abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:00 | Humor

    V nedávno zveřejněné kolekci dokumentů souvisejících s kontroverzním finančníkem a kuplířem Jeffrey Epsteinem se překvapivě objevil i referenční manuál unixového shellu Bash, jedná se o verzi manuálu z roku 2005. Aktuální vydání si lze stáhnout ze stránek GNU.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    dnes 13:55 | Nová verze

    The Document Foundation oznámila vydání nové verze 26.2 svobodného kancelářského balíku LibreOffice. Podrobný přehled nových vlastností i s náhledy v poznámkách k vydání (cs). Vypíchnout lze podporu formátu Markdown.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Pozvánky

    Co se děje ve zprávách, ví asi každý - válka sem, clo tam, demonstrace na jednu i druhou stranu a bastlíř už má pocit, že se snad ani nic jiného neděje. To by však byl velký omyl a Virtuální Bastlírna je zde jako každý měsíc, aby vytáhla na světlo světa události ze světa vědy a techniky. Připojte se tedy nezávaznému povídání Strahovského MacGyvera! Co se tam bude probírat? PCBWay začalo dělat průhledné plošňáky, MARS končí s výrobou skříněk, FEL

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | IT novinky

    Guvernérka státu New York Kathy Hochul (Demokraté) plánuje novou legislativu, která by měla omezit výrobu 3D tištěných zbraní. Tento návrh zákona zavádí povinnost pro všechny 3D tiskárny prodávané ve státě New York obsahovat 'software' bránící ve výrobě zbraní. Návrh zákona rovněž zakazuje lidem sdílet 'digitální plány zbraní' (blueprinty) bez povolení. Existují důvodné obavy, že se tento nešťastný nápad může šířit do dalších zemí a ovlivnit celý 3D tisk jako takový. Ostatně, s podobnou regulací nedávno přišel i stát Washington.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    dnes 05:11 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za prosinec 2025 a leden 2026 (YouTube). Zajímavé, že i v roce 2026 celou řadu problémů vyřeší falšování řetězce User-Agent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 20:11 | Komunita

    Bylo rozhodnuto, že Linux From Scratch (LFS) končí s podporou System V init. Nové verze knih s návody na instalaci vlastního linuxového systému ze zdrojových kódů už budou pouze se systemd.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2026.1.0 "Like a Version" svobodného softwaru ScummVM (Wikipedie) umožňujícího bezproblémový běh mnoha klasických adventur na zařízeních, pro které nebyly nikdy určeny. Přehled novinek v poznámkách k vydání a na GitHubu. Změněno bylo číslování verzí. Předchozí verze byla 2.9.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:55 | IT novinky

    Internetový prohlížeč Firefox bude mít nové ovládací prvky pro umělou inteligenci, které umožní uživatelům vypnout vestavěné AI funkce přímo v nastavení prohlížeče. Jednotlivě půjde vypnout nebo zapnout automatické překlady stránek, generovaní popisného textu k obrázkům v otevřených PDF dokumentech, samoorganizaci tabů do skupin, náhledy odkazů s krátkým shrnutím a boční panel s chatbotem. Tyto možnosti v nastavení prohlížeče

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    včera 14:44 | IT novinky

    Desktopové prostředí KDE Plasma 6.6, která je právě ve fázi beta, nahrazuje stávající SDDM novým Plasma Login Managerem, který je ale pevně navázán na systemd. Plasma Login Manager využívá systemd-logind a další součásti systemd, které nejsou dostupné v operačních systémech bez systemd, jako je například FreeBSD, případně jsou linuxové distribuce Gentoo, Void Linux anebo Alpine Linux. Pro uživatele zatím stále ještě existuje možnost používat SDDM.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    včera 14:33 | Komunita

    Na webu komunitního setkání CSNOG 2026 jsou dostupné prezentace v PDF, jejich videozáznamy a fotografie z lednové akce ve Zlíně. CSNOG 2026 se zúčastnilo téměř 300 zájemců o vystoupení věnovaných správě sítí, legislativním a regulačním tématům nebo projektům z akademické sféry. Letos byly prezentace rozdělené do dvou treků, ve kterých se představilo 35 přednášejících. Setkání komunity CSNOG organizují společně sdružení CESNET, CZ.NIC a NIX.CZ.

    VSladek | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (25%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (30%)
    Celkem 749 hlasů
     Komentářů: 25, poslední včera 19:50
    Rozcestník

    Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu

    Predseda Konferencie katolíckych biskupov USA sa v liste adresovanom členom Kongresu v mene Biskupskej konferencie vyslovil za sieťovú neutralitu: „S rastom vplyvu a významu internetu v živote Američanov podporujeme takú legislatívu a federálne predpisy, ktoré zabezpečia rovnaký prístup k internetu pre všetkých vrátane náboženských a neziskových organizácií, rovnako ako aj pre ľudí v riedko obývaných a ekonomicky postihnutých oblastiach. Skutočná sieťová neutralita je potrebná pre ľudí v rozvíjajúcej sa demokratickej spoločnosti.“

    21.1.2011 16:45 | Peter Šantavý | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    moo avatar 21.1.2011 17:05 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    ano, ale len tak btw. proste idu s dobou, bullcrap 2.0
    End the FED!
    21.1.2011 17:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    By mězajímalo, co by řekl na péčko, když už teda "síťová neutralita".
    Bedňa avatar 21.1.2011 18:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Však práve preto ju žiadajú, nič iné im nezostáva :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    21.1.2011 20:23 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    by mne zajimalo, jak daleko chapou smysl te neutrality... jestli jen dokud siri jejich a vladni nazory nebo i pro ty ostatni... :-/
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Bedňa avatar 22.1.2011 17:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Je to totalitná organizácia, takže ich názory sú tie správne.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    21.1.2011 23:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    V případě katolíků asi hlavně dépéčko.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    22.1.2011 14:55 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    A co v případě učitelů?
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    pavlix avatar 22.1.2011 15:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    To se zeptej, až vyjde zprávička, že církev učitelská se postavila za síťovou neutralitu :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.1.2011 21:57 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    OT: Co to je "depecko"? Nikde na netu se mi to nepodarilo najit. Zrejme to nebude nic spatneho, i kdyz z kontextu citim pravy opak :)
    Jendа avatar 22.1.2011 22:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Dětská pornografie.
    examon avatar 21.1.2011 21:58 examon | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    preco vzdy pod kazdym clankom ktory sa akokolvek tyka cirvky najdem trapne narazky na porno, pedofiliu a podobnu tematiku... ok boli, su a budu tu ludia ktory robia zvrhlosti... boli, su a budu tu aj v radoch cirkvy ale aj vsade inde... ludia su stale len ludia a je jedno ci je to knaz alebo obkladac dlazdiciek ktory teraz maka na mojej chodbe... vzdy sa najde par jedincov v komunite, je jedno akej, ktori su z nasho pohladu neakceptovatelny a toto neovplyvni nikto... tak sa prosim spravajte troska kultivovanejsie a neurazajte tych ktori patria do takej ci onakej cirkrvy/komunity ktorej sa clanoch tyka... mna osobne take poznamky urazaju a hadzat niekolko milionov ludi do jedneho vreca je ignoratstvo...

    bez urazky, diki
    21.1.2011 22:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Já jsem zmínil péčko ne kvůli kauzám v církvi, ale kvůli jejich vyhraněnému postoji proti pornografii.
    Dost dobře si neumím představit, jak katolický biskup toleruje existenci a neomezenou dosažitelnost pornografických serverů.
    22.1.2011 14:54 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Jak toleruje? Jednoduše - je to vaše svobodná vůle takový obsah konzumovat, stejně jako kterýkoliv jiný a nikomu tím neškodíte (pokud budeme uvažovat pravdivost křesťanské nauky, pak tím škodíte své duši, ale opět je to vaše svobodné rozhodnutí). Není tedy důvod to nějak legislativně omezovat.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    22.1.2011 17:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Jednoduše - je to vaše svobodná vůle takový obsah konzumovat
    No jistě, ale to je díky politickému systému - demokracii. Jenže v katolickém katechismu je napsáno něco jiného, že... A jestliže by se oni postavili za síťovou neutralitu, znamenalo by to, že by tolerovali existenci něčeho, co v katechismu netolerují. Možné to je, ale ze zkušenosti mi to přijde nepravděpodobné.
    pokud budeme uvažovat pravdivost křesťanské nauky, pak tím škodíte své duši, ale opět je to vaše svobodné rozhodnutí
    Maximálně tak katolické nauky (a asi i nějaké další), z obecně křesťanské nauky bych netvrdil že to plyne. Ale nerad bych se tu hádal o teologii...
    22.1.2011 22:04 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Doporucuji promluvit si s vhodnym katechetou. Tady v diskuzi ti to tezko na tech par radcich vysvetlime. Obecne mel Zopper pravdu, ale jak vidim, tak pro neznaleho to neni presne :)

    Kazdopadne, jestli mas zajem se o tom neco dozvedet, tak mi napis mail. Sice nejsem katecheta, ale verim, ze bych byl schopen ti napsat alespon hruby uvod do problematiky.
    22.1.2011 23:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    :-D

    Je sranda jak lidi někdy škatulkujou na základě pár slov...
    Ale ok, když budu línej se učit do školy, ozvu se...
    22.1.2011 23:47 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Hluboce se omlouvam, ze to vyznelo jako skatulkovani.

    Zadny takovy zamer v tom nebyl - skutecne jsem chtel pouze rozsirit "obecne" povedomi, nic vic :)
    23.1.2011 00:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    netřeba se omlouvat...
    moo avatar 21.1.2011 22:52 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    mna urazaju tvoje kecy a co narobim so slobodou prejavu? btw, skus trosku popilovat i/y a interpunkciu, zide sa az vyrasties
    End the FED!
    Kovář David avatar 24.1.2011 08:34 Kovář David | skóre: 2 | Telč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Nezlob se, ale jeho komentář je mnohem konstruktivnější, než tvůj uraženecký výkřik do prázdna. A mimochodem, pokud vím, tak slovenština má diakritiku, když už tě tak trápí gramatika.
    limit_false avatar 24.1.2011 21:24 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Louis C K:

    http://vodpod.com/watch/109006-louis-ck-learns-about-the-catholic-church

    "C.K.: I thought that the point of the Church was to worship God and the boy-fucking was incidental. Bishop: No, it's the other way around."
    When people want prime order group, give them prime order group.
    21.1.2011 22:11 otec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Myslel jsem si, že "síťová neutralita" je něco jiného, než internet dostupný v každé díře po granátu. Nepletou si páni katolíci termity?
    tsLnox avatar 22.1.2011 21:37 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Předběh jsi mě. Taky jsem si to říkal, když jsem to čet...
    22.1.2011 21:50 Peter Šantavý | skóre: 22 | blog: Obcasnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Nie, nepletu.

    Ponajprv i mne sa to zdalo v inej obsahovej rovine pojmu net/network neutrality. Ale nasledne som si uvedomil, ze to vyznenie je len v kontexte celeho listu, ktory je venovany hlavne inym otazkam.

    Celkom zaujimavy komentar na objasnenie celeho je uvedeny napr. na ars technica:

    Catholic bishops, Protestant leaders: we need net neutrality!
    pavlix avatar 22.1.2011 15:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Podle toho textu (juknul jsem i do originálu), ti biskupové nejen že síťovou neutralitu nepodporují, ale navíc tvůrce toho textu ani neví, co to je.

    Rovným přístupem k internetu podle všeho myslí rovný konzumní přístup, tedy aby se každý mohl stát konzumentem informací, které se šíří shora dolů. Ideálně, řekl bych, od nich k ovečkám.

    Ale to je jen má představa, třeba se opravdu církev nebo její americká část změnila, ale nevěřím tomu :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 22.1.2011 15:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Zajímalo by mě, jestli autor zprávičky, dle mých informací katolický kněz, napsal tuto dezinformaci z neznalosti pojmu "síťová neutralita" nebo úmyslně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.1.2011 16:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    To je zajímavé, to je už několikátý ajťák, kterého jsem viděl, že vystudoval elektrofakultu a pak se z něho stal kněz.
    moo avatar 22.1.2011 20:06 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    a kolko matfyzakov je na tom podobne, az sa nechce verit.. nejaka epidemia..
    End the FED!
    pavlix avatar 22.1.2011 20:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Zatím nevím o jediném.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.1.2011 21:32 Peter Šantavý | skóre: 22 | blog: Obcasnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Pozdravujem, Pavel,

    pojem sietovej neutrality je mi jasny a spravicka nie je myslena ako dezinformacia.

    To, na co reagujete z odkazovaneho listu, je skor akcent dany na socialnu oblast a na riziko digital divide. I toto v sirsom zmysle stavia na sietovej neutralite, ktoru biskupi nasledne spominaju.
    22.1.2011 22:12 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    +1
    22.1.2011 22:16 Peter Šantavý | skóre: 22 | blog: Obcasnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Este by som to doplnil...

    V minulych rokoch sa Katolicki biskupi USA vyslovovali za:
    • rozsirenie/chranenie pristupu spotrebitelov a moznost slobodne sirit non-profit obsah
    • sietovu neutralitu ako taku
    V odkazovanom dokumente sa vyslovuju za jedno i za druhe vo vetach, ktore po sebe nasleduju:
    As the Internet continues to grow in its influence and prominence in Americans’ lives, we support legislation and federal regulations that ensure equal access to the Internet for all, including religious and non-profit agencies, as well as those in more sparsely populated or economically distressed areas. True net neutrality is necessary for people to flourish in a democratic society.
    22.1.2011 23:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    A je teda někde nějaké /jakékoli/ vyjádření ohledně "nežádoucích" webů?
    Protože podle toho by se poznalo, jak moc skutečně teda za tou neutralitou stojej...
    22.1.2011 23:17 Peter Šantavý | skóre: 22 | blog: Obcasnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    A je teda někde nějaké /jakékoli/ vyjádření ohledně "nežádoucích" webů?
    Protože podle toho by se poznalo, jak moc skutečně teda za tou neutralitou stojej...
    Z pohladu sietovej neutrality neviem o tom. Samozrejme su vyjadrenia, ktore su v kontexte moralneho imperativu, ale nie v kontexte napr. blokovania pristupu. Osobitnou kapitolou su politicke vyjadrenia roznych politikov v USA a v EU, ale to neratam - to nie su vyjadrenia Cirkvi.
    pavlix avatar 23.1.2011 00:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    I tebe, Peter,

    zprávičky neobsahují odkaz jen tak bezdůvodně, tady aspoň vidíš, mnozí si chtějí přečíst více, nebo autenticitu zprávičky ověřit.

    No kdyby to tak bylo i u nás, tak už k dokonalému světu stačí dosadit koalici katolíků a komunistů, první nám zajistí síťovou neutralitu a druzí podporu opensource ve státní správě a školství.

    Dál už můžu opravdu jen spekulovat, z toho posledního odkazu mi to připadá od amerických církví jako z nouce ctnost, protože cítí ohrožení ze strany velkých komerčních hráčů. Ale tak snad to pomůže i jiným.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.1.2011 10:01 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    No kdyby to tak bylo i u nás, tak už k dokonalému světu stačí dosadit koalici katolíků a komunistů, první nám zajistí síťovou neutralitu a druzí podporu opensource ve státní správě a školství.
    Je možné, že by se tak stalo. Tyhle dvě věci ale nejsou jediné, co potřebujeme. Je blbost volit jenom podle nich.
    pavlix avatar 23.1.2011 15:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Pardon, zapomněl jsem tam dát smajlík.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.1.2011 23:27 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Ano, pány biskupy plně podporuji. Bude rozhodně lepší, když si budou třást semeníkem u počítače, než když budou souložit 8leté ministranty do zadečku. :-P

    P.S. Povinná filmografie ;-)
    24.1.2011 08:32 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Zprávička je úmyslně manipualtivní, naštěstí tón článku je srozumitelný. Nejde samozřejmě o nějakou neutralitu či "pokrok", pouze o rozšíření moci církve...
    "Ano, rozšiřte komunikační technologie do všech koutů světa, my už budeme vědět, jaké informace a učení šířit..."
    Kovář David avatar 24.1.2011 08:44 Kovář David | skóre: 2 | Telč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    A vy máte strach? Tak si ty informace zkuste přečíst bez předsudků, budete překvapen, že to má hlavu a patu.
    pavlix avatar 24.1.2011 12:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katolícki biskupi USA podporujú sieťovú neutralitu
    Ono stačí si přečíst něco z evropských dějin a ten strach se zase vrátí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.