abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 47
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 880 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    KDE for Travelers

    Komunita KDE představila stránku KDE for Travelers pro cestovatele používající KDE aplikace. Postupně byly představeny stránky pro umělce KDE for Creators, děti KDE for Kids, vědce KDE for Scientists, vývojáře KDE for Developers a aktivisty KDE for Activists.

    9.7.2023 13:22 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.7.2023 22:10 Fùha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Tohle fakt nikomu v KDE nepřijde trapný? Vždyť je to o ničem, webové apky nemají dokonce s KDE nic společné (maximálně tak QT) a ty desktopove vypadají na slušný děs a hrůzu. Chybí tam jen GPXSee, který je známej především vstřícnosti autorů k hlášeným problémům (jo tušíte správně dostanete vynadáno a pošlou vás do prdele).
    9.7.2023 23:25 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Souhlas.
    10.7.2023 00:51 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Jedna z mála pozitivních věcí na tom, když člověk zadarmo věnuje svůj čas psaní opensource SW je to, že nemusí anonymním nýmandům, co sami nikdy nic nedokázali, ale všem radí, jak by to měli dělat, psát servilní odpovědi typu: "Je nám moc líto milý Fùha, že s naším SW nejste spokojen...", ale může je prostě a jednoduše poslat do prdele... Se stim smiř.
    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 02:22 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    No, ono je to nekdy i tak ze ty nymandi sedi na strane autoru a nejsou schopni vyslyset a pochopit realne problemy uzivatelu s jejich sw. Ti uzivatele pak muzou pouzivat neco jineho. Doporucuji se podivat treba na to proc je borgbackup singlecore a proc lidi odchazeji od borgbackup k jinym resenim, vyzivna diskuse kterou bych shrnul tim ze autori by si meli vyndat hlavu z prdele a chapat realne problemy uzivatelu.
    10.7.2023 09:15 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers

    Že nějaký autor nepíše SW tak jak by si ty chtěl a/nebo potřeboval z něj ještě nedělá nýmanda a u široce používaných projektů zvláště. Znamená to pouze to, že ten autor má jiné cíle/priority než ty, nebo prostě nemá tolik volného času, který by mohl tomu projektu věnovat.

    A až na úzkou skupinu nýmandů, co sami nikdy ničím nepřispěli, ale mají představu, že ostatní mají povinnost pro ně zadarmo pracovat, tohle chápou i ti uživatelé...

    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 09:19 Nÿmand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Vy jste s Alesem rodina ze?
    10.7.2023 09:22 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    otevrel si hospodu a oni mu do ni zacali chodit lidi
    10.7.2023 09:32 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    V každé slušné hospodě hostinskej vyhazuje ty, co tam přišli akorát dělat bordel. To platí i pro hospodu Na mýtince...
    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 11:26 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    no ja myslim, ze presne tahle mentalita je duvod, proc tolik OS projeektu stoji za vylizprdel: "projevuje se mu bug, dela nam tu bordel"
    10.7.2023 12:05 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers

    Bordel dělají ti, kteří bez toho, aby sami přispěli byť jen minimálním množství peněz, času nebo umu, vyžadují, aby projekty řešily především jejich problémy a tak, jak oni chtějí. A když se tak neděje, tak těm, co do těch projektů vložili spoustu svého času, umu a peněz začnou hrdinně anonymně nadávat na internetu...

    Že by v nějakém OS projektu, někoho, kdo slušně nahlásí skutečný bug ihned označili za potížistu jsem ještě neviděl. Pokud se to tobě pravidelně stává, možná je na čase se zamyslet, jak se k těm vývojářům chováš...

    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 14:16 prujem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Kdybys polovinu casu co stravis psanim vymluv venoval na bugfixing tak mas dnes uz 3 bugy fixnute.
    10.7.2023 14:38 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Jo, tohle pomůže kvalitě opensource SW vždy že všeho nejvíce - když nějaký ubožák co se ani není schopný pod svůj příspěvek podepsat začne vývojářům radit, jak mají trávit svůj volný čas...
    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 14:57 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Zatimco kdyz vyvojar nadava uzivatelum do nymandu, zaskodniku, blbcu - to pomuze tomu projektu daleko vice, ze? Co takhle se vytahnout Martine hlavu z prdele a zamyslet se proc vznika nejaky softver?
    10.7.2023 15:26 mlaskot a troubeni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Neres, my trolove proste vime jak koho namichnout a GPXSee byla trefa do cerneho. Tuma neni z tohohle sveta, nechape ze nekdo muze mit jiny nazor. Tohle se mu deje od malicka proto je namichnutej, zejmena proti anonymum protoze si mysli, ze zadny anonym nikdy nic nenakodil. Ono je to totiz jedno, i kdybys mu poslal 10 litru na bugfixing stejne si najde nejakou vympluvu a neudela neco co chce nekdo jiny uz z principu.
    10.7.2023 15:54 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    moment, tuma je zodpovednej za nejakou z tech sracek?

    kam mu muzu neco poslat, aby to prestal delat?
    10.7.2023 16:19 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 16:47 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    zebrotu nepodporuju, udelej komercni produkt a uvidis sam, co ti lidi reknou o tom, co delas..
    10.7.2023 15:53 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    A není třeba, i pres tvojí dokonalost, prece jenom možné, že by třeba autor toho SW mohl vědět líp než ty, proč ten SW vznikl?!
    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 15:55 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    neni
    10.7.2023 15:59 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    a mars fixovat bugy, ty kuze lina
    10.7.2023 12:25 JaraK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    a nejaky odkaz na singlecore borg? btw. jednicka, nebo dvojka?
    10.7.2023 16:08 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Promin, jsem liny dnes rano hledat ten bug, urcite to najdes, ale ta diskuse me pobavila. Jeden z uzivatelu je tam poslal pak nekam s odkazem ze zacali ve firme pouzivat nejake jine zalohovaci reseni protoze borgbackup na nejakem nadupanem amd s xx cores vyuziva 1. Reakce nejakych devs byli nadavky uzivatelum a navrh k mazani nesouhlasnych prispevku. Ja jsem borgbackup nekdy chtel pouzivat ale diky single core je to nepouzitelne.
    10.7.2023 16:49 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    co pouzivas misto toho? co ma podobny ficury?

    pro borgbackup existuje uz i komercni hosting, coz je sympaticky
    10.7.2023 17:15 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Ano, pro borgbackup existuje i komercni hosting, to je sympaticke. Zaloha par dokumentu pres borgbackup je rychla. Zaloha 2TB offline VM je pruser. Zaloha 100TB dat je neresitelna. Pokud si pamatuji tak ve firme mi kluci pouzivaji veeam. Doma jsem chvili pouzival duplicati a pred x lety jsem skoncil u hashbackup - za me dobry, spousta podporovanych cilu, umi to deduplikaci, kompresi, multithreading,… zalohuji tim asi 300TB doma, jednou za dva tydny neco obnovuji,…
    10.7.2023 18:38 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    omrknu, diky, mne se docela libilo vorta + borg jako poor mans time machine, ale jednotnej config vorty na linuxu / macosu je pita kvuli ruznemu (a komplikovanemu) umisteni (coz na linuxu jeste komplikuje snap nebo flathub ted nevim, odkud jsem to instaloval), takze to uz nejakou dobu nepouzivam jen kvuli tomuhle voseru
    Jendа avatar 11.7.2023 02:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Který z forků či alternativ GpxSee, dělaných autory co mají mnohem lepší přístup k uživatelům, bys mi doporučil?
    11.7.2023 08:05 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    ja bych hledal neco webovyho, pravdepodobne neco, co dodal vyrobce hw, kterej bych na ten gps tracking pouzival

    alternativne bych se mrkl, co bylo vyrobeny pro macos, protoze ty aplikace maji vetsinou podstatne lepsi ui a usability

    jinak tohle rucni menezovani veci u sebe je jak z 90ek, dneska chci mit vsechno v cloudu, nejlip, kdyz to tam ten strojek nahraje sam automagicky atd., stejny jako fotak v mobilu..
    11.7.2023 08:41 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    ja bych hledal neco webovyho, pravdepodobne neco, co dodal vyrobce hw, kterej bych na ten gps tracking pouzival
    Coz jsou primarne socialni aplikace, kde si zobrazis trasu v lepsim pripade na nejakem random renderu OSM, v horsim na GMaps. Jeste to teda muzes taky hazet do sveho uctu na Seznamackych mapach. Ale mozna kdyby tyhle webovy bazmeky za neco staly, tak by neexistovalo GPXSee.
    11.7.2023 09:19 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    mozna kdyby gpxsee za neco stalo, tak by stalo penize a lidi by za nej ty penize davali

    to se preci da zkusit, zda lidi budou ty "inferiorni" veci zdarma preferovat pred placenym gpxsee
    11.7.2023 09:27 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    mozna kdyby gpxsee za neco stalo
    Aby se o tom vubec melo cenu bavit, pak by jsi mel predevsim definovat kriteria.
    11.7.2023 11:05 $
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    GPXSee je v pohode na obcasne pouziti. Ma ale chyby na Macu (a taky slusnou konkurenci levnych GPX editoru v app-store) a to jej zbytecne srazi k zemi. Postoj autora je v stylu "daruj mi Mac a ja se na to mozna podivam".
    11.7.2023 11:42 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers

    Zajímalo by mě, jak si představuješ ten vývoj pro Mac bez toho Maca... Nebo snad máš představu, že jsou autoři opensource SW, kteří to dělají ve svém volném čase a za své peníze povinni si kupovat všechen HW, který si zrovna usmyslíš?

    Není-li zájem uživatelů zaplatit alespoň elementární prostředí pro vývoj pro danou platformu, tak prostě ten SW na dané platformě fungovat nebude, nebo bude fungovat špatně. Taky může někdo z fleku udělat fork GPXSee a všechny ty chyby opravit, ale zatím se nikdo takový nenašel. Což ale taky může být tím, že to s těmi (řešitelnými) bugy v GPXSee na Macu nebude tak žhavé jak se nám tady někteří snaží nakukat (a jak se každý může přesvědčit)...

    Každý má právo na můj názor!
    11.7.2023 12:33 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    ten zajem se plati prodejem toho produktu ty nymande
    11.7.2023 14:30 svarak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Ja neznam developera (a IT fandu) co nema Mac :-) Tedy jednoho jsem znal, tvrdy freetard a nepritel komerce, ale jak jsem mu jeden starsi kousek daroval tak byl celkem nadseny.
    11.7.2023 14:52 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Určitě prohlížeč GPX nezávislý na online připojení a schopný číst Garmin map image je užitečný a GpxSee je celkem minimalistická aplikace. Proto jsem měl zájem o její zprovoznění na Librem 5 viz. Opravil jsem i zásadní chybu ve výběru zdroje z GeoClue.

    Přístup mainline nejdříve odmítnout vše a pak to naimplementovat bez reference stejně a vysvětlení přístupu škálování jiným, že to tak bylo v původním kódu ode mě, je postup, který moc k další pomoci nemotivuje. Nyní se spíše dívám po https://www.navit-project.org/, kde lze předpokládat komunitní chování... takže nebudu řešit naše open-source dodávky a HW pro ESA Airbus, tak zkusím na Libremu ten.

    Ale i tak přidám zdarma radu jak získávat binárky pro Mac OS bez nutnosti se tímto HW zatěžovat. V projektu https://github.com/cvut/qtrvsim využíváme službu GitHubu/Microsoftu automaticky balíky pro Mac OS buildovat

    Actions macOS Latest Clang

    Finální release Mac OS build QtRvSim sice zatím generuji obstarožním, ve škole kolegy zahozeném Macu abych měl kompatibilitu až po nejstarší release Mac OS, ale pro klasické a bohaté jablíčkáře, kteří si dávají na vlastnictví a ukazování poslední verze HW záležet, by GitHub build měl být v pohodě. Kdyby byl zájem, tak i build GpxSeem pro Mac mohu někdy, až budu mít čas zkusit odladit na té stařince, co mám k dispozici. Lokálně se to opravdu dělá na začátek lépe. Další odložená Mac křížalka se mi již několik let leží na stole ve škole a nikdo o ní zájem neprojevil. Někomu s opravdu prokomunitním přístupem a nějakým podstatnějším projektem bych asi její předání s kolegy z IT dohodnout dokázal... Kvůli nemožnosti vyvíjet jinde pro iWatch jsem na požadavek zákazníka (pro kterého mnou vedený diplomant navrhl BLE řešení na mírů - SW vývoj tedy plně v DP publikovaný a otevřený) jsem nechal na katedru koupit i Mac M1 Air. Po tom co student práci dokončil, tak také leží již přes rok ve skříni, takže i test a i build na M1 HW by nebyl problém...
    11.7.2023 20:13 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Přístup mainline nejdříve odmítnout vše a pak to naimplementovat bez reference stejně a vysvětlení přístupu škálování jiným, že to tak bylo v původním kódu ode mě, je postup, který moc k další pomoci nemotivuje.

    Cílem projektu GPXSee rozhodně není motivovat lidi, co zcela nepokrytě o projektu lžou a produkují patche s jednou z nejnižších kvalit kódu, co jsem kdy viděl, aby na projektu spolupracovali... Jak vypadal ten původní patch a jak vypadá aktuální implementace si každý může porovnat sám. Ano, z toho patche zůstal faktor zoomování, protože to byla další reference, kromě mých vlastních zařízení, kde ten faktor funguje dobře. Na jiných zařízeních by to ale třeba chtělo trochu jiný faktor. Každopádně s tím, že by si někdo "přivlastňoval" i faktor zoomování jsem se ještě nesetkal, ale u některých lidí mě asi nemůže překvapit už vůbec nic...

    Třeba to, že si nedáte ani tu elementární práci se před tím, než sem přijdete s tou agitkou na vlastní osobu, se podívat, jestli se náhodou už ty Mac buildy GPXSee na GitHubu negenerují, to mě nepřekvapuje. Bohužel ale samotný build není vše a je také potřeba ověřit na nějakém neobstaróžním Apple HW (OS), jestli vše funguje tak jak má včetně features, které jsou dostupné až v posledních verzích OS X. A na to iMac z roku 2009 už opravdu nestačí.

    Každý má právo na můj názor!
    12.7.2023 06:19 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers

    Skvelej beef, bavi. Takze krom toho, ze autor gpxsee je hystericka pica neschopna vnimat feedback, tu mame jeste nekoho, kdo vyucuje budouci sw inzenyry a zaroven neni shcopnej napsat nesrackovej kod a nevi o tom. Fight, boys.

    12.7.2023 09:53 recht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    +1

    Jesitnost je nejhorsi mozna vlastnost softweroveho inzenyra. Radeji 3 autisticke nolifery nez jednoho Tumu / Kapicu v teamu.
    12.7.2023 08:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Docela slušně to umí třeba nextcloud
    10.7.2023 06:18 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    muze, ale potom existence toho SW postrada realnej smysl jinej nez "pisu si neco do kapsy jako hobby"

    coz umim pochopit, ale legitimni reakce, paklize to clovek zaroven vypusti do sveta je i "stoji to za vylizprdel"
    10.7.2023 09:29 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers

    Část opensource projektů je opravdu jenom něčí hobby a řeší to jenom jeho problém, ale tvrdit, že takové projekty "postrádají reálnej smysl" je úlet. Smysl mají, ale prostě jen pro někoho jiného. Se stim smiř.

    Ten zbytek, který má jako KDE větší ambice, pak může být jenom tak dobrý, kolik zdrojů se do toho projektu nasype. A to je v případě linuxového desktopu nula-nula-nic. Jinými slovy - máme přesně takový linuxový desktop, jaký jsme si zaplatili...

    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 11:28 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Ty zdroje, tim myslis penize nebo um nebo pili nebo cas? Souhlasim, ze prilis umu se do KDE nenalilo. Furt je to takova kupa hnoje.
    10.7.2023 11:48 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Vše dohromady, ty zdroje jsou vzájemně převoditelné. Když zaplatíš dostatek peněz, dostaneš za ně dostatek umu i času. Bohužel, nekonečně peněz, umu a času ale zjevně mají pouze lidé, co sice KDE označí za "kupu hnoje", ale sami nedokázali nic, pod co by se mohli byť jenom podepsat...
    Každý má právo na můj názor!
    10.7.2023 13:08 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    ne, ty zdroje nejsou prevoditelne

    je to jako ten humor o politice, ktera potrebuje kvalitni lidi, ktere ale na politice vubec nic nezajima

    bez ohledu na to, jak moc tady zabojujes za vsechny neduhy OS vyvoje, KDE je porad kupa hnoje
    11.7.2023 08:44 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Ja myslim, ze prevoditelne jsou. Kolik lidi by jinak delalo na nejakejch legacy Javovskejch mrdkach v korporatech? Nebo mozna, kolik lidi by vubec programovalo.
    11.7.2023 09:21 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    z toho uplne stejnyho duvodu musi korporaty kupovat startupy, kdyz chteji inovovat..
    Jendа avatar 11.7.2023 02:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    FYI já GpxSee používám (na rozdíl od gpsprune, který jsem používal předtím, umí načíst kromě .gpx i .fit a .tcx soubory, a zobrazit kadenci a tep), takže si to nepíše jen pro sebe do kapsy.
    11.7.2023 08:08 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    hm, jenze prave skoro kazdej vyrobce neceho takovyho dodava svuj sw, kterej tohle umi taky, mel jsem levnou cinu, mela to, umela to, presne tohle
    11.7.2023 09:54 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Jo, jo, přesně. Garmin měl v dobách, kdy jsem ho kupoval taky nějakou takovou appku. Byla jenom pro Mac (a asi i pro Win, ale ty jsem neměl zas já) a byla to hrozná sračka, zlatý GPXSee. Je fakt, že mi tam chyběla nějaká funkcionalita, tak jsem si napsal vlastní program. Ale nebavilo mě to udržovat a tak jsem se vrátil k GPXSee a přijde mi, že se tam nějaký ty funkce pomalu objevují (a nebo tam vždycky byly, jen jsem si jich nevšiml...). Takže za GPXSee díky.
    11.7.2023 13:03 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Myslis Garmin MapSource? Nekteri si jiste dodnes pamatuji, k cemu v te aplikaci slouzilo skrolovaci kolecko. Pak to nahradili Basecampem.
    11.7.2023 13:33 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Ani Ti už nevím, jak se to jmenovalo. Vlastně je to už tak dávno, že si ani nepamatuju, co mě na tom tak strašně štvalo :-). On celej ten Garminovskej ekosystém byl takovej nějakej divně ulítlej, včetně map (nicméně s HW jsem spokojený).
    11.7.2023 08:29 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Jak víš, že nepoužívám žádné tepové nebo kadenční senzory, nebo FIT/TCX soubory? Začínám se děsit, co všechno o mě ještě NSA Litoměřice ví... ;-)
    Každý má právo na můj názor!
    Jendа avatar 11.7.2023 12:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Já jsem řekl že je nepoužíváš nebo co? Píšu že si to nepíšeš jen pro sebe, protože to zjevně používá minimálně jeden další člověk.
    11.7.2023 12:34 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    too much salt in nymand's eyes, nemel cas pouzit mozek
    11.7.2023 12:35 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    proste umet zbitchovat i uzivatele, kteri jsou spokojeni, je taky skill
    11.7.2023 12:48 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    To byl vtip. Za mých mladých let se to dalo poznat i podle toho smajlíka, ale dneska už je na to možná nějaké jiné, genderově i rasově vyvážené emoji...
    Každý má právo na můj názor!
    11.7.2023 12:56 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    na Macu nepotrebujes smajliky (o to mene okorenene o nejake tve projekce), aby uzivatele poznali, ze se jedna o vtip, je to design decision

    10.7.2023 05:57 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    ne

    az vydaji edici "KDE for ppl who do not like to meet bug in 1st minute of usage", mozna zacnu menit nazor
    10.7.2023 18:52 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Ale ale, brepto.
    10.7.2023 22:04 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Ja si dobolim rict, ze jsem nestranny obcasny uzivatel linuxu a kdykoliv si pustim KDE tak vug objevim do 60ti sekund. Ve srovnani s gnome je to asi sracka.
    10.7.2023 22:09 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Asi bych nemel psat na mobilu kdyz chlastam…
    xxxs avatar 11.7.2023 05:11 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    tu ale vobec nejde o mobil.
    11.7.2023 08:09 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    naposledy stacilo zmacknout ten kde ekvivalent tlacitka start..
    12.7.2023 09:55 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Tak povidej a prehanej :-D
    10.7.2023 16:48 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Ja bych jeste pockal na vyjadreni velmistra.
    10.7.2023 19:57 Svedek Kapicuv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Myslim ze ho autor gpxsee tady vhodne zaskocil, ty nymande :)
    10.7.2023 21:52 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE for Travelers
    Njn, mozna jsou rodina…

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.