abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Co bude nového v Lancelotu v KDE 4.5

    Ivan Čukić ve svém blogu ukazuje novinky v alternativním hlavním menu Lancelot, které chystá pro KDE 4.5. Například alternativní hlavní menu Lancelot bude podporovat kaskádovitě rozbalované podnabídky (jako klasické menu).

    20.4.2010 08:18 | Robert Krátký | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.4.2010 08:56 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    Oprava: Ivan Čukić ve svém blogu ukazuje novinky v alternativním hlavním menu Lancelot, které chystá pro KDE 4.5.

    Takhle me po ranu namlsat na novinky v KDE 4.5 a potom ukazat par blbosti v menu ktere nepouzivam, to jste mi teda zkazil den...
    20.4.2010 09:26 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    Asi tak. Prakticky nepodstatné věci ...
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    D.A.Tiger avatar 20.4.2010 09:59 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    Jj. Mnohem víc bych uvítal např. možnost přepínání (nastavení) jednotlivých prvku desktopu tak, aby se chovaly a vypadaly stejně jako v předešlých verzích KDE. Například klasické ikony na ploše (a ne přes ten děsný plasma wydget), klasický panel, atd...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Saljack avatar 20.4.2010 10:35 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    Co to meleš ty ikony se dají normálně nastavit (Nastavení plochy => Aktivita => Pohled na složku) a je to tam už hrozně dlouho ty ikony jako widgety snad byly jen v prvních verzích. Klasický panel? Já jsem si to nastavil jak to bylo v 3.5 a nemám nejmenší problém, to že je to plasma ani nevnímám a dají se tam opravdu lehce přidávat různé kraviny.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    D.A.Tiger avatar 20.4.2010 13:07 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    A pohled na složku je asi co? To není plazma wydget? aha,... Pokud vím, plocha KDE 4.x sama s ikonama nepracuje.

    Co se týče panelu, mě nazajímají kravinky, mě jde o jeho styl a chování. Jednak jsem nikde nenašel způsob jak Plazmatickým wydgetům změnit styl tak, by byly shodné se zbytkem aplikací v KDE (nijak mě nebere ten lesklí vzhled alá Aero a pod), což bylo v KDE 3.x automatické. Jednak způsob jeho ovládání (přesun, změna velikosti, atpd) je přinejmenším dost nezvyklí. Jako vlastně u všech wygetů KDE 4.x

    Nejsi jediný člověk co na planetě. Že něco vyhovuje tobě, ještě neznamená, že to musí vyhovovat celému zbytku vesmíru (naštěstí).
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    mirec avatar 20.4.2010 13:12 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    No chovanie plasmoidov je kapitola sama o sebe. Boli tu isté návrhy, aby sa s nimi pracovalo rovnako ako s oknami, ale ako to už býva zvykom plasma tím vie najlepšie, čo je správne. Len tak mimochodom som fakt jediný, ktorý ani po 2 rokoch nevie poriadne upraviť panel (sakra vždy si mýlim tlačítka, hľadám čo je na čo, pripadá mi to maximálne neprehľadné) a teraz ako bonus už neviem ani poriadne vybrať plasmoid keďže tá obludnosť (widgetexplorer) sa mi zdá rovnako neprehľadná ako zvyšok ovládania panelu.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    20.4.2010 16:47 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    A v čem je ten rozdíl? Vadí ti jiné technické řešení (jestli je to plasma nebo jinak řešeno uvnitř v KDE 3.5) nebo co vlastně? Já jsem teda na žádný rozdíl v používání nenarazil :o(
    D.A.Tiger avatar 20.4.2010 22:36 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    To není problém jen ikon. Ten problém se týká celého KDE 4, protože od základu překopali jej cele a naráz. Nevadí mi jiná technická řešení, nevadí mi inovace, ale co mi vadí, ze svým unáhleným spěchem to celé pokazili.

    Jednak v prve řadě nahradili defakto všechny uživatelské prvky plasmou - a o některých nepříjemných vlastnostech jsem už zmiňoval výše v souvislosti s panelem. Jednak změny měli provádět pomalu a postupně, s tím, že až teprve praxe ukáže co je ok, co ne a co potřebuje zlepšit. Jednak měli nechat funkční původní prvky ze starších verzi, pořád se určitě najdou uživatelé, kterým chybí (viz dále). Takhle to dopadne tak, ze se místo poměrně podstatných problémů (jako např. potíže s tiskem a pod...) řeší takovéto blbůstky jako je popisována na blogu jedno z vývojářů, odkazovaným v teto zprávičce, protože se nikomu nechce ten moloch teď prohrabovat.

    Další věcí, je že se nyní je diametrálně odlišný způsob práce s/v tomto prostředí. Ať se vám to líbí či ne, ale člověk si za tu dobu (používám KDE od dvojkové řady) zvykne na určité prostředí, na určitý přístup a postupy a teď vás někdo z ničeho nic - takřka přes noc, donutí věci na které jste si zvykl dělat úplně jinak. Mrkněte se na můj profil, mam tam dva screeny svých pracovních ploch. Ten první je KDE 3 a všimněte si jak je nastavený. V teto podobě (s drobnými obměnami, a už bez Karamby) jej používám dodnes. Čas od času zkouším testnout KDE 4, ale takhle nastavit se mi je při vší snaze prostě nepovedlo. A je to dáno tím jak se chovají jednotlivé prvky, jaké mají možnosti, jak zacházejí ze svým obsahem, jak se dá manipulovat s nimi samotnými, atd,.. Vždycky si vtom připadám takový... ztracený.... To je důvod proč píšu, že se měly zachovat vlastnosti a funkčnost u uživatelských prvků KDE z předešlých verzí (alespoň jako volba v nastavení)....
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    nescius avatar 21.4.2010 09:46 nescius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    rozdíl není, jenom řve aniž by se podíval na to cos mu napsal, ví prd..
    20.4.2010 17:36 Tommy_CZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    No tak já myslím, že většině to vyhovuje. Naštěstí. Jinak trochu zapracovat na češtině by neškodilo :o) Když nechcete widgety ala aero, nastavte si jiný vzhled nebo je nepoužívejte, když se Vám příčí. pochopte že jde nastavit plochu tak aby to byla skutečně plocha jako ve windows apod., pak i ikony na ní jsou skutečně ikony.
    D.A.Tiger avatar 20.4.2010 22:54 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    No tak já myslím, že většině to vyhovuje. Naštěstí.

    Nechci Vám kazit iluze, ale pokud se podíváte na diskuzi, tak slovo většina mi přijde přinejmenším silné (navíc já své postoje neměním podle toho co říkají nebo si myslí všichni ostatní).

    Když nechcete widgety ala aero, nastavte si jiný vzhled nebo je nepoužívejte, když se Vám příčí.

    Zkusím to vysvětlit jinak. Mě nejde o konkrétní skin Plazmy, já bych byl velice vděčný za volbu v nastavení, která mi umožní použít styl a vzhled který je nastaven pro... řekněme okna, globálně. Tedy pokud mám okna nastaveny na Oxygen, tak aby všechny prvky ve wydgetech plazmy měli styl a vzhled Oxygenu (nebo os X, Raimond, atpd... doplňte si co libo) a nemusel jsem kvůli tomu shánět další téma zvlášť ještě pro Plazmu. Snažil jsem se, ale tuto možnost jsem v nastavení nenašel.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    mirec avatar 21.4.2010 09:07 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    No pozrime sa do zdrojáku. TAkže podľa:
    if (!styleSheet().isNull() || Theme::defaultTheme()->useNativeWidgetStyle()) 
    podporu "natívnych" widgetov má, ale rozhodne by som ju tak nenazval. Tj. aj keď sa to tam dokope tak to zmení len pár widgetov, ale nie celý štýl. Atále ak mám napr. niekoľko zgrupovaných okien v taskbare tak po kliknutí sa nerozbalí klasické pekné menu, ale to hnusné z plasmy. Inak ruku do dverí, že táto vlastnosť vydrží do ďalšej verzie by som nedal, keď už odstránili asi najdôležitejšie nastavenie (možnosť vypnutia animácií) tak môžu kľudne aj toto.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Kaacz avatar 21.4.2010 10:29 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    no stav je takovy, ze vzhled prvku oken a plasma parametry jsou dve ruzne veci a zadna neobsahuje nic z te druhe.

    A pokud by to melo byt jednim vybranim vyreseno pro oboji, tak spravny zpusob je: vyber vzhledu plasmy, ktery v sobe bude mit definice i pro vzhled prvku oken. Obracene je to filozoficky, logicky a sytematicky nesmysl. :-)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    20.4.2010 20:29 balda | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    no normalni ikony sice pohledem na slozku dostanu, ale kdyz pak tam chci pridat jednoduse dalsi ikonu z menu tak po vlozit na plochu se nevlozi ikona nybrz plasmoid... a muzete mi nekdo prozradit jak tyto plasmoidy zarovnat do mrizky???? tohle mi pripadne ta nejzakladnejsi vec a ona neni ani v kde 4.4???? to snad ne!
    lmanik avatar 21.4.2010 14:10 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?

    Dobrý den,

    nahrál jsem Vám video, na kterém je zachycen Vámi popisovaný úkon. Video bylo pořízeno v KDE 4.4.2.
    http://temp.lmanik.cz/co-nejde.flv

    S pozdravem Adam Todt

    A komu to cpes?
    Kaacz avatar 22.4.2010 11:58 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    Hezke. Skoda ze KickOff menu mne leze krkem, je dobre pro zarizeni s omezenou plochou, treba pro mobilni zarizeni s plochou 800x480 ... ale na monitoru pres 1600xNeco je ergonomictejsi klasike menu ...
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Kaacz avatar 22.4.2010 12:03 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    S klasickym menu v beznem rezimu lze pridat do oblibenych. Po odemknuti widgetu lze pridat na plochu a na panel. Pridani na plochu vrhne na plasma-plochu widget misto toho, aby to do te slozky (na kterou je pohled) dalo *.desktop file. :-(

    Ale chapu ze mainstream je Kick-off menu a plasma desktop bez ikon. Kombinace dvou vyvojari nechtenych veci (jako je klasicke menu a plocha jako zastara s ikonami-soubory) nikoho moc netankuje a progress je tam mensi.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Kaacz avatar 21.4.2010 03:51 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co nového v menu Lancelot planuje Ivan Čukić pro KDE 4.5?
    Ne. "Nastavení plochy => Aktivita => Pohled na složku" opravdu neni to same jako Widget "pohled na slozku" :-D
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    20.4.2010 10:12 peto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    mna najviac na KDE 4.5 (mam jeho beta-u v openSUSE) zaraza,ze okrem Kmail2/Kontact je radovo stabilnejsie ako KDE4.4.2

    Kmail bude super.. riesenie archivacie mailov/kontaktov cez akonadi a MySQL/PostgreSQL je paradne..

    Tak isto Kontact ma uz viac funkci iako velky Outlook a priamo je to klient pre Kolab

    Keby sa im podrailo tak stabilizovat lokalne folder-e v akonadi, tak ako sa to podarilo s POP3 foldermi od minukeho stvrtka do vcera, tak mozu vyhodit hlasku o prudokom vyvoji

    20.4.2010 13:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Kmail bude super.. riesenie archivacie mailov/kontaktov cez akonadi a MySQL/PostgreSQL je paradne..
    to byl doufám pokus o ironii ... takže místo syncnutí/zálohování maildiru a .vcf mám podle tebe být super šťastnej z toho, že budu muset řešit replikaci nebo dump databáze, neboť prosté zkopírování souborů databázovým serverům obvykle nestačí?
    Tak isto Kontact ma uz viac funkci iako velky Outlook a priamo je to klient pre Kolab
    a už to aspoň umí DAV?
    20.4.2010 16:51 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Pokud vím, maily budou stále v maildir, v db budou jen metadata.
    20.4.2010 17:27 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Podle toho, co se píše tady, je to skutečně tak:

    ...

    Lets have a look at a couple of scenarios to see how these influence the miration process.

    For comparison we'll take migration of a local address book: - get location of address book file (e.g. KDE's std.vcf) - create Akonadi storage handler for a VCard file - point it to the location of the file - done

    A similar approach will work for a local maildir directory: - get location of the maildir root directory (e.g. $HOME/Mail, $KDEHOME/share/apps/kmail/mail) - create Akonadi storage handler for MailDir - point it to the location of the file - done

    The messages stay right where they are, so amount of data is irrelevant. MailDir can encode most of the state data into the file name, so not an immediate problem either. Storage is local, no server involved, no caching to deal with.

    ...

    Chápu, že jste naštvaný na situaci kolem kaddresbook, páně Koenigovo rozhodnutí skutečně nebylo nejlepší (to be polite), ale u mailu bych čekal opatrnější vývoj - koneckonců na tom dělaj přesně ti samí lidé, jako dělají na kontaktu už léta a na rozdíl od Koeniga jsou za to placení, pokud vím.
    28.4.2010 08:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    The messages stay right where they are, so amount of data is irrelevant. MailDir can encode most of the state data into the file name, so not an immediate problem either. Storage is local, no server involved, no caching to deal with.
    just for the record ...
    [kavol@kavol ~]$ ps -ef | grep akon
    kavol     2847     1  0 Apr26 ?        00:00:04 /usr/bin/akonadi_control
    kavol     2849  2847  0 Apr26 ?        00:00:07 akonadiserver
    kavol     2889  2847  0 Apr26 ?        00:00:00 /usr/bin/akonadi_contacts_resource --identifier akonadi_contacts_resource_0
    kavol     2890  2847  0 Apr26 ?        00:00:01 /usr/bin/akonadi_ical_resource --identifier akonadi_ical_resource_0
    kavol     2891  2847  0 Apr26 ?        00:00:01 /usr/bin/akonadi_ical_resource --identifier akonadi_ical_resource_1
    kavol     2892  2847  0 Apr26 ?        00:00:00 /usr/bin/akonadi_maildir_resource --identifier akonadi_maildir_resource_0
    kavol     2893  2847  0 Apr26 ?        00:00:01 /usr/bin/akonadi_maildispatcher_agent --identifier akonadi_maildispatcher_agent
    kavol     2894  2847  0 Apr26 ?        00:00:02 /usr/bin/akonadi_nepomuk_contact_feeder --identifier akonadi_nepomuk_contact_feeder
    kavol     2895  2847  0 Apr26 ?        00:00:01 /usr/bin/akonadi_vcard_resource --identifier akonadi_vcard_resource_0
    kavol     2896  2847  0 Apr26 ?        00:00:01 /usr/bin/akonadi_vcard_resource --identifier akonadi_vcard_resource_1
    kavol     2897  2847  0 Apr26 ?        00:00:01 /usr/bin/akonadi_vcard_resource --identifier akonadi_vcard_resource_2
    kavol     7258  7240  0 07:41 pts/2    00:00:00 grep akon
    jestliže je to "pouze" API, přístup k maildiru bych si na základě popisu představoval jinak ...
    20.4.2010 17:30 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Dále v kapitolce Akonadi:

    Note that use of Akonadi does not change data storage formats (vcard, iCalendar, mbox, maildir etc.) - it just provides a new way of accessing and updating the data.

    20.4.2010 18:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Note that use of Akonadi does not change data storage formats ...
    realita je ovšem poněkud jiná než dokumentace ...

    v případě addressbooku mi jej to zkonvertovalo tak nějak automaticky, musel jsem jej odebrat, a přes jistou peripetii se dobrat k přidání onoho vcf file resource (naštěstí to nesmazalo originál, nevím, kdy přesně se rozhodl se rozbít, jestli bych v záloze vůbec tak starou kopii měl ...)

    ohledně těch mailů, dobrá, budeme věřit, že možnost stále používat čistý maildir a "no server involved" zůstane (a doufat, že mezitím nenastane obdobný proces jako s tím kaddressbookem), nicméně reagoval jsem spíše na kolegovo nadšení pro ukládání mailů a dalšího v "plnohodnotné" databázi - osobně jej nesdílím ...

    zatímco soubory si odzálohuju na pozadí jednoduchým skriptíkem nebo tunou různých utilitek, v případě použití databáze je třeba zastavit práci s ní, udělat dump a ten teprv zálohovat - k tomu ovšem také musím dobře vědět, kam v systému hrábnout ... a což teprve taková synchronizace dat na dvou strojích, s replikací je to magie i v případě stabilního prostředí na serverech, natož když si nějaké desktopové prostředí bude pouštět databázový server ad hoc

    nemluvě o tom, že ten plnotučný databázový server taky něco žere - jistě, přístup k jednotlivým souborům není zadarmo, ale řekl bych, že v tomto případě vychází zatraceně líp

    ohledně přístupu maildir na disku a metadata nad ním v db si nedělám už vůbec žádné iluze, že jakmile se rozejde reálný stav maildiru se stavem podle metadat, tak se něco nepokaká

    no a což teprve takové zvrhlé přání, že by nad stejným addressbookem/maildirem mělo být schopno pracovat několik různých programů, momentálně třeba .vcf z desktopu krmím pisi na mobilu ... a nedejbože že bych chtěl v budoucnu přejít z KDE jinam, to se ukonvertuju ...
    20.4.2010 20:46 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    V komentáři je jasně napsáno - a sám jste to uznal - že vcf existuje. Že je tam stará implementace (kresource?), která moc nefunguje, s akonadi nemá nic společného. Ano, rozhodnutí provést migraci kaddressbook na akonadi v 4.4 byla chyba, ale ne, nemá nic společného s tím, jak funguje samotné akonadi. Hněv vám poněkud zamlžil úsudek.

    Dále, co si kdo píše a jaké nadšení, to je celkem jedno. Akonadi je přístupové API, které pouze sjednocuje způsob přístupu k různým zdrojům (maildir, imap) a tyto zdroje zpřístupňuje. DB je pro metadata a kdovíco ještě (caching). To je celé.

    Pokud to nechápete na maildir, představte si třeba imap.
    20.4.2010 21:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    nějak nechápu tuto zuřivou obhajobu Akonadi ... v citovaném se píše "use of Akonadi"

    a přesně o to šlo - pokus používat Akonadi, systémem samotným, nikoliv pokus mnou iniciovaný, dopadl jak je výše uvedeno

    jiným příkladem budiž kmail, musím jej obvykle startovat nadvakrát, napoprvé zařve cosi o nefunkčním Akonadi, nedá se s tím nic dělat než odklepnout, načež se kmail ukončí, a teprv když jej spustím znova, tak se normálně spustí

    opět jde o použití Akonadi ... je mi naprosto u prdele, jestli je tato konkrétní chyba v Akonadi nebo v KMailu nebo třeba někde v dbusu mezi tím, ale prostě KMail používající Akonadi se sere

    kecy o zamlženém úsudku si laskavě odpusťte, já jsem nic o tom, že "vcf neexistuje", jak mi nepřímo podstrkujete v první větě, neřekl, stejně tak jako jsem neřekl, že kód samotného Akonadi může za to, co se děje v kódu kresource, já jsem pouze popsal uživatelskou zkušenost, kdy to celé dohromady prostě nezafungovalo

    jinak pokud Akonadi je pouhé API, tak proč mi ve výše uvedeném případě s kmailem píše něco o tom, že se jej nepodařilo nastartovat? odkdy se probůh API startuje???
    20.4.2010 21:46 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    No, tak to už radši nechám bez reakce.
    vogo avatar 20.4.2010 21:49 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5

    souhlas

    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    20.4.2010 11:21 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    bude se to chovat jako posdledni dva roky, totiz jako beta, nebo to bude uz pouzitelny? Predpokladam ze se jen prida par tehlech kravin plus se toho trosku jeste pokazi...
    hmm
    20.4.2010 11:36 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    hlavní menu Lancelot bude podporovat kaskádovitě rozbalované podnabídky
    Jo, super, přesně tohle mi chybělo... S tímhle zapomenu i na to, jak blbě se v KDE tiskne, určitě jo :(
    20.4.2010 12:22 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Klasika, opět vývojáři řeší pí****ny. Místo podstatných věcí, které jsou stále nefunkční.
    20.4.2010 12:31 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Je to klasickej problem. Kolik dobrovolniku, ktery to delaj pro radost, se chce hrabat v nedodelanym subsystemu, kterej navic jako programatori moc nepouzivaj.
    20.4.2010 14:02 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Kolik dobrovolniku, ktery to delaj pro radost, se chce hrabat v nedodelanym subsystemu, kterej navic jako programatori moc nepouzivaj.
    Já to chápu. Prostě se svět znovu vrátí ke starým dobrým hodnotám a pořádkům: Programátoři budou používat Linux, budou vyvíjet desktopové prostředí jako efektní blbinku za jediným účelem rozptýlení mezi programováním v příkazové řádce a my ostatní (ne-programátoři) se pokorně vrátíme k operačním systémům mainstreamu, které sice dřou a štvou, ale nakonec produkují požadované výsledky. O které většinou pracujícím lidem jde v první řadě.

    Jen ještě zrušit ty donkichotské kampaně jako Linux pro lidi apod. aby to lidi zbytečně neblblo.
    20.4.2010 18:26 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Dneska jsem potřeboval tisknout fotky. Opravdu za pomoci KDE to nejde. Gimp zase neumožňuje vybrat Tray4 na tiskárně. Bohužel to vyřešily až Windows 7.
    20.4.2010 21:17 ivdo | skóre: 6 | blog: ivdo | Ostrava 49° 50' 52" N, 18° 17' 01" E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Měl jste naimportovaný správný ppd soubor v gimpu? V KDE to jde přes kprinter a tam jde vybírat podle možností tiskárny (bere se z ppd souboru)i ukládat default nastavení. V suse 10.3 jsem měl nakonfigurovanou nějakou kopírku toshiba a byly tam vidět vstupní i výstupní zásobníky, oproti driverům windows to akorát neukazovalo kolik je v nich papíru.
    Kaacz avatar 21.4.2010 03:48 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Mohl byste priblizit proc jako nejde tisknout ?? Protoze ja tisknu z KDE4 doma na HPLJ a Canon-ink a v praci na HPCLJ-MFP a jakousi Triumph-Adler obludu na chodbe, ve ktere si samozrejme muzu vybrat zasobnik s A3 papirem. Nedelate treba neco spatne ? Treba jste vybral spatny PPD soubor .. :)

    Mimochodem mi taky vadi, ze Gnome/Gtk aplikace maji jine dialogy a jine moznosti.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    21.4.2010 10:23 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    V CUPSu mám nastavenou tiskárnu (je to tu v práci trochu schizofrenie, takže jich mám šest). Testovací stránka funguje a vytiskne se korektně. Když dám třeba z gwenview tisknout fotku na celou A4 tak je celá stránka pokrytá nesmyslem, který se podobá čarovému kódu. Při dalším pokusu o tisk se už nestane nic (klidně tisk z Kate nebo Kmailu). Restart CUPSu nepomůže, až restart počítače.
    20.4.2010 21:56 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Myslíte, že se dá dělat pro radost na projektu, který je pochybně vedený a výstupem jsou bastly za které se vám spíš posmívají nebo vám dokonce nadávají? Toto opravdu moc nechápu. Radost mně může udělat něco funkčního, za čím mohu alespoň trochu stát. Rychlobastly nemá smysl zveřejňovat - dělají jen ostudu...Ale asi jsem divný.
    A nebo je za tím škodolibá radost, jak tomu Linuxu zatápíme tím, že jej činíme pro uživatele na desktopu stále méně přijatelným a použitelným?
    20.4.2010 12:32 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    dnes 08:56 qpal

    Oprava: Ivan Čukić ve svém blogu ukazuje novinky v alternativním hlavním menu Lancelot, které chystá pro KDE 4.5.
    20.4.2010 21:27 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše diky
    ani jsem nevedel, ze jsem takove ranni ptace :-)
    pushkin avatar 20.4.2010 12:37 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Například alternativní hlavní menu Lancelot bude podporovat kaskádovitě rozbalované podnabídky (jako klasické menu).
    Taky máte dojem, že kolem verze 4.7 bude KDE4 vypadat stejně jako KDE 3.5.10? ;-)
    20.4.2010 13:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    nikoliv, já mám dojem, že vrchol funkčnosti to má už za sebou, a teď to zase pomalu jde od desíti k pěti ...
    20.4.2010 14:02 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Presne tak - vrchol funkcnosti bol v 3.5.10...
    21.4.2010 08:45 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Já si myslím, že tohle je způsobeno především současným způsobem vývoje KDE (všechno v jednom trunku) a v kombinaci s pravidelným vydáváním verzí. Být kadressbook samostatný projekt, nebylo by nic jednoduššího, než používat starší verzi i v KDE 4.4.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    thingie avatar 21.4.2010 10:16 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Jak moc samostatný? Zrovna adresář bude vždycky asi dost provázaný se vším.

    Mi přijde, že je trochu neuvážené v kontactu nahrazovat staré komponenty novými s Akonadi takto postupně. Je sice hezké, že teď mohu mít kontakty v Akonadi, ale dokud to nebude i pro maily, tak je to nanic. A tohle mi leze krkem už kolik verzí. Jaký je užitek z toho všeho, když ta zásadní a hlavní novinka (maily s Akonadi a ne tím starým nekonečně nepoužitelným KMail křápem) visí už kolik verzí někde ve vzduchu, akorát.
    Růžové lži.
    20.4.2010 12:44 Tommy Angelo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    dufam ze hlavnou novinkou bude uz konecne stabilita
    20.4.2010 13:26 blazzter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    stabilita zavisi na pouzitom distre, 4.0 bola na fedore nepouzitelna ale na arch linuxe to vobec nepadalo, pouzivam to na archu od 4.0 a pady nesposobene mnou by som zratal na dvoch rukach
    20.4.2010 13:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Podle screenshotů mi příde, že to rozbalovací menu má do přehlednosti klasického KDE3 menu dost daleko...
    20.4.2010 13:25 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Nejžhavější novinkou by mělo bý to, že tam kromě dodělávek, optimalizace a brutálního doladění žádné jiné novinky nebudou. Dokud práce s tímto prostředím připomíná spíš sezení na sudu střelného prachu, jsou veškeré "novinky" na nic a spíš k smíchu.
    20.4.2010 13:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    sud střelného prachu alespoň vybuchuje za poměrně jasně daných okolností ...
    20.4.2010 17:43 Tommy_CZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Co s tím děláte, že Vám to pořád padá? :D Mě už 4.4.2 nespadne ať dělám co dělám, hrabu se v OS a pařím windows hry přes wine :D (já vím, moc to asi nesouvisí:D
    20.4.2010 18:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    nejsem si jist, jestli byla řeč zrovna jen o padání, myslímže spíš o tom "co se zase posere" ... ale tož jestli chceš příklad pádu, tak třeba kmail celkem spolehlivě sestřelí, když praštím do delete víckrát než kolik je v dané složce mailů dříve než je stihne všechny odmazat (tj. delete nad již prázdnou složkou neudělá nic)
    20.4.2010 16:23 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    zpravicka je naprosto zcestne napsana, "Co bude nového v KDE 4.5" místo toho by tam melo byt jaky bude Lancelot pro KDE 4.5, a pro ostatni co furt pindaj ze se vyvojari KDE se zabyvaj kravinami jestli je kravina ze vyvojar Lancelotu pracuje na vylepseni Lancelotu tedy pracuje na svem projektu tak to vsichni v Debianu,Red hatu,Novellu nedelaji nic jineho nez 3,14čoviny .
    20.4.2010 16:53 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    No jo, vypadá to tu, že komentátoři si neuměj ani přečíst první komentář k zprávičce, natož zapojit vlastní mozek...
    vogo avatar 20.4.2010 16:39 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5

    No vidím to tak, že dokud bude nejnabušenější novinkou menu, nemá smyl vůbec zkoušet, jestli je KDE zase každodenně použitelné. Takovou čekárnu, kde se jen žere paměť a Kontact neustále haleká, že neběží démon akonadi, nebo pro změnu akonadi haleká, že neběží nepomuk atd. to fakt nepotřebuju, ono bušit do klávesnice deset minut, jen abych si přečetl e-maily, to opravdu není moc user friendly prostředí. Stejně tak neustále tuhnoucí Konqueror, kdy je nejlepší volbou sestřelit Xka, to je ubíjející. Dle mého názoru: Zlaté Gnome, sice nevypadá tak cool, nemá tisíc hejblátek od výroby, ale alespoň tak funguje to co má.

    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    20.4.2010 16:54 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Viz první poznámka pod zprávičkou.
    vogo avatar 20.4.2010 16:56 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5

    OK, tak můj názor berte jako shrnutí toho, co jsem v posledních verzích viděl a co očekávám od n2kolika dalších.

    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    20.4.2010 17:32 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Tak to máte holt smůlu, na svém produkčním stroji problémy nemám (a když jsem je měl, bylo to mnou, neboť jsem si namíchal opensuse repozitory do výbušné směsi - po opravě se vše zas začalo chovat dobře).
    Konqui avatar 20.4.2010 17:14 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Jak to vypadá s KWin a tilingem? Bude už začleněn? Na tohle se těším nejvíc...
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    Kaacz avatar 21.4.2010 03:03 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Hele, ja to nejak nechapu ..

    Kdyz nekdo chce stare roletove menu, tak staci na menu-ikonu kliknout pravym mysitkem a zvolit "Prepnout na klasicky styl nabidky" .. a je to jak v KDE3.

    Nekdo jinej si tu zase plete widget "pohled na slozku" s rezimem cele plochy "pohled na slozku" ..

    Pokud se tyka stability (Kmail ani Kontakt nepouzivam) tak pokud mi nekdy neco spadne, tak je jedine widget (pravda obcas sebou vezme i celou plasmu, ale ta se ihned sama restartuje a vsechno se obnovi do puvodniho stavu).

    Verze 4.4 je uz opravdu k pouzivani, obcas clovek zjisti, ze veci z KDE3 nechybeji, jen se delaji jinak. :-)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    D.A.Tiger avatar 21.4.2010 14:16 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Mate pravdu, opravdu jsem mel za to ze rezim a plazmoid "pohled na slozku" jsou jedna a tataz vec. Mea culpa, uz vim, ze tomu tak neni. To vsak nemeni nic na faktu, ze sprava / zarovnani ikon na desktopu (a vubec subobjektu v jednotlivych prvcich ) plochy kde4 je ... kulantne receno divna...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Kaacz avatar 22.4.2010 11:53 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Mno .. berte to tak, ze KDE jsou ZCELA jine i filozoficky. Autori puvodne vubec nechteli mit na plose ikony jako zastara. To se tam dodelalo dodatecne. A asi to jeste chvili potrva, nez je uzivatele dotlaci k plne funkcionalite jako puvodne. Snazte se, piste na wish-list. :-D

    Ja o ikony na plose zajem nemam. To, co casto poustim, mam v panelu v oblasti rychleho spousteni (18-32 ikon).
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    D.A.Tiger avatar 22.4.2010 13:24 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    berte to tak, ze KDE jsou ZCELA jine i filozoficky.

    Přesně. Změny jsou moc rozsáhlé, proběhly moc rychle. Už to prostě není to staré dobré KDE :-(
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Kaacz avatar 23.4.2010 09:57 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Úžasně si odporujete .. hehe.

    Když je něco vyvinuto jako ZCELA JINÉ, tak proč by se to mělo něčemu podobat ?

    Navic neproběhly ZMĚNY. KDE4 vznikly od nuly jako zcela nový desktop, který od počátku byl jiný. Naopak se do něj postupně zabudovává možnost nastavit to jako starý desktop.

    A kurnik, mně z té formulace vypadla "4" .. opravuji na :

    .. berte to tak, ze KDE4 jsou ZCELA jine i filozoficky.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    D.A.Tiger avatar 23.4.2010 13:57 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Úžasně si odporujete .. hehe.

    V cem? Celou dobu (i kdyz jsem to nikdy -az do ted, nerekl primo) pisi o tom, ze KDE4.x jsou zhusta jine nez KDE3.x. o_O
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    21.4.2010 15:16 Farin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Nerekl bych ze je to stejne:

    ve 3 najedu mysi na startmenu zmacknu leve tlacitko mysi a drzim ho, dojedu kam potrebuju a pustim - tedy 1 klik

    ve 4 musim na startmenu kliknout, aby se rozbalilo 1. klik, dojet 2. klik

    To jak to slo ve 3 mam zazite; ve 4 to chce pretahovat nevim co nevim kam a vytaci me to k nepricetnosti.
    Kaacz avatar 22.4.2010 11:49 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    KDE 4.4.2 (menu klasicka nabidka): kliknu na ikonu menu, drzim tlacitko, pod mysi se mi rozbaluje menu a pustim nad pozadovanou polozkou. voilaaa .. running ..

    V cem je rozdil ???

    V KDE4 se polozky z menu vytahuji v rezimu editace menu. V beznem rezimu pouzivani to uz nejde (driv to slo) a je to asi dobre. Nedojde k vytahovani polozek omylem.

    Pravdou je, ze i kdyz mam plochu "pohled na slozku" tak to do slozky nenakopiruje *.desktop ale vytvori tam widget. Snad to casem opravi.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    21.4.2010 10:40 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Zase to sem napíšu. Už bude jako novinka widget pro teploty se stylu Ksensors?
    thingie avatar 21.4.2010 12:01 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Gratuluju, právě jsi to napsal už tolikrát, že suma času tomu věnovanému musela nutně překročit sumu času, kterou by bylo nutné věnovat skutečnému napsaní toho widgetu. Fakt. Proboha lidi už.
    Růžové lži.
    21.4.2010 12:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    počítáš do toho času i učit se programovat, pronikat do tajů KDE a lmsensors atd.?
    thingie avatar 21.4.2010 12:16 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Však nemusí být nový od podlahy, stačí vzít existující. Jenom předělat vzhled od příšernému k ještě horšímu (tohle na diskusích o KDE4 miluju, všechno to vede tímhle směrem).
    Růžové lži.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.4.2010 23:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Já už to KDE 4.x neřeším. V Debianu Stable je 3.5.x a až tam nebude, tak nasadím Xfce. Sice GTK+ nemusím, ale přijde mi k tomu klasickému KDE snad nejblíž...
    Saljack avatar 22.4.2010 00:21 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Já myslel, že zrovna ty máš rád Qt 4.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    D.A.Tiger avatar 22.4.2010 03:08 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    Ja jsem ted nedavno odinstaloval LXDE. Nejak mi moc nesedlo, asi jsem uz moc zmlsanej KDEckem. Zaujalo me Antico, ale z nejakeho tajemneho duvodu mi vzdycky pri startu spadne... :(

    Takze zatim jsem taky na KDE 3.5.10, a pohravam si s Avesome a Fluxboxem :) Vypadato, ze jak jednou skonci definitivne KDE 3.x, nic jineho mi asi nezbyde...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    D.A.Tiger avatar 22.4.2010 03:09 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude nového v KDE 4.5
    s/Avesome/Awesome
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.