abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    16.1. 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    16.1. 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    16.1. 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.1. 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.1. 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.1. 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.1. 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    15.1. 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (5%)
     (0%)
     (10%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (11%)
     (41%)
    Celkem 481 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník

    Právo nevypovedať v ohrození

    Slashdot upozornil na článok EFF, podľa ktorého sa tamojšia prokuratúra snaží presvedčiť súd, že prinútením obvineného napísať na klávesnici heslo k zašifrovanému počítaču nebude porušením piateho dodatku americkej ústavy (právo nevypovedať).

    13.7.2011 07:53 | lubosb | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.7.2011 08:44 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Tak po Velké Británii a Francii už se o to snaží i USA? No, byla to jen otázka času, svoboda jde v západních "demokraciích" postupně do kytek :-(

    Jinak moc se mi líbil jeden z komentářů na Slashdotu:
    Why do US authorities not just torture people to get the information they need? Wouldn't that be more effective and convenient?

    Oh wait...they already did in Abu Ghraib and Guantanamo...
    Smutné a pravdivé :-/
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    13.7.2011 09:25 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Na východě prozměnu demokracie není vůbec... Není moc z čeho vybírat.
    13.7.2011 09:45 lobotron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Švédsko?
    13.7.2011 13:34 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Doporučuju zopakovat zeměpis ;) Ale i v tom Švédsku to přestává být tak růžové. Francie taky kdysi bývala samé řeči o svobodě a žabožrouti se ozvali pokaždé, když jim někdo chtěl třeba jen kecat do toho jak žijou. A podívej se teď...
    13.7.2011 09:54 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Pokud to takhle půjde dál, tak za chvíli tu budeme mít stejnou "svobodu" jako v Číně.

    Tady v ČR zatím naštěstí třeba snahy o cenzuru Internetu ještě nikdy neprošly (naposledy k tomu ale nebylo daleko), nicméně právo nevypovídat a presumpce neviny už začínají být také nahlodávány (viz třeba nový silniční zákon - to tzv. "zrušení osoby blízké" je IMHO zcela protiústavní).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    13.7.2011 10:15 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    placas blbosti...
    13.7.2011 10:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    To je vskutku hodnotný argument do diskuze :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    13.7.2011 10:20 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    a co je protiústavního na tom, že vyčůránkům sebrali možnost beztrestně křivě vypovídat? za provoz motorového vozidla nyní někdo zodpovídá a to je podle mě dobře.

    a nepiš prosím příměry o tom, že to je jako kdybych šel sedět za vraždu kterou sem nespáchal jenom proto že byla spáchaná mým nožem.
    13.7.2011 10:27 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    To zas bude flame. Rozhodl bych se to jeste zjednodusit, proste se zavede 'rychlostni dan' za kazde vozidlo. Jestli nekdo neco porusil ci ne, neni podstatne.
    13.7.2011 10:41 Roj | Praha / Dobruška / Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Ty se nejdřív zeptej mámy nebo učitelky, co znamená křivá výpověď.
    13.7.2011 11:46 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    +100000000000!

    Také by si měl přečíst ten návrh zákona. Nejde o žádnou prevenci nebo zvyšování bezpečnosti provozu. To jde jen o vyšší efektivitu při vybírání pokut. Nic jiného. Mě fakt fascinuje čeho jsou lidi schopni při honu na imaginární piráty silnic. Že si tím vlastně podkopávají vlastní svobody jim vůbec nedochází. Oni si myslí, že jim se to přece nemůže stát. Ach jo :-(.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    13.7.2011 11:48 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Debily jako ty je treba strilet, uz se na to chystam - nakupuju munici.
    Prokop Mikule avatar 13.7.2011 12:16 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    +1
    13.7.2011 13:05 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    +1 protoze za chvili bude u nas presunkce viny a k do vi co po nas budou chtit jako dukaz ....
    13.7.2011 13:04 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    CO ! ... s tebou na popraviste, no a co ze nemam dukaz ?

    Takze je to asi tak, k tomu abys nekoho obvinil, musis mit dukazy, kdyz mas dukazy, kde je problem, nikdo nic rikat nemusi, na zaklade dukazu vymerime pokutu ne ?

    No a kdyz nemam dukazy, ehm tak je vubec drzost zacinat nejake spravni ci jine rizeni, nebot nikoho nemuzu nutit vypovidat.
    pavlix avatar 13.7.2011 17:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    No a kdyz nemam dukazy, ehm tak je vubec drzost zacinat nejake spravni ci jine rizeni, nebot nikoho nemuzu nutit vypovidat.
    Někomu se asi stýská po soudech „za nic“.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.7.2011 16:54 qwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Pravo maji lide jen na to, na cem se navzajem dohodnou. Pokud se nedohodnou, plati pravo silnejsiho. Jestlize se nejake dohodnute pravo zacne masove zneuzivat k pachani nepravosti, tak je jen otazkou casu, kdy o nej lide prijdou. Cim nepoctiveji se budou lide chovat, tim mensi prava budou mit. Svobodne muze zit jen ta spolecnost, jejiz obcane chapou svou zodpovednost na stavu spolecnosti a cestne ji naplnuji. No a protoze od takove spolecnosti mame cim dal tim vic dal, tak se nelze divit, kam se to vsechno vyviji.

    A zrovna piratska strana je zlo, ktere tahne spolecnost ke dnu.
    13.7.2011 17:07 ewq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Zda se, ze jsi nepochopil o cem je pravo. Prava ma clovek bez ohledu na to, jestli je slusny, nebo ne. Rict ze vsichni porusujou rychlost, pripadne ze vsichni stahujou a sdilej autorsky chraneny obsah je jako rict ze vsichni cikani kradou. Pausalizovat nelze, protoze vzdy je nekdo cestny a nekdo necestny. Mezi beznymi lidmi i mezi mocipany.

    Proto je nutne _branit_ svoje prava a svobody
    13.7.2011 17:19 qwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Obavam se, ze jsi nepochopil muj prispevek. Zkus si ho precit pozorneji. Ja nepisu nic o vsech. A doporucuji se zamyslet i nad otazkou, odkud lide vubec berou svoje prava. Zjistis ze to neni tak jednoduche jako to podavas. A nemas pravdu ani v tom, ze clovek ma prava bez ohledu na to jestli je "slusny" nebo ne. Napriklad usvedceny a odsouzeny vrah o nektera sva prava docasne nebo i dozivotne prijde.
    13.7.2011 17:32 ewq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    na extremy (vrah atd) jsem nemyslel, nicmene muj prispevek v sobe nese myslenku, ze pravo nesmi nikomu krivdit (pokud by pravo nekomu krivdilo, uz to neni pravo). Pokud vetsina se chova nejak trestuhodne, tak zakon i kvuli te vetsine nesmi nejakym zpusobem poskodit tu mensinu.

    btw cim tahne CPS spolecnost ke dnu? tim ze se snazi branit svobodu lidi?
    pavlix avatar 13.7.2011 17:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    btw cim tahne CPS spolecnost ke dnu? tim ze se snazi branit svobodu lidi?

    Svoboda je zlo :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.7.2011 17:53 qwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Svoboda je v prvni rade zodpovednost za sebe sama.

    A pokud si ji nekdo bude napriklad vykladat jako moznost beztresne krast nebo zabijet ostatni lidi, tak z ni to zlo udela. Takze je vzdycky potreba se ptat, co vidi dotycny za tou svobodou, kterou siri.
    Nicky726 avatar 13.7.2011 22:55 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Svoboda ale není dělat si, co se mi zlíbí. To je jakási pseudosvoboda, ač se jí dnes mnoho lidí ohání.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    14.7.2011 11:45 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Proto pisu, ze je potreba se zabyvat tim, co verozvest svobody tou svobodou skutecne mysli.
    13.7.2011 17:47 qwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Je mi lito, ale mas o pravu velmi naivni predstavy. Pravo klidne muze nekomu skodit, neslysel jsi treba o pravu prvni noci? Obavam se, ze vybec netusis, co to pravo ve sve podstate a v historii lidskeho rodu bylo a je. Vsimni si ze uz od staroveku je pravo personifikovano jako slepa bytost a dodnes se rika, ze pravo je slepe. Pravo muze krivdit a mnohdy take krivdi a mnohdy je to nevyhnutelne. Co napriklad Benesovy dekrety? Krivda jako hrom. Co ukradeny cirkevni majetek, ktery se stat stale zdraha vratit. Krivda jako hrom. Co nevraceny Schwancenbersky majetek? Krivda jako hrom. Co treba takovy zakon o rodine, to je jedna krivda za druhou. Pravnim otcem ditete je manzel rodici zeny at to dite zplodil nebo ne. Krivda jako hrom. A nebo co teprve rozvod, kdyz se musi rozhodnout, ke komu pujdou deti. Soud musi rozhodovat v zajmu ditete i kdyz tim nekteremu rodici ukrivdi. Ano, moderni pravo by se melo snazit byt spravedlive, aby bylo legitimni. Ale mnohdy spravedlive proste byt nemuze, potoze to technicky neni mozne. A nekdy to neni mozne politicky.

    Piratska strana nehaji svobodu lidi, ale zajmy urcite skupiny lidi. Jine skupine lidi naopak svobodu a prava upira. A zajmy ktere haji nejsou spravedlive a cestne.
    13.7.2011 23:07 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Pravnim otcem ditete je manzel rodici zeny at to dite zplodil nebo ne. Krivda jako hrom.
    Pokud vim, tak pouze v pripade, kdyz to do 6 mesicu nepopre.
    14.7.2011 11:39 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Mohu se mylit, zabyval jsem se tim dukladne pred dvema lety, ale co si pamatuji, tak 6 mesicni lhuta se tyka pouze nemanzelu, kteri se k otcovstvi dobrovolne prihlasili. Manzele ho maji ze zakona a to dokonce i navzdory tomu, ze se o otcovstvi hlasi jiny muz (biologicky otec) a je velky pravni problem s tim neco udelat.
    pavlix avatar 14.7.2011 11:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Když už jsme u práva… v případě manželů a jiného biologického otce je nejčastěji právo potlačeno už manželkou, která si nechce dělat zle, tak předstírá, že je vše „tak jak má být“.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.7.2011 14:07 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    A jake pravo je tim potlaceno?

    Mimochodem, udajne se to tyka az 1/3 deti.
    pavlix avatar 15.7.2011 11:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    A jake pravo je tim potlaceno?
    Myslel jsem, že píšeme ve stejné kontextu, tedy jestli otec dostane možnost se přihlásit k vlastnímu dítěti, z čehož vycházejí další práva a povinnosti.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.7.2011 12:35 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Aha, no tak to je prave to o cem pisu, v rade pripadu biologicky otec pravo prihlasit se k otcovstvi nema (krivda) a v techto je uplne jedno, komu zena co sdeli.
    pavlix avatar 15.7.2011 13:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Napsal jsem tedy něco špatně?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.7.2011 16:04 qwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Jo, napsal jsi "v případě manželů a jiného biologického otce je nejčastěji právo potlačeno už manželkou, která si nechce dělat zle, tak předstírá, že je vše „tak jak má být“".

    Jenze v pripade manzelu to rozhoduje zakon kdo je otcem a na tom jestli se manzelka prizna nebo ne nezalezi. Tudiz manzelkou pravo potlaceno neni, ono v tomto pripade ani neexistuje.
    pavlix avatar 16.7.2011 00:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Jenze v pripade manzelu to rozhoduje zakon kdo je otcem a na tom jestli se manzelka prizna nebo ne nezalezi.
    Znamená to, že biologický otec žádná práva nemá?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.7.2011 17:12 qwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Presne tak, v techto pripadech. A naopak manzel ma ze zakona vyzivivaci povinnost vuci detem ktere nezplodil a o ktere ani nemusi stat.
    pavlix avatar 16.7.2011 17:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    A pokud si vyžádá testy… tak se nic nemění?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.7.2011 13:24 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Ne. Nic na tom nemeni ani to, když pravni otec otcovstvi odmita, biologicky se k nemu hlasi a zena stoji za biologickym otcem. V tomto pripade je moznost slozite napravy, ale nelze ji narokovat, zalezi na rozhodnuti urednika, zda se tim vubec bude zabyvat a pusti to k soudu nebo ne.

    Navic z pohledu prava je biologicky otec cizi clovek, ktery si na cizim diteti nemuze vyzadat testy. Takze pokud s tim matka nesouhlasi, ma smulu. Muze podat zalobu na urceni otcovstvi, ale pokud dite ma uz otce, nebude vubec prijata.
    14.7.2011 23:58 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    No, castecne mas pravdu. Podle par. 58 zakona o rodine to manzel v podstate muze v te lhute poprit pouze v pripade, je-li vylouceno, ze by mohl byt otcem.
    15.7.2011 12:56 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Na tuhle vyjimku jsem uz zapomnel. Jeste by tam mela byt vyjimka na kratkou dobu manzelstvi osetrujici pripady, kdy k poceti doslo pred svatbou. Ale to jsou jen vyjimky z obecneho a (podle me) spatneho ustanoveni.
    pavlix avatar 15.7.2011 13:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    A já myslel, že tenhle typ zákonů už je jen v těch zemích, kde vládne církev.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.7.2011 00:56 Roj | Praha / Dobruška / Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Co to furt meleš? Nejdřív nějaký bláboly o právu a pak pokaždý do toho zatáhneš Pirátskou stranu, o který vůbec nebyla řeč. Došly ti prášky? Nebo copak ti schází? :-)
    14.7.2011 11:34 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Odpovidal jsem na dotaz. Pokud i tohle je vam nesrozumitelne, tak blaboly o pravu budou pravdepodobne zcela mimo vas dusevni rozsah. Uroven vaseho vyjadrovani a myslenek to potvrzuje.
    15.7.2011 00:17 Roj | Praha / Dobruška / Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Jo táák, vidíš tam neexistující dotaz. A co třeba zelená žirafa, tu tam vidíš taky? Asi dobrej model :-)
    15.7.2011 12:38 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Ty jsi opravdu smutny pripad. Protoze vim z ceho takove chovani prameni a k cemu vede, tak je mi te docela lito.
    15.7.2011 19:11 Roj | Praha / Dobruška / Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Vi víš, z čeho pramení chování mluvit úplně mimo téma? Tak proč s tím něco neuděláš?
    14.7.2011 14:02 ewq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Jaka prava a svobody piratska strana nekomu upira?

    K tomu dalsimu se budu vyjadrovat jen velmi strucne: Benesovy dekrety mely sve opodstatneni. Cirkevni majetek (katolicky) byl z velke casti cirkvi v minulosti nekomu ukraden (inkvizice - majetek ji zabaveny pripadl cirkvi, krizove vypravy atd)
    14.7.2011 14:29 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    V prvni rade pravo na odmenu za praci a svobodu se o ni rozhodnout lidem podilejicim se na tvorbe autorskych del.

    Jiste, zrusit pravo nevypovidat ma taky sve opodstatneni. To ze ma nejake pravo opodstatneni se nevylucuje s tim, ze se kvuli nemu nekomu deje krivda. I presto zustava pravem a timto je vyvraceno vase tvrzeni o tom co je a co neni pravo.

    Obavam se, ze mate zkreslene predstavy i o cirkvi, cirkev predevsim dobre hospodarila, to je ale v teto diskusi bezpredmetne a bylo by to na dlouho, takze to nehodlam nejak vic uvadet na pravou miru.

    14.7.2011 15:45 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Co ukradeny cirkevni majetek, ktery se stat stale zdraha vratit. Krivda jako hrom.
    nikoliv, vule Bozi
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    pavlix avatar 13.7.2011 12:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Východ je mi v tomhle sympatičtější, takový upřímnější.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.7.2011 12:26 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Právo nevypovedať v ohrození
    Myslel jsem, že prokurátoři musejí mít právní vzdělání, a že tam získají i právní povědomí a jakous takous úctu k právu. Ale tihle zdá se studovali v Plzni...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.