abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 153 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 18:00
    Rozcestník

    LinuxDays 2022 nebudou

    LinuxDays 2022 nebudou: "Důvodů je několik: stále nejistá koronavirová situace, několikanásobně vyšší ceny a nižší počty návštěvníků na konferencích obecně. Pokud vám chybí setkání nejen s linuxovými lidmi, přijeďte na zářijový OpenAlt, který pořádají naši kamarádi v Brně."

    18.8.2022 12:22 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.8.2022 14:17 Tomáš R.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    K tomu snad jen obligátní "já jsem vám to říkal" - že s těmi přenosy a záznamy neděláte dobře. Ajťáci jsou od přírody asociální a když mají možnost se doma podívat na video (živé/záznam), tak to rapidně snižuje jejich chuť někam chodit. Bez exkuzivního obsahu, který je dostupný jen osobně na místě, ty konference dříve či později zajdou, vychcípají. Nově se k tomu ale přidal covid a nechuť se promořovat (kterou plně chápu) a z toho tak nějak vyhází, že to celé ztrácí smysl. Pak je asi fakt lepší si přečíst článek nebo kouknout na video ke konkrétnímu tématu - což se ale může publikovat průběžně kdykoli a ne jen jednou do roka.

    Jinak ale RIP - tohle byla asi nejlepší konference tady v ČR.

    P.S. A posílat někoho do Brna (1 2 3 4 5...), to je asi jako posílat ho do míst, kam slunce nesvítí... To byl vtip, že?

    joejoe avatar 18.8.2022 17:13 joejoe | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Podle odkazovanych clanku bude asi stejne lepsi kdyz zustanes doma a nebudes na jezdit na zadne konference. Co vim, tak na linuxove konference kdysi jezdival i Hans Reiser..

    P.S. OpenAlt se bude letos taky streamovat..
    19.8.2022 10:39 Miroslav Holub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou - konzumace, to je oč tu běží
    Bez exkuzivního obsahu, který je dostupný jen osobně na místě, ty konference dříve či později zajdou
    Těch důvodů, proč chodit na konference a podobné akce, je víc. Některé štědřejší firmy mívají opravdu výborné občerstvení, kvůli kterému stojí za to se zúčastnit. Občas bývají i tomboly nebo dárkové tašky.

    Kovid to dost zkomplikoval a udělal z toho mnohde otázku života a smrti, ale doufám, že před další větší vlnou bude už projekt konzumační masky dokončený a budeme moci vyrazit zase v plné sestavě.
    23.8.2022 14:56 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou - konzumace, to je oč tu běží
    Jakoze se tam chodis jen nazrat a dostat blocek s propiskou? Tfuj.
    18.8.2022 15:16 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Maji rict rovnou, ze se jim to nechce organizovat. Vymlouvat se na virozu? BUBUBU !!! Stat ani nic nezakazal, ale my se na to radsi vykasleme, co kdyby zakazal. :-( Tahle ustrasenost je strasne. Proste se sejit bez ohledu na nejakou posranou virozu.... Nebo alespon priznat pravy duvod...

    A do brna si jedte sami, mne tam neposilejte, fuj :-D
    21.8.2022 12:58 Virózo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    ...až budeš ležet v nemocnici na kyslíku a přesto se dusit, tak budeš o viróze přemýšlet jinak.
    23.8.2022 11:27 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Ne, nebudu. Nejsem posrany jako ty. :-D Nikdy bych nechtel, aby kvuli memu zdravi byly likvidovany zivnosti, cela ekonomika a lidske svobody. Pokud bych byl v rizikove skupine, mohu sam sebe chranit.
    23.8.2022 11:28 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Nehlede na to, ze lockdown stejne nefunguje :-D Lockdown byl a lide stejne pomreli. A proc? Protoze se to proste stava. :-D
    18.8.2022 19:14 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    koronavirová situace... :-D :-D No tak to mi ho vyndej!
    19.8.2022 10:15 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Smutne, jak jsou lide posrani. :-(
    19.8.2022 10:31 Miroslav Holub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Někteří dříve narození se oprávněně obávají o svoje zdraví. To, co je pro váš "rýma", může pro jiného znamenat téměř jistou smrt. To si pak člověk rozmyslí, jestli si půjde sednout do plného sálu nebo ne...
    19.8.2022 11:10 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    A nejen ti. Mi je 37 covid jsem měl bezpříznakový a odstřelil mě úplně - např totální únava, že nedokážu nic jiného než spát a to mám dělat na dost důležité mezinárodní zakázce.
    19.8.2022 23:17 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    to je tak dojemny pribeh...
    23.8.2022 14:57 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Vidis, sam jsi dukaz, ze lockdown na to nepomohl, stejne jsi to chytil. Lockdown tedy nema cenu. A ze jsi po viroze unaveny? To je celkem normalni. Kdo mel nekdy poctivou chripku, ten vi, o cem je rec. Zatni zuby a makej. :-P
    19.8.2022 17:35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    konspiračně teoretický bizár

    Zobrazit komentář
    Jendа avatar 20.8.2022 21:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Domácí IV tekutiny a kyslík
    Ty jo, to si lidi umí běžně doma dávat infuze?
    19.8.2022 23:16 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    tak jestli jednotky procent smrtnosti (nebude se tu hadat o presne cislo) podle tebe znamena temer jistou smrt, pak si jeste vetsi hystericky idiot, nez sem si vubec dovedl predstavit.
    21.8.2022 13:00 Virózo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    ...až budeš ležet v nemocnici na kyslíku a přesto se dusit, tak budeš o viróze přemýšlet jinak.
    23.8.2022 11:31 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Ne, ani omylem. Nikdy bych nechtel, aby se kvuli memu dobremu pocitu likvidovala ekonomika a lidske svobody. Nikdy. Lockdown byl, stat se zadluzil, lide prisli o svou dustojnost, cerveny svetr exhiboval, ... a co? Lide stejne zemreli. Tak to v prirode chodi. Proste obcas prijde patogen, ktery populaci trosku probere. Je to prirozene. Kazdy, at se chrani svobodne a z vlastni vule.
    23.8.2022 11:29 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays 2022 nebudou
    Jiste, to nerozporuji, ale jak sam pisete, ten rizikovy clovek si to rozmysli a svobodne zustane doma. V cem je problem? Neni spravne likvidovat ekonomiku, zadluzovat stat a brat lidem svobody kvuli tomu, ze nekdo ma pocit vetsiho bezpeci tim, ze nikdo nemuze do hospody. Proste at kazdy, kdo se chce chranit, zustane doma, nosi respirator, ockuje se sestou nebo jakou davkou, atd.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.