abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    včera 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    včera 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    13.3. 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1084 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem

    The RegHardware recenzuje nejnovější androidovský smartphone od HTC: Legend. Oproti Hero má HTC Legend Android 2.1, AMOLED displej, optický trackpad a celohliníkové tělo.

    23.3.2010 11:09 | Robert Krátký | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    23.3.2010 11:21 Kvetak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Zdar V CR je uz v prodeji. Docela bych ho bral, ale mam obavu z vydrze baterky.
    vain avatar 23.3.2010 11:30 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Jedná se o oficiální českou verzi, nebo něco jak na styl Nexus One, který také nabízejí některé české internetové obchody, ale nejedná se o český dovoz.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    23.3.2010 15:36 aquarius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Na krabici je napsano, ze se jedna o vyrobek urceny k prodeji v CR, jde tedy o oficialni dovoz.
    24.3.2010 16:57 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    V Holandsku je k dostání, mají ho hned dva kolegové. Vypadá to o mnoho lépe než stará 1.6ka...
    Sleep_Walker avatar 23.3.2010 11:45 Sleep_Walker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Slava, konecne nejakej hlinik.
    23.3.2010 12:03 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Hlinik se odstehoval do Humpolce.
    Bedňa avatar 24.3.2010 06:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Neviem ako to bude v ďalekej budúcnosti, ale toto a minulé storočie bude Hliník pevne zviazaný s Humpolcom, nič na tom nezmení ani najväčšia hlinikáreň Comalco Alumina Refinery, majvan ja som do 18 žil v Trenčíne, ale ešte raz napíšeš takú kokotinu, ako máš v blogu, prídem ti rozbiť hubu, nerob hambu po svete.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    31.3.2010 09:07 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Hanbu komu? Ak sa hanbis za to, ze som sa vyjadril nie moc pekne o linux-e a zaroben chces 'za to rozbit hubu', tak potom to svedci len o tvojej fanatickej privrzenosti k futbalovemu klubu 'linux', ktory nikdy nemoze povedat, ze windows je v niecom lepsi. Len tak pre zaujimavost, ja som teraz pozrel diskusiu k bleskovke a rozmyslam, ci je vobec takyto produkt vypustit do sveta a ci je na to open-source komunita hrda.
    Bedňa avatar 1.4.2010 10:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Linux na správcovskej úrovni "dúfam" nikdy nebude pre ľudí čo si myslia že keď vedia kliknúť na ikonu, tak sú z nich IT špecialisti, môžu ho kľudne používať aj kancelárske myši bez toho aby vedeli vôbec že idú na Linuxe, ale sprevádzkuje im to ozajstný IT odborník, nie klikač, ktorého sa stále budú vypytovať, včera mi to išlo dnes nie, prečooooo? Pretože Widle!
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    2.4.2010 09:20 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    A co to ma tento tvoj prispevok spolocne s tym mojim blogom? :) Len si teraz znovu citoval zabehnute linuxacke temy. Kvalita produktu sa totiz nemeria v tom, ci ma alebo nema klikacie prostredie. Ked ak mas moznost prikazoveho riadku a zaroven aj klikacieho interfacu, tak to je len plus. Naviac na tuto temu som sa uz bavil inde- jednoducho prikazovy riadok je nereprezentativny, ked chces kreslit stromy a zavislosti. My technici totiz od zaciatku pouzivame grafy a sme na ne zvyknuti. To, ze mas moznost len prikazoveho riadku a raz za cas v nom nieco zosmolis, to sa z teba nestava ziaden IT odbornik.
    Bedňa avatar 2.4.2010 13:58 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Windows Vista Nevýhody tohoto OS oproti linuxu sú tie, že Vista má v súčasnosti veľmi vysoké požiadavky na hardvér.
    Sám M$ priznal že Vista bol omyl
    Microsoft Office
    Si videl niekedy OpenOffice.org, alebo StarOffice?
    DirectX
    Áno presne tu vidím rolu M$ hracia konzola.
    Windows Server
    Tu už fakt neviem či mám plakať, alebo sa smiať.

    Ja som Widle používal 9 rokov, takže nehovorím o niečom čo som ani poriadne nevidel, učil som ľudí s Widlami pracovať, chodil som spravovať siete, poznal som ten bordel do špiku kosti, pretože nič čo nastavís nejde stále rovnako a je jedno či je to na desktope, servery, alebo v mobile, ešte som nevidel bežať bez seknutia WMobile ako môj Android, každý jeden desktop sa časom nenormálne spomalí, až pomôže len prevalenie zo zálohy o serveroch tak to je skôr do rubriky zasmejme sa, Neviem či má s tebov vôbec rozoberať také veci, ako že si skompiluješ jadro podľa svojich požiadaviek a o SELinuxe a o tom že keď niečo nakonfiguruješ, tak to beží až kým nezhorí doska, nedávno sa tu podobný qvázi odborník zosmiešnil tak že ešte mesiac sme sa válali od smiechu, keď o tom nič nevieš, tak sa aspoň nezosmiešňuj, to je rada do života.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    2.4.2010 20:17 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Ano, Vista bol omyl. Suhlas. Ano, videl som OpenOffice alebo StarOffice. Hracia konzola- preco nie? Co tak najnovsie DirectX schopne bezat uzivatelsky kod na graf. kartach? Windows Server- toto sa mi stava u mnohych, ze nainstaluju LAMP a 'rozumeju serverom'. Uz len z tvojich reci je jasne, ze si nakonfiguroval par routerov a tym si sa vyhlasil za 'spravcu sieti'- takze aj ty, ked o tom nic nevies, len vychadzas zo smiesnych par domacich skusenosti, tak sa nezosmiesnuj. Windows Servre sa pouzivaju vo firmach vies preco? Lebo su tam tupci a cakaju len, kedy im ty prides nasadit linuxovske riesenie... No vazne, mas alternativu oproti tomu Windows serveru?
    Bedňa avatar 2.4.2010 20:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Keď tu chceš byť úplne za vola hoď to do poradny a počkaj si na odpovede.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    2.4.2010 22:42 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Zlatko, ja som to uz do poradny naschval daval (daj si vyhladat) a odpoved som bud nedostal, alebo od veci (nieco ako ty), alebo som ziskal jedinu odpoved- ze de-facto jedinou alternativou je Novell Zenworks a eDirectory. Samozrejme, platena alternativa, cenovo podobna tej od Microsoftu. Takze ak chces len vypinat hrud, ze 'linux rulezzz' ako robia mnohi, tak vypni. Ak sa spytas odbornikov, tak ti ti povedia, ze na nieco je lepsi linux a na nieco Windows. Len skoda, ze to nieco, pre co je Windows lepsi, je potrebne pre velku cast firiem. Mimochodom, na linuxos.sk som dostal svojho casu odpoved: delegovanie prav, ako je to mozne cez Group Policy na Windowsoch, na linuxe, zial, neexistuje. To vsak ti a tebe podobni prijat nemozete, ze na linuxe nieco nie je, ze chyba atd.
    Bedňa avatar 5.4.2010 15:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Ja som si pozrel všetky tvoje otázky v poradni a ani jedna nebola ohľadne M$ Widle serveru, tak ukáž kde to je. Poďalšie v blogu píšeš o nejakých imaginárnych výhodách, napíš čo konkrétne nejde spraviť v Linuxe.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.4.2010 10:19 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Otazka bola kladena asi pred 2 rokmi, na linuxos.sk si daj hladat group policy, tuto som nedostal tusim ani odpoved a ani neviem, ci som zadal pod mojim uziv. menom. Ak sa pytas, ze co nejde spravit v linuxe, tak len tak z brucha: ako nastavim pre uzivatelov pracujucich v miestnosti A545, aby sa oni ako jedini pripajali cez konkretny proxy server s tym, ze nebudu moct toto nastavenie obist? Samozrejme, mysli sa centralizovana sprava- teda nie to, ze pridem osobne ku kazdemu pocitacu a nastavim. A samozrejme sa mysli, ze nebudem vytvarat a programovat speacialny skript, ktory bude zasahovat do adresara /etc.
    Bedňa avatar 6.4.2010 23:09 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Prepáč ale neporozumel som úplne otázke, je možné že kolega čo sa stará o bezpečnosť sietí by hneď trafil do čierneho, ale ja postupujem selkým roumom, už pri zakladní siete si nastavíš čo kde potrebuješ a zmeniť niekoho zrazu aby išiel cez nejaký iný proxy server, to znamená že sieť bolo od počiatku zle navrnutá, alebo to má nejaký iný zmysel, vysvetli.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.4.2010 14:38 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Nehladaj za tym dovody, ze preco. Priklad: vo firme sa meni struktura a do kancelarie A545, ktora ma specialny statut, je treba sa pripajat cez iny proxy. No ved ked mas takeho sikovneho kolegu, tak sa ho to spytaj :)
    Bedňa avatar 8.4.2010 23:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Chcel som najskôr napísať niečo v tom smere že existuje aj root. Ale narýchlo navrhnutá sieť, však potom to doladíme je typická pre klikačov, takže spokojne klikaj a nečuduj sa že worma naklikáš do skupiny (grupe polici) "a vo firmách sa pomali usadil Widle server", a peniaze pre nás čo chodíme ten bordel spravovať, neviem prečo mám niečo proti M$ však najviac prachov zarábam na nich, takže zabudni na moje výtky.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.4.2010 11:22 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    "Ale narýchlo navrhnutá sieť, však potom to doladíme je typická pre klikačov" To je ako keby si povedal 'narychlo kupene pocitace, vsak neskor budeme inovovat, je typicke pre amaterov, profesionali stale bezia na pocitacoch z roku 1995'. Prosim ta, nestrapnuj sa. Ked vedenie firmy si nieco zaumieni, uz vidim vas, linuxakov, ako prekvapene pozerate s otvorenymi ustami 'ale to sa NEDA, my sme tu siet uz raz navrhli'. A konieckoncov: dal som uplne jednoduchu otazku, na ktoru si neodpovedal (pritom sam si vypol hrud, ze si chcel priklad a chcel si ist do toho). Najskor si neporozumel tak primitivnej otazke, potom si sa odvolal na kolegu a teraz tu robis 'machra, ktory spravuje windows bordel'... Pekny den zelam, nezabudni si nasadit ruzove okuliare pre tvoj obmedzeny svet s 1 pocitacom a velkou nalepkou linux.
    2.4.2010 22:47 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    A este: 'keď tu chceš byť úplne za vola' - uplne vas vystihuje. Ja sa nepotrebujem schovavat za znacku. Ak mi na linuxe nieco chyba take, v com je MS popredu, nemam problem to vyslovit. Aj ked viem, ze sa tu objavi mnoho takych, co budu len kricat 'ty si loser', na nic viac sa nezmozu. Debata sa vsak rozvinie az s tymi skusenejsimi.
    23.3.2010 13:22 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    No nevím, mám HTC Hero (s kterým jsem velmi spokojen), ten má hliníkový okraj kolem displeje a v místech kde jej držím začíná ten hliník pomalu tmavnout/černat. Asi mám moc agresivní pot ;-)

    Celohliníkový mobil by se mi moc líbil, ale měl bych strach, že za chvilku nebude vypadat zrovna nejlépe :-) Případně poraďte zda to jde nějak znovu "vybělit" (třeba sodou nebo něčím jiným)?
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Václav 23.3.2010 13:36 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Ultrazvuková lázeň s isopropylem vyčistí skoro cokoliv :) No, tedy, pokud jde ten kryt sundat... Elektronice to nevadí, ale co by na to řekl display s digitizérem netuším.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.3.2010 12:22 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Na Hero by v březnu také měla být aktualizace na Android 2.1.
    Pravák Bob avatar 23.3.2010 12:49 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Já bych radši Desire - větší display, víc paměti, rychlejší procesor...
    knowledge brings fear
    vain avatar 23.3.2010 13:08 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Sakra, díky za tip, vypadá slibně, čekal jsem pořád na Nexus One a když se google pořád nebyl schopen vymáčknout s oficiálním prodejem na českém trhu, tak to vidím na tenhle (ono to evidentně je i totéž, jen oficiálně pod hlavičkou HTC, ne ala HTC Android). Ještě jednou díky, nevěděl jsem o tomto typu.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    vain avatar 23.3.2010 13:12 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Myšleno HTC Google, napsáno HTC Android =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Konqui avatar 23.3.2010 14:00 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Nevíš jak se na něm píše? Mám HTC Kaiser a o Desire vážně uvažuju, jen nevím jestli snesu chybějící HW klávesnici...
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    23.3.2010 14:19 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Já s dotykovou klávesnicí na HTC Hero nemám žádný problém. Hardwarovou klávesnici bych ani nechtěl, jen je to zařízení pak zbytečně velké a mechanické součásti se lehce opotřebí.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Konqui avatar 23.3.2010 14:40 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    mechanické součásti se lehce opotřebí.
    To je pěkná hovadina, mám HTC Kaiser, starý 3 roky a klávesnice je jako nová, naklápění displaye bez vůle, a to je ta klávesnice používaná denně a často...
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    vain avatar 23.3.2010 14:40 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Určitě sneseš, kamarádka má iPhone, a sestra má nějaký LG tuším a píše se na obou velmi dobře, rychle a přesně. Výhodou budiž menší a lehčí mobil, když chybí HW klávesnice.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Konqui avatar 23.3.2010 15:10 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Kamarád ma Nokii, tuším 5300 nebo tak, s při psaní bych to asi rozmlátil...blbě se trefuje, žádná zpětná reakce....
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    23.3.2010 15:19 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Nokii 5300 neznám, ale na Androidu je zpětná reakce (pomocí vibrace) pro mě naprosto dostačující.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Konqui avatar 23.3.2010 15:36 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Tam jsou právě taky jen vibrace ale na HW klávesnici mám fyzickou reakci jestli mám prst pořád na té samé klávese....prostě je to lepší...
    A vůbec by se mi líbilo kdyby pod Desire prostě jen připlácli klávesnici....
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    vain avatar 23.3.2010 15:29 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Hm... 5300 není dotyková ne? To bude mít asi něco jiného.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    clayman avatar 23.3.2010 15:34 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Asi tak. Před dvěma měsíci jsem si pořídil iPhone (zvažoval jsem i Nexus One, ale nechtělo se mi čekat, než se dostane do ČR, a Android Market taky zatím není tam, kde AppStore), ale kdybych si měl zvolit přístroj s Androidem, šel bych do HTC Desire -- designově i po HW stránce v podstatě to samé co Nexus One (akorát nemá noise cancelling mikrofon a "klitoris" :-D).
    danaketh avatar 23.3.2010 16:36 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Rád bych věděl, který blb vymyslel ten otřesný design spodní části HTC telefonů s Androidem. Ta ohnutá část je ná pár facek.
    23.3.2010 16:52 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Design je subjektivní věc a mě se to tak kupříkladu líbí. Např. bílý HTC Hero vypadá jak nějaké futuristické zařízení ze Star Treku a to je také jeden z důvodů, proč jsem si ho koupil ;-)

    Navíc to má nesporné výhody - telefon se v některých případech lépe drží a pokud spadne na tvrdou zem, skleněný display má podstatně větší šanci na přežití (mě se to u Hera stalo - spadl mi na hrubý asfalt z výšky asi 1,5 metru - nebýt prohnutí, musel bych kupovat nový display což by mě vyšlo typuji si tak na 3000,-).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    23.3.2010 17:04 S.T.E.A.K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Dovolim si nesouhlasit, ta "brada" na Android telefonech je výborná a měla by se zavést i jinde. Možná se někomu designově nelíbí(mě jo), ale to je subjektivní názor. Je ale hodně praktická - líp se mobil drží, při volání směřuje mikrofon se zahnutou částí směrem k puse, při držení mobilu v landscape modu to pomáhá k pevnějšímu držení, dále to slouží jako ochrana trackballu a displeje, protože se při položení displejem na stůl nedotýká displejem ale jen okraji krytu a nehrozí tak poškrábání(a díky za to, když jsem před rokem letěl na kole přes řidítka, správa silnic by zasloužila nakopat, tak mobil(G1) nárazem vypadnul z držáku na kole a cca 10 metrů se projel po asfaltu displejovou stranou a nebejt zahnutí tak sem měl po displeji, takhle to odnesl jen odřený kryt). Kromě toho se za "bradu" mobil dobře vytahuje z kapsy, jak řikám zahnutí má jen výhody a jediná nevýhoda by mohl bejt jen design, ale to je jak už jsem říkal subjektivní...
    25.3.2010 09:47 Standa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Ahoj, mam na webdavu kalendare *.ics, daji se synchronizovat s timto telefonem (nebo s jinym HTC)? Na desktopu mam pro tyhle kalendare Thunderbird a Lightning. Diky
    25.3.2010 09:51 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Přes Google Calendar to jde určitě. Pokud nechcete používat služby od Googlu, pak vám sice neporadím, ale klidně bych se vsadil, že alternativní kalendářové aplikace (podporující *.ics) v Marketu určitě také budou.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    25.3.2010 09:50 Petan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Zdar, existuje aplikace, ktera umi nativne VoIP protokolem SIP?
    25.3.2010 09:54 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Legend - nový Android s hliníkovým tělem
    Ano, sipdroid funguje výborně (a je to opensource). Podporován je dokonce i ENUM (přes enumdroid).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.