abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 571 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Visual Studio Code 1.18

    Byla vydána nová verze 1.18 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání.

    9.11.2017 01:44 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.11.2017 06:54 emax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    to je ten editor, co do M$ pravidelne posila informace vcetne fragmentu souboru a adresarove struktury disku "pro ucely zvysovani kvality sluzeb" ? NOTHX
    9.11.2017 08:47 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    hlupucky trapko vidno ako velmi ta musi stvat ze mS dokazal vytvorit takmer bezkonkurencny free open source editor ktory ma vacsie gule nez ty
    9.11.2017 08:50 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Kolko plati M$ za taketo sracky?
    9.11.2017 09:03 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    na rozdiel od diskusnych trolov celosvetoveho zdruzenia zakomplexovanych linuxakov ktorym od malicka vymyvali mozgy vierou ze vsetko co nie je linux je odpad, tak je to presne nula dollarov pravda je free :$
    Agent avatar 9.11.2017 11:54 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Zato sdružení MS trapáků je teda výhra. Běž radši přemejšlet, proč nikdo nechce smartphony s tim vašim úžasným systémem.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    9.11.2017 11:59 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    dam ti namet na premyslanie bez ohladu na to ze reagujes offtopic trochu ti napoviem: ja nepouzivam windowsy ani na pc ani na mobile ani nikde, uf tento fakt si necakal ze, nebudz zade-Bedna-nec vycisti si mysel a sleduj situaciu
    Bystroushaak avatar 9.11.2017 10:08 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    hlupucky trapko vidno ako velmi ta musi stvat ze mS dokazal vytvorit takmer bezkonkurencny free open source editor ktory ma vacsie gule nez ty
    No nevím. VSC jsem zkoušel používat, není to špatný editor, ale zatím má silnou konkurenci v podobě Sublime, které mu stále v několika ohledech natrhává prdel.
    little.owl avatar 9.11.2017 10:38 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Sublime jako closed source application bych nepovazoval za konkurenci.
    A former Red Hat freeloader.
    Bystroushaak avatar 9.11.2017 13:08 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    To je jako říct, že Windows není konkurence Linuxu na desktopu, protože je closed source. To s tím přece nemá vůbec co dělat.
    little.owl avatar 12.11.2017 14:54 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    To zalezi na kriteriich a uziti a v rade pripadu Windows nejsou konkurenci ani na desktopu. Sublime u me vypadne uz v prvnim kroku vyberu, protoze nestojim o zadnou binarni uzavrenou hroudu.
    A former Red Hat freeloader.
    Bystroushaak avatar 12.11.2017 18:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    I tak je to konkurence. To že to není konkurence v tvém případě neříká nic o spoustě dalších uživatelů.

    Já nechci obhajovat binární bloby, ale Sublime je pro mě stále o tolik lepší, že se mi za něj vyplatí platit. Až nebude, tak s radostí přejdu k (otevřené) konkurenci*.

    *Úplně nejradši bych přesel na Emacs, ale zatím jsem nenašel čas ani sílu na investici, kterou je třeba vrazit do učící křivky.
    little.owl avatar 12.11.2017 18:44 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    No, prave, ja jsem na Emacs.
    A former Red Hat freeloader.
    12.11.2017 18:50 little-drunk-jesus | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Zkousel jsi spacemacs? Je to hezkej starter pack, vsechno prehledne upravene do vrstev, ma hezkou integraci do evil (VIM mod pro Emacs, pokud uz mas zazite VIM ovladani). Umi to nejake veci kolem autodetekce - pokud otevres YAML soubor, tak se umi zeptat, zda chces povolit/stahnout vrstvu pro YAML atp. Starter kitu pro Emacs existuje vic, ale tenhle je asi nejvic user friendly s celkem aktivni komunitou. Prijde mi, ze lide se Emacs nejak moc boji. Asi budu muset jit do sebe a udelat nejaky meetup a ukazat, ze to tak desive neni :)
    Bystroushaak avatar 12.11.2017 19:43 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Já mám kamaráda, který je v podstatě emacsový guru (používá ho i jako window manager). Osobně jsem se zatím nebyl schopný přenést přes systém ovládání (vím o Evil), ale hlavně a především jsem v Sublime tak brutálně efektivní, že kdybych si uřízl jednu ruku, pořád budu efektivnější, než v Emacsu. A tohle přeučování je můj největší problém.

    Jinak jo, Spacemacs jsem zkoušel, ale nakonec jsem stejně skončil u psaní vlastního konfiguráku.
    12.11.2017 20:55 prelude
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Na Evil bych se vykašlal. Ovládání Emacsu je skvěle ergonomické, stačí jen nastavit caps-lock jako ctrl a používat whole-line-or-region nastavení (je to i součástí crux).

    Spacemacs je dost zabloatovaný a zaměřený hlavně na Vimisty. Doporučuji prelude, z větší části je to jen kolekce balíčků. Můžete se tím jen inspirovat. Případně doom-emacs (také zaměřený na vimisty).
    little.owl avatar 12.11.2017 20:04 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Spacemacs je v podstate jiny editor postaveny na Emacs a je jen otazkou casu, kdy clovek zacne marazet na problemy s Emacs pluginy. Pokud je cilem Emacs, Spacemacs neni dobra volba pro start.
    A former Red Hat freeloader.
    12.11.2017 21:18 prelude
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    "Prijde mi, ze lide se Emacs nejak moc boji." - Podle mě se lidi bojí používat Emacs kvůli předsudkům ze strany nadřízených.
    9.11.2017 15:26 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Ve kterých? Zkoušela jsem oba a VS Code to u mě komfortem a dostupnými pluginy s přehledem vyhrál. (a třeba na vývoj v Rustu je to momentálně díky RLS jeden z nejlepších editorů vůbec)
    Bystroushaak avatar 9.11.2017 17:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Tak pluginů má imho míň, než Sublime. Taky mu dělá problémy otevírat větší soubory, je pomalý, podpora pro python je nic moc a chybí některé konkrétní konfigurační vlastnosti (teď si přesně nevybavím co to bylo).

    Pro mě osobně je pak další nevýhoda Javascript, kde si fakt neumím představit, že bych pro to chtěl psát plugin.

    Jinak musím uznat, že třeba podpora pro C/C++ je na lepší úrovni a taky má pár GUI vychytávek, co Sublime nemá.
    9.11.2017 17:38 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    U těch pluginů to bude dost o účelu… Já jich naopak pro svoje věci našla víc u Code :) Jinak právě kvůli otvírání větších souborů a rychlosti to u mě Code vyhrál proti Atomu.

    Jinak pokud jde o podporu jazyků, Common Language Server Protocol je prostě super věc :)
    Bedňa avatar 12.11.2017 18:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Osobne primárne používam Geany, pretože vie elegantne spravovať projekty. ALT + P si vyberiem posledné projekty a načíta mi projekt presne ako som s ním naposledy pracoval. Má toto aj VSC? Napríklad v Atome som žiadny tak použiteľný plugin nenašiel.

    Potom ešte používam Textadept, ten si tiež vie zapamätať rozmiestnenie okien a súborov, ale chcelo by to tiež dopísať si plugin (Nieje to úplne ono). Oproti ostatným editorom je neskutočne rýchly a v základe skoro nič nieje, to mi príde ako super koncept. Ďalšie vlastnosti si pridávaš cez pluginy. Má to autocompete príkazový riadok, takže jednotlivé vlastnosti nieje až taký problém nájsť.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    12.11.2017 19:13 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Atom má Project Manager a vs code Taky (alt+shift+P). Sice asi neumí udržet veškeré nastavení, ale to co ke štěstí potřebuji ano :)
    Bedňa avatar 12.11.2017 19:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    V Atome som skúšal niekoľko projekt manažérov, ale žiadny sa nevyrovnal Geany. Ten z VSC vyzerá lepšie.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 19.11.2017 19:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Mám to nainštalované a je tam viacero projektových správcov, používaš, ten, čo si mi dala link?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 19.11.2017 19:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Teda predpokladám podľa komentára, že áno, skúšala si aj ďalšie?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    10.11.2017 13:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Mně u VS Code přijde o dost lepší to příkazové menu (Ctrl+Shift+P). Sublime, pokud vím, s tímhle přišel (?), ale z nějakého důvodu zcela nesmyslně jsou některé věci stále přístupné jen z klasického menu. Tuším, že to byly hlavně věci s indentací.

    Další věc, kterou mě Sublime vysíral, bylo, že v každém projektovém adresáři vytváří nějaký svoje soubory, dokonce víc než jeden (myslimže jsem musel do .gitignore dávat *.sublime-*).

    Další věc, co má VS Code lepší, je nastavení - v json souboru s konfigurací napovídá konfigurační možnosti a povoluje komentáře.

    Z Electronu taky nejsem zrovna nadšenej, ale těhlech pár much pro mě dělá VS Code mnohem příjemnější na použití než Sublime.
    Bystroushaak avatar 10.11.2017 14:34 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Sublime, pokud vím, s tímhle přišel (?), ale z nějakého důvodu zcela nesmyslně jsou některé věci stále přístupné jen z klasického menu. Tuším, že to byly hlavně věci s indentací.
    Jo, to je pravda, ale těch věcí je minimum.
    Další věc, kterou mě Sublime vysíral, bylo, že v každém projektovém adresáři vytváří nějaký svoje soubory, dokonce víc než jeden (myslimže jsem musel do .gitignore dávat *.sublime-*).
    Eh, tak tohle jsem zažil ale přesně naopak. V Sublime si projekty ukládám do jednoho adresáře (~/SublimeProjects). VSC si do každého projektu nacpe svůj bordel (celá složka .vscode/ v projektech).
    Další věc, co má VS Code lepší, je nastavení - v json souboru s konfigurací napovídá konfigurační možnosti a povoluje komentáře.
    Konfigurační možnosti Sublime pravda nenapovídá, ale komentáře má taky.
    12.11.2017 11:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Eh, tak tohle jsem zažil ale přesně naopak. V Sublime si projekty ukládám do jednoho adresáře (~/SublimeProjects).
    Čiliže chápu to správně, že se to dá nastavit tak, aby si Sublime ty svoje soubory dával jinam než do adresáře, kde jsou soubory projektu?
    VSC si do každého projektu nacpe svůj bordel (celá složka .vscode/ v projektech).
    Jj, taky mi to dělalo, ukázalo se, že za to může rozšíření pro Python, které je potřeba aktualizovat a/nebo konfigurovat, aby to nedělalo. Takže teď už mi tam žádnej bordýlek nevytváří.
    Konfigurační možnosti Sublime pravda nenapovídá, ale komentáře má taky.
    Ok.
    Bystroushaak avatar 12.11.2017 13:06 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Čiliže chápu to správně, že se to dá nastavit tak, aby si Sublime ty svoje soubory dával jinam než do adresáře, kde jsou soubory projektu?
    Mně to nikdy neukládá do adresáře projektu, vždycky se to zeptá kam to chci a já to ukládám do jedné složky. VSC oproti tomu ty soubory vytvoří automaticky a na nic se neptá.
    Jj, taky mi to dělalo, ukázalo se, že za to může rozšíření pro Python, které je potřeba aktualizovat a/nebo konfigurovat, aby to nedělalo. Takže teď už mi tam žádnej bordýlek nevytváří.
    Tohle bylo v C++ kódu.
    19.11.2017 12:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Mně to nikdy neukládá do adresáře projektu, vždycky se to zeptá kam to chci a já to ukládám do jedné složky.
    Ok.
    Tohle bylo v C++ kódu.
    Používám VSC s C++, Pythonem a pár dalšíma a v aktuální verzi mi nic nevytváří. Je ale pravda, že nepoužívám ty fíčury na sestavování ani nic jinýho, prostě ho používám jako editor a sestavování, VCS et al. řeším v shellu. Je možné, že když tyhle fíčury člověk používá, tak si tam něco ukládá (což souhlasím, že je hloupé).
    Bystroushaak avatar 19.11.2017 16:00 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Používám VSC s C++, Pythonem a pár dalšíma a v aktuální verzi mi nic nevytváří. Je ale pravda, že nepoužívám ty fíčury na sestavování ani nic jinýho, prostě ho používám jako editor a sestavování, VCS et al. řeším v shellu. Je možné, že když tyhle fíčury člověk používá, tak si tam něco ukládá (což souhlasím, že je hloupé).
    Jo, to by mohlo být tím.
    Bedňa avatar 19.11.2017 19:36 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    V pláne mám spraviť pre KU web aj také stupid CVS. Takže tam niečo hodíš a ľudia cez komentáre môžu písať Pull requests a ty to môžeš spraviť commit z komentára.

    Výhoda je že sa nikto nebude musieť registrovať.

    Zatiaľ by to šlo aj kopčiť s komentárov, pretože autor má právo si článok upravovať, ale nieje to úplne ono.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    10.11.2017 16:38 svido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    co že dokázal? Vždyt to stejně vobšlehl z Nuclide. Vrať se na slovensko
    10.11.2017 18:13 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    keď nechápeš tak si kúp rozum. Vrať sa do česka
    10.11.2017 04:26 Maxmilian Prdel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Dobra kachna. Nevim, co bychom s tim delali. A je to open source.
    Marián Kyral avatar 9.11.2017 09:16 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Na moje projekty mi většinou stačí kate + konsole. A na některé projekty teď zkouším kdevelop (+ konzole -> těžko měním zažité návyky své práce s gitem ;-) )
    9.11.2017 10:08 stepan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Kdysi jsem taky pouzival KDevelop (na C++), po te, co jsem delal na Windowsech jsem si zvykl na VS. Hlavne pro moderni C++ s Boostem to nema konkurenci (intellisense). Ted opet pracuju na Linuxu, zkousel jsem Kdevelop, ale je to naprosta hruza. Neco to zparsuje, neco to napovi, ale stale to chrousta a seka (opet Boost) a pro vetsi projekty je to nepouzitelne (jedna se o ctyrjadro, 8gb ram, kde VS nemel zadny problem). VS code sice neumi ani 50% toho, co cistokrevne VS, ale stale je to jeden z nejkvalitnejsich free editoru na Linux. MS se neda uprit, ze umi delat kvalitni IDE/editory.
    Marián Kyral avatar 9.11.2017 10:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Tak zrovna boost nepotřebuji. Takže nemůžu říct, jak to funguje na mém NB se 16GB RAM.
    9.11.2017 13:41 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    v cem spociva ta kvalita konkretne?
    9.11.2017 15:28 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Tak zrovna s gitem umí Code pracovat hodně hezky. Ale na větší projekty v C++ na kdevelop rozhodně nemá, to IDE je super :)
    Marián Kyral avatar 9.11.2017 15:33 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Si nějak nemůžu zvyknout na ovládání gitu z GUI. Já raději ten příkazový řádek a pár aliasů.
    9.11.2017 17:07 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Mluvím hlavně o zobrazení git diffu před commitem, řešení konfliktů a třeba i zobrazování blame kde potřebuju, na to je propojení s editorem hodně fajn. Na samotný commit, push, změnu větví a tak používám yakuake (a na pár věcí utility z git-cola).
    Marián Kyral avatar 9.11.2017 19:04 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Tak zrovna zobrazení diffů mi přijde přehlednější v konzoli. Případně kdiff3. Asi fakt věc zvyku :-D Konflikty řeším pomocí kdiff3 (git mergetool).
    9.11.2017 19:08 emax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    ja konflikty resim jako chlap ;)
    9.11.2017 19:42 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    bezgulý chlap
    9.11.2017 10:17 andrej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    visual studio code? to je ten microsoftacky klon ATOMu ktory je javascriptovym klonom SublimeText?
    9.11.2017 10:45 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Skúšal som to pred dvomi dňami a prepínanie klávesnice stále poriadne nefunguje (takže napr. pre Undo musím používať Ctrl+Y a nie Ctrl+Z).
    9.11.2017 13:57 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    namiesto toho vyplakavania urob radšej to čo priemerny uvedomely linuxak: zisti ci problem nespociva niekde medzi stolickou a klavesnicou a ked nie tak reportuj na vc bug githube
    9.11.2017 14:09 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Tento problém je ale známy a nahlásený už od začiatku tohoto projektu (a je popísaný aj na ich Github wiki Keybinding Issues).
    9.11.2017 14:42 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    potom urob to čo priemerny uvedomely linuxak bud pockas na fix alebo si to oprav sam alebo pouzi iny editor
    9.11.2017 18:12 michi141 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    No tyvole, slovenskej Kalousek… Teď už můžem všichni vypnout a přestat přemejšlet, tu tento všetko vyrieší za nás! Myšlenková autorita, halelůja! :-D
    9.11.2017 19:44 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    donate potesil
    9.11.2017 21:31 michi141 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Věřím, ego muselo ustříknout. )))))
    10.11.2017 20:25 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Najviac som striekal z toho, ako som dokázal do dvoch krátkych viet zhrnúť život bežného linuxáka. Proste som King. Pasujem ťa za môjho osobného posluhovača-chváliča.
    10.11.2017 16:41 svido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    nekrmit čobolský troly...
    10.11.2017 18:15 nemameno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    joj ty čobol trolský...
    13.11.2017 21:49 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Tady vidíte, jak klesla morálka. Místo argumentů, co je lepší si nesmyslně nadáváte. Takhle dojdete hooodně daleko, experti :)
    Bedňa avatar 14.11.2017 18:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Morálka čoho? Idioti vyhrávajú voľby na celom svete voľby už od prvých pokusov o demakraciu.

    Nieje to nič nové, len teraz je viac vidieť, keď sme tu spolu s nimi.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 14.11.2017 18:07 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Teda hocikto s inteligencoiou destilovanej vody môže zaprasiť hocijakú diskusiu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 14.11.2017 20:43 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    s inteligencoiou destilovanej vody
    To se mi libi, a i moji britsti kolegove tomu budou rozumnet:
    intelligence of distilled water
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 15.11.2017 17:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.11.2017 11:08 JZD | skóre: 15 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Tajně doufám, že tento tread bude již brzy v kfortune.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    19.11.2017 13:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Visual Studio Code 1.18
    Tak určitě... Abych pravdu řekl, poslední dobou (čti: pár let) se abc fortunám moc nevěnuju... Ale na pull request bych se podíval (repo tady).

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.