Rusko odmítlo prodat klíčový průmysl, bylo označeno za nedemokratické.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    9.12. 12:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    myslíš ten klíčový průmysl budovaný západem západními technologiemi za ruské zdroje? Tomu se říká obchod

    Něco si o tom období zjisti - rusko mělo super technologie, jenže o většinu vlastní hloupostí přišlo

    Mluvil jsem třeba s klukem co řeší zpracování titanu - rusko to mělo suprově zmáknutý, ale nechalo si vymřít generaci lidí co to uměla a teď to horko těžko lepí jak můžou
    9.12. 13:05 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Rusko je jen další ze zdrojově bohatých zemí trpících na "dutch disease". Prioritní oblast alokuje potřebné zdroje a zbytek potřeb se efektivně řeší dovozem místo neefektivní domácí produkce.
    9.12. 13:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    trochu se o tom dá získat vhled třeba tady (hlavně v komentářích)

    Vím, že se opakuju, ale fakt mi to přijde škoda :-/
    11.12. 20:41 lazywriter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    To, že si půlku Sibiře koupila Čína (i na tu těžbu si přivezla svoje lidi, stejně jako v Africe) je taky "surovinová základna pro expanzi západu"? Proto "museli" jít rusáci na Ukrajinu, protože o Sibiř už přišli (levně ji prodali). Se zkus s nějakým Rusákem zkusit o Sibiři bavit a uvidíš sám, jaký to je pro ně tabu téma.
    11.12. 21:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    ne, to není “surovinová základna pro expanzi západu” ale “severní oblast zdrojů” (pro koho odhalí i letmý pohled na mapu…)

    a existují názory, že Taiwan bude až druhý na řadě - první, že bude Vladivostok

    A jinak nejenom v Rusku je to tabu - o téhle myšlence tady někteří tak nahlas mlčí, že to až řve…
    9.12. 11:58 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Rusko na sebe uvalilo sankce? Rusko obestavělo své území americkými základnami? Rusko si krade své výnosy z aktiv uložených v Dánsku a chce si ukrást i jistinu?

    Jak jsi přišel na to, že jsem bez elektřiny, když nejsem? Zřejmě rád lžeš.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    9.12. 12:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    tak říkala to Maruška - snad by nelhala ne?

    Ps pleteš si příčinu a následek

    Třeba Švédsko v NATO a podobně je čistě ruská práce
    9.12. 19:57 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    NATO je protiruskou organizací. Jiný účel nemá.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    10.12. 09:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    to nikdo nezpochybňuje ne? Slouží jako protiváha případné ruské agresi
    10.12. 10:21 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Je však nutné, aby se NATO chovalo agresivně proti Rusku? Bez toho by se nám tu žilo lépe.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    10.12. 16:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    jak agresivně? To, že ruští sousedé dělají první poslední aby se do NATO dostali o něčem svědčí…

    Dokážeš si přiznat o čem?

    Nebo budeš pořád jen úmyslně a zoufale hledat výmluvy aby si nemusel přiznat realitu.

    Zaregistroval si, že nejvíc se o orzšíření NATO v poslední době zapříčinil právě putin?

    Jestli je to moc otázek, tak promiň…
    10.12. 10:22 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve

    Podle posledních zpráv v USA opět ožila tendence z toho spolku vystoupit, pokud nezačnou evropské země skákat podle toho jak Trump píská. A bez silnějšího bráchy v zádech už to nebude s těmi svaly tak růžové.

    10.12. 16:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    za mě to může být správná věc - místo toho se spoléhat, že nás USA zase (po kolikáté už?) z něčeho vytáhne se srovnat a začít se snažit sami a stát se v nato ne přívažkem, ale partnerem

    9.12. 11:06 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Čím si vysvětlujete, že sankce Západu vůči RF začali až v roce 2014(2022) a ne podstatně dříve?

    9.12. 11:29 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Kámo, v roce 2014 do tý doby téměř bezzubej russák hodil vidle do plánů vybrabčit ho ze sevastopolu. To dost lidí naštvalo. To je podobný jako kdybys chtěl amíky vyštěkat ze quantanáma nebo guamu.
    9.12. 11:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    zase blbě - Janukovič (organizovaný Moskvou) prostě podepsal co neměl (podle ústavy), tak se to začalo řešit a (ted máš pravdu) rusko to neuneslo…

    9.12. 12:05 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Janukovyč byl sesazen ozbrojeným pučem, protože se nezachoval tak, jak mu Západ nařídil. Od té doby Ukrajina není demokratickým státem a vládne tam kyjevská junta.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    9.12. 12:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Stačilo, aby plnil to přoč ho Ukrajinci zvolili
    9.12. 12:21 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    To ovšem není důvod k protiústavnímu puči. Náš prezident také neposlouchá vůli lidu a nikdo ho nesesazuje.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    9.12. 12:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Demokracie umožňuje protesty proti vládě, které můžou k jejímu sesazení vést

    Tzn i našemu to může hrozit - s tím do toho snad šel ¯\_(ツ)_/¯

    Nemusí se ti to líbit, nebo hodit ale je to tak
    9.12. 13:43 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Jenže organizovaný převrat je něcojinýho než obyčejné protivládní protesty. Na to je jasně daný postup, vygůgli si jak se provádí státní převrat - o to stejný se tady i u nás pokoušelo třeba milion chlívek. Naštěstí jako češi nejsme úplně ovce, takže do eskalační fáze se to nedostalo, i když možná jenom protože se objevil kovid.
    9.12. 16:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    sama jeho strana v tom měla jasno

    prostě přešel na druhou stranu no - není ani první, ani poslední

    9.12. 12:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Stačilo, aby plnil to proč ho Ukrajinci zvolili
    8.12. 18:12 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Kámo, před druhou světovou to s německem neviděla špatně víc než 1/3 veškerýho obyvatelstva (německá menšina a další co jim to bylo putna, páč jim němci nevadili). Zatímco dneska tady hlasitý pitomci kvičej jak je kdekdo prorussáckej zatímco a to vim zcela jistě, nikdo normální tu ruský tanky potažmo russáky nechce. To jen tak na okraj tady tý pitomý diskuse. A osočovat někoho ze sympatií k russku je podle mě dost paranoidní a hraničí to s potřebou odborného vyšetření.

    A jen tak mimochodem, protože jsme v natu, tak rusko pro nás nepředstavuje téměř žádné nebezpečí na které bychom se mohli sami chystat. To co odradí rusko od případné jednoduché expanze na západ je totiž jenom a pouze odstrašení kolektivní obranou celého nato. Kecy o tom jak jsme ve válce jenom pobláznili miliony lidí a ti se pak bojí a paranoidně hledají kolaboranta za každým rohem. Podle mě za tim nic než strach z rusáka potažmo komplex ze český malosti a přizdisráčství který dokupy stojí za těma kecama o prorussákách a dezolátech.
    8.12. 21:03 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Váš příspěvek je tu sice dvakrát, ale to jeho pochopení moc nepomůže.

    Máte na mysli, že ti co z Němců strach neměli byli ti co je tu pak vítali? V čem se to liší od proruské soldatesky ve fórech, tj. ti co zlehčují jejich hrozbu by byli první co by pak drali o funkce v okupační správě. Kolaboranti z řad Čechů si to nakonec zopakovali již po 20+ letech po 1968.
    8.12. 21:17 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Co to doprdele meleš? tvl jaký prorusský soldatesky???? Víš vůbec co je to soldateska? Třeba zrovna těsně před druhou světovou to věděli poměrně přesně, ale o tobě když tady házíš termitama dost pochybuju.. fakt navštiv specialistu a nech si předepsat něco na deprese, blouzníš, kde by se tady vzali kolaboranti, s kym? jsme snad s někym ve válce? Za druhý světový jasný, ale míchat do toho 68? A teď halucinovazt o nějakejch současnejch soldateskách???
    8.12. 22:54 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Chcete tvrdit, že Husákovo vedení KSČ nekolaborovalo se Sovětskou okupační mocí? To by mohlo vcelku vysvětlovat Vaše postoje. Pokud jste byl vychován ve víře, že nás Rusové zachránili před kontrarevolucí.
    8.12. 23:18 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ty máš fakt dost. Taková jedna otázečka, za Husáka, kam jsme patřili? V jakým paktu jsme byli? Kdo byl tehdy náš největší spojenec? Kdo nás většinově osvobodil od fašismu po druhé sv. válce? A víš ty vůbec co se tady v 68 dělo, a vůbec kdo nás třeba obsadil a proč?

    Podle toho co píšeš vůbec nic o tom nevíš. Mácháš tady jak dement kolaborantama, a ani nevíš co se tehdá odehrálo, jaký to mělo účel ani důvody. Nastuduj si to a pak řeš ty tvoje kolaboranty. Joa taková perlička, aby řeč nestála, takovej hint, jeden tvůj husákovskej, podle tebe kolaborant, nám sedí na hradě. To si uvědom, až tady budeš kádrovat cizí postoje ty sovětská okupační moci.
    9.12. 00:14 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ještě napište, že tu od roku 1947 do roku 1988 probíhaly férové svobodné volby a budeme mít představu o Vašich názorech kompletní.

    Vy možná Sovětský Svaz považujete po roce 1947 za spojence, já za cizí moc která se svými místními poskoky udržovala po desetiletí naši zem v nesvobodě.

    9.12. 00:48 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Někteří dnes stále považují USA za spojence.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    9.12. 01:03 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Evropští far-right předpokládám ano. Nakonec před pár dny vydaná strategie se k nim explicitně upíná.

    https://www.whitehouse.gov/wp-content/uploads/2025/12/2025-National-Security-Strategy.pdf
    9.12. 12:08 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    USA nejsou spojencem. Kdy naposledy udělaly něco dobrého pro Evropu?
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    10.12. 00:10 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Aby je někdo z Evropy (např. AfD) považoval za své spojence nemusí vůbec implikovat něco dobrého pro Evropu.
    9.12. 01:17 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Co to tady fabuluješ? Jaký svobodný volby??? O co se snažíš? Misto aby ses vzdělal, páč evidentně netušíš, skoušíš tady nějaký triky a píšeš v plurálu, měl by ses nechat vyšetřit na schizofrenii. Kámo, tady tu zem v nesvobodě urdžovali ti místní poskoci to jediný máš dobře a jeden z nich sedí na hradě. Jinak si považuj koho chceš za koho chceš ale to nic nezmění, že seš úplně mimo.
    9.12. 07:09 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Není nad to ukolébat ostatnî falešnou nadějí. Ať je proto již důvod jakýkoli.

    https://plus.rozhlas.cz/libor-dvorak-proc-rusko-v-dohledne-dobe-nenapadne-vychod-ukrajiny-8660712
    9.12. 09:21 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Zase, já fakt žasnu co tady fabuluješ. Tvl, jseš zase mimo. Nechápu costo vyhrabal za libtardí jebky. Na tom se ukájíš, jak seš na tý správný straně? Takový výstřiky dokáže vyplodit kde kdo. Je dneska nad slunce jasný, že russák se zastaví tam kam dosáhnou jeho zdroje tzn klidně sežere poballtí pokud se cejtí na konflikt s nato, nebo se zastaví na dněpru pokud už mele z posledního. Chápeš? Tam je válka tvl, to neni jako kvičení místních fanatiků od klávesnice s prdelí na gauči a lahváčem v ruce. Tam se rozhoduje kolik vyrobim munice, kanónů, kolik mám vojclů do mlejnku a podle toho mačim. Může taky klidně sežrat ještě oděssu, na kterou si brousí zuby jako prastarý komoušský město. Ale to ty nepochopíš. Celou dobu tady vymejšlíš fantazie, kádruješ, zatímco russák pragmaticky plánuje co bude dál. Vykašli se na pozorování ostatních, zamysli se co je a co neni propaganda jedný nebo druhý strany, uvědom si že všichni lžou a že to co ti předkládaj ty který média je přežvejkaný tak, aby to vyhovovalo nějakejm záměrům. A vždycky se ptej qui bono, hledej souvislosti, detaily co zapadaj a pak ti třeba docvakne jaká se tady hraje hra.
    9.12. 17:24 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Takovej dlouhej odstavec a kromě dalších urážek prakticky nic nového. Úspěšná propaganda může mít na vývoj konfliktu větší dopad než vlak plný munice. Její podstatnou výhodou je, že se neomezuje jen na příme strany konfliktu. Pro úspěch Ukrajiny je podstatné, aby ta nepřátelská neuspěla u jeho podporovatelů. Evropa neni schopna zajistit Ukrajině vîtězství, ale může jí prakticky bez úsilí pomoci k porážce. Neni to o tom, zda si Rusko troufne na NATO, ale si Evropa přeje vyhnout konfliktu, kde podrobení Ukrajinci budou v první vlnách útoků na ni (kromě těch co by při masovėm exodu po porážce zamířili do Evropy).

    Současná US administrativa má za cíl za každou cenu mír s Ruskem, aby si obchodováním s ním (náhradou dodávek) v kombinaci s vypršenîm CUSMA podrobila Kanadu. Takže tu nejde jen o Ukrajinu potažmo Evropu. Carney si je toho vědom a činí maximum pro diverzifikaci exporu (v roce 2024 72% mířilo do USA).
    10.12. 09:21 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Úspěšná propaganda může mít na vývoj konfliktu větší dopad než vlak plný munice.

    Jo, to máš pravdu. O to větší, když pak vylezou holá fakta.

    10.12. 10:23 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    No vidíš. Nevím kdes tohle vyštrachal ale je dává to povětšinou podle mě smysl. Problém je, že když se propaganda = nástroj na přesvědčování mas, používá místo seriozního zpravodajství, nebo když ji politici účelově používaj k přesvědčení voličů. Oboje se u nás děje, mainstream tupě přebírá ukrajinsou propagandu a vydává ji za seriózní zprávy, politici vymýšlejí účelová obvinění v souladu s tou propagandou, aby znechutili opozici voličům. Je třeba o tom přemýšlet a vidíš to.

    Evropa neni schopna zajistit Ukrajině vîtězství, ale může jí prakticky bez úsilí pomoci k porážce. Neni to o tom, zda si Rusko troufne na NATO, ale si Evropa přeje vyhnout konfliktu, kde podrobení Ukrajinci budou v první vlnách útoků na ni (kromě těch co by při masovėm exodu po porážce zamířili do Evropy).
    Ta "Evropa" mohla předejít celý válce tím, že v prvních dnech konfliktu mohla nechat podepsat ukrajinu s russkem příměří. Všechno to co píšeš by se velmi pravděpodobně nestalo, russák by měl akorát krym a zbytek ukrajiny by byl v klidu, plus russká menšina by měla větší autonomii. Můj názor na současnu evropu je ambivalentní, samotné dodávky zbraní evidentně nepomáhají a v podstatě jenom prodlužují decfacto prohraný konflikt. Samotné peníze se s vidinou prohry z velké části na ukrajine rozkradou. Intervence evropských států by naopak vedla k obrovské eskalaci konfliktu a tady vidím dost nebezpečí, že by russák v případě, že by nestačil kontrovat a začal prohrávat, použil jaderné zbraně. pravděpodobně na západní ukrajině, protože by tak nenapadl jadernými zbraněmi stát nato. Ale i to by stačilo, aby se evropa nedokázala přez zamořená území jednoduše logisticky procházet a zbytek by se stal na několik desetiletí toxickým s miliony obětí na civilním obyvatelstvu, masivním exodem z evropy a tak dále.

    Co by možná pomohlo by byla organizace a vyzbrojení dobrovolnických expedičních sborů. kdyby každý evropský stát poslal několik desítek tisíc vyzbrojených a vycvičených dobrovolníků, mohlo by to zvrátit současnej status quo a rusko vytlačit alespoň z území. Krom jednání a přijmutí podmínek a současnýho stavu mi to připadá jako určitý možný řešení s nejmenším rizikem eskalace do jadernýho konfliktu.

    To co píšeš o kanadě, má reálný základ, jako celý ukrajinský konflikt -a tím jsou prostě, nakonec a jenom prachy, prachy, prachy. A masy jsou manipulovaný podle toho kam by ty prachy měly plynout.
    10.12. 16:08 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve

    Vidím to stejně, až na smysluplnost onoho dobrovolnického expedičního sboru, protože by šlo o krok který by si – a zcela právem – Rusko vyložilo jako aktivní zapojení zemí NATO a tím pádem ztratilo jakékoliv zábrany ohledně použití jaderných zbraní. Evropa je příliš blízko na to, aby si mohl dovolit čekat až ty jaderné pastelky vyšle Francie s Velkou Británií. A moc bych za to nedal že už v létě „upekli” obdobu paktu Ribentrop-Molotov.

    Zdejší nepoučitelní mameluci mají tendenci rusy podceňovat. Já ne a nepochybuji o tom, že nehodlají riskovat Evropany v zádech, když by se pustili do křížku s Čínou. A stejně tak nepochybuji o tom, že stejně tak to koulejí i s Trumpem, pro kterého je Čína nepřítel a konkurent číslo 1.

    10.12. 19:41 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Máte pravdu, EU by se měla preventivně vybavit vlastními jadernými zbraněmi. Když je může mít Pakistán s GDP stejně velkým jako ČR.
    10.12. 21:39 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve

    Osle. EU. tedy přesněji evropští nýmandi z NATO již dávno jadernými zbraněmi disponují, akorát že na nich sedí brexitová parta, která umí akorát přikmládat pod ukrajinský kotek a podpantoflák Makaron, který už by byl nejmíň pětkrát v prdeli, kdyby za De Gaula neposílili frantíci prezidentský systém.

    Háček je pouze v tom, že se rus, na rozdíl od evropana spokojí i s loučí v zemljance a na zplanýrování 17 milionů km² je těch 515 jaderných hlavic kurva málo.

    10.12. 22:54 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    V evropě má jaderné zbraně francie a británie. plus nějaké americké jsou možná v německu, dále jsou, také možná, v izraeli. Ovšem žádný z těchto států je podle mě nepoužije dokud nebude jadernými zbraněmi přímo nebo na nějakém svrchovaném území napaden, anebo nebude napadena jeho pravidelná armáda - což onen by onen hypotetický expediční sbor pravděpodobně nebyl. Otázkou totiž je, co tyto státy udělají pokud by byly jaderně napadeny nejaderné státy nato - třeba polsko, finsko nebo pobaltí. Protože odveta jadernými zbraněmi přímo z nenapadených zemí nebo nenapadenou armádou je začátek globální eskalace, která by pravděpodobně vyvolala další úder přímo na ty zatím nenapadené země/armády. Russák má údajně 1600 hlavic různě postrkaných po světe a pod mořem. Na zničení celé evropy stačí odhadem 1/10 jejich arzenálu. Lajzne si to někdo kvůlivá třeba nám? mmchdm, žádnou smlouvu přímo o tom že kvůlivá nám napadnou jaderně russáka s nikým nemáme.
    10.12. 23:08 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve

    Historická zkušenost zcela jasně říká, že kvůli nám si nikdo prsty pálit nebude. A ten Buřtův rektální alpinismus na tom nic nezmění.

    11.12. 13:19 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Polsko staví svou prvni jadernou elektrárnu, tak se k tomu možná časem odhodlá. Ukrajinci udržovali jaderné zbraně bývalého Sovětského Svazu jim k tomu mohou výměnou za dosavadní podporu poskytnout potřebné know-how.
    11.12. 13:38 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    11.12. 15:11 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ehm, udržování jaderných zbraní, ba ani provoz nějaké jaderné elektrárny žádné knowhow na stavbu jaderné elektrárny nepřináší. Proč tady fabulujete takový nesmysl?
    11.12. 18:12 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Z čeho jste vydedukoval, že jde o stavbu jaderné elektrárny?
    Tusk also stressed that Poland cannot restrict itself to conventional weapons.

    "We must be aware that Poland must reach for the most modern capabilities also related to nuclear weapons and modern unconventional weapons ... this is a race for security, not for war," he said.
    12.12. 23:29 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Tak to píšeš nesrozumitelně: Polsko staví svou prvni jadernou elektrárnu, tak se k tomu možná časem odhodlá. Ukrajinci ....... jim k tomu mohou výměnou za dosavadní podporu poskytnout potřebné know-how.
    8.12. 12:18 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    No, libratdi hned v druhem a fasisti ve tretim postu trochu davaji tusit. Priste nenapadneji. Zacni treba recnickou otazkou "kdo by si chtel porizovat VPS v putinskem Rusku?", abys ovedl pozornost, pak zahraj Radovana ("...ale v Americe take...") a pak teprve vytas fasouny.
    4.12. 20:17 ja idiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ja teda z toho ctu ze je neutralni, to P Golis znackuje asi dle kavove sedliny.
    4.12. 23:29 ja idiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    a jak ses tu ocitl?
    5.12. 00:00 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Teď nevím, koho se ptáš. Mne sem navedlo RSS.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    5.12. 05:53 ja idiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Takáto blbina by iného nezaujala.
    3.12. 22:46 gulagy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    a jestli pak vis kdo ty gulagy vedl?
    30.11. 13:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Mohu se zeptat, jaký je k tomu důvod? Tj., provozu VPS v RU?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    30.11. 18:25 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Má pocit, že je tam taková parádní svoboda, že se mu nikdo nebude dívat pod pokličku. Netuší, že tam už drahnou dobu jede SORM a další parády.
    30.11. 20:40 Igor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Počůvajte Kefalín, čo éto ten SOMR ty parádo?
    1.12. 10:40 fabian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    1.12. 12:22 Igor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Tohle je ale vicemene i u nas a EU a USA. Mozna s trochu jinym pravnim ramcem, ale dnes uz nebude na svete moc zemi, co nema nejakou variantu tohohle SOPLu zavedenou....
    1.12. 14:22 fabian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Řekl bych, že dokud neplatí chat control, jisté rozdíly v neprospěch Ruska tu jsou.
    3.12. 21:03 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    tak ja ji treba pouzival k hackovani ruskych cilu... :D
    4.12. 09:15 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Tys háčkoval leda dečky pro panenky.
    4.12. 14:42 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    to si me pletes se svou mamou, Alesi, na rozdil od tebe neco i umim...
    4.12. 14:48 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Blábolit nesmysly. To ti jde opravdu znamenitě.
    4.12. 16:42 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Lepsi blabolit nesmysly nez zit blabolem jako ty…
    30.11. 22:50 karta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Samozrejme ze funguje, nemecke banky vcetne dcer dal podporuji svuj byznys
    1.12. 21:10 gogolit umim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    myslim ze gogolit neumis tak jak se gogolit ma;)
    2.12. 09:29 zajimavy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    zajimavy tema, ale zkusenost nenabidnu. perplexity najde dotzo a eldernode a asi 10 dalsich, ale nenasel jsem zadnou VPN ktera umozni port forward z ruska...

    platba kartou problem nebude, jenom aby to nebylo jako se svobodou projevu u nas ...

    ... ze sice mate svobodu projevu, ale mozna uz ne tak moc svobodu po projevu :D
    4.12. 11:47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    K čemu je potřeba VPN pro port forward z Ruska, když platba za VPS bude provedena kartou, která má nějakého majitele?
    4.12. 14:46 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    "kartou, která má nějakého majitele" - ta karta muze byt klidne anonymni... zajedu na benzinku, poridim si treba $50 VISA/MC, tu promenim treba v Turecku na nejakou mistni alternativu kterou koupim ruskou anonymni kartu... krome toho spousta "dobrych" hostingu si klidne necha zaplatit treba pres monero, ne vsichni jsou curaci aby platili Putkovi...
    4.12. 21:00
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Díky za vysvětlení. Vypadá to, že to není nic pro mě.
    5.12. 10:36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    zajedu na benzinku, poridim si treba $50 VISA/MC
    Tak jsem to zkusil gůglit, ale připadá mi, že v ČR už na benzínku nezajdeme a anonymní platební kartu nekoupíme.

    A za chvíli nás nejspíš budou nutit i k tomu, abychom předtím, než začneme psát sem do diskuse, poslali redakci sken občanky a obličeje a potom každý příspěvek dobrovolně povinně prohnali kontrolní aplikací, která posoudí, jestli nenarušujeme pravidla socialistického, pardon, evropského soužití.
    5.12. 12:32 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    A Vy si myslíte, že bez zmíněného (sken občanky, obličeje) nejste pro stát na Internetu jednoznačně identifikovatelným?
    5.12. 12:48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Pokud jsi to nezaznamenal, tak ty občanky a šmírování komunikace si vymýšlí stát, potažmo EU. Není to, samozřejmě, jenom EU. Ale nás asi tak trochu zajímá zrovna ona.
    5.12. 13:19 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Ale to nemusí dělat pro aby se něco nového dozvěl, ale aby dal spřáteleným subjektům vydělat. Sekundárně udržoval ve veřejnosti falešnou představu, že takové údaje již k dispozici nemá.
    4.12. 19:27 Kit | skóre: 46 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    Například k tomu, abych s Ruskem mohl komunikovat tak, jako kdybych tam byl.
    Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
    4.12. 23:59 ja idiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    reference tu nema nikdo. Me vyskocila prvni nabidka s vps tak jsem si udelal takovou poznamku
    !synterramedia.ru; ; Vitaly Aleksandrovich Slizen, Alexander Ilyin; !\Виталий Александрович Слизень

    !b:invs.ru

    !invs.ru(synterramedia.ru)

    !\Inoventica Services

    !https://invs.ru/de/about/head/

    !https://invs.ru/de/servers/vps-linux-servers/
    sice se o podobne veci zajimam, ale nechal jsem to na jindy.
    6.12. 11:04 VoDo | skóre: 12 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: reference na VPS hosting v Moskve
    se zeptej v moskve ty jelimane
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    14.12. 17:24 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: off-topic
    Vzniklá diskuze nepatří do poradny, zamykám.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.