abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 25.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 25.7 je Visionary Viper. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 13:33 | IT novinky

    Před 40 lety, 23. července 1985, společnost Commodore představila první počítač Amiga. Jednalo se o počítač "Amiga od Commodore", jenž byl později pojmenován Amiga 1000. Mělo se jednat o přímou konkurenci počítače Apple Macintosh uvedeného na trh v lednu 1984.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    24.7. 06:00 | IT novinky

    T‑Mobile USA ve spolupráci se Starlinkem spustil službu T-Satellite. Uživatelé služby mohou v odlehlých oblastech bez mobilního signálu aktuálně využívat satelitní síť s více než 650 satelity pro posílání a příjem zpráv, sdílení polohy, posílání zpráv na 911 a příjem upozornění, posílání obrázků a krátkých hlasových zpráv pomocí aplikace Zprávy Google. V plánu jsou také satelitní data.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.7. 21:55 | Komunita

    Společnost Proxmox Server Solutions stojící za virtualizační platformou Proxmox Virtual Environment věnovala 10 000 eur nadaci The Perl and Raku Foundation (TPRF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.7. 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.65 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2025-54090.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (29%)
     (25%)
     (5%)
     (5%)
     (5%)
     (2%)
     (2%)
     (27%)
    Celkem 131 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Mandriva 2010 přejde na Plymouth

    Federic Crozat ve svém blogu informuje, že bude jako boot splash v Mandrivě 2010 použit Plymouth a nahradí tak stávající Splashy. Bude přítomen již v beta verzi, která by měla vyjít koncem dnešního dne.

    20.8.2009 17:48 | Jardík | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.8.2009 19:20 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth

     Škoda, že jsem to ještě neviděl běžet v praxi, žádná z GK co mám to nepodporuje. Snad příští PC za rok.

    Jardík avatar 20.8.2009 19:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Ve Fedoře 11 to můžeš zkusit s nvidií a intelem, pro nvidii je třeba přidat nouveau.modeset=1. Vypadá to docela hezky (hlavně v betě tý fedory, ta grafika finální verze nic moc :-))
    Věřím v jednoho Boha.
    Tomáš Bžatek avatar 20.8.2009 20:38 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Plymouth themes se samozrejme daji prepinat, skript pregeneruje initrd a po bootu je vami zvolene tema. Vratit se da zpatky i puvodni Solar. Kazde ma vlastni balicek, viz. http://koji.fedoraproject.org/koji/buildinfo?buildID=102239

    Dalsi vec je, ze plymouth je postaven nad kernel framebufferem, prirozene tedy chodi jak s kernel modeset drivery, tak i s klasickym vesafb. Staci pak jen "vga=ask", zadat cislo a mate graficky boot na jakemkoliv stroji.
    Koupim litajiciho tucnaka
    xhc avatar 20.8.2009 20:40 xhc | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    je to zatial stale zalezitost iba pre fedoru?
    xhc avatar 20.8.2009 20:41 xhc | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    teda myslim na opensuse samozrejme
    Tomáš Bžatek avatar 20.8.2009 22:10 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    To, co jsem uvadel, plati pro jadra Fedory.
    Koupim litajiciho tucnaka
    Jardík avatar 20.8.2009 21:50 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Já nemyslím solar, ale to co bylo v beťe 11, to nekonečno, jak tam kmitalo a nad tím nápis fedora 11.
    Věřím v jednoho Boha.
    michich avatar 20.8.2009 21:55 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    To je téma "spinfinity".
    Jardík avatar 20.8.2009 22:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Ok, dík
    Věřím v jednoho Boha.
    Nicky726 avatar 20.8.2009 20:52 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Grafické booty jsou hezké, ale stejně se nejlépe cítím v tom textovém... :-)
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    kouby avatar 20.8.2009 21:07 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth

    Přesně, člověk ihned pozná, že to zkompilované jádro prostě dál nepojede... :-)

    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    Jendа avatar 20.8.2009 21:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    +1, splash jsem nikdy nepoužíval (a u Ubuntu vypínal). Nejsem estét a hlavně - když ti někdo zavolá "Nejde mi počítač", tak stačí požádat, aby to vyfotil :-)

    (tedy, ještě se mi nikdy nestalo, aby Linux nenastartoval, pokud jsem se v něm předtím nehrabal...)
    Prcek avatar 20.8.2009 22:57 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Příloha:
    Splash není tak špatná věc ;-). Já teda používám jenom tu verbose verzi (obrázek v příloze), kde jsou vidět výpisy, takže ho vlastně používám jen abych měl v konsoli pozadí. Když člověk dělá po tmě, tak to přeci jen svítí víc než normální černá konsole a je aspoň trochu vidět na klávesnici, co člověk píše :-D. A vypadá to hezky ;-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Grunt avatar 20.8.2009 23:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Jo to je právě jedna z těch dobrých featur. Teď s KMS by mohla bát ještě lepší. Akorát mě to po čase začalo štvát, ale čas od času aktualizovaný X Server se sníženým jasem v pozadí by také nemusel být špatný. Vlastně takový Gnome-terminal na full-screen, s průhledností a composite bez Xek, bez průhlednosti a bez composite.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 20.8.2009 23:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    No, když si vzpomenu, kdy jsem na desktopu naposledy dělal bez Xek... Asi tři minuty, když jsem měnil grafickou kartu :-)
    Grunt avatar 20.8.2009 23:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Tvoje mínus. Nevíš o co přicházíš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    thingie avatar 20.8.2009 23:11 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    O nic. Jak kernelová konzole tak framebuffer dost sajou.
    Růžové lži.
    21.8.2009 09:20 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    To jo. Nedávno mě napadlo, že bych udělal nějaké testy ohledně výkonnostního dopadu foreign-endianness na výkon kernelové konzole, ale když jsem zjistil, že i konzole s nativním bajtsexem je nehorázně pomalá, tak jsem se na to vykašlal.
    make menuconfig, not war!
    vlastikroot avatar 20.8.2009 23:15 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Vsak jaky je rozdil pustit si $OBLIBENY_X_TERMINAL nez delat v framebufferu v "pravem" terminalu? Ucel to plni stejny, jen Xka jsou vetsinou o dost pohodlnejsi.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jendа avatar 20.8.2009 23:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    O co? Jak se liší, jestli si pustím xterm nebo zůstanu v terminálu? (kromě toho, že obvykle ještě používám Thunderbird, Firefox, OO.o, GIMP a další, což v terminálu nejde)
    vlastikroot avatar 20.8.2009 23:19 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    kromě toho, že obvykle ještě používám Thunderbird, Firefox, OO.o, GIMP a další, což v terminálu nejde

    Nevite nekdo jak je na tom directFB port GTK ?

    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 20.8.2009 23:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Nevite nekdo jak je na tom directFB port GTK ?
    Jak by na tom byl? Když jsem to zkoušel ještě někdy v Gentoo, tak just works. Stále mám nutkání si ho zkusit přeložit i v binárním distru.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 20.8.2009 23:25 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Tak co jsem cet tak ze je nepodporovany a outdated. Zajimalo by me napr. jak by fungoval na freerunneru (kdyz je tam kazdej MB RAM potreba), s vetsima aplikacema jako treba midori (co webkit a directFB).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 20.8.2009 23:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Sakra. Mám takové nutkání se pustit do kompilace.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Tomáš Bžatek avatar 21.8.2009 10:05 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Potvrzuji, directfb backend trpi akutnim nedostatkem vyvojaru. Nedavno se sice do nej pustil Marvell, zrejme maji nejake embedded produkty zalozene na lehkem fb. Po nedavne migraci gdk na client side windows je na tom ale jeste hur.
    Koupim litajiciho tucnaka
    Grunt avatar 20.8.2009 23:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Nevím. Já si na to furt nemůžu zvyknout. Prostě CTRL + ALT + ? rulez, zvláště teďka s nouveaudrmfb!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 20.8.2009 23:23 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Ja za stejnym ucelem pouzivam kombinace ALT + F? na prepinani virtualnich ploch + fullscreen xtermy. Je to k nerozeznani od praveho terminalu, az na to ze je to mnohem flexibilnejsi (kdyz vyvijim X aplikaci tak ji muzu rovnou vyzkouset atd).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jendа avatar 20.8.2009 23:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Prostě CTRL + ALT + ? rulez
    SHIFT + doleva/doprava :-)
    zvláště teďka s nouveaudrmfb
    To dělá co?
    Grunt avatar 20.8.2009 23:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    SHIFT + doleva/doprava
    Já vím. Tildu/Yakuake samozřejmě používám. Ale tak jak jsem to viděl tuším u Kolíbáče(Yakuake přes celou obrazovku) bych to nemohl. make menuconfig jedině na virtuálním terminálu.
    To dělá co?
    Nebliká v kombinaci s Nouveau pod Xkama.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.8.2009 03:46 eoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Zustava mi rozum stat. Zase.
    Grunt avatar 21.8.2009 13:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Rád vysvětlím. V čem je problém?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 20.8.2009 22:17 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Me se libi openSUSE boot. Je to pekne, je v tom textovy boot a navic je v konsoli pozadi (to jsem jeste u jineho distra nevidel).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jardík avatar 20.8.2009 22:26 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Mandriva to tak kdysi mívala taky, když používala bootsplash, tuším že ve verzi 10.1 to tak určitě bylo.
    Věřím v jednoho Boha.
    20.8.2009 21:12 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth

    A aky je prosim vas rozdiel medzi tym a napriklad http://dev.gentoo.org/~spock/projects/gensplash/ ? Lebo podla screenshotov vydim, ze to je len dalsi bootsplash program.

    Grunt avatar 20.8.2009 21:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Vždyť také nikdo netvrdí že ne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Tomáš Bžatek avatar 20.8.2009 22:19 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Plymouth by mel mit integrovany i graficky prompt pro zadani hesla, napr. pro odemykani LUKS.

    Gensplash (fbcondecor) je hack, ktery se mi nikdy nepodarilo spolehlive rozjet (a to mam Gentoo).
    Koupim litajiciho tucnaka
    Jendа avatar 20.8.2009 22:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Plymouth by mel mit integrovany i graficky prompt pro zadani hesla, napr. pro odemykani LUKS
    To má minimálně usplash taky.
    Jardík avatar 20.8.2009 22:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    usplash má asi ale jenom dvě animace (kmitání progressbaru a jeho naplňování), ale s plymouthem vám tam může lítat hvězdička a třeba zvracet a to je přece důležitá vlastnost :-) Ještě by to mělo podporovat plynulý přechod mezi konzolí a X, takže by neměla být vidět blikací čárka :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 20.8.2009 22:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Ještě by to mělo podporovat plynulý přechod mezi konzolí a X, takže by neměla být vidět blikací čárka
    K tomu není Plymouth potřeba. To je výsledek spolupráce Xek a KMS.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 21.8.2009 00:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Ne, pokud dojedou init scripty a nestačí se např. spustit X, tak tu čárku uvidíte i s KMS, jen nebude přepnutí do X měnit mód. Ale plymouth je zobrazen, čeká na start xka (na stejném VT) a pak akorát vidíte kurzor a když vám login manager nezmění pozadí, tak to vypadá docela hezky. Ale je teda pravda, že není problém do init scriptu dát čekání na start X.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 21.8.2009 00:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Jardíku, o tom vykání už jsem ti něco říkal.
    tak tu čárku uvidíte i s KMS
    Jakou zase čárku?
    jen nebude přepnutí do X měnit mód. Ale plymouth je zobrazen, čeká na start xka (na stejném VT) a pak akorát vidíte kurzor a když vám login manager nezmění pozadí, tak to vypadá docela hezky.
    Když oddělám volbu rhgb(leda by to dělal ten plymouth --deamonize co se spouští v initrd, teď se ni nechce sestavovat nový initrd abych to zkusil) a valí to normálně v textovém módu(přes fbcon), tak když dojde na X, tak ty prvně aktivují kurzor(HW akcelerovaný animovaný kurzor na framebufferu vypadá opravdu perfektně, byla by to perfektní náhrada za gpm), pak si sniffne Xko obsah framebufferu a udělá ten přechod na GDM. I když mi nevalí framebuffer, tak Xka ten přechod udělají, akorát z černé a ne ze sniffovaného obsahu framebufferu. Z toho tedy soudím, že s tím nemá co Plymouth dělat(pravda, zatím jsem neměl potřebu ho dostat z initrd).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 21.8.2009 11:56 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Jardíku, o tom vykání už jsem ti něco říkal.
    Sry, tvoje přezdívka ve mně vzbuzuje úctu a proto ti vykám :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 21.8.2009 00:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Už jsem to asi pochopil. Stejně budu muset sestavit nový initrd, tak z toho ten plymouth zkusím vysekat a uvidím. Ale asi máš jinak pravdu(protože, ručně spuštěné Xka nic takového nedělají).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.8.2009 16:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Stejně budu muset sestavit nový initrd, tak z toho ten plymouth zkusím vysekat a uvidím. Ale asi máš jinak pravdu(protože, ručně spuštěné Xka nic takového nedělají).
    Tak jsem teda vysekal ten plymouth(teda krom plymouth --switch-root, ale to snad nebude mít vliv) a jediný vliv to mělo na to, že se Xka nespustili na první, ale na sedmé konzole. Ale jak HW myš, tak fade efekt se odehrál, takže předpokládám, že na to plymouth opravdu nebude mít vliv.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 20.8.2009 22:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Plymouth by mel mit integrovany i graficky prompt pro zadani hesla, napr. pro odemykani LUKS.
    On toho umí víc. Sám neznám všechny featury. Snad to bude někde lépe popsané.
    Gensplash (fbcondecor) je hack, ktery se mi nikdy nepodarilo spolehlive rozjet (a to mam Gentoo).
    Jo, to vim. To bude IMHO ten největší rozdíl, ale také má více core funkcí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 20.8.2009 22:35 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    V nadpisu zpravicky s/Polymouth/Plymouth/
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jardík avatar 21.8.2009 00:33 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mandriva 2010 přejde na Plymouth
    Jó, se mi to tam popletlo, to polymouth jsem kydnul i do textu, do nedávna jsem žil v představě, že tam to "o" fakt je, pak jsem si toho všimnul na tom blogu, opravil ve zprávičce a v titulku na to asi zapomněl :-)
    Věřím v jednoho Boha.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.