abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:22 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 28.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | Zajímavý článek

    Český telekomunikační úřad zveřejnil Výroční zprávu za rok 2024 (pdf), kde shrnuje své aktivity v loňském roce a přináší i základní popis situace na trhu. Celkový objem přenesených mobilních dat za rok 2024 dosáhl dle odhadu hodnoty přibližně 1,73 tis. PB a jeho meziroční nárůst činí zhruba 30 %. Průměrná měsíční spotřeba dat na datovou SIM kartu odhadem dosáhla 12,5 GB – v předchozím roce šlo o 9,8 GB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 12:33 | IT novinky

    Z novinek představených na Google I/O 2025: Přehledy od AI (AI Overviews) se rozšiřují do dalších zemí. Užitečné, syntetizované přehledy od generativní AI jsou nově k dispozici i českým uživatelům Vyhledávače.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:44 | IT novinky

    Šestice firem označovaných jako „MAMAAN“ – tedy Meta (Facebook, Instagram), Alphabet (Google), Microsoft, Apple, Amazon a Netflix – je zodpovědná za více než padesát procent světového internetového provozu. Dalšími velkými hráči jsou TikTok a Disney+. Společně tak zásadně určují podobu digitálního prostředí, spotřebitelského chování i budoucích trendů v oblasti technologií. I přesto, že se podíl těchto gigantů od roku 2023 o něco snížil, jejich dominantní postavení zvyšuje volání po regulaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 11:33 | IT novinky

    Evropská komise (EK) navrhuje zavést plošný poplatek ve výši dvou eur (zhruba 50 Kč) za každý malý balík vstupující do Evropské unie. Poplatek se má týkat balíků v hodnotě do 150 eur (zhruba 3700 Kč), které v EU nepodléhají clu. V loňském roce bylo do EU doručeno kolem 4,6 miliardy takovýchto balíků. Poplatek má krýt náklady na kontroly rostoucího počtu zásilek levného zboží, které pochází především z Číny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (57%)
     (28%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (5%)
    Celkem 61 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Dotaz: Ponožky v sandálech [nejdůležitější diskuse pod zprávičkou „Rozhovor: Linus Torvalds“]

    12.2.2011 11:34 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Ponožky v sandálech [nejdůležitější diskuse pod zprávičkou „Rozhovor: Linus Torvalds“]
    Přečteno: 260×

    Diskuse vznikla z vlákna této diskuse.

    Odpovědi

    12.2.2011 11:34 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    To je ta socka co nosí na konference ponožky v sandálech? Nezájem, beztak je Linux jen neuměle okopčený Windows. No flame pls.
    vain avatar 10.2.2011 14:01 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    No flame pls.
    Nepsat debilní komentáře pls.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    10.2.2011 14:08 Andy | skóre: 18 | NMnMet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    nezlob se varle ale co je spatnyho na ponozkach v sandalech?
    Válka je vůl ... a já taky ;) | Chaotic state of my influence.
    10.2.2011 14:28 Michalxo | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ponozky ;-)
    10.2.2011 16:15 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Možná jsi drsňák a při -10 °C chodíš v sandálech bez ponožek, ale já si do nich tedy beru ponožky.
    10.2.2011 16:29 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Já teda v -10 stupních nechodím v sandálech.
    10.2.2011 16:55 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    +1 :-D
    10.2.2011 18:51 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Já jak kdy. Když je sníh, ve městech se pak často musíš brodit hromádkami soli, což je v sandálech nepříjemné. Ale podstata byla v zasazení onoho absolutního zákazu do kontextu...
    10.2.2011 20:02 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    11.2.2011 14:50 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    no...a z tech posolenych ulic a tramvajovych zastavek se ne chodniky zadna sul prece nemuze dostat!
    Už Amundsen říkal: nikdy bych si do závějí nevzal sandály bez ponožek.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    10.2.2011 20:41 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Souhlasím s tím, že pro manekýny na modních přehlídkách nejsou ponožky potřeba. Ale to je prostředí, které neznám a nepovažuji za hodné velkého uznání a uvažování pro reálný svět.

    Rád ale uvidím někoho (a především jeho nohy), kdo třeba i v parném létě projede v trekových sandálech pár stovek kilometrů po horách s těžkým batohem bez ponožek. Zatím takové lidi nějak neznám. Asi i když si po dni ve velehorách člověk večer, kdy se ochlazuje na nulu, chce odpočinout nohám od pohorek, tak projektování zimou a odhánění komárů od bosých nohou v lehkých sandálech nebude to pravé.

    Takže bych řekl, že jednoznačné odsuzování chování jiných je jen projevem vlastní hlouposti a stádovitosti.

    Nechte lidi žít tak, jak jim to vyhovuje, když vám žádným způsobem neškodí. Naopak v případě Linuse i Stallmana ušetřili nesmírné množství množství prostředků především těm, kteří mají zalíbení v konkurenčních plně zavřených a komerčních technologiích. Kdyby nebylo alternativy GNU/Linux a třeba i Androidu, tak pravděpodobně každý z Windows zealots platí za OS na svém počítači 10 kkč a pro zajištění DRM při nákupu odevzdává vzorek DNA do centrální databáze Microsoftu.
    10.2.2011 14:34 otokar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    buznám se to nelíbí, nemohou pořádným chlapům okukovat kotníky...
    10.2.2011 14:34 otec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ponozky v sandalech, to je asi jako teplakova souprava pod bikinama.
    poky74 avatar 10.2.2011 15:41 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds

    Takže máme nosit sandály v ponožkách? :-D

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    10.2.2011 15:47 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Nebo snad jen ty ponozky?
    10.2.2011 15:54 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ponozky v sandalech, to je asi jako teplakova souprava pod bikinama.
    Chcete snad naznačit že na Supermanovi je cosi teplého či jinak závadného?
    10.2.2011 22:25 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Uz aby bylo leto, abych si mohl gaydar v podobe ponozek v sandalech opet obout.
    10.2.2011 14:37 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Asi to samé jako špinavé oblečení - druhé to přímo neobtěžuje (pokud vyloženě nesmrdí), ale lidem se to hnusí snad ve všech kulturách. Existuje něco jako vkus a kdo ho nemá, pindá. Ditto punčocháče v žabkách, snowboardové rukavice k plavkám, deštník místo čepice nebo hodinky na noze.
    10.2.2011 14:55 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Hm, me teda subjektivne pripadaji nahe nohy v sandalech odpudivejsi nez ponozky. Asi jsem tuhle postmoderni formu naturalismu nepochopil.

    Chapu psychologickou potrebu nekterych lidi se v techto vecech vyzivat (napr. muslimove maji problem se spore oblecenymi zenami). Ale proc si to proboha musite nejak objektivne zduvodnovat, to nechapu.
    10.2.2011 14:59 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Addendum: V Indii (a asi i jinde na svete) nosi snad vsichni chudi lide sandaly bez ponozek. Takze vydavat to za nejakou znamku civilizovanosti, nevim, je to tak nejak legracni.
    10.2.2011 15:04 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Pěkná projekce, Jung by jásal.
    10.2.2011 15:44 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Tedy uznavate, ze to je ciste subjektivni zalezitost, za kterou neni zadny racionalni duvod?
    10.2.2011 15:46 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Jistě, stejně jako ty mnou zmíněné punčocháče v žabkách, snowboardové rukavice k plavkám, deštník místo čepice nebo hodinky na noze.
    10.2.2011 15:49 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Dobre, tak kde se bere ve vas ta netolerance k volbe ostatnich, jak to chteji mit?
    10.2.2011 15:50 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Nikde, jsem profesionální troll.
    10.2.2011 15:53 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Asi ano. Jasne je, ze nejste chlap, protoze kdybyste byl, priznal byste narovinu, ze jste tuto diskusni partii prohral.
    10.2.2011 15:54 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Prectete si pozorne prvni prispevek diskuze. Trolling is a art :-)
    10.2.2011 16:00 kik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    to už tu bylo včetně odpovědi "trolling is aN art".
    10.2.2011 16:24 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    To je evergreen, nic na jedno použití.
    10.2.2011 17:00 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Když to troll napíše takhle, tak se může ještě hádat o pravopis/gramatiku. Chytré :-)
    10.2.2011 16:07 xicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds

    Trolling is a art, defined by a series of well-placed and thought-out arguments regarding a subject, that may or may not be refuted by persons who are of lesser intelligence than the troll himself.

    Varle to co jsi napsal je offtopic sragora.
    10.2.2011 16:23 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Kdybych napsal odbornou besedu k tématu, tak na to nikdo takto nereaguje :-D Ábíčko dobře znám, hodím sem jako velký fanda linuxu skoro pět let...
    10.2.2011 16:48 xicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ano, asi mas pravdu. Nicmene radsi ctu vecne komentare nez tunu blabolu a odpovedi. Na abclinuxu se koukam pravidelne mnoho let a komentare jsou cim dal horsi!
    10.2.2011 15:50 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Navic ty, kteri nosi ponozky v sandalech, oznacujete za "socky". Jestli se nemylim, je to oznaceni lidi z nizsi socialni tridy. Takze jak mi chcete tvrdit, ze to nepovazujete za znamku civilizovanosti (nebo statusu)?
    Jendа avatar 10.2.2011 16:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Jestli se nemylim, je to oznaceni lidi z nizsi socialni tridy.
    I to je sporné, už jsem slyšel označovat za socky ty, kdo si můžou dovolit jezdit do práce/školy MHD.
    10.2.2011 16:45 Atilius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Tahle "ponožková" diskuze je docela dobrá.

    Vůbec nechápu, proč někomu vadí ponožky v sandálech - vkus je naprosto subjektivní záležitost a jestli má někdo zahnojený nohy s nebo bez ponožek je podle mě naprosto irelevantní.

    Já například nesnáším (=je mi nepříjemné) chodit v botách bos, stejně tak v sandálech. Nechápu, proč bych je tedy neměl nosit - jen abych v něčích očích byl IN a splňoval jeho představu vkusu?

    Přitom se stačí podívat do historie módy, jak se celé vlny toho módního opakují, jak to, co nebylo před rokem možné nosit je najednou IN, protože si to jakási celebrita oblékla.
    10.2.2011 17:22 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Diskuse je to dobra, ale nejak ji schazeji vasnivi odpurci ponozek v sandalech, ted kdyz to varel vzdal.

    Ja za sebe musim rict, ze me je fuk, jak si to kdo nosi, ale asi bych dal osobne prednost ponozkam (sandaly moc nenosim).
    10.2.2011 16:49 Atilius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Jistě, stejně jako ty mnou zmíněné punčocháče v žabkách, snowboardové rukavice k plavkám, deštník místo čepice nebo hodinky na noze.
    Ale tohle je přeci demagogie. Proč by někdo mohl nemohl mít punčocháče do žabek? Snowboardové rukavice k plavkám není věcí vkusu, ale praktičnosti - asi se těžko budu potit v rukavicích, když mám plavky, deštník místo čepice je jen čistě jiná forma řešení stejného problému (být ve stínu) a hodinky na nohách je zase a jen věc praktičnosti, se vkusem to nemá nic společného.
    Jakub Lucký avatar 10.2.2011 21:54 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ne, v Indii snad všichni chudí lidé nenosí sandály a chodí bosi...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    10.2.2011 15:32 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    "lidem se to hnusí snad ve všech kulturách" Nejaky vyzkum na toto tema by nebyl? Jestli myslis, ze patent na vkus maji buzny, ktere pisi lajfstajlove shity a po molech prohani polomrtve anorekticky, tak mozna.
    10.2.2011 15:41 varel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Zkus najít protipříklad. (Zbytek tvýho příspěvku je jen ubohý pšouk)
    Jendа avatar 10.2.2011 16:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    lidem se to hnusí snad ve všech kulturách
    Zkus najít protipříklad.
    Kultura obdivovatelů Linuse Torvaldse.
    10.2.2011 17:01 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    To je roztomile self-referencni odpoved. Krasna aplikace Cantorova diagonalniho argumentu!
    pavlix avatar 12.2.2011 11:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    To neni selfreferenční odpověď, ale triviální protipříklad.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.2.2011 22:20 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Proc protipriklad? Tys prisel s nejakym tvrzenim, tak je podle me na tobe, abys ho necim podlozil. Kdyz ja reknu, ze si vetsina hospodynek mysli, ze varel je idiot, tak to bude pravda do te chvile, nez ziskas podpis od vetsiny z nich, ze to pravda neni?
    10.2.2011 23:23 Jiri | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ve Finsku normálka. Finové na nějaké metrosexuální trendy vesměs kašlou.
    pavlix avatar 12.2.2011 11:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Skvělá to země.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 10.2.2011 16:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Existuje něco jako vkus a kdo ho nemá, pindá.
    Hmm, já ho nemám ;-).
    hodinky na noze
    Á jé…
    pavlix avatar 12.2.2011 11:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Existuje něco jako vkus a kdo ho nemá, pindá.
    A proto pindáš :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.2.2011 14:35 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Když už, tak okopčený UNIX. A ne neuměle, ale velice dobře: lepší než originál.
    AsciiWolf avatar 10.2.2011 18:44 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    lepší než originál.
    Jak v čem... :-)
    10.2.2011 20:59 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    No priznam, ze se bych nechtel tedka jit a zacit pouzivat Unix V ;-)
    10.2.2011 14:58 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Asi je taky začnu nosit, aby to některé lidi sralo.
    10.2.2011 16:20 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ono stačí vyzvat to módní exprety, kteří chodí v teplých botách, bundě, šále a čepici, když máš v sandálech ponožky, ať se tedy předvedou v sandálech bez ponožek. Nad nulou samozřejmě jsou ponožky zbytečné, akorát se v nich potí nohy...
    10.2.2011 16:39 mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    taky to byl fetak a smazka, takze se zapominal obouvat, nebo mel v botach furt nablito!
    pavlix avatar 12.2.2011 11:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Nad nulou samozřejmě jsou ponožky zbytečné, akorát se v nich potí nohy...
    Pro mě jsou užitečné vysoko nad nulu. Asi z podobných důvodů, jako se i v létě používají zavřené boty (kde se ty nohy potí daleko víc). Pohodlí a možnost ujít celkem v pohodě velké vzdálenosti.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.2.2011 16:20 Kerala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Paul McCartney chodil bos a odsuzuje ho někdo?
    10.2.2011 17:14 majvan | skóre: 5 | blog: Fandime linuxu | Trenčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    :) Ved ty na konferencie nechodis, tak preco by ta to malo zaujimat :) A okrem toho, pred 20 rokmi sa bezne nosili ponozky v sandaloch, nikto sa necudoval a bralo sa to normalne... Potom prisiel niekto a povedal, ze je to blbost, tak vsetci odkyvli "ano", dokonca maju na to zdovodnenie. Uz vobec ludi nezaujima, ze ponozky v sandaloch tvoria akysi logicky teplotny medzistupen medzi bez ponoziek v sandaloch a topankami. Ja napriklad tvrdim, ze nosit kravatu je strasne smiesne a bude to v buducnosti asi tak posobit na ludi ako na nas teraz posobia kucerave a zamotavane vlasy panovnikov z minulosti.
    10.2.2011 18:47 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ano, jsem z budoucnosti a mohu to potvrdit :o)
    Shadow avatar 10.2.2011 19:38 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Komu se to nelíbí, ať si pr*** políbí.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    10.2.2011 23:37 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Copak ponožky, ale jmelí!
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    Matelko avatar 12.2.2011 12:33 Matelko | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    Ty brďo, to už by skoro bylo na Anketu: Komu vadí ponožky v sandálech. Já je nosím docela dost často a nikdy mi to divný nepřišlo.
    17.2.2011 23:16 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozhovor: Linus Torvalds
    ROFL! Jsem také pro anketu! Kolik čtenářů ABC Linuxu nosí ponožky do sandálů... a kolik uživatelů alternativních OS je (ne)nosí.. Opravdu zajímavý sociologický výhkum :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.